Diablo 4

En ymmärrä kyllä miten nuo tekstuurit vie niin paljon tota vramia. 1440p ja high tekstuurit piti puottaa vielä pykälää alemmas että jumittelu ja kaatuilu loppuu. Näyttää vaan aika paskalta nuo tekstuurit nyt. Ei 8gb näytä riittävän sille high asetukselle 1440p resolla. Muistin käyttö pyörii siellä 15-20 gigan paikkeilla.
 
Story läpi 51lvl Necrolla, bone spear build, tuntui aika helpolta, minionit tankkaa melkein kaiken ja rangelta ammuskelee menemään.
Kaksi kertaa butcher on päässyt yllättämään mutta ei ole vielä kertaakaan tarvinnut scroll of escape tai death evasion pulloa käyttää.
Ei kaatumisia tai muita ongelmia. Seuraavaksi barbaari ja druid testiin.
 
Noobi kyselee. Onko siis niin että kun Season 1 alkaa niin hahmot nollaantuu? Ja aktivoituuko battle pass vasta silloin kun kausi starttaa?
 
Hahmot ei nollaanu vaan jäävät standard maailmaan jonne kaikki season hahmot siirtyy aina kun season loppuu.

Battle Pass vasta kun season1 alkaa.
 
Ettei nyt vaan menisi memory usage ja memory allocation sekaisin?
Videolla opastettu kuinka saa näkymään todellisen VRAM käytön eikä vain pelin varaaman määrän.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.



Itsellä ei peliä vielä ole joten en ole päässyt testaamaan.
 
Näkyi itellä olevan 10gb VRAM käyttö, laskin detaljeja lisää ja sain pikaisen testauksen perusteella 8gb(high teksuurit, suurin osa asetuksista high/megium). Peli tuntui nopeutuvan vielä. Gpu-Z testasin en tiiä näyttääkö tuo dedicated vai used, ainakin sensors tabissa lukee memory used.
Joka tapauksessa tuo on kyllä paljon, tuohon kaipais vähän lisätietoa.
 
Levelointi kyllä hidastunut huomattavasti sen jälkeen, kun dingasi 50, aloitin perjantaina ja nyt vasta lvl 60, tunteja takana reippaasti.

Lähinnä nyt tulee vaan tehtyä eventtejä/sidequesteja/hellfireä/bountyjä, kun dunkut on niin vastenmielisiä soolona varsinkin. Partyssä en ole ollut vielä kertaakaan, kun pelissä ei ole partyfinderiä käsittääkseni.

Dungeonit vaatisi kyllä kunnon reworkin, että niitä olisi hauska tehdä ja solo-pelaajana kaipaisi jotain 50% xp-bonusta, koska se on niin paljon tehottomampaa kuin split-groupit. Ja toki vaikeassa contentissa groupissa voi ressata porukkaa, jos alkaa menemään vaikeaksi, niin sekin antaa älyttömän edun groupeille buffien/aggron yms. lisäksi.

Tällä hetkellä kaikkialla on liian vähän tapettavaa ja aivan liikaa juoksua, ei oikein pääsee hyvään tappoterapiafiilikseen tässä. Monet eventit on typerästi suunniteltu melee-hahmoja varten, kun pitää seisoa tietyssä paikassa ja tankata ranged-mosurit koko eventin ajan.

Peliin kaipaisin yhden "tehokkaan" kylän, jossa palvelut olisi lähellä waypointtia ja voisit kyseisestä waypointista tehdä "kotipesän". Ei se edestakaisin juokselu kaupungissa sen tuhannennen kerran aiheuta enää wow-efektiä.

Hyvä pohja tässä on, mutta menee vielä kauan, että pelistä saa "hyvän" -tuntuisen poe-veteraanille, joka haluaisi vaan grindata tehokkaasti ilman keinotekoista hidastamista jokaisessa välissä.
 
Onhan tämä ollut ihan hauskaa näin kasuaali diablon pelaajallekkin ollut, jossain lvl 30 tienoilla menossa melee roguella. Tekemistä tuntuu riittävän, varsinkin kun itse tulee nuohottua nyt ainakin ekalla hahmolla sivutehtävät ja noita dunkkuja vaikka tylsiä ovatkin.

Suurin harmituksen aihe pelistä itselle on omasta laitteistosta johtuvaa. Tämäkään peli kun ei tue 32:9 kuvasuhdetta, vaan maksimissaan 21:9 joten melkoiset mustat palkin jää näytön reunoille. En ymmärrä selitystä että resoluutiosta saa kilpailullista etua edes noissa kilpapeleissä sillä niissäkin isot turnaukset pelataan järjestäjän koneilla saatikka että tämmöisessä pääsääntöisesti pve pelissä ei 2023 ole tukea. Toki aika pieni marginaali joilla tälläisiä näyttöjä taitaa olla mutta jos Oblivion tulee resoa suoraan niin...
 
Onhan tämä ollut ihan hauskaa näin kasuaali diablon pelaajallekkin ollut, jossain lvl 30 tienoilla menossa melee roguella. Tekemistä tuntuu riittävän, varsinkin kun itse tulee nuohottua nyt ainakin ekalla hahmolla sivutehtävät ja noita dunkkuja vaikka tylsiä ovatkin.

Suurin harmituksen aihe pelistä itselle on omasta laitteistosta johtuvaa. Tämäkään peli kun ei tue 32:9 kuvasuhdetta, vaan maksimissaan 21:9 joten melkoiset mustat palkin jää näytön reunoille. En ymmärrä selitystä että resoluutiosta saa kilpailullista etua edes noissa kilpapeleissä sillä niissäkin isot turnaukset pelataan järjestäjän koneilla saatikka että tämmöisessä pääsääntöisesti pve pelissä ei 2023 ole tukea. Toki aika pieni marginaali joilla tälläisiä näyttöjä taitaa olla mutta jos Oblivion tulee resoa suoraan niin...
Oletko kokeillut pelata windowed-modessa jos peli sitä tukee? Diablo 3 ei tukenut 21:9 moodia muuten kuin windowed-modissa.
 
Onhan tämä ollut ihan hauskaa näin kasuaali diablon pelaajallekkin ollut, jossain lvl 30 tienoilla menossa melee roguella. Tekemistä tuntuu riittävän, varsinkin kun itse tulee nuohottua nyt ainakin ekalla hahmolla sivutehtävät ja noita dunkkuja vaikka tylsiä ovatkin.

Suurin harmituksen aihe pelistä itselle on omasta laitteistosta johtuvaa. Tämäkään peli kun ei tue 32:9 kuvasuhdetta, vaan maksimissaan 21:9 joten melkoiset mustat palkin jää näytön reunoille. En ymmärrä selitystä että resoluutiosta saa kilpailullista etua edes noissa kilpapeleissä sillä niissäkin isot turnaukset pelataan järjestäjän koneilla saatikka että tämmöisessä pääsääntöisesti pve pelissä ei 2023 ole tukea. Toki aika pieni marginaali joilla tälläisiä näyttöjä taitaa olla mutta jos Oblivion tulee resoa suoraan niin...
Jos olisi joku "kilpailullinen etu", niin 21:9 olisi myös lukittu. Taitaa olla enemmänkin artistinen juttu, kun 32:9 alkaa jo vääristää reunoja.
 
Eilen meni ensimmäinen capstone dungeon läpi, hahmona necromancer ja lvl 48. Aikaisemmin kokeilin lvl 45 ja tällöin ei ollut toivoakaan. Nyt pääsin viimeiselle bossille asti ilman kuolemia kohtalaisen varovaisella pelaamisella mutta sen jälkeen alkoi vaikeudet. Kaksi kertaa kuolin bossille jonka jälkeen vaihdoin pikaisesti buildia ja bossi seuraavalla yrityksellä kevyesti nurin. Seuraavaksi WT3 kimppuun :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Eka capstone dungeon barbaarilla HClla oli paljon haasstavampi kuin toinen. Toinen meni lvl 68 heittämällä ja Torment auki. En kyllä muista millä lvl ekaa tein, taisi olla jopa 50
 
Miä menin tänään helvettiin lvl. 43 sorkulla. Hieno matka oli, joutui aika varovasti etenemään ennenkuin sain enemmän lämää tekevän tikun. Pari kertaa piti odotella ultimaten lataamista ennenkuin hyökkäsi seuraavan mobin kimppuun. Kaksi kuolemaa, oli hauskaa :)
 
Läpi meni lvl42 barbilla, tein ekan end game guestin, jossa pitää tree of whispers kerätä noita grim favors, no keräsin tarvittavat, mutta se sitten bugas ja ei niitä tullukkaan, pöh. No sen verta puisevaa end game, että jäädään odottelemaan seasonia tai lisäriä
 
En vieläkään ihan ymmärrä missä on hauskuus kun tulee uusi season ja tehdään uusi hahmo jolla pelataan sama peli läpi, muutama uusi seasonal questi kokien? Vai ymmärränkö jotain väärin.

Itselleni varmaan riittää kun pelailen kerran läpi yhdellä hahmolla.
 
En vieläkään ihan ymmärrä missä on hauskuus kun tulee uusi season ja tehdään uusi hahmo jolla pelataan sama peli läpi, muutama uusi seasonal questi kokien? Vai ymmärränkö jotain väärin.

Itselleni varmaan riittää kun pelailen kerran läpi yhdellä hahmolla.
Itse ainakin alkuun pelailen kaiken mahdollisen läpi perus pelissä yhdellä ukolla (tavoitteet jne.), katsoo sitten riittääkö intoa seasonille (tuskin). Seasoneissa olisi enemmän mieltä mikäli ei tarvitsisi aloittaa nollasta, vaan saisi main charrin käyttöön, mutta tehtävät saisi olla vaikeita, tai olisi edes jotenkin mahdollista osallistua. Taisin D3:ssa aloittaa muutaman seasonin, jotka sitten jäi sitten pelaamatta täysin mielenkiinnon puutteen takia.
 
En vieläkään ihan ymmärrä missä on hauskuus kun tulee uusi season ja tehdään uusi hahmo jolla pelataan sama peli läpi, muutama uusi seasonal questi kokien? Vai ymmärränkö jotain väärin.

Itselleni varmaan riittää kun pelailen kerran läpi yhdellä hahmolla.
Mietin ihan samaa. D3 en mitään seasoneita muistaakseni ikinä pelannut. Ei ole mitään hajua mitä noista edes saa palkintona (onko muutakin kuin skinejä) vai onko siellä tosiaan jotain uusia questeja tms. vai mikä se pointti?

Edit: Ja ilmeisesti noihin osallistuminen on ilmaista (?) niin miksi joku haluaa niistä erikseen vielä maksaa? En ole ihan varma oliko tuossa Deluxessakin joku "Season Pass" leivottuna sisään.
 
Olikos siellä io-tech killassa tilaa vielä? Laittelis kutsua kun pääsee alkuun.
 
Saako tässä luotua peliin kanavia kuten D3? Voisi luoda sinne myös iotech-HC kanavan mistä huudella peliseuraa. Olen kaveriporukan klaanissa niin siksi tämä kanava.
 
Vähän riippuu miten seasonit toteutetaan, että jaksaako niihin kovin usein osallistua. Jos joka kerralla pitää kerätä kaikki patsaat+muut renown-öhinät, niin voi jäädä seasonin peluut väliin. Toki myös jokaisessa seasonissa pitäis selvästi tulla jotain uudistuksia itse peliin.
 
Vähän riippuu miten seasonit toteutetaan, että jaksaako niihin kovin usein osallistua. Jos joka kerralla pitää kerätä kaikki patsaat+muut renown-öhinät, niin voi jäädä seasonin peluut väliin. Toki myös jokaisessa seasonissa pitäis selvästi tulla jotain uudistuksia itse peliin.

Patsaita ei tarvitse, muu pitää.
 
Kuvia teidän charruista? tossa mun ostettu luuranko skini
 

Liitteet

  • fmk1m1T.jpeg
    fmk1m1T.jpeg
    81,4 KB · Luettu: 153
Kuvia teidän charruista? tossa mun ostettu luuranko skini
Noilla nyt niin väliä. Yhdessä vaiheessa kyllästyin jatkuvaan ulkonäön vaihteluun varusteiden perusteella, ja muutin vaatekaapilla ukkoni harmaissa rääsyissä kulkevaksi kerjäläiseksi. Sit kyllästyin siihen ja nyt ukko näyttää taas joltain pelleltä.
 
Vähän harmittaa toi synkkä ja harmaa väripaletti joka alueella. Toki tätähän kaikki on toivonut, että olisi synkkää ja masentavaa (ehkä vähän itsekkin), mutta tämän myötä jokainen alue on näyttää jotenkin samalta.

Vaikka nyt Diablosta puhutaan niin näin jälkikäteen ajateltuna itse tykkäisin, että ois vähän enemmän eloa ja väri joillakin alueilla, esim noi metsät ja suoalueet yms.
 
tämän myötä jokainen alue on näyttää jotenkin samalta.
Mielikuvituksen ja motivaation puutetta selkeästi tekijätiimiltä. Näkeehän sen muutenkin pelin mekaniikoista kun kopioivat niin paljon kolmosta ja immortalia. Ja halvempaa vääntää tummaa ja töhryistä suunnittelua kuin yksityiskohtaista.
 
Perjjantaina aloitin ja joka ilta on kaatunut/disconnannut ilman mitään syytä vähintään kerran. On se vaan mieltäylentävää katsella queued for login-kuvaa kun haluais pelata käytännössä yksinpeliä
 
Perjjantaina aloitin ja joka ilta on kaatunut/disconnannut ilman mitään syytä vähintään kerran. On se vaan mieltäylentävää katsella queued for login-kuvaa kun haluais pelata käytännössä yksinpeliä

Pari tuntia pelattu ja tulin tätä samaa ihmettelemään. Miksi vatussa yksinpelissäkin pitää olla jatkuva(?) yhteys kotiin? Vaikuttaako pelin pelaamiseen jotenkin vai mikä ihme voi olla syynä että tommosta edes tarvitaan?

edit: nyt 9 min jonotuksen jälkeen tuli 300202 virhe.. perkeles
 
Perjantaista lähtien itekin pelannut, muutaman kerran kaatunut. Nyt näyttäs oikeasti olevan jumissa. Kertaakaan aiemmin ei ole tarvinnut odotella.
 
Juu eilen tuli queued 1min ja päästi heti sisään. Nyt olen kolme kertaa odottanut tuon 9min ja tulee erroria sen jälkeen. Katsoin netistä server statusta ja pelkästään klo 23 jälkeen oli joku 800 käyttäjä raporttia ettei pääse peliin
 
Tämä tämänhetkinen blackout alkoi sillä, että hyppäsin teleporttiin, ruutu meni mustaksi, sitten pääscreeniin joka näytti ettei ole hahmoa ollenkaan ja sitten kun sammutti pelin niin takaisin ei pääse. Jos kymmeniä tunteja kehitetty level 50 hahmo nyt katosi niin ei tarvitse micropaskablizzardvisionin haaveilla, että pistän penniäkään heidän tuotteisiinsa enää koskaan. Vaikka olisikin vain kirjautumisvika niin kaatuessa oli inventory täynnä loottia, parasta olla myös sitten, kun pääsee takaisin.
 
Nyt tipahti sitten dunkusta uniikki Mad Wolf's Glee (mm. Werewolf skilleihin kaikkiin +2) muutenkin hyvillä statseilla.

Ainoa vaan että pelaan Werebear-buildilla...Pitääköhän nalle nyt vaihtaa sitten hukkaan vai mitä. Karhullekin on vastaava chest, mutta ei voi tietää tippuuko semmoista...Huoh.
 
Vittu kaatu koko paska kesken bossfightin. Loistava peli ollut kyllä, Puolen välin kohdilla Lilithin cimatic traileri parhautta
 
Tämä tämänhetkinen blackout alkoi sillä, että hyppäsin teleporttiin, ruutu meni mustaksi, sitten pääscreeniin joka näytti ettei ole hahmoa ollenkaan ja sitten kun sammutti pelin niin takaisin ei pääse. Jos kymmeniä tunteja kehitetty level 50 hahmo nyt katosi niin ei tarvitse micropaskablizzardvisionin haaveilla, että pistän penniäkään heidän tuotteisiinsa enää koskaan. Vaikka olisikin vain kirjautumisvika niin kaatuessa oli inventory täynnä loottia, parasta olla myös sitten, kun pääsee takaisin.

Mikäs noissa maksullisissa skineissä kiristää noin paljon? Tuntuu järjenvastaiselta että firmaa haukutaan siitä että tarjoavat pelaajille tavan tukea peliä esim skineillä joka taas lisää rahoitusta pelin jatkokehitykselle.
 
Mikäs noissa maksullisissa skineissä kiristää noin paljon? Tuntuu järjenvastaiselta että firmaa haukutaan siitä että tarjoavat pelaajille tavan tukea peliä esim skineillä joka taas lisää rahoitusta pelin jatkokehitykselle.
Itsekin ostin barbaarille skinin, hyvää peliä on hyvä tukea kun sattui PS walletissa rahaa roikkumaan. Se ole keneltäkään pois eikä vaikuta hahmon statseihin..ihan komea tuo 2400 maksava skini barbaarille.

original.png
 
Mikäs noissa maksullisissa skineissä kiristää noin paljon? Tuntuu järjenvastaiselta että firmaa haukutaan siitä että tarjoavat pelaajille tavan tukea peliä esim skineillä joka taas lisää rahoitusta pelin jatkokehitykselle.
Täh? Skinit? Taisit replytä nyt ihan väärään tekstiin.

Edit: Aaa nyt hoksasin. -soft, ei -maksu.
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs noissa maksullisissa skineissä kiristää noin paljon? Tuntuu järjenvastaiselta että firmaa haukutaan siitä että tarjoavat pelaajille tavan tukea peliä esim skineillä joka taas lisää rahoitusta pelin jatkokehitykselle.

Yleensä ihmisiä kiristää se näissä että maksulliset skinit on paljon hienompia kuin ne pelaamalla pelatut esim vaikean saavutuksen jälkeen saadut. Nykyään näistä taidetaan annetaan titteleitä eikä armor settejä. Ei diablo tässä ole esimmäinen, esim destinyn vastaavat kamat on paljon hienompia kuin pelaamalla saadut.
Ykkösen aikaan raid armorit oli hienoja nykyään ei.

Markkinataloutta se on, ihmiset välittää hahmojen ulkonäöstä niin miks ei myytäis niitä niille kun ne niitä ostelee.
 
Mikäs noissa maksullisissa skineissä kiristää noin paljon? Tuntuu järjenvastaiselta että firmaa haukutaan siitä että tarjoavat pelaajille tavan tukea peliä esim skineillä joka taas lisää rahoitusta pelin jatkokehitykselle.

Tätä samaa kyllä ihmetellyt. Ehkä eniten sen takia, että missä nettipelissä EI olisi nykyään näitä mikromaksuja? Kosmeettisia tai ei. Esimerkiksi juuri julkaistu Street Fighter 6, täysihintainen peli jossa ihan samaan tapaan mikromaksuja/battlepasseja, vaikka ei edes ole mikään MMO tai vastaava.

Ymmärrän kyllä yleisesti ottaen närän siinä, että pelit on mennyt tähän suuntaan, mutta en oikein tajua miksi juuri D4 saa niin paljon lokaa niskaan. Varsinkin kun pelin ilmaisetkin skinit on yllättävän hyvän näköisiä. Ja jengi ei tunnu ymmärtävän että pelien kehittäminen vuonna 2023 on huomattavasti kalliimpaa kuin vaikkapa 2003, jo ihan pelkästään tekijöiden määrän takia. Ei tuntunut tässä D4:ssakaan lopputekstit loppuvan koskaan kun oli niin paljon porukkaa ollut tekemässä.
 
Sanoisin pelko siitä että maksut lähtevät myös asioihin jotka auttavat itse pelissä, kuten on jo actiblizzun muissa peleissä nähty hieman.
Actiblizzulla kun ei moraalista arvoa oikein ole niin mikäli joku ei vastustaisi olisi launchissa jo maksullista levutusta, legendary ja rmah paluu.


Bethesdalla kun ei Todd Howardia laitettu ulos kun toi maksulliset hevosarmorit pilasi se koko pelikulttuurin.
Pikkurilliä ei saa antaa sillä muuten lähtee käsi.


Itse en enään kosmeettisista asioista välitä, välillä tietynlaiset toimivat hyvin myös varoitusmerkkinä tietynlaisista pelaajista joka on ok. Arpgssä ei kauhesti väliä mutta morppi-ajoilta voin sanoa et paskoilla pelaajilla usein oli kalleimmat blingit.
Path of Exilä kun itse olen tukenut, toisaalta sitä pelatakseen ei tarvi maksaa 70e.
 
Viimeksi muokattu:
Sanoisin pelko siitä että maksut lähtevät myös asioihin jotka auttavat itse pelissä, kuten on jo actiblizzun muissa peleissä nähty hieman.
Actiblizzulla kun ei moraalista arvoa oikein ole niin mikäli joku ei vastustaisi olisi launchissa jo maksullista levutusta, legendary ja rmah paluu.

Bethesdalla kun ei Todd Howardia laitettu ulos kun toi maksulliset hevosarmorit pilasi se koko pelikulttuurin.
Pikkurilliä ei saa antaa sillä muuten lähtee käsi.

Itse en enään kosmeettisista asioista välitä, välillä tietynlaiset toimivat hyvin myös varoitusmerkkinä tietynlaisista pelaajista joka on ok. Arpgssä ei kauhesti väliä mutta morppi-ajoilta voin sanoa et paskoilla pelaajilla usein oli kalleimmat blingit.
Path of Exilä kun itse olen tukenut, toisaalta sitä pelatakseen ei tarvi maksaa 70e.

Joo siinä vaiheessa kun se vaihtuu Pay2Win malliseksi, niin on syytäkin jo valittaa varsinkin kun pelistä löytyy PVP. Mutta niin kauan kun pelkästään kosmeettisia vaikutuksia, niin ei itseä häiritse.

PoE:sta voisi kyllä argumentoida, että siinä itseasiassa on jonkin verran Pay2Win elementtiä mukana, jos tarkoitus on pelata edes vähän tosissaan. Kyllä siinä on aikalailla pakko hankkia erinäisiä stash tabeja, jotka helpottavat elämää merkittävästi. Puhumattakaan siitä että tavaroiden myymimen on huomattavasti hankalampaa jos et osta ainuttakaan premium tabia.

Koen myös että melko oleellinen mittari on se, että montako tuntia saat viihdykettä tietyn summan edestä. 70€ pelistä jota tulet todennäköisesti pelaamaan satoja/tuhansia tunteja vuosien saatossa on mielestäni jo sen verran hyvä diili, että siinä kohtaa voin myös harkita battlepassien yms. ostamista pelin kehityksen tukemiseksi. Kun yhtälailla sitä on tullut maksettua 60€ yksinpeleistä joista saa yleensä sen 20-50 tuntia iloa irti. Voin myöntää, että olen laittanut PoE:hen varmaan +500€ edestä rahaa, mutta en koe sitä kovin suureksi summaksi kun olen peliä pelannut n. +7 vuoden ajan. Suurempi summa olisi varmaan mennyt jos olisi sama aika tullut pelattua jotain kuukausimaksullista peliä tai vastaavasti ostanut aina uuden yksinpelin kun edellisen saanut pelattua läpi.
 
Kameran kun pitää niin kaukana kuin mahdollista ja ruutu on täynnä ties mitä salamaa, räjähdystä ja suolenpätkää, niin kuka niitä skinejä ehtii edes katsella? Muualla kuin alkuruudussa ja gear ikkunassa. Itselle toki ihan sama jos jotkut omaksi ilokseen ja/tai tukeakseen tuota kosmetiikkaa hommaa.

Jäi eilen 3 partylla 60-62 WT4 capstone dungeon bossi todella pienestä kiinni ekalla yrityksellä. Seuraavilla ei päästykään enää lähelle. Vaikeuden lisäys oli just sellaien kuin ajattelin. WT3 ja capin dungeon aika läpijuoksua ja sitten loppuun one shottaava bossi. Jotenkin just sitä halpaa toteutusta mistä en välitä, eli vaikeus on helppo tai tapissa. Noh, keräillään pari leveliä kamoja, mikäs kiire tässä.
 
PoE:sta voisi kyllä argumentoida, että siinä itseasiassa on jonkin verran Pay2Win elementtiä mukana, jos tarkoitus on pelata edes vähän tosissaan. Kyllä siinä on aikalailla pakko hankkia erinäisiä stash tabeja, jotka helpottavat elämää merkittävästi. Puhumattakaan siitä että tavaroiden myymimen on huomattavasti hankalampaa jos et osta ainuttakaan premium tabia.
Onhan tää täywsin totta mutta pelin saa hyvin kokeiltua maksamatta, blizzun 2h tunnin refundissa kun ei pitkälle pääse. Poessa default stash tabeilla "pärjää" vaikka se ei mukavaa ole ekalla hahmolla.
Sitten kun alkaa oikeasti pelaamaan ja theorycrafttaan, punasten karttojen farmaus yms. niin eri tabit on aikalailla pakko olla ellei ole hullu mutta ei varsinaiseti tee hahmosta voimakkaampaa yms.


Yksi kyllä tässä d4 varsinkin kavereiden kans pelatessa on harmittanut on kavereiden skillien ground effectit, varsinkin corpse explosionin shadow aoe ja sorcun temppuilut.
Ei saatana näe mitään nääin puolisokeana, onneksi sentään necron summonit on haamun näkösiä.

Lootfilteriä kanssa kaipais erittäin paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
285 410
Viestejä
4 901 832
Jäsenet
78 972
Uusin jäsen
janoinenlohi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom