• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Diablo 4

Miks mä en tajuu vieläkään mitään mitä täällä puhutaan? (pelaan toki tätä ekaa kertaa) Level 60 Paragon 100 barbi, perustuen jatkuvaan perse-erkkiin ja bleediin (Rupture/Rend, Cut to the bone, ground stomp, charge) / Fields of Crimsoni ja kaikki on helppoa ku heinänteko mut vaikeustasoa ei saa isommaks. Ilmeisesti noita pittejä tms. ihmejuttuja ei saa auki ennen ku story vedetty loppuun tms.? Kaikkialla sanotaan, et lvl 60 nightmare dungeonin suorittamalla aukee Pit tms. mut emmä ainakaan saa.

Miks mä en tajuu vieläkään mitään mitä täällä puhutaan? (pelaan toki tätä ekaa kertaa) Level 60 Paragon 100 barbi, perustuen jatkuvaan perse-erkkiin ja bleediin (Rupture/Rend, Cut to the bone, ground stomp, charge) / Fields of Crimsoni ja kaikki on helppoa ku heinänteko mut vaikeustasoa ei saa isommaks. Ilmeisesti noita pittejä tms. ihmejuttuja ei saa auki ennen ku story vedetty loppuun tms.? Kaikkialla sanotaan, et lvl 60 nightmare dungeonin suorittamalla aukee Pit tms. mut emmä ainakaan saa.
Niin vissiin story & lvl 60 niin saa pitin auki

Tarviit level 60 ja 3 kpl Artificer's Stones, että saat pitin auki.

artificers-stone.jpg

Vaikeustasot aukeavat läpäisemällä tietyn tierin pittejä:
Tier 10 - Torment 1
Tier 25 - Torment 2
Tier 40 - Torment 3
Tier 55 - Torment 4

Niin vissiin story & lvl 60 niin saa pitin auki
Onhan tää vähän tyhmää, kun suurimmat vaikeustasot on lukittu ekalla läpiipeluulla. Vähän tylsää kahlata storya kun voi juosta kaikki kuoliaaksi ja bossitkin kaatuu aika hyvin ku Rupturen veriräjähdyspilven perusdamage on jotain 360-370 k ja sit jotain muuta päälle ts. bleed damaget mitä on mäiskinyt ennen sitä. En tiedä toki onks se paljo vai vähä, mut ei mistään mitään vastusta ole tolla vaikeustasolla, minkä nyt suurimmillaan saa. Toki sillain hissuksiin pelannu kaikki mestat ja sivutehtävät. Ois kiva toki päästä kehittään sitä Fields of Crimsonia ja sit jotain nuijaa, mikä on sen kaverina huippu mut en muista nimee. Ja sit oli joku unique varuste, mikä vielä randomina arpoo damageen joka iskuun 1-300 % lisää tjsp... Ei siin, oon mä täs pari kertaa kuollut kun johonki räjähdyksien sumaan jäänyt epähuomiossa kun juoksentelee päättömänä kaikki tylsät mestat (eli about kaiken :D).

Kova peli silti, jostain syystä aiheuttaa kylmiä väreitä, en tiiä miks vaikka sillain ykspuolinen.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 771
Jäsenet
77 538
Uusin jäsen
jumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom