Cyberpunk 2077

Jollain vinkkejä tuohon nyrkkeilymatsiin, nyt lvl 12 ja turpaan tulee että tutisee, siinä missä on ne 2 veljestä?

Taisin lvl 3:lla tuon tehdä. Meni lukuisia yrityksiä kunnes ymmärsin miten toimitaan. Ennen ottelua syödään consumable jolla saa 50 % Staminan palautumista. Veljekset eivät koskaan hyökkää yhtä aikaa joten kun toinen alkaa tulla kohti, juostaan sitä karkuun / pois päin ja kun on varma ettei se osuu niin annetaan x määrä voimaiskuja toiselle veljelle varoen kuitenkin ettei Stamina mene pohjiin. Sitten taas kun jompikumpi alkaa hyökätä, juostaan vain karkuun ja jatketaan samaa taktiikkaa.

E: ensin yritin väistöä hyödyntää, mutta se on liian epäluotettava IMO.
 
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.

Juuri näin - eihän sitä kukaan pakota tilaamaan etukenossa, vaan tarkan markan pelaaja ostelee sen valmiin pelin + DLC:t sitten vähän myöhemmin tarjouksella. Itsekin tilasin ennakkoon GOG.comista ihan täysin supporttina, kun suurin osa peleistä kuitenkin on Steamissa. Olin myös henkisesti valmistautunut, että tästäkin tulee yhtä töyssyinen julkaisu kuin W3:sta aikoinaan, mutta eipä ole valittamista tähän mennessä!
 
Miksi? Mä ainakin ennakkotilasin ihan vain tuen vuoksi, kun olen tykännyt pelintekijän edellisistäkin peleistä. Ei mua noi alkuvaiheen bugit haittaa, kun sen osasi jo ennakkoon arvata. Pääsi tukemaan pelintekijää, pelaamaan peliä heti alussa ja nyt tauolle ja odottelen muutamat päivitykset. Eli täysin tyytyväinen ennakkotilaaja täällä.

Mitä paremmin tää peli menestyy taloudellisesti sitä pitempään tähän tulee päivityksiä ja sitä pidempään kehittäjä hioo tätä. Lisäksi sitä varmemmin tähän peliin tulee isoja DLC paketteja. Jos kukaan ei osta peliä julkasussa, jossa kehittäjä tekee suurimman osan rahoistaan, sitten kehittäjä vetää piuhat irti ja pelin ylläpito lopetetaan ja DLC on turha odottaa.

Olettaisin, että tää peli on jo nyt myynyt niin hyvin, että muutamat isommat DLC on varmistettu lisäksi kehittäjä patchaa tätä vielä pitkään.

Vaikka tässä on jotain ongelmia niin koen että ainakin päätarina on niin timanttia, että sain just sitä Deus Ex cyberpunkkia mitä halusinkin, mutta vähän vapaammalla maailmalla.
 
Höpsistä. Ostaja ottaa tietoisen riskin ja käytännössä siis tukee kehitystä rahallisesti ja saattaa saada pussillisen paskaa. Se on tietenkin kuluttajan oikeus.

Näin tais mulle käydä vampire bloodlines2:en kanssa. Tosin olen pelannut sitä ykkösosaa niin paljon, että vaikka bloodlines2 pettäisi niin silti ei jää liian paha maku suuhun. Mieluusti tukee sellaisia pelejä joita haluaisi pelata.
 
Eiköhän tähän tuu ainakin pari isompaa dlc:tä ja sen myötä luulis päiviteltävän hyvin. Witcher 3:een tehtiin paljon hyviä lisäyksiä, selkeytettiin valikoita, muutettiin taistelua, jne. Uskon et tähän tullaan kans näkee vaivaa tommostenkin suhteen. Itte toivoisin et tulis parturit ja tatuointisysteemit päivitysten tai dlc:n mukana.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.
 
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.

Ainakin tuolla Redditin langoilla porukka on saanut ihan tuntuvaa boostia fps:ään. Toisaalta jos hirvittää alkaa itse kikkailemaan, niin eiköhän tuo aika nopeasti korjata seuraavissa patcheissakin. Joku viisaampi varmaan osaa sanoa onko tuossa jotain riskiä, mutta kai sen exen voi kopsata talteen ennen kokeilua ja vaihtaa takaisin jos ei onnista.
 
Tarkoittaa kai npc touhuja yöllä ja päivällä
Mitäs tuo sitten tarkoittaa? Kyllä ainakin mulla yöllä ja päivällä on merkittävä ero NPC määrissä. Se sitten on eri asia, että miten ne käyttäytyy. Ainakin välillä koti talo kompleksin käytävät ovat täynnä ja välillä ihan tyhjiä ihmisitä. Myöskin erilaisia ihmisiä aina eri kerroilla. Oma oletukseni on vain, että siinäkin on jokin bugi miten nuo ihmiset välillä käyttäytyvät. Ihan kuin animoinnit välillä jumittaisivat tai puuttuisivat yleisestikin tässä pelissä. Voiko tuo olla joku engine ongelma. Erikoista tässä on se, että Witcher 3ssa itse en törmännyt tämän kaltaisiin ongelmiin. Luulisi kuitenkin, että samalla enginella on samankaltaiset haasteet?
 
Tästä lisää infoa? Turvallista/järkevää?
3900x itellä. Onha se prossu selkeesti pullonkaulan jos enemmä tavaraa näytöllä.

Ei tuossa mitään riskiä ole jos sössit jotain editoidessa exe tiedostoa hexa editorilla niin deletoit sen exe tiedoston mitä muuttelit ja menet steamiin ja valitset verify game, jolloin steam asentaa sen alkuperäsen exen sinne takas kun se huomaa, että se puuttuu tarkastaessaan pelin tiedostoja.

Toi muutos huijaa sitä intelin compilerilla tehtyä exe olemaan huomaamatta, että käytössä on amd prossu ja olemaan ajamatta Intelin tahallaan hidastamaa koodia kun se huomaa, että käytössä on ei intelin prossu. Intel harrastelee näitä tämmösiä juttuja.

EDIT: Ilmeisesti tää peli ei käytäkään Intelin Kääntäjää vaan jotain muuta, mutta CDPR on jotenkin käyttänyt huonoja optimointiasetuksia, jotka rikkoo sitä miten montaa thredia käytetään AMD prossuilla ja muuta. En tosin ole testannut vielä saako noilla hexa editori kikoilla AMD:lle lisää puhtia tähän peliin testailen tänään. Oletan, että CDPR korjaa tän tulevissa patcheissä anyway jos kaikki ei halua roklata heksaeditoreiden kanssa.

EDIT 2: En malttanutkaan olla testaamatta. Testasin tätä kikkaa mitä joku laittoi Redditiin:
Start HXD and File -> Open ... the exe which is located in Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin
Open up Search -> Go to ...
Look for 02A816B0
Locate the above mentioned chars
Switch the 75 to a EB
Save the exe after the change

Ainakaan mulla tämä ei antanut mitään merkittäviä FPS parannuksia oli toi kyseinen hexa 75 tai EB. Itselläni on Ryzen 5 3600X vahvasti ylikellotetuilla muisteilla. Eli joko tämä kikka ei auta mitään tai sitten itselläni CPU ei ole pullonkaula joten sen tehostaminen ei paranna frame rateja.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs tuo sitten tarkoittaa? Kyllä ainakin mulla yöllä ja päivällä on merkittävä ero NPC määrissä. Se sitten on eri asia, että miten ne käyttäytyy. Ainakin välillä koti talo kompleksin käytävät ovat täynnä ja välillä ihan tyhjiä ihmisitä. Myöskin erilaisia ihmisiä aina eri kerroilla. Oma oletukseni on vain, että siinäkin on jokin bugi miten nuo ihmiset välillä käyttäytyvät. Ihan kuin animoinnit välillä jumittaisivat tai puuttuisivat yleisestikin tässä pelissä. Voiko tuo olla joku engine ongelma. Erikoista tässä on se, että Witcher 3ssa itse en törmännyt tämän kaltaisiin ongelmiin. Luulisi kuitenkin, että samalla enginella on samankaltaiset haasteet?

No en ole täysin varma onko tässä nyt kyse vaan siitä että spedeille on jäänyt takaraivoon GTA V markkinointi jossa hehkutettiin että jokaisella npc on oma day cycle. Tuossahan nyt ei ole sinällään mitään ihmeellistä jos npc spawnaa johonkin ja siirtyy toisaalle ja despawnaa. Aika kaukana ollaan siitä että niillä olisi jotkut oikeat rutiinit saatika joku dynaaminen muuttuva päivärytmi jota voisi seurata.

Mielestäni seurasin tuota joskua GTA:ssa eikä se npc kyllä koskaa himaan tullut.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Joo tuohon on ollut nyt modi hetken aikaa, disable AVX tms, vois itekkin kokeilla, kun en tiennyt aluksi mikä se on.


Taisin lvl 3:lla tuon tehdä. Meni lukuisia yrityksiä kunnes ymmärsin miten toimitaan. Ennen ottelua syödään consumable jolla saa 50 % Staminan palautumista. Veljekset eivät koskaan hyökkää yhtä aikaa joten kun toinen alkaa tulla kohti, juostaan sitä karkuun / pois päin ja kun on varma ettei se osuu niin annetaan x määrä voimaiskuja toiselle veljelle varoen kuitenkin ettei Stamina mene pohjiin. Sitten taas kun jompikumpi alkaa hyökätä, juostaan vain karkuun ja jatketaan samaa taktiikkaa.

E: ensin yritin väistöä hyödyntää, mutta se on liian epäluotettava IMO.
Joo nyt luin nyrkkeilemisestä, eli ei kannata antaa staminan laskea alle 50%, koska ottaa silloin enemmän damagea itseen.
Jos stamina laskee alle sen, väistelee tai juoksee karkuun kunnes se taas nousee, ihan helppo noilla vinkeillä.
 
No en ole täysin varma onko tässä nyt kyse vaan siitä että spedeille on jäänyt takaraivoon GTA V markkinointi jossa hehkutettiin että jokaisella npc on oma day cycle. Tuossahan nyt ei ole sinällään mitään ihmeellistä jos npc spawnaa johonkin ja siirtyy toisaalle ja despawnaa. Aika kaukana ollaan siitä että niillä olisi jotkut oikeat rutiinit saatika joku dynaaminen muuttuva päivärytmi jota voisi seurata.

Mielestäni seurasin tuota joskua GTA:ssa eikä se npc kyllä koskaa himaan tullut.

Voisin kuvitella, että tässä niinkuin GTAssakin on varmaankin jonkinlainen sykli miten nuo tietyt ihmiset tuonne spawnaa ja sitten katoaa. Onko GTAssa parempi? No ei minusta, mutta se missä GTA on onnsitunut paremmin on tuo ihmisten reagointi sinuun. Tai voihan se olla niin, että CP2077 on myös, mutta se ei toimi oikein.
 
Eiköhän tähän tuu ainakin pari isompaa dlc:tä ja sen myötä luulis päiviteltävän hyvin. Witcher 3:een tehtiin paljon hyviä lisäyksiä, selkeytettiin valikoita, muutettiin taistelua, jne. Uskon et tähän tullaan kans näkee vaivaa tommostenkin suhteen. Itte toivoisin et tulis parturit ja tatuointisysteemit päivitysten tai dlc:n mukana.

Lupasivat vielä witcher3:een säteenseurantapäivityksen ens vuodelle. Saa hyvän syyn palata witcherin pariin. Blood and Winen vois pelata, kun se jäi mulla välistä. cdpr tukee kyllä esimerkillisen hyvin vanhempiakin pelejä.
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:

Mene jollekin torille jossa on pirusti porukkaa. Niissä fps dippaa itselläni eniten.
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:

No eihän tuo nyt kummallinen fps ole 3080 dlss performance ja 1080p. Tuolla combolla vanhemmissa peleissä olisi fps jotain lähempänä 300 vähän riippuen mistä kyse
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Testattu ja toimii :tup:
 
No eihän tuo nyt kummallinen fps ole 3080 dlss performance ja 1080p. Tuolla combolla vanhemmissa peleissä olisi fps jotain lähempänä 300 vähän riippuen mistä kyse

Tässä nyt puhuttiin prossurajoitteista, joihin resoluutiolla ei ole osaa eikä arpaa.
 
Nyt noin 15h takana ja kyllä maistuu!

+Grafiikat hyvät, hieman kun näkee vaivaa säätöihin niin saa pyörimään 60-80fps 1440p RTX ON!
+Soundtrack jymisee hienosti!
+Tarina tempaa mukaansa, myös sivutehtävät tuntuvat hyviltä ja laadukkailta. Tosin "Gig"-tyyliset alkaa toistaa itseään mutta ei niitä tarvitse tylsistymiseen asti tehdä.
+Ajettavuus paranee, mitä uudempi kulkupeli on alla. En ymmärrä miksi ajettavuutta on kritisoitu niin paljon. Mielestäni sopii peliin, tulee mieleen GTA IV:n ajettavuus. Autoissa tuntuu olevan painoa.
+Ampuminen toimii myös, samoin melee on hauskaa aina vaihteluksi.
+Ei 'transmogia'; joutuu valitsemaan, meneekö statsit vai ulkonäkö edellä. Peli ei ole MMO.

-Hyvin harvat bugit, mitä on tullut vastaan: leijuva puhelin ja yksi NPC spawnasi auton eteen cutscenessä. Ei mitään peliä rikkovaa kuitenkaan.
-Hieman 'eloton' maailma, jos kiinnittää liikaa huomiota. Mutta toisaalta eipä Witchereissäkään kadunvarsi-NPC:t lausetta enempää jutelleet.

-+Tekemistä liian paljon, tuntuu että päivittäinen peliaika ei riitä kaikkeen mielenkiintoisen tutkimiseen. :)

Tunnelma on kyllä kohdallaan kaikin puolin. Nyt pelataan näillä ja sitten 6kk-12kk päästä korjauksien ja GOTY-version kanssa uudella hahmolla uudestaan! :cool:


See you at Night City!
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:
Siellä on gameplayssa ja interfacessa asetukset mitkä kanssa vaikuttaa cpu kuormaan.
Gameplayssa crowd density ja interissä crowds on minimap.

Mutta jos sinulla rullailee hyvin niin ole iloinen ;)
 
Miten tässä saa helposti rahaa? Noitten autojen ostaminen on pelkkiä tehtäviä tekemällä aika pitkässä puussa.
 
Kävin Cherry Blossom marketissa etsimässä raskaita kuvakulmia. Pahimmillaankin FPS oli yli 80. Crowdit on täysillä ja näkyvät minimapissa myös.
 
Mitäs ihmettä, mulla on myös Hard, mutta meni kyllä niin helpolla läpi, olin muutaman kerran lyönyt ja blokannut niin bojat tippu molemmat. Liekö tuuria tai jotain.

Mulla oli perkit
Flurry 1kpl
Dazed 1kpl
Oli tuolloin vielä body: 3 ja ei mitään melee perkkejä. Kynäniskani otti ihan kunnolla pataan jo muutamasta läimäisystä ja omat iskut tuntui lähinnä kutittavan jätkien health baria. :geek:
 
Testattu ja toimii :tup:
Mulla tyypin aloitushuoneessa tuon jälkeen 5600x:n kanssa CPU usage nousi huomattavasti, ja ilmeisestikin hyvä asia tässä kohtaan.

PSA henkisesti, tuota EI kannata tehdä missään nimessä jos teillä on Intelin prossu kun tuo 74 -> 75 muutos vaihtaa sen jump-koodin eri asentoon (jump if equal -> jump if not equal) ja jos ennen tuota ei ole jotain toista tarkistusta Intelin prossuihin liittyen niin tuon jälkeen Intelin prossuilta myös puuttuisi nuo optimoinnit.
 
Mikä tää juttu on taisteluissa kun vähän väliä tulee joku overheat juttu ja äijä syttyy palamaan? Välillä tulee failed ja ei syty tuleen, mikä tämän aiheuttaa ja mitä pitää tehdä että ei syty, sen verran hektisiäkin nuo taistelut ollu että ei siinä paljon oo ehtiny edes miettiä sitä sen enempää, muuta ku impata sitä health höyryä naamariin.
 
Sua haxataan netrunnerin toimesta.
Mikä tää juttu on taisteluissa kun vähän väliä tulee joku overheat juttu ja äijä syttyy palamaan? Välillä tulee failed ja ei syty tuleen, mikä tämän aiheuttaa ja mitä pitää tehdä että ei syty, sen verran hektisiäkin nuo taistelut ollu että ei siinä paljon oo ehtiny edes miettiä sitä sen enempää, muuta ku impata sitä health höyryä naamariin.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Testattu ja nyt jauhaa kaikilla ytimillä. noin 20fps lisää.

CP_16.png
 
Oma CPU usage on pyörinyt siinä ~40% tienoilla, tuon modauksen jälkeen näyttäisi olevan 50-60% välillä ja FPS myös näyttäisi nousseen jonkun verran!
 
Jospa nyt kuitenkin näyttäisitte sen cyberpunk.exe cpu loadia sieltä details välilehdeltä niin saisi vähän tarkempaa dataa tuossa performance graafissa on kaikki mahdollinen näkyvissä.
 
Voiko tuon estää jotenkin?

No jos vaikka koittaisit tappaa sen joka sua haxaa .. Käyhän se järkeen notta jos päählö voi haxailla vihuja niin toki ne voi tehä samaa sulle. Siellä on siihen liittyviä perkkejä myös.. näyttää sen vihun joka sua haxaa ym. Saattaapi olla jotain quickhackeja myös jolla voit estää sen .. En oo varma kun en oo niin perehtynyt tohon sillä ei oo ollu ongelma omalla pelityylillä.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.

Jes, kiitos, gpu käyttöaste nousi nyt 98-99% kans, pyörii selkeesti paremmin! :tup:
Aikasemmin jo luovuin RT suhteen 3070:llä 1440p, mut nyt saa laittaa päälle ja muitakin asetuksia isommalle ja edelleen +60

EDIT: ja ei enää droppaa freimit jos nopeasti kääntää kameraa.
 
Viimeksi muokattu:
peli on kuin leffaa kattoisi, tietysti vähä hyvä ja paha, mutta ite tykkään. jos haluaa että pyörii paremmin, niin seuraavia asetuksia kannattaa laittaa pienemmälle kuten volumetric cloud quality, screen space reflections, volumetric fog resol ja laittaa päälle dynamicfidelityFX.
eikä mitää woke tai sjw paskaa
 
Viimeksi muokattu:
No jos vaikka koittaisit tappaa sen joka sua haxaa .. Käyhän se järkeen notta jos päählö voi haxailla vihuja niin toki ne voi tehä samaa sulle. Siellä on siihen liittyviä perkkejä myös.. näyttää sen vihun joka sua haxaa ym. Saattaapi olla jotain quickhackeja myös jolla voit estää sen .. En oo varma kun en oo niin perehtynyt tohon sillä ei oo ollu ongelma omalla pelityylillä.
Joo, no huoneen kaikki tyypit lahdannu ja silti joku haxaa aina jossain. :woot: Vai onko taas joku bugi. luulisi että se haxaaja on samassa tilassa kuitenki, eikä esim. pakoreitin lopussa, esim. tämä hotellitehtävä.
 
Tuntuu oudolta että mielipiteet jakautuvat suht voimakkaasti tämän pelin kohdalla. Kuinkakohan todennäköistä on että tuo pelistudio korjaa AI ongelmat? Olen käsittänyt että AIta ei ole niin helppoa korjata kuin jotain perus bugeja? Joku tietäjä voisi kertoa totuuden. Tässä hyvä video AI testaamisesta:
 
15 tuntia peliä takana ja täytyy sanoa että tykkään tosi paljon. Olen tosin niin innoissani tuosta mielettömän upeasta kaupunkisuunnittelusta että olisin varmaan tyytyväinen pelkkään kävelysimulaattoriin. Jossain välissä kirosin noita naurettavan kestäviä vihuja, mutta sitten tajusin että pyörin tehtävissä jotka on merkitty "danger: very high", eli vastustajien taso on reilusti korkeampi kuin oma. Kun pysyy niistä kaukana niin taistelukin on ollut viihdyttävää.

Pyörittelen peliä 5700XT:llä 3440 resoluutiolla ultra-asetuksilla, dynaaminen resoluutioskaalaus on 75%:ssa ja FPS:t pyörii jossain 40:n paikkeilla. Ei nyt ihan optimi mutta minkäs teet kun näytönohjaimia ei ole saatavilla. Upealta kuitenkin näyttää ja yllättävän vähän tuo vähäinen FPS häiritsee. Bugeja on tullut vastaan vain pari harmitonta, pahimpana yksi taistelukohtaus ei päättynyt koska viimeinen vihu oli jäänyt pää alaspäin puoliksi maahan jumiin... huitaisin aseen perällä persuksille niin pomppasi takaisin maan pinnalle ja homma saatiin hoidettua loppuun.

Ihan mielenkiinnosta kun moni täällä haukkuu questien yksitoikkoisuutta, minkälaisia tehtäviä esimerkiksi Witcher 3:ssa oli? Sen pelaaminen jäi itsellä aika vähiin, mutta en muista että siinäkään olisi sen erikoisempia pelimekaanikoita jotta tehtävät voisivat olla pohjimmiltaan jotain muuta kuin tapa vihu/nouda esine -tyylisiä? Siihen ympärille käsikirjoitetusta tarinasta se variaatio sitten tulee.
 
Tuntuu oudolta että mielipiteet jakautuvat suht voimakkaasti tämän pelin kohdalla. Kuinkakohan todennäköistä on että tuo pelistudio korjaa AI ongelmat? Olen käsittänyt että AIta ei ole niin helppoa korjata kuin jotain perus bugeja? Joku tietäjä voisi kertoa totuuden. Tässä hyvä video AI testaamisesta:

Tuosta tulikin mieleeni jos/kun päivittävät CP77 tekoälyä tuossa suhteessa niin voisivat tehdä että tietyt kaljamahaiset NPC hahmot nousivat autosta ja potkaisivat tielle jätetyn auton takapuskuria kirosanojen saattelemana.

Ammu valvontakamerat, sitä kautta ne yleensä overloadaavat. Oli kyllä raivostuttavaa kun tuohon ensimmäistä kertaa törmäsin enkä tajunnut yhtään mitä tapahtuu.
Kiitos, mäkin koin tuon pari kertaa ja ihmttelin että pitääkö mun juosta tietyn alueen ulkopuolelle mutta ei vaikutusta mutta noi tarkistan seuraavaksi.

Kyllä tästä varmasti mieli muuttuu kun pääsee peliin "sisälle" ja tekijät saavat bugeja liiskattua pois/päivitettyä peliä.
 
Oon koettanut lueskella lankaa mutta millään en vaan pysy perässä kun uutta viestiä pukkaa niin raivokasta tahtia, joten kysynpä nyt sitten: Mitenhän tähän peliin riittää Ryzen 3600 + RTX3080? Ilmeisesti kuitenkin nyt niitä ensimmäisiä pelejä missä CPU saattaa tulla rajoiteeksi? Hinku olisi pelata tätä jossain vaiheessa, ja mielellään tietysti kaikilla grafiikkaherkuilla, mutta näinköhän pitää vielä prossu päivittää että saa jonkinlaista järkevää (+60fps keskimäärin?) ruudunpäivitystä aikaiseksi? Resoluutio 1440p.
 
Nyt lähti xbox x:llä 15gigan update tippumaan. Tuli otettua konsoli olohuoneesta omaan dataluolaani. täytyy sanoa että parempi on pelata 27" 1440p näytöltä. Peli pyöriikin sulavammin alhaisemmalla resolla ja tuntuu tarkemmalta ohjauskin. Tuntuu konsolikin olevan "äänettömämpi"
 
Oon koettanut lueskella lankaa mutta millään en vaan pysy perässä kun uutta viestiä pukkaa niin raivokasta tahtia, joten kysynpä nyt sitten: Mitenhän tähän peliin riittää Ryzen 3600 + RTX3080? Ilmeisesti kuitenkin nyt niitä ensimmäisiä pelejä missä CPU saattaa tulla rajoiteeksi? Hinku olisi pelata tätä jossain vaiheessa, ja mielellään tietysti kaikilla grafiikkaherkuilla, mutta näinköhän pitää vielä prossu päivittää että saa jonkinlaista järkevää (+60fps keskimäärin?) ruudunpäivitystä aikaiseksi? Resoluutio 1440p.
GPU tuossa sinulla tulee ottamaan kiinni ennen kun CPU. Ja saat varmaankin jotain +60fps tuolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 293
Viestejä
4 489 707
Jäsenet
74 190
Uusin jäsen
puririri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom