Sadness
Tukijäsen
Tässä pari screenshottia:Sehän lähti nopsaa, minuuttia myöhemmin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä pari screenshottia:Sehän lähti nopsaa, minuuttia myöhemmin
Tästä on ollut niin paljon hypeä, että ei tätä peliä voi sanoa pelkäksi RPG peliksi.Erikoista jos jotkut ostavat RPG pelin, jonka dialogi/tarina eivät kiinnosta. Selvästi graafisesti joitakin kiinnostaa peli ja 1st person räiskintä, mutta onhan se nyt absurdia jos joutuisi puhumaan jollekkin kuten jossain RPG pelissä.
Ymmärrän että onhan se nyt Suomalaisempaa pitää turvavälit aseen kanssa ja ettei vahingossakaan tarvitsisisi suuta avata.
Joku kehittäjistä pelannut tätä175h eikä ole 100% läpi. Mitä tuohon fps/rpg keskusteluun tulee, niin 16h pelanneiden previkoissa sanottiin että räiskintää on todella vähän verrattuna muuhun sisältöön, ja että kyseessä on oikea RPG.
Ei hype määritä sitä mihin genreen peli on tehty tai mitä siltä voi odottaa. Peli ei ole FPS ja ne jotka odottavat tätä pettyvät hyvin todennäköisesti. Samoin jos odottaa GTAta niin pettyy sillä peliä ei ole tehty tätä varten. Jos haluaa lunastaa odotukset kannattaa katsoa mitä pelitekijät tekevät kertovat tästä sekä se lore mitä pelistä on saatavilla netistä.Tästä on ollut niin paljon hypeä, että ei tätä peliä voi sanoa pelkäksi RPG peliksi.
Mulla jo pelkästään tämä kuulostaa mielenkiintoiselta kun scifi ja cyberpunk on aiheena tosi kiinnostava, varmasti tulee useita tunteja vaan katseltua pelimaailmaa.kun videot mitä olin nähnyt olivat lähinnä jossain kaupungissa lentelyä
Vaikea tätä vielä verrata mihinkään peliin, mutta voisi olettaa että melko lähellä on Deus Ex avoimella maailmalla.
Kunhan ei ole kuten Fallout, Witcher 3 ja Outer Worlds siinä mielessä että vaellat 60% peliajasta autiomaassa/metsässä ja kusipaskaa combat systeemiä käyttäen tapat jotain susia, happokärpäsiä tai mutantteja suurimman osan peliajasta.
Nämä perinteiset RPG:t joista täälläkin on vauhkottu sisältävät sitä RPGtä erittäin vähän suhteutettuna turhaan vaeltamiseem ja ammuskeluun keskivertoa huonomnilla mekaniikoilla.
Toivottovasti lähempänä Disco Elyseumia RPG asteikolla kuin yllämainuttuja.
Kunhan ei ole kuten Fallout, Witcher 3 ja Outer Worlds siinä mielessä että vaellat 60% peliajasta autiomaassa/metsässä ja kusipaskaa combat systeemiä käyttäen tapat jotain susia, happokärpäsiä tai mutantteja suurimman osan peliajasta.
Nämä perinteiset RPG:t joista täälläkin on vauhkottu sisältävät sitä RPGtä erittäin vähän suhteutettuna turhaan vaeltamiseem ja ammuskeluun keskivertoa huonomnilla mekaniikoilla.
Toivottovasti lähempänä Disco Elyseumia RPG asteikolla kuin yllämainuttuja tai vaihtoehtoisesti ammuskelu on oikeati hauskaa jos sitä on yhtä paljon kuin yllämainituissa.
Sanoivat myös että taisteluja kyllä löytää jos niihin hankkiutuu, eli pääset kyllä räiskimään jos menet aukomaan päätä joillekkin jengiläisille kujalla, mutta voit myös liikkua paikasta a paikkaan b ilman mitään tappeluita.Ainakin IGN kertoi testaus sessiostaan, että pelissä ei ole avoimesta maailmasta tuttuja vihollisia joihin törmää jatkuvasti vaellellessa (Kuten Witcher/Fallout/Outer Worlds). Luultavimmin siis suurin osa taisteluista sijoittuu tehtäviin
Onko joku jo ostanut tämän ja osaisi kertoa vähän palautetta, oliko ostamisen arvoinen? Puolenkuun peleissä olisi näköjään 45€ hintaan, houkuttelisi aikalailla ostaa (koska paperinen > digitaalinen).The world of cyberpunk 2077 on ihan kiva teos, jos lore kiinnostaa.
(The World of Cyberpunk 2077 | Dark Horse Digital Comics)
Onko joku jo ostanut tämän ja osaisi kertoa vähän palautetta, oliko ostamisen arvoinen? Puolenkuun peleissä olisi näköjään 45€ hintaan, houkuttelisi aikalailla ostaa (koska paperinen > digitaalinen).
Toivotaan että sama on koko pelin ajan eikä vain alussa ja loppua kohden dialogin määrä vähenee ja viimeiset 2 tuntia ovat FPS räiskintää/combattia kuten se perinteisesti tuntuu RPG peleissä olevan.
RPG peleissä on tapahtunut yllättävän vähän kehitystä viimeiseen 10 vuoteen. Oikeastaan Bethesdan pelien jälkeen kaikki ovat enemmän tai vähemmän noudattaneet samaa kaavaa.
Onko joku jo ostanut tämän ja osaisi kertoa vähän palautetta, oliko ostamisen arvoinen? Puolenkuun peleissä olisi näköjään 45€ hintaan, houkuttelisi aikalailla ostaa (koska paperinen > digitaalinen).
Kaikki pelit saa GOG kun antaa luvan. Siis steam, uplay ja muut platformit saa linkitettyä GOGiin kun antaa luvan. Sen jälkeen gog lataa ne ja voit käynnistää pelit sieltä.Varmistetaas nyt vielä: Kun ostaa minkä tahansa fyysisen version pelistä, saa mukana koodin, jolla saa pelin GOGiin?
Minulla on ihan hyviä kokemus GOG....Kaikki pelit saa GOG kun antaa luvan. Siis steam, uplay ja muut platformit saa linkitettyä GOGiin kun antaa luvan. Sen jälkeen gog lataa ne ja voit käynnistää pelit sieltä.
Mahtavaa että trailerissa mukana myös räjähtävä tynnyri. Kolmenkymmenenvuoden aikana ei vieläkään tarpeeksi turvallisuushavaintoja pelimaailmoista vaan yhä lähes jokaisessa pelissä räjähtävä tynnyri/säiliö jolla saa kolme pahista niitattua kerralla.
Räjähtävä tynnyri -klisee 4ever
Taitaa tää tulla nyt 10 joulukuuta olen aika varma, koska promo videoita tulee niin paljon ilmeisesti CDProjectRed on käskenyt kaikki geelitukkaiset markkinointi konsultit hommiin täyttämään verkon promo videoilla ja materiaalilla. Jos olisi tulossa uusi lykkäys olisi mainoskampanjassa jarruteltu.
Olen lopullisesti pöllämystynyt jos tämä lykkääntyy edelleen tästäkin päivästä.
Ei sinänsä yllätä, jos alustan nimi on Good Old GamesGog ei ole kaikki uudet pelit
Gog on paljon vanha peliä
PS4 Pro / PS5 gameplay traileri ulkona
Autojen fysiikatkin kääntyessä näyttää aika tönköiltä.Hyvä traileri ja peli edelleen näyttää hyvälle. Ainut asia mikä häiritsi tuossa niin Jackien ajaessa hän ei lähes yhtään käännellyt rattia. Pistää jotekin 1st personina kyydissä olevana silmään.
Minua taas ärsytää se että minkä takia jokainen paikka vaihtelee milloin on Black Friday tarjoukset? GOG iss ei ole edes alkanut Black Friday 2020 tarjoukset ja Black Friday viimeinen päivä on perjantaina USA time. Minua kiinnostaa ostaa PC Cyberpunk 2077 ja PC Baldurs Gate 3 ainakin ne 2 peliä, mutta sais tulla oikein mukava iso alennus niistä minusta en maksa jotain 50-60 euroa niistä.Ei sinänsä yllätä, jos alustan nimi on Good Old Games
Ja CD Projekt omistaa nykyään sen.
Siis häh! Peliä myytäisiin siis ennakkoon alennuksella, mutta julkaisupäivänä täyteen hintaan?Minua taas ärsytää se että minkä takia jokainen paikka vaihtelee milloin on Black Friday tarjoukset? GOG iss ei ole edes alkanut Black Friday 2020 tarjoukset ja Black Friday viimeinen päivä on perjantaina USA time. Minua kiinnostaa ostaa PC Cyberpunk 2077 ja PC Baldurs Gate 3 ainakin ne 2 peliä, mutta sais tulla oikein mukava iso alennus niistä minusta en maksa jotain 50-60 euroa niistä.
Kyllä voi saada alennuksena tulevia pelejä. Ei siinä mitään outoa ole. Toisaalta on selvästi pienempi mahdollisuus että tulisi niistä iso alennus. Ei välttämättä tule isoa alennusta ennen julkaisupäivää.Siis häh! Peliä myytäisiin siis ennakkoon alennuksella, mutta julkaisupäivänä täyteen hintaan?
Kyllä voi saada alennuksena tulevia pelejä. Ei siinä mitään outoa ole. Toisaalta on selvästi pienempi mahdollisuus että tulisi niistä iso alennus. Ei välttämättä tule isoa alennusta ennen julkaisupäivää.
Kelpaako 40€ hintaan? Play-Asia on ihan legit jälleenmyyjä, jos mietityttää.Minua taas ärsytää se että minkä takia jokainen paikka vaihtelee milloin on Black Friday tarjoukset? GOG iss ei ole edes alkanut Black Friday 2020 tarjoukset ja Black Friday viimeinen päivä on perjantaina USA time. Minua kiinnostaa ostaa PC Cyberpunk 2077 ja PC Baldurs Gate 3 ainakin ne 2 peliä, mutta sais tulla oikein mukava iso alennus niistä minusta en maksa jotain 50-60 euroa niistä.
Hinta kelpaisi. Myyjä ei. Sivusto on ihan ammattimaisesti tehty ja ei mitään vikaa Online sivustossa. Jos koetat ottaa yhteyttä niin englanti taito palautteiden mukaan on kehnoa. Miltä kuulostaa esim 2-3 kuukauden myöhästyminen tomitukselta?Kelpaako 40€ hintaan? Play-Asia on ihan legit jälleenmyyjä, jos mietityttää.
Play-Asia on legit jälleenmyyjä fyysisten tuotteiden osalta, digitaalisissa tuotteissa se ei ole virallinen jälleenmyyjä vaan skannaa koodit retail-bokseista.Play-Asia on ihan legit jälleenmyyjä, jos mietityttää.
Virallisilta digitaalisilta jälleenmyyjiltä Cyberpunk 2077 maksaa tällä hetkellä 60 euroa. Joko maksat sen, tai:Baldurs Gate 3 tai Cyberpunk 2077 hintaan 40 euroa kelpaisi minulle siis PC:lle.
No minulla ei ole niin super kiirre. Katson nyt ensin kun tuo GOG jossain vaiheessa alkaa BF alennukset tällä viikolla joko tänään, huomenna tai perjantaina.Play-Asia on legit jälleenmyyjä fyysisten tuotteiden osalta, digitaalisissa tuotteissa se ei ole virallinen jälleenmyyjä vaan skannaa koodit retail-bokseista.
Virallisilta digitaalisilta jälleenmyyjiltä Cyberpunk 2077 maksaa tällä hetkellä 60 euroa. Joko maksat sen, tai:
Fyysisen kopion saa hieman halvemmalla kuin tuo 60 euron hinta, minkä lisäksi peli luultavasti tulee julkaisun jälkeen myyntiin myös muille digitaalisille jälleenmyyjille.
- Käytät Venäjä-VPN ja ostat pelin GoG:ista noin 30 euron hinnalla. Paras näistä vaihtoehdoista, koska ostat pelin suoraan CD Projectilta eikä välikäsille mene mitään.
- Ostat pelin epävirallisilta/harmaan alueen avainkaupoilta hieman yli 40 euron hinnalla. Pelikoodin alkuperästä ei ole takeita, eikä ole tietoa paljonko kehittäjille menee rahaa.
- Lataat pelin ilmaiseksi, siinä ei ole kopiosuojausta.
Esim. half-life alyx oli alennuksessa (joskin todella pienessä, luokkaa 10-15%) ennen julkaisua. Oli tosin yhä julkaisupäivänä samassa alessa.Siis häh! Peliä myytäisiin siis ennakkoon alennuksella, mutta julkaisupäivänä täyteen hintaan?