Diablo 4

Miks mä en tajuu vieläkään mitään mitä täällä puhutaan? (pelaan toki tätä ekaa kertaa) Level 60 Paragon 100 barbi, perustuen jatkuvaan perse-erkkiin ja bleediin (Rupture/Rend, Cut to the bone, ground stomp, charge) / Fields of Crimsoni ja kaikki on helppoa ku heinänteko mut vaikeustasoa ei saa isommaks. Ilmeisesti noita pittejä tms. ihmejuttuja ei saa auki ennen ku story vedetty loppuun tms.? Kaikkialla sanotaan, et lvl 60 nightmare dungeonin suorittamalla aukee Pit tms. mut emmä ainakaan saa.
 
Miks mä en tajuu vieläkään mitään mitä täällä puhutaan? (pelaan toki tätä ekaa kertaa) Level 60 Paragon 100 barbi, perustuen jatkuvaan perse-erkkiin ja bleediin (Rupture/Rend, Cut to the bone, ground stomp, charge) / Fields of Crimsoni ja kaikki on helppoa ku heinänteko mut vaikeustasoa ei saa isommaks. Ilmeisesti noita pittejä tms. ihmejuttuja ei saa auki ennen ku story vedetty loppuun tms.? Kaikkialla sanotaan, et lvl 60 nightmare dungeonin suorittamalla aukee Pit tms. mut emmä ainakaan saa.
Niin vissiin story & lvl 60 niin saa pitin auki
 
Miks mä en tajuu vieläkään mitään mitä täällä puhutaan? (pelaan toki tätä ekaa kertaa) Level 60 Paragon 100 barbi, perustuen jatkuvaan perse-erkkiin ja bleediin (Rupture/Rend, Cut to the bone, ground stomp, charge) / Fields of Crimsoni ja kaikki on helppoa ku heinänteko mut vaikeustasoa ei saa isommaks. Ilmeisesti noita pittejä tms. ihmejuttuja ei saa auki ennen ku story vedetty loppuun tms.? Kaikkialla sanotaan, et lvl 60 nightmare dungeonin suorittamalla aukee Pit tms. mut emmä ainakaan saa.
Tarviit level 60 ja 3 kpl Artificer's Stones, että saat pitin auki.

artificers-stone.jpg


Vaikeustasot aukeavat läpäisemällä tietyn tierin pittejä:
Tier 10 - Torment 1
Tier 25 - Torment 2
Tier 40 - Torment 3
Tier 55 - Torment 4
 
Niin vissiin story & lvl 60 niin saa pitin auki
Onhan tää vähän tyhmää, kun suurimmat vaikeustasot on lukittu ekalla läpiipeluulla. Vähän tylsää kahlata storya kun voi juosta kaikki kuoliaaksi ja bossitkin kaatuu aika hyvin ku Rupturen veriräjähdyspilven perusdamage on jotain 360-370 k ja sit jotain muuta päälle ts. bleed damaget mitä on mäiskinyt ennen sitä. En tiedä toki onks se paljo vai vähä, mut ei mistään mitään vastusta ole tolla vaikeustasolla, minkä nyt suurimmillaan saa. Toki sillain hissuksiin pelannu kaikki mestat ja sivutehtävät. Ois kiva toki päästä kehittään sitä Fields of Crimsonia ja sit jotain nuijaa, mikä on sen kaverina huippu mut en muista nimee. Ja sit oli joku unique varuste, mikä vielä randomina arpoo damageen joka iskuun 1-300 % lisää tjsp... Ei siin, oon mä täs pari kertaa kuollut kun johonki räjähdyksien sumaan jäänyt epähuomiossa kun juoksentelee päättömänä kaikki tylsät mestat (eli about kaiken :D).

Kova peli silti, jostain syystä aiheuttaa kylmiä väreitä, en tiiä miks vaikka sillain ykspuolinen.
 
Diablo IV Patch Notes

2.2.1 Build #64730 (All Platforms)—May 14, 2025

https://news.blizzard.com/en-us/article/24196854/diablo-iv-patch-notes
  • Spiritborn-luokan parannuksia: Suoja, vauriot ja passiiviset kyvyt vahvistettu merkittävästi.
  • Base Game -tasapainotuksia: Eri hahmoluokkien esineiden ja passiivien tehoa säädetty, kuten Barbarian, Druid, Necromancer, Rogue ja Sorcerer.
  • Season 8: Belial’s Return: Uusi NPC, Sayeena, myy Oath Scrollseja. Joitakin pomovihollisten kykyjä on parannettu.
  • Bugikorjauksia: Korjattu lukuisia ongelmia liittyen mm. pomoihin, tapahtumiin, esineisiin ja käyttöliittymään.
 
Aika avokätisesti tulee loottia sanoisin. Ainakin itse olen melkein full ancestral gearissa.
 
Tuolla juuri äsken myin ekan kerran, 8 miljardia tuli rahea.

Jos joku tarttee taskurahaa seasonin alkuun softcorella, niin voin heittää :)
Mihin tarvin rahaa? Mutta voin ottaa vastaan vaikka parisataatuhatta, jos sitä johonki tässä pelissä tarvii. Pitäis jaksaa pelata, mutta jotenki levuttaminen tuntuu niin hitaalta aina tässä. Aloittelin sorceressin ja uuden seasonin alussa alottelin ja olenkohan jotain 40-50 lvl.

Oletko meidän klaanissa muuten, jos huutelen siellä?

Mun nimi oli joku NaconEvo tai joku sinnepäin.
 
Mihin tarvin rahaa? Mutta voin ottaa vastaan vaikka parisataatuhatta, jos sitä johonki tässä pelissä tarvii. Pitäis jaksaa pelata, mutta jotenki levuttaminen tuntuu niin hitaalta aina tässä. Aloittelin sorceressin ja uuden seasonin alussa alottelin ja olenkohan jotain 40-50 lvl.

Oletko meidän klaanissa muuten, jos huutelen siellä?

Mun nimi oli joku NaconEvo tai joku sinnepäin.
En itse asiassa ole tuossa klaanissa. Voisin liittyä jos mahdollista, kun nykyinen klaani on melko kuollut. Miten sinne pääsee?
 
En itse asiassa ole tuossa klaanissa. Voisin liittyä jos mahdollista, kun nykyinen klaani on melko kuollut. Miten sinne pääsee?
Pitäisi löytyä julkisista klaaneista hakusanalla iotech, joten sieltä hakemusta menemään.
 
Oletko sie tuolla pelissä? käy kirjottamassa chattiin jotaki jos hengailet siellä
Huhuilen kun pääsen peliin ja en tiedä onko kutsu tullut klaaniin vielä. Nimi on perusjorma.

En pääse pelaamaan ihan aina kun haluaisin :(
 
Huhuilen kun pääsen peliin ja en tiedä onko kutsu tullut klaaniin vielä. Nimi on perusjorma.

En pääse pelaamaan ihan aina kun haluaisin :(
No sinun pitää oppia vain haluumaan pelata silloin kun muille sopii.


Nuorena se oli eri asia kyllä, mut nykysin ku tuntuu että ikä ja terveys menee että pääsee ees pelaa ja sitku pääsee. niin selkään alkaa koskee ja väsyttämään tai sit ei ole kaveria onlinessa. Sit se taas motivaatiopula tulee.
Onneks sitä lapset alkaa olee siinä iässä, että niistä saanu pelikaverin joskus.
 
No sinun pitää oppia vain haluumaan pelata silloin kun muille sopii.


Nuorena se oli eri asia kyllä, mut nykysin ku tuntuu että ikä ja terveys menee että pääsee ees pelaa ja sitku pääsee. niin selkään alkaa koskee ja väsyttämään tai sit ei ole kaveria onlinessa. Sit se taas motivaatiopula tulee.
Onneks sitä lapset alkaa olee siinä iässä, että niistä saanu pelikaverin joskus.
Näin olen tehnyt.
 
Paraneeko tuo peli yhtään kun se edistyy? Diablo 2:sta tuli aikoinaan hakattua ihan hulluna. Tätä nelosta on pelannut päätarinaa vissiin neljännelle alueelle ja kiinnostus alkaa loppua kokonaan. Peli on sinänsä komean näköinen ja pyörii omalla koneella hyvin, mutta tuo hirveä "Se teki sitä ja tätä. Tapa kaikki" tyylinen tarina ei vaan iske ja koko homma tuntuu nyt muutenkin hirveältä grindiltä
 
Paraneeko tuo peli yhtään kun se edistyy? Diablo 2:sta tuli aikoinaan hakattua ihan hulluna. Tätä nelosta on pelannut päätarinaa vissiin neljännelle alueelle ja kiinnostus alkaa loppua kokonaan. Peli on sinänsä komean näköinen ja pyörii omalla koneella hyvin, mutta tuo hirveä "Se teki sitä ja tätä. Tapa kaikki" tyylinen tarina ei vaan iske ja koko homma tuntuu nyt muutenkin hirveältä grindiltä
Kyllähän se etenee. Tappaa vihollisia, että saa loottia, että voi tappaa vihollisia nopeemmin, jotta voit nostaa vaikeustasoa, että saat enemmän loottia, ja että voit tappaa taas nopeammin vihollisia lopulta löydät jonku legendaarisen kirveen ja saat 2% lisää damagea ja hihkut sen jälkee iloissas 0,3 sekunnin ajan ja sitten taas käyt tappamaan vihollisia vähän nopeammin ja... lopulta sormet väsyy pelaamisesta ja iskee jonkinsortin kriisi, jatkat siitähuolimatta ja taas saat jonku paremman lootin ja sit pääsetki pelaa dungenoissa ja piteissä sitten isompia leveleitä ja voit niissä toistaa samaa mitä aikaisemminkin. Sitten alat toivomaan ja odottamaan jokohan milloin tulee uusi ptr tai patch, jotta voit taas kaiken aloittaa alusta.
 
Joo, "vähän lievästi" vaikeentui bossit Torment-vaikeustasolle pääsyn myötä :D Ennen kuoli tyyliin yhellä Rupturella, nyt ei lähtee 1 millimetriä healthia sillä ja noi jotku vetää yhellä iskulla akkelin kuoliaaksi ja ei mitään jakoo :D Just ku kehuin helpoks ku ei saanu kamppiksen aikana vaikeustasoo nostettua Tormenttiin ennen läpäisyä.

Mitä tos endgames niinku tapahtuu / pitäis tehä ku tuli hirveesti kaikkea uutta palluraa karttaan?
 
Itse katselin striimaajan kommentteja seasonista (Rob) ja vähän huvitti kun hän kommentoi, että torment 2 oli hänen mielestään jotenkin ihan turha ja "kymmenessä minuutissa" ohimenevä vaikeusaste.

Olen avannut torment kolmosen, mutta ei ole puhettakaan, että siellä pelaaminen olisi mitenkään kovin kivaa. Pelailen siis ww barbia, buildi:


En nyt mitenkään viitsisi lähteä kuluttamaan aikaani siihen, että säätäisin kuntoon jonkun toisen kun tuolla pärjää siellä t2 ihan kivasti.

Onko se suuri ero jos päivitän johonkin toiseen meta buildiin, vai mitä ihmettä tekisi. On toki vielä jonkin verran päivitettävää masterworkingissa ja gearikin torment kolmosessa on aika vaatimatonta (resistit paljon alakanttiin, armor jonkin verran).
 
Diablo IV Patch Notes

2.2.2 Build #65221 (All Platforms)—May 27, 2025

https://news.blizzard.com/en-us/article/24196854/diablo-iv-patch-notes


Base Game Update
  • The basic materials cost of Masterworking through Ranks 1–4 has been reduced, as well as the Masterwork Reset requirements. All costs except Obducite and Gold have been substantially reduced.
  • We are disabling the DirectStorage setting to investigate performance issues. If you’d like to continue using DirectStorage to take advantage of faster load times on supported NVMe drives, you can re-enable it through these steps:
    • Open the Battle.net Launcher
    • Navigate to Diablo IV—"(Gear Icon) next to Play"—Game Settings
    • Check "Additional command line arguments"
    • Add: -enableds

Bug Fixes

Accessibility
  • Fixed an issue where the Screen Reader wouldn't read cosmetic details in the Reliquary Menu.
  • Fixed an issue where the Screen Reader would repeat supported classes for Reliquary cosmetic items.
  • Fixed an issue where the Screen Reader read Season Journey objectives as fractions.
  • Fixed an issue where the Screen Reader didn't function when viewing Steam Friends.
Season of Belial's Return
  • Fixed an issue where the Buried Hope quest could have progress blocked if the player left the dungeon while the Slay the Ghosts objective was active.
  • Fixed an issue where defeating Duz-Agur in Eriman's Pyre using Avarice's Explosive Ore Main power caused the stronghold shrine to become uninteractable.
  • Fixed an issue where Staggering the Apparition of Kirma in the middle of its leap attack would result in the boss being unable to attack the player afterwards.
  • Fixed an issue where the teleport effect from the Jah rune didn't work while Duriel's Burrow Main Power was equipped.
Gameplay
  • Fixed an issue where Grigoire's Hoard Chest could be opened by players who did not participate in defeating the boss.
  • Fixed an issue where Captain Willcocks, a rare monster in Hawezar, could become invincible if damaged too fast.
  • Fixed an issue where Obducite could be dropped by one player and picked up by another.
  • Fixed an issue where the Raven of the Tree would become uninteractable after closing the rewards selection without picking a reward.
  • Fixed an issue where Lair Boss Chests could become uninteractable in certain scenarios.
User Interface and User Experience
  • Fixed an issue where an icon for the Tree of Whispers displayed on the map for Ked Bardu.
  • Fixed an issue where Season Journey objectives achieved before unlocking the chapter didn't display as completed.
  • Fixed an issue where the game could freeze after double clicking the Create Character button in the character select menu.
  • Fixed an issue where the Wave Counter in Infernal Hordes would fail to update.
Miscellaneous
  • Fixed an issue where the Devout Champion achievement didn't unlock as expected in certain situations.
  • Fixed an issue where the party vote would timeout then fail if someone left the party while the vote was active.
  • Various visual, performance, stability, UI, and audio improvements.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 163
Viestejä
4 791 046
Jäsenet
77 711
Uusin jäsen
J3rb4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom