Cyberpunk 2077

Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Joo tuohon on ollut nyt modi hetken aikaa, disable AVX tms, vois itekkin kokeilla, kun en tiennyt aluksi mikä se on.


Taisin lvl 3:lla tuon tehdä. Meni lukuisia yrityksiä kunnes ymmärsin miten toimitaan. Ennen ottelua syödään consumable jolla saa 50 % Staminan palautumista. Veljekset eivät koskaan hyökkää yhtä aikaa joten kun toinen alkaa tulla kohti, juostaan sitä karkuun / pois päin ja kun on varma ettei se osuu niin annetaan x määrä voimaiskuja toiselle veljelle varoen kuitenkin ettei Stamina mene pohjiin. Sitten taas kun jompikumpi alkaa hyökätä, juostaan vain karkuun ja jatketaan samaa taktiikkaa.

E: ensin yritin väistöä hyödyntää, mutta se on liian epäluotettava IMO.
Joo nyt luin nyrkkeilemisestä, eli ei kannata antaa staminan laskea alle 50%, koska ottaa silloin enemmän damagea itseen.
Jos stamina laskee alle sen, väistelee tai juoksee karkuun kunnes se taas nousee, ihan helppo noilla vinkeillä.
 
No en ole täysin varma onko tässä nyt kyse vaan siitä että spedeille on jäänyt takaraivoon GTA V markkinointi jossa hehkutettiin että jokaisella npc on oma day cycle. Tuossahan nyt ei ole sinällään mitään ihmeellistä jos npc spawnaa johonkin ja siirtyy toisaalle ja despawnaa. Aika kaukana ollaan siitä että niillä olisi jotkut oikeat rutiinit saatika joku dynaaminen muuttuva päivärytmi jota voisi seurata.

Mielestäni seurasin tuota joskua GTA:ssa eikä se npc kyllä koskaa himaan tullut.

Voisin kuvitella, että tässä niinkuin GTAssakin on varmaankin jonkinlainen sykli miten nuo tietyt ihmiset tuonne spawnaa ja sitten katoaa. Onko GTAssa parempi? No ei minusta, mutta se missä GTA on onnsitunut paremmin on tuo ihmisten reagointi sinuun. Tai voihan se olla niin, että CP2077 on myös, mutta se ei toimi oikein.
 
Eiköhän tähän tuu ainakin pari isompaa dlc:tä ja sen myötä luulis päiviteltävän hyvin. Witcher 3:een tehtiin paljon hyviä lisäyksiä, selkeytettiin valikoita, muutettiin taistelua, jne. Uskon et tähän tullaan kans näkee vaivaa tommostenkin suhteen. Itte toivoisin et tulis parturit ja tatuointisysteemit päivitysten tai dlc:n mukana.

Lupasivat vielä witcher3:een säteenseurantapäivityksen ens vuodelle. Saa hyvän syyn palata witcherin pariin. Blood and Winen vois pelata, kun se jäi mulla välistä. cdpr tukee kyllä esimerkillisen hyvin vanhempiakin pelejä.
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:

Mene jollekin torille jossa on pirusti porukkaa. Niissä fps dippaa itselläni eniten.
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:

No eihän tuo nyt kummallinen fps ole 3080 dlss performance ja 1080p. Tuolla combolla vanhemmissa peleissä olisi fps jotain lähempänä 300 vähän riippuen mistä kyse
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Testattu ja toimii :tup:
 
No eihän tuo nyt kummallinen fps ole 3080 dlss performance ja 1080p. Tuolla combolla vanhemmissa peleissä olisi fps jotain lähempänä 300 vähän riippuen mistä kyse

Tässä nyt puhuttiin prossurajoitteista, joihin resoluutiolla ei ole osaa eikä arpaa.
 
Nyt noin 15h takana ja kyllä maistuu!

+Grafiikat hyvät, hieman kun näkee vaivaa säätöihin niin saa pyörimään 60-80fps 1440p RTX ON!
+Soundtrack jymisee hienosti!
+Tarina tempaa mukaansa, myös sivutehtävät tuntuvat hyviltä ja laadukkailta. Tosin "Gig"-tyyliset alkaa toistaa itseään mutta ei niitä tarvitse tylsistymiseen asti tehdä.
+Ajettavuus paranee, mitä uudempi kulkupeli on alla. En ymmärrä miksi ajettavuutta on kritisoitu niin paljon. Mielestäni sopii peliin, tulee mieleen GTA IV:n ajettavuus. Autoissa tuntuu olevan painoa.
+Ampuminen toimii myös, samoin melee on hauskaa aina vaihteluksi.
+Ei 'transmogia'; joutuu valitsemaan, meneekö statsit vai ulkonäkö edellä. Peli ei ole MMO.

-Hyvin harvat bugit, mitä on tullut vastaan: leijuva puhelin ja yksi NPC spawnasi auton eteen cutscenessä. Ei mitään peliä rikkovaa kuitenkaan.
-Hieman 'eloton' maailma, jos kiinnittää liikaa huomiota. Mutta toisaalta eipä Witchereissäkään kadunvarsi-NPC:t lausetta enempää jutelleet.

-+Tekemistä liian paljon, tuntuu että päivittäinen peliaika ei riitä kaikkeen mielenkiintoisen tutkimiseen. :)

Tunnelma on kyllä kohdallaan kaikin puolin. Nyt pelataan näillä ja sitten 6kk-12kk päästä korjauksien ja GOTY-version kanssa uudella hahmolla uudestaan! :cool:


See you at Night City!
 
Mä en ymmärrä mitä nuo jotkut benchaajat on tehneet, että on saaneet tämän pelin raskaaksi prossulle. Sigun ekalla kokoonpanolla kokeilin 1080p ja DLSS performance, kaikki asetukset tapissa paitsi RTX off, ja FPS oli jatkuvasti 100+ kun ajelin ympäri kaupunkia. :confused:
Siellä on gameplayssa ja interfacessa asetukset mitkä kanssa vaikuttaa cpu kuormaan.
Gameplayssa crowd density ja interissä crowds on minimap.

Mutta jos sinulla rullailee hyvin niin ole iloinen ;)
 
Miten tässä saa helposti rahaa? Noitten autojen ostaminen on pelkkiä tehtäviä tekemällä aika pitkässä puussa.
 
Kävin Cherry Blossom marketissa etsimässä raskaita kuvakulmia. Pahimmillaankin FPS oli yli 80. Crowdit on täysillä ja näkyvät minimapissa myös.
 
Mitäs ihmettä, mulla on myös Hard, mutta meni kyllä niin helpolla läpi, olin muutaman kerran lyönyt ja blokannut niin bojat tippu molemmat. Liekö tuuria tai jotain.

Mulla oli perkit
Flurry 1kpl
Dazed 1kpl
Oli tuolloin vielä body: 3 ja ei mitään melee perkkejä. Kynäniskani otti ihan kunnolla pataan jo muutamasta läimäisystä ja omat iskut tuntui lähinnä kutittavan jätkien health baria. :geek:
 
Testattu ja toimii :tup:
Mulla tyypin aloitushuoneessa tuon jälkeen 5600x:n kanssa CPU usage nousi huomattavasti, ja ilmeisestikin hyvä asia tässä kohtaan.

PSA henkisesti, tuota EI kannata tehdä missään nimessä jos teillä on Intelin prossu kun tuo 74 -> 75 muutos vaihtaa sen jump-koodin eri asentoon (jump if equal -> jump if not equal) ja jos ennen tuota ei ole jotain toista tarkistusta Intelin prossuihin liittyen niin tuon jälkeen Intelin prossuilta myös puuttuisi nuo optimoinnit.
 
Mikä tää juttu on taisteluissa kun vähän väliä tulee joku overheat juttu ja äijä syttyy palamaan? Välillä tulee failed ja ei syty tuleen, mikä tämän aiheuttaa ja mitä pitää tehdä että ei syty, sen verran hektisiäkin nuo taistelut ollu että ei siinä paljon oo ehtiny edes miettiä sitä sen enempää, muuta ku impata sitä health höyryä naamariin.
 
Sua haxataan netrunnerin toimesta.
Mikä tää juttu on taisteluissa kun vähän väliä tulee joku overheat juttu ja äijä syttyy palamaan? Välillä tulee failed ja ei syty tuleen, mikä tämän aiheuttaa ja mitä pitää tehdä että ei syty, sen verran hektisiäkin nuo taistelut ollu että ei siinä paljon oo ehtiny edes miettiä sitä sen enempää, muuta ku impata sitä health höyryä naamariin.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.
Testattu ja nyt jauhaa kaikilla ytimillä. noin 20fps lisää.

CP_16.png
 
Oma CPU usage on pyörinyt siinä ~40% tienoilla, tuon modauksen jälkeen näyttäisi olevan 50-60% välillä ja FPS myös näyttäisi nousseen jonkun verran!
 
Jospa nyt kuitenkin näyttäisitte sen cyberpunk.exe cpu loadia sieltä details välilehdeltä niin saisi vähän tarkempaa dataa tuossa performance graafissa on kaikki mahdollinen näkyvissä.
 
Voiko tuon estää jotenkin?

No jos vaikka koittaisit tappaa sen joka sua haxaa .. Käyhän se järkeen notta jos päählö voi haxailla vihuja niin toki ne voi tehä samaa sulle. Siellä on siihen liittyviä perkkejä myös.. näyttää sen vihun joka sua haxaa ym. Saattaapi olla jotain quickhackeja myös jolla voit estää sen .. En oo varma kun en oo niin perehtynyt tohon sillä ei oo ollu ongelma omalla pelityylillä.
 
Linkki Redditin juttuun

Cyberpunk 2077 used an Intel C++ compiler which hinders optimizations if run on non-Intel CPUs. Here's how to disable the check and gain 10-20% performance.

Tällainen tuli Redditissä vastaan. Itsellä on Intel inside, joten en osaa sanoa miten toimii, mutta varmaan kokeilemisen arvoinen jos on AMD:n prossu tulilla.

Jes, kiitos, gpu käyttöaste nousi nyt 98-99% kans, pyörii selkeesti paremmin! :tup:
Aikasemmin jo luovuin RT suhteen 3070:llä 1440p, mut nyt saa laittaa päälle ja muitakin asetuksia isommalle ja edelleen +60

EDIT: ja ei enää droppaa freimit jos nopeasti kääntää kameraa.
 
Viimeksi muokattu:
peli on kuin leffaa kattoisi, tietysti vähä hyvä ja paha, mutta ite tykkään. jos haluaa että pyörii paremmin, niin seuraavia asetuksia kannattaa laittaa pienemmälle kuten volumetric cloud quality, screen space reflections, volumetric fog resol ja laittaa päälle dynamicfidelityFX.
eikä mitää woke tai sjw paskaa
 
Viimeksi muokattu:
No jos vaikka koittaisit tappaa sen joka sua haxaa .. Käyhän se järkeen notta jos päählö voi haxailla vihuja niin toki ne voi tehä samaa sulle. Siellä on siihen liittyviä perkkejä myös.. näyttää sen vihun joka sua haxaa ym. Saattaapi olla jotain quickhackeja myös jolla voit estää sen .. En oo varma kun en oo niin perehtynyt tohon sillä ei oo ollu ongelma omalla pelityylillä.
Joo, no huoneen kaikki tyypit lahdannu ja silti joku haxaa aina jossain. :woot: Vai onko taas joku bugi. luulisi että se haxaaja on samassa tilassa kuitenki, eikä esim. pakoreitin lopussa, esim. tämä hotellitehtävä.
 
Tuntuu oudolta että mielipiteet jakautuvat suht voimakkaasti tämän pelin kohdalla. Kuinkakohan todennäköistä on että tuo pelistudio korjaa AI ongelmat? Olen käsittänyt että AIta ei ole niin helppoa korjata kuin jotain perus bugeja? Joku tietäjä voisi kertoa totuuden. Tässä hyvä video AI testaamisesta:
 
15 tuntia peliä takana ja täytyy sanoa että tykkään tosi paljon. Olen tosin niin innoissani tuosta mielettömän upeasta kaupunkisuunnittelusta että olisin varmaan tyytyväinen pelkkään kävelysimulaattoriin. Jossain välissä kirosin noita naurettavan kestäviä vihuja, mutta sitten tajusin että pyörin tehtävissä jotka on merkitty "danger: very high", eli vastustajien taso on reilusti korkeampi kuin oma. Kun pysyy niistä kaukana niin taistelukin on ollut viihdyttävää.

Pyörittelen peliä 5700XT:llä 3440 resoluutiolla ultra-asetuksilla, dynaaminen resoluutioskaalaus on 75%:ssa ja FPS:t pyörii jossain 40:n paikkeilla. Ei nyt ihan optimi mutta minkäs teet kun näytönohjaimia ei ole saatavilla. Upealta kuitenkin näyttää ja yllättävän vähän tuo vähäinen FPS häiritsee. Bugeja on tullut vastaan vain pari harmitonta, pahimpana yksi taistelukohtaus ei päättynyt koska viimeinen vihu oli jäänyt pää alaspäin puoliksi maahan jumiin... huitaisin aseen perällä persuksille niin pomppasi takaisin maan pinnalle ja homma saatiin hoidettua loppuun.

Ihan mielenkiinnosta kun moni täällä haukkuu questien yksitoikkoisuutta, minkälaisia tehtäviä esimerkiksi Witcher 3:ssa oli? Sen pelaaminen jäi itsellä aika vähiin, mutta en muista että siinäkään olisi sen erikoisempia pelimekaanikoita jotta tehtävät voisivat olla pohjimmiltaan jotain muuta kuin tapa vihu/nouda esine -tyylisiä? Siihen ympärille käsikirjoitetusta tarinasta se variaatio sitten tulee.
 
Tuntuu oudolta että mielipiteet jakautuvat suht voimakkaasti tämän pelin kohdalla. Kuinkakohan todennäköistä on että tuo pelistudio korjaa AI ongelmat? Olen käsittänyt että AIta ei ole niin helppoa korjata kuin jotain perus bugeja? Joku tietäjä voisi kertoa totuuden. Tässä hyvä video AI testaamisesta:

Tuosta tulikin mieleeni jos/kun päivittävät CP77 tekoälyä tuossa suhteessa niin voisivat tehdä että tietyt kaljamahaiset NPC hahmot nousivat autosta ja potkaisivat tielle jätetyn auton takapuskuria kirosanojen saattelemana.

Ammu valvontakamerat, sitä kautta ne yleensä overloadaavat. Oli kyllä raivostuttavaa kun tuohon ensimmäistä kertaa törmäsin enkä tajunnut yhtään mitä tapahtuu.
Kiitos, mäkin koin tuon pari kertaa ja ihmttelin että pitääkö mun juosta tietyn alueen ulkopuolelle mutta ei vaikutusta mutta noi tarkistan seuraavaksi.

Kyllä tästä varmasti mieli muuttuu kun pääsee peliin "sisälle" ja tekijät saavat bugeja liiskattua pois/päivitettyä peliä.
 
Oon koettanut lueskella lankaa mutta millään en vaan pysy perässä kun uutta viestiä pukkaa niin raivokasta tahtia, joten kysynpä nyt sitten: Mitenhän tähän peliin riittää Ryzen 3600 + RTX3080? Ilmeisesti kuitenkin nyt niitä ensimmäisiä pelejä missä CPU saattaa tulla rajoiteeksi? Hinku olisi pelata tätä jossain vaiheessa, ja mielellään tietysti kaikilla grafiikkaherkuilla, mutta näinköhän pitää vielä prossu päivittää että saa jonkinlaista järkevää (+60fps keskimäärin?) ruudunpäivitystä aikaiseksi? Resoluutio 1440p.
 
Nyt lähti xbox x:llä 15gigan update tippumaan. Tuli otettua konsoli olohuoneesta omaan dataluolaani. täytyy sanoa että parempi on pelata 27" 1440p näytöltä. Peli pyöriikin sulavammin alhaisemmalla resolla ja tuntuu tarkemmalta ohjauskin. Tuntuu konsolikin olevan "äänettömämpi"
 
Oon koettanut lueskella lankaa mutta millään en vaan pysy perässä kun uutta viestiä pukkaa niin raivokasta tahtia, joten kysynpä nyt sitten: Mitenhän tähän peliin riittää Ryzen 3600 + RTX3080? Ilmeisesti kuitenkin nyt niitä ensimmäisiä pelejä missä CPU saattaa tulla rajoiteeksi? Hinku olisi pelata tätä jossain vaiheessa, ja mielellään tietysti kaikilla grafiikkaherkuilla, mutta näinköhän pitää vielä prossu päivittää että saa jonkinlaista järkevää (+60fps keskimäärin?) ruudunpäivitystä aikaiseksi? Resoluutio 1440p.
GPU tuossa sinulla tulee ottamaan kiinni ennen kun CPU. Ja saat varmaankin jotain +60fps tuolla.
 
Eikö tämä muuten tue että NPC:llä olisi minkäänlaisia varjoja? RTX päällä jne. Nvidian suosituksien mukaan 3070:lle ja näyttää erittäin tyhmältä.

EDIT: ei kun joo, pitää mennä vaan tarpeeksi lähelle niin varjot näkyy auringossa.
 
Ammu valvontakamerat, sitä kautta ne yleensä overloadaavat. Oli kyllä raivostuttavaa kun tuohon ensimmäistä kertaa törmäsin enkä tajunnut yhtään mitä tapahtuu.

Tässä pelissä on ollut aika monta tilannetta jossa olen ollut melko pihalla miksi jotain tapahtuu, tämä overheat-homma oli yksi niistä. Toinen läpipeluukerta tulee olemaan mielenkiintoinen kun on pelin mekaniikat hanskassa ja varmaan pelikin pätsätty kaikilta osin iskuun.

Tällä hetkellä n. 20h takana ja hauskaa on. Ostin joltain asemyyjältä legendary katanan ja kun noita blade-perkkejä on tullut hommattua, melko hyvin saa porukkaa pinoon parilla huitaisulla.
 
FPS on 70-80 ku aloitan pelaamaa mutta tippuu hetkittäin koko ajan alemmas. Tämä ku saadaa korjattua nii pelaan varmaa unissanikin.
Selvitin muutamat asiat tuolta valikoiden kautta nii johan alkoi maistuu peli ku ei tarvinnut enää ampua edes vihuja kun kuolivat
sähköiskuun, syttyi tuleen tai sai osansa radioaktiivista säteilyä.
En tiedä kuinka moni tuskastellut saman asian kanssa mutta tämä jos joku on monipuolinen eri toimintatavoissa. Onneks ma ja ti vapaapäivät töistä nii kerkee pelaamaankin :cool2:
Ja minä kun ekan kerran videota näin tästä pelistä niin ajattelin että onpas tylsä peli..

PS: Laitoin spoilerin sisälle ettei nyt kukaan pahoita mieltään.
 
Mitähän helvettiä ne on siellä CDPR:llä ajatelleet tämän poliisi systeemin suhteen. Kun teet rikoksen niin instanttina selän taakse 10 metrin päähän spawnaa 6 hengen swat ryhmä. Joka kerta, vaikka tyhjälle kujalle. En voi käsittää miten kukaan on ajatellut että tuossa systeemissä on mitään järkeä.
 
Jes kiitos nyt ajoin hex editorin itekkin läpi ja tosiaan fps nousi ajoittain.
Olen kyllä suht pihalla storystä, tähän mennessä melkein aina skipannut dialogin c:llä ja menossa jossain tehtaassa etsimässä vissin jotain kidutuspornopätkää? snuff porn?

No joo, vaihdoin pelityylin full meleeksi ja helpottui taistelut jo liikaa, turhaan stealth yms, suoraan vaan päälle kuin samurai ja miekkaa vihuun.
Stealth kyllä kannattaa, koska mitä enemmän noita "extra" abilityjä ja hackeja yms käyttää niistä saa suoraan expaa.
Ja joku kysyi rahaa, tapa kaikki vihut, loottaa kaikki myy kaikki, lisäksi pelissä on "access automaatteja" tai mitä lie rahannosto automaatteja näitä hackaamalla tulee yli noin 1000+ rahaa joka kerta, riippuin vähän skilleistä ja onnistmisesta.
 
Mitähän helvettiä ne on siellä CDPR:llä ajatelleet tämän poliisi systeemin suhteen. Kun teet rikoksen niin instanttina selän taakse 10 metrin päähän spawnaa 6 hengen swat ryhmä. Joka kerta, vaikka tyhjälle kujalle. En voi käsittää miten kukaan on ajatellut että tuossa systeemissä on mitään järkeä.
Oho, ite taas olen ihmetellyt että miksei kytät ikinä oikein jahtaa. Liiskaan esim vahingossa jonkun poloisen NPC:n katuun kytän silmien edessä ja ne kyllä reagoi ammuskelemalla tms. mutta ei tarvitse kun ajaa 100m niin kytiltä loppuu kiinnostus. Ilmeisesti GTA tyyppisiä takaa-ajoja ei ole ollenkaan.

Kaikenlaista outoa spawnailua pelissä kyllä tapahtuu, mutta kytät ei ole koskaan tuollein teleportanneet niskaan. Ainakaan vielä...
 
Deus Ex fanina tää kelpaa hyvin. (Jospa Eidos Montreal ja Square Enix heräis pelisarjansa kanssa ). @JohnSnot kiitti linkistä :tup: . Tuo yhistettynä ekaan pätsiin niin täähän on pyörii hyvin :kippis:
 
Oho, ite taas olen ihmetellyt että miksei kytät ikinä oikein jahtaa. Liiskaan esim vahingossa jonkun poloisen NPC:n katuun kytän silmien edessä ja ne kyllä reagoi ammuskelemalla tms. mutta ei tarvitse kun ajaa 100m niin kytiltä loppuu kiinnostus. Ilmeisesti GTA tyyppisiä takaa-ajoja ei ole ollenkaan.

Tekoäly ei aja autoja CP2077:ssa. Kaikki autot liikkuvat raiteilla waypontteja käyttäen. Takaa-ajot ovat siis mahdottomuus. Tälläinen systeemihän löytyi jo Half Life 1:stä 22 vuotta sitten. Tuon huomaa tiukissa mutkissa parhaiten kun autot yhtäkkiä kääntyvät eritätin terävästi ja nopeasti todella epärealistisesti. Siellä on pistetty mutkia suoraksi oikein kunnolla ajoneuvojen suhteen.
 
Mitähän helvettiä ne on siellä CDPR:llä ajatelleet tämän poliisi systeemin suhteen. Kun teet rikoksen niin instanttina selän taakse 10 metrin päähän spawnaa 6 hengen swat ryhmä. Joka kerta, vaikka tyhjälle kujalle. En voi käsittää miten kukaan on ajatellut että tuossa systeemissä on mitään järkeä.
Toi on kyllä tyhmää, Samaa vihasin Red Dead Redemption 2:sessa
 
Oon koettanut lueskella lankaa mutta millään en vaan pysy perässä kun uutta viestiä pukkaa niin raivokasta tahtia, joten kysynpä nyt sitten: Mitenhän tähän peliin riittää Ryzen 3600 + RTX3080? Ilmeisesti kuitenkin nyt niitä ensimmäisiä pelejä missä CPU saattaa tulla rajoiteeksi? Hinku olisi pelata tätä jossain vaiheessa, ja mielellään tietysti kaikilla grafiikkaherkuilla, mutta näinköhän pitää vielä prossu päivittää että saa jonkinlaista järkevää (+60fps keskimäärin?) ruudunpäivitystä aikaiseksi? Resoluutio 1440p.

Sun prossu on sopivasti juuri sitä minimiluokkaa, jolla saa jotenkuten järkevästi 60fps keskimäärin.
 
Tekoäly ei aja autoja CP2077:ssa. Kaikki autot liikkuvat raiteilla waypontteja käyttäen. Takaa-ajot ovat siis mahdottomuus. Tälläinen systeemihän löytyi jo Half Life 1:stä 22 vuotta sitten. Tuon huomaa tiukissa mutkissa parhaiten kun autot yhtäkkiä kääntyvät eritätin terävästi ja nopeasti todella epärealistisesti. Siellä on pistetty mutkia suoraksi oikein kunnolla ajoneuvojen suhteen.
Ei taida olla kunnon tekoäly velhoa olla töissä tuolla pelifirmassa :rolleyes:
 
Olen kyllä suht pihalla storystä, tähän mennessä melkein aina skipannut dialogin c:llä ja menossa jossain tehtaassa etsimässä vissin jotain kidutuspornopätkää? snuff porn?

Eikös pääjuonena ole etsiä se neiti Parker, joka saattaisi tietää kuinka V saa pääkopastaan pois Johnny-chipin, joka hoitamattomana tappaa V:n muutaman viikon kuluessa tms? Tuossakin tehtävässä etsitään sitä Parkeria, kun aiemmin saatiin tieto että oli tuollaiseen pätkään päätynyt. Olen itse pääjuonessa tuossa samassa tehtävässä juuri nyt..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 897
Viestejä
4 646 569
Jäsenet
76 342
Uusin jäsen
maissihiutale

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom