Cyberpunk 2077

Yhtään pistooliperkkiä en ole ottanut. Tän pelin skaalautuvuus on huono. Very hard yli 1000dps pesäpallomaila ja melee talentteja, kaikki normivihut kuolee 1-2 iskulla ja lisäksi menee stunniin. Kaikki perkkipuut tarjoaa mahdollisuuden tehdä op hahmo.
Ainoa tällä hetkellä haasteellinen on ne nyrkkeily matsit.

Jos joku ei vielä tiedä niin tässä pikku kikka steam käyttäjille, jos ärsyttää se red launcher, kun avaa pelin.

Liitteet

• unknown.png
    unknown.png
    17,5 KB · Luettu: 200
Ei kukaan niitä pakota käyttämään, mutta tahdon tehdä juuri nyt niin överibuildin kuin vain mahdollista, ennen kuin nuo tasapainotetaan vastaamaan muita aseita. Eikä tarkoitukseni ole ollut puhua tästä mitenkään negatiiviseen sävyyn tai valittaa, että onpas surkea tekele kun pelaaminen on näin helppoa. Tässä vaiheessa kun tahdon vain tehdä kaikki kartalla olevat NCPD-eventit ja loput keikkatehtävät pois, niin en varsinaisesti tahdokkaan että nämä olisivat mitään 5-10 minuutin taktisia taisteluita - vaan tämä "paikalle ja kaikki lahdaten matalaksi" sopii varsin hyvin tähän vaiheeseen pelistä.

Ei ole ollut oikein aikaa nyt pelata tätä, enkä halua tästä edes mitään haastavaa koettelemusta vaan lähinnä tarinavetoisena kokemuksena pelata, joten oisko suosituksia hahmokehitykselle ettei mene valikoissa kahlailuun sekin peliaika? Nomad tehty ja kylille vasta päästy, laitoin jonkun verran fyysisyyteen paukkuja eli tulee enempi liikkuvuus/pelattavuus/räiskintä näkökulmasta pelattua kuin hakkerointi + hiippailu. Tuo pistoolin modaaminen overpowered kuullostaa paremmalta kuin tämä "sinkohippa" luodinkestävien konnien kanssa.

Itse koitin tehdä pelistä mahdollisimman haastavan itselleni menemällä lähes pelkästään quickhäckeihin. En ottanut käyttöön niitä parhaimpia, vaan pitäydyin perus häkeissä. En spekannut yhtään pistettä combattiin/pyssyihin, en ostanut yhtäkään gearia kaupasta, en kräftännyt yhtään asetta - eli käytin vain vihuilta tippuvia vehkeitä. Silti hardilla pelin pystyi "speedrunaamaan" lvl 19 läpi käyttäen jossain lvl 10 paikkeilla löytynyttä sniperiä joka ampui seinien läpi. Tuntuu että peli on balansoitu konsolipelaajille, sillä tuossa ei ollut tippaakaan haastetta vaikka tarkoituksella yritti jättää käyttämättä op:impia asioita pelissä. Jos valikkopelleily ei kiinnosta, älä mene quickhäckeihin, ne on juuri sitä tabin kanssa kulkemista ja jatkuvaa minipelaamista. Mutulla luulen, että hauskimman pelin saisi aikaan menemällä johonkin haulikko tms buildiin, ja vaan ryysimään päin vihuja. Talentit omaan kestävyyteen. Melee aseista taas kuullut että ne on kanssa aivan op, joten niihinkään en menisi.

Pistoolit on tän pelin pahiten rikki oleva aseryhmä, kun niillä skill-treen perkeillä ja asemodeilla saa yli 100% critical chancen ja critical damagee ja headshot damagea saa boostattua kumpaakin useita satoja prosentteja ja nuo vielä stäckää tehokkaasti. Teoriassa tässä pelissä on mahdollista ampua yli miljoonan damagen headshotti stealthista pistoolilla ja tietääkseni millään vihulla ei ole yli miljoona hiparia.
Heh, lähdin itse ihan mitään tietämättä tekemään stealth/revolverijäbää ja kaikki perkit stäkätty crittiin, damageen ja headshot multiplieriin. Tosiaan ei paljoa haastetta tarjoa, kun kaikki viholliset voi napsia yhdellä kudilla jopa combatissa vaikeimmalla vaikeustasolla. Kuolee kyllä itsekin äkkiä jos vähänkin ottaa osumaa.

Tuli jotenkin yllättävän äkkiä viimeinen tehtävä vastaan pelissä. Luulin, että en ole puolessa välissäkään päätarinaa ja sit selviää, että nyt alkaa viimeinen päätehtävä.. Oikein ei mitään jäänyt käteen pelistä ja pakko parin päivityksen jälkeen aloittaa hardilla uudestaan ja keskittyä paremmin kaikkeen. Kyllähän aika pettynyt olo jäi, tuntui että maailma on todella tyhjä ja siellä ei juurikaan ole tekemistä tehtävien lisäksi. Edes baariin ei voi mennä vetämään perseitä :rofl2: Nyt voisikin sitten tässä välissä korkata Witcher 3 mitä ei ole tullut vielä koskaan pelattua vaikka pelikirjastosta löytyykin.

Edit. Vaikeustasoksi kannattaa ehdottomasti laittaa vähintään hard. Normalilla ei tarvinnut edes opetella pelimekaniikkoja kunnolla kun oli niin helppo sillä.

Toivottavasti tulee modi jolla luurin saa DND-moodiin kuten oikeassa elämäsä. Ja että niille soittelijoille ei tarvii vastata, nythän on pakkovastata kaikille soittelijoille. Ihan turha se "answer" nappi kun peli automaattisesti vastaa pelaajan puolesta muutaman sekunnin kuluttua :confused:

Tuli jotenkin yllättävän äkkiä viimeinen tehtävä vastaan pelissä. Luulin, että en ole puolessa välissäkään päätarinaa ja sit selviää, että nyt alkaa viimeinen päätehtävä.. Oikein ei mitään jäänyt käteen pelistä ja pakko parin päivityksen jälkeen aloittaa hardilla uudestaan ja keskittyä paremmin kaikkeen. Kyllähän aika pettynyt olo jäi, tuntui että maailma on todella tyhjä ja siellä ei juurikaan ole tekemistä tehtävien lisäksi. Edes baariin ei voi mennä vetämään perseitä :rofl2: Nyt voisikin sitten tässä välissä korkata Witcher 3 mitä ei ole tullut vielä koskaan pelattua vaikka pelikirjastosta löytyykin.

Edit. Vaikeustasoksi kannattaa ehdottomasti laittaa vähintään hard. Normalilla ei tarvinnut edes opetella pelimekaniikkoja kunnolla kun oli niin helppo sillä.
Tässä pitää sivutehtäviä tehdä ja lorea lukea niin saa lisätunteja. Suoraan juostuna taitaa jäädä alle 30 tuntiin.
Suosittelen Witcher 3:sta, ihan eri tasoinen peli kuin tämä viritelmä. Mitä nyt hevonen vähän niskuroi ja kaikki ei tykkää kontrolleista (mikä kummallista sillä Xbox-controllerilla oikein sujuvaa mättöä).

Tässä pitää sivutehtäviä tehdä ja lorea lukea niin saa lisätunteja. Suoraan juostuna taitaa jäädä alle 30 tuntiin.
Suosittelen Witcher 3:sta, ihan eri tasoinen peli kuin tämä viritelmä. Mitä nyt hevonen vähän niskuroi ja kaikki ei tykkää kontrolleista (mikä kummallista sillä Xbox-controllerilla oikein sujuvaa mättöä).
Witcheristähän olisi kaiketi ensi vuonna tulossa remake tai definitive edition, joka sisältää RTX:n ja lyhyemmät latausajat yms.

Mutta takaisin itse CP2077, niin onkos kukaan päässyt tuonne saareen, joka sijaitsee kartassa vasemmalla/lännessä tai sitten tuonne öljykentiltä eteenpäin (pohjoisessa/kartalla ylhäällä), kun siellä on tuota no entry aluetta, mutta kartassa näkyisi rakennelmia yms.

Suoraan juostessa jää alle 20 tunnin niin että heilahtaa.

Suoraan juostessa jää alle 20 tunnin niin että heilahtaa.
Joo mulla tosiaan oli 17h47min ja pelasin joku kourallisen sidejä. Että pelkän mainin pelaisi varmaan siihen 10-15h läpi.
Joo ei kyllä pitänyt sekään lupaus deveiltä paikkaansa, että tarina tai juoni olisi "vain hieman tai vähän lyhyempi kuin Witcher 3". Olisvat nyt rehellisesti sanoneet, että on alle puolet Witcher 3 juonitehtävälinjan pituudesta.

Viimeksi muokattu:
Mikä järki läpi juosta? Kai sen speedrunilla joku vetää tuntiin..
No itse en ollut ainakaan lukenut mistään arvosteluja jne. En tiennyt yhtään missä vaiheessa tässä mennään. Sitten yhtäkkiä töksähtikin ruutuun, että aloitat vikan paikan ja paluuta ei ole. No ajattelin sitten, että vedetään tämä läpi ja toisella kerralla parin patchin jälkeen pelaan sitten kaikki sidet ja aloitan toisella tarinalla.

Varmaan suurin osa närkästyksestä liittyy, että lupailtiin peliä, joka olisi hieman lyhyempi kuin Witcher 3 ja saatiin 10-15h tekele juonen pituudelta.
Vähän jää itelle sellainen olo, että alkuperäisestä luvatusta ja suunnitellusta pituudesta on leikattu, kun on kiirehditty peliä joulumarkkinoille. Esimerkiksi tuo life-path alku osio, vaikuttaa siltä, että on jäänyt kesken siitä mitä lupailtiin ja kaavailtiin, joten tehty vain tuommoinen näennäinen kiirehditty osio.

Joo ei kyllä voi ymmärtää miksi edes pelata tällaista peliä, jos keskittyy täysin pelkkään pääjuoneen. Vähän sama kuin ravintolassa vetäisi pelkän pihvin ja jättäisi höysteet lautaselle - ja sitten alkaisi valittaa nälkäänsä. Ehkä elokuvat ja sarjat olisi sitten sopivampi formaatti, jos ei pelimaailma muuten napostele ollenkaan.

Fallout New Vegasin nopein speedrun on näemmä alle 11min, Witcher 3 alle 3h ja Deus exit 15min - 45min. Speedrunit toki on kärjistetty esimerkki ja osassa varmaan käytetään hyväksi jotain bugeja ja on muutenkin jo tiedossa mitä ollaan tekemässä.

cp2077.JPG

Mukava että peliä työstetään kovasti. Tosin ekat kuukaudet ovat turhien ps4 & xbox parissa

Hämmentävää että edes julkaisivat nyt 2020 ja vielä vanhoille konsoleille. Toki valmistuminen on ottanut aikaa ja aika on rahaa ja joskus se julkaisu on vain tehtävä, mutta olisivat vaikka kerralla siirtäneet vuodella eteenpäin vuoteen 2021 niin peli olisi ollut mielummin 110% valmis kuin 90% valmis.

Witcher3:n speedrun on kylläkin 2h eikä mikään 20h. IMO tuolla se "pelin mitta" mitataan eikä jonkun random foorumipelaajan "minulla ehkä meni sen verran" statementillä.

Itse kyllä tein tasaisesti sivutehtäviä ja päätehtäviä ja läpäisyyn aikaa meni noin 25h. Siksi se tuntuikin, että loppu tuli niin puskista, kun ajattelin että olin tehnyt sivutehtäviä reippaasti ja pääjuonta olisi vielä paljon jäljellä.

Kyllä tää mulle on sopivan mittainen. Sivutehtäviä kannattaa tehdä, niihin menee moninkertainen aika vrt main guest.
Kaikissa näissä open world peleissä sama, Witcher, Skyrim, Fallout.
Eikö jossain ollu joku Skyrim under 10 mins speedrun, joo varmaan mielettömän hauskaa

Kyllä tää mulle on sopivan mittainen. Sivutehtäviä kannattaa tehdä, niihin menee moninkertainen aika vrt main guest.
Kaikissa näissä open world peleissä sama, Witcher, Skyrim, Fallout.
Eikö jossain ollu joku Skyrim under 10 mins speedrun, joo varmaan mielettömän hauskaa
Joo kyllä itselläkin meni Noiturin kanssa +130h, että oli läpi. Ajattelin tämän olevan samaa tasoa. Vaikka suurimmaksi osaksi mainia teinkin, niin kuvittelin, että se olisi sen 30h ainakin.

Vähän jää itelle sellainen olo, että alkuperäisestä luvatusta ja suunnitellusta pituudesta on leikattu, kun on kiirehditty peliä joulumarkkinoille. Esimerkiksi tuo life-path alku osio, vaikuttaa siltä, että on jäänyt kesken siitä mitä lupailtiin ja kaavailtiin, joten tehty vain tuommoinen näennäinen kiirehditty osio.
Itse mitä äkkiä katsoin tubesta niin aika äkkiä noi kolme aloitusta yhdistyy samalle tarinalle ja eikä sitten luo oikeasti sitä tunnetta että lähdettäisin eritilanteista tarinaan vaan pian hypätään tarinassa se 6kk eteenpäin ja kaikki aloitukset ovat yhdistyneet.

Itse kyllä tein tasaisesti sivutehtäviä ja päätehtäviä ja läpäisyyn aikaa meni noin 25h. Siksi se tuntuikin, että loppu tuli niin puskista, kun ajattelin että olin tehnyt sivutehtäviä reippaasti ja pääjuonta olisi vielä paljon jäljellä.
Ite tein aluksi noin randomilla pää ja sivutehtäviä tuon 11h aikana ja kun alkoi act 2 ja olen suunnilleen samassa kohdassa päätarinan osalta mutta pelitunteja tullut 30h lisää kun tehnyt sivutehtäviä/kyttä tehtäviä ja tutkinut maailmaa koska juuri kun luin että päätarina ei olisi kovin pitkä.

Saapi nähdä milloin tulee ilmaiset DLC ja milloin maksulliset lisäosat, ehkä luulisin että ekaksi kaavailtu maksullinen lisäosa voisi olla ilmainen koska ei tää julkaisu ihan putkeen mennyt kaikkien osalta mutta ennenkuin noita voi alkaa edes haaveilemaan niin peliä tarvitsee laastaria aikas paljon.

40h mulla ja sivutehtäviä on kasa, mm Johnnyn ylipitkä sidemission jo aika pitkällä, mutta jätän kesken ja pelaan toisella kerralla kokonaan. Tallensin tohon no point of returniin, kunhan työt loppuu kohta niin pelaan läpi on ja joskus uudestaan kun tulee päivityksiä

Itsellä pelikello näyttää 22h ja olen act2 alussa. Sivutehtäviä tulee tehtyä paljon ja dyykattua roskia tai tarvikkeita mitä löytyy melkein joka kadulta. :D

Cdpr:llä tajuttu tilanteen vakavuus, rahalla ei oo enää mitään väliä kun firman maine ja uskottavuus on vaakalaudalla.

"The cost of patching the game is irrelevant [compared] to what we have at stake at this moment, so there is no question about it. We definitely want to fix the game, we made our promise to gamers, and we will be doing everything to stick to it."

Timanttisen witcher 3:n jälkeen ei tätä kyllä uskois saman puljun peliksi.

Cdpr:llä tajuttu tilanteen vakavuus, rahalla ei oo enää mitään väliä kun firman maine ja uskottavuus on vaakalaudalla.

"The cost of patching the game is irrelevant [compared] to what we have at stake at this moment, so there is no question about it. We definitely want to fix the game, we made our promise to gamers, and we will be doing everything to stick to it."
Linkkisi ei jostain syystä toimi? Tässä toimiva: CD Projekt Red lupaa tehdä kaikkensa Cyberpunk 2077 -pelin korjaamiseksi

En vieläkään ymmärrä miksi tämä peli piti julkaista näin aikaisin. Oliko yksinkertaisesti vain niin, että sijoittajat piti pitää tyytyväisinä vai missä ihmeessä vika on? Vaikea uskoa että cyberpunk fanien painostuksella olisi paljoa painoarvoa tällaisissa asioissa. Onko siellä vaan ollu yes-miehiä, eikä kukaan ole uskaltanut sanoa vastaan, että tämähän on aivan buginen paska :D

Viimeksi muokattu:
Heh itse pelaan kynäniska hakkeria, jolla on body stat 3 eikä mitään lähitaistelua parantavia perkkejä saa ihan tosissaan hikoilla noissa nyrkkeilymatseissa, että voittaa ne.

o_O

Mulla tais olla body stat 4, pelasin toki normaalilla, mutta siltikään ei juuri yhtä lyöntiä enemmän voinut ottaa nassuun. Sai kyllä aika monta kertaa koittaa, että sai nämä läpi.

Väitithän. Kirjoitit "Sukupuolella ja koodaamistaidolla/ammatilla on erittäin vahva korrelaatio keskenään."
Niin koska niillä on. IT-ala on miesvaltainen ala ja samoin suurin osa koodaajista on miehiä. Joko siis kiistatta valehtelit tai et ymmärrä mitä korrelaatio tarkoittaa.

Vähän vaikea uskoa että tähän oltaisiin herätty nyt vasta viimeisen viikon aikana kun katsoo missä kunnossa peli on. Jos kerta maine todellakin kiinnostaisi hinnasta riippumatta niin luulisi että peli olisi julkaistu edes kohtalaisessa kunnossa.

Oletko käynyt tekemässä niitä "very hard" sivutehtäviä? Tai vaikka niitä vaikeampia nyrkkeilymatseja? Eivät tunnu liian helpolta edes normalilla..

Olen. Helppoja ovat. Toki itsekin kuolen heti jos saavat mahdollisuuden ampua, mutta aseella ja cyberwarella mitä käytän ei vihollisella oikein siihen ole mahdollisuutta.

Nyrkkeily asia erikseen. Siihen paskaan en aio koskea. Pitäis specata bodyyn sitä varten eikä kiinnosta, sitä paitsi olen dodge ominaisuuden poistanut conffi filusta.

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia tästä series X:n kanssa? Oma konsoli pitäisi saapua näinä päivinä ja peli toki odottaa jo hyllyssä. Olen lueskellut tätä topicia ja keskustelu pyörii lähinnä pc:n ja ajoittain vanhempien konsoleiden ympärillä.

Onko CDPR antanut mitään lausuntoa koskakohan peli saa next gen päivityksen? Tämä kysymystulva oikeastaan siksi, että yritän tehdä päätöstä korkkaanko night cityn heti vai jätänkö odottamaan paremman kokemuksen toivossa.
Täällä pelattu hyvä tovi series x:llä. Toimii hyvin ja ei ole ollut fps droppeja yms pelatessa.

Niin koska niillä on. IT-ala on miesvaltainen ala ja samoin suurin osa koodaajista on miehiä. Joko siis kiistatta valehtelit tai et ymmärrä mitä korrelaatio tarkoittaa.

Vähän vaikea uskoa että tähän oltaisiin herätty nyt vasta viimeisen viikon aikana kun katsoo missä kunnossa peli on. Jos kerta maine todellakin kiinnostaisi hinnasta riippumatta niin luulisi että peli olisi julkaistu edes kohtalaisessa kunnossa.
Pelaatko ps4:lla vai xbox onella? Toimi ihan hyvin pc:llä ja ei tullut edes game breakeriä vastaan kuten kävi Witcher 3:ssa.

Väitithän. Kirjoitit "Sukupuolella ja koodaamistaidolla/ammatilla on erittäin vahva korrelaatio keskenään."

Lopettakaas sitten tuo sukupuoli/IT-ala/yms offtopic tässä ketjussa. Kyseisista aiheista voi jatkaa Yleistä keskustelua/yhteiskuntaosiossa - tämä ketju on Cyberpunk-pelistä keskustelemiseen.

Onko sielä joku päättänyt että kokeillaan kepillä jäätä ja katsotaan vastaanotto, joku syyhän siihen on miksi tämä julkaistiin tässä kunnossa olisko sitten sijoittajat painostanu kun peliäkin lykätty moneen kertaan jo, vaikee sanoo.

Onko sielä joku päättänyt että kokeillaan kepillä jäätä ja katsotaan vastaanotto, joku syyhän siihen on miksi tämä julkaistiin tässä kunnossa olisko sitten sijoittajat painostanu kun peliäkin lykätty moneen kertaan jo, vaikee sanoo.
En tiedä mutta 30% pörssissä tuli silti takkiin vaikka myynnit olivat hyvät ennakkoon mutta uskoisin että tämä tulee romahtamaan kyllä aikamoisella prosentilla toisella myyntiviikollaan.

Witcher 3 ei todellakaan myynnyt tuota 30 miljoonaa hetkessä vaan pelin maine levisi vähän väliä eteenpäin ja peli pysyi pinnalla vuosia.

Jossitella on aina helppo mutta jälkeenpäin katsottuna tämä peli olisi ehkä pitänyt julkistaa vasta tämän vuoden E3 messuilla ja ilmoittaa saapuvan seuraavan sukupolven konsoleille ja PC:lle ensivuoden keväällä jolloin näitä uusi näytönohjaimia ja konsoleita olisi ollut saatavilla ja eikä olisi ollut last gen aiheuttamassa harmaita hiuksia koodareille ja olisivat saaneet rauhassa keskittyä muihin alustoihin.

Silloin olisi saatu ehkä pitää luvatut ominaisuudet ja eikä CDPR olisi tarvinut alkaa pesemään likapyykkiä.

Tuli vielä tarkistettua, niin läpipeluuseen meni vähän reilut 25h ja tehtäviä tehtynä 64.

Tässä ehdottomasti yksi parhaista analyyseistä miten sitten tämä oikein menikään...

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Jaahas...taidan jatkaa tämän pelaamista sitten kun korjaavat tämän, mulla mennyt tähän kyllä jo into. Aloitin tehdä noita sivutehtäviä, ja yhden jengin pistin kylmäksi ja bugien määrä oli huimaa. Yksi hahmo jää tolppaan kiinni kylki edellä leijumaan, vihujen AI on 5v lapsen tasoa, yksi juoksee vaan tynnyriä päin ja uhoaa minne sattuu...plus saman tien kylkeen hiipii uusi vihollistehtävä (ei varmaan bugi mutta kuitenkin) mikä tuntui typerältä kun edellinen kahakka loppui muutama sekunti aikaisemmin, ja tämä paljon kovemman levelin ukko TAPPOI MINUT HETKESSÄ. Kiitos paljon, olipa reilua. Ja bonuksena jostain syystä poliisin droidi tuli paikalle tyhjästä ammuskelemaan kun aloitin edellisestä savesta tuon "yllätysvihun" takia, mistä helvetin tyhjästä tuo nyt tuli, ei ollut tallennuksen kohdalla sellaista eli peli muuttui hieman tuossa välissä itsestään? Poliiseja ei kuitenkaan näkynyt mutta droidi pörräili kimpussa. Kun olin tappanut kaikki vihujen äänet ja uhoaminen silti jatkoi kuulumistaan, tavaraa on maassa muka poimittavaksi muttei kaikkea saa mukaan. Kun lähdin paikalta kului pari minuuttia että peli ilmoitti vasta mitä juttuja tappelusta sain. En myöskään pidä tästä helvetin keinotekoisesta tavasta että melkein joka toisessa tavarassa minkä poimit on teksti-filuja siitä sun tästä asiasta, on kuin yritettäisiin saada väkisin pelitunteja, UI ja inventaario on sekavaa sillisoppaa, varmasti voisi olla vähemmänkin roskaa näytöllä ja selkeämmin.

Kadulla ei myöskään kannata jäädä liikaa katsomaan elämää sillä immersio särkyy aika nopeasti, ihmiset kiertää ympyrää kuin imbesillit, samoja hahmoja tulee vastaan, löysin myös umpikujan missä ilmoitetaan ettei pelaaja pääse pidemmälle. Peli kuitenkin ajatuttaa helvetinmoisen jonon autoja letkaan siihen ja ne jää ikuiseksi ajoiksi paikalleen, ei reagointia, ei tööttäyksiä, ei mitään. Kuin joku Zombie-maailma. Ei olisi pitänyt poiketa päätehtävästä näköjään. Putkijuoksuna tämä peli olisi pitänyt julkaista ja keskittyä sinällään mielenkiintoiseen tarinaan.

Miten ne on tällaisen höyryävä läjän itseään päästänyt ulos?

Viimeksi muokattu:
Vähän typerä tämä loot system omasta mielestä, tallenna halutun itemin sisältävän boxin edessä ja lataa uudestaan kunnes tulee 15 crit/30 crit damage modilla varustettu versio. 18 skill leveliä taisi tarvita tuo modien irti saaminen purun yhteydessä, joten siihen vielä on matkaa... nyt tosin näyttää nuo legendary modit yleistyneet olisiko 3 vaatteessa nyt ilman save loadia (lvl20+).

Vähän typerä tämä loot system omasta mielestä, tallenna halutun itemin sisältävän boxin edessä ja lataa uudestaan kunnes tulee 15 crit/30 crit damage modilla varustettu versio. 18 skill leveliä taisi tarvita tuo modien irti saaminen purun yhteydessä, joten siihen vielä on matkaa... nyt tosin näyttää nuo legendary modit yleistyneet olisiko 3 vaatteessa nyt ilman save loadia (lvl20+).
En nyt laskisi selvän bugin tai glitchin hyväksikäyttöä kuitenkaan loot systemiksi, mutta jokainen taplaa tyylillään :thumbsup:

Mielestäni parempi kuin Witcher 3 joka sekin oli loistava

Älä tee noin.
Se sanottuna pelissä on aivan liikaa kaikkea kerättävää roskaa joka paikassa. Siellä täällä olevat "aarrearkut"riittäisivät. Tämä nyt on melkein joka pelissä mutta on se vähän typerää kantaa kolmeakymmentä asetta ihan vaan saadakseen niistä rahat koska ekonomia on painotettu niin että on pakko ne lootata.

ps4 ja xbox one versioiden arvostelu 4/10:

Viimeksi muokattu:
En nyt laskisi selvän bugin tai glitchin hyväksikäyttöä kuitenkaan loot systemiksi, mutta jokainen taplaa tyylillään :thumbsup:

Niin se typeryys tulee siitä kuinka harvinaisia ne paremmat modit on lopulta, jossain ns. loot peleissä pystyy pelin pelaamaan läpi ilman ensimmäisenkään paremman random rollin näkemistä... tässä nyt sentään periaattessa niitä modeja voi siirtää toisiin varusteisiin.

Toissa päivänä seisoskelin v:n asuinrakennuksen ulkopuolella tovin odotellessa puhelua ajo kilpailuun (uusiksi meni keskustelu valinnat) ja huomasin, että ei ihan ole tienmerkinnät oikein, kun kaikki autot ajaa betoniestettä viistäen viereisen kurvin. Bugi testaus/korjaus tainnut jäädä vähälle ajalle.

taidan jatkaa tämän pelaamista sitten kun korjaavat tämän, mulla mennyt tähän kyllä jo into.

Ole tyytyväinen valintaasi. Olen launchista asti kahlannu tätä pieniä annoksina eteenpäin, toiveenani päästä tuskastani mahdollisimman nopeasti ohitse ja voi pojat kuinka karmea tämä on: Melkein vieläpä kaikilta osa-alueiltaan...

Onko se tosiaan niin hemmetin vaikeaa käyttää niitä spoilertageja :facepalm:
Mikä tuossa nyt spoilasi? En kuitenkaan eritellyt montako sivutehtävää ja montako päätehtävää ja tuo ei kuitenkaan kerro pelin pituudesta kauheasti mitään, koska tehtävät voi vetää niin monella eri tavalla. Tuo kuitenkin pelattu nopealla tahdilla pyssyt laulaen normalilla, eli suosittelen kyllä melkein kaikille hard vaikeustasoa jos kaipaa edes ripauksen haastetta.

edit. Muutenkin täällä on jo moneen kertaan ollut päätarinan kestosta puhetta ilman spoilertageja

Statistiikka

Viestiketjuista
287 062
Jäsenet
79 284
Uusin jäsen
HaaparantaKukoistaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom