Cyberpunk 2077

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Joo Witcher 2 oli järkytys koska sitä kehuttiin ja esim. Pelit-lehti tais antaa kovat 92/100 pistettä, mutta sehän oli ihan perseputkijuoksu huonolla taistelulla, lyö kerran ja juokse karkuun(toista 5 kertaa per vihu). Erittäin tylsää.
Kolmonen on ihan erilainen, mutta tietty vaatii useamman tunnin että pääsee peliin sisälle ja huomaa hienouden, kaikki W3:n voittamat palkinnot ovat ihan aitoja.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
En paljoa ole nähnyt kuten sanoin ja hänen viestissään resonoi "..kakkonen on huono", eli se peli mitä olen eniten pelannut sarjasta.

Monesti asiat tuntuvat täydeltä ripulilta aluksi, siksi nykyään annankin uusia mahdollisuuksia, monesti löytyy jotain hyvää kun pääsee sen vaiheen yli.

Alkuperäisen viestin kirjoituksen motivoi ajatus siitä, onko kyseessä pelkkä hype, kun videot mitä olin nähnyt olivat lähinnä jossain kaupungissa lentelyä. Ja siihen tietenkin päälle ne aikaisemmat lähinnä kakkosen kokemukset.
Ykkönen oli harjoittelua, kakkonen vähän sinne päin ja kolmonen räjäytti pankin.

Itse pelasin kakkosta X360:llä ja fiilikset="no jaah, hienoa graffaa ja kivoja hahmoja mutta itse en syttynyt pelimekaniikkaan"
No kolmonen oli kuitenkin helpompi lähestyttävä "täysin" avoin maailmansa takia ja pelattavuutta taas vähän etiäpäin(mutta oma mielipide on kuitenkin ettei muiden pelien tasolla) ja sitten kun alkoi tehtäviä tekee ja kuinka CDPR sen homman hoiti niin alkoikin välittää hahmoista ja sitten oltiikin tarinoiden lumossa ettei ne pienet kömmähdykset itse pelattavuudessa niin haitaneet koska ekalla kerralla toki helpomalla pelasin.

Toki tässä nytten oli CDPR:llä valmiiksi kirjoitetut hahmot ja muut otettu kirjoista että varmaan helpotti duunia aikalailla mutta silti "my top 5 game ever"

Tässä videossa on sitten Witcher 3 ja lisäosien spoilereita että ÄLÄ katso jos et ole pelanut:


Ja enkä tarkoita että Witcher 3 olisi ollut täydellinen, no oikeastaan nyt jälkeenpäin kun miettii niin kaukana siitä mutta ne tarinat ja hahmot, sen takia jaksoi tapella sen ei niin hyvän pelattavuuden kanssa, jos tarina ja hahmot olisivat olleet huonommat tai ei niin mielenkiintoiset niin olisin lopettanut 10h jälkeen.

Hype se mikä tulee CP77 on varmasti witcher 3 takia, jos CDPR olisi alkanut tekee CP77 witcher 2 jälkeen niin tokkopa olisi ollut sellaista hypeä ja varsinkaan rahamäärää laittaa budjettiin mitä ne tienasi witcher 3:sta että rahaan ei nytten CP77 paremuus todellakaan jää kiinni ja "ei meillä ollut varaa tehdää parempaa" argumentti voidaan unohtaa täysin.

Edit: Witcher 1 olisi kiva saada remake kolmosen "moottorilla" tai mekaanikoilla.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 026
Minustakin Witcher 1 ja 2 olivat huonoja, mutta Witcher 3 taas on paras peli mitä olen ikinä pelannut. Taistelu oli keskinkertaista mutta kaikki muu aivan viimeisen päälle. Kiinnostavia aikuisten satuja jotka ovat parempia kuin tv-sarjat tai elokuvat! Paljon ikimuistoisia tapahtumia ja vaikka mitä.

Nyt tuo sama porukka joka on todistanut taitonsa tekee pelin legendaarisesta 80-luvun lopulla tehdystä Kyberpunk2020-kynäpaperiroolipelistä ja sen kymmenistä lisäosista. Väittäisin että CP2020:n maailma on kiinnostavin scifi-maailma mitä on keksitty.
Olen kyllä eri mieltä Witchereistä. Ykkönen oli mukiinmenevä (=pelasin modeilla/modikoodeilla läpi), kakkonen oikein hyvä (varsinkin kun pelin voi pelata ns. kahden eri questlinen kautta) ja kolmonen loistava.

Mutta enivei. Nimenomaan tuo yllä mainittu kombo on se mikä on itselläni saanut pienoisen CP2077-hypen päälle. Studio on todistanut, että osaa tehdä hyviä tämän luokan pelejä ja heillä on käytössään uskomaton määrä hyvää, kiehtovaa lähdemateriaalia. Ei tarvitse pelätä että joku CD Projektin oma käsikirjoittaja kusisi homman. Jos ei näillä lähtökohdilla tule hyvää peliä genren fanille, niin ei sitten millään.

Tilannetta voi verrata Game of Thronesiin, missä sarja oli erinomainen kun käytössä oli valmiit kirjat lähdemateriaalina (mutta sarja kusi täysin viimeisissä kausissa kun lähdemateriaali loppui kesken.)
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Kunhan tästä ei tule Sandbox game kuten Skyrim. Minä ostin Skyrim. Arvsosana sille minun? 1.5/5 tähteä ja se että sai 1,5 johtui lähinnä modeista community created content. Pelasin Skyrim hoitain 15h. Ainoa hyvä asia on että ostin sen silloin kun sai sen todella halvalla.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
CYBERPUNK 2077 GAMEPLAY HIGH !-QWOybECO1ks.mp4
Joku striimannut PS4(?) versiota ensimmäiset 20 minuuttia. Hahmonluonti, alkuhöpinät ja 10min ajelua.
Ei hyvältä näyttänyt minule ainakin...tosin tuo höpinä pilasi tunnelman. Taidanpa lukea arvostelut ennen kun tilaan. Hyvin sanboxmaiselta näytti.

Voihan se toki myös olla että Nomad on enemmän vapautta (ja huokaus sandbox ainakin osittain) ja Corporate saat heti tehtävän jne.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Olen järkyttynyt Witcher 2 kohtelusta. Vaikkakin se oli putkijuoksumainen niin sen tarina pysyi mielestäni paremmin kasassa sen takia kuin esim withcher 3:ssa

Tuosta PS4 pelikuvasta näyttää kyllä hyvälle ettei tarvii olla räiskimässä heti ja saa vaellella rauhassa
 

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 967
Julkkarissa ei tukea uusille 6000 -sarjan AMD korttien Ray Tracingille, tuki tulee myöhemmin päivityksenä.
 
Liittynyt
04.09.2017
Viestejä
137
Pelilevyjä vuotanut jo maailmalle, joten täytynee vältellä Redditin, Youtube-kommenttien yms. selailua koska tarinaspoilereita alkaa varmaan lähiaikoina tulemaan nettiin.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Ilmeisesti näissä ps4 levyissä ei tarvitse mitään exe tiedostoa mitä pitäisi ladata netistä joka purkaisi tiedostojen suojauksen joten kuka tahansa joka saa levyn käsiinsä jostain varastosta voi striimata peliä nettiin.
Arvaisin että tämä tulee tapahtumaan monta kertaa ennen julkaisua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Eikös CDPRn ideologiaa kuulu se, että ne eivät käytä mitään kopiosuojauksia. Näinollen tuskin noissa levyissä on mitään aikalukkoakaan.

Mitä tulee sitten Testomanin kyselyihin siitä, että miksi peli olisi hyvä? Varmaankin ihmiset jotka ovat pitäneet Witcher 3 pelistä niin odottavat tätä suurella innolla. Jos kyseinen peli ei kiinnostanut ja jos Cyberpunk maailma ei kiinnosta niin tuskin tämä peli silloin on hyvä valinta itselle.

Mielenkiintoinen tieto tuli QA pelaajalta twitteristä eli vaikemmalla tasolla ja mahdollisimman monen asian tutkimiseen olisi mennyt noin 170 tuntia. Tämän perusteella voisi olettaa, että pelissä on paljon tutkittavaa, vaikka itse päätarina ei toki olisikaan niin pitkä kuin Witcher 3sen.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
Ilmeisesti näissä ps4 levyissä ei tarvitse mitään exe tiedostoa mitä pitäisi ladata netistä joka purkaisi tiedostojen suojauksen joten kuka tahansa joka saa levyn käsiinsä jostain varastosta voi striimata peliä nettiin.
Arvaisin että tämä tulee tapahtumaan monta kertaa ennen julkaisua.
Ei, konsoli pelien pitää toimia ilman nettiä jos siis ostat PS4 pelin vuonna 2050 ja eikä olisi PSN enää olemassa niin peli toimii, toki PC:llä asia on eri.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
937
Mitä tulee sitten Testomanin kyselyihin siitä, että miksi peli olisi hyvä? Varmaankin ihmiset jotka ovat pitäneet Witcher 3 pelistä niin odottavat tätä suurella innolla. Jos kyseinen peli ei kiinnostanut ja jos Cyberpunk maailma ei kiinnosta niin tuskin tämä peli silloin on hyvä valinta itselle.

Mielenkiintoinen tieto tuli QA pelaajalta twitteristä eli vaikemmalla tasolla ja mahdollisimman monen asian tutkimiseen olisi mennyt noin 170 tuntia. Tämän perusteella voisi olettaa, että pelissä on paljon tutkittavaa, vaikka itse päätarina ei toki olisikaan niin pitkä kuin Witcher 3sen.
Itseä epäilyttää tässä eniten se että jos taistelu on paskaa, kuten se oli Witcher 3:ssa (vrt. muihin 3rd person melee peleihin, esim. Dark Souls). Cyberpunk lore ei juurikaan kiinnosta, eli pelistä pitäisi löytyä muutakin laadukasta sisältöä kuin dialogi.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Ei, konsoli pelien pitää toimia ilman nettiä jos siis ostat PS4 pelin vuonna 2050 ja eikä olisi PSN enää olemassa niin peli toimii, toki PC:llä asia on eri.
Tuo logiikka ei oikein toimi kun on olemassa pelejä jotka vaativat nettiyhteyden.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
Tuo logiikka ei oikein toimi kun on olemassa pelejä jotka vaativat nettiyhteyden.
Cyperpunkin kohdalla puhuttaan yksinpelistä?
Toki monipelit ovat asia erikseen.

Mutta pointti oli jokatapauksessa että yksinpelit eivät konsoleilla tarvitse nettiyhteyttä toimiakseen kuin mitä PC:llä jos laitat levyn asemaan.

Teoriassa Cyperpunkin PC versio voisi asentaa levyn kautta ja alkaa pelaa mutta yleensä DVD levyillä on vain se exe tiedosto tai vastaava ja saat kotelon mukana koodin jonnekin.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Cyperpunkin kohdalla puhuttaan yksinpelistä?
Toki monipelit ovat asia erikseen.

Mutta pointti oli jokatapauksessa että yksinpelit eivät konsoleilla tarvitse nettiyhteyttä toimiakseen kuin mitä PC:llä jos laitat levyn asemaan.

Teoriassa Cyperpunkin PC versio voisi asentaa levyn kautta ja alkaa pelaa mutta yleensä DVD levyillä on vain se exe tiedosto tai vastaava ja saat kotelon mukana koodin jonnekin.
Tietääkö joku onko cyberpunkista pc-versiota jossa ihan koko peli levyllä? Sehän on drm vapaa ladattunakin niin ei ainekaan sen takia tarvi nettiä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Tietääkö joku onko cyberpunkista pc-versiota jossa ihan koko peli levyllä? Sehän on drm vapaa ladattunakin niin ei ainekaan sen takia tarvi nettiä.
Kaikissa versioissa taitaa olla GOG-latauskoodi sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Mistä tää kannattaa PC:lle hommata?
Riippu varmaan omatunnosta? Jos haluat tukea kehittäjiä, osta se GOG:ista. 100% tuotoista menee kehittäjille.

Jos on perusjamppa, niin Steam varmaan myös suosittu kauppapaikka. Jos haluat mahdollisimman halvalla, niin osta ryssä VPN avulla esim. GOG:ista, hintaa se 25-30e. Saman tien voi toki warettaa, sekin onnistuu ensimmäisestä päivästä lähtien kun pelissä ei ole kopiosuojausta.
 
  • Tykkää
Reactions: jkm

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
Riippu varmaan omatunnosta? Jos haluat tukea kehittäjiä, osta se GOG:ista. 100% tuotoista menee kehittäjille.

Jos on perusjamppa, niin Steam varmaan myös suosittu kauppapaikka. Jos haluat mahdollisimman halvalla, niin osta ryssä VPN avulla esim. GOG:ista, hintaa se 25-30e. Saman tien voi toki warettaa, sekin onnistuu ensimmäisestä päivästä lähtien kun pelissä ei ole kopiosuojausta.
Steamiä ajattelin, mutta sitä et maininnut. Eroaako se tuosta GOG:sta jotenkin? Siellä jotain pelejä on ennestäänkin.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 878
Eiköhän tämän saa jostain ihan viralliselta reselleriltä kuten greenmangamingistä lähemmäs 45 euron hintaa kuin 60 euron hintaan. Vielä en ole löytänyt peliä jota ei saisi jo julkaisussa edullisemmin kuin Steamistä tai gog.comista.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 242
Eiköhän tämän saa jostain ihan viralliselta reselleriltä kuten greenmangamingistä lähemmäs 45 euron hintaa kuin 60 euron hintaan. Vielä en ole löytänyt peliä jota ei saisi jo julkaisussa edullisemmin kuin Steamistä tai gog.comista.
Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?

Itse oon ajatellut hankkivani stiimistä, mutta gog houkuttaisi jotta kaikki rahat menisivät CDPR:lle. Onko tuo gog hyvä, vai aiheuttaako jotain hikeä mitä steam ei?
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Itse oon ajatellut hankkivani stiimistä, mutta gog houkuttaisi jotta kaikki rahat menisivät CDPR:lle. Onko tuo gog hyvä, vai aiheuttaako jotain hikeä mitä steam ei?
GOG on hyvä. Toisin kuin Steamissa, launcheria ei ole pakko käyttää vaan pelitiedostot voi halutessaan ladata selaimella. Mutta jos sen launcherin (Galaxy) lataat niin peleihin tulee ylimääräisiä herkkuja, kuten saavutukset ja in-game overlay. Lisäksi Galaxy osaa kerätä pelit eri launchereista yhteen paikkaan, eli saat Steamista, Epicistä, Uplaysta yms. ostetut pelit näkymään samaan kokoelmaan.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 878
Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?
Julkaisijalta ilmeisesti. Esimerkiksi Ubisoft listaa Voidu, Greenmangaming ja Win Game Store nimiset kaupat virallisiksi resellereiksi ja sieltä on saanut useamman Ubisoftin pelin heti julkaisussa -25% alennuksella. Samoin joidenkin muiden pelejä olen vastaavasti ostanut virallisilta resellereiltä kuten SimCity:n, Total War, Firaxis pelejä sekä lukemattomia muita. Ei mitään hajua mikä tuon liiketoimintamallin idea on, mutta kerta ne ovat virallisia myyjiä niin tottakai ostan halvemmalla. Jos jotain pitää veikata niin se että tälläiset yksittäiset kaupat jotka myyvät peliä virallisesti alemmalla hinnalla on luultavasti keino saada minunkaltaiset ihmiset jotka menevät hinta edellä ostamaan pelin 45 eurolla julkaisussa eikä 2 vuoden päästä 15 eurolla -80% alesta. En voi puhua kuin itsestäni, mutta jos julkaisussa peli on edes pienessä alessa hypen siivittämänä kynnys on alhaisempi ostaa peli korkeammalla hinnalla, jos sitä ei heti julkaisussa osta sitten on tosiaan ihan sama oottaa niitä -75% mega aleja.

Edit: Is There Any Deal on hyvä sivusto johon on kerätty virallisia resellereitä. Tuolta ei pitäisi löytyä greymarket myyjiä lainkaan. Toinen paikka mistä näitä virallisia julkaisupäivän aleja voi kytätä on pelin oma subreddit. Nykyään näyttäisi olevan erittäin suosittua käyttää sitä markkinoinnissa ja siellä on sitten viralliset community managerit yms. varmistamassa ovatko sivut legittejä vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 052
Gog galaxy käynnistyy koneen kanssa ja pitää pelit siististi löydettävissä. Kiva UI ja kaikkea.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 122
Mistäs nämä tahot nuo avaimet hankkivat? Jos pelintekijä antaa niitä ihan itse, niin mikä tässä on bisneskulma?

Itse oon ajatellut hankkivani stiimistä, mutta gog houkuttaisi jotta kaikki rahat menisivät CDPR:lle. Onko tuo gog hyvä, vai aiheuttaako jotain hikeä mitä steam ei?
GOG on kevyempi/yksinkertasempi kuin Steam, niin hyvässä, kuin pahassa; köykäsempi pyörittää (pelit myös DRM-vapaita, niin voi pelata ilman launcheriakin) mutta kaverit on kaikki Steamissa, niin moninpelit menee sinne - yksinpeleissä ite suosin GOGia ja meneepähän tässä tapauksessa sitten kaikki rahat pelin kehittäjälle.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Jos kyseessä olis joku köyhä indiedevaaja, niin Gog, mutta koska rahoissa pyörivä CDPR niin Steam.
 

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
Mitä meinaa ketjun otsikossa tuo (11/77) ? :hmm:
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Köyhä Gabe Newell kiittää :psmoke:
No juu, emmä ihan noin sitä ajattele. :D
Steamissa kuitenkin se 98% peleistä niin se yksin riittää syyksi ostaa Steamista. Paitsi sen indiedevaajan kohdalla ostetaan sieltä missä se devi saa eniten itselleen takas.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 878


Tämä ei ole kritiikkiä Cyberpunkkia kohtaan vaan yleisesti pelejä vuonna 2020. Tuossa pasteemassani kohdassa traileria(45 sekuntia) tyypillä on ihossa metallisia/muovisa tms. implantteja. Mikä siinä on että vuonna 2020 tuollaiset asiat, kuten myös vaatteet vielä morphaantuvat kaikki samanlailla. Ihan kuin hahmot ovat vahasta tehty tai jostain muovailuvahasta. Luulisi että nykyteknologialla pystyttäisiin tekemään implantteja ja housuja jotka eivät veny kuten kumi. Witcher 3:ssa oli sama ongelma eli metalliset haarniskat venyivät ja paukkuivat kuten spandex. Se on kyllä sen verran vanha peli että annetaan se anteeksi. Muistan nähneeni tech demoja realistisemmista vaatteista jo 6+ vuotta sitten. Miksihän tuo teknologia ei ole rantautunut peleihin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
@ssg Vaihdeltaa jaseniä, sorkitaan aivoja, tungetaan mitä ties mömmöjä elimistöön niin ehkä se metallikin taipuu? Tai ainakin se näyttää siltä. Ehkä ne on niitä 1st person pelejä :confused:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Itseä epäilyttää tässä eniten se että jos taistelu on paskaa, kuten se oli Witcher 3:ssa (vrt. muihin 3rd person melee peleihin, esim. Dark Souls). Cyberpunk lore ei juurikaan kiinnosta, eli pelistä pitäisi löytyä muutakin laadukasta sisältöä kuin dialogi.
Jos siis odotat Witcheriltä Dark Souls tyylistä taistelua niin varmasti petyt. Samoin jos odotat parhaiden FPS pelien tapaista peliä CP2077 varmasti petyt. Kyse on RPGstä joka on erittäin vahvasti tarina painotteinen. Näin ollen jos nuo on sinun odotuksesi niin silloin tuskin CP2077 on sinun pelisi (näillä nykyisillä tiedoilla).

Minusta Witcher 3 taistelu oli hyvä ja en kokenut sitä ollenkaan huonoksi. Olen pelannut myös Dark Soulsia (ei ole oikein minun suosikki) sillä en ole taistelupeleistä kiinnostunut samalla tavoin. Nämä varmaan ovat sellaisia mielipide kysymyksiä mitä pitää pohtia. Jos kuitenkin olet Dark Souls fani ja sen tyylistä peliä odotat niin silloin todennäköisesti CDPRn pelit eivät ole sinun suosikkejasi.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Jos ymmärsin niin, että tässä uudessa julkaisupäivässä ei ole vielä mukana "next gen"- versoita pelistä niin ymmärsinkö oikein?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 011
Jos ymmärsin niin, että tässä uudessa julkaisupäivässä ei ole vielä mukana "next gen"- versoita pelistä niin ymmärsinkö oikein?
Juu ei ole. Julkaistaan päivityksenä myöhemmin. PC:llä se toki on jo automaattisesti.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Ok, thänks @TheMeII ja @DivX .
Minäpä sitten jätän Cyperpunkin oston sille päivälle kun tuo päivitys on ulkona.
Tuon verran pystyn vielä odottamaan, että saa sitten parhaimman kokemuksen (mitä konsoleilla on tarjota).
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264


Tämä ei ole kritiikkiä Cyberpunkkia kohtaan vaan yleisesti pelejä vuonna 2020. Tuossa pasteemassani kohdassa traileria(45 sekuntia) tyypillä on ihossa metallisia/muovisa tms. implantteja. Mikä siinä on että vuonna 2020 tuollaiset asiat, kuten myös vaatteet vielä morphaantuvat kaikki samanlailla. Ihan kuin hahmot ovat vahasta tehty tai jostain muovailuvahasta. Luulisi että nykyteknologialla pystyttäisiin tekemään implantteja ja housuja jotka eivät veny kuten kumi. Witcher 3:ssa oli sama ongelma eli metalliset haarniskat venyivät ja paukkuivat kuten spandex. Se on kyllä sen verran vanha peli että annetaan se anteeksi. Muistan nähneeni tech demoja realistisemmista vaatteista jo 6+ vuotta sitten. Miksihän tuo teknologia ei ole rantautunut peleihin.
Ymmärrän mitä haet takaa, mutta nuo kaverin ihossa olevat implantit eivät ole metallia. Cyberpunkin maailmassa kaikki kehon lihakset ovat korvattavissa synteettisellä keinolihaksella, joka voidaan päällystää "RealSkinn" keinoiholla. Keinoiho taas voi olla minkä näköistä tai väristä tahansa. Kaupungin varakas eliitti tykkää pröystäillä noilla kultaisilla RealSkinn koristeilla. Ainoastaan kaikkein halvin ja vanhentunein ensimmäisen sukupolven Gen. zero -kybernetiikka on metallia ja mekaanisia toimilaitteita.

Edit. Kromi on toinen suosittu väri ja ne jotka haluavat todella erottua massasta, saattavat päällystää koko kropan päästä varpaisiin kromin värisellä keinoiholla (ne joilla on varaa sellaiseen).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Nyt tuntuu löytyvän paljon vuodettuja paketin kuvia sekä ainakin PS4 version pelikuvaa kyseisestä pelistä. Aika ahkerasti poistavat kuitenkin noita jakoja, mutta ei ihan hirveän hankalaa ole löytää nyt niitä verkosta. Itse ajattelin odotella, että saan pelin päivitettynä PClle ennen kuin katselen peliä sillä mahdollisesti noissa lastGEN konsoleiden versioissa on jotain ongelmaa kun niiden takia julkaisuakin lykättiin.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 878
Nyt tuntuu löytyvän paljon vuodettuja paketin kuvia sekä ainakin PS4 version pelikuvaa kyseisestä pelistä. Aika ahkerasti poistavat kuitenkin noita jakoja, mutta ei ihan hirveän hankalaa ole löytää nyt niitä verkosta. Itse ajattelin odotella, että saan pelin päivitettynä PClle ennen kuin katselen peliä sillä mahdollisesti noissa lastGEN konsoleiden versioissa on jotain ongelmaa kun niiden takia julkaisuakin lykättiin.
Missä noita jaetaan pääasiassa? Voisi vähän katsella sillä en saa minkäänlaista hypeä irti virallisesta materiaalista. Ehkä aidon pelikuvan näkeminen auttaisi asiaan.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 419
Mahtaa olla kyllä buginen tuo levy versio ilman pätsiä koska peli meni painatukseen ennen viimeistä viivästymistä joten kannattaa ottaa sekin huomioon.



Aika karun näköinen ainakin PS4:llä ilman pätsiä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 011
Mahtaa olla kyllä buginen tuo levy versio ilman pätsiä koska peli meni painatukseen ennen viimeistä viivästymistä joten kannattaa ottaa sekin huomioon.



Aika karun näköinen ainakin PS4:llä ilman pätsiä.
Sehän lähti nopsaa, minuuttia myöhemmin
1606143674876.png
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 586
Viestejä
4 205 257
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom