Cyberpunk 2077

Onko tuo joku ominaisuus että pystyt ampumaan tagattyja pahiksia kiikarikiväärillä joidenkin materiaalien läpi, niinkuin jonkun ohuen varaston seinän?, vai onko tuo bugi?.
 
Sis. juonipaljastuksen.

Aseiden kanssa on ollut tylsää aika pitkään., kun jostain tehtävästä sai sen kullannuppunaikkosen sniperin ja samoihin aikoihin 400-tason sarjatuliaseen. Niillä on nyt menty kymmeniä gigejä ja sivutehtäviä kun loottiaseet jää kauaksi noista. Ehkä olen tehnyt noita väärässä järjestyksessä. No puukkoja sentään on saanut päivitellä kolmanneksi aseeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Mihin tuossa edes tarvitsee aseita muuten kuin keräilymielessä? Itse vaan kyykin jossain pensaassa trikoissa tai/ja minihameessa + nopeet lasit päässä, spämmään hackeja eikä kukaan voi mitään.
 
Mihin tuossa edes tarvitsee aseita muuten kuin keräilymielessä? Itse vaan kyykin jossain pensaassa trikoissa tai/ja minihameessa + nopeet lasit päässä, spämmään hackeja eikä kukaan voi mitään.
Niin no, tuo 1.3 päivitys kusi aggron niin, että jengiläiset aggrovat jopa talon läpi kun ajat autolla ohi. Ja spämmivät reveal locationia jopa tajuttomana tai kuolleena. Yritä siinä vetää mitään stealth haxausta kun vastaan tulee reveal location joka 10 sekunnin välein
 
Pelasin tätä vajaat kolmisen tuntia silloin kun se julkaistiin, ja tänään päädyin kokeilemaan uudestaan kun tuli urheiltua liikaa niin en kyennyt seikkailemaan VR-maailmassa. Kyllä tuosta tulee edelleen tosi ristiriitainen fiilis - tavallaan tuntuu että peli voisi olla ihan loistava/tosi hyvä mutta vieläkin tosi buginen, pelasin tänään samat kolmisen tuntia ja tulee kuitenkin tyhmiä bugeja vastaan silloin tällöin.

Tekee kyllä mieli jatkaa tuota eteenpäin mutta itselleni tuo tuntuu vieläkin vaan paskalta GTAV kloonilta (samojen syiden mistä ihmiset yleisesti valittavat) ja on kuitenkin jo tovi aikaa GTAV:n julkaisusta.

Mutta kyllä se dude taisi olla oikeassa joka Redditissä julkaisi sen tiedot pelin tilanteesta silloin puolisen vuotta ennen julkaisua, kestää vielä pitkään että tuo on valmiina.
 
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.

Muuten kyllä aivan 9/10 ja iskee hyvin 90-luvun teinille joka pelasi CP2020 ja Night City lisäosaa. Vähän oli silti bugeja mutta se yksi sopi niin hyvin että sen olisi pitänyt olla perus pelissä. Ei ole edes loppupelin spoileri, mutta pistän silti piiloon:
Tehtävä Johnnynä Arasaka Towerissa mulla soi taustalla kokoajan kitarariffi (bugi). Se toistuva parin sekunnin riffi oli aivan pirun hieno ja epätoivoinen siinä luotisateessa. Huomasin että että se on bugi vasta joskus 5 minuutin jälkeen kun tehtävä loppui ja jorisin sille yhdelle. Musiikki vain pauhasi, enkä saanut selvää.
 
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.

No vaikka siksi, että onhan se nyt pirun tylsää ampua kaikki seinien läpi. Itselläkin toki tuo kivääri on/oli, mutta en sitä käyttänyt kun silloin tällöin. Paljon kivempaa kuitenkin painaa rynkyn kanssa iholle tai sniikkailla vaimennettu pislan kanssa.

Kuulemma uusimman pätsin jälkeen hiiviskely on aika mahdotonta, mikä toki aika ikävää.
 
No vaikka siksi, että onhan se nyt pirun tylsää ampua kaikki seinien läpi. Itselläkin toki tuo kivääri on/oli, mutta en sitä käyttänyt kun silloin tällöin. Paljon kivempaa kuitenkin painaa rynkyn kanssa iholle tai sniikkailla vaimennettu pislan kanssa.

Kuulemma uusimman pätsin jälkeen hiiviskely on aika mahdotonta, mikä toki aika ikävää.

Itse tein nyt viidennen hahmon ja en ole ainakaan vielä huomannut että olisi tullut jotain aggroamisia seinien läpi. Leveliä on vaan 2 joten perkkejä ei ole otettuna srealthiin joten jos joku niistä bugaa niin en tiedä. Ainakin ihan hyvin pystyi punaiseksi merkattujen maelstromien taakse hiipimään katkomaan niskoja.
 
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.
 
Niin siis seinien läpi voi kyllä ampua muillakin kuin näihin tarkoitetuilla snipuilla. Itse käytin sitä jostain questista saatua legendaarista snipua joka oli naurettavan op koko pelin ajan. Toimi myös seinien läpi jos vaikka käytit sitä hackia jolla näki vihut seinien läpi. En itse kyllä käyttänyt ko. hackia juuri tästä syystä.
 
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.

Smart aseiden luodit on jostain syystä käsittämättömän hitaita enkä ole niihin juuri koskenut kuten en tarkkuuskivääreihinkään.
 
Pelasin aivan innoissaan joulun aikaan julkaisussa, mutta lomalla unohdin koko pelin.

Isoin harmi oli silloin ylitehokkaat sniperit joilla pystyi one-shottaamaan seinän läpi, se vei innon tehdä mitään hienoa. Onko niitä vielä? Tuntuu niin typerältä jättää ylivoimainen ase pois, niitä ei pitäisi olla ollenkaan! Miksi etsisin hyvää rynkkyä tai muuta, kun voin ampua kaikki seinän läpi? Tehtävät olivat myös pelkkää läpijuoksua kun tuon huomasin.

Muuten kyllä aivan 9/10 ja iskee hyvin 90-luvun teinille joka pelasi CP2020 ja Night City lisäosaa. Vähän oli silti bugeja mutta se yksi sopi niin hyvin että sen olisi pitänyt olla perus pelissä. Ei ole edes loppupelin spoileri, mutta pistän silti piiloon:
Tehtävä Johnnynä Arasaka Towerissa mulla soi taustalla kokoajan kitarariffi (bugi). Se toistuva parin sekunnin riffi oli aivan pirun hieno ja epätoivoinen siinä luotisateessa. Huomasin että että se on bugi vasta joskus 5 minuutin jälkeen kun tehtävä loppui ja jorisin sille yhdelle. Musiikki vain pauhasi, enkä saanut selvää.
Ja sinua ei ilmeisesti häirinnyt yhtään, että ne samat mosat sai tapettua seinän läpi silloisella pingin legendary versiolla joka salli hakkeroinnin seinän läpi? Ja loppupeleissä kultaiset aseet ovat sitä tasoa, että niillä vihollisilla ei muutenkaan ole mitään mahdollisuuksia eli jos tasapainoa haet, niin sitä ei ole ollut, eikä tule varmaan koskaan olemaankaan.
 
Ei mullakaan ole mitään ongelmaa hiiviskellä vihujen taakse tai muutenkaan. Hyvä että en ole pelannut GTAVtä, niin ei tunnu paskalta kloonilta. Tuo seinien läpi ampuminen oli kyllä niin epähauskaa että myyn nekomatat pois oli ne sitten legendaarisia tai ei, ja sitten nämä tussarit joissa hakeutuvat ammukset, voi roiskia vähän sinnepäin, ei yhtään kivaa.
Line of sight on jotenkin rikki. Pystyt välillä kävelemään normaalisti suoraan mosien viereen ja kun tapat niitä ne spämmivät Reveal Locationia koska eivät näe sinua. Sama ongelma aiheuttanee sen, että välillä ne aggroavat talojen läpi ilman, että olet edes nähnyt niitä
 
Line of sight on jotenkin rikki. Pystyt välillä kävelemään normaalisti suoraan mosien viereen ja kun tapat niitä ne spämmivät Reveal Locationia koska eivät näe sinua. Sama ongelma aiheuttanee sen, että välillä ne aggroavat talojen läpi ilman, että olet edes nähnyt niitä

Käsittääkseni vain netrunnerit voivat käyttää reveal locationia. Oletko aivan varma että jokin kamera ei ole spotannut? Lisäksi onko peli modattu?
 
Ajattelin tehdä omasta dudesta pistooli-tyypin tämän Cyberpunk 2077: Best Character Builds for V mukaisesti, osaako joku sanoa onko tuo ihan OK idea? Pelaan normaalilla, olen vielä lvl3 niin vielä ehtisi vaihtaa mutta tuo vaikuttaisi ihan kivalta idealta (kunhan pelistä ei tule liian vaikea tms)
 
Käsittääkseni vain netrunnerit voivat käyttää reveal locationia. Oletko aivan varma että jokin kamera ei ole spotannut? Lisäksi onko peli modattu?
Ei mitään modeja ja jengiläiset jotka eivät ole netrunneria nähneetkään spämmivät sitä. Eikä yhtään kameraa ympäristössä. Itse asiassa monessa tapauksessa ei edes muita npc:tä ympäristössä eli kukaan ei oikeasti näe.

Patch 1.3 hajotti tuon ja aloitti sen spämmin
 
Ajattelin tehdä omasta dudesta pistooli-tyypin tämän Cyberpunk 2077: Best Character Builds for V mukaisesti, osaako joku sanoa onko tuo ihan OK idea? Pelaan normaalilla, olen vielä lvl3 niin vielä ehtisi vaihtaa mutta tuo vaikuttaisi ihan kivalta idealta (kunhan pelistä ei tule liian vaikea tms)
Pistoolit ovat ylitehoisia vaikka et satsaisi niihin yhtään.
 
Ei mitään modeja ja jengiläiset jotka eivät ole netrunneria nähneetkään spämmivät sitä. Eikä yhtään kameraa ympäristössä. Itse asiassa monessa tapauksessa ei edes muita npc:tä ympäristössä eli kukaan ei oikeasti näe.

Patch 1.3 hajotti tuon ja aloitti sen spämmin

Erikoista, täytyy nyt pelailla ja katsoa törmäänkö ilmiöön. Ovat kuulemma ainakin legendary pingiä muuttaneet jolla ei enää pysty pingaaman seinän läpi liittyisikö tuohon.
 
Erikoista, täytyy nyt pelailla ja katsoa törmäänkö ilmiöön. Ovat kuulemma ainakin legendary pingiä muuttaneet jolla ei enää pysty pingaaman seinän läpi liittyisikö tuohon.
Parasta on, että jengiläiset jotka ovat jo tajuttomia pystyvät heittämään Reveal Locationin. Osa tekee sitä kuolemansa hetkelläkin eli se on vankasti hajalla. Ja se pingi ei tosiaan enää salli kuin laitteiden hakkeroinnin seinän läpi, mikä teki siitä aika turhan.
 
Käynnistin tän pitkästä aikaa (PC) niin lähti lataamaan 60.60 GB kokoista patchia? Mikä homma? :D
Onko tähän tosiaan tuon tilansyönnin edestä tullut jotain uutta?
 
Käynnistin tän pitkästä aikaa (PC) niin lähti lataamaan 60.60 GB kokoista patchia? Mikä homma? :D
Onko tähän tosiaan tuon tilansyönnin edestä tullut jotain uutta?
Eiköhän tuo johdu ihan vaan siitä että sinulla oli niin vanha versio pelistä että siihen ei löytynyt mitään suoraan upgrade pathia niin lataa sitten pelin kokonaan uudestaan. Sama kävi minulla ja tuntuu ihan loogiselta.

EDIT: ja ei se peli vie yhtään enempää kun aiemminkaan, saman noin 62GB näyttäisi olevan kansion koko päivityksen jälkeen.
 
Eiköhän tuo johdu ihan vaan siitä että sinulla oli niin vanha versio pelistä että siihen ei löytynyt mitään suoraan upgrade pathia niin lataa sitten pelin kokonaan uudestaan. Sama kävi minulla ja tuntuu ihan loogiselta.

EDIT: ja ei se peli vie yhtään enempää kun aiemminkaan, saman noin 62GB näyttäisi olevan kansion koko päivityksen jälkeen.
Nojoo aivan, voihan olla että se deletoi tuon 60GB tuolta kuikkaan kun on valmis (nyt siis 120GB kansion koko).
 
Metroverkostoille nyt löytyy oma mainio pelisarjansa :whistling:

Ei ilmeisesti ole kovinkaan kummoista parannusta tähän peliin tullu millään tasolla tälle vuotta kun lueskelin topicia jonkin verran taaksepäin. Toisaalta tekis mieli ottaa uusiksi jo, mutta kun näytönohjainten saatavuus ja mielenkiinnottomuus maksaa ihtensä kipeäksi siitä vähän laskee intoa. Voishan tuota vaikka ekaan DLC:hen/laajennukseen asti ainakin odotella.
 
Kävin katsomassa tuolla Pacifican talojen takana mutta matka tyssäsi kun milään noilla rakennuksilla ei ole collision modelia. Odotin koko ajan että tulee turn back ilmoitus mutta ihme kyllä tuolla saa ihan vapaasti heilua.
photomode_29092021_115140.png
 
Tekis mieli aloittaa alusta ja keskittyä pariin taitoon, nyt on jokaisessa jotain. Muutenkaan tämä toiseksi korkein vaikeustaso ei tarjoa minkäänlaista haastetta edes tälläisella rähmäbuildilla, tiedä sitten jos aloittaa vaikeimmalla tuleeko mitään muutosta?. Juonitehtävät olen pelannut siihen asti että pitää Takemura tavata, en sen pidemmälle, muuten on mennyt ihan seikkaillessa ja sivutehtävissä.

Toisaalta sitten jos länttää kaikki pojot vaikka hakkerointiin ja teräaseisiin, niin sitten käy köpösti niissä tappelutehtävissä?. Levelikattokin on metrin päässä tässä nykyisessä pelissä.
 
32-tasolle on menty puukolla ja sniperillä, ei juuri haastetta. Vaikeustaso asetuksista taisi tosin olla aika helppo. Hakkerointi ei ole kiinnostanut paitsi nyt säkällä huomasin että aika tykin sniperin saisi craftattua jos hakkeroi n. 30 legendaarista osaa. Pitänee opetella.
 
Tekis mieli aloittaa alusta ja keskittyä pariin taitoon, nyt on jokaisessa jotain. Muutenkaan tämä toiseksi korkein vaikeustaso ei tarjoa minkäänlaista haastetta edes tälläisella rähmäbuildilla, tiedä sitten jos aloittaa vaikeimmalla tuleeko mitään muutosta?. Juonitehtävät olen pelannut siihen asti että pitää Takemura tavata, en sen pidemmälle, muuten on mennyt ihan seikkaillessa ja sivutehtävissä.

Toisaalta sitten jos länttää kaikki pojot vaikka hakkerointiin ja teräaseisiin, niin sitten käy köpösti niissä tappelutehtävissä?. Levelikattokin on metrin päässä tässä nykyisessä pelissä.
Hakkerointi vasta helppo onkin kun voi sadan metrin päästä tynnyrin takaa murhata talollisen porukkaa. En suosittele. Taitaa olla ihan sama mihin pojonsa pistää, jossain vaiheessa hahmosta tulee vaan väkisinkin liian ylivoimanen. Mitään melee tai puukko buildia en ole vielä kokeillut, ehkäpä ne olis ainakin hauskempia pelata.
 
Onhan tuo very hard aika helppo. Tuntuu olevan jotain skaalaus ongelmia tuossa pelisä. Alussa johonkin 15lvl asti tuntuu pysyvän aika hyvin balansissa ja sitten tuosta ylöspäin johonkin 30lvl joka buildilla alkaa tuntua että lämä ei riitä aluksi ja alkaa tulla noita random kuolemia johonkin yhteen luotiin ellei ole jotain body buildia ja hp maksimissa.

Tuosta sitten ylös päin 50lvl helpottuu jatkuvasti. Street Brawler buildilla taisin gorilla armseilla one shotata sekä sasquatchin että smasherin ja jengin viereen voi vaan mennä ja kopata kerran. Toki second heart proccaili välillä kun veti takki auki.
 
No joo ammut rynkyllä jalkaan suojan takaa sadan metrin päästä, niin critical hit 38245 ihan jatkuvasti, erittäin hauskaa. Kaikki vihut kemahtaa yhteen laukaukseen, ei väliä mihin kohti tähtäät.
 
Kyllä tässä saa laittaa suoraan vaikeimmalle. Alussa voi tulla kuolo pari kertaa, mutta sitten helpottuu kummasti.

Itse valitsen craftingin lisäksi kaksi pääskilliä joita lähden kehittämään. Ekalla pelikerralla jaoin liian monelle skillille noita pisteitä, niin ei ollut oikein missään hyvä.
 
Crafting taitaa olla suurin syy että pelistä saa "liian helpon". Kamat ja aseet kun on upgradettu aina tappiin niin ei sitä lämää oikein sisään tule. Täytyisi koittaa jotain noista rebalance modeista.

Voi olla kyllä itsellä tämä peli pelattu kun jokaisen ncpd scanner hustlenkin muistaa jo ulkoa.
 
Asensin muista syistä Windowsin uudelleen ja ajattelin mennä pelaamaan tätä, mutta ei mennyt putkeen.

GOG herjasi, että servereillä on ruuhkaa ja pilvitallennus ei toimi. Tuon takia koko peli ei käynnistynyt ja piti avata se exeä klikkaamalla. Noh, valikon musiikit ja puhe jäi päälle, kun latasin pelin. Ja FPS on pahempi kuin koskaan! Keskellä autiota moottoritietä, 1440p resoluutio, high-asetukset ja DLSS ja RT off pyöri noin 25-30FPS RTX 3060 Ti:llä. Näytönohjain kuitenkin boostasi 1950Mhz ja käyttöaste oli 99%, eli peli kuormitti sitä täysillä. Ajelin autolla hetken ja millään AI-autolla ei palanut ajovaloja ja tutut jäätymiset, jotka ovat vaivanneet talvesta asti, olivat vielä tallella. Kaiken huipuksi vielä pelin sulkemisen jälkeen peli jäi yhä pyörimään ja alkuvalikon musiikit raikasivat kuulokkeista.

Nyt kyllä täytyy ladata joku toinen tallennus ja kokeilla sillä. Melkein kaikki osat päivitetty ja Windows asennettu kahdesti uudelleen, niin mieleen tulee vain korruptoitunut tallennus.

EDIT: Näyttää siltä että säteenseuranta on jatkuvasti tasolla psycho, vaikka laitan sen pois! RT-heijastukset näkee selvästi ja FPS ei liiku mihinkään eri tasoja vaihtamalla. Mitähän nyt? Ei ihme, että FPS on kökkö.

EDIT2: Oma moka. Näköjään kaikki RT-jutut piti täpätä erikseen pois ja tuijotin sokeana vain lighting-kohtaa. Edelleen tosin FPS yllättävän huono, eli 50 paikkeilla, mutta taitaa olla vain raskas peli.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä on palstalaisten mielipide ja kokemus että onko viimeisen vuoden aikana tullut peliin tarvittavia optimointeja?
 
Pcllä ollut pelattava alusta lähtien, jotain uhrauksia joutunut tekemään asetuksista mutta isoin paskamyrsky tähän tullut konsolipuolelta josta ne törkeimmät bugivideot lähinnä revitään. Oma kokemukseni oli että ekassa mass efectissä oli enemmän pelin rikkovia bugeja kuin tuossa oli julkaisussa mutta säteenseurantaa ei 10-sarjalaisilla pääse testaamaan että tiedä häntä.
 
Sama buginen paska ku ennenkin. Ei oo siitä mihinkään muuttunut. Nyt pcllekin hommasin ja samat bugit siinäkin on mitä sradialla ja ps5ssa. Ainut, että modeja voi testailla.
 
CD Project on kuulema julkistanut uuden roadmapin jonka mukaan seuraavat päivitykset tulevat vasta ensi vuoden puolella
 
Aloittelin itse peliä PC:llä nyt vihdoin, ensimmäisiä pääjuonen tehtäviä tekemässä. Onhan tuossa kovin keskeneräiseksi jäänyt tunnelma kaikin puolin, ihan perusjuttuja (skriptattuja animaatioita, keskustelupolkuja yms) jäänyt viimeistelemättä ja kaupungissa ei-interaktiivinen geist. Skriptatuissa taistelu-/hiiviskelykohtauksissa tekoäly on toistaiseksi ollut todella pökkelöä, kuin PS1- tai PS2-peliä pelaisi. Autolla ajaminen on aivan hirveää - latasin tähän modin, mutta en huomannut eroa (ehkä en asentanut oikein tms).

Kaunis kuin mikä, pyörii ongelmitta ja bugeihin en ole vielä törmännyt. Naisprotagonistin ääninäyttely ja hahmo eivät myöskään, noh, ole aivan oma juttuni. Mutta kyllä tuo hyvältä peliltä silti vaikuttaa nämä huomioiden.
 
CD Project on kuulema julkistanut uuden roadmapin jonka mukaan seuraavat päivitykset tulevat vasta ensi vuoden puolella
Tais tulla samaan aikaan ilmotus, että ovat alottaneet myös seuraavan pelin kehittämisen. Pieni pahanlaatuinen kutina itellä, että lykkäilevät näitä CP päivityksiä ja muuttavat sisältöä tuotantokustannuksiltaan halvemmiksi, koittavat samalla ajaa kiinnostusta muihin peleihin/tuotteisiin ja lopulta suurin osa päivityksistä sekä peliin luvatuista komponenteista jääkin sitten julkaisematta.
 
Tais tulla samaan aikaan ilmotus, että ovat alottaneet myös seuraavan pelin kehittämisen. Pieni pahanlaatuinen kutina itellä, että lykkäilevät näitä CP päivityksiä ja muuttavat sisältöä tuotantokustannuksiltaan halvemmiksi, koittavat samalla ajaa kiinnostusta muihin peleihin/tuotteisiin ja lopulta suurin osa päivityksistä sekä peliin luvatuista komponenteista jääkin sitten julkaisematta.

Täytyy myöntää et tää tuli itselläkin mieleen. Sen verran vähäistä on ollu luvattujen dlc-hommien ja muiden kans et näinköhän jää tähän ja yrittävät sit uuden pelin myötä onnistua paremmin. Sikäli harmillista et nautin pelistä ihan hemmetisti ja oisin toivonu samanlaista kehitystä kuin Witcherin suhteen. Pieniä ilmaisia dlc-päivityksien tiputtelua ja sit pari isompaa tarinalisäosaa. Ehkä ne tekee jatko-osan ja panostaa sit kunnolla siihen. En jaksa uskoo saati toivo et ne tosta maailmasta luopus.
 
Tais tulla samaan aikaan ilmotus, että ovat alottaneet myös seuraavan pelin kehittämisen. Pieni pahanlaatuinen kutina itellä, että lykkäilevät näitä CP päivityksiä ja muuttavat sisältöä tuotantokustannuksiltaan halvemmiksi, koittavat samalla ajaa kiinnostusta muihin peleihin/tuotteisiin ja lopulta suurin osa päivityksistä sekä peliin luvatuista komponenteista jääkin sitten julkaisematta.

Toisaalta, ei tuon myyntihinta ole 'vieläkään' vain muutamaa euroa, ja päivitykset ja lisäsisällöt pitänee myyntiä yllä.
 
Rauhalliseen tahtiin tuli tämäkin viimein läpäistyä ja 115 h meni. Tein kaikki tehtävät lukuunottamatta Ncpd scanner tehtäviä. Act 3 tuli pelattua kaikilla kolmella päävaihtoehdolla.
Eipä tästä kauheen hyviä fiiliksiä jäänyt. Pääjuoni oli ok tasoa ja lopussa oli jonkinlaista tunnetta mukana mutta mitään kovin mieleenpainuvaa ei peli tarjonnut. Varsin tylsää ammuskelua tehtävä toisensa jälkeen. Yksikään sivutehtävä ei näin jälkikäteen jäänyt erityisemmin mieleen. Ei olisi uskonut Witcher 3:n tekijöiltä, jossa melkein jokainen sivutehtäväkin tarjosi jotain erityistä.
Kovasti hehkutettu grafiikkakaan ei mielestäni näyttänyt kovinkaan ihmeelliseltä. RT:tä en pystynyt testaamaan, mutta muista asetuksista en tinkinyt. Pari auringon nousua/laskua sekä yöllinen sadekeli märkine katuineen näytti kivalta mutta muuten ei mitään säväyttävää. Rakennukset, käytävät, hissit ym näyttivät melkein rumilta.
Lisäosia tuskin tulee ostettua. Harmi että kävi näin. Witcher 4:ää odotellessa.
 
Witcherit oli teknisesti kuraa ja pc:llä kolmonen taisi oikein "vaatia" modaamista, että pysyi järjissään. Itselle pelattavuus tärkeämpää, kuin hiusfysiikat niin w2&3 jäi ihan kokeilutasolle ja sen perusteella en meinannut cyberpunkkiakaan hommata, teknisesti kuraa noiden pelit. CP traileri (ei se feikki demo vaan oikeasta pelistä kasattu) oli liian lyhyeksi pätkitty ja ajattelinkin, että ei voi olla kovin ihmeellinen jos pelikuvaa voi näyttää sen 2 sekuntia putkeen... ja paria päivää ennen launchia haksahdin hommaamaan, never again (en kyllä palauttanut).
 
Rauhalliseen tahtiin tuli tämäkin viimein läpäistyä ja 115 h meni. Tein kaikki tehtävät lukuunottamatta Ncpd scanner tehtäviä. Act 3 tuli pelattua kaikilla kolmella päävaihtoehdolla.
Eipä tästä kauheen hyviä fiiliksiä jäänyt. Pääjuoni oli ok tasoa ja lopussa oli jonkinlaista tunnetta mukana mutta mitään kovin mieleenpainuvaa ei peli tarjonnut. Varsin tylsää ammuskelua tehtävä toisensa jälkeen. Yksikään sivutehtävä ei näin jälkikäteen jäänyt erityisemmin mieleen. Ei olisi uskonut Witcher 3:n tekijöiltä, jossa melkein jokainen sivutehtäväkin tarjosi jotain erityistä.
Kovasti hehkutettu grafiikkakaan ei mielestäni näyttänyt kovinkaan ihmeelliseltä. RT:tä en pystynyt testaamaan, mutta muista asetuksista en tinkinyt. Pari auringon nousua/laskua sekä yöllinen sadekeli märkine katuineen näytti kivalta mutta muuten ei mitään säväyttävää. Rakennukset, käytävät, hissit ym näyttivät melkein rumilta.
Lisäosia tuskin tulee ostettua. Harmi että kävi näin. Witcher 4:ää odotellessa.

Itse oon kyllä ihastunut kaikkiin Cyberpunk elementteihin. Vielä on Act3 pelaamatta, hahmo jo 50 levellillä, mutta mikä FPS-peli mahtaa tarjota jotain enemmän "mieleenpainuvaa"? Itsellä aiemmat kokemukset Half-Life 1, Tomb Raider, Far Cry, F.E.AR., Crysis tasolla. Siten graafisesti vaikuttavia minulle lienevät kaikki uudet pelit... tossa kuitenkin kaikki puitteet osuu hienosti yhteen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 922
Viestejä
4 632 395
Jäsenet
76 127
Uusin jäsen
Ob1van

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom