Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli tuolla tommonen maininta; "Provides photorealistic shadow and reflection rendering", mutta tarkemmin en osaa sanoa, kun PC:llä pelailen eikä juuri konsoliversiot kiinnosta..Ilmeisesti tehokonsolit saivat vain lähikentän varjojen reitreisauksen. Missään ei mainintaa heijastuksista.
Itse laitoin Ps4 version myös asentumaan, vasta datadisc sisällä. Toistaiseksi näyttää puoleen hintaan tuon päivityksen, mutta asennan ensin loppuun ja katson jos päivittyy sitten.PS4 levy sisässä, ei voi kuin aloittaa kopioimaan PS4 versiota. PS5 versio näyttää että pitää ostaa puoleen hintaan tai ladata trial demo?![]()
Ensin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla.PS4 levy sisässä, ei voi kuin aloittaa kopioimaan PS4 versiota. PS5 versio näyttää että pitää ostaa puoleen hintaan tai ladata trial demo?![]()
Ensin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla.
Edit. Päivitys näyttää mulla olevan versio 1.51, mutta ps4 versio silti. Saa nähdä
Toisaalta luin että joku disc omistaja oli päivittänyt view product kautta, mutta tosiaan taitaa suurimmalla osalla näyttää tuota osta -50%:llaEnsin pitää asennella kaikki tiedostot ja päivitykset levyiltä, minkä jälkeen päivitys on saatavilla
Oli jo tunti sitten.![]()
Patch 1.5 & Next-Generation Update — list of changes
This patch contains various gameplay fixes and improvements, the next-gen update, as well as free DLCs.www.cyberpunk.net
Siinä Changelog
Boxilla kun laittoi levyn sisään latasi reilun 60gigan patchin ja pääsi pelaamaan! Vaikutti pikaisesti toimivan oikein mukavasti
Series xBoxilla? voitko kertoa mallin?
Series x
Vastaanpa itselleni. CDPR:llä levyltä päivitys ongelma tiedossa: r/LowSodiumCyberpunk - CDPR is aware of the upgrade issue on PS5Ps4 versio levyltä nyt asennettuna, mutta vielä ei päivitys ps5:lle onnistu. Taitaapi suosiolla mennä kokeilu huomiseen jos vaikka Sonyn päässä tuon saisivat storessa kuntoon![]()
And yes of course this means the game will run heavier after this patch in indoor areas or at night time if you have the RT shadows option "On".
Neat to see the area light shadows instead of broken shadow maps and missing objects.
Keksitään random asioita mistä liipastua, ei helvetti mitä porukkaa. Peli ei ole eikä ikinä tule olemaan tulevaisuus GTA.. Vertaa mieluummin Deus Ex, VTM:Bloodlines, sanooko mitään?Asensin sit pelin uudestaan vaikka olin jo päättänyt etten pökäleeseen koske. Prätkällä ei voi vieläkään keulia, ominaisuus joka on suunnilleen jokaisessa pelissä jossa prätkiä. Delete
Vastaanpa itselleni. CDPR:llä levyltä päivitys ongelma tiedossa: r/LowSodiumCyberpunk - CDPR is aware of the upgrade issue on PS5
Jahas. Mulla on ostettu kans Gigantista muistaakseni. Levy-versio CUSA-25194 eli Suomi ei ole tällä listalla. Ei ziizuz. Oman pleikan kieliasetuksena on English (US).Sain PS5 version ladattua storesta tekemällä UK regioniin PSN tilin. Kun peli ladattu ja asennettu niin toimii myös siltä normaalilta PSN tilitä.
Oma kopio ostettu julkkarissa Gigantissa jos sillä jotain merkitystä.
Hyvä tietää backuppina. Odottelen kuitenkin viikonloppuun ennenkuin ehtii pelaamaan, jos vaikka saisivat fixattua ennen sitä. Jos ei niin pitää ruveta kikkailmaan tilien kanssa.Sain PS5 version ladattua storesta tekemällä UK regioniin PSN tilin. Kun peli ladattu ja asennettu niin toimii myös siltä normaalilta PSN tilitä.
Sain PS5 version ladattua storesta tekemällä UK regioniin PSN tilin. Kun peli ladattu ja asennettu niin toimii myös siltä normaalilta PSN tilitä.
Itselläkin toimi, kun tein uk accountin ja tarpeeks kauan etin oikeaa kohtaa (mulla ilmainen lataus löytyi trialin ja pelin hinnan eli joku 20 puntaa oikealta puolelta storesta) . Aiva paskaa tämä homma playstationilla. Ja kyllä tarvii levyn tietenkin koneen sisään, jos meinaa peliä pelata.Jahas. Mulla on ostettu kans Gigantista muistaakseni. Levy-versio CUSA-25194 eli Suomi ei ole tällä listalla. Ei ziizuz. Oman pleikan kieliasetuksena on English (US).
Joskus mie nauroin ku uudelle Xboxille tuli smart delivery. No ei naurata enää. Sehä o pirun pätevä ominaisuus ollut.
Tulipa ladattua ps5 päivitys, ja viiden minuutin jälkeen poistettua koko peli. Voisi v*tuttaa jos olisin viikkorahani tuhlannut tähän tekeleeseen. =D
Asensin sit pelin uudestaan vaikka olin jo päättänyt etten pökäleeseen koske. Prätkällä ei voi vieläkään keulia, ominaisuus joka on suunnilleen jokaisessa pelissä jossa prätkiä. Delete
Vielä pari vuotta jos odottaisi, josko peli olisi sitten korjattu.
Ei riitä. Nvidian parin sukupolven päästä tuleva lippulaiva alkaa olemaan vasta lähellä.Joo ohan tää ps5lla ihan huikean näköinen verrattuna johonkin sigun koneeseen. Varmaan pitää olla 3080-3090 koneessa, että pääsee pleikkarista ohitse.
Joo ohan tää ps5lla ihan huikean näköinen verrattuna johonkin sigun koneeseen. Varmaan pitää olla 3080-3090 koneessa, että pääsee pleikkarista ohitse.