Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä uskomattoman hyvin optimoitu peli, pyörii hyvin ~95 FPS paikassa kuin paikassa.
Tupla napautus alt, kerran painaa niin ottaa esiinMistä napista saa mutkan tai nyrkit piiloon?
Sulla on oma kykypuu sitä varten:Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?
![]()
Tuli näemmä Half life 3 easter egg vastaan
Ovatko muut törmäneet vastaaviin?
:
Se oli kyllä aika helvettiä hardilla. Piti vain ottaa rauhassa; pistää aina counteria kun oli isku tulossa, yksi sarja perään ja sitten liikkua taas etäisyydelle ottamaan staminaa takaisin ja valmistautumaan seuraavaan counteriin.Jees no pääsin tuosta läpi, vaihdoin EASY vaikeustasolle niin meni että huilahti, ja siinä ei taida saada käyttää muita kuin nyrkkejä.
Lisäksi käytin pelkästään power attackia ja väistelin vitusti
Mikä tuo väitös muuten on ettei tässä olisi Day/Night cycleä? Eikös tuo kello pyöri tuolla mapissa ihan normisti?
Se oli kyllä aika helvettiä hardilla. Piti vain ottaa rauhassa; pistää aina counteria kun oli isku tulossa, yksi sarja perään ja sitten liikkua taas etäisyydelle ottamaan staminaa takaisin ja valmistautumaan seuraavaan counteriin.
Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?
Mitäs ihmettä, mulla on myös Hard, mutta meni kyllä niin helpolla läpi, olin muutaman kerran lyönyt ja blokannut niin bojat tippu molemmat. Liekö tuuria tai jotain.
Mulla oli perkit
Flurry 1kpl
Dazed 1kpl
Tuo ennakkomyynti pitäis kieltää lailla. Aivan sama mitä tuutataan pihalle, ja voittoa tulee.
Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.
Tuo ennakkomyynti pitäis kieltää lailla. Aivan sama mitä tuutataan pihalle, ja voittoa tulee.
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.
Mitä paremmin tää peli menestyy taloudellisesti sitä pitempään tähän tulee päivityksiä ja sitä pidempään kehittäjä hioo tätä.
Höpsistä. Ostaja ottaa tietoisen riskin ja käytännössä siis tukee kehitystä rahallisesti ja saattaa saada pussillisen paskaa. Se on tietenkin kuluttajan oikeus.
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?Linkki Redditin juttuun
Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.
Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.
Mitäs tuo sitten tarkoittaa? Kyllä ainakin mulla yöllä ja päivällä on merkittävä ero NPC määrissä. Se sitten on eri asia, että miten ne käyttäytyy. Ainakin välillä koti talo kompleksin käytävät ovat täynnä ja välillä ihan tyhjiä ihmisitä. Myöskin erilaisia ihmisiä aina eri kerroilla. Oma oletukseni on vain, että siinäkin on jokin bugi miten nuo ihmiset välillä käyttäytyvät. Ihan kuin animoinnit välillä jumittaisivat tai puuttuisivat yleisestikin tässä pelissä. Voiko tuo olla joku engine ongelma. Erikoista tässä on se, että Witcher 3ssa itse en törmännyt tämän kaltaisiin ongelmiin. Luulisi kuitenkin, että samalla enginella on samankaltaiset haasteet?Tarkoittaa kai npc touhuja yöllä ja päivällä
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.
Mitäs tuo sitten tarkoittaa? Kyllä ainakin mulla yöllä ja päivällä on merkittävä ero NPC määrissä. Se sitten on eri asia, että miten ne käyttäytyy. Ainakin välillä koti talo kompleksin käytävät ovat täynnä ja välillä ihan tyhjiä ihmisitä. Myöskin erilaisia ihmisiä aina eri kerroilla. Oma oletukseni on vain, että siinäkin on jokin bugi miten nuo ihmiset välillä käyttäytyvät. Ihan kuin animoinnit välillä jumittaisivat tai puuttuisivat yleisestikin tässä pelissä. Voiko tuo olla joku engine ongelma. Erikoista tässä on se, että Witcher 3ssa itse en törmännyt tämän kaltaisiin ongelmiin. Luulisi kuitenkin, että samalla enginella on samankaltaiset haasteet?
Joo tuohon on ollut nyt modi hetken aikaa, disable AVX tms, vois itekkin kokeilla, kun en tiennyt aluksi mikä se on.Linkki Redditin juttuun
Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.
Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Joo nyt luin nyrkkeilemisestä, eli ei kannata antaa staminan laskea alle 50%, koska ottaa silloin enemmän damagea itseen.Taisin lvl 3:lla tuon tehdä. Meni lukuisia yrityksiä kunnes ymmärsin miten toimitaan. Ennen ottelua syödään consumable jolla saa 50 % Staminan palautumista. Veljekset eivät koskaan hyökkää yhtä aikaa joten kun toinen alkaa tulla kohti, juostaan sitä karkuun / pois päin ja kun on varma ettei se osuu niin annetaan x määrä voimaiskuja toiselle veljelle varoen kuitenkin ettei Stamina mene pohjiin. Sitten taas kun jompikumpi alkaa hyökätä, juostaan vain karkuun ja jatketaan samaa taktiikkaa.
E: ensin yritin väistöä hyödyntää, mutta se on liian epäluotettava IMO.
No en ole täysin varma onko tässä nyt kyse vaan siitä että spedeille on jäänyt takaraivoon GTA V markkinointi jossa hehkutettiin että jokaisella npc on oma day cycle. Tuossahan nyt ei ole sinällään mitään ihmeellistä jos npc spawnaa johonkin ja siirtyy toisaalle ja despawnaa. Aika kaukana ollaan siitä että niillä olisi jotkut oikeat rutiinit saatika joku dynaaminen muuttuva päivärytmi jota voisi seurata.
Mielestäni seurasin tuota joskua GTA:ssa eikä se npc kyllä koskaa himaan tullut.
Eiköhän tähän tuu ainakin pari isompaa dlc:tä ja sen myötä luulis päiviteltävän hyvin. Witcher 3:een tehtiin paljon hyviä lisäyksiä, selkeytettiin valikoita, muutettiin taistelua, jne. Uskon et tähän tullaan kans näkee vaivaa tommostenkin suhteen. Itte toivoisin et tulis parturit ja tatuointisysteemit päivitysten tai dlc:n mukana.
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia.![]()
Mene jollekin torille jossa on pirusti porukkaa. Niissä fps dippaa itselläni eniten.
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia.![]()
Testattu ja toimiiLinkki Redditin juttuun
No eihän tuo nyt kummallinen fps ole 3080 dlss performance ja 1080p. Tuolla combolla vanhemmissa peleissä olisi fps jotain lähempänä 300 vähän riippuen mistä kyse
Voitko osoittaa kartalta paikkaa tms, jolla löytäisin sellaisen?
Tässä nyt puhuttiin prossurajoitteista, joihin resoluutiolla ei ole osaa eikä arpaa.
Siellä on gameplayssa ja interfacessa asetukset mitkä kanssa vaikuttaa cpu kuormaan.Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia.![]()
Oli tuolloin vielä body: 3 ja ei mitään melee perkkejä. Kynäniskani otti ihan kunnolla pataan jo muutamasta läimäisystä ja omat iskut tuntui lähinnä kutittavan jätkien health baria.Mitäs ihmettä, mulla on myös Hard, mutta meni kyllä niin helpolla läpi, olin muutaman kerran lyönyt ja blokannut niin bojat tippu molemmat. Liekö tuuria tai jotain.
Mulla oli perkit
Flurry 1kpl
Dazed 1kpl
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.