En haluaisi mennä mitenkään henkilökohtaisuuksiin tässä, mutta ettet nyt vain
@testudo80 ottaisi muiden varauksellisuutta tätä peliä kohtaan jotenkin henkilökohtaisesti? En toki sinua tunne kirjoituksiasi enempää mutta vaikutat olevan henkisesti hyvin sitoutunut tähän peliin, voisi olla ihan hyvä oman itsesi kannalta hillitä ennakko-odotuksia. Toki toivon kanssasi että pelistä tulee hyvä, mutta kirjoitustesi sävy on hieman huolestuttavan kiihkeää.
Noniin... kommentistasi huomaa että et lue / seuraa tätä ketjua.
Minä olen ollut se skeptinen täällä, se on suututtanut monet. Sanoin että jos uusin video on hyvä, ennakkotilaan pelin. Se oli lopulta enemmänkin sinne jumalpelin suuntaan. En odota ihmeitä. Minulle riittää että tekijät ottavat riskejä, yrittävät tehdä jotain suurta ja ihmeellistä.
Nyt esim. Destiny-sarja on hyvä esimerkki siitä kun hypetetään hullusti, mutta itse pelit ovat olleet lähes mitään sanomattomia. Kyllä FPS-pelaaminen on upeaa, mutta yli 500 miljoonan euron kokonaisuutena, huh huijaa... niin ikään GTA- / RDR- sarjoja, niiden uusimpia on hehkutettu, mutta pitkäaikaiselle tosi pelaajalle, hmm... tuliko lopulta mitään ihmeellistä. Varsinkin tehtävien suhteen?
Täällä on puhuttu / kirjoitettu paljon myös Vihtori-sarjasta. Miksi pelisarja on niin arvostettu... niimpä. Miksi CDPR on niin suuressa arvossa, aivan. Nyt minä mietin aina potentiaalia. Jos pelin julkaisuun on yli 8 kuukautta ja jälki on jo tätä tasoa, niin uskallan toivoa melkoisen toimivaa ja yksityiskohtaista peliä. En odota suuria FPS-pelaamiselta tai ajoneuvoista, mutta riittävä taso näyttää jo nyt saavutetulta.
Tämä miliö, maailma, on minulle se huh... juttu. Rakastan scifiä. Scifi leffoja. Kyberpunkkia erityisesti. Voin katsoa Blade Runner elokuvia useita kertoja, uudestaan ja uudestaan. Kaikki mitä olen pelistä nähnyt on coolia, siistiä, haluan päästä tutkimaan maailmaa. Ajamaan Akira-pärrällä pitkin Pacifican lähes "autioita" katuja... sateen jälkeen, auringon noustessa, etenkin auringon laskiessa, kaupungin valojen herätessä suurimpaan loistoonsa. Haluan kokeilla voinko ampua Animals-jengiläiseltä pään irti kun kaahaan pärrällä ohitse. Sen jälkeen kiivetä jonkun ränsistyneen ostarin katolle ja hakkeroida paikan keskus järjestelmän, jota kautta pääsen käsiksi niin juoma-automaatteihin, oviin, hisseihin, valoihin, kameroihin jne.
... sen jälkeen lähden tuunaamaan haulikkoani, laitan siihen kiinni scopen ihan vain huvikseni ja kokeilen ampua 8 luotia kerralla, ihan vain nähdäkseni / kuullakseni miten kävi. Tutkin pelimaailman läpikotaisin. Siksi aion hankkia sen suuren kirjankin jossa selitetään kaikki. Minusta pelin tunnelma on loistava. Tulee fiilis että kaupunki hengittää ympärilläni, jo näissä YouTube videoissa. Välivideot sen sijaan muistuttavat hyviä scifi leffoja, tulee lämmin tunnelma heti. Nyt näytetty 2 kaupungin 6 alueesta. Jo noissa kahdessa on aivan eri fiilis ja tavallaan sellainen tausta / historia. Kaikkeen pieneen yksityiskohtiin on panostettu niin hitosti. Ei voi kuin arvostaa että on tuollaisia ihmisiä vielä olemassa.
Eikä unohdeta Keanu Reevesiä tai Mike Pondsmithiä, heillä niin ikään suuri vaikutus peliin nyt ja tulevaisuudessa. Ja huom! + 8 kk julkaisuun, jonka jälkeen peliä voidaan vieläkin parantaa ja parantaa, yleisön palautteen kautta. Näen paljon potentiaalia tässä. Huom! PC-versio. Täydet grafiikat, 120fps, 1440p.