Kiitos sympatiasta. Onni onnettomuudessa, että en vielä ehtinyt perua 9800x3D tilauksiani muista kaupoista, vaan kuin ylemmän tietoisuuden johdattamana saavuin tähän ketjuun.
Tilaukseni tiedoissa kerrotaan tälläkin hetkellä, että kaikki tilaamani tuotteet on varattu minulle ja että maksu on hyväksytty. Voisivat edes perua tilauksen heti "virheeni" huomatessaan. Perumiseen pitäisi yhdenkin arkipäivän riittää.
Vaan onhan noita "tray"-prossuja tilattu jo kolmatta kymmenettä vuotta verkkokaupoista ilman ongelmia. Yleensä on riittänyt että tilaa jonkun muun koneen osan kylkiäisenä, jos edes sitäkään on tarvinnut tehdä. Ensimmäinen kerta kun ehdot ovat näin tiukat, ja etenkin että ehtoja ei kuluttajalle kerrota kunnolla. Tuotteen tiedoissa ei vieläkään mainita, että tuotteen saadakseen pitää kaupasta tilata myös konepaketin kasaus. Miksi tätä ei voi mainita(?), menee yli ymmärrykseni.
Ehdotus:
"HUOM HUOM HUOM!!! JOS TUOTTEET TILAA YKSITTÄIN, TILAUS JOUDUTAAN PERUMAAN. TRAY MALLIT OVAT TARKOITETTU VAIN KONEPAKETTIEN KASAUKSEEN. "
Muutettaisiin muotoon:
"HUOMIO! TRAY MALLIT VOI TILATA VAIN DATATRONICIN SUORITTAMAN KONEENKASAUKSEN YHTEYDESSÄ! "
Eli turha toisto ja harhaanjohtaminen pois, ja vain faktat peliin.
Vaan eiköhän tuohon vanhaan tekstiin vaan tulla valitusten myötä lisäämään lisää huutomerkkejä, ja pari "HUOM" sanaa lisää...