- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 871
Ei saatana jotta tuli ikävät muistot tosta mieleen. Human Revolutionhan ei myöskään osannut mitenkään pelaajalle näyttää statistiikkaa onko niitä tappoja ja alertteja vai ei, niin siinä mentiin sit sokkona pelin alusta loppuun. Toi tulitaistelu on sopivasti siinä loppupuoliskolla peliä muutenkin.Deus Exissä kaikki pelaajan suoraan tai epäsuorasti aiheuttama toiminta, joka johti jonkun kuolemaan, oli tappamista. Ei saanut esimerkiksi hakkeroida tykkejä vihollista vastaan, jos halusi pasifistisaavutuksen. Human Revolutionissa on vähän pahamaineinen tulitaistelu (siinä kun Malikin ja Jensenin kopteri ammutaan alas vihollislauman keskelle), jonka aikana yksi vihollinen tappaa vahingossa itsensä ja tämä lasketaan pelaajan syyksi.
Saa nähdä miten Cyberpunk asian katsoo. Toisin kuin Deuseissa, en kyllä aio yrittää pasifistipelaamista ensimmäisellä kerralla. Cyberpunkin maailma on tyyliltään erilainen ja kannustaa vähän rempseämpään pelitapaan. Tulevaisuudessa henki on halpaa ja luodit samoin.
Mut joo, CDPR on kerinnyt lupaamaan pasifistille mahdollisuuden ja mä vähän lasken sen varaan. Toisaalta jos se vaan tarkottaa sitä et aseet ampuu pikkasen erilaisia luoteja ja vaikutus pelityyliin on hyvin minimaalinen, niin sit melkeen ihan se ja sama vaikkei sitä oliskaan. Ton pasifistin myötä oon pikkasen pitäny sitä toivoa yllä et stealthikin olis pelissä mahdollista, toivottavasti myös on. Vaikea kyllä keksiä miten pasifistiruni onnistuis ellei pelissä ole stealthmekaniikkoja, ellei sit tosiaan aseista vaan vaihdeta luodit kumiin ja sillä selvä.
Mut reilun kuukauden päästähän sen näkee. Kaikki sopivasti vimosen päälle julkasua varten, 3080 koneessa ja OLEDia TV-tasolla, mikäli peli tarjoaakin parempaa antia visuaalisesti kun pelillisesti ja tuleekin ultrawide hylättyä paremman resoluution ja kuvanlaadun vuoks.