Diablo 4

Joo huomannut itse saman että aika tuskaa olisi vaihtaa buildia. Kun pelaan Werebearina ja päällä Mad Wolf's Glee sekä just tippu Greatstaff of the Crone, noilla kantsis jo pelata Werewolfina melkein, mutta kun on niin tottunut karhu&pulverize&poison komboon. Menis toi paragon boardikin ja suurin osa kamojen aspekteista täysin vaihtoon, liikaa vaivaa.

Ja tietty jos haluaiskin sen jälkeen palata takaisin, niin olis aika nihkeää sitten etsiä taas aspektit hyvillä statseilla jne.

No ehkä vedän tuolla hybridillä niin kauan että jotain karhutavaraakin löytyy. Toi on kuitenkin oma build eikä mikään meta.
 
Mitäs muita hyviä diablomiasia pelejä on?Path of Exile lienee yks..
Nyt kun jonkin verran on tullut pelattua niin pelin itemisaatio tuntuu hitosti sekavammalta kuin mitä D3:ssa tai vanhemmissa. Nyt ei hitto ole mitään käryä että mitä noita eri damagebonuksia pitäisi oikein alkaa stackkaamaan ja missä järjestyksessä.

Ei se nyt niin vaikea ole. Itse katselin youtubesta noin päälle tunnin mittaisen videon jossa opetettiin kaikkea Diablo IV:stä ja sitten sattumanvaraisia videoita viellä itse itemeistä, ne ei kestä kuin 20 minuuttia korkeintaan.
 
Kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin buildin vaihdon vaikeus. Nyt levelillä 79 huomaa ettei oma buildi ole enää kovin hyvä jollei saa ihan täydellisiä itemeitä. Vois vaihtaa johonkin muuhun, paitsi että siihen menisi varmaan päivän verran aikaa.. eikä nykyistä buildia voi tietenkään tallentaa.
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.

Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.
 
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.

Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.

Eipä nuo esineet enää parane tason mukana tason 50 jälkeen, ainoastaan WT nostamalla saa parempia. Loppu on tuurista kiinni että mitkä statsit tulee esineeseen. Tosin joihinkin Aspecteihin vaikuttaa oma taso esineen putoamishetkellä, kuten barrier tai jokin x damagea procista tms.
 
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin.

Tällainen kyseinen ominaisuus tosiaan löytyi lopulta D3:sta. Jännä ettei tämmöisiä ominaisuuksia voi jostain syystä vaan suoraan laittaa seuraavaan peliin, vaan aina pitää odottaa kuukausi tai jopa vuosi tolkulla... :smile:
 
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.
Tajusin itekin vasta lev 50 maagina että voin laittaa 2 enchanttia :D hyvin piilotettu konsolilla
 
Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.
Laskeeko peli muuten tuohon attack poweriin kaikki mahdolliset bonuksetkin ja muut lisät esim. aspekteista yms. vai mistä se koostuu? Pelaan PS5 enkä ole ainakaan heti löytänyt mistä se täsmälleen lasketaan, ehkä se siellä jossain valikkojen syövereissä on.

Kokeilin tuota yhtä uutta keppiä, jossa tuli clawin kanssa storm strike (jota käytin aiemmin), niin AP tippui yli tonnilla edellisiin axe+totem verrattuina, mutta monsut tuntuu silti kaatuvan nopeammin. :confused: Onko tuo AP sittenkään täysin "luotettava" mittari?

Tämmöinen siis (omani on sacred unique, kuva netistä):
Screenshot_20230704_225736_Chrome.jpg
 
Laskeeko peli muuten tuohon attack poweriin kaikki mahdolliset bonuksetkin ja muut lisät esim. aspekteista yms. vai mistä se koostuu?
Ei taida laskea. Attack speedin, main statsin(? sorcererilla intellect) ja aseen damagen, käsittääkseni kaiken mikä vaikuttaa kaikkeen damageen, +X% damagenkin varmaan.
Esimerkiksi tuosta kepistä ei näy attack powerissa kuin dps.

Ninjaedit : crit chance ja crit chance damage myös, luulen.
 
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.
 
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.

Io tech suomi klaani on tällä hetkellä täynä SC puolella. Mutta pitää keskustella ranen kanssa et onko jotain tehtävissä et mahtuisi.
 
Sorcci heikoin tällä hetkellä, selkeästi huonoin selviytymään, ja dmg liiaksi riippuvainen vulnerablesta. Elemental resistance ei toimin niinkuin pitäisi ja heikoin panssari. Ja paragonista saa lähinnä elemental resistanceja, joista ei ole hyötyä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Juu kyllä aika heikkoa on meno.

L100 tuli eilen täyteen omalla ice shards sorcilla ja kun ei tuossa enää oikein järkevää tekemistä ole niin kokeilin miten noita sigileitä voisi puskea.

67 sigil meni ihan ok siihen asti, kunnes tuli toisessa vaiheessa ranged kummitukset peliin. Siinä lähtikin sitten ukko ykkösellä monta kertaa ja jäi siihen. Varmaan hyvällä dunkulla ja modeilla menisi joku 70.
Alkaa kyllä silti hirveän tiukkaa olemaan, oli mosat tai modit mitä tahansa.
Damage ei edelleen ole ongelma, yksinkertaisesti ei vaan pysy enää hengissä.
Tai no okei, ainakin mun ice shards sorcilla isot bossit kestää melko kauan, mutta en näe että sitä single targettiin on tehtykään.

Classi tarvitsi mun mielestä ainakin sen kolmannen enchantment slotin takaisin, sekä barrierin maksimia ylemmäs.
Sehän on ilmeisesti hieman vajaa 10k levelillä 100, eli kun se on ilmeisesti aina max 100% classin base lifestä.
Plus tietenkin se pakollinen vulnerable on todella tylsää.

Kesti muuten itseltä 138 tuntia vetää toi L100, jos jotain sellainen tieto kiinnostaa.
 
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.
Io tech suomi klaani on tällä hetkellä täynä SC puolella. Mutta pitää keskustella ranen kanssa et onko jotain tehtävissä et mahtuisi.

Mahtuuhan meille tällä hetkellä kaksi jäsentä. Pistin yv. ;)
 
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
 
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
itseniäkään ei kiinnosta laisinkaan aloittaa uudestaan hahmon levuttamista seasonia varten. Diablo 2 ja Diablo 3:ssa se onnistui hyvin koska oli lobbyt suunniteltu siten että aina oli pelikaveri. Diablo IV:ssä joutuu pelaamaan yksin vakiona.
 
Jos/kun isommat klaanit alkaa olla täynnä, niin Finnish Lurjukset-klaanista löytyy myös tilaa.
 
Nyt olen varma salaliittoteoriasta, jostain syystä itemien taso tippunut sitä mukaa kun ukon leveli noussut. 65-75 levelillä WT4 suurin osa itemeistä oli Ancestraleja, mutta sen jälkeen >80% tippuu Sacred-itemejä. Tämän huomaa erityisesti Helltide eventin 175 arkuista, niistäkin >80% Sacredia. Tai sitten RNG-jumalat on mut hylänneet.. mietin onko tuo tarkoituksellista jotta pelaaja ohjataan Nightmare dungeonsien pariin, joita toki teenkin, sieltä sentään suurin osa Ancestraleja. Vai olisiko päivityksessä laskettu Ancestral-itemien tippumistodennäköisyyttä, paha sanoa, mutta vahvasti olen sitä mieltä että jotain vilunkia on. :rofl:
 
Kyllä tässäkin varmasti joku algoritmi on kun pari päivää pitää taukoa niin alkaa tippumaan uniikkeja. :oops:
 
Nyt olen varma salaliittoteoriasta, jostain syystä itemien taso tippunut sitä mukaa kun ukon leveli noussut. 65-75 levelillä WT4 suurin osa itemeistä oli Ancestraleja, mutta sen jälkeen >80% tippuu Sacred-itemejä. Tämän huomaa erityisesti Helltide eventin 175 arkuista, niistäkin >80% Sacredia. Tai sitten RNG-jumalat on mut hylänneet.. mietin onko tuo tarkoituksellista jotta pelaaja ohjataan Nightmare dungeonsien pariin, joita toki teenkin, sieltä sentään suurin osa Ancestraleja. Vai olisiko päivityksessä laskettu Ancestral-itemien tippumistodennäköisyyttä, paha sanoa, mutta vahvasti olen sitä mieltä että jotain vilunkia on. :rofl:

Sama vika itellä, mitä tätä patchia tullut vähän pelattua, nyt lvl 83 taitaa olla ihan nurkan takana.
 
Yhtenä päivänä tippu 4 uniikkia wt4 ja seuraavana kahtena ei yhtään. Voihan tuo vielä RNG:n piikkiin mennä.
 
Kyllä tässäkin varmasti joku algoritmi on kun pari päivää pitää taukoa niin alkaa tippumaan uniikkeja. :oops:
Tästähän on kovasti ollut juttua, itselläkin oli reilun päivän tauko ja tippui uniikki loot goblinilta noin vartti sen jälkeen kun aloitin pelaamaan...
 
Ehkä pitäis harkita taukoa sitten, vaikka varmaan onkin vain sattumaa. Itselle tuppaa tulemaan vain yksi uniikki per ~5h+ pelaamista, joka ei oo kyllä mitenkään vertailtava määrä siihen verrattuna, mitä esim. streamerit tuppaa saamaan.

Ja vaikka en ihan super-tehokkaasti pelaakaan, niin kuitenkin tarpeeksi tehokkaasti, ettei se ole syy uniikkien puutteeseen.
 
Mikä toi Season niinku on?? En oo mikää Diablo-veteraani!

Season on niinkuin uusi aloitus, eli pitää luoda uusi hahmo jos haluaa pelata season sisältöä. Siellä voi sitten olla erikois ominaisuuksia, droppeja jne joita ei ole normaali pelin puolella. Nuo season hahmot sitten siirtyvät normaali non-season hahmoiksi seasonin päätyttyä. Seasonissa on omat leaderboardit levelaukseen jne. Lisäksi kosmeettisia esineitä ym, jotka voi saada vain seasonin aikana. Tarkemmin selitetty alla olevassa artikkelissa.

Diablo 4’s battle pass and seasons explained - Polygon
 
Viimeksi muokattu:
Dodii, eli 20. päivä alkaa Season, eli parin viikon päästä...
Ja sattuko mainitsemaan, että tänään tulee myöskin jokin patch?
 
Dodii, eli 20. päivä alkaa Season, eli parin viikon päästä...
Ja sattuko mainitsemaan, että tänään tulee myöskin jokin patch?

Jep, 1.04 client patchi, eli pitää jotain latailla. Olen päivittänyt tuohon omaan aiempaan postaukseen näitä.

18. päivä tulee iso päivitys, jossa on kaikki nuo season jutut jo valmiina. Osa uusista esineistä saatavilla myös eternal hahmoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mielenkiintoinen tuo sydän juttu, että voi laittaa geariin ties minkälaisia uusia ominaisuuksia socketiin, mutta väärikoodattuja, joka sekoittaa pikkasen pakkaa...
Kampanja pitää tehdä ensin, ennenkuin pääsee kunnolla tuohon mekaniikkaan käsiksi?
Uusia legendaarisia ja uniikkeja tulossa ja tosiaan ne on saatavilla Eternal serverillä, jos ei halua luoda uutta hahmoa Seasonia varten.

Tässähän joutuu alkaa miettimään, millä hahmolla pelailee uuden seasonin, ei jaksa uutta Druidia tehdä kyllä.
Season 1 patch tulee jo 18. päivä, mutta itse Season 1 serverit aukeaa vasta 20. päivä. Kuulemma kannattaa logata sisään eniten pelatulla hahmolla, jotta hahmon data "siirtyy/päivittyy", eli osa Renown sun muusta datasta antaa boostia uudelle Season hahmolle.

Ja vilauttivat mitä Season Journey sisältää pikkasen, kosmeettista, josta suurin osa näyttäisi olevan ikävä kyllä Premiumin takana.
D4_Season1.png


Season_Blessings.png
 
Viimeksi muokattu:
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
Onko tuon season 1 videon myötä kellään mitään kommenttia tähän? Tyyliin just muuttuuko mikään normi-pelissä?
 
Mikä ajatuksena seasonissa jökkii on renowin keräys nollasta uusiksi, puutavaa hommaa mutta niistä saatavilla paragon pisteillä täyttää varmaan yhden laudan.
 
Onko tuon season 1 videon myötä kellään mitään kommenttia tähän? Tyyliin just muuttuuko mikään normi-pelissä?

Ei mitään tarkempaa vielä, varmaan jotain hienosäätöä hahmojen skilleihin ja uusia uniikki esineitä ainakin.
 
Mikä ajatuksena seasonissa jökkii on renowin keräys nollasta uusiksi, puutavaa hommaa mutta niistä saatavilla paragon pisteillä täyttää varmaan yhden laudan.

Renown ja kartta (kartta/alttarit jne siirtyy täysin) ym siirtyy eternal hahmolta. Pitää vaan logata kerran sisään sillä eternal hahmolla joskus 18. päivä jälkeen kun päivitys on livessä (viimeistään ennen kuin luo season hahmon, ja sillä hahmolla jolla nuo on avattu).

Ja kampanja pitää olla suoritettu, että uusi sisältö aukeaa. Jos on uusi pelaaja, ja aloittaa pelaamaan vasta kun seasoni aukeaa, niin sisältö ja tehtävät ei ole saatavilla ennen kampanjan läpäisyä, mutta pääjuonen läpikäynti kerryttää favoria jolla avataan niitä season palkintoja (olettaen että luo season hahmon).

Edit.

Q/A menossa:
- Respeccaus työn alla, mutta ei vielä mitään konkreettista miten ja milloin tuohon tulee korjausta.
- Oletusarvoisesti season mekaniikat ei siirry eternal puolelle, mutta pidättävät oikeuden siirtää joitakin ominaisuuksia seasonista eternaliin joissakin tapauksissa.
- Seasonit kestää vähintään 12 viikkoa
 
Viimeksi muokattu:
Scroll of Amnesia kuulostaa hyvältä, eli voi nollata hahmon ilmaiseksi, mutta ei kauhean selkeästi sanonut, saako noita useampia vai onko jokin Seasonin palkinto...
 
Scroll of Amnesia kuulostaa hyvältä, eli voi nollata hahmon ilmaiseksi, mutta ei kauhean selkeästi sanonut, saako noita useampia vai onko jokin Seasonin palkinto...

Tuo taisi olla diablo eternaliin. Tai sitten meni ohi..
 
Onko tuon season 1 videon myötä kellään mitään kommenttia tähän? Tyyliin just muuttuuko mikään normi-pelissä?
Mekaniikat ei tule Eternal serverille, eli tämä sydän gem jutska on Season 1 only (mutta pitävät oikeuden, että jos jokin Season mekaniikka on hyvä, niin voivat tuoda sen Eternal puolelle tulevaisuudessa, mutta mitään varmuutta ei ole)...

Tuo taisi olla diablo eternaliin. Tai sitten meni ohi..
Kyllä se ihan D4 oli mielestäni, kun tuossa Q&A puhuivat ja mainittiin Paragon board sun muut.
 
Hetkinen, jos on jo tehnyt kampanjan Eternal serverillä, niin voisi skipata sen samantein myös Season serverillä ja alkaa pelaamaan uutta questline sisältöä lvl 1 hahmolla, onko tämä totta? Tästä on vähän ristiriitaista tietoa, ku jotkut väittää näin ja toiset noin, enkä selkeätä virallista tietoa löytänyt ainakaan itse.
 
Hetkinen, jos on jo tehnyt kampanjan Eternal serverillä, niin voisi skipata sen samantein myös Season serverillä ja alkaa pelaamaan uutta questline sisältöä lvl 1 hahmolla, onko tämä totta?
Kyllä.

https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23967322/malignance-runs-rampant-in-the-first-season-of-diablo-iv

To participate in Seasons, a new character must be made on the Seasonal Realm. You do not need to purchase a Battle Pass or any add-ons to play the Seasonal content, but you must have completed the campaign on either the Eternal or Seasonal Realm with at least one character. Once you have completed the Campaign, any Seasonal character will start the game with:
  • The option to skip the Campaign.
  • Your Mount available immediately.
  • All previously discovered Altars of Lilith unlocked, and the corresponding Renown for them.
  • All previously discovered areas of the map revealed, and the corresponding renown for them.
 
Nightmare 76 soolottu HotA-baballa! :kippis:

1688679859710.png


Tuli tänään rerollattua whirlwind-buildi HotA:n, kun ei enää toughness riittänyt isoimmille dunkuille. Tällä buildilla mennään:

Eikun eteenpäin ja kohti uusia pettymyksiä. :tup:
 

Liitteet

  • 1688679860142.png
    1688679860142.png
    3,5 MB · Luettu: 30
Päivitys 1.0.4 ulkona:
1.0.4 Build #42942 (All Platforms) - Junly 6, 2023
Bug Fixes
Gameplay

  • Fixed an issue where the damage multiplier for Enhanced Frozen Orb wasn't applying correctly.
  • Fixed an issue where enemies with the Vortex affix would deal damage through Immunity.
  • Fixed an issue where the Elixir of Expertise was reducing resource cost by 10% instead of the displayed 20% value.
  • Fixed an issue where the damage bonus from the Paragon Subdue Glyph would be applied to any target instead of only Vulnerable targets.
  • Fixed an issue where the Barbarian's Whirlwind ability would briefly stop channeling when a Cooldown skill was cast while using it.
  • Fixed an issue where the guaranteed Overpower buff from the Barbarian’s Earthstriker's Aspect would be consumed upon gaining any other buff.
  • Fixed an issue where the player character would freeze when using the Rogue’s Shadow Step skill if used outside the range of your intended target.
  • Fixed an issue where the player could not rotate when casting a Channeled Skill if using a one-hand weapon with no off-hand item equipped.
  • Fixed an issue where the Cursed Scrolls in Fields of Hatred had a lower cooldown than the displayed 5-minute cooldown.
  • Fixed an issue where Aspects that deal flat damage imprinted through the Codex of Power scaled with player level instead of item power.
  • Fixed an issue where the Necromancer’s Shadow Mages weren’t applying extra shadow damage through the Shadowblight Key Passive.
  • Fixed an issue where Cheat Death effects would not trigger if you died while mounted.
Quests and Dungeons

  • Fixed an issue where a traversal wouldn't appear during the The Blind Eye quest, blocking progression.
  • Fixed an issue where the Mother's Judgement enemy would spawn before the player entered the encounter during the Whispers from the Past quest.
  • Fixed multiple issues where Quest progress would be blocked if the player used a Town Portal during specific sequences.
  • Fixed various other issues that prevented progression for multiple Quests.
  • Fixed an issue where the Forgotten Depths dungeon had one fewer prisoner to release than intended.
  • Fixed an issue where teleporting to Wejinhani during the Witch of the Wastes quest would force the player to drop the Vial of Quicksilver, despite the town being an allowed area for the quest.
  • Fixed an issue where the Cultist's Refuge, Howling Warren and Luban’s Rest dungeons couldn't be completed if the Butcher appeared and was not killed.
  • Fixed an issue where Treasure Goblins slain in a Nightmare Dungeon with the Death Pulse Affix would deal significantly more damage than intended with its post-death explosion.
  • Fixed an issue where the Mirage quest couldn't properly be completed.
UI

  • Fixed an issue where the QR code used for account linking on console was improperly sized, which made scanning it difficult.
  • Fixed an issue where the Imprint cost for Legendary Aspects would be inaccurately displayed.
  • Fixed an issue where players on Console would be unable to navigate the Shop after using the Buy More Platinum button.
  • Fixed an issue where the Upgrade Glyph tab wouldn't close after moving away from the Awakened Glyphstone.
  • Fixed an issue where a Skill unlocked by item contribution did not have an Assign Skill button in its tooltip.
  • Fixed an issue where trading a partial stack while playing with a controller would display a full stack in the tooltip.
  • Fixed an issue where the Weekly Reward Cache for defeating a World Boss would display as available if there was an active Whisper for defeating the boss, even when the Cache had already been claimed previously.
Miscellaneous

  • Fixed an issue where the NPC Arlo couldn't be interacted with.
  • Fixed an issue where the Fields of Hatred Killer Cosmetic Set was missing helmets for Druid, Necromancer, and Rogue.
  • Fixed an issue where the cost of the Sturdy Saddle Cosmetic from the Stable Vendor would scale with the player character's Level.
  • Fixed an issue where players could lure the Seething Abomination boss in the Alzuuda Fields of Hatred zone to a location where they could damage it, but it couldn't damage them.
  • Fixed an issue where Mount Cosmetics would not properly display if applied while actively mounted.
  • Fixed an issue where the camera would pan from the point of death back to the respawn point instead of instantly moving for players in Local Co-Op.
  • Fixed an issue where the player and NPC would disappear during a dialogue sequence if the player was actively under the effect of a Conduit shrine. (Demonic trickery strikes again!)
  • Various Localization fixes.
  • Various other interface and accessibility Improvements.
  • Further stability, performance, and visual improvements across all platforms.
  • Fixed an issue where transmogs on off-hand Items for Sorcerers would reset upon performing any Inventory action.
Gameplay Adjustments

  • Helltide chests can now drop Unique items.
  • The bosses Vhenard, Brol, and Cyhrach have had their health pools and damage output reduced.
  • The cap for crafting materials has been increased from 999 to 9999.
Tärkeimmät:
  • Helltide chests can now drop Unique items.
  • The bosses Vhenard, Brol, and Cyhrach have had their health pools and damage output reduced.
  • The cap for crafting materials has been increased from 999 to 9999.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 270
Viestejä
4 897 537
Jäsenet
78 961
Uusin jäsen
Korppiqt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom