Cyberpunk 2077

Valinnanvapaus joo, mut olihan siinäkin sellanen pieni moraalijärjestelmä. Tarpeeks lahtasit porukkaa niin Snakelle kasvo sarvi päähän ja veret ei lähteny suihkussakaan pois. Ton enempää en sit muista et vaikuttiko mihinkään, mut onhan toikin jo pelkästään sellanen "hyihyi" huomautus peliltä sulle.
Kyperpunkissa se sarvi kasvaa jonnekin muualle. :ssmirk:
 
Cyberpunk 2077 ei sisällä moraalijärjestelmää


Elikkä pelaaja saa itse päättää mitä hyväksi havaitsemiansa keinoja käyttää, eikä peli pakota sinua yhteen muottiin.
MGSV oli tästä erinomainen esimerkki kun pelaajalle annettaan valinnanvapaus.

Ite yleensä pidän moraalijärjestelmistä, mutta eipä tuo haittaa.

Siis esimerkiksi vanhoissa Fallouteissa tai Knights of the Old Rebublicissä se toi suurta tyydytystä pelata "pahaa hahmoa" kun oli kaikkia moraaliperkkejä ja muuta.
Skyrimmissä jne taas se ei ole mahdollista, koska voit samaan aikaan olla paladin pelastaja ja salamurhaaja, ja mitään eroa et koe hahmossasi.
 
Hei, ovatko nämä kaikki 4 kuvaa nyt sitten auto mainoksia? Elikkä meillä olisi 4 eri hintatasoa / elintasoa?
C://USB-01_backup/CONCEPT_ART/CP_visual_styles

"Get Rich or Die Tryin' is the debut studio album by American rapper 50 Cent." - Kuten tiedämme, tämä kaveri nousi rikkauksiin huumekauppiaana. Kelasin että onkohan joissain autoissa (neomilitarism) esimerkiksi aseistusta? Sitten mietin sitä että kun on lentäviä autoja, ja tämä Cyberpunkin luoja mukana tekemässä peliä, ja hänen lempi juttunsa Blade Runnerit. Voisiko olla niin että poliisi, "blade runnerit", erikoiskytät, saattaisivat käyttää lentäviä autoja?

Tuossa viimeisimmässä videossa, video alkaa sillä että V on menossa tällaiseen tekoälyn hallitsemaan motelliin (no-tell motel), joka tekijöiden mukaan on paikka, jossa rikolliset toistuvasti sopivat tapaamisia / tekevät diilejä, koska tosiaan kaikki toimii tekoälyllä, kuten suositussa scifi-sarjassa (muuntohiili). Nyt tuossa alkukohtauksesta kaksi lentävää autoa sujahtaa yli, tavallaan poliisipartio ilmassa, "rosvot" alempana tekemässä bisnestä. No juu... tuli vain mieleen noista automainoksista, että mikäköhän on lentävien autojen rooli kun niillä ei itse lennetä ja itselle tosiaan tulee niistä kovasti mieleen Blade Runner.

(lisäys: huomatkaa vielä vilkkuvat valot noissa lentävissä autoissa, viranomaisia...)
 
Konseptitaide on juuri sitä miltä se kuulostaakin.

Eli konseptitaidetta.

... niin ja koska omistan useita Concept Art -kirjoja, niin niiden sisällöstä noin 90 % päätyy peliin. Joten kysyinkin että onkohan autoissa aseistusta? Lentävät autot (erikoiskyttiä)? Neljä erilaista yhteiskuntaluokkaa, kaupungin kuudessa eri piirissä.
 
Joten kysyinkin että onkohan autoissa aseistusta?

Väittäisin että osassa autoista on, osassa ei. Ainakin militaristi (konsernien omien) tai sitten lakiavalvovien tahojen autoissa samoin kuin panssarilasia jne. Se tuleeko niitä peliin jää nähtäväksi.

Esim. tässä taidetaan pureutua asiaa hieman syvemmin:


Kohdassa 1.23 mainitaan että jokainen kerta kun näet auton sinulla on (teoriassa) mahdollisuus ottaa se haltuusi. Myös että aseistettuja autoja olisi. Sen jälkeen on videota lentävästä poliisiautosta... Toki myös taidekuvaa tankista (ei tietoa löytyykö niitä pelistä...)

“Every time you see a vehicle in the game, it will be possible for you to take control, and you can start the fight from there. It’s typically things player find cool to do. Although I can’t give details about current vehicles in the game, customization of cars are in the game”.
+
“the game will allow you to enter many buildings, knowing that everything was done by hand, because we believe that quality comes first through manual creation. Nothing is procedural in the world.”

Mikä teoriassa tarkoittaisi että tuossa olisi useita rakennuksia mitkä kaikki olisi käsin tehtyjä ja viimeisteltyjä = erilaisia eikä vain randomilla paikoilleen lätkittyjä. Toki tuo kaikki jää sitten itse pelissä nähtäväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän siitäkin jotkut voivat vetää johtopäätöksiä millainen peli tulee oikeasti olemaan o_O

Oman käsitykseni mukaan pelin pääsuunnittelijat hankkivat taiteilijoita, jotka sitten suht tarkkojen ohjeiden mukaan luovat taidetta. Tätä taidetta (Concept Art) käyttävät sitten tasojen suunnittelijat. Usein konseptitaide on hienompaa mihin pelin tekijät, koodarit, graafikot, jne. ovat sitten lopulta pystyneet. MUTTA jos konseptitaiteessa on esim auto, joka lentää, niin kyllä tälläinen siinä pelissäkin on.

Joku osa taiteesta joudutaan aina jättämään pois, mutta se on silloin turhaa työtä ja rahaa mennyt hukkaan. Konseptitaide on todella mielenkiintoista sillä se kertoo pelinmaailmasta ihan yhtälailla kuin trailerit joita innoissaan katsomme. Esim. tuo 4.kuva, jossa super rikkaita, niin voisiko tuollainen "mega palatsi" olla pelissä, jonne joku tehtävä sijoittuisi. Valtava futuristinen kartano, jossa allasalue, joka muuttuu vesiputoukseksi, joka virtaa pihan viidakkoon, josta löytyy iso portti alueelle, omistajalla keinotekoinen jaguaari lemmikkinä, vai onko pantteri jne.

Väittäisin että osassa autoista on, osassa ei. Ainakin militaristi (konsernien omien) tai sitten lakiavalvovien tahojen autoissa samoin kuin panssarilasia jne. Se tuleeko niitä peliin jää nähtäväksi.

Tuolla foorumeilla oli pohdintaa että tuollaisen auton kuin kuvassa 3. voisi bongata kaupungin keskustasta, missä suuryritykset pitävät majaansa. Henkivartija-autonkuljettaja, joku firman pomo takapenkillä. Miten tuollaisen auton voisi varastaa... ja nappia painamalla saada esiin jonkun aseistuksen, pitääkö auto ensin hakkeroida, jne. Kiinnostava peli tulossa.
 
... niin ja koska omistan useita Concept Art -kirjoja, niin niiden sisällöstä noin 90 % päätyy peliin. Joten kysyinkin että onkohan autoissa aseistusta? Lentävät autot (erikoiskyttiä)? Neljä erilaista yhteiskuntaluokkaa, kaupungin kuudessa eri piirissä.

Ai sinäkin keräilet niitä. No mitäs löytyy?
 
Koko tuskin enään nykyajan peleissä on uutta:
Cyberpunk 2077 Should Require 80GB on PS4; 4K Confirmed for Xbox One X

Cyberpunk 2077 can be pre-ordered on PlayStation Store and Microsoft Store, which led us to learning that the PlayStation 4 version of the game will likely require at least 80GB of disk space available (13GB more than the already bulky Days Gone), and that the Xbox One version will attempt to take full advantage of this platform's unique capabilities – owners of the "most powerful console... in the world" should be able to run the game in 4K. It's not quite clear yet how CP2077 will utilize the extra power of PlayStation 4 Pro, or how much space the Xbox One version will exactly require .

Ite yleensä pidän moraalijärjestelmistä, mutta eipä tuo haittaa.

Siis esimerkiksi vanhoissa Fallouteissa tai Knights of the Old Rebublicissä se toi suurta tyydytystä pelata "pahaa hahmoa" kun oli kaikkia moraaliperkkejä ja muuta.
Skyrimmissä jne taas se ei ole mahdollista, koska voit samaan aikaan olla paladin pelastaja ja salamurhaaja, ja mitään eroa et koe hahmossasi.

Joo itsellenikin passaisi moiset jos voisit noilla vaikuttaa oikeasti juonen kulkuun siten että liitytkin "pahisten" puolelle ja pelin loppu erilainen mutta yleensä moraali hommat vaikuttaneet vain johonkin kosmettisiin hommiin tai sitten jonkun random kaveri kuolee joka ei vaikuta taas itse pelin maailmaan/juoneen mitenkään.
 
Joo itsellenikin passaisi moiset jos voisit noilla vaikuttaa oikeasti juonen kulkuun siten että liitytkin "pahisten" puolelle ja pelin loppu erilainen mutta yleensä moraali hommat vaikuttaneet vain johonkin kosmettisiin hommiin tai sitten jonkun random kaveri kuolee joka ei vaikuta taas itse pelin maailmaan/juoneen mitenkään.

Itselleni tuolla taas ei ole väliä. Olkoot kyseessä pelit tai elokuvat, hahmolla on enemmän merkitystä kuin itse juonella. Juoni ja sen loppu on vain kehyksiä, minkä ympärillä hahmo elää.

Vanhoissa Fallouteissa toki on kiva että lopussa on pieni tiivistelmä asioista, mutta lopulta tärkeintä on se matka sinne, eikä se loppu. Sillä ei ole väliä, että pelastuuko maailma lopussa vaiko ei, tärkeämpää on se että kuka oli se joka teki tämän, ja tähän vaikuttaa nämä kaikki pienet kosmeettiset hommat ja random kaverien kuolemiset. Niistä syntyy kokonaisuutena enemmän draamaa, kuin suurista muutoksista tarinan loppuun.

Jostain syystä pelaajat nimenomaan vaativat dramaattisia muutoksia loppuun ja puhuvat juonesta, mutta elokuvien suhteen ihmiset ovat yleensä armeliaampia. Siitä huolimatta, että pelit jos mitkä panostavatkin niihin hahmoihin, kuten FF, Witcher, Mass Effect, Baldurs Gatet, jne. ei kukaan muista niitä tarinoidensa, vaan hahmojen takia. Ja siksi jutut millä voi vaikuttaa siihen hahmonsa tyylliin RPG:issä, ovat aina kutkuttavia.
 
Sielä olis gigantia collectors editionia tarjolla. Xboxia +5 muita +25kpl. Piti boksi versio laittaa, diginä pc lle kumminkin kaveriksi tuo tulee hommattua.
 
Eli moninpeliä ja olisko tuo AAA-julkaisu sitten maksullinen dlc. Uskaltaisikohan sitä jopa toivoa hyvällä tarinalla varustettua coop-mähinöintiä :think:
 
Tuossa oli puhetta aikaisemmin siitä että jos useat pelaajat tilaavat pelin ennakkoon, niin se voi vielä jopa buustata peliä että siihen saadaan vieläkin enemmän resursseja.

Nyt moninpelin parissa 40 työntekijää.

CDPR ollut tyytyväinen ennakkotilaajien määrään. Ehkäpä se jumalpeli on sittenkin tulossa.
 
Ihan pikkasen toivois moditukea tms, jolla saisi (varsinkin coop moninpeliin) käyttäjien tekemiä tehtäviä pelattavaksi myöhemmin. Tai ettei ainakaan niiden ymppäämistä peliin aktiivisesti estettäisi. Pelin elinikä kasvaa kummasti jos se ei ole yhden läpipeluun ihme.
 
Ennakkotilasin tästä jo taannoin tuon Collector's Edition version PC:lle. Normaalisti en näin tee, mutta CDPR kohdalla tein poikkeuksen.
 
Pelin elinikä kasvaa kummasti jos se ei ole yhden läpipeluun ihme.

MODi tuki on eri asia. Nyt pelissä tulee olemaan lukuisia eri tapoja pelata, erilaisia loppuja, jne. MODit muuttavat pelaamista useimmiten radikaalisti. Mitäs jos joku keksii modata vaikka Animals jengistä valkoisen ja päähenkilöstä mustan... ei jatkoon.

Toki en pitäisi mahdottomana ideana että tuki lisättäisiin tulevaisuudessa. Nyt vaan suurin osa ajasta menee pelin viimeistelyyn / hiomiseen. Onhan siellä jo mietitty tulevaa lisäsisältöä. Moninpeliä rakennetaan ja ties mitä mistä emme vielä tiedä. Onko Lady Gaga pelissä... pettyvätkö kaikki tulevaan gameplay-demoon, siirtyykö pelin julkaisu.

Ennakkotilasin tästä jo taannoin tuon Collector's Edition version PC:lle. Normaalisti en näin tee, mutta CDPR kohdalla tein poikkeuksen.

Arvostan suuresti. Sinunlaisten ihmisten avulla pelistä tulee entistä parempi. Lisää pelimerkkejä > enemmän käsiä > viimeistellympi tuote.

Ilmeisesti peliä on tilattu ennakkoon todella paljon. Myös Kiinassa, vaikka siellä pelätään pelin kokevan sensurointia:
Cyberpunk 2077 is an instant best-seller on Steam in China as pre-orders open
 
Ennakkotilasin tästä jo taannoin tuon Collector's Edition version PC:lle. Normaalisti en näin tee, mutta CDPR kohdalla tein poikkeuksen.
Pc versiota kanssa harkitsin,
Ennakkotilasin tästä jo taannoin tuon Collector's Edition version PC:lle. Normaalisti en näin tee, mutta CDPR kohdalla tein poikkeuksen.
Gigantista oli collectorit kadonnut, powerista vielä saa samaan hintaan.
 
CD Projekt Red kommentoi väitteitä useista Cyberpunk-peleistä, mutta ei suoraan kiistä niitä | Muropaketti.com

Cyberpunk 2077:n kehittäjillä on tiettävästi julkistamattomia pelisuunnitelmia, mutta ainakaan vielä studio ei ole valmis niitä paljastamaan.

Eilen kerroimme CD Projekt Red -studion puolalaislehdessä kertomista paljastuksista, joiden mukaan studiolla olisi kehitteillä Cyberpunk 2077:n ohella toinenkin, samaan universumiin sijoittuva suuri peliprojekti. Lisäksi haastattelu paljasti, että Cyberpunk 2077:ään on kuin onkin kehitteillä moninpeli.

Nyt näyttää siltä, että joko kyseessä on uutisankka, tai sitten studiojohtaja Adam Kiciński puhui ohi suunsa.

GameSpotin mukaan CD Projekt Red on nimittäin julkaissut lausunnon, jossa selvennetään yhtiön kaikkien studioiden roolia Cyberpunk 2077:n kehityksessä. Yhtiön viidestä kehitystiimistä kolme keskittyy ensi keväänä julkaistavaan peliin. Niiden lisäksi neljäs tiimi kehittää julkistamatonta mobiilipeliä ja viimeinen tiimi keskittyy teknologian kehittämiseen.

Studion lausunto on tarkoitettu oikaisemaan eilen levinneitä tietoja. GameSpotin uutisen mukaan CD Projekt Red ei kuitenkaan suoraan kiistä kehittävänsä useita Cyberpunk-projekteja tai 2077:n moninpeliä.

The Witcher -sarjasta tunnetuilla kehittäjillä tiedetään olevan mobiilipelin lisäksi suunnitteilla myös toinen, AAA-tason julkistamaton peli, jonka on tarkoitus ilmestyä viimeistään vuonna 2021. Näyttää siis yhä mahdolliselta, että toinen tai molemmat julkistamattomista peleistä ovat Cyberpunk-universumiin sijoittuvia projekteja, ja studiojohto erehtyi vain puhumaan niistä liian aikaisin.
Vaikka tiedän ettei tule tapahtumaan mutta fiilistellä aina voi :p


(boldaduun kohtaan)
 
Arvostan suuresti. Sinunlaisten ihmisten avulla pelistä tulee entistä parempi. Lisää pelimerkkejä > enemmän käsiä > viimeistellympi tuote.

:confused:

Ei tämä ny kuitenkaan mikään Kickstarter-projekti ole, kyllä CP2077:lla on takanaan varmasti tukeva rahoitus omasta takaa vaikkei yksikään pelaaja ostaisi peliä ennakkoon. Witcherit toi kuitenkin sen verran massia CDPR:lle.
 
Ei tämä ny kuitenkaan mikään Kickstarter-projekti ole, kyllä CP2077:lla on takanaan varmasti tukeva rahoitus omasta takaa vaikkei yksikään pelaaja ostaisi peliä ennakkoon. Witcherit toi kuitenkin sen verran massia CDPR:lle.

Oho, tuota en tajunnutkaan, pelkästään The Witcher 3 myynyt yli 20 miljoonaa kappaletta.
 
MODi tuki on eri asia. Nyt pelissä tulee olemaan lukuisia eri tapoja pelata, erilaisia loppuja, jne. MODit muuttavat pelaamista useimmiten radikaalisti. Mitäs jos joku keksii modata vaikka Animals jengistä valkoisen ja päähenkilöstä mustan... ei jatkoon.

Modeissa on se hyvä puoli, että see ei muuta peliä lainkaa jos itse niin et halua. Ja nimenomaan voit peliä muutta radikaalisti mikäli niin haluat ja on modeja mitkä niin tekee. Modituki ei poista noita lukuisia läpipelumahdollisuuksia ja erillaisia loppuja, se vaan lisä mahdollisuuksia, mikäli niin halua, mutta sitä ei ole pakko käyttää. Siksi JATKOON ja isosti. Sitä ei tuu julkaisussa, mutta toivotavasti myöhemmin
 
Jos peliä ei suunnitella alunperin modattavaksi, niin jälkikäteen sen saaminen on ilmeisesti aika epätodennäköistä. Näin on itselleni jäänyt mieleen jostain Tuubi videosta. Mutta modituki olisi toki erittäin positiivinen asia, saa helposti kasan lisätunteja pelistä.
 
Ei taida kyllä red engine venyy mihinkään skyrim pelimoottori versioihin että voit tehdä uusia mappeja ja muita vaan nämä ovat lähinnä kosmittisia juttuja mitä witcher 3 oli.

Muistaakseni tässä Cyperpunkissa oli joku versio red enginestä.
 
En oikeastaan ole kuin yhteen peliin kaivannut moditukea. Mielestäni Sleeping Dogs olisi kaivannut käyttäjien tekemiä questeja. Sikäli epäilen, että tuskin tässäkään jään kaipaamaan, jos modausmahdollisuudet jää heikoiksi.
 
CDPR julkaisi official modkitin witcherille, voisi kuvitella että sen päältä voi jatkaa cp modkitin luomista kun vieläkin toimitaan redengine iterointien kanssa.
Mitähän ne käytännön syyt on että modkitin julkaisu on hankalaa. Kai se maksaa itsensä takaisin.
Ehkä se vie kuukausia aikaa kriittisiltä työntekijöiltä samalla kun peli pitää hoitaa julkaisukuntoon, tai on järkevämpää hoitaa kuntoon vasta kun työ pelimoottorin kanssa on lopetettu.
Ehkä alaston modit ei sovi marketoijille.
 
En oikeastaan ole kuin yhteen peliin kaivannut moditukea. Mielestäni Sleeping Dogs olisi kaivannut käyttäjien tekemiä questeja. Sikäli epäilen, että tuskin tässäkään jään kaipaamaan, jos modausmahdollisuudet jää heikoiksi.
Nyttehän AC odysseyssa voi tehdä omia questeja ja käsittääkseni lataa muiden mutta niihin ei voi kai lisätä mitää ääninäyttelyä.

Sen näkee mitä tulee mutta en odottaisi kyllä witcher 3 kummempaa moditukea tai mahdollisuutta, vaikka tähän tuliskin yhtä hienot mitä modimahdollisuudet ei se välttämättä kerro sitä että nähtäisin mitään skyrim falskaarin tapaisia teoksia.

Eikö taida Fallout 4 olla mitää yhtä isoja quest mappeja mitä skyrmissä, skyrim oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja yleisö innostui pelin modailusta siinä määrin että se oli kannattavaa ja kannattavaa niin paljon että konsoleille piti tuoda modi mahdollisuus.

@Kirottu monesti spekulointiin jo muroaikana että konsoleilla ei tulla modeja näkemään mutta niin se maailma vain muuttuu.

Toistaiseksi sanottu vain ettei launchissa ainakaan.
 
2017 kun niillä oli rekryjä Cyberpunkkiin, oli niillä samalla erilaisia moninpeli-rekryjä käynnissä, ja luki suoraan että pari eri peliä tekeillä (joista toinen Cyberpunk).

Ennakotilaaminen ei tuon kokoiselle pelille enää mitään merkitse, ei ne ketään ala pelkästään ennakkotilausten ansiosta enää palkkaamaan. Korkeintaan voisivat lisensoida jotain biisejä/ääninäyttelyä mitä ei muuten ollut tarkoitus, mutta eiköhän tuonkin suhteen budjetti ollut jo ihan kunnossa, kun Lady Gaga ja Keanu olivat jo mukana...:vihellys:
 
Varmaan ihan komiat RT efektit,näyttääca ainakin erittäin hyvältä kuvissa.
Saas nähdä millaisen RTX ohjaimen vaatii että jaksaa pyöritellä nätisti.
Rtx2070/2080 ilmeisesti demottu joten luulis että nykyisilläkin voisi pärjätä mukavasti.

cyberpunk-2077-nvidia-geforce-e3-2019-rtx-on-exclusive-4k-in-game-screenshot-001.png


cyberpunk-2077-nvidia-geforce-e3-2019-rtx-on-exclusive-4k-in-game-screenshot-002.png
 
Onko mitään co op juttuja vielä kuulunut?

Crossplay co op (PC & Xbox) olisi itselle oikein passeli systeemi mutta ei taida moiseen ylettyä kuin harva peli, ehkä ens sukupolven konsolien kanssa sitten enempi.
 
Ei ole mitään järkeä ostaa muuta kuin GOG:sta koska saat pelin ihan oikeasti itsellesi DRM vapaana.
Tämä. Itse ostan nykyään liki kaikki pelini GoG:stä. Vain iso hintaero (alennukset) saattaa joskus vetää steamiin.

Toistaiseksi olen odotellut, mutta saattaa mullekkin tulla ennakktilaaminen eteen. Josko vielä lisää tietoja ja pelivideota tihkuisi julkaisun lähestyessä.
 
odotteleis rauhassa arvostelut ja kahtois sitten ostaako ja onko se steam vaiko goggi.
harmi kun TB ribs niin ei oikein ole vieläkään löytynyt hyvää arvostelijaa :|
 
odotteleis rauhassa arvostelut ja kahtois sitten ostaako ja onko se steam vaiko goggi.
harmi kun TB ribs niin ei oikein ole vieläkään löytynyt hyvää arvostelijaa :|
Tuossa vaiheessa täytyy olla jo pelaamassa kun muut lukee revikoita ja harkitsee ostaakko vaiko ei.
Luotan Witcher 3 jälkeen että rahan arvoinen julkaisu tulee jälleen.
 
Voi olla että porukka joutuu ensin ostamaan uuden koneen ennen kuin saa tämän pelin toimimaan kunnolla. Vähän pelottaa että vaatii ihan tykki koneen että saa ”kaiken” irti tästä pelistä.
 
Voi olla että porukka joutuu ensin ostamaan uuden koneen ennen kuin saa tämän pelin toimimaan kunnolla. Vähän pelottaa että vaatii ihan tykki koneen että saa ”kaiken” irti tästä pelistä.

Joo, tai sitten ei. Se on ihan yksilöstä kiinni miltä haluaa pelinsä näyttävän. Esim itselleni riittää tänä päivänä ihan Full HD - resoluutio ja sulava 60 fps ja grafiikat high/med. Tiputetaan jotain AA:ta yms. turhuuksia sen mukaan jos ei tämä toosa jaksa jostain syystä peliä pyörittää. En todellakaan tarvitse "kaikkea" irti nauttiakseni pelistä. Mutta tämä onkin minun mielipiteeni.

Eikä tätä yhtä peliä varten tarvitse koko konetta päivittää...

Sitten on toki näitä joille on ehdottoman tärkeää pelata pelinsä sillä 120 fps ultra-tykityksillä 4K-näytöltä viimeisten päälle pelituolien/sukkien kanssa jne. Nämä jannut nyt päivittelevät koneitansa muutenkin joka viikko jollain saksasta tilatuilla SER:eillä. ;)
 
Grafiikat ei nyt omaan pelikokemukseen vaikuta ihan hirveästi, en todennäkösesti huomaa ees eroa ultran ja highin välillä, tärkein on ees suht tarkat tekstuurit. Toisaalta en oikeestaan ees nykypäivänä vois kuvitella pelaavani jollain 24" 1080p näytöllä, oli virkistystaajuutena mitä tahansa. Huomattavasti nautittavammat pelikokemukset saanu sillä kun näyttöä päivittäny, valitettavasti vaan näyttistäkin pitää päivitellä huomattavasti useammin. Ei muakaan kauheesti kiinnosta onko se FPS 60 vai 90, kunhan nyt yli 60 jokasessa paikassa ois niin oon ihan tyytyväinen. RTX efektit nyt ei mitenkään tunnu olevan sen +1k€ investoinnin arvosia, 1080ti saa riittää tälle pelille. Toki ellei 3000-sarja kerkee tulla ensin...

Mut ei tää mitään erikoisempaa tuu vaatimaan pyöriäkseen. Muistetaan kuitenkin et perusmallin Xbox Onenkin pitäis tätä pystyä pyörittämään, ja siinä on niin ripulista rautaa sisällä ettei oo toista. Toinen asia sit on jos haluaa kaiken ultralle, mut en siihenkään oikeen jaksais uskoa et vaadittais mitään RTX 2080 tehokkaampaa, jättää ne tunnetut tehosyöpöt pois (RTX) niin eiköhän se 60fps oo saavutettavissa vaikkei oiskaan 10k myllyä alla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 365
Viestejä
4 493 078
Jäsenet
74 195
Uusin jäsen
J2323

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom