Montako vuotta pitää videopelejä pelata tajutakseen, että jos sinä et kohtaa bugeja, niin se ei tarkoita että muut olisivat yhtä onnekkaita?![]()
En väittänyt etten ole kohdannut bugeja, sanoin etten törmännyt pelin katkaiseviin bugeihin. Vialliset questit ovat olleet tämän tyyppisissä peleissä valitettavasti aina normisettiä, ja CP2077:n laajuuden ja tehtävien ristiinvaikuttavuuden huomioiden niitä on ollut yllättävän vähän. Esimerkeissäsikin viitataan kahdessa uutisessa kolmesta, yhteen ja samaan reddit-viestiin ja oletettavasti kolmaskin viittaa samaan. Bugi oli korjattu noin neljässä päivässä, jota ei edes ollut julkaisuversiossa (ilmeisesti tuli päivityksessä 1.06 kolme viikkoa ennen korjausta). Ei tainnut koskea kovin montaa kun bugin löytymisessä kesti yli kaksi viikkoa.
Naurettavaa väittää tämän pelin olleen millään (teknisellä) tasolla laadukas tekele (ainakaan ennen ensimmäistä vuosipäiväänsä).
Toistaiseksi laadukkain tämän tasoinen vastaan tullut peli. Witcher 3 oli julkaisukunnossa vielä karumpi, puhumattakaan mistään Bethesdan Fallouteista/Oblivionista/Skyrimistä tai Biowaren tekeleistä. Mikään muu open world rpg ei ole latautunut näin nopeasti, toimi ilman lataustaukoja tai sisällä näin yksityiskohtaista maailmaa. Pelaajaa lukitsematon dialogisysteemikin pitäisi olla pakollinen jatkossa kaikissa vastaavissa peleissä. Tuhoutuvaa ympäristöäkin on paljon enemmän kuin odotin.
![]()
List of Cyberpunk 2077 known bugs and launch issues
Cyberpunk 2077 packs a ton to enjoy — but you should know about these launch issues.www.windowscentral.com
Hieno lista täynnä geneeristä filleriä, kuten "poor performance on pc" tai "Ray tracing not available with AMD graphics cards"

Minimieffortin klikkihuorausartikkeli jollaisen voisi laatia lähes mistä tahansa suuresta julkaisusta vain vaihtamalla pelin nimen.
Viimeksi muokattu: