Diablo 4

Onko tämä joku vitsi tässä pelissä, että vaikka olisi 15k HP ja Fort, armori ja resistancet tapissa sekä 50%+ damage reduction to all, niin silti jotkut bossit one-shottaa?? Myrkkylammikko Nallella ja T4 pelaan.
Sellainen vähemmän ilmeinen seikka pomoissa on, että jotkut hyökkäykset (yleensä näkyvät punaisina tms.) aiheuttavat debuffin, joka moninkertaistaa saadun vahingon. Ja jos kyseisiä hyökkäyksiä ei saa väistettyä, debuffi kertautuu ja kohta yksikin osuma riittää kellistämään sankarin.

Näköjään Goblin-eventtikin alkanut eilen.

march-of-the-goblins.jpg

From Jul 29, 2025, 8:00 PM to Aug 6, 2025, 8:00 PM, Treasure Goblins emerge from their dens, spawning at an increased rate.

Lord Zir mm. alkaa nakkelemaan noita damagen moninkertaistavia debuff-"lammikoita" jos mättö alkaa kestämään kauemmin. Pitää saada nurin melko äkkiä tai lopulta niitä ei enää voi väistellä kun joka nurkka täys.

Reikäpää kun satunnaisesti olen niin en muista kysyinkö tätä jo aiemmin, kokeillaan vielä...

Kannataako tätä pelata PC Game Passista jossa siis ei ole lisäosaa ja sen jotain tuomaa uutta mekaniikkaa jne. mitä muistaakseni oli ja vaati lisäosan että saa käyttöön. En välitä uusista pelialueista enkä kampanjasta, haluan vaan mättää aivot nollilla demoneita tantereeseen ja nauttia :P

Googlen AI yhteenveto antoi tän:
"The "Vessel of Hatred" Diablo 4 DLC introduces several new mechanics, including the Spiritborn class, a new region called Nahantu, a Party Finder system, and a rune-based itemization system. The Spiritborn class features unique mechanics like the Incarnate Skill and the Spirit Hall, allowing players to embody and enhance their Spirit Guardians."

Reikäpää kun satunnaisesti olen niin en muista kysyinkö tätä jo aiemmin, kokeillaan vielä...

Kannataako tätä pelata PC Game Passista jossa siis ei ole lisäosaa ja sen jotain tuomaa uutta mekaniikkaa jne. mitä muistaakseni oli ja vaati lisäosan että saa käyttöön. En välitä uusista pelialueista enkä kampanjasta, haluan vaan mättää aivot nollilla demoneita tantereeseen ja nauttia :P

"The "Vessel of Hatred" Diablo 4 DLC introduces several new mechanics, including the Spiritborn class, a new region called Nahantu, a Party Finder system, and a rune-based itemization system. The Spiritborn class features unique mechanics like the Incarnate Skill and the Spirit Hall, allowing players to embody and enhance their Spirit Guardians."
Kiteytettynä aika paljon jää kokematta ilman lisäriä. Runet vaikuttaa suoranaisesti hahmon kehitykseen. Toki voit aina kokeille ilman lisäriä ja hankkia myöhemmin jos siltä tuntuu.

No on aika tylyä pistää uutta mekaniikkaa lisäriin joka tekee pelistä vaillinaisen ilman sitä eli käytännössä *pakollisen* ostoksen.

En rupea kyllä tätä säätää, pelaan D2RM tai Grim Dawnia tai jotain Last Epochia onhan noita.

"Mulla on sulle tässä myynnissä hyvä Bemari, sillä voi ajaa kyllä tosin vain alamäkeen koska moottori on maksullinen lisäosa"

Itse vetäisin viime seasonissa barbilla T4:seen käytännössä ilman runeja, joten kyllä peli toimii myös ilman niitä hyvin. Ymmärsin että tässä ei nyt ultimaattista end game hahmoa edes haeta. Sanoisin siis että jos Nahantu karttana sekä Spiritborn luokkana ei ole kärkipäässä listalla, niin ota ihmeessä kokeiluun.

Mitäs täs tekis kun nyt on kaksi resplendent sparkkia mut minion necrolla on jo kummatkin mythicit mitä maxrollin buildi vaatii. HOP 2GA ja SOFD 1GA. Joku kolmas mythic vai antaa olla vaan seasonin loppuun eternaliin?

Mä olen pelannut. Vajaa pari kuukautta. Siinä on just se hyvä että peliä voi kokeilla, ennenkuin ostaa. En kuitenkaan innostunut tarpeeksi pelistä, pelasin vain HC.

Se päätarina on jossain määrin mielenkiintoinen. Muutoinhan peli on griindaamista seasonista seasoniin.

Kannattaahan se ilmaiseksi(?) kokeilla ja sitten jos tuntuu kiinnostavan enemmänkin, niin ostaa lisäosa kylkeen.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 228
Jäsenet
78 566
Uusin jäsen
kuurailmari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom