Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Steamissa siis 27% läpäissyt pelinCD Projekt Redin odotetut Cyberpunk 2077 on läpäistävissä nopeammin kuin studion aiempi The Witcher 3, mikä on kehittäjiltä tietoinen päätös.
Studion tehtäväsuunnittelija Patrick K. Mills paljasti uudessa haastattelussa, että pelaajilta saadun palautteen perusteella The Witcher 3 oli liian pitkä ja että tätä tuki myös pelin alhainen läpäisyprosentti. Siksi Cyberpunk 2077:n tarina haluttiin tiivistää pituudeltaan pienemmäksi, joskin halukkaille pelattavaa on edelleen tarjolla runsaasti.
– Haluamme ihmisten kokevan koko tarinan, joten lyhensimme päätarinaa. Pelissä on silti paljon tekemistä, ja täydellisen läpipeluun osalta en osaa antaa edes summittaista lukemaa [tarvittaville pelitunneille], Mills sanoo.
Lähde: IGN
Cyberpunk 2077:n päätarina ei ole yhtä pitkä kuin The Witcher 3:ssa - Pelaaja.fi
CD Projekt Redin odotetut Cyberpunk 2077 on läpäistävissä nopeammin kuin studion aiempi The Witcher 3, mikä on kehittäjiltä tietoinen päätös. Studion tehtäväsuunnittelija Patrick K. Mills paljasti uudessa haastattelussa, että pelaajilta saadun palautteen perusteella The Witcher 3 oli liian pitkä...pelaaja.fi
Steamissa siis 27% läpäissyt pelin
Niin, näyttää siltä, että olisi 1080p / medium suositukset.
Ei jaksa uskoa, että mistään high tasosta olisi kyse.
RTX ON sitten ihan erikseen ja kai siihen joku "HD" paketti tulee, jos noin pieni tosiaan on koko levyllä.
Vähän arveluttaa onko tästä tulossa enemmän Watch Dogsin kaltainen adhd-sähläys hienoilla kuorilla ja ontolla sisällöllä kuin Witcherin tyyppinen hidastempoisempi aikuisille suunnattu peli. Toivottavasti ei.
Luotto on sen verran kova CDPR:n etten oo huolissani ja jos on paska niin refundi toimii
Voe helvetin helvetin helvetti sentäänCyberpunk 2077:n päätarina ei ole yhtä pitkä kuin The Witcher 3:ssa - Pelaaja.fi
CD Projekt Redin odotetut Cyberpunk 2077 on läpäistävissä nopeammin kuin studion aiempi The Witcher 3, mikä on kehittäjiltä tietoinen päätös. Studion tehtäväsuunnittelija Patrick K. Mills paljasti uudessa haastattelussa, että pelaajilta saadun palautteen perusteella The Witcher 3 oli liian pitkä...pelaaja.fi
Steamissa siis 27% läpäissyt pelin
Mulla on vaan tämä vamma aivoissa, että kun päätarina loppuu, samalla tipahtaa kinostus peliin. On tarve saada sellainen closure, vähän niin kuin lukisi pitkä kirjan päätökseen, niin kun sen painaa viimeisen kerran kiinni, niin se on siinä. Peleissä tämä closure tulee kun koko homman punainen lanka eli pääjuoni päättyy.
Nyt pitää vain varoa ettei ahnehdi sitä päätarinaa liikaa.
Mulla on vaan tämä vamma aivoissa, että kun päätarina loppuu, samalla tipahtaa kinostus peliin. On tarve saada sellainen closure, vähän niin kuin lukisi pitkä kirjan päätökseen, niin kun sen painaa viimeisen kerran kiinni, niin se on siinä. Peleissä tämä closure tulee kun koko homman punainen lanka eli pääjuoni päättyy.
Nyt pitää vain varoa ettei ahnehdi sitä päätarinaa liikaa.
Sama täällä. Harmitti kun tuli jätettyä iso osa Witcherin sivutehtävistä päätarinan jälkeen. Eihän ne sitten enää napannut. Pääjuonen ohella meni mukavasti.
Onko sulla vielä Hearth of Stone pelaamatta?! Se oli parempi kuin pääpeli.Edes lisäosat eivät enää napanneet.
Onko sulla vielä Hearth of Stone pelaamatta?! Se oli parempi kuin pääpeli.
Night Cityn kotisivut: Welcome to Night City
No päätarinan voi pelata kolmesti läpi ja alun pitäisi ainakin olla erilainen jokaisessa mutta missä välissä sitten nämä kolmen eri aloituksen polkua kohtaa on mysteeri.Se että päätarina ei ole yhtä pitkä ei tarkoita etteikö peli sivu questeineen voisi olla silti pidempi.
Sama itellä. Mutta tässä hahmosta tuli muutenkin aika op isoimmilla leveleillä vaikka oli vaikein vaikeusaste.Itsellä varsinkin ekalla läpipeluulla tuli kahlattua kaikki sivu kyöstit aina ensimmäisenä ja sit kun oli pakko jatkaa mainstoryä niin sitten sitä. Ei välttämättä ihan optimaalinen sekään koska mainstory tehtäviin oli sitten ihan yli levelinen ukko.
Witcherissä oli kyl aika selviö millon nuo questit piti tehä, kun oli niin tiukkoja nuo XP-rajat sivuquesteilla, että et saanu juuri mitään jos olit ylilevelillä. Questeja tuli sitä vauhtia, että sai olla lähes koko ajan tekemässä niitä "erääntyviä" vihreitä tai "erääntyneitä" harmaita sivuquesteja. Pääquesteista taas sai niin paljon xp:tä ettei niitä kannattanut todellakaan tehdä jos sivutehtävistä halusi jotain muutakin hyötyä kuin tarinan verran.
Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.jos olit ylilevelillä
Muistan kun Elder Scrolls IV: Oblivion julkaistiin, niin itsellä lähti ihan laukalle kaiken muun kuin päätarinan tekeminen.Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.
Hankalahan tuo on toteuttaa niin ettei kuitenkaan vihut skaalaudu niin kuin esim. Skyrimissä. Tietysti voisihan sitä aina lisätä vihuja, mutta onko sekään mielekästä kaikissa tapauksissa.
Jotenkin tässä odotellessa on suurimmat odotteluhimot jo aikalailla kaikonnut peliä kohtaan, nyt pystyy ottamaan sen neutraalisti vastaan.
Joo, kyllä se aika koomiseksi menee kun suuri soturi joutuu mahtavalla miekallaan lyömään rottaa kolmestiSiinä vaiheessa kun sitten aloitin sitä, olikin päätarinan ekat tappelut aivan uskomattoman vaikeita.
Aluks koska CDPR kehittäjänä ja teemansa puolesta. Nykyään paha sanoa, trailereiden paskuuden jälkeen en odota enää mitään.Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
Monella märkiä unia jostain Cyberpunk-aiheisista peleistä sekä firman edellinen tuotos. vähän ku jokainen GTA on jumalpeli vaan koska se edellinen GTA oli hyvä ja se oli hyvä koska edellinen GTA oli hyvä.Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
Koska Witcher 3 oli todella hyvä peli ja kyberpunk on kiinnostavampaa kuin fantasia.Mikäs tästä pelistä tekee niin ihmeellisen, että tätä odotetaan kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa?
Aluks koska CDPR kehittäjänä ja teemansa puolesta. Nykyään paha sanoa, trailereiden paskuuden jälkeen en odota enää mitään.
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.En kyllä tiedä mikä noista trailereista sitten paskoja tekee. Saatat olla aika yksin mielipiteesi kanssa..
Et ole yksin.Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.
Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
Kyllä toi muhunkin on iskeny paljon vähemmän kun haluaisin, ois kiva jos olisi joku peli jota odottaisi tosi paljon. Oon ostamassa uutta konetta Zen3 + uusien näyttiksien myötä niin olisi helpompaa perustella rahankäyttöä itselleni jonkun super-hienon pelin takia.Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.
Mut joo, vaan mun mielipide onneks. Kyllä mulla tää edelleen Steamissa on ennakkovarattuna, mutta odotukset on kyllä aika romahtaen laskenu jokasen trailerin myötä.
Witcher 3:eenhan tuli päivityksessä tuo mahdollisuus skaalata vihollisit levelin mukaan, teki pelistä huomattavasti paremman kun level nelikymppisenäkin saattoi kuolla susilaumalle.Witcherissä (3) piti kyllä tarkkailla omaa leveliä ettei mennyt liian hyväksi, kun sitten pääjuonen tehtävät olivat aivan liian helppoja.
Hankalahan tuo on toteuttaa niin ettei kuitenkaan vihut skaalaudu niin kuin esim. Skyrimissä.
Joo niinhän mä varmaan oonkin, eikä tätäkään varmaan sais sanoa kun paikotellen tuntuu olevan tääkin peli joku pyhä lehmä. Ei vaan mulle noi gameplay trailerit oo iskenyt ollenkaan, tää ei näytä roolipeliltä, vaan joltain räiskintäpeliltä johon on liimattu RPG elementtejä Borderlands tyyliin (pomppivat numerot, bullet sponge vihut yms). Höystettynä sellasella "mä oon kova äijä kun vittuilen kaikille"-dialogilla joka näyttää valintojensa puolelta aika torsolta.
Näkemyserojahan nämä on, ja toki peli näyttää varmasti hienommalta kun nuo Youtube videot, mutta mulle noissa videoissa ei ole näkynyt mitään niin ihmeellistä että olisin yllättynyt jos tuo grafiikan puolesta olisi jo julkaistu vuosi sitten.Kyllä nuo omaan silmään näyttää ihan 2020 vuoden pelin graffoilta.
Pitää muistaa että videoilla laatu on enemmän tai vähemmän pakattua suttua eikä se kerro koko totuutta. Itse tulen todennäköisesti olemaan hyvinkin tyytyväinen siihen miltä peli 4K:na näyttää.
Joo, ettei jää väärinkäsityksiä niin toki mullekin tarina on tärkein ja juuri pelailen uudestaan New Vegasia juurikin tarinan takia (vaikka muistaakin about kaiken).No, onneksi CDPR osaa tarinankerronnan ja itse odotankin sitä kaikista eniten. Sitten olen pettynyt jos tehtävien taso ja käsikirjoitus ei ole vähintään W3 tasoa.
Mitä helvettiä, onko täälä joku toinenkin joka ei oo pelannu witcheriä... Itelläki kaikki kolme osaa on köllötelly stiimissä vuosikaudet ja aina aatellu alottaa projektina pelaamaan ne läpi järjestyksessä mutta voi helvetti kun noita pelejä on joka kirjasto täynnä ettei vaan kerkee. Ja nythän jossain uutisessa mainittiin että witcher kolmosesta ois tulossa joku enchanced -versio jossa paremmat tekstuurit ja jopa jotain rtx -töhnää niin joskohan sitä pääsis vihdoinkin pelaileen kun sais tän näyttiksen vielä päivitettyäLisättäköön vielä että vaikka on Witcher 3 ostettuna niin ei ole tullut pelattua sitä alkua pidemmälle. Tuli jotenkin käytettyä kaikki energia Skyrimiin jossain kohtaan ja sit samalla Witcher vaan jäi pelaamatta kunnolla. Ja tiedän, pitäisi kyllä Witcher 3 pelata myös läpi