Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diablo vaatii 8GB muistia. 16GB riittää mennen tullen.
Kaveri kyllä pystyi, piti vaan tekstuurit heittää low tai medium.Tuskin tätä 8 gigalla ilman kunnon pätkimistä pystyy pelaamaan.
50 olin, kun pääsi läpiMinkä tasoisia olitte, kun menitte tarinan lävitte?
Ite tasolla 45 ja menossa Act 3
Minkä tasoisia olitte, kun menitte tarinan lävitte?
Minkä tasoisia olitte, kun menitte tarinan lävitte?
Ite tasolla 45 ja menossa Act 3
No itse vedin juuri L60 sorcilla sen capstonen, mutta aika rajua oli. Kuolin varmaan 15 kertaa, kunnes pääsi vihdoin läpi.Millä lvl porukka in siirtynyt wt4 niin että siellä myös pärjää? Cap dungeonin voi kantaa, mutta eipä siitä käytännössä ole hyötyä kun ei soolopeleissä pärjää hyvin.
Tuossa level 50 kohdalla kannattaa siirtyä WT3 eli suorittaa kampanja loppuun yms aktiviteetit. Mitä pidemmälle sitä venyttää sitä tuskaisempaa tulee. Vasta WT3:lla alkaa putoamaan sacred gearia ja kaikki kamat vaihtuu tunneissa uusiin. Jos levutat WT1&2 pitkälle yli lvl 50 alkaa monsterit skaalautumaan ohi, hommasta tulee tahmeaa ja xptä ei juuri tipu.Lvl 47 necromancer, nyt lvl 49 mutta aika pakkopullaltahan tämä maistuu ja levelöinti on todella hidasta vaikka vaihdoin WT2. Kaikki geari on pahasti alilevelöitynyttä kun ei tipu mitään järkeviä affixeja, vaikka power levelit ovat +100 nykyisiin verrattuna. Jotenkin puuttuu se "yksi dungeon vielä" -fiilis mitä D3:ssa parhaimmillaan oli.
Tuossa level 50 kohdalla kannattaa siirtyä WT3 eli suorittaa kampanja loppuun yms aktiviteetit. Mitä pidemmälle sitä venyttää sitä tuskaisempaa tulee. Vasta WT3:lla alkaa putoamaan sacred gearia ja kaikki kamat vaihtuu tunneissa uusiin. Jos levutat WT1&2 pitkälle yli lvl 50 alkaa monsterit skaalautumaan ohi, hommasta tulee tahmeaa ja xptä ei juuri tipu.
Millä lvl porukka in siirtynyt wt4 niin että siellä myös pärjää? Cap dungeonin voi kantaa, mutta eipä siitä käytännössä ole hyötyä kun ei soolopeleissä pärjää hyvin.
Itselläni ainakin ongelmaksi on muodostunut että itse en enää ainakaan varmaankaan parempaa gearia mutta tuo dungeon joka aukaisee tuon t3 maailman niin se vika bossi vaan tappaa miltein instana. Paras suoritus ruguella on ollut että saanut 1/3 hippoja bossilta pois kun jo kuollut. Tuollainen geari
Itselläni ainakin ongelmaksi on muodostunut että itse en enää ainakaan varmaankaan parempaa gearia mutta tuo dungeon joka aukaisee tuon t3 maailman niin se vika bossi vaan tappaa miltein instana. Paras suoritus ruguella on ollut että saanut 1/3 hippoja bossilta pois kun jo kuollut. Tuollainen geari
Itselläni ainakin ongelmaksi on muodostunut että itse en enää ainakaan varmaankaan parempaa gearia mutta tuo dungeon joka aukaisee tuon t3 maailman niin se vika bossi vaan tappaa miltein instana. Paras suoritus ruguella on ollut että saanut 1/3 hippoja bossilta pois kun jo kuollut. Tuollainen geari
Level 46, WT1 ja pääsääntöisesti tuli kampanjaa mentyä, ehkä joku ~kymmenen-viistoista sivutehtävää siinä sivussa ja kampanjan jälkeen WT2 Capstone Dungeon ja suoraan WT3.Minkä tasoisia olitte, kun menitte tarinan lävitte?
Level 63, kun sai ite vedettyä Capstone Dungeonin. Veikkaisin että turha sinne WT4 mennä, jos ei pääse ilman kantamista tuota Capstonea, ellei sitten kannettuna halua sielläkin mennä.Millä lvl porukka in siirtynyt wt4 niin että siellä myös pärjää? Cap dungeonin voi kantaa, mutta eipä siitä käytännössä ole hyötyä kun ei soolopeleissä pärjää hyvin.
Yllä oleva varmistaa aika hyvin, että tää on ihan polleen early access -mentaliteetilla julkastu peli.
Jotain gemien muuttamista craftimatskuks estimoidaan seasonille kaks? *pihinää nenästä*
Noh, ehkä seasonilla 10 + ekan lisärin jälkeen tässä alka olemaan jotain end gameltakin tuntuvaa.
Yllä oleva varmistaa aika hyvin, että tää on ihan polleen early access -mentaliteetilla julkastu peli.
No täähän se mielipiteissä erottava tekijä on.Sisältöäkin on rehellisesti sanottuna paljon, vaikea ymmärtää miten jotkut näkee sen ohueksi. Syvyys on sitten eri asia.
No täähän se mielipiteissä erottava tekijä on.
Itelle peli näyttäytyy ja ennen kaikkea tuntuu ihan vaan muutamalta dungeon-pohjalta (eri läpäisyehtoineen) ja ehkä yhtenä-kahtena cellar-pohjana, joita on ihan häikäilemättä copypastettu pelin skaalaamiseksi "isoksi". Noita dungeoneita vois copypasteta minimieffortilla reilusta sadasta vaikka tuhanteen, eikä se musta kovinkaa hyvin "paksuntaisi" peliä, kun se olisi vaan aivan identtiseltä tuntuvan sisällön juoksemista all over again.
Tai no, siihenhän koko pelin end game nightmare-dunkkujen muodossa itse asiassa perustuukin - juostaan kirjaimellisesti ihan saatanan samoja luolia, joita on leveliltä yksi asti juostu.
Ite level 65 tms nyt ja puutuminen luoliin tapahtui jo jossain main quest linen lopulla ja siitä asti hampaat irvessä pitänyt näitä vääntää, eikä meinaa exeä huvittaa avata enää, kun levelaaminen on sen verta hidasta ja progression tunteen puuttuminen saa saman pahvin maistumaan entistä paskemmalta
Että ihan rehellisen vastavuoroisesti on vaikea ymmärtää ihmisiä jotka juoksee vaikka pelin kaikki escort-questit ja cellarit läpi ja aidosti ajattelee niistä, että wahuu onpa paljon sisältöä. Tai että oikeesti kymmenettä kertaa putkeen jossain dungeonissa joidenki kivipaasien ettiminen tuntuis aidosti hyvältä. Peli on aivan liikaa minimaalisia sekunneissa laskettavia fightejä, joita edistää helposti joku 3-10 minuutin downtime jonkun siirtymisen tai muun typerän venailun muodossa.
Tuo on kyllä täysin tossa. Tämä 100+ dugeonia on täysi kusetus. Tänään just vetelin uutta dungeonia, jossa en ole käynyt, niin johan näytti niin tutulta, mitä tullu vedettyä jo monta kertaa. Siihen kun vetää mukaan vaatimaton monsu galleria, niin samoja dunkkuja samoilla monsuilla jatkuvasti, vaikka pitäisi olla ns korkkaamaton dunkku. Todella heikko dungeon designi ja mielestäni jopa kusetus. Ei olla paljoa aikaa viittitty käyttää niidenkään suunnitteluun. Ihan yhtä hyvin voisi generoida noita loputtomasti lennossa. Noissa ei ole mitään taiteellista ja suunnitelmallista kädenjälkeä, muutamaa dunkkua lukuunottamatta.No täähän se mielipiteissä erottava tekijä on.
Itelle peli näyttäytyy ja ennen kaikkea tuntuu ihan vaan muutamalta dungeon-pohjalta (eri läpäisyehtoineen) ja ehkä yhtenä-kahtena cellar-pohjana, joita on ihan häikäilemättä copypastettu pelin skaalaamiseksi "isoksi". Noita dungeoneita vois copypasteta minimieffortilla reilusta sadasta vaikka tuhanteen, eikä se musta kovinkaa hyvin "paksuntaisi" peliä, kun se olisi vaan aivan identtiseltä tuntuvan sisällön juoksemista all over again.
Peli pyöri heti julkaisussa erinomaisesti ja bugeja oli omasta mielestä varsin vähän.
Noissa ei ole mitään taiteellista ja suunnitelmallista kädenjälkeä, muutamaa dunkkua lukuunottamatta
Joo, itellä eniten pännii kun vaikeustaso laskenut kun World Tier noussut, Nightmare paaaaaljon helpompi entä WT1 (WT4 ei kokemusta, hahmo lvl60). Dunkkujen/eventtien/jne bosseissa harmittaa kun moneen on selkeästi suunniteltu bossille phaset ja pitäs opetella ne ulkoa pärjätäkseen, mutta nyt riittää kun max 10s rämpyttää nappeja ja bossit on nurin.Alku oli mukavaa ja joissain Act I bosseissa oli jopa mekaniikkoja ja alku gearilla joutui ihan pelaamaankin. Sittemmin peli muuttui yhä enemmän siihen suuntaan että seistään vain vihujen keskellä tai bossin vieressä ja hakataan nappeja sen enempää mekaniikoista (jos niitä edes oli) välittämättä. Kor Dragan Strongholdin bossi oli ihan haastava ali levelisenä, muut Strongholdit taisi olla läpsyttelyä. Kampanjan loppubossi oli ihan jees, koska sillä oli ihan mekaniikkojakin ja oli jotain haastetta. WT3 capstone dungeon ja bossi taisi olla läpihuuto, koska en edes muista niitä.
Joo, itellä eniten pännii kun vaikeustaso laskenut kun World Tier noussut, Nightmare paaaaaljon helpompi entä WT1 (WT4 ei kokemusta, hahmo lvl60). Dunkkujen/eventtien/jne bosseissa harmittaa kun moneen on selkeästi suunniteltu bossille phaset ja pitäs opetella ne ulkoa pärjätäkseen, mutta nyt riittää kun max 10s rämpyttää nappeja ja bossit on nurin.
Yleisesti ottaen huippu launchi tämä ollut teknisesti ja sisällöltään - Seasoneiden varaan peli suunniteltu ja Season 1 starttaa jo kuukauden päästä? Tokkopa sunnuntaipelaajalta tekeminen loppuu, HC-pelaajat ei puolestaan ole koskaan tyytyväisiä.
Kuten tuossa yllä jo kirjoitin, tiedän mitä nämä aRPG:t ovat ja loputon grindi ja saman toisto on niissä se juttu. Ei se yllätyksenä tullut. Luulin kuitenkin, että end gamessa olisi enemmän ja monipuolisempaa kontenttia ja yli päätään bosseihin (dungeonit ja muut) olisi panostettu enemmän ja ne olisivat olleet monipuolisempia. Ei tarvitse olla ADHD, että kahdessa viikossa on nähnyt kampanjan, ison kasan side questeja ja dunkkuja, world bossit, sekä Tree of Whispersin, Helltide eventit ja NM dungeonit, mitkä ovat sitä end gamea tällä hetkellä.
Mutta kuten jo sanoin, moni jaksaa tahkota samaa loputtomiin, itselle se alkaa tökkiä tietyn rajan jälkeen. Siksi uusi hahmokin vasta tulevalle seasonille. Peli on kuitenkin hyvä ja odottelen mielenkiinnolla mitä tuleman pitää. Onhan tämä ollut pihalla vasta pari viikkoa, joten reilusti lisää kontenttia on varmasti tulossa.
Mitään resettiä ei ole tulossa. Pelissä on tällä hetkellä kaksi realmia, minne hahmon voi luoda:Olenko käsittänyt oikein että suunnitelmissa on resetti aina seasinin alussa?
Itsekin olen tuota kasuaali lössiä ja siksi en jaksa hikoilla lähellekään level cappia tai hioa kamoja parhaisiin rolleihin. Tämä siksi, etten koe pelikokemustani mielekkäästi jos jauhan samoja dungeoneita päivästä toiseen vain muutaman prosentin tai mahdollisuuden tehdä sama dunkku hivenen vaikeampana, vuoksi.Taitaa kuitenkin olla että tämä peli on lähinnä suunniteltu casuaali pelaajille joita koko populaatiosta on varmaan 99%.
Kannataa mielluimin kattoa, itemi leveliä kuin perus leveliä. Ja totta kai aseen damage nostaa dps:ä. Myös hyvät item tatsit mikkä sopii buildiin, nostaa damgea. Huomasin ton aseen life on kill, ei kyllä ole paras dps nostaja. Pitäs olla jotakin muuta, mikä olisi damagea mielluimin.Nyt kun alkaa olemaan peruspeli aikalailla pelattu kiinnostais klaaniin liittyä, onko täällä klaaneja mihin mahtuisi 57lvl sc semiaktiivinen pelaaja. Käsittämätön tämä blizzardin veto jättää party seach pelistä pois.
Tässä yrittänyt jo seitsemän levun verran löytää parempaa 1h asetta mutta ei vieläkään ole tullut lähellekään vastaan, tää tippu sacred rarena josta tein legendaryn, onko tässä vaan niin hyvät statsit vai miksi ei meinaa löytää ainuttakaan asetta jolla ois isompi dmg, kuitenkin 50->57 lvl hakannu samalla sapelilla.
Toi item power 716 alkaa olla käytännössä maksimin lähellä mitä wt3 putoaaNyt kun alkaa olemaan peruspeli aikalailla pelattu kiinnostais klaaniin liittyä, onko täällä klaaneja mihin mahtuisi 57lvl sc semiaktiivinen pelaaja. Käsittämätön tämä blizzardin veto jättää party seach pelistä pois.
Tässä yrittänyt jo seitsemän levun verran löytää parempaa 1h asetta mutta ei vieläkään ole tullut lähellekään vastaan, tää tippu sacred rarena josta tein legendaryn, onko tässä vaan niin hyvät statsit vai miksi ei meinaa löytää ainuttakaan asetta jolla ois isompi dmg, kuitenkin 50->57 lvl hakannu samalla sapelilla.
![]()
No se vois selittää, droppas melkeen heti kun pääsin wt3 ja ihmetelly kuin ei meinaa tippua parempaa asetta ollenkaan. Joten tällä ilmeisesti mennään toistaiseksiToi item power 716 alkaa olla käytännössä maksimin lähellä mitä wt3 putoaa
No se vois selittää, droppas melkeen heti kun pääsin wt3 ja ihmetelly kuin ei meinaa tippua parempaa asetta ollenkaan. Joten tällä ilmeisesti mennään toistaiseksi![]()
Nyt kun alkaa olemaan peruspeli aikalailla pelattu kiinnostais klaaniin liittyä, onko täällä klaaneja mihin mahtuisi 57lvl sc semiaktiivinen pelaaja. Käsittämätön tämä blizzardin veto jättää party seach pelistä pois.
Tässä yrittänyt jo seitsemän levun verran löytää parempaa 1h asetta mutta ei vieläkään ole tullut lähellekään vastaan, tää tippu sacred rarena josta tein legendaryn, onko tässä vaan niin hyvät statsit vai miksi ei meinaa löytää ainuttakaan asetta jolla ois isompi dmg, kuitenkin 50->57 lvl hakannu samalla sapelilla.
![]()
WT3 tippuu niin paljon legendaarisia, että buildeja saa vapaasti rakentaa itemeiden ympärille. Jeweler voi poistaa aspecteja (tuhoten ko. itemin) ja ne saa siirrettyä toiseen itemiin. Ite tajusin tämän jewelerin merkityksen vasta nyt lvl62 kun kävin ottamassa WT4 capstone dungeonissa bossilta turpaan, kohta uus yritys paremmilla aspecteilla, lisäsocketeilla ja Altar of Lilith lisästatseilla.Noniin, vihdoinkin sain tarinan loppuun vedettyä, lvl 54 Druid, Pulverize build jostain lvl 20 kohdilta ku tippui legendaarinen (Shockwave) joka teki siitä ranged version ja sitten löytynyt parit sitä tukevaa legendaarista matkalla. Ikävä kyllä ei vaan ole tippunut sopivia legendaarisia jotta saisi tuon Landslide buildin kasaan, todella surkea tuuri käynyt sen suhteen.
Lisäksi sain nyt kaikki Lilith alttarit kerättyä myöskin, eipähä tarvii niitäkään enää miettiä enempää.
Mukavasti on mennyt aika pelin kanssa, kaikenlaista tullut tehtyä, joten kesti tovin päästä tähän pisteeseen, nythän sitten aukeaa kaikenlaista uutta peliin ja kamat uusiksi kunhan WT3 saa auki, ehkäpä parempi tuuri sitten aspectien kanssa, että pääsisi kokeilee muutakin buildia![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.