Nyt mullakin takana about 12h. Peli vähän paranee kun pelissä etenee. pari kertaa jääny jumiin ja joutunut ottaan edellisen saven. mm ekan kerran kun lennät helikopterilla, siinä suht alussa.
Liikkuminen, taistelu, ajoneuvot, UI yms muut on kyllä kankeaa. Toivottavasti noita päivitellään vielä. Ajaessa oli pakko laskea lisää detaljeja, nyki liikaa ja muutenkin autolla/motskarilla ajaminen on aika kankeaa.
Suurin osa NPC vain seisoo paikallaan ja maailma ei ole kovin elävä.
Mitään hirmu bugia itselle ei ole tullut vastaan, muuta kun tuo hiiren lisänappien toimimattomuus, mutta sain sen korjattua itse conffailemalla XML filejä.
Ei tässä mitään ihmeellistä saa minkälaisen hahmon itselle tekee alussa, ainakaan vielä tunnu siltä, et näe itseäsi 3rd person modessa, peilistä kun katsoo ja photo modesta, vaatteet menee päälle, et ole alasti. lisäksi peiliin katsoessa, mulla katoaa hahmolta hiukset päästä ja näen vain kaljun?
Sivutehtäviä kannattaa tehdä myös, jos teet pelkkää main storya, ei vapauden tunnetta juuri ole, ei tämä mikään kunnon open free world ole.
rpg elementtejä ei ole, suurin piirtein summanmutikassa olen ottanut perkkejä, haulikko ja pistooli käytössä, stealthia en juuri käytä.
vihuihin pitää upottaa 2-10 lippaallista kuteja että ne kuolee, osa sivutehtävistä on julmetun vaikeita, pitäisi varmaan olla isompi level.
crafting on turhaa, ehkä ammuksia ja kranuja tarvii. ammuksia ja kranuja kuluu ainakin mulla todella paljon, hackerointi ei ole kyllä mitenkään palkitsevaa, ainoa mikä on järkevää on hakkeroida noista "pankkiautomaateista" rahaa itselle
ihan hyvä peli, joskaan ei todellakaan mikään loistava 7/10, jos peliä korjaillaan kunnolla niin nousee, ihan hyvä ostos, kyllä tässä aika kuluu.
Epäilen että ei tule sellaista modikulttuuria kuin on bethesdan peleissä, enkä varmaan jaksaisi tätä samanlain modailla kuin skyrim/FO4