Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Moi, tilaus GKTTPNBDS:

Laitoin eilen illalla tulemaan, kun katsoin olevan 1 kpl varastossa (ja meni nollaan oston jälkeen). Nyt kuitenkin näkyy toimitusarvioksi 12-20 työpäivää, josta varsinkin tuo potentiaalinen 3 viikkoa on aika kivulias odottaa uutta buildia varten. Päteekö tämä arvio vai kerkesikö varaston viimeinen kuitenkin minulle?
 
Moi, laitoin kyselyä tilauksesta CYQCJJSGA. Kaipaisin varmistusta, voinko lähettää tuotteen takuupalautuksena, kun osa paketin sisällöstä puuttuu?
 
Moi, tilaus GKTTPNBDS:

Laitoin eilen illalla tulemaan, kun katsoin olevan 1 kpl varastossa (ja meni nollaan oston jälkeen). Nyt kuitenkin näkyy toimitusarvioksi 12-20 työpäivää, josta varsinkin tuo potentiaalinen 3 viikkoa on aika kivulias odottaa uutta buildia varten. Päteekö tämä arvio vai kerkesikö varaston viimeinen kuitenkin minulle?
Hei,
tämä on ollut meidän saldovirhe. Kotelo tilattu ja ensi viikolla toimitamme tilauksenne.
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
 
Eikö olisi jo aika muuttaa tämän ketjun otsikoksi?

Datatronic / Toimitusaikakyselyt ja varastosaldot

EDIT:

Vaikea kuvitella, että kukaan muu kuin Datatronicista tilanneet saavat mitään lisäarvoa ketjun sisällöistä, koska otsikko on nykyisellään harhaanjohtava.

Henkilö, joka tulee ensimmäistä kertaa selaamaan ketjua, sulkee luultavasti selaimen välilehden heti kun huomaa, ettei täällä keskustella mistään muusta.

Yritys on saanut Suomen suurimmasta tietotekniikkafoorumista yhteistyökumppanin edun ja luulisi jo sen vuoksi olevan myös imagokysymys hoitaa nämä asiat jotain muuta kautta kuin julkisesti kaikkien katseiden alla ja pyhittää ketjun ihan johonkin muuhun liiketoimintaa kehittävään keskusteluun.

Ei millään pahalla, mutta käyn kerran päivässä lukemassa ketjun sisällön ja se on aina sama.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,
Powerissa tulee olla kaikki mukana tulleet piuhat jne mukana.
Onko tämä Datatronicin oma linjaus? Kai myös mukana tulevat ruuvit, lippulappuset ja tarrat vaaditaan? Valmistaja ohjeistaa omissa RMA-ohjeissaan lähettämään pelkän virtalähteen, mihin siis tuo piuhapakko perustuu?
 
Eikö olisi jo aika muuttaa tämän ketjun otsikoksi?

Datatronic / Toimitusaikakyselyt ja varastosaldot

EDIT:

Vaikea kuvitella, että kukaan muu kuin Datatronicista tilanneet saavat mitään lisäarvoa ketjun sisällöistä, koska otsikko on nykyisellään harhaanjohtava.

Henkilö, joka tulee ensimmäistä kertaa selaamaan ketjua, sulkee luultavasti selaimen välilehden heti kun huomaa, ettei täällä keskustella mistään muusta.

Yritys on saanut Suomen suurimmasta tietotekniikkafoorumista yhteistyökumppanin edun ja luulisi jo sen vuoksi olevan myös imagokysymys hoitaa nämä asiat jotain muuta kautta kuin julkisesti kaikkien katseiden alla ja pyhittää ketjun ihan johonkin muuhun liiketoimintaa kehittävään keskusteluun.

Ei millään pahalla, mutta käyn kerran päivässä lukemassa ketjun sisällön ja se on aina sama.
Sivulla ei lue toimitusaikoja aina ja yleensä ei pidä paikkaansa. Väittäisin että kyselyt vähenisivät reilusti kun toimitusaikalupaukset olisivat tarkempia
 
Eikö olisi jo aika muuttaa tämän ketjun otsikoksi?

Datatronic / Toimitusaikakyselyt ja varastosaldot

EDIT:

Vaikea kuvitella, että kukaan muu kuin Datatronicista tilanneet saavat mitään lisäarvoa ketjun sisällöistä, koska otsikko on nykyisellään harhaanjohtava.

Henkilö, joka tulee ensimmäistä kertaa selaamaan ketjua, sulkee luultavasti selaimen välilehden heti kun huomaa, ettei täällä keskustella mistään muusta.

Yritys on saanut Suomen suurimmasta tietotekniikkafoorumista yhteistyökumppanin edun ja luulisi jo sen vuoksi olevan myös imagokysymys hoitaa nämä asiat jotain muuta kautta kuin julkisesti kaikkien katseiden alla ja pyhittää ketjun ihan johonkin muuhun liiketoimintaa kehittävään keskusteluun.

Ei millään pahalla, mutta käyn kerran päivässä lukemassa ketjun sisällön ja se on aina sama.
Mitä "liiketoimintaa kehittävää keskustelua" on sitten ollut muiden yhteistyökumppanien vastaavissa ketjuissa, tai voisi olla? En Jimmsin ketjua hirveästi ikinä seurannut mutta en ainakaan muista että sielläkään olisi ollut mitään sen ihmeellisempää ikinä?
 
Muistelen että JimmZ-ketju keskittyi pääasiassa siihen että "Saisko vielä viilatun hinnan tuotteelle xxxx sillä paikasta Z ja Y se lähtee halvemmalla" Jos joku kyseli saldoista/ei tiedossa -toimitusajoista niin ne oli aina niitä tuotteita joissa mitään arviota ei todellakaan systeemissä ollut, mutta monesti selvityksen kautta jonkun arvio sai.

Itse olen kyllä sitä mieltä että ainakaan tämä runsas kysely tilauksien tilanteesta täällä ei anna sellaista hyvin toimivan systeemin kuvaa varsinkaan niille joille paikka ei aikaisemmin ole tuttu. Varsinkaan kun täällä porukkaa kertoo ettei ole viestien/sähköpostin kautta saanut vastausta.
 
Selvää jo tätä ketjua seuraamalla on että firman toiminta skaalaa nitisten ja natisten kun asiakasmäärät ovat kasvaneet ja backend-järjestelmissä on varmaan pari kiloa ns. teknistä velkaa joka johtaa kaikenlaisiin pikkuongelmiin. Ja kun asiakkaat penteleet odottavat reaaliaikaisesti päivittyviä saatavuus- ja saldotietoja, sekunnissa tilauksesta matkaan lähteviä paketteja ja isompien kilpailijoiden kanssa vertailukelpoisia tuotevalikoimia ja varastoja, niin tuskallista on.
 
Onko tämä Datatronicin oma linjaus? Kai myös mukana tulevat ruuvit, lippulappuset ja tarrat vaaditaan? Valmistaja ohjeistaa omissa RMA-ohjeissaan lähettämään pelkän virtalähteen, mihin siis tuo piuhapakko perustuu?
Hei, valmistajan/tukkurin mukaan mukana tulevat johdot on oltava mukana.
Tarroja ja muuta semmoista sälää ei tarvitse lähettää mukana
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 069
Viestejä
4 574 345
Jäsenet
75 353
Uusin jäsen
JaniM

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom