Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Näin yleisenä palautteena Datatronickin kannattaisi minun mielestä ehdottomasti kehittää nettisivujensa tilausten seurantaa ja tuotteiden saatavuustietoa. Tuo on se numero 1 joka itselle myös aiheuttaa ihmetystä ja hämmästelyä aina kerrasta toiseen ja tätä ketjua seuranneena vaikuttaa siltä etten ole ainoa. Se varmaan myös teidän työkuormaa helpottaisi kun ei tarvitsisi olla niin usein vastailemassa asiakkaiden kyselyihin toimitusajoista ja tilausten tilasta.

Eniten siis ihmetyttää se että esim ennen tilausta sivusto näyttää tuotteen sivulla esim "datatronice 0kpl" "toimitusarvio 5-7 työpäivää". Sitten kun sen tilaa sivusto voi näyttää tilauksen tiedoissa tuotteen kohdalla "tuota varattu tilaukselle" Näinhän ei kuitenkaan voi olla kun ei teillä sitä hyllyssä ole. sitten kun vähän ajan päästä tarkistaa tuotteen sivun niin sieltä on taas koko toimitusarvio kohta hävinnyt. Sitten jossain vaiheessa ainakin itsellä viimeksi vilahti tilauksen yksityiskohdissa tuotteen kohdalla 5-7 työpäivää kunnes se taas sitten vähän myöhemmin hävisi.

Muuten on omasta mielestä sujunut hommat hyvin ja tuotteiden pakkaus ainakin on hyvin jämysti aina hoidettu.

Moikka, kyselen taas tilauksesta GYSLWWWKP. Tilauslistassa lukee, että muut komponentit löytyy paitsi muistit, joiden tilanteesta mainitsitte jo aiemmin tässä ketjussa. Mutta mulla on kans tosiaan toi Thermalright Peerless Assassin PA120 SE ARGB CPU jäähy tilauksessa, joka nyt on ilmeisesti loppunut eikä lisää tule kuin vasta ensi vuonna. Tein tilauksen jo ennen Black Fridayta, ja aiemmin tilauksen tiedoissa luki, että se on kuitenkin varattu mun tilaukseen, joten onko nyt niin, että se on laitettu mun tilaukseen sivuun, ja tilauksen tiedot vaan näyttää virheellisesti ettei sitä ole? Vai pitääkö alkaa vaihtamaan? Ja oisko tietoa, voinko odottaa tätä ennen joulua vai en?

Nyt tilaus on näköjään ainakin peruutettu eli se osuus on tehty. Epäilen. että kerääjä ei ollut tätä viimeistä levyä löytänyt ja sen takia tuo oli viivästynyt. Pahoittelut.
Tilausta tehdessä varastosaldo oli +2 mutta ei sillä nyt enää ole merkitystä. Jäin vain miettimään että eihän edellinen jonossa ollut tilaus jotenkin blokannut seuraavan tilauksen etenemisen. Josta pitääkin nyt kysyä.

GLUNLGTKS
1Tb muistikortti näytti tulleen tällä viikolla tilaukselle, jota oli odoteltu pitkään (arvio 15-20 arkipäivää tilauksesta). Mutta nuo DTX/64GB-2P tikut puuttuu edelleen (arvio 5-7 työpäivää ollut koko ajan). Yritin niitä viimeeksikin tilata mutta silloin ne piti pudottaa pois tilauksesta. Onko tietoa onko niitä tulossa ensi viikolla? Tuo kyseinen tilaus pitäisi saada viimeistään 22. päivään mennessä joten joudunko pudottamaan ne uudestaan pois 😬

Statistiikka

Viestiketjuista
261 559
Jäsenet
74 822
Uusin jäsen
Volvosimo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom