Dirt Rally 2.0

Nyt tuntuis pyörivän samanlailla kun 1 osa.
GTX970 pystyi nostamaan asetuksia ja reson 1440p ja pyörii 60fps kaikilla olosuhteilla.
 
Mutta eihän ne päivittäneet mitään ajotuntumaa ainakaan listan mukaan? Tieten se on voinut rikkoa jotakin (mikä päivityslistan jutuista muka vaikuttaisi ajofysiikoihin ja voisi rikkoa/muuttaa sen?). Steamissa ihmisillä oli ainakin heusinkveldin laitteet ja leo bodnar controlboard laitteet lopettaneet toimimasta päivityksen jälkeen.

Eivät päivittäneetkään, ainakaan sen päivityslistan mukaan, mutta mistä noista pelintekijöistä tietää vaikka olisi vähän viety arcadempaan suuntaan, niin paljon helpommalta tuo auton vieminen nyt kyllä tuntuu. Tai sitten noiden autojen säädöt on jollain tavalla muuttuneet päivityksen jälkeen.
 
Hieman vituttaa kun menin tästä maksamaan sen 79€

Toki pitäisihän se jo tietää että aina päivityksissä joku kusee.
 
Mulla meni hermot tähän paskaan just nyt. Aina joku rikki tai joku vialla, eivätkä saa paskaa kasaan. Paluu wrc 7 ja uutta odotellessa. Ostin jopa äsken heikkona hetkenä Formula 2018 ps alesta. Toimii grafiikka ja toimii ffb perkele.
 
Peli päälle ja tökkää sitten usb piuhan koneeseen, niin alkoi toimimaan arduinon käkkäri.
 
Mulla meni hermot tähän paskaan just nyt. Aina joku rikki tai joku vialla, eivätkä saa paskaa kasaan. Paluu wrc 7 ja uutta odotellessa. Ostin jopa äsken heikkona hetkenä Formula 2018 ps alesta. Toimii grafiikka ja toimii ffb perkele.

Miten voi vielä herran vuonna 2019 tulla ihmisille yllätyksenä, että pelejä on ihan turha ostaa ensimäisen 6kk sisään julkaisusta :confused:
Kaikki julkaistaan keskeneräisenä ja rikkinäisenä. Itse lasken tämän pelin julkaistuksi sitten, kun viimeinen season pass-lisäsisältö on julkaistu, eli joskus 2020. Sitten voi saada ehkä ehjän pelin :)
 
Miten voi vielä herran vuonna 2019 tulla ihmisille yllätyksenä, että pelejä on ihan turha ostaa ensimäisen 6kk sisään julkaisusta :confused:
Kaikki julkaistaan keskeneräisenä ja rikkinäisenä. Itse lasken tämän pelin julkaistuksi sitten, kun viimeinen season pass-lisäsisältö on julkaistu, eli joskus 2020. Sitten voi saada ehkä ehjän pelin :)

No kun ei vaan malttanut :D
 
En kyllä itse huomannut ajettavuudessa eroa, mutta optimointia on tapahtunut koska nyt peli pyörii paremmin ja pimeässäkin näkee jo ajaa niinkuin pitääkin. Niin ja nyt on muutakin ura moodissa kuin pelkkää vesisadetta ja pimeää.
 
Välikaapi escortilla ajomallinnus on muuttunut huonompaan. Ennen päivitystä oli nautinnollisen tarkka ohjaustuntuma ja muutenkin mahtava viedä.Nyt auto heiluu sinne tänne ja lähtee arvaamattomiin sivuluisuihin kesken mutkan. PC ja rattina g25.
Miksi hyvää piti mennä muuttamaan.....
 
Miten voi vielä herran vuonna 2019 tulla ihmisille yllätyksenä, että pelejä on ihan turha ostaa ensimäisen 6kk sisään julkaisusta :confused:
Kaikki julkaistaan keskeneräisenä ja rikkinäisenä. Itse lasken tämän pelin julkaistuksi sitten, kun viimeinen season pass-lisäsisältö on julkaistu, eli joskus 2020. Sitten voi saada ehkä ehjän pelin :)

Nii... hyvä esimerkki pCars2, se tuli ulos ennen kun mun tytär syntyi joka on nyt kohta 1,5v. Ensiksi tuli versioita 1.1, 1.2, 1.3... viimeinen päivitys tuli ehkä puol vuotta sitten joka oli 7.x .. :D
 
7 sec paransin omaa Subaru 1995 time attack aikaa 7km EK:lla päivityksen jälkeen, tuntuis äkkiseltään että pitoa on enemmän, luistaa ja puskee vähemmän.

Tosin ei tuolla ajalla päässyt globalissa leaderboardsissa kuin sijalle 52 ja parhaaseen subaru kuskiin on eroa 7sec.

Oma ajokin on varmasti parantunut sitten viime time attack ajojen, yleensä saan näissä simuissa isoja parannuksia aina kerralla. Sekin voi kyllä vaikuttaa että nyt on engine upgrade 4 kiinni, voi olla että ennen päivitystä nuo bugitti, vai onko noilla edes vaikutusta freeplayssa?

Myös Skoda WRC aikaa paransin 2sec aika leikiten, mutta siinäkin on nyt parempi moottori kiinni.
 
Luulisin että tässä kakkosessa Freeplayssa on ne kaikki viritykset valmiina kaikissa autoissa, toisin kuin ykkösessä ne piti ensin ansaita että sai käyttöön customissa.
 
Luulisin että tässä kakkosessa Freeplayssa on ne kaikki viritykset valmiina kaikissa autoissa, toisin kuin ykkösessä ne piti ensin ansaita että sai käyttöön customissa.
Dr1.0:ssä autoissa oli myös kaikki upgradet custom eventin puolella.
 
Käykää joku muukin testaamassa time attackia jos löytyy aika ennen päivitystä :tup:
Sekin voi olla mahdollista että ovat muuttaneet joidenkin autojen säätöjä.
 
Dr1.0:ssä autoissa oli myös kaikki upgradet custom eventin puolella.
Siis autojen käytös vaikka auton tietojen mukaan näin ei olisi?
Jos tästä just räpätystä kuvasta mitään selvää saa, niin customin puolella ollaan rallissa ja Polossa kaikki päivitykset toisin kuin muissa.
DR1.jpg
 
Siis autojen käytös vaikka auton tietojen mukaan näin ei olisi?
Jos tästä just räpätystä kuvasta mitään selvää saa, niin customin puolella ollaan rallissa ja Polossa kaikki päivitykset toisin kuin muissa.
DR1.jpg
Onko tuo konsoliversiosta? Minusta ainakin pc-puolella niissä oli kaikki päivitykset alun alkaen custom eventin puolella, nuo upgradet voi ehkä näkyä tuossa vain muodon vuoksi jos jo omistat kyseisen auton careerissa.

Mutta sen kyllä huomaa helposti noilla 2010s luokan autoilla että jos upgradet puuttuu, ne on varmaan 4s/km hitaampia ilman niitä, ei mitään jakoa Masters AI:ta vastaan custom eventin puolella jos kaikki upgradet puuttuu. Tai ajaa ensin VW ja sitten Fordia/Hyundaita samalla ek:lla ja vertaa aikoja.
 
Viimeksi muokattu:
Välikaapi escortilla ajomallinnus on muuttunut huonompaan. Ennen päivitystä oli nautinnollisen tarkka ohjaustuntuma ja muutenkin mahtava viedä.Nyt auto heiluu sinne tänne ja lähtee arvaamattomiin sivuluisuihin kesken mutkan. PC ja rattina g25.
Miksi hyvää piti mennä muuttamaan.....

Kyllähän se melkein mikä tahansa +200heppanen takaveto kilpa-auto pyrkii vetämään poikittain, kun lyö "lusikan lattiaan".. mm. colin mcrae rally 2.0 oli jo takavedot tuollaisia kuin ne nyt ovat dirt rally 2.0:ssa.
 
Osasta H2 autoja puuttuu takarenkaiden camber säädöt mm. Escortista, Opelista verrattuna DR1.0:een. Tuokin voi aiheuttaa pidonmenetystä herkemmin mutkissa.

Ne kai korjasivat nuo autojen säätömahdollisuudet realistisiksi tähän, ykkösosassa ne oli kai niinkö uusiorakennettuja paremmilla alustoilla tmv.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuo konsoliversiosta? Minusta ainakin pc-puolella niissä oli kaikki päivitykset alun alkaen custom eventin puolella, nuo upgradet voi ehkä näkyä tuossa vain muodon vuoksi jos jo omistat kyseisen auton careerissa.

Mutta sen kyllä huomaa helposti noilla 2010s luokan autoilla että jos upgradet puuttuu, ne on varmaan 4s/km hitaampia ilman niitä, ei mitään jakoa Masters AI:ta vastaan custom eventin puolella jos kaikki upgradet puuttuu.
Joo PS4.
En tosiaan noista omistanut uran puolella kuin Polon, mutta kokeilin just ostaa Fiestan ja mennä sen jälkeen customiin...näyttää siinä edelleen upgrades kohdassa 0/5.
Niin ja Poloon oon siis sen kaikki 5 päivitystä hommannut.

Täytyy tässä jonain päivänä kokeilla uudelleen DR1:sen rallia elite tasolla, masterista ei mun taidoilla voi edes puhua.

On kyllä melko erilaiset forcet tuossa ykkösessä mitä äsken vähän Kreikkaa kokeilin.
 
En kyllä edelleenkään huomaa mitään muutosta autojen käyttäytymisessä PC- tai PS4-versioissa, eikä näköjään Codemastersin foorumeilla moni muukaan Cars grip after patch?. Ketjussa nimimerkki bn880 kerännyt logia omista R2 FWD luokan ajoistaan, joissa ei näy muutoksia patchin jälkeen.
 
Kyllä ajaminen on tällä hetkellä paljon helpompaa kuin ennen päivitystä, itse huomaan ihan selvän eron. Pitoa on enemmän ja jarrutukset on helpompia.

En tiedä ovatko muuttaneet fyysikoita, autoja vai ohjainasetuksia, mutta en kyllä itse tykkää tuosta tuntumasta tällä hetkellä yhtään, liian raiteilla menee autot.

e.
Näköjään Steamissa ihmetellään samaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä ajaminen on tällä hetkellä paljon helpompaa kuin ennen päivitystä, itse huomaan ihan selvän eron. Pitoa on enemmän ja jarrutukset on helpompia.

En tiedä ovatko muuttaneet fyysikoita, autoja vai ohjainasetuksia, mutta en kyllä itse tykkää tuosta tuntumasta tällä hetkellä yhtään, liian raiteilla menee autot.

e.
Näköjään Steamissa ihmetellään samaa.
Mitä autoja olet testannut?

Kannattaa kokeilla esim. gr b 4wd tai H2/H3 takavetoja eikä vain moderneja nelivetoja. Itse ajelin ennen päivitystä uraa R5:lla ja dailyja 2000cc citroenilla joissa oli engine tuning 1 niin nehän oli ihan älyttömän helppoja ajettavia verrattuna gr b 4wd, H2,H3 rwd luokkien autoihin myös ilman engine tuningeja.

Ja päivityksen jälkeen ajoin H2 Opelia (engine tuning 4) USA:ssa ja sillä ainakin kun sateessa ajeli niin ajolinjat vain valui mutkissa leveäksi kun ei ollut sivuttaispitoa ja voimakkaissa jarrutuksissa alkoi puoltamaan.

Tässä mun ajoa Puolassa R5 Peugeot 208:lla (engine tuning 1) 11 päivää sitten eli reilusti ennen tätä viimesintä päivitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin Subaruun engine 1 kiinni niin aika vaan parani, 3sec lujempaa vedin, nyt oon enää 4sec päässä parhaasta Subarusta.

Ei tuo auto enää puske samanlailla tietyissä mutkissa, kuin ennen päivitystä.

Jos eivät ole muuttaneet mitään niin oma ajo on mennyt aika paljon eteen päin, tosin onhan tuossa löysääkin kun 4 sec on ainakin vielä otettavissa.
 
Laitoin Subaruun engine 1 kiinni niin aika vaan parani, 3sec lujempaa vedin, nyt oon enää 4sec päässä parhaasta Subarusta.

Ei tuo auto enää puske samanlailla tietyissä mutkissa, kuin ennen päivitystä.

Jos eivät ole muuttaneet mitään niin oma ajo on mennyt aika paljon eteen päin, tosin onhan tuossa löysääkin kun 4 sec on ainakin vielä otettavissa.
Kuinka pitkä ek? 3s ei välttämättä ole paljon 16km ek:lla.
 
DR1:nen on SDR:nä hyvä, parempi kuin DR2:nen SDR:nä tai HDR:nä.
Joku kirjotti että HDR on tässä ihan paskaa, kyllä tuo SDR on mun mielestä HDR:ään verrattuna aika kökköä.
HDR:ssä häikäisyefektiä ja varjopaikkojen ylitummuutta kun saisi vähennettyä, niin ois ihan ok.
 
Laitetaan nuo aika parannukset osittain sen piikkiin että oon ajanut ennen päivitystä vissiin medium renkaalla, nyt koitin mediumia niin kyllähän se puskee hanakammin kuin soft, ei oikein pysynyt tuolla renkaalla oman ghostin perässä.
 
Joutuu sitä rattia _vääntää_ takavedolla, että pysyy raiteilla, ettei voi vaan sunnuntai ajeluna mennä ratti suorana ja luu ulkona.

 
ok.. kusessa ollaan. Eli vain ratti toimii, koska sen olen tuonne deviceen lisännyt (simucube). Mutta pedaleita keppiä ja käppäriä ei tarvinnut lisätä... ja nyt päivityksen jälkeen ne ei toimi. Miten noita lisätään tuonne jos ei oo valmista pohjaa kuten tämä: <device id="{0D5A16D0-0000-0000-0000-504944564944}" name="simucube_osw" priority="100" type="wheel" official="false" />

Kertokaa.... saatanan jedayt:) kiitos
 
Tuo arcade paska puhuminen on lopulta aika turhaa, kaikki jotka noita kunnon ralliautoja on ajanut, sanoo että pitoa on ihan helvetisti.

Ne on rakennuttu sitä varten että pitoa on ihan helvetisti, se on koko pointti rallissa.

Jos kattoo tuota Gronholmin videota niin tuo tulee oikeastaan pelkällä kaasulla koko ajan, heti jos se löysäis kunnolla kaasun, niin ois ongelmissa ihan varmasti.

 
Viimeksi muokattu:
ok.. kusessa ollaan. Eli vain ratti toimii, koska sen olen tuonne deviceen lisännyt (simucube). Mutta pedaleita keppiä ja käppäriä ei tarvinnut lisätä... ja nyt päivityksen jälkeen ne ei toimi. Miten noita lisätään tuonne jos ei oo valmista pohjaa kuten tämä: <device id="{0D5A16D0-0000-0000-0000-504944564944}" name="simucube_osw" priority="100" type="wheel" official="false" />

Kertokaa.... saatanan jedayt:) kiitos

Käynnistä peli. Irrota pedaalien usb ja laita takaisin kiinni. Sitten vaan pindaat uudestaan. Sama ratille ja käppärille....
 
Kyllähän se melkein mikä tahansa +200heppanen takaveto kilpa-auto pyrkii vetämään poikittain, kun lyö "lusikan lattiaan".. mm. colin mcrae rally 2.0 oli jo takavedot tuollaisia kuin ne nyt ovat dirt rally 2.0:ssa.
Jep jep, simukuski tullut kommentoimaan.
 
Ajoikos tuolla ylläolevalla videolla escortilla Hirvonen? Komeesti taipuu ja makeet äänet. Mut juu onko muilla päivityksen jälkeen tökkimis ongelmia. Onko se nyt stutteria vai mitä mutta aiemmin,kun laitoin windowsin pelitallentimen päälle ei ollut ongelmia mutta nyt alkaa nykimään ja pätkimään kuva. Asetukset samat ja nvidian suositusasetukset,poislukien 'taa' otettu pois. 1070ti ja uusimmat ajurit. Fps ei juurikaan tipu vaam kuva nykii vaikka olisi 110 fps.

Ja sama kuvan nykiminen toistuu vaikka laittaisi replays tallentimen päälle.
 
Pitäisi kyllä jonkun joka on ajanu ihan oikeilla ralliautoilla, kommentoida pidosta. Enkä ny tarkota niitä jotka vetelee harrasteautoilla rallia vaan ihmisiä jotka ovat ajaneet wrc tason autoilla joissa on "vähän" paremmat renkaat kuin normiautoissa.
Mäkinenkin oli jossakin Best motoring videossa näyttämässä subarua japseille niin oli sellaset kitkat alla että loskalla piti melkein yhtä hyvin kuin asfaltilla.

Asiasta toiseen, onkos porukoilla urat vieläkin resetoituneet? Nyt ajellu lähinnä aika-ajoa kun ei viittis riskeerata että menis ajot taas pöntöstä alas.
 
On se kuitenkin jännä että kuin paljon se vaatii tuommoisessa time trialissa.

Pakko ajaa ihan saatanan limitillä, vois kuvitella että muut vetää välillä vähän hiljempää, ei ne vejä, koko ajan ihan kaasu pohjassa. Se limitti mitä tuossa pitää olla että pääsee edes hieman lähelle on ihan vitunmoinen.

Pitää ajaa niin täysillä kun ikinä pystyy ja koko ajan.
 
Pitäisi kyllä jonkun joka on ajanu ihan oikeilla ralliautoilla, kommentoida pidosta. Enkä ny tarkota niitä jotka vetelee harrasteautoilla rallia vaan ihmisiä jotka ovat ajaneet wrc tason autoilla joissa on "vähän" paremmat renkaat kuin normiautoissa.
Mäkinenkin oli jossakin Best motoring videossa näyttämässä subarua japseille niin oli sellaset kitkat alla että loskalla piti melkein yhtä hyvin kuin asfaltilla.

Asiasta toiseen, onkos porukoilla urat vieläkin resetoituneet? Nyt ajellu lähinnä aika-ajoa kun ei viittis riskeerata että menis ajot taas pöntöstä alas.
Ei oo urat resetoinu enää ei.
 
Ajoin just DiRT Rally 1:stä koko championshipin ja sen jälkeen pari EK:ta taas kakkosta.
En ole kyllä enää ihan varma onko tämä kakkososa päivitys ykkösestä vai kenties jopa päinvastoin :confused2:
Ykkönen näyttää ja tuntuu pirun hyvältä.
Liekö vielä sama porukka tehnyt tätä kakkosta kuin ensimmäistä osaa?
 
Ajoin just DiRT Rally 1:stä koko championshipin ja sen jälkeen pari EK:ta taas kakkosta.
En ole kyllä enää ihan varma onko tämä kakkososa päivitys ykkösestä vai kenties jopa päinvastoin :confused2:
Ykkönen näyttää ja tuntuu pirun hyvältä.
Liekö vielä sama porukka tehnyt tätä kakkosta kuin ensimmäistä osaa?

Grafiikat ykkösessä on terävämmät, mutta kyllä autoista puuttuu paino kokonaan.
 
Grafiikat ykkösessä on terävämmät, mutta kyllä autoista puuttuu paino kokonaan.
Jaa, tuota moni muukin sanonut mutta en kyllä 100%:sti yhdy mielipiteeseen.
Walesin metsikössä niissä upeasti tehdyissä tien muodoissa kyllä vahvasti oli tunne että autossa on painoa ja maassa vetovoimaa.
Suomen pätkillä kieltämättä välillä tuntuu että on enemmän ilmassa kuin tien pinnalla.

Myös ratin tunne on ihan eri vaikkakin suspension asetusta sai hilata sinne 50% tietämille G29 ratille.

(Olin jo päässyt ykkösessä elite tasolle, mutta kun joku kysyi että voiko palata edelliselle tasolle, niin kokeilin keskeyttää kaikki ja palasin pro:lle...nyt sitten ajoin sen uudestaan, että pääsee kokeilemaan elite tasoa, pro kun on tuossa aika helppo.
48 erikoiskokeesta oli KAKSI yöpätkää eikä niissä kummassakaan satanut.
Yhtään sellaista varjokohtaa ei ollut että olisi ollut hankala nähdä tietä.)
 
Viimeksi muokattu:


Hyvännäköistä menoa

Aika paskannäköistä menoa kyllä. Missä autojen massa on? Eli jos heittää luisusta toiseen niin auto liikkuu niin että siinä ei ole inertiaa ollenkaan. Massan tuntua ei näy ollenkaan ja keskipakoisuus loistaa poissaolollaan. Sama juttu Codemasterssin F1 peleissä missä autot ja tie eivät kohtaa ollenkaan. Näyttää siltä aivan kun lentäis tien päällä. Kun on kerran kokeillut oikeaa simualaattoria niin nämä vaan näyttää niin puhtaasti arcade saisselta kun olla ja voi. Miksi nämä eivät osaa tehdä tätä siten kunten Simrace, Assetto Corsa jne. Itse olen ajanut noita Codemasterssin F1 pelejä vuosia ja sama ongelma niissa on aina. Hienon näköisiä ne kyllä on ja kyllä niihin aikaa menee mutta edelleen kaipaan kunnon simualaattori F1 peliä ja Rallia.
 
Aika paskannäköistä menoa kyllä. Missä autojen massa on? Eli jos heittää luisusta toiseen niin auto liikkuu niin että siinä ei ole inertiaa ollenkaan. Massan tuntua ei näy ollenkaan ja keskipakoisuus loistaa poissaolollaan. Sama juttu Codemasterssin F1 peleissä missä autot ja tie eivät kohtaa ollenkaan. Näyttää siltä aivan kun lentäis tien päällä. Kun on kerran kokeillut oikeaa simualaattoria niin nämä vaan näyttää niin puhtaasti arcade saisselta kun olla ja voi. Miksi nämä eivät osaa tehdä tätä siten kunten Simrace, Assetto Corsa jne. Itse olen ajanut noita Codemasterssin F1 pelejä vuosia ja sama ongelma niissa on aina. Hienon näköisiä ne kyllä on ja kyllä niihin aikaa menee mutta edelleen kaipaan kunnon simualaattori F1 peliä ja Rallia.

Ei videon perusteella voi sanoa mitään. Kyllä tässä massan tuntua on oikeasti todella hyvin.

Nyt tosin päivityksen jälkeen ohjauksessa on muuttunut jokin, kun tuntuu helpommalta viedä autoa lujaa.
 
Joo hauskoja pelejä nämä on vaikkei sitten ehkä ultrarealistisia simulaattoreita, ainakaan itse en sellaista edes ollut ostamassa (paitsi tuo Assetto Corsa joka tulossa).

En kyllä tajua tuota viime tiistaita kun päivityksen jälkeen peliä kokeilin ja se tuntui täysin erilaiselta.
Sittemmin ihan samanlaiselta kuin ennenkin.

Tätä peliä varten kannattaa kyllä hommata ratti jos sellaista ei ennestään ole.
Nehän pitää aika hyvin hintansa eli vaikkapa vuoden käytön jälkeen saa vielä hyvän hinnan käytettynä.
Itse tilasin vielä G29 kaveriksi vaihdekepin jos joskus haluaa sillä fiilistellä vaikkapa noilla historiikeilla.
 
Täällä ollu puhetta ajotuntuman muutoksesta päivityksen jälkeen. Itte en huomannu eroa ainakaan takavedolla ajaessa entiseen. Käytössä PC ja G27. Ainut että FFB-säädöt joutu tekemään käsin uudelleen sinne xml-filuun.
 
Täällä ohjaus muuttui nopeammaksi. Joudin vaihtamaan 540 asteesta 720 ja nyt tuntuu että vois olla sama. Fps nousi myös mutta mitään eroja ajofysiikassa en huomannut.
PC, OSW, CST, DFP, G27, 5920x1080.

ps. Oisko voinut FPS nousu helpottaa peliä esim niillä joilla se on aikaisemmin ollut ehkä turhankin alhainen?
 
Täällä ohjaus muuttui nopeammaksi. Joudin vaihtamaan 540 asteesta 720 ja nyt tuntuu että vois olla sama. Fps nousi myös mutta mitään eroja ajofysiikassa en huomannut.
PC, OSW, CST, DFP, G27, 5920x1080.
Mitä ihmettä, eihän ohjaus/renkaat käänny nopeampaa samalla astemäärällä ellet käytä linearity juttua, positiivinen linearity (linearityn säätöalue -10 > +10) tekee ohjauksen keskialueesta herkemmän, negatiivinen arvo taas vähemmän herkemmän.
Kalibroipa ratti uudelleen pelissä ja testaa vielä 540:asteella.

Ellei ne muuttaneet renkaiden maksimi kääntyvyyttä (millä nimellä tuota säätöä kutsutaan) eli ratti ääriasennossa millä tahansa asteilla niin renkaat ovat kääntyneet enemmän sivulle(poikittain) jolloin esim. auton kääntösäde pienenee.
Tässä pelissähän me ei voida vaikuttaa tuohon auton säädöillä, mutta esim. Richard Burns Rallyssa on tämä säätö.
 
Viimeksi muokattu:
Pelin input reporting puolelta kun ennen päivitystä käänsi rattia 270 astetta niin oli 100 prosenttia ja hyvä ajaa. Nyt piti laittaa niin ewttä kun kääntää 360 ni on 100 prosenttia ja hyvä ajaa/ saman tuntuinen kuin ennenkin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 775
Viestejä
4 877 919
Jäsenet
78 682
Uusin jäsen
Miettivätupakoitsija

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom