Cyberpunk 2077

Mikä tuossa nyt spoilasi? En kuitenkaan eritellyt montako sivutehtävää ja montako päätehtävää ja tuo ei kuitenkaan kerro pelin pituudesta kauheasti mitään, koska tehtävät voi vetää niin monella eri tavalla. Tuo kuitenkin pelattu nopealla tahdilla pyssyt laulaen normalilla, eli suosittelen kyllä melkein kaikille hard vaikeustasoa jos kaipaa edes ripauksen haastetta.

Aa tosiaan. Luulin että tuo olisi ollut päätehtävien määrä. Käsl pystyyn virheen merkiksi ja pahoittelut!
 

Cdpr:llä tajuttu tilanteen vakavuus, rahalla ei oo enää mitään väliä kun firman maine ja uskottavuus on vaakalaudalla.

"The cost of patching the game is irrelevant [compared] to what we have at stake at this moment, so there is no question about it. We definitely want to fix the game, we made our promise to gamers, and we will be doing everything to stick to it."

Timanttisen witcher 3:n jälkeen ei tätä kyllä uskois saman puljun peliksi.

Toisaalta nuohan saivat jo kaikki pelin kehitystyöhön laitetut rahansa takaisin ennakko- ja julkaisumyynneistä. Kaikki tästä eteenpäin olevat myynnit on voittoa.

Millainen sävel mahtaisi sitten olla jos tulos olisikin miinuksella. :hmm:
 
Taidanpa odottaa sittenkin muutaman kuukauden ennen kun edes aloitan pelaamisen pc:llä. Bugeja varmaan kovasti korjataankin mutta miten realistista on, että tekisivät jotain tuolle tekoälylle esim. Npc ja vaikka poliisien osalta? Onko jotain esimerkkipeliä jossa näitä olisi patchien myötä oleellisesti paranneltu?
 
Linkkisi ei jostain syystä toimi? Tässä toimiva: CD Projekt Red lupaa tehdä kaikkensa Cyberpunk 2077 -pelin korjaamiseksi

En vieläkään ymmärrä miksi tämä peli piti julkaista näin aikaisin. Oliko yksinkertaisesti vain niin, että sijoittajat piti pitää tyytyväisinä vai missä ihmeessä vika on? Vaikea uskoa että cyberpunk fanien painostuksella olisi paljoa painoarvoa tällaisissa asioissa. Onko siellä vaan ollu yes-miehiä, eikä kukaan ole uskaltanut sanoa vastaan, että tämähän on aivan buginen paska :D

Kannattaa lukea se transcript suoraan CDPR:n sivuilta niin ehkä sinäkin ymmärrät. Se sisältää siis koko tuon puhelun sijoittajille tekstimuodossa, joka käytiin kaksi päivää sitten 14. joulukuuta. Se on ihan tuossa linkkaamassasi uutisessa linkitettynä. Tässä vielä suora linkki siihen.

Luin itse koko asiakirjan läpi ja tässä muutamia omia poimintoja, joiden kuvittelen vastaavan moniin kysymyksiin ja joita ainakin itse pidin mielenkiintoisimpina. Jos vaikka joku ei jaksa lukea koko kahdeksaa sivua tekstiä mutta haluaa silti lisätietoja. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti lukemaan itse sen koko transcriptin läpi jos asia oikeasti kiinnostaa.

Adam Kiciński (AK): After 3 delays, we as the Management Board were too focused on releasing the game. We underestimated the scale and complexity of the issues, we ignored the signals about the need for additional time to refine the game on the base last-gen consoles. It was the wrong approach and against our business philosophy. On top of that, during the campaign, we showed the game mostly on PCs.

This caused the loss of gamers’ trust and the reputation that we’ve been building through a big part of our lives. That’s why our first steps are solely focused on regaining those two things. We are concentrated on fixing Cyberpunk on last-gen consoles. The first substantial set of fixes was released over the weekend. The next set of fixes will be released within the next seven days. Big updates are planned for January and February, together with smaller fixes. Of course, PC gamers will also be getting regular updates and fixes to improve the game. We will do everything possible to prove that we stick to our values.

We truly hope that our efforts will let us rebuild the trust we have lost. Thank you. Now we are ready for the Q&A session.

Q3: Firstly, your earlier comment about the board being too focused on delivering the game and ignoring problems with old-gen. Should we take it that you had found it was very important that the game shouldn’t be delayed into the next year, or simply that you had always wanted to deliver the game and not delay it – and you just underestimated the extent to which the last-gen version was not going to be the way it should be? Was it more about “the launch is important” or more about “we underestimated how bad the last-gen version was”?
....
are you confident that last-gen machines will be able to produce an acceptable version of this game? And I say this as a PS4 owner, so I hope so. But – is it something that’s simply too demanding, and – in hindsight – no amount of fixing is going to generate an acceptable experience?

Michał Nowakowski (MN): First – your question was about the focus and the cause of ours ignoring, so to speak, the shortcomings of the current-gen version. It is more about us looking – as was previously stated – at the PC and next-gen performance rather than current-gen. We definitely did not spend enough time looking at that. I wouldn’t say that we felt any external or internal pressure to launch on the date – other than the normal pressure, which is typical for any release. So that was not the cause.
....
We have also stated that if your expectation is that the game is going to be equal to, say, nextgens or PC in terms of performance, that definitely isn’t going to happen. Having said that, I’m not saying it’s going to be a bad game – but if you’re expectations regarding, say, visuals or other performance angle, are like this, then we’re openly stating that’s not going to be the case. It will be a good, playable, stable game, without glitches and crashes, though. That’s the intention.

Q4: obviously the gameplay on old-gen consoles wasn’t really shown very much. Could you explain why you decided to hold that back? People just saw PC gameplay, I think.

Marcin Iwiński (MI): we’ve actually shown console footage, but never on the last-gen consoles. The reason is that we were updating the game on last-gen consoles until the very last minute, and we thought we’d make it in time. Unfortunately this resulted in giving it to reviewers just one day before the release, which was definitely too late and the media didn’t get the chance to review it properly. That was not intended; we were just fixing the game until the very last moment.

Q6: First, regarding the refunds again, but another issue: I was wondering whether your console partners, like Microsoft and Sony will by any chance participate in the refunds, or is the financial burden yours only?

MN: I’ll start – the question is whether Microsoft and Sony are participating financially in refunds. One has to understand: Microsoft and Sony have refund policies for every product that is released digitally on their storefronts. Despite several articles I’ve seen that things are being set up just for us, it’s actually not true – these policies are in place and have always been in place; they’re not offered specifically for us. Anyone who has purchased any title on the PlayStation network or the Microsoft storefront can ask for a refund, and if it’s made within certain boundaries, usually related to time, usage and so on, can ask for that refund. Our procedure here with Microsoft and Sony is not different than with any other title released on any of those storefronts. I want to state that clearly, as there seem to be certain misconceptions.
Oma huomio tästä: Jännästi se CDPR yritti kuitenkin näyttäytyä ns. "hyväntekijänä" tarjoamalla refundeja, vaikka nyt sijoittajille painotetaan tiukasti että kyse ei ole mistään CDPR:n erikoisjärjestelystä vaan refundit olisi onnistunut muutenkin.

Q9: So, we all know that [muffled] on consoles has been disappointing, but could you maybe provide some comments on the PC sales and player feedback – are the sales and the feedback on the PC platform in line with your original expectations? Secondly – other than performance considerations and stability of the game, is there any other player feedback that might be a bit alarming or concerning – like feedback regarding the story or gameplay experience that you potentially might need to focus on?

MI: And with regard to the PC version, this is what the reviewers got – you can check the reviews and our Metacritic score – and of course PCs vary in terms of configuration, so gamers may also have certain problems. We’re reminding everyone at launch about the very recent release of Nvidia graphic drivers which are crucial for our game, because they were developed in coordination with us, but in general PC gamers are enjoying the game a lot and we see very positive comments [on their streams]. So – a lot of positivity and goodwill is coming from this direction. Not that the game is perfect – it’s a gigantic world so at launch there’ll always be some glitches and problems on various configurations, but with regard to the console experience – we already fixed a lot of crashes with the last hotfix, and this time again we will be mostly looking at crashes and game-breaking bugs.

Q10: Also, given that we’ve now had 3-4 days of active gameplay, could you comment a bit on the PC and Stadia side of things – as gamers advance through the game, how do they experience it in terms of how actively they play – do you have any numbers on that? How “sticky” is the game for those PC gamers? Thank you.

AK: Sentiment is positive. With every passing day since the release we’re getting more and more positive feedback. We started low, but we’re gaining. [muffled] we started with a score of 70, but now it’s 79. If you filter those who have played 10 hours or more, the score is 85 – so the more you play the more enjoyment you feel. That’s the general feedback we have.

Q12: are the patches purely focused on performance and fixing bugs, or are you also looking to improve the gameplay in some ways – for example, the AI has been criticized [muffled] the NPC behaviors.

MN: whether we’re focusing just on technicalities or gameplay elements; things like AI – for example. To be honest – these are the same for us, from the production standpoint AI and NPC behavior fall within the general category of bugs, so if I can give you an answer – I think it does actually include that as well.
 
Marcin Iwiński (MI): we’ve actually shown console footage, but never on the last-gen consoles. The reason is that we were updating the game on last-gen consoles until the very last minute, and we thought we’d make it in time. Unfortunately this resulted in giving it to reviewers just one day before the release, which was definitely too late and the media didn’t get the chance to review it properly. That was not intended; we were just fixing the game until the very last moment.

Jep jep. Varmasti siellä vielä esim. kolme päivää ennen julkaisua oli sellainen asenne että "kyllä tästä hyvä tulee!" Jos siihen olisi ollut edes yhden prosentin mahdollisuus olemassa, niin se tarkoittaisi että peli ei olisi ollut noin katastrofaalinen mitä se oli (tai siis on) tai ainakin se olisi nyt sitten jo melko hyvässä jamassa kun julkaisusta on kulunut noin viikko.

Ja eikö arvostelijoilla ollut vielä päivää ennen julkaisua kielto näyttää omaa pelimateriaalia pelistä, vaan piti käyttää CDPR:n hyväksymää/antamaa? Vai koska tämä tarkalleen ottaen poistui?
 
Mistä sais noi tuplahyppy tai charged hyppy cyberware modit halvimmalla? Maksaako jokapaikassa tuon 45 000 mitä Jig Jig streetillä?
 
TL:DR
Nojoo nyt tuli itekkin pelattua läpi 2 eri endingia pelasin, ehkä vois kattoa pari muuta, kaikkia en saanut auki, kun pitäs pelata enemmän sidemissioneja.
vajaa 40h meni, tuli vähän rushittua loppua kohti.

Vähän ristiriitaiset fiilikset, ihan hyvä peli sinänsä, mutta vaan paljon bugeja ja puutteita, credits listaa kattoin lopussa niin oli varmaan tuhansia nimiä, on tää ollu soppa varmaan saada julkaisuun.
Creditsien jälkeen oletin että pääsee takas tekeen kesken jääneet sideguestit ym, kuten esim Skyrim ja FO4, mutta sehän latas saven siitä ennen loppua. no joo ehkä vois pelata ton witcher3 nyt loppuun tässähän olisi joululoma kohta aikaa siihen :)
nojoo, mun mielestä tuo pelin ending oli vähän kuraa, söi fiilikset pelata uudestaan ja se oli liian pitkä.
Valitettavasti mun arvosteluun pelin loppu vaikutti miinus yksi piste kokonaisarvosteluun, ei tää kyllä niin hyvä peli ollutkaan kuin oletin, kiire näkyy joka paikassa pelissä.
Katotan kun tulee korjauksia ja DLC miten jaksaa, sideguestit oli kyllä pelissä hyviä, ne jotka jäi tekemättä vois tehdä nyt toisella kerralla
Ja pelin lopussa olin lvl 25 (24 ennenkuin aloitin sen viimeisen). Tässä näyttää olevan 50 max lvl ja stat pisteet.
 

Available in Proton Experimental:
  • Beginnings of Wine architectural work to reduce CPU overhead and improve performance in scenarios related to input and windowing.
  • Memory allocator performance improvements.
  • Implemented the Spatial Audio sound API, fixing Cyberpunk 2077 world sounds.
  • Updated vkd3d-proton to 2.1, fixing Cyberpunk 2077 facial animations.
  • Improvements for non-US keyboard layouts.
  • All other changes from 5.13-4.
Available in Proton 5.13:
5.13-4:
  • Cyberpunk 2077 is now playable (requires an AMD GPU and Mesa git).

Amd korttilaiset linuxilla pyöriikö?
 
Mistä sais noi tuplahyppy tai charged hyppy cyberware modit halvimmalla? Maksaako jokapaikassa tuon 45 000 mitä Jig Jig streetillä?
Rahaa saa aika nopeasti. Jostain limuautomaatin hakkeroinnistakin tulee yli 500 eurodollaria ja joistain junk itemeistä 750. Nuo tuplahyppyjalat on aivan mahtavat, paljon mielyttävämpää liikkuminen ympäri kaupunkia niillä, kun pääsee melkein kaikista esteistä helposti yli.
 
Kyllästyin pelaamaan sen reilun tunnin konsoliversiota (PS5:llä) huonoilla graffoilla ennen kuin peli kaatuu ja hommasin sitten vielä PC-version... :cigar2:

Pikaisia kokemuksia alun säädöstä:
Joka kerta, kun olin sulkenut pelin ja yritin sulkea big picturea Steamissa, niin kertoi ettei voi, kun peli on käynnissä. Ei ollut mutta siellä oli 'flatline' ilmoitus joka esti poistumasta big picturesta aina kun pelin sulki. Näytti ratkeavan sillä kun poistin PC:ltä xboxin kilkkeet (eli overlay ja joku xbox-pelitilin softa, jonka olin asentanut kuukauden kokeilua varten). Nyt ei herjaa mitään enää.

Ensin en tajunnu, miksei anna enempää kuin 30 fps HD tarkkuudella kokoonpanollani Ryzen 7 3700 + AMD 5700 XT. No sitten hokasin, että eihän tuo anna telkkarille kuin 30 Hz, eli piti muuttaa Windowsin asetuksista 60 Hz, niin nyt toimii melko tasan 60 fps jalan ja vähän heittelee autolla ajaessa mutta liki siinä. Lisäksi huomasin, että pelihän on defaultina Windowed Borderless tilassa, jolloin ei paljon asetusten muutokset vaikuttaneet muutenkaan. Piti laittaa Full Screeniin, että olisi fps:iin ollut vaikutusta, mutta sitten näytti kuva jotenkin rakeiselta ja huonommalta, oisko joku skaalaus tms.? No tyydyin tähän toistaiseksi. Kyllä tämä aina konsolin voittaa.

En ole vielä koittanut sitä fixiä millä pitäisi saada prossusta enempi potkua, ja toistaiseksi ei ole kaatunut kertaakaan eikä muutenkaan bugaillut ihmeemmin. Mulla on tässä 32 gigaa muistia ja nopea M.2 SSD, liekö vaikutusta? Tai jos kyse on muistivuodosta, ehkä se ilmenee vasta pidemmällä pelisessiolla kuin esim. konsolilla?
 
Mistä sais noi tuplahyppy tai charged hyppy cyberware modit halvimmalla? Maksaako jokapaikassa tuon 45 000 mitä Jig Jig streetillä?
cyberpunk-2077-ripperdoc-location-2.jpg

Tuolta saa alennusta hyvin yhden sivutehtävän jälkeen mikä on samassa paikassa, kun sovit alennuksesta tehtävän päätteeksi.
Muistelisin, että 32500 olisi noi jalkamodit.
 
Eilen kilahti lvl50 mittariin ja päätin vähän craftailla kamoja; kun on panostanut craftaus skilleihin niin kamoista saa aika mukavia kyhättyä. Vaatteissa on paljon +15% crit change / +30% crit damage modeja, mutta ne ei ainakaan suoraan nosta stat välilehdellä näkyviä statseja samassa suhteessa. Craftatut armor modit ehkä parempi sijoitus, saa yhdellä modilla yli 240 base armoria.

1608185488446.png

1608185540898.png


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Muutamia kaupungin ulkopuolisia sivutehtäviä ja NCPD-eventtejä on vielä tekemättä, muuten olen kaupungin saanut "putsattua". Rahaa on tästä kertynyt ihan mukavasti ~700k, löytyvät rojut/aseet pistän palasiksi.
 

Liitteet

  • 1608185487777.png
    1608185487777.png
    3,4 MB · Luettu: 163
  • 1608185541701.png
    1608185541701.png
    3,3 MB · Luettu: 160
Noista kaatumisista sen verran, että seuratkaa ihmeessä muistien lämpötiloja, etenkin jos olette niitä virittäneet. Tää peli on uskomattoman prosessori- ja muistiraskas, ja siihen kun lisätään vielä näyttiksen tuottama lämpö niin ollaan jo aika rajoilla

Esim. mun kokoonpanossa muistit lähenivät jo 47 astetta, ja tämä siis muistijäähyllä, kun taas Karhu RAM test ei saa muisteja ylittämään 43 astetta.

Sellainen vinkki vielä että maksimi FPS on hyvä laittaa esim. 100 paikkeille. Vaikka se ei vaikuttaisikaan pelin aikana jos pelaa asetuksilla joilla saa esim 70fps, se auttaa siinä kohtaa kun alt-tabbaa pelistä ulos. Muuten peli rasittaa prossua ja muisteja täyttä hyöryä.
 
Laitetaan nyt tännekkin, kun sain asian purettua itselleni :smoke:

Elikkäs vinkkinä sivutehtävistä, niille jotka tätä vielä pelaa. Sivutehviä on tietääkseni kolmenlaisia. Osa todella laadukkaita ja osa turhaa tauhkaa.

-”Side jobs” näitä et halua missata. Ovat todella hyviä, osa moniosaisia ja sisältää yleensä kunnon tarinankerrontaa, avaavat myös päätarinan hahmoja, sekä tapahtumia lisää. Huom, osan näistä voi tehdä vain tietyssä kohtaa peliä, joten näiden kuvauksia kannattaa vilkaista ja tehdä ajoissa. Löytyy helpoiten puhelimesta, mutta myös kartalta.
-Gigs, ovat fixereiden antamia kertaluontoisia tehtäviä. Löytyy liikkumalla ja myöhemmin puhelimesta, sekä kartalta ”how know what you might find”. Gigsit ovat kuutta eri tehtävä-tyyppiä, suojelu/pako-, etsi&palauta-, varastamis-, perus tappo-, kohteen sabotointi ja bossin tappo-tehtäviä (psycho killers). Näitä on paljon ja kannattaakin katsoa tehtävä-kuvaus, ennen aloittamista, ettei tee montaa samanlaista peräkkäin. Vaikeampia vihollisia, saa enemmän palkkiota, leveliä, sekä ikonisia esineitä. Huomattavasti laadukkaampia tehtäviä, kuin siniset ja sisältävät myös pientä tarinankerrontaa.

-Siniset, "assault in progress"-tehtävät on kertaluontoisia, pelin tylsimpiä, ei sisällä kummempaa tarinaa. Näkyy kartalla sinisenä, ikoni kertoo tehtävätyypin. Viholliset ovat helpompia, kuin ”Gigs:ssä” ja kanattaa tehdä, jos haluaa grindata leveliä, tai rahaa yms.

-Palkkionmetsästys, ei ole varsinainen sivutehtävä eikä etsintäkuulutukset näy välttämättä missään, mutta tietyistä tunnetuista jengiläisistä on luvattu mojova kiinniottopalkkio, kuolleena. Käytännössä nämä henkilöt löytyy, gigs ja side jobs:seja tekemällä.

Huomioitavaa, ettei pelissä ole yhtään täysin random tehtävää, vaan kaikissa sivutehtävissäkin on menossa joku tapahtuma, jos vähän hidastaa tutkimaantilannetta, sekä kaikki tehtävät voi suorittaa vapaasti taktikoiden, esim suoraviivaisesti ramboillen, tai vaikka huomaamattomana ninjana.

-Punaiset alueet mini-map:ssä, eivät varsinaisesti taida olla sivutehtäviä, vaan geneerisiä tapahtumia kaupungila. Nämä generoituvat hetken päästä taksisin, kun esim tappaa kaikki jengiläiset jne.

Edit. Poistettu mahdollinen virhe sinisten-tehtävien kuvauksesta ja lisätty tarkennusta kuvaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaan nyt tännekkin, kun sain asian purettua itselleni :smoke:

Elikkäs vinkkinä sivutehtävistä, niille jotka tätä vielä pelaa. Sivutehviä on tietääkseni kolmenlaisia. Osa todella laadukkaita ja osa turhaa tauhkaa.

-”Side jobs” näitä et halua missata. Ovat todella hyviä, osa moniosaisia ja sisältää yleensä kunnon tarinankerrontaa, avaavat myös päätarinan hahmoja, sekä tapahtumia lisää. Huom, osan näistä voi tehdä vain tietyssä kohtaa peliä, joten näiden kuvauksia kannattaa vilkaista ja tehdä sjoissa. Löytyy helpoiten puhelimesta, mutta myös kartalta.

-Siniset, "assault in progress"-tehtävät on respawnaavia tehtäviä, jotka generoituvat hetken päästä uudestaan. Tylsiä, geneerisiä tehtäviä, joita kannattaa tehdä vain, jos haluaa grindata rahaa, leveliä yms.

-Gigs, ovat fixereiden antamia kertaluontoisia tehtäviä. Löytyy liikkumalla ja myöhemmin puhelimesta, sekä kartalta ”how know what you might find”. Gigsit ovat kuutta eri tehtävä-tyyppiä, suojelu/pako-, etsi&palauta-, varastamis-, perus tappo-, kohteen sabotointi ja bossin tappo-tehtäviä (psycho killers). Näitä on paljon ja kannattaakin katsoa tehtävä-kuvaus, ennen aloittamista, ettei tee montaa samanlaista peräkkäin. Vaikeampia vihollisia, kuin sinisissä tehtävissä, saa enemmän palkkiota, leveliä, sekä ikonisia esineitä,?huomattavasti laadukkaampia tehtäviä, kuin turhat siniset ja sisältävät myös pientä tarinankerrontaa.

-Palkkionmetsästys, ei ole varsinainen sivutehtävä eikä etsintäkuulutukset näy välttämättä missään, mutta tietyistä tunnetuista jengiläisistä on luvattu mojova kiinniottopalkkio, kuolleena. Käytännössä nämä henkilöt löytyy, gigs ja side jobs:seja tekemällä.

Samaa mieltä kyllä noista varsinaisista sivutehtävistä, kyllä ne ovat olleet kaikki mielestäni ihan mielenkiintoisia.

Sen verran korjausta, että siniset "assault in progress" tehtävät eivät respawnaa - yksi mm. saavutus tyyppi mitä pelissä voi suorittaa on nimenomaan tehdä kaikki nuo pois, tätä olen itse nyt juuri jauhanut. Ne siniset tähdet, joita kartalla silloin tällöin (minimap) näkyy, ne voi tietääkseni respawnata.
 
Samaa mieltä kyllä noista varsinaisista sivutehtävistä, kyllä ne ovat olleet kaikki mielestäni ihan mielenkiintoisia.

Sen verran korjausta, että siniset "assault in progress" tehtävät eivät respawnaa - yksi mm. saavutus tyyppi mitä pelissä voi suorittaa on nimenomaan tehdä kaikki nuo pois, tätä olen itse nyt juuri jauhanut. Ne siniset tähdet, joita kartalla silloin tällöin (minimap) näkyy, ne voi tietääkseni respawnata.

Ööö jaaa häh, vai tarkoitatko niitä keltaisia kysymysmerkkejä kartalla (gigs)? Mulla ainakin siniset,erinäköiset merkit on ihan perus kökkösiä tapahtumia, jotka tuntuu tulevan uudestaa samanlaisina, kun vähän käy pyörimässä muualla. Ihan hauskaa puuhaa välillä, jos akuutti tarve, mutta pidemmän päälle ne on melko turhaa tauhkaa, imo.

Edit. Edit voin toki olla väärässä, koska en ole montaa sinistä-tehtävää tehnyt, voinut mennä selaisin tähtien kanssa. Pitää tuo vielä tsekata kun seuraavan kerran pelaamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei olinkin lukevinaan että jollain muullakin täällä oli bugannut tehtäviä. Onko teille käynyt niin että kun olisitte saamassa fixerin kautta yhdeltä Ripperiltä ilmaiseksi cyber-palikkaa niin sinne liikkeeseen ei vaan pääse sisään. Ovi on ja pysyy kiinni eikä kellonaikakaan vaikuta että sen oven saisi auki. Mainosvalot kyllä siinä liikkeen oven yläpuolella on mutta oveen ei vaan tule sitä avaa-painiketta. Alkoi jännttää että voikohan koko hiton peli jäädä tällaiseen bugiin jossain kohtaa?

Toisena: onko muille käynyt niin kuten itelle eilen kävi että kun tulee aika ostaa auto niin parissa niissä pikku kinderissä ei saa enää takaluukkua auki?! Tai mitään mihin laittaisi kamat kyytiin. Otin siis kokeeksi samalla savella kaksi niitä pikkukippoja niin kummassakaan ei enää tule sitä valintaa että avaa kontti/stash? Hittoako noilla autoilla tekee jos tuo ei enää edes toimi??
Onkohan näistä kellään tietoa? :)
 
Onkohan näistä kellään tietoa? :)
Jos nyt oikein muistan, niin toi kyseinen ripperdoc oli kiinni jonkun aikaa yhden gigin tekemisen jälkeen.
Housuton sälli piti kuskata lekuriin
Aukes kyllä taas seuraavan päivän tai parin aikana. Siinä edustalla oli myös jotain mähinää (niitä sinisiä poliisitehtäviä), jonka lopetin ennen kuin ekaa kertaa sinne menin, niin ehkä sekin vaikuttaa..?

Noissa joissain autoissa (ja tietty kaikissa mopoissa) ei ole takakonttia ollenkaan, eli jos omaan stashiin haluaa päästä käsiksi, niin pitää kutsua semmonen auto jossa on tavaratila.
 
Nyt on tuntunut kyllä hyvälle kun on tehnyt side questia tuossa ja keskittynyt läpäisemään niitä tuolla omalla valitsemalla tyylillä eli stealth + hacking + tainnutukset. Hakkeroin jokaisen limukka-automaatin ja hiljaa etenen. Hyvä meininki ja tulee vähän grindattua expaa.

Välillä tankkaa DigitalFoundryn asetuksilla (9900k+2070) framerate jostain syystä 20 hujakoille ja pysyy siinä ihan sama mitä tekee mutta palautuu jonkun ajan päästä. Muuten pyörii tuossa 40-50fps 1080p DLSS-Q.
 
cyberpunk-2077-ripperdoc-location-2.jpg

Tuolta saa alennusta hyvin yhden sivutehtävän jälkeen mikä on samassa paikassa, kun sovit alennuksesta tehtävän päätteeksi.
Muistelisin, että 32500 olisi noi jalkamodit.

Itsehän tein niin, että eka menin tuon rippedoctorin puheille, käytin 100k rahaa.
Sitte tein vahingossa sen sivutehtävän, ja tuon puheille että mikäs meininki :beye:
Noh, en tuolla 100k kaikkea saanut mitä oli myynnissä.
 
Jos nyt oikein muistan, niin toi kyseinen ripperdoc oli kiinni jonkun aikaa yhden gigin tekemisen jälkeen.
Housuton sälli piti kuskata lekuriin
Aukes kyllä taas seuraavan päivän tai parin aikana. Siinä edustalla oli myös jotain mähinää (niitä sinisiä poliisitehtäviä), jonka lopetin ennen kuin ekaa kertaa sinne menin, niin ehkä sekin vaikuttaa..?

Noissa joissain autoissa (ja tietty kaikissa mopoissa) ei ole takakonttia ollenkaan, eli jos omaan stashiin haluaa päästä käsiksi, niin pitää kutsua semmonen auto jossa on tavaratila.
Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu. :)

Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen? :) Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain :D.
 
Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu. :)

Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen? :) Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain :D.
Tuo ripperdoc-homma liittyy
"The gig"-tehtävään, minkä saa siis heti pelin alussa ja objectivena on "Wait for the lockdown to end". Kun pääset ACT2, niin questi etenee seuraavaan vaiheeseen missä voit hakea tuon ilmaisen päivityksen.


Itsekin ihmettelin että mitäs tässä on muka tehty että olen ansainnut palkkion? Kävin pyörähtämässä tuolla kaupassa, mutta en ottanut sitä päivitystä. Hakee sitten joskus jos haluaa.
 
Tuo ripperdoc-homma liittyy
"The gig"-tehtävään, minkä saa siis heti pelin alussa ja objectivena on "Wait for the lockdown to end". Kun pääset ACT2, niin questi etenee seuraavaan vaiheeseen missä voit hakea tuon ilmaisen päivityksen.


Itsekin ihmettelin että mitäs tässä on muka tehty että olen ansainnut palkkion? Kävin pyörähtämässä tuolla kaupassa, mutta en ottanut sitä päivitystä. Hakee sitten joskus jos haluaa.
Itseasiassa Tuo Act 2 on jo alkanut mulla ja siinä kohden tuonne aukesikin se huutomerkki ja että sen voi noutaa. No, paikan päällä tosiaan on geneeriseltä näyttävä ovi ja kuitenkin tuon ripperin plakaatti oven yläpuolella. "GPS" osoittaa 10 metriä eteenpäin ovelta eli sisään liikkeeseen samalla tasolla (ei esim kerrosta ylempänä tai alempana) mutta sinne ei vaan siis pääse. Ei niin mitenkään. :D
 
Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma. :D
 
Upeeta ja mahtavaa, kun Xboxilla pelaa, niin joskus satunnaisesti peli kaatuu siihen, että ilmoittaa vain "Connect your xbox controller". Questeissa joskus hahmot haihtuu kokonaan eikä saa suoritettua loppuun, tai sitten ne jää jonnekkin jumittamaan ja taas saa aloittaa alusta. Perkele, vituttais jos olis maksanut tästä, mutta tuli konsolin kylkiäisenä, kun ostin.
Pelaatko series X:llä vai jollain muulla versiolla? Oma lehmä näet ojassa..
 
Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu. :)

Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen? :) Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain :D.
Joo, samasta paikasta puhutaan ja tehtävä loppuu siihen, mutta kun kaveri meni sisään, niin veti oven perässä kiinni. :D Myöhemmin kyllä taas pääsi sinne, mutta itse hain palkkion ennen tuota tehtävää, niin voihan se tietty olla, että joku bitti jääny poikittain sulla.. :hmm:

Edit.
Itseasiassa Tuo Act 2 on jo alkanut mulla ja siinä kohden tuonne aukesikin se huutomerkki ja että sen voi noutaa. No, paikan päällä tosiaan on geneeriseltä näyttävä ovi ja kuitenkin tuon ripperin plakaatti oven yläpuolella. "GPS" osoittaa 10 metriä eteenpäin ovelta eli sisään liikkeeseen samalla tasolla (ei esim kerrosta ylempänä tai alempana) mutta sinne ei vaan siis pääse. Ei niin mitenkään. :D
Ootko kokeillu soittaa sille Wakawakawiiwaa fixerille, jolta tuon siis palkkioksi saa? Muistelen, että se oli yksi tehtävä tuossa quest linessa.
Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma. :D
Itellä on tällä hetkellä 2 autoa, joissa ei takaluukkuun pääse (toisessa on täynnä moottoria), mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mistä ne tarttu mukaan. :D Voin yrittää illemmalla testata ostaa sen ekan fixerin tarjooman auton (eikös se ollu just toi 13 tai 14k ja ihan kämpän nurkilla?) ja raportoida kontin tilanteen, jos ei muut kerkeä ensin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ööö jaaa häh, vai tarkoitatko niitä keltaisia kysymysmerkkejä kartalla (gigs)? Mulla ainakin siniset,erinäköiset merkit on ihan perus kökkösiä tapahtumia, jotka tuntuu tulevan uudestaa samanlaisina, kun vähän käy pyörimässä muualla. Ihan hauskaa puuhaa välillä, jos akuutti tarve, mutta pidemmän päälle ne on melko turhaa tauhkaa, imo.

Edit. Edit voin toki olla väärässä, koska en ole montaa sinistä-tehtävää tehnyt, voinut mennä selaisin tähtien kanssa. Pitää tuo vielä tsekata kun seuraavan kerran pelaamassa.


1608196580463.png


Nämä tämän tyyliset siniset tehtävät eivät uusiudu, ei ainakaan minun kartalla - eikä oman ymmärrykseni mukaan. Se voi vaikuttaa, että ne uusiutuisi, koska niitä aukeaa lisää varmasti sitä mukaan kun oma street cred nousee - tai välillä uusia spawnaa uuteen paikkaan kun suorittaa vanhoja pois alta - mutta kun ne kaikki on alueelta tehnyt, niin ei ne takaisin enää samaan kohtaan uusiudu.
 
1608196580463.png


Nämä tämän tyyliset siniset tehtävät eivät uusiudu, ei ainakaan minun kartalla - eikä oman ymmärrykseni mukaan.

Nonni, taas selvisi lisää, thanks. Oon varmaan jonkun sinisen tähden, sitten itse tehnyt.

Tämä on kyllä sikäli ihan loisto peli, kun juuri mitään ei väännetä rautalangasta, vaan saa itse oivaltaa. Toki riskinä on että massat pelaa laput silmillä ja haukku tylsäksi, tusina peliksi.

Vielä kun saavat enimmät bugit pois, liikenteen/poliisin/vihujen Ai:n toimivaksi ja pyörimään pelattavasti kaikilla alustoilla, niin alkaa olemaan hyvä.
 
Noista kaatumisista sen verran, että seuratkaa ihmeessä muistien lämpötiloja, etenkin jos olette niitä virittäneet. Tää peli on uskomattoman prosessori- ja muistiraskas, ja siihen kun lisätään vielä näyttiksen tuottama lämpö niin ollaan jo aika rajoilla

Esim. mun kokoonpanossa muistit lähenivät jo 47 astetta, ja tämä siis muistijäähyllä, kun taas Karhu RAM test ei saa muisteja ylittämään 43 astetta.

Vaikuttaa kotelon puhallinongelmalta, eli se ei poista lämmintä kotelon sisäpuolista ilmaan tarpeeksi tehokkaasti. CP2077 ei todellakaan ole muistiraskas, mutta niiden vieressä oleva kovilla käyvä prosessori voi lämmittää muisteja.
 
Joo, samasta paikasta puhutaan ja tehtävä loppuu siihen, mutta kun kaveri meni sisään, niin veti oven perässä kiinni. :D Myöhemmin kyllä taas pääsi sinne, mutta itse hain palkkion ennen tuota tehtävää, niin voihan se tietty olla, että joku bitti jääny poikittain sulla.. :hmm:

Edit.

Ootko kokeillu soittaa sille Wakawakawiiwaa fixerille, jolta tuon siis palkkioksi saa? Muistelen, että se oli yksi tehtävä tuossa quest linessa.

Itellä on tällä hetkellä 2 autoa, joissa ei takaluukkuun pääse (toisessa on täynnä moottoria), mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mistä ne tarttu mukaan. :D Voin yrittää illemmalla testata ostaa sen ekan fixerin tarjooman auton (eikös se ollu just toi 13 tai 14k ja ihan kämpän nurkilla?) ja raportoida kontin tilanteen, jos ei muut kerkeä ensin. :)
Juuri ihmettelin näitä autoja. Ainakaan kun ostaa Thorton Colby C125 (joka on farkku niin siinä ei aukea kontti, vastaavasti saavuin paikalle lennosta otetulla NPC:n kaaralla niin siinä aukeaa (tosin ei stashia siellä), Archer Quartzissa ei edes taida olla konttia, Thorton Galenassa ei aukea kontti, Ja Maimaissakaan ei kontti aukea vakkei siinä kyllä sille juuri tilaakaan olisi. Hämmentävää saakeli... Jos siis vaan viitsit kokeilla niin olisi hienoa tietää onko tässä nyt joku isompi bugi! :)
 
Juuri ihmettelin näitä autoja. Ainakaan kun ostaa Thorton Colby C125 (joka on farkku niin siinä ei aukea kontti, vastaavasti saavuin paikalle lennosta otetulla NPC:n kaaralla niin siinä aukeaa (tosin ei stashia siellä), Archer Quartzissa ei edes taida olla konttia, Thorton Galenassa ei aukea kontti, Ja Maimaissakaan ei kontti aukea vakkei siinä kyllä sille juuri tilaakaan olisi. Hämmentävää saakeli... Jos siis vaan viitsit kokeilla niin olisi hienoa tietää onko tässä nyt joku isompi bugi! :)

Thorton, Galena:ssa on ainakin avautuva takakontti. Just toissapäivän laitoin jonkun tajuttoman tyypin sinne ja salakuljetin turvaan. Auto kuului tosin sivutehtävään, joten voi muuten bugittaa.
 
Kannattaa lukea se transcript suoraan CDPR:n sivuilta niin ehkä sinäkin ymmärrät. Se sisältää siis koko tuon puhelun sijoittajille tekstimuodossa, joka käytiin kaksi päivää sitten 14. joulukuuta. Se on ihan tuossa linkkaamassasi uutisessa linkitettynä. Tässä vielä suora linkki siihen.

Luin itse koko asiakirjan läpi ja tässä muutamia omia poimintoja, joiden kuvittelen vastaavan moniin kysymyksiin ja joita ainakin itse pidin mielenkiintoisimpina. Jos vaikka joku ei jaksa lukea koko kahdeksaa sivua tekstiä mutta haluaa silti lisätietoja. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti lukemaan itse sen koko transcriptin läpi jos asia oikeasti kiinnostaa.

Oma huomio tästä: Jännästi se CDPR yritti kuitenkin näyttäytyä ns. "hyväntekijänä" tarjoamalla refundeja, vaikka nyt sijoittajille painotetaan tiukasti että kyse ei ole mistään CDPR:n erikoisjärjestelystä vaan refundit olisi onnistunut muutenkin.

En itse jaksa lukea koko tekstiä läpi, ja osasyy siihen on myös se, että en pidä hirveän luotettavana noiden CDPRn juttuja. Ainahan ne voi mitä vaan julkasta, mutta mitä sitten oikeasti tapahtuu/on tapahtunut on eri asia. Tämähän on juuri nähty tässä perseilyssä viimeaikoina. Muutenkin ihmettelen ajattelutapaa, että CDPRää ei saisi kritisoida ja miksi ihmeessä firma edes on "suosiossa". Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?
 
Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?

Koska witcher 3 on suosittu? Näinhän se aina menee. Joku tekee suositun pelin, niin ne on koskemattomia hamaan tulevaisuuteen asti.

Ja juu, tottakai noita juttuja kannattaa lukea aika kriittisesti. Olishan se aika surkeeta PR:ää, jos siellä sanottais tyyliin "ei muuten korjata mitään, imekää melaa". Tottakai ne tulee korjaamaan suurimpia bugeja ja varmaan saadaan optimoitua peliä pyörimään järkevämmin keskivertoprossullakin, mutta en ainakaan itse mitään ihmeitä odottelis. Jos niitä ihmeitä tapahtuu, niin siihen taitaa mennä vielä aika pitkä tovi.
 
Koska witcher 3 on suosittu? Näinhän se aina menee. Joku tekee suositun pelin, niin ne on koskemattomia hamaan tulevaisuuteen asti.

Kyllä mä näkisin että taustalla on muutakin. Itse ainakin aiemmin arvostin CDPR:ää siitä, että he eivät tunge suorituskykyyn vaikuttavia kopiosuojauksia peleihinsä, he eivät rahasta skineillä sun muulla "lisäsisällöllä" peleissään vaan tekevät päivityksiä ja lisäsisältöä asiakkailleen ihan ilmaiseksi kuten vanhoina hyvinä aikoina. He myös päivittävät pelejään pitkään.
 
Muutenkin ihmettelen ajattelutapaa, että CDPRää ei saisi kritisoida ja miksi ihmeessä firma edes on "suosiossa". Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?

Saa ja pitääkin kritisoida, mutta aiheesta. Tätä ketjua lukiessa tulee ihan ihmeteltyä eikö täällä ole koskaan pelattu mitään muuta open world peliä heti julkaisussa? Vastaavat bugit ovat valitettavia, mutta eivät mitenkään uniikkeja. CDPR on jo monesti todistetusti pitänyt lupauksensa pahimpien bugien korjaamisesta, enkä epäile hetkeäkään etteikö niin tapahtuisi nytkin.

CDPR:n maine kuluttajaystävällisenä kehittäjänä ei ole täysin tuulesta temmattu, ja sen vuoksi moni on valmis "antamaan liekaa". Maksoin pelistä täyden hinnan tyytyväisenä ennakkoon (jota en yleensä koskaan tee) koska maailma tarvitsee lisää Witchereiden ja CP2077:n kaltaisia pelejä, eikä jokavuotisia asset flip creedejä.

Olishan se aika surkeeta PR:ää, jos siellä sanottais tyyliin "ei muuten korjata mitään, imekää melaa".

Ei se ole PR:ää, se oli tulostiedotteen jälkeinen ryhmäpuhelu sijoittaijille, joille valehtelusta voi joutua oikeudelliseen vastuuseen.

EDIT
Kuva liittyy:
1608211708433.png
 
Viimeksi muokattu:
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:

"Normalisoi" ajamisen.

Edit:
Tämä myös parantaa tai "normalisoi" draw distancen, mutta olkaa varovaisia. Yli 45 arvot rikkoo pelin joillain configuraatioilla.
 
Viimeksi muokattu:
Thorton, Galena:ssa on ainakin avautuva takakontti. Just toissapäivän laitoin jonkun tajuttoman tyypin sinne ja salakuljetin turvaan. Auto kuului tosin sivutehtävään, joten voi muuten bugittaa.
Joo siis kyse olisi juuri nyt näistä itselle ostettavista kulkineista, ei tehtävän sisäisistä. :)
 
Nyt on kaikki sivutehtävät ja pienet eventit tehty. Eipä tuolla kaupungissa enää sen jälkeen juuri mitään tehtävää ole, ellei halua muuten vain kiipeillä/tutkiskella rakennuksia ja ympäristöä.

Respecauskaan ei tällä hetkellä resetoi kuin nuo perkit, body statseja et saa laitettua uudelleen, joten ei täysin voi koittaa aivan erilaista buildiakaan, mikä on vähän harmi. Esim. täys refleksi/tech buildista body/melee buildiksi olisin tahtonut testata, poltin jo 300k erilaisiin implantteihinkin joista osa jää nyt testaamatta, kun ei saa laitettua päälle, koska nuo stats-vaateet eivät täyty. Noh ehkä se mahdollisuus jossain patchissa lisätään.

Pitänee sitten seuraavaksi testailla kahta muuta aloitustarinaa hahmolle tai pelailla tuota lopputehtävää ja eri loppuratkaisuja lävitse.
 
Nyt on kaikki sivutehtävät ja pienet eventit tehty. Eipä tuolla kaupungissa enää sen jälkeen juuri mitään tehtävää ole, ellei halua muuten vain kiipeillä/tutkiskella rakennuksia ja ympäristöä.

Respecauskaan ei tällä hetkellä resetoi kuin nuo perkit, body statseja et saa laitettua uudelleen, joten ei täysin voi koittaa aivan erilaista buildiakaan, mikä on vähän harmi. Esim. täys refleksi/tech buildista body/melee buildiksi olisin tahtonut testata, poltin jo 300k erilaisiin implantteihinkin joista osa jää nyt testaamatta, kun ei saa laitettua päälle, koska nuo stats-vaateet eivät täyty. Noh ehkä se mahdollisuus jossain patchissa lisätään.

Pitänee sitten seuraavaksi testailla kahta muuta aloitustarinaa hahmolle tai pelailla tuota lopputehtävää ja eri loppuratkaisuja lävitse.
Paljonko meni aikaa? En ole vielä hankkinut peliä itselleni, odottelen suosiolla lisää patchejä ja mahdollista lisäsisältöä.
 
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:
"Normalisoi" ajamisen.

Mikäs tossa ajamisessa? Miten toi normalisoi sen? Mää en oo huomannu ongelmia autoissa muutoin kuin et käsijarru pistää kaaran luistaan turhan paljon eikä jarruta riittävästi kuivalla kelillä. Slaidia pystyy tekee kelvollisesti. Itte pidän toki raskaammasta ajotuntumasta mut vuonna 2077 autot on vähän erilaisia kuin esim Mafia III:n autot (missä on musta siis ihan mahtava ajotuntuma). Se oma eka auto on ihan ok ajettava. Muuta en siis itte oo huomannu ja siks kiinnostaa tietää miten tuo normalisoi. Moottoripyörillä ajaminen on kyl niin kamalaa toki etten oo jaksanu ajella. Että jos siihen tekee jotain ni sit kelpais.
 
Se oma eka auto on ihan ok ajettava. Muuta en siis itte oo huomannu ja siks kiinnostaa tietää miten tuo normalisoi. Moottoripyörillä ajaminen on kyl niin kamalaa toki etten oo jaksanu ajella. Että jos siihen tekee jotain ni sit kelpais.
Jännä, itsellä on juuri toisinpäin. Oma perusauto on ihan mahdoton ajaa, kun taas moottoripyörillä pääsen lujaa paikasta toiseen, kääntyy 'käkkärillä' tarkasti tiukkiin kulmiin ja pysähtyy tarvittaessa nopeasti.
 
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:

"Normalisoi" ajamisen.

Edit:
Tämä myös parantaa tai "normalisoi" draw distancen, mutta olkaa varovaisia. Yli 45 arvot rikkoo pelin joillain configuraatioilla.
Missäs nude modit viipyy? :geek:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 010
Viestejä
4 930 270
Jäsenet
79 275
Uusin jäsen
whatshaw

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom