Diablo 4

Sanoisin pelko siitä että maksut lähtevät myös asioihin jotka auttavat itse pelissä, kuten on jo actiblizzun muissa peleissä nähty hieman.
Actiblizzulla kun ei moraalista arvoa oikein ole niin mikäli joku ei vastustaisi olisi launchissa jo maksullista levutusta, legendary ja rmah paluu.

olen aika varma että season 3-6 hujakoilla tulee 20€ full level boosti, mikä on jo wowin puolella käytössä että voi ostaa hahmon suoraan täydelle levelille.
en tiedä miten tiuhaan tässä seasonit vaihtuu mutta nakataan nyt tommonen arvio koska se tulee saataville.
 
olen aika varma että season 3-6 hujakoilla tulee 20€ full level boosti, mikä on jo wowin puolella käytössä että voi ostaa hahmon suoraan täydelle levelille.
en tiedä miten tiuhaan tässä seasonit vaihtuu mutta nakataan nyt tommonen arvio koska se tulee saataville.
Siinä vesittyisi seasonien idea täysin, jos voisi suoraan ostaa leveleitä. Yleensä seasoneissa se "tärkein" kilpailu on, että kuka pääsee ekana max lvl tai kuka kaataa ekana pahimmat bossit jne. Eli en usko, että tähän missään nimessä mentäisiin tai, jos mentäisiin, niin vasta sitten, kun seasonia on kulunut vähintään 2 viikkoa tms.
 
Siinä vesittyisi seasonien idea täysin, jos voisi suoraan ostaa leveleitä. Yleensä seasoneissa se "tärkein" kilpailu on, että kuka pääsee ekana max lvl tai kuka kaataa ekana pahimmat bossit jne. Eli en usko, että tähän missään nimessä mentäisiin tai, jos mentäisiin, niin vasta sitten, kun seasonia on kulunut vähintään 2 viikkoa tms.
eiku niin joo tässä on erilailla seasonit ku d3:ssa :D
ajattelin että on sama ku d3 että levutus on ihan se ja sama.
 
War Thunderin tämänhetkinen paskamyrsky on aika hyvä esimerkki siitä että mihin mikromaksut lopulta johtaa. Pikkuhiljaa aletaan SaaS mallissa kuristamaan pelaajien kurkkua tiukemmin ja tiukemmin että saadaan heidät tekemään mikromaksuja enemmän ja enemmän. Eihän sitä pelaajat huomaa jos kuristusotteen tiukentaminen tehdään vuosien saatossa, mutta ero voi olla aika brutaali parissa vuodessa kun vertaa pelin tilaa julkaisupäivän peliin.
 
Mikäs classi tällä hetkellä sellanen mis ei oo ihan kammottavaa määrää button smashia ja pärjää soolona?

Kiltaan kiinnostais kans liittyä, mikäli konsolipuolella myös moiset on mukana?
 
Mikäs classi tällä hetkellä sellanen mis ei oo ihan kammottavaa määrää button smashia ja pärjää soolona?

Kiltaan kiinnostais kans liittyä, mikäli konsolipuolella myös moiset on mukana?
Summoner-tyylinen Necro on yleisesti ottaen ollut aika chilli pelattava. Minionit ulos ja katso sivusta kun tekevät likaisen työn.
 
Mikäs classi tällä hetkellä sellanen mis ei oo ihan kammottavaa määrää button smashia ja pärjää soolona?

Penetrating shot rogue. Aika rento pelata, voi tosin kuolla joskus ennenkuin saa gearista enemmän survia. Pelaaminen menee käytännössä näin: 3 normiattackia, sitten penetrating shot, 3 normiattackia, penetrating shot jne. Välillä painaa nappia, josta saa clearia seuraavat 2 penetrating shottia ja pomoissa (ja eliteissä) taas nappia josta tulee 2 single targettia penetrating shottiin. Ja pari muuta nappia löytyy, mutta niitäkään ei jatkuvasti tarvitse spammata.

Lisäksi aspectit löytyy ilman droppituuria, joten "budjetti"version buildista saa tehtyä tosi helposti.
 
Pahemmasta päästä sitten sähkö sorcerer selviytymisen kannalta. Hyvin se iskee mutta kyllä saat olla silmät auki, kuolee aika helposti siis. Aktiivista pelaamista :) Toisin kuin noilla nappi pohjaan-barbeilla.
 
Äsken tippui ensimmäinen Unique item, vieläpä varsin hyvä omaan buildiin. Muutama normaali legendary tai sacred rare pitäisi korvata sacred legendarylla niin alkaisi olla palikat hyvin kasassa, toisaalta nytkin tuntuu WT3 kohtalaisen helpolta vaikka geari on vielä kaukana optimoidusta. Mm. enchantia en ole harrastanut ollenkaan. Millä levelillä porukka on päässyt WT4?
 
War Thunderin tämänhetkinen paskamyrsky on aika hyvä esimerkki siitä että mihin mikromaksut lopulta johtaa. Pikkuhiljaa aletaan SaaS mallissa kuristamaan pelaajien kurkkua tiukemmin ja tiukemmin että saadaan heidät tekemään mikromaksuja enemmän ja enemmän. Eihän sitä pelaajat huomaa jos kuristusotteen tiukentaminen tehdään vuosien saatossa, mutta ero voi olla aika brutaali parissa vuodessa kun vertaa pelin tilaa julkaisupäivän peliin.

Ja siinäkin edelliset economy päivitykset palautettiin entisiin paskamyrskyn jälkeen. WT:ssä eteneminen FP peliksi on todella helppoa
 
Pahemmasta päästä sitten sähkö sorcerer selviytymisen kannalta. Hyvin se iskee mutta kyllä saat olla silmät auki, kuolee aika helposti siis. Aktiivista pelaamista :) Toisin kuin noilla nappi pohjaan-barbeilla.
Tietenkin, kun sorsalla just eniten tekis mieli pelaa :D
 
Ja siinäkin edelliset economy päivitykset palautettiin entisiin paskamyrskyn jälkeen. WT:ssä eteneminen FP peliksi on todella helppoa
Paitsi että Wargamingin peleihin verrattuna grindin määrä ja economy balanssi on aivan täyttä kusen polttamaa paskaa. War Thunderin julkaisussa muun muassa grindin määrä oli huomattavasti pienempi nykyiseen verrattuna. Tuosta löytyy valitusta maailman sivu redditissä.

Esimerkiksi World of warshipsissä saa maksimitierin aluksen noin kuukaudessa ja vasta siellä maksimiterillä tulee vastaan paywall missä pitää olla premium jäsenyys että aluksen korjauskulut eivät olisi järjestään suuremmat kuin voiton taikka häviön tuotot. War thunderilla seinä tulee vastaan reilusti aikaisemmin, ja grindin määrä on valtavasti suurempi.
 
Siinä vesittyisi seasonien idea täysin, jos voisi suoraan ostaa leveleitä. Yleensä seasoneissa se "tärkein" kilpailu on, että kuka pääsee ekana max lvl tai kuka kaataa ekana pahimmat bossit jne. Eli en usko, että tähän missään nimessä mentäisiin tai, jos mentäisiin, niin vasta sitten, kun seasonia on kulunut vähintään 2 viikkoa tms.
"Kilpailulle" on ihan marginaalinen kiinnostus. Tärkeintä on rahanteko, ja se tehdään massoista jotka pelaa alle 10 tuntia viikossa. Diablo 4 on suunnattu kasuaaleille pelaajille. Aivan varmsti Activision tulee tarjomaan jos jonkun näköstä ostettavaa buustia tulevaisuudessa.
 
Onko tämä siis joku nettipeli kun vaatii internet yhteyden ja jokin voimassa olevan xbox live tai playstation plus jäsenyyden? Onko tässä yksinpeli mahdollisuutta ilman noita jäsenyyksiä ja onko kannattavaa ostaa pelkästään sen takia. Eli onko se yksinpeli vain joku 10h kikkare ja käytänössä maksa kokoajan lisää nettipeli.
 
Onko tämä siis joku nettipeli kun vaatii internet yhteyden ja jokin voimassa olevan xbox live tai playstation plus jäsenyyden? Onko tässä yksinpeli mahdollisuutta ilman noita jäsenyyksiä ja onko kannattavaa ostaa pelkästään sen takia. Eli onko se yksinpeli vain joku 10h kikkare ja käytänössä maksa kokoajan lisää nettipeli.
Juurikin näin. Pelkän kampanjan takia tätä ei mielestäni kannata ostaa.
 
Pahemmasta päästä sitten sähkö sorcerer selviytymisen kannalta. Hyvin se iskee mutta kyllä saat olla silmät auki, kuolee aika helposti siis. Aktiivista pelaamista :) Toisin kuin noilla nappi pohjaan-barbeilla.
Itsellä oli alkuun samaa ongelmaa, mutta sitten katsoin jostain youtube videosta vähän vinkkejä ja otin sähkön lisäksi käyttöön ice barrierin ja frost novan ja säätelin skillejä vähän muutenkin. Ukko tosin vasta lvl 39, mutta tuntuu että Tier 2 ei tuota meinaa saada hengiltä millään. En sitten tiedä miten pärjää pidemmän päälle, mutta nyt tuntuu tuolla pelaaminen aika helpolta :hmm:
 
Tuli ostettua tämä pari päivää sitten ja on maistunut! Druidilla aloin pelaamaan tier 2. Nyt levelillä 20 ja pataan tuli ekaa kertaa parilta dungeon bossilta ihan kunnolla :D Ei ollut mitään saumoja. Tää tier 2 tuntuu kuitenkin ihan kivalta kun on sopivaa vaaran tuntua.
 
Tätä samaa kyllä ihmetellyt. Ehkä eniten sen takia, että missä nettipelissä EI olisi nykyään näitä mikromaksuja? Kosmeettisia tai ei. Esimerkiksi juuri julkaistu Street Fighter 6, täysihintainen peli jossa ihan samaan tapaan mikromaksuja/battlepasseja, vaikka ei edes ole mikään MMO tai vastaava.

Ymmärrän kyllä yleisesti ottaen närän siinä, että pelit on mennyt tähän suuntaan, mutta en oikein tajua miksi juuri D4 saa niin paljon lokaa niskaan. Varsinkin kun pelin ilmaisetkin skinit on yllättävän hyvän näköisiä. Ja jengi ei tunnu ymmärtävän että pelien kehittäminen vuonna 2023 on huomattavasti kalliimpaa kuin vaikkapa 2003, jo ihan pelkästään tekijöiden määrän takia. Ei tuntunut tässä D4:ssakaan lopputekstit loppuvan koskaan kun oli niin paljon porukkaa ollut tekemässä.
Onhan tuo Street Fighter 6 vähän kuin MMO kun sielä on paikkoja missä ollaan muiden pelaajien kanssa samoissa paikoissa

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Itsellä oli alkuun samaa ongelmaa, mutta sitten katsoin jostain youtube videosta vähän vinkkejä ja otin sähkön lisäksi käyttöön ice barrierin ja frost novan ja säätelin skillejä vähän muutenkin. Ukko tosin vasta lvl 39, mutta tuntuu että Tier 2 ei tuota meinaa saada hengiltä millään. En sitten tiedä miten pärjää pidemmän päälle, mutta nyt tuntuu tuolla pelaaminen aika helpolta :hmm:
Miulla oli ice barrier käytössä johkii lvl30 asti. Sit aattelin että fuck that ja sekin slotti vaihtui sähköön. Hyvin sillä pärjää kunhan muistaa liikkua
 
Miten nuo renowit säilyy seasoniin, pitääkö esim alttarit kerätä uudelleen?
 
Ollut melkoista rubberband helvettiä pelata veljen kanssa tänään. Toiselle tulee aina karseat rubberband lagipiikit mikä tekee pelaamisesta mahdotonta. Ensin lagia oli pelkästään itsellä joten vaihdoin kokeeksi vanhan reitittimen hoitamaan wifi-kortin hommaa. Kyllähän se lagi siitä hävisi, mutta se vain siirtyi minulta veljelle.
Eli serverit tuntuu olevan juntturassa. Ihan käsittämätöntä tuubaa kun pelataan vielä samassa lähiverkossa. Kun betassa pelasi niin kummallakaan ei ollut mitään vastaavia ongelmia.

EDIT: Ilmeisesti homma menee näin:
1. Pelaaja A ja B aloittaa pelaamisen eri paikoissa.
2. Pelaaja A kutsuu pelaajan B tiimiinsä.
3. Pelaaja B teleporttaa ponnahdusikkunan kautta pelaajan A luokse.
4. Pelaaja A joka oli alueella ensimmäisenä lagaa nyt säännöllisen epäsäännöllisesti aivan perkeleesti.

Sillä ei ole väliä kuka on party leader, vain sillä on väliä kuka oli alueella ensimmäisenä... Samaa ongelmaa on Diablo foorumeiden perusteella muillakin, myös konsoleilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ikävästi kyllä bugittaa Necromancerilla (pc), kirkkaita välähdyksiä aina välillä cutsceneissä. Googlettelu kertoo että ilmeisesti johtuisi skeletoneista.
 
Miten nuo renowit säilyy seasoniin, pitääkö esim alttarit kerätä uudelleen?
Alttareita ei tartte seasonissa enää nakutella
Tavallaan.
Innostuin myös hetkeksi, kunnes kuulin että pysyvyys koskee vain niitä mitättömiä stat boosteja mitä niistä saa.
Eli renown pisteiden osalta pitää kerätä ne uudestaan.
Tästä on ihan Blizz lähde, mutta ei jaksa kaivaa.
 
Barbarian alku tekijöissään level 14 (WT 1). Liliths lamentistä en pääse eteenpäin. Olen muutamia buildejä kokeillut mm. whirlwind. Vinkkejä otetaan vastaan...
 
Ikävästi kyllä bugittaa Necromancerilla (pc), kirkkaita välähdyksiä aina välillä cutsceneissä. Googlettelu kertoo että ilmeisesti johtuisi skeletoneista.
Ne skeletonien päällä olevat ketjut ilmeisiseti
 
Barbarian alku tekijöissään level 14 (WT 1). Liliths lamentistä en pääse eteenpäin. Olen muutamia buildejä kokeillut mm. whirlwind. Vinkkejä otetaan vastaan...
Lunging Strike + Upheaval, itse kokenut tämän combon paljon mieluisammaksi kuin Whirlwindin "spin2winin".

Tähän vielä lisäksi Iron Skin, Death Blow ja Call of the Ancients ulti niin damagea irtoo ja Iron Skinin kanssa lähes kuolematon.
 
Lunging Strike + Upheaval, itse kokenut tämän combon paljon mieluisammaksi kuin Whirlwindin "spin2winin".

Tähän vielä lisäksi Iron Skin, Death Blow ja Call of the Ancients ulti niin damagea irtoo ja Iron Skinin kanssa lähes kuolematon.
Pitääpäs itsekin kokeilla, mennyt nyt viime päivät Lunging Strike + Rend + Death Blow (taso 9), lämää tekee mutta pitäisi saada kestävyyttä lisää, jotenkin tuntuu että kun pääsin levelille 39 niin peli vaikeutui runsaasti.
 
Koko viikonloppu serverit laganneet niin että turha yrittää mitään bosseja lahdata. On se kummallista, että täällä ollaan "tukemassa" mikromaksuilla multimiljardi yhtiötä viikon vanhaa peliä josta on maksanut juuri sen 70-100€. Hankin itselle ja veljelle molemmille pelin, koska PC:llä ei sohva splitscreeniä ole. Myös WASD tuki puuttuu vaikka ohjaimella voi pelata, joten mennään runescape kontrolleilla. Onneksi hankin pelit 45€/kpl Nvidia bundle koodeilla, joten en periaatteessa tukenut mitään vaan ostin "käytettynä". Ei tulisi tällä hetkellä mieleenkään laittaa lisää rahaa, vaikka pelistä pidänkin kun se toimii.
 
Tässä pelissä haisee vahvasti se että syksyllä se on täynnä myös buustia tai pelimekaanisia lisäominaisuuksia tarjoavia mikro(mega)maksuja. Ahdas arkku, rahalla saa lisää. Invi täyttyy 10 minuutissa kivistä, rahalla saa kivitaskun. (Nuo tullee kuukausimaksulliseen Diablo+ tilaukseen, vain 9.90€/kk. Vähän kuin ESO, joka ilmainen mutta invi täyttyy crafting matskuista tunnissa, jos ei ESO+) Levelointi 50 jälkeen todella hidasta, rahalla saat buustia. Seasoneissa kaikki lukittu ja grindaus mieletöntä, että saat ne auki, rahalla saat auki.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pelissä haisee vahvasti se että syksyllä se on täynnä myös buustia tai pelimekaanisia lisäominaisuuksia tarjoavia mikro(mega)maksuja. Ahdas arkku, rahalla saa lisää. Invi täyttyy 10 minuutissa kivistä, rahalla saa kivitaskun. (Nuo tullee kuukausimaksulliseen Diablo+ tilaukseen, vain 9.90€/kk) Levelointi 50 jälkeen todella hidasta, rahalla saat buustia. Seasoneissa kaikki lukittu ja grindaus mieletöntä, että saat ne auki, rahalla saat auki.

Jos noin olisi, niin miksi vasta syksyllä kun suurin osa pelaajista on jo siirtynyt uusiin peleihin? Jos tavoite on rahastaa etenemisellä, niin se varmaan olisi kannattanut jo tehdä. Nythän pitää päinvastoin tehdä lisää kontenttia ja kivaa sisältöä, jotta saadaan lisää ostajia ja vanhat pelaajat pidettyä mukana.
 
Jos noin olisi, niin miksi vasta syksyllä kun suurin osa pelaajista on jo siirtynyt uusiin peleihin? Jos tavoite on rahastaa etenemisellä, niin se varmaan olisi kannattanut jo tehdä. Nythän pitää päinvastoin tehdä lisää kontenttia ja kivaa sisältöä, jotta saadaan lisää ostajia ja vanhat pelaajat pidettyä mukana.
Koska ei kannata nyt tarjota huonoja uutisia. Diablo4 on myyntitilastojen kärjessä juuri nyt. Season 1 tulee sitten näyttämään massoille, millainen grindi joka season on edessä, joten Blizzard kuulee yleisöä, ja Season 2n mukana tulee näitä yleisön kaipaamia helpotuksia, edulliseen hintaan.
 
Jos noin olisi, niin miksi vasta syksyllä kun suurin osa pelaajista on jo siirtynyt uusiin peleihin? Jos tavoite on rahastaa etenemisellä, niin se varmaan olisi kannattanut jo tehdä. Nythän pitää päinvastoin tehdä lisää kontenttia ja kivaa sisältöä, jotta saadaan lisää ostajia ja vanhat pelaajat pidettyä mukana.

Sitä en osaa sanoa, onko tähän tulossa ostettavia tavmbeja tms. peliä helpottavaa mikromaksupaskaa.

Mutta kysymykseesi vastaten:
Kasuaalit on ehkä joo syksyllä muiden pelien parissa jo, ei "HC" pelaajat, ja niillehän nämä ostettavat tabit yms. on suunnattu. Ei kasuaalia pelailijaa kiinnosta yhden story modena läpäisyssä ostaa yhtään mitään.
 
En kyllä minäkään usko että tulee mitään p2w mekaniikoita. Ne olisi jo tullut jos ois tullakseen. Ja Immortalin jälkeinen paskamyrsky saattoi auttaa asiaa.
 
Ei AB nyt niin tyhmä ole, että lisäisivät näin kalliiseen peliin vielä p2w-mekaaniikoita, ymmärtävät että se nyt viimeistään kääntäisi homman nettonegatiiviseksi.
...mutta käsittämättömän paljon jengi kyllä tuntuu sietävän. Helvetin kallis ovh-hinta pelille, parinkympin ennakkoikkuna pelaamiseen, maksulliset cosmetics-meiningit ja kruununa kakun päällä vielä niin copypaste-speedrunaamalla tehty vähäsisältöinen peli, jota voidaan sitten seasonien myötä parannella ja oikeita lisäsisältöjä julkastaessa sitten rahastaa jo maksullisen lisärin muodossa.

On kyllä ollut helvetin puuduttavaa menoa heti kampanjan loputtua, että huhhuijakkaa. Periaatteesta nyt tulee pelattua sisältö läpi, niin voi sitten ajatuksia jäsennellä ehkä viivan alle, mut ei ny kauheesti tuu oikeasti hyvää mieleen pelin nykytilasta. :tdown: Seasonit ei alkuun varmasti ole hommaa millään tavalla piristämässä.
 
Blizzard on kyllä jo useaan otteeseen toistanut, että P2W-systeemejä ei ole tulossa. Olisi aika iso PR-katastrofi toimia puheiden vastaisesti.
 
Täytyy kyllä sanoa etten ole mikään diablo guru mutta käsittääkseni varustepisteissä isompi pitäisi olla parempi. 675 vs 707. Tai sitten vaan jäätymis aika maksaa pirusti...

Diablo 4 - Iceheart Brais.png
 
Blizzard on kyllä jo useaan otteeseen toistanut, että P2W-systeemejä ei ole tulossa. Olisi aika iso PR-katastrofi toimia puheiden vastaisesti.
Exp Buustit, lisäarkut ja inventaariot, eivät ole P2W vaan QOL (Quality of Life). Eli noita voi ja myös tulee aivan varmasti mikromaksuilla peliin ilman että Blizzard syö sanojaan.
Eihän ESOssakaan ESO+aa pidetä Pay2Win.
 
Täytyy kyllä sanoa etten ole mikään diablo guru mutta käsittääkseni varustepisteissä isompi pitäisi olla parempi. 675 vs 707. Tai sitten vaan jäätymis aika maksaa pirusti...

Diablo 4 - Iceheart Brais.png
Tosiaan rollit tuovat eroja, mutta myös tuo että toista itemiä on upgradettu ja toista ei. Itemien vertailu tässä pelissä on ihan vitun puuduttavan tuskaista ja varsinki "roskalootti"rarejen läpikäynti, josta kuitenkin pelin parhaita itemeitä pystytään rakentamaan, on aivan helvetin perseestä.
 
Täytyy kyllä sanoa etten ole mikään diablo guru mutta käsittääkseni varustepisteissä isompi pitäisi olla parempi. 675 vs 707. Tai sitten vaan jäätymis aika maksaa pirusti...

Diablo 4 - Iceheart Brais.png

Noi on samaa tieriä, joten ei ton "paremman" kuuluiskaan olla parempi ja on vaan rollannut huonosti. Kannattaa sieltä asetuksista laittaa rastia ruutuun siihen, joka näyttää myös noi rollien minimit ja maksimit.

Ja mun käsittääkseni voit kyllä ton toisen upgradettaa seuraavalle tierille ja pitäis arpoa numerot uusiks. Seuraava tier on siis kai 725+. En tästä mene takuuseen, kun en ole moista koittanut, mutta näin internetissä sattui lukemaan.
 
Noi on samaa tieriä, joten ei ton "paremman" kuuluiskaan olla parempi ja on vaan rollannut huonosti. Kannattaa sieltä asetuksista laittaa rastia ruutuun siihen, joka näyttää myös noi rollien minimit ja maksimit.

Ja mun käsittääkseni voit kyllä ton toisen upgradettaa seuraavalle tierille ja pitäis arpoa numerot uusiks. Seuraava tier on siis kai 725+. En tästä mene takuuseen, kun en ole moista koittanut, mutta näin internetissä sattui lukemaan.
Diablo 4 - Iceheart Brais v1.png

No nythän se meni jännäksi, Ainoa joka on sama on tähti bonus. Näyttäisi että on isommassa pienemmät rolli arvot, tuntuu että on muokattu jossain päivityksessä. Eihän nyt rolli arvot voi pienentyä kun itemin arvo nousee, eihän? eihän?
 
Exp Buustit, lisäarkut ja inventaariot, eivät ole P2W vaan QOL (Quality of Life). Eli noita voi ja myös tulee aivan varmasti mikromaksuilla peliin ilman että Blizzard syö sanojaan.
Eihän ESOssakaan ESO+aa pidetä Pay2Win.

Olkoon kuinka QoL tahansa, nuo ovat silti P2W. Kaikki maksulliset ominaisuudet, jotka antavat jonkinlaista etua muihin pelaajiin verrattuna, ovat aina P2W.

En itsekäään sokeasti luota Blizzardin sanaan, mutta Blizzardilla ei myöskään ole varaa rikkoa lupauksiaan.
 
Tällainen kiva 2-handeri tuli baballe nightmare dungeon rewardina. Lähti Steel Grasp -skilli käyttöön, ja on oikein kätevä varsinkin partyssä pelaillessa, kun saa vedettyä mobeja samaan nippuun. Myös berserkeriä saa kivasti pitennettyä, kun jokainen vedetty mobi lisää berserkeriä Steel Graspin passive skillillä. :thumbsup:

1686517332848.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 410
Viestejä
4 901 836
Jäsenet
78 972
Uusin jäsen
janoinenlohi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom