Moninpelihän kuopattiin jo. Tekijät siirtyi toisiin projekteihin. Cyberpunk 2077’s multiplayer game has been cancelled next gen ois tulossa ehkä piankin
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se xboxin XSX versio on ihan tismalleen sama binääri kuin se last gen konsoliversio, ja sitä ajetaan taaksepäinyhteensopivuustilassa, siellä vaan on paria 'asetusvalikon' parametria säädetty johonkin suuntaan. Mitään alustakohtaisia 'next gen' optimointeja ei ole tehty.Joo mutta xbox on jo 30fps tila paremalla resolla mitä ei taas ps5:lla ole optiona.
Toki tuo rt voi tulla myös
Itse olen hieman samoilla linjoilla. Mulla oli aiemmin 3070 ja sain AMD:n kaupasta 6800XT:n niin "petyin" kyllä miten pieni ero lopulta oli 3070:n kanssa RT päällä vs 6800XT ilman sitä. HDR:n suhteen ei ole kokemusta kun näyttö ei sitä kunnolla tue. Asetukset muuten oli muistaakseni samat mutta toki just RT ja DLSS pois päältä AMD:n kortillaNyt kun sai 6800XT:n, niin tuli kokeiltua ja oma fiilis on seuraava: Pelin näyttävyyteen vaikuttaa eniten se miten ylös sen asetukset pystyy ruuvaamaan. Toiseksi suurin vaikutus tuntuu olevan sillä onko HDR käytössä vai ei ja kaikkein pienin vaikutus sillä onko RT käytössä vai ei. Siitä huolimatta, että RT:n laskeva vaikutus fps:ään on valtava kaikkeen muuhun verrattuna. Ainakin omaan silmään RT muuttaa Psycho asetuksellakin ulkoasua niin vähän, että en näe mitään syytä pitää sitä päällä.
Päädyin itse Ultraan, josta film grain pois, RT off ja motion blur low asetukselle.
Tämä näyttäisi korjaavan aikamoisen määrän suunnittelumokia.Ai niin tämä peli jäi kesken vuosi sitten jostain syystä. Löytyykö tähän modia ettei voi ampua seinän läpi snipereillä, tai joitain muita tasapainotuksia?
No jos sen kiväärin kuvauksessa jo lukee, siltä ei pääse pakoon, niin eiköhän se ole tarkoituksella. Ja muuten joskus mosatkin käyttävät niitä hyväkseen.Ai niin tämä peli jäi kesken vuosi sitten jostain syystä. Löytyykö tähän modia ettei voi ampua seinän läpi snipereillä, tai joitain muita tasapainotuksia?
Jokohan se vuonna 2077 olisi parsittu kasaan ja julkaisukuntoon?PuoliOT: Mikä virka tuolla otsikon "11/77" on?
Kukaan ei tiedä mitä tuo oikeasti tarkoittaa?PuoliOT: Mikä virka tuolla otsikon "11/77" on?
Meniköhän tämä jotenkin niin, että kun Cyberpunkin julkaisun ilmoitettiin viivästyvän, joku (AP?) muutti ketjun otsikon vitsillä reilusti tulevaisuuteen..?Kukaan ei tiedä mitä tuo oikeasti tarkoittaa?
Eiköhän tämä alla jo siinä kunnossa kaikilla alustoilla millä sen piti ollakin julkaisussa joten menkööt "vitsi" nytten osaksi menneisyyttä.Meniköhän tämä jotenkin niin, että kun Cyberpunkin julkaisun ilmoitettiin viivästyvän, joku (AP?) muutti ketjun otsikon vitsillä reilusti tulevaisuuteen..?
Edit: Tuossa on varmaankin se viesti, jossa asiaan viitataan:
Cyberpunk 2077
Joo, huomasin saman. Voi olla myös LOD latausongelmia. Jonkun verran jutellut modaajien kanssa Red Enginestä Witcher 3:n puolelta ja kuulemma nimenomaan lodit on se enginen suurin murheenkryyni.bbs.io-tech.fi
Mitenhän tuon version lataaminen onnistuu levyltä ps5lla? Kun tyrkyttää ps5 kokeiluversiota tai sitten ps4 versiota.
Itse laitoin ihan PS4 levy version asentumaan - patchi sitten päälle (?)
Sain puhelimella storesta ps5 version tulemaan. Ei mee patchi ps4 version päälle.
Ilmeisesti tehokonsolit saivat vain lähikentän varjojen reitreisauksen. Missään ei mainintaa heijastuksista.
Oli tuolla tommonen maininta; "Provides photorealistic shadow and reflection rendering", mutta tarkemmin en osaa sanoa, kun PC:llä pelailen eikä juuri konsoliversiot kiinnosta..Ilmeisesti tehokonsolit saivat vain lähikentän varjojen reitreisauksen. Missään ei mainintaa heijastuksista.

Itse laitoin Ps4 version myös asentumaan, vasta datadisc sisällä. Toistaiseksi näyttää puoleen hintaan tuon päivityksen, mutta asennan ensin loppuun ja katson jos päivittyy sitten.PS4 levy sisässä, ei voi kuin aloittaa kopioimaan PS4 versiota. PS5 versio näyttää että pitää ostaa puoleen hintaan tai ladata trial demo?![]()
Ensin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla.PS4 levy sisässä, ei voi kuin aloittaa kopioimaan PS4 versiota. PS5 versio näyttää että pitää ostaa puoleen hintaan tai ladata trial demo?![]()
Ensin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla.
Edit. Päivitys näyttää mulla olevan versio 1.51, mutta ps4 versio silti. Saa nähdä
Toisaalta luin että joku disc omistaja oli päivittänyt view product kautta, mutta tosiaan taitaa suurimmalla osalla näyttää tuota osta -50%:llaEnsin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.