Joo, ei DACit mitään kovin hyviä sijoituksia ole. Siis sen jälkeen, kun on ostanut vaan riittävän fiksun, jollaisia saa nykyään jo melkoisen pieneen rahaan. Pieni on palautus sijoitettua euroa kohden, kuten yleensäkin digilähteissä minun kokemukseni mukaan.
ADI:ssa tulee mukana tosiaan hirveä läjä fiksuja ominaisuuksia, jotka perustelee ainakin minulle laitteen hinnan täysin. En usko, että hymyä hirveästi irtoais, jos sijoittais vaikka pari tonnia enemmän tuohon Dangerous Converttiin ja koittais sen jälkeen hakea parannuksia
Btw, onko täällä joku siis saanut jotain ALV-hyvityksiä Shenzhenaudiolta tilatessa? Ja minkälaisella kuviolla, jos kyllä? Tällaista ilm. on puhuttu tässä ketjussa ja minä kun tuumasin, että miksi ihmeessä ne meikäläisiä veroja hyvittäisivät, kun eihän EU-sääntely ja meikäläisten verolait heitä koske tippaakaan.. Vai ovatko ne ihan ääliöitä
Voihan olla, etten nyt tiedä kaikkea tästä, mutta tosi oudolta kuulostaa, jos noin olisi. Eri asia sitten, jos tilataan jostain Saksan Amazonista (toimittajana voi olla Shenzhenaudio), kun kauppaa tehdään EU:n sisällä.