Onko ollut muuten mitään puhetta miten open world on tässä toteutettu? Onko se enemmän Rockstar ja Bethesda tyylinen jossa joka alueelle pääsee enemmän ta vähemmän milloin tahansa vaikka kyseiselle alueelle ei olisikaan tehtävää vai onko se nin että alueita aukeaa vasta kun on tehtävä kyseiselle alueelle?
Ensimmäisen demon perusteella kyseessä voisi olla hyvinkin jälkimmäinen. Tehtävässä on melko selkeä piste aidan portissa josta tehtävä ja alue alkaa ja ilman tehtävää alueen voi helposti sulkea. Myös koko alueen rakenne vaikuttaisi siltä että se on rakennettu nimenomaan kyseistä tehtävää varten.
Wall runin poistaminenkin viittaisi vähän siihen että kehittäjät eivät keksineet miten estää pelaajien pääsyn alueille joihin heidän ei vielä tulisi päästä.
Ensimmäisen demon perusteella kyseessä voisi olla hyvinkin jälkimmäinen. Tehtävässä on melko selkeä piste aidan portissa josta tehtävä ja alue alkaa ja ilman tehtävää alueen voi helposti sulkea. Myös koko alueen rakenne vaikuttaisi siltä että se on rakennettu nimenomaan kyseistä tehtävää varten.
Wall runin poistaminenkin viittaisi vähän siihen että kehittäjät eivät keksineet miten estää pelaajien pääsyn alueille joihin heidän ei vielä tulisi päästä.
Viimeksi muokattu: