Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos siitä sirukohdasta puhut niin eikö se oo tutoriaalin loppu?Erikoinen gameplay trailer. Eikö tuo nyt ole vaan ihan perinteinen trailer joka kertoo pelin ominaisuuksista gameplayta tuossa nyt ei ollut nimeksikään. Mielestäni tuossa oli melko iso spoilerikin jos ei ole vihkiytynyt Cyberpunkin maailmaan.
jos siitä sirukohdasta puhut niin eikö se oo tutoriaalin loppu?
Musa ja soundi kunnossa ainakin omasta mielestä.
Tämä video nostatti minulla!Nina Kraviz bongattu!
Ei ole kerrottu, mutta en jaksa uskoa noin olevan. Sekä PS5 että Series X|S pyörittää peliä back compat moodissa ennen virallista upgradea enkä odota version tukevan 30fps capin unlockaamista.Ei tainnut olla vielä tietoa, että olisiko uusilla konsoleilla heti 60fps ilman varsinaista upgradea?
Ei ole kerrottu, mutta en jaksa uskoa noin olevan. Sekä PS5 että Series X|S pyörittää peliä back compat moodissa ennen virallista upgradea enkä odota version tukevan 30fps capin unlockaamista.
Olen positiivisesti yllättynyt jos tuollainen tulee.
Eikös PhysX ole nykyään open source.nVidia PhysX logo takana PS levy versiossa eli paremmat fysiikat nVidian korteilla kuin AMD korteilla PC:llä?
![]()
Eikös PhysX ole nykyään open source.
![]()
CDProject Red twiittasi suuntaa antavan system requirements kaavion.
Eilisessä Night City Wire jaksossa oli trailerin lisäksi jonkin verran pelikuvaa mitä ei näkynyt tuossa uudessa trailerissa. Hype alkaa nousemaan kyllä kovasti kun huomaa kuinka paljon Cyberpunk 2020 wanhoihin tapahtumiin viitataan ja kuinka paljon tehtäviin on panostettu. Tämä peli tulee pelattua läpi varmaankin useamman kerran, kun tapahtumat voivat olla niin erilaisia.
Jos lore kiinnostaa niin suosittelen youtubeen hakusanoja cyberpunk lore. Tässä pitkä video yleistä asiaa CP-maailmasta:
Aijai rtx herkkua
Olen ihmetellyt miksi tästä pelistä vaahdotaan niin ja ihmiset paniikissa koneita päivittelee juuri tätä varten, pari videota olen nähnyt ja eivät herättäneet juuri mitään tunteita. Asiaan saattaa vaikuttaa tietysti sekin kun saman firman Witcherit olivat minusta kuolevattavan tylsiä pelejä.
Olisiko jollain laittaa joku video minkä uskoisit herättävän mielenkiinnon? Tai voi ihan sanallisestikin kertoa mikä tässä on se iso juttu.
Sun kannattaa varmaankin skipata tämä peli.Olen ihmetellyt miksi tästä pelistä vaahdotaan niin ja ihmiset paniikissa koneita päivittelee juuri tätä varten, pari videota olen nähnyt ja eivät herättäneet juuri mitään tunteita. Asiaan saattaa vaikuttaa tietysti sekin kun saman firman Witcherit olivat minusta kuolevattavan tylsiä pelejä.
Olisiko jollain laittaa joku video minkä uskoisit herättävän mielenkiinnon? Tai voi ihan sanallisestikin kertoa mikä tässä on se iso juttu.
Myönnettäköön etten selannut ketjua kun toivoin "the videota", mutta katsotaanpas nyt mitä sieltä löytyy.
Minustakin Witcher 1 ja 2 olivat huonoja, mutta Witcher 3 taas on paras peli mitä olen ikinä pelannut. Taistelu oli keskinkertaista mutta kaikki muu aivan viimeisen päälle. Kiinnostavia aikuisten satuja jotka ovat parempia kuin tv-sarjat tai elokuvat! Paljon ikimuistoisia tapahtumia ja vaikka mitä.Olen ihmetellyt miksi tästä pelistä vaahdotaan niin ja ihmiset paniikissa koneita päivittelee juuri tätä varten, pari videota olen nähnyt ja eivät herättäneet juuri mitään tunteita. Asiaan saattaa vaikuttaa tietysti sekin kun saman firman Witcherit olivat minusta kuolevattavan tylsiä pelejä.
Miksi nähdä niin hirveesti vaivaa? Näkemäsi perusteella peli ei herätä sinussa mitään tunteita. Ja firman aiemmin tehdyt pelit ovat mielestäsi jopa kuolettavan tylsiä, niin miksi ihmeessä pitää yrittää väkisin tykätä? Maailma on pelejä pullollaan, en käsitä miksi sun pitää väkisin yrittää haaskata aikaa ja vaivaa sellaiseen, joka ei ole sinulle sopiva.No nyt oli vakuuttava myyntipuhe, heti kiinnostus heräsi. Omat kokemukseni rajoittuvat lähinnä tuohon kakkoseen, muutkin tullu ostettua ja kai ne on joskus avattukin. Pitääpä kolmosta testailla paremmin kunhan joku kaunis päivä saan näytönohjaimen.
Ykkönen oli harjoittelua, kakkonen vähän sinne päin ja kolmonen räjäytti pankin.En paljoa ole nähnyt kuten sanoin ja hänen viestissään resonoi "..kakkonen on huono", eli se peli mitä olen eniten pelannut sarjasta.
Monesti asiat tuntuvat täydeltä ripulilta aluksi, siksi nykyään annankin uusia mahdollisuuksia, monesti löytyy jotain hyvää kun pääsee sen vaiheen yli.
Alkuperäisen viestin kirjoituksen motivoi ajatus siitä, onko kyseessä pelkkä hype, kun videot mitä olin nähnyt olivat lähinnä jossain kaupungissa lentelyä. Ja siihen tietenkin päälle ne aikaisemmat lähinnä kakkosen kokemukset.
No tosiaan jos Witcher ei kiinnosta niin tuskin kiinnostaa tämäkään
Olen kyllä eri mieltä Witchereistä. Ykkönen oli mukiinmenevä (=pelasin modeilla/modikoodeilla läpi), kakkonen oikein hyvä (varsinkin kun pelin voi pelata ns. kahden eri questlinen kautta) ja kolmonen loistava.Minustakin Witcher 1 ja 2 olivat huonoja, mutta Witcher 3 taas on paras peli mitä olen ikinä pelannut. Taistelu oli keskinkertaista mutta kaikki muu aivan viimeisen päälle. Kiinnostavia aikuisten satuja jotka ovat parempia kuin tv-sarjat tai elokuvat! Paljon ikimuistoisia tapahtumia ja vaikka mitä.
Nyt tuo sama porukka joka on todistanut taitonsa tekee pelin legendaarisesta 80-luvun lopulla tehdystä Kyberpunk2020-kynäpaperiroolipelistä ja sen kymmenistä lisäosista. Väittäisin että CP2020:n maailma on kiinnostavin scifi-maailma mitä on keksitty.
CYBERPUNK 2077 GAMEPLAY HIGH !-QWOybECO1ks.mp4
Joku striimannut PS4(?) versiota ensimmäiset 20 minuuttia. Hahmonluonti, alkuhöpinät ja 10min ajelua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.