Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, tukkuri on nämä listannut mutta toimitusaika on avoinOnko tietoa milloin Montech HS02 koteloa on tulossa Suomeen? Netti on väärällään arvosteluja, mutta mistään kaupasta ei tuota tunnu vielä löytyvän. On kyllä yhtä tuskaa uuden PC:n hankkijalla, kun komponentteja on tulossa paitsi että ei ja sitten vielä valinnan vaikeudet, ja uusi ATK olisi kuitenkin jossain vaiheessa saatava käyttöönkin![]()
Hei, jos saldo on esimerkiksi se -1 ja sitten se muuttuu 0 tai vaikka 5, niin silloin tuote on tullut varastoommePystyykö noista Datatronic -1, tukkurilla 2 päättelemään jotain, koska tilattu tuote liikkeessä? Meneekö tuo ensimmäinen nollaan kun tuote on varastossa? PuhNumero toki otettiin maksaessa mutta millä aikataululla siitä saapuneesta sitten ilmoitetaan...
Hei, tämä meillä on nyt listattu mustana ja valkoisena. Toimitusaika tarkentuu piakkoinTervehdys, onkohan Datatronicille tulossa piakkoin myyntiin uutta Li lian lancool 217 koteloa?
Hei,Tervehdys. Tilasin konepaketin osana jokunen viikko sitten 9950X3D:n. Silloin sitä oli saatavilla normaalisti ja tilauksellakin näkyi "varattuna tilaukselle". Seuraavalla viikolla se muuttui "ei saatavilla", jolloin puhelimessa vakuutettiin, että löytyy hyllystä, ei ongelmaa. Sen jälkeen tuli meili, että eipä olekaan, mutta tulee pian. Nyt status on taas "ei saatavilla". Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Mun suuntaan ei ole kukaan ollut proaktiivisesti yhteydessä missään vaiheessa.
Tilaus: OIGKRMNLB
Hei, viikon jono tällä hetkelläOnko teillä millainen kasausjono tällä hetkellä?
Hei, nyt vastausaika on 0-2 arkipäivääKuinka pian tilaukseen laitettuihin viesteihin vastataan?
@DatatronicOlen tilannut Datatronicista useamman kerran. Nyt tuli ensimmäinen huono kokemus. Aiemmilla kerroilla tilasin tavaraa jota löytyi varastosta, nyt tilasin tavaraa mitä oli väitetysti tukkurilla varastossa.
- Tein tilauksen 16.4.
- Arvio toimitusajasta oli aluksi 3-10 päivää.
- Sittemmin toimitusaika tarkentui 24.4.:ksi
- Seurasin toimitusaika-arviota ja kun se ei muuttunut, luulin että tuote on postissa matkalla minulle
- Kun toimitusaika-arvio ylittyi reippaasti eikä mitään päivitystä kuulunut, kyselin tuotteen perään. Sain kuulla ettei se ollutkaan vielä edes lähtenyt tukkurilta liikkeelle. Sain uuden arvion sähköpostitse. Tämäkin arvio ylitettiin ilman että kukaan otti minuun yhteyttä.
- Odotin uuden aika-arvion yli ja sitten kyselin uudelleen tuotteen perään. Sain kuulla ettei tuote vieläkään ollut lähtenyt tukkurilta.
- Peruutin tilauksen nyt 6.5., eli 20 päivää tilauksen tekemisen jälkeen (vaikka toimitusajaksi luvattiin 3-10 päivää)
En kyllä tykkää tällaisesta dropshipping-kulttuurista missä myydään tavaraa jota kenelläkään ei oikeasti ole, valehdellaan varastosaldoja, eikä päivitetä asiakkaalle tilannetta oma-aloitteisesti.
Hei, nyt vastausaika on 0-2 arkipäivää
Hei, kannattaa laittaa spostia myynti@datatronic.fiVoiko tilaukseen liittyviä asioita hoitaa tätä kautta? Tai yksityisviesteillä täällä?
Hei, seurannan mukaan tänään pitäisi saapua varastoomme ja tänään lähetetään tilaus teilleMikä mahtaa olla tämän tilauksen tila, 7-10pv oli arvio nyt mennyt noin 2.5 viikkoa tilauksesta. VNRPRJWHU
HeiTervehdys. Tilasin konepaketin osana jokunen viikko sitten 9950X3D:n. Silloin sitä oli saatavilla normaalisti ja tilauksellakin näkyi "varattuna tilaukselle". Seuraavalla viikolla se muuttui "ei saatavilla", jolloin puhelimessa vakuutettiin, että löytyy hyllystä, ei ongelmaa. Sen jälkeen tuli meili, että eipä olekaan, mutta tulee pian. Nyt status on taas "ei saatavilla". Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Mun suuntaan ei ole kukaan ollut proaktiivisesti yhteydessä missään vaiheessa.
Tilaus: OIGKRMNLB
Kyllä voidaan muuttaa hintaa, laita vaan aspaamme viestiä. Aspa on nyt hyvässä kunnossa ja vastaukset pitäisi tulla nopeasti.Jos tilaus on viivästynyt jo todella pahasti ja hinta on laskenut, niin voiko hintaa laskea siihen mikä se on nyt? Tai pitäisikö perua tilaus ja ostaa heti uudestaan sama?
Meillä aloitti uusi kolleega jonkin aikaa sitten ja nyt kun kaikki on sisään ajettuna niin näyttäisi, että aspa ja konekasaus sekä tilaustoimitukset ovat hyvässä vaiheessa.Useista täällä kritisoiduista ongelmakohdista pääsee eroon palkkaamalla lisää henkilökuntaa.
Juuri nämä tilanteen jossa tuotetta ei tulekaan niin ovat meille ne hankalimmat ja tähän ei kovin hyvää järjestelmätukea ole. Tätä pitäisi kehittää. Aspa on kuitenkin nyt tikissä kun henkilökuntaa on enemmän.@Datatronic
Oisko aika parantaa sitä kommunikaatiota? Näitä tuntuu tulevan aina silloin tällöin ja nämä pitää hoitaa paremmin.
Käytte läpi viivästyneet tilaukset ja varmistatte että se oikeasti lähtee sieltä tukkurilta ja kommunikoitte selvästi asiakkaalle tilanteesta. Ei ole reilua, että asiakas kyselee missä mennään eikä saatu arvio pidä paikkaansa alkuunkaan
Noin viikon jono jos kaikki tuotteet vaan löytyy. Nyt on vain reilui 30 konetta jonossa/kasausksessa.Onko teillä millainen kasausjono tällä hetkellä?
Laitoin tästä kyselyn toimittajalle!Tervehdys, onkohan Datatronicille tulossa piakkoin myyntiin uutta Li lian lancool 217 koteloa?
Tämä on kyllä mennyt selvästi tosi pieleen.Olen tilannut Datatronicista useamman kerran. Nyt tuli ensimmäinen huono kokemus. Aiemmilla kerroilla tilasin tavaraa jota löytyi varastosta, nyt tilasin tavaraa mitä oli väitetysti tukkurilla varastossa.
- Tein tilauksen 16.4.
- Arvio toimitusajasta oli aluksi 3-10 päivää.
- Sittemmin toimitusaika tarkentui 24.4.:ksi
- Seurasin toimitusaika-arviota ja kun se ei muuttunut, luulin että tuote on postissa matkalla minulle
- Kun toimitusaika-arvio ylittyi reippaasti eikä mitään päivitystä kuulunut, kyselin tuotteen perään. Sain kuulla ettei se ollutkaan vielä edes lähtenyt tukkurilta liikkeelle. Sain uuden arvion sähköpostitse. Tämäkin arvio ylitettiin ilman että kukaan otti minuun yhteyttä.
- Odotin uuden aika-arvion yli ja sitten kyselin uudelleen tuotteen perään. Sain kuulla ettei tuote vieläkään ollut lähtenyt tukkurilta.
- Peruutin tilauksen nyt 6.5., eli 20 päivää tilauksen tekemisen jälkeen (vaikka toimitusajaksi luvattiin 3-10 päivää)
En kyllä tykkää tällaisesta dropshipping-kulttuurista missä myydään tavaraa jota kenelläkään ei oikeasti ole, valehdellaan varastosaldoja, eikä päivitetä asiakkaalle tilannetta oma-aloitteisesti.
Tässä on ollut myös poikkeavan huono säkä. Meillä on pienehkö määrä tilauksia sen takia jumissa ja joita selvitellään, koska yksi melko iso Saksalainen tukkuri on hakeutunut saneeraukseen ja he eivät ole saaneet lähettää mitään. Tätä emolevyä on tilattu muualta ja korvaava lähetys pitäisi saapua ensiviikon ihan alkupuolella.Huoh mikäs tämän tilanne 221,90 € | Asrock B850 Steel Legend WiFi AMD B850 Pistoke AM5 ATX
CPU saapuu tänään niin olisi kiva saada tuo emo tilattua pikimiten kun se on ainoa osa mikä uupuu.
Tässä on ollut myös poikkeavan huono säkä. Meillä on pienehkö määrä tilauksia sen takia jumissa ja joita selvitellään, koska yksi melko iso Saksalainen tukkuri on hakeutunut saneeraukseen ja he eivät ole saaneet lähettää mitään. Tätä emolevyä on tilattu muualta ja korvaava lähetys pitäisi saapua ensiviikon ihan alkupuolella.
Oma epäilykseni on, että tukkurilla ei ole ollut tuotetta vaan he ovat tilanneet sen jostain muualta, ja siksi toimitus olisi kestänyt. Mitään en näistä toimitusketjuista tiedä, mutta tällaista toimintatapaa epäilen siksi koska näitä ihan vastaavia ongelmia on sattunut enemmänkin muiden liikkeiden kanssa juurikin ostaessa tavaraa mitä ilmoitetaan olevan tukkurin varastossa. Esimerkiksi Verkkokauppa.comista yritin ostaa samaa WD Red levyä teidän jälkeen. Verkkokauppa.com ilmoitti "Lähetettävissä: heti" ja varastosaldo näkyi yli 20. Tilauksen jälkeen tilaus sieltäkin jäi vain jumiin tilaan "odottaa tuotteita" ja peruin lopulta senkin tilauksen.Varastosaldo on siis tukkurilla ollut ihan oikein eli tuote on ollut saatavilla. Toki tuote ei ole ollut meillä.
Tilaus tehty 9.4 ja tuotteella oli toimitusarvio 2-5 työpäivää... ei ole kuulunut mitään tilauksen jälkeen, joten ihmettelen mihin arviot perustuu ja missä mennään.
Muutama muukin tilaus tälle kevättä ja lähes poikkeuksetta olivat hitaita toimituksia, edellisessä 2-5 työpv olikin 10 työpv, onneksi posti toi sitten vuorokaudessa noudettavaksi sen.
Lähinnä sitä meinaan, että jos toimitus nyt viivästyy oleellisesti arviosta, siitä voisi asiakasta infota jotenkin.
Hei, laitatko yv niin pääsen katsomaan mitä on tapahtunutOma tilaus viettää 1kk merkkipäivää, eikä mitään infoa saatu kysyttäessä, milloin olisi tulossa.
Eipä tässä varmaan muu auta, kun perua tilaus ja tilata sopiva tuote muualta, kun tuolle on ihan tarvettakin.
Kyllä tässä tapauksessa oli kyse ihan siitä, että tilaus oli tehty tukkurille lähteneen kokonaistilauksen mukana melkoisella viiveellä kun ei kyseisen tukkurin ostoskoriin oikein saatu tuotteita. Me yritämme optimoida tukkureiden lukumäärää eli toisaalta haluamme että niitä on mahdollisimman paljon, jotta saatavuus ja hinta olisi paras mahdollinen, toisaalta niitä ei voi olla liikaa, ettei tätä tapahdu liian usien, että emme saa tilattua tavaraa. Jos me tilaamme puolasta yksittäisen WD: red levyn niin on selvää, että rahtikulu on liian korkea. Meidän on pakko saada yleensä vähintään 10 mielellään 20-30 tuotetta ja euroinakin melko paljon tilaukselle, jotta se voidaan tehdä, jotta rahtikulun osuus tippuu pieneksi. Toki meillä on useita tukkureita jotka käyttävät ns. external stockeja mutta ne tulee hintatiedostossa erikseen ja me emme käytä yhdenkään tukkurin kohdalla external stockeja eli nämä saldotiedot, jotka esim. maahantuoja ilmoittaa että on valmistajan euroopan keskusvarastolla, niin niitä saldoja me emme näytä.Oma epäilykseni on, että tukkurilla ei ole ollut tuotetta vaan he ovat tilanneet sen jostain muualta, ja siksi toimitus olisi kestänyt. Mitään en näistä toimitusketjuista tiedä, mutta tällaista toimintatapaa epäilen siksi koska näitä ihan vastaavia ongelmia on sattunut enemmänkin muiden liikkeiden kanssa juurikin ostaessa tavaraa mitä ilmoitetaan olevan tukkurin varastossa. Esimerkiksi Verkkokauppa.comista yritin ostaa samaa WD Red levyä teidän jälkeen. Verkkokauppa.com ilmoitti "Lähetettävissä: heti" ja varastosaldo näkyi yli 20. Tilauksen jälkeen tilaus sieltäkin jäi vain jumiin tilaan "odottaa tuotteita" ja peruin lopulta senkin tilauksen.
Hei, valitettavasti ei olla vielä partneri. Toivottavasti jossain vaiheessa ollaanOletteko NVIDIA partneri? Tuleeko teiltä tällä hetkellä Doomin pelikoodia näyttiksien kanssa?
Tämä on kasausjonoon kerätty ja se on nyt 13 jonossa. Pitäisi siis viimeistään keskiviikkona valmistua.@Datatronic - Hei, pysytkö vinkkaamaan missä vaiheessa kasausjonoa oma tilaus on? (QPVPYAMJN)
Näyttis kotikoneesta on levinnyt jo huhtikuun puolella, joten kovasti odotan että pääsisi hakemaan uuden konepaketin.
Ei ole ainakaan vielä saatavilla semmoiselta tukkurilta, jolta koteloita laitamme valikoimaan. Eli vain keskieuroopasta siten että per kotelo rahti on kyllä melko iso. Eli sen takia näitä ei voida lisätä suoraan verkkokauppaan. Periaatteessa jos ei mistään saa niin tämmöinen voidaan suoraan tilata ja huomioida noin 20-30 euron rahti tuossa hinnoittelussa. Hinta menisi noin 230 euroon.Mitenkäs Thermaltake Tower 600 tummanvihreää olisi saatavilla...
Iskin silmäni tuollaiseen ja jossain välissä pitänee hommata. Tosin, saattaa mennä osto vähän syssympään...
Saatavuus vaikuttaa aika heikolta ja hinnat tuppaa olemaan korkealla... Saisi olla tietenkin myös pikku näyttöä ja ehkäpä sävyyn sopiva sivuttaisteline myös...
Valmistajan koodi lienee CA-1Z1-00MCWN-00
Saat sen heti Amazonista: https://www.amazon.de/dp/B0DQ8N2FHM?Mitenkäs Thermaltake Tower 600 tummanvihreää olisi saatavilla...
Iskin silmäni tuollaiseen ja jossain välissä pitänee hommata. Tosin, saattaa mennä osto vähän syssympään...
Saatavuus vaikuttaa aika heikolta ja hinnat tuppaa olemaan korkealla... Saisi olla tietenkin myös pikku näyttöä ja ehkäpä sävyyn sopiva sivuttaisteline myös...
Valmistajan koodi lienee CA-1Z1-00MCWN-00
Salgista lähtis alle 200e myös...Saat sen heti Amazonista: https://www.amazon.de/dp/B0DQ8N2FHM?