Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen meni peli läpi melkein kaikilla lopuilla. Vielä jäi jotain 50 gigiä tekemättä ja nyrkkeilyt ja pelattuna 99h. Mutta tuskinpa noista enää paljoa lisää annettavaa irtoaa. Wotcherissä suoritin ”kaiken” ja siitä jäi lopuksi vähän kyllästyminen päälle.
Takki on tyhjä, olo on haikea. Uskomaton tunnelma, uskomaton immersio, leuat loksauttavat grafiikat, hieno ja eläväinen kaupunki, hyvät päähahmot, hyvä juoni, upea peli pienine bugeineenkin. Kajareista soi Samurai. We lost everything, we will never fade away.
Tämä peli ei katoa muistista kuin kyyneleet sateeseen. Toivottavasti tekevät tälle pitkät maksulliset DLC:t.
Itsellä jäi yhdessä tehtävässä hiekkamyrsky pysyvästi päälle. Onneks pelin tallentaminen ja tämän tallennuksen lataaminen uudelleen korjasi. Kai koitit jo sitä?Double Life tehtävän jälkeen mun pelissä alkoi sataan ja pelin grafiikat muuttui ihan hirveeks. Oon yrittänyt lopettaa sadetta, mm. Shoppailemalla, skippaamalla aikaa, nukkumalla V:n kämpässä ja aloittamalla uuden tehtävän, mutta mikään ei auta. Eipä huvita pelata yhtään kun ihan hirveet grafiikat noin. Täytyy kai ladata aiempi save, mutta sit täytyy taas tehdä ne pari tehtävää ja hommata uudestaan rahaa, niin ei oikein napostele.
Ei auttanu.Itsellä jäi yhdessä tehtävässä hiekkamyrsky pysyvästi päälle. Onneks pelin tallentaminen ja tämän tallennuksen lataaminen uudelleen korjasi. Kai koitit jo sitä?
Itsellä jäi yhdessä tehtävässä hiekkamyrsky pysyvästi päälle. Onneks pelin tallentaminen ja tämän tallennuksen lataaminen uudelleen korjasi. Kai koitit jo sitä?
Jep. Tuohon tallennukseen ja uudelleen lataamiseen on itsekin pitänyt turvautua ihan hävyttömän monta kertaa. Muutaman kerran sekään ei ole toiminut ja on pitänyt turvautua Googleen ja Redditiin.Joo tuo tallennus ja sen lataaminen ainakin itsellä poisti noi jumittamaan jääneet asiat, joita löytyikin niin dialogi tekstinä, ääninä, toimimattomana aseena, sääefekteinä ym. Mutta jos joku jää jumittamaan, niin tallennus ja sen lataus yleensä kyllä auttaa.
Jep. Tuohon tallennukseen ja uudelleen lataamiseen on itsekin pitänyt turvautua ihan hävyttömän monta kertaa. Muutaman kerran sekään ei ole toiminut ja on pitänyt turvautua Googleen ja Redditiin.
Jumiin jääneistä tekstityksistä vai? Yleensä niistä pääsee sillä, että käy asetuksista laittamassa tekstitykset pois ja päälle.Itse olin sen verran onnekas, että save/load tepsi aina. Varsinkin noista ilmaan leijmaan jääneistä teksteistä on ollu vissiin aika vaikea päästä välillä eroon. Pitäny löytää se paikka, missä teksri on alunperin tullu tms.
Palasitko point of no returniin noiden loppujen jälkeen mukanasi lopun aikana saadut kamat, expit tai edes spesiaalit palkinnot?
Voisinpa yhtyä näkemykseesi ikimuistoisuudesta tai muusta...
Taisin itseasiassa ladata aina saman vanhan saven. Mutta eipä tuolla niin väliä minulle ole. Mielipideasioitahan nämä. Jotkut pelit kolahtaa toisille ja toiset taas eivät.
Jos ottaisi nyt tauon pelistä jos jaksaa vielä jatkaa noita gigejä myöhemmin ja pelaisi hetken muuta, itselläni meni tämän läpipelaamiseen varmaan n. 4kk eikä juuri muuta tullut sinä aikana pelattua.
Sain kerättyä niin paljon rahaa, että ripperdoc käynnin jälkeen jäi vielä rahaa ostaa Quadra Turbo -auto. Tolla on mukava ajella silloin kun ei käytä fast travelia.
Tykkäsin itse Scorpionin pyörästä. Tässä tuntuisi olevan ihan sama ajatko pyörällä vai autolla mitä kolarointiin tulee eli GTA-tyyliin ei lennä ohjaustangon yli. Ketterä ajaa eikä haittaa vaikka poistuisi tieltä. Suurinta osaa autoja vaivaa naurettavan huonot jarrut.
Rahat meni pääasiassa oransseihin craftausmateriaaleihin.
Tarkoitatko legendary? Itse löytänyt vain sinisiä rare komponentteja myynnissä. Jostain olen onnistunut loottaamaan pari legendarya.Rahat meni pääasiassa oransseihin craftausmateriaaleihin.
Tarkoitatko legendary? Itse löytänyt vain sinisiä rare komponentteja myynnissä. Jostain olen onnistunut loottaamaan pari legendarya.
Aijaa en ikinä ole käynyt sellaisella, kun ajattelin että ne myy pelkkää rojua ja omat voi myydä suoraan automaatteihin.Kaikki ne romukauppiaat melkein myy noita. Niillä on 50 kumpaakin sorttia, joten kymppitonnin saa palamaan helposti.
Korjaa: Sata tonnia menee. Ne on tonnin per osa.Aijaa en ikinä ole käynyt sellaisella, kun ajattelin että ne myy pelkkää rojua ja omat voi myydä suoraan automaatteihin.
Onks noit sitte joku syy ostaakin vielä sen jälkeen kun saat craftingin max tasolle?Korjaa: Sata tonnia menee. Ne on tonnin per osa.
Upgradeen lähinnä käyttelin. Ja se on sairaan hidasta craftata parempia craftausmateriaaleja kun se pitää tehdä yksitellen.Onks noit sitte joku syy ostaakin vielä sen jälkeen kun saat craftingin max tasolle?
Upgradeen lähinnä käyttelin. Ja se on sairaan hidasta craftata parempia craftausmateriaaleja kun se pitää tehdä yksitellen.
Crafting skilli meni mulla hukkaan siitä eteenpäin kun sai sen, millä modit säilyy kun purkaa panssareita.
file location : \Cyberpunk 2077\r6\config
File name : inputcontexts.xml
open with favorite text editor
press Ctrl+f and search for : hold action="craft_item" timeout=
Change default value (0.8 ) to 0.01 (instant crafting) or 0.1 (really fast)
Inputting 0 will not work, I've tried it so you don't have to.
Bossi vähä bugitti. Jäi kesken fiten tohon.
![]()
Peli tosiaan menee suht nopeasti niin helpoksi että voi huoleta tinkiä armourista, melko alkuvaiheessa hylkäsin tech-kiväärit kun vihujen ampuminen seinien läpi oli liian helppoa. Hyvin on kombat maistunut kun roolitin pelaajaa revolveri-mulkeroksi.
What was supposed to make Night Citizens feel safe on the streets resulted in a staggering drop of public trust towards NCPD officers.
“My choom, Jake, was in a shoot-out with Tyger Claws the other day, when he missed a shot and hit a pedestrian on the other side of the street. In an instant, the NCPD swarmed up on him and put him down. It’s like they appeared out of thin air right behind his back! It’s too brutal of a response for a regular accidental murder if you ask me!”
— Mike from Kabuki, 28.
Pelin äären on tullut palattua vaikka sen läpi jo pelasin. Taisin tehdä paskimmat mahdolliset valinnat, pelasin lopun uudelleen, ja nyt jäikin paljon parempi fiilis. Voisi vielä yhden lopun katsoa, mutta nyt olen viihtynyt night cityssä. Combat kun vaan on niin hauskaa. Nyt kun ukko on öbaut puolijumala, on hauska vaan juosta ja tuplahypyllä leirin keskelle, optiikka häkki ja sitten juosten ammuskellen kaikki nurin kuin tex willer ikään - toimii!
Lopusta vielä, että mitä ois tapahtunut, jos?olisin jättänyt yorinobulle pyssyn? Otin sen pois ekassa lopussani, ja koko homman jälkeen jäi tosi paska fiilis. Vielä kun menin ihan lopussa myymään sieluni. Toisella yrittämällä en lähtenyt porcelain cuntin mukaan
Night City on siis todella hieno. Parhaita visuaalisia pelejä, mitä oon kokenut.Aika pieniä, mutta toivottuja muutoksia.
![]()
Sanoisin että tässä on ääriesimerkki. Itse en esimerkiksi tehnyt yhtäkään tehtävää stealthina, koska vihaan sitä hiipimistä peleissä, kun tulivoimaa löytyy.Combat kun vaan on niin hauskaa.
Sanoisin että tässä on ääriesimerkki. Itse en esimerkiksi tehnyt yhtäkään tehtävää stealthina, koska vihaan sitä hiipimistä peleissä, kun tulivoimaa löytyy.
Ja tän Cyberpunk 2077 tekee hyvin. Ei ole pakko hiipiä, että saat tehtävät tehtyä, vaan voit mennä ja ampua kaikki vihut mitä löydät.
Comrades Hammer-pistooli tekee joka laukauksella puoli miljoonaa lämää vaikka ei sneakkais, sillä siinä on vaan yhden kudin lipas, ja seinien läpi tietty.
Lopuista;
Sinänsä hyvä että se onnellisin ja järkevin loppu on myös varmaan yleisin, jos pelaa heteromies-hahmolla niin suurin osa sen varmaan valkkaa heti ekaksi. Muut loput sitten ekstraa. Naishahmolla ilman romanssia sitä tosin ei automaattisesti varmaan ota.
Tosta tuli yks juttu mieleen että kuinka peli ei oikein edes yritä olla roolipeli. Jos sellaista yritystä olisi niin olisi joku reitti mennä loppuun vaikka Maelstrommien kanssa eikä pelkkiä "hyvis" vaihtoehtoja.
Sinänsä hyvä että se onnellisin ja järkevin loppu on myös varmaan yleisin, jos pelaa heteromies-hahmolla niin suurin osa sen varmaan valkkaa heti ekaksi. Muut loput sitten ekstraa. Naishahmolla ilman romanssia sitä tosin ei automaattisesti varmaan ota.
Minä valitsin itse asiassa ensin Johnnyn, ihan vaan siksi että Panam on niin rasittava. Siinä vaiheessa sitten kun suunniteltiin keikkaa Roguen kanssa ja kävi selväksi että Johnny ei ole oppinut vuosien varrella yhtään mitään, tulin toisiin ajatuksiin ja latasin tallennuksen. Johnny on Panamia mukavampi tyyppi, mutta minkäänlaista arvostelukykyä hänellä ei ole, ja nomadien valintaan oli rutkasti muitakin syitä kuin Panam.
Pientä teaseria 1.2 päivityksen tiimoilta: What’s new in Night City? [Patch 1.2 development insight]
Poliisi näyttää toimivan ainakin paremmin ja autojen kontrolleja on viilailtu. QoL-osastolla double-tap dodgen saa valikoista pois ja autot eivät jää niin herkästi jumiin. Eipä nämä nyt vielä varsinaisesti aiheuta mitään isompia väristyksiä, kun tässä nyt on venailtu 3kk isompaa päivitystä. Toivottavasti tulee jotain sisältöäkin samalla, koska ainakaan itseäni nuo asiat eivät edes häirinneet niin paljoa, että olisivat olleet toivelistalla edes top10:ssä.
Aika aneemiselta näyttää. Olin hidastellut pelin kanssa siinä toivossa, että päivitys tuo isompia parannuksia, mutta mikään ilmoitetuista ei kiinnosta pätkän vertaa. Täytyy varmaan kyntää pääjuoni loppuun ja hasta la vista. Ei tätä uudestaan kyllä jaksa aloittaa, vaikka tulisikin jokin isompi päivitys myöhemmin.
Melkein ainoa toivo paikata keskeneräinen julkaisu olisi pääpeliä laadukkaampi DLC kuten Witcher 3:ssa. Sen pelin tapauksessa lisärit olivat kuitenkin jo tässä vaiheessa jollain tasolla tiedossa. Cyberpunkin kohdalla ei ole esitelty mitään konkreettista, joten tuskin tarvitsee tänä vuonna odottaa.
Kuuluuko noihin tuleviin muutoksiin että muuttavat pelin rpg:ksi millaisena sitä alunperin mainostivat?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.