Cyberpunk 2077

Jos joku teistä haluaa tänä iltana ihan kunnolla uppoutua Cyberpunk 2077 uutisiin niin tästä voisi aloittaa: Cyberpunk 2077 Varmasti hypettyy, mutta mielestäni laatumatskua tarjolla.
 
Juu mutta kun tehtävä on pelastaa tyttö. Milläs menet tuonne sisään... siksi mietin hakkerointia... ehkä valepukua... vaihtoehtoista reittiä... unlikely... jotain? Voisiko ilmanvaihtoon sekoittaa jotain kaasua joka nukuttaa vihut, mutta tyttöön ei tule vaikutusta... unlikely. Jos tuo kohtaus on kokonaan pois niin melkoista. Vankina tuo tyttö on joka tapauksessa.
Ihan hatusta kaniinin vetäisten, jos jollain valinnoilla olisi voinut pelastaa tytön muussa tilanteessa tai hän ei vangiksi olisi joutunutkaan. Tai jättää pelastamatta...
 
Ihan hatusta kaniinin vetäisten, jos jollain valinnoilla olisi voinut pelastaa tytön muussa tilanteessa tai hän ei vangiksi olisi joutunutkaan.

Jaa, juu... tuota en tullutkaan ajatelleeksi. No juu lähinnä se että voit läpäistä pelin listimättä ketään, niin kelasin että silloin ei tarvitsisi käyttää edes Stealth-iskuja, tainnutuskranaatteja tai vastaavaa... se että hakkeroi jonkun nyrkkeily-sparraus-robootin niin kai se lasketaan tapoksi, mutta minusta ei pitäisi koska ei itse tapa, vaan hakkeroi. Juu olet varmaankin oikeassa, omat teot ratkaisevat.

Todellakin yritän läpäistä pelin listimättä ketään, mutta vasta tokalla pelikerralla ;)
 
On luultavaa että kun kaikki optimoinnit ja se viimeinen 1% pelistä, mikä vie vuoden, on valmis sitä näkee että jotkut asiat vaan ei toimi niin hyvin kuin alunperin ajateltiin.
Se oikeasti hyvä peli tulee kun kaikki ne ongelmat ja oppitunnit otetaan huomioon pre-production vaiheessa ja kaiken mikä toimi hyvin päälle rakennetaan uutta.
Sama homma oli cdpr edellisten pelien kanssa, witcher 1 < witcher 2 < witcher 3 < expansionit.

Ei ole yllättävää että cdpr ei räjäytä pankkia fps gameplay kanssa kun isoimmat pelialan yritykset on hioneet sitä vuosia, verrattuna niihin cdpr on tähtäimenä olla tarpeeksi hyvä että se ei mene tarinankerronnan tielle.
 
Itse en koskaan HYPE-junaan nouse kyytiin, jolloin en myöskään pety.
Tää viesti alkaa vaikuttaa jokasen postauksen jälkeen vielä hervottomammalta mitä se jo aluks oli, tääl on monta kertaa sanottu et rauhotu jo välillä, sun spekulaatiot lähtee ihan täysin käpälästä melkeen jokasessa ketjussa. Pelin julkasuun on vielä sellaset 10kk ja sul on helvetin pitkät kuukaudet edessä jos samalla tahdilla öyhötät menemään julkkariin asti.

Kukaan ei osaa sanoa millanen lopullinen tuotos tulee olemaan pelattavuudeltansa, mut toi gameplay videoki on jo sen verran vanhaa kamaa et siitä ei kannata johtopäätöksiä vetää siihen mitä 10kk päästä pelataan.
 
Ei ole yllättävää että cdpr ei räjäytä pankkia fps gameplay kanssa kun isoimmat pelialan yritykset on hioneet sitä vuosia, verrattuna niihin cdpr on tähtäimenä olla tarpeeksi hyvä että se ei mene tarinankerronnan tielle.

Juu, mutta nyt olisi mahdollisuus myös siltä osalta räjäyttää pankki. Kysyinkin aikaisemmin minkä kaikkien yritysten kanssa CDPR tekee yhteistyötä? Voisiko FPS-räiskimisen ulkoistaa, vai riittääkö yksi CS-PRO-pelaaja...

Tää viesti alkaa vaikuttaa jokasen postauksen jälkeen vielä hervottomammalta mitä se jo aluks oli, tääl on monta kertaa sanottu et rauhotu jo välillä, sun spekulaatiot lähtee ihan täysin käpälästä melkeen jokasessa ketjussa. Pelin julkasuun on vielä sellaset 10kk ja sul on helvetin pitkät kuukaudet edessä jos samalla tahdilla öyhötät menemään julkkariin asti.

Kukaan ei osaa sanoa millanen lopullinen tuotos tulee olemaan pelattavuudeltansa, mut toi gameplay videoki on jo sen verran vanhaa kamaa et siitä ei kannata johtopäätöksiä vetää siihen mitä 10kk päästä pelataan.

No itseasiassa olen tähän ketjuun kirjoittanut aina silloin kun pelistä tulee uutta tietoa. Toiseksi aion seurata hyvin tarkasti pelin kehitystä. Kumma että sinulla itselläsi on aika tuollaisia kommentteja ketjuun kirjoittaa. Täällä on nyt hyvä mahdollisuus spekuloida sitä mitä on tulossa.

Ja juu olen hype-junassa, tai tarkemmin sanottuna odottelen tässä asemalla, iltaan mennessä olen mennyttä miestä. R.I.P.
 
Sanoisin, että osa alkuperäisen Thieffin viehätystä oli se, että se tappeleminen ei ollut se helpoin tapa lähestyä asioita. Epäilen, että jos kenttä/vastus/jne/jne-suunnittelussa panostetaan räiskimiseen, niin se on helposti muusta pois. Toki olen aina valmis positiivisiin yllätyksiin.
 
Sanoisin, että osa alkuperäisen Thieffin viehätystä oli se, että se tappeleminen ei ollut se helpoin tapa lähestyä asioita. Epäilen, että jos kenttä/vastus/jne/jne-suunnittelussa panostetaan räiskimiseen, niin se on helposti muusta pois. Toki olen aina valmis positiivisiin yllätyksiin.

Juu, mutta pointti oli se miten tuosta videon kohtauksesta selvitään listimättä ketään... ei mitenkään. Näin ollen eräs foorumisti fiksusti ehdotti että ehkä tietyssä "polussa" ei ole lainkaan tuota kohtausta. MUTTA millainen peli sitten on kun on useampia tällaisia tilanteita joissa mennään sinne vihollispesään säätämään...

Toinen foorumisti kaivoi esiin tainnutuskranaatit ja stealth-moovit...

Itse yritin hakkeroida palohälyyttimen päälle...

Elikkä pointtina niin kyllä saa olla kekseliäs myös siellä juoni puolella kuinka käsikirjoitusta muutetaan aina, mitä tulee tilalle? Millaisia tilanteita siinä toisessa polussa... Vielä 2018 E3 messuilla CDPR kertoi että ruumiita tulee aivan varmasti muutama. Tämän vuoden 2019 E3 messuilla ääni kellossa oli muuttunut, voit pelata pelin läpi listimättä ketään... siitä huolimatta en usko näihin tainnutusnuoliin tai naatteihin,,, mikä olisi väkivallaton tapa pelata peli läpi.

Ehkäpä kokonaan uusi hahmoluokka. esim. hakkeri? Joku jolla on ihan erilainen polku,,, no juu vaikea sanoa. Kuulostaisi melkein omalta peliltä. Kuinka kaukana polut ovat toisistaan, aika kaukana siinä mielessä että pelidemossa pystyi skippaamaan kokonaisia näytöksiä, "sivutehtäviä" ... voisiko tuossa hiipiä sisään tällaisella "drone-hämähäkillä" esim. jotenkin hakkeroida nainen siihen kuntoon että pääsee livahtamaan tuuletusaukosta ulos ja sitten ambulanssia paikalle.

...

Joku The Witcher asiantuntija varmaan osaisi kertoa kuinka tehtävän suunnittelu siinä pelissä toimii, voitko esim Vihtorin 3:men pelata läpi listimättä ketään? Kuinka erilainen polku oli siihen toiseen verrattuna, ja näin!?
 
Joku The Witcher asiantuntija varmaan osaisi kertoa kuinka tehtävän suunnittelu siinä pelissä toimii, voitko esim Vihtorin 3:men pelata läpi listimättä ketään? Kuinka erilainen polku oli siihen toiseen verrattuna, ja näin!?
Ei ja päätökset tehdään aina keskusteluissa witcherin tapauksessa, erilaisia tapahtumia tulee erilaisten valintojen kautta, miten vartijat/kanssa ihmiset sinuun suhtautuu sinuun ja jopa jossain voidaan puhua että koko kylä tyhjenee toisen valinnan kautta.

Stealthiahan Witcherissä ei ole ollenkaan.
 
Jos on useita loppuratkaisuja niin se voisi kyllä tarkoittaa sitä että juonipolut vaihtelevat, eli jos haluat pelata tappamatta niin juonipolku etenee sitten siten että ratkaisuja tehtäviin löytyy muitakin kuin tappaa.

Mutta tulee niin lennokasta ja vauhdikasta tahtia kyllä tekstiä että taidan harventaa ketjun kirjoittajakunnasta erään niin pysyy näissä ketjuissa itekkin jotenkin kärryillä.
 
Ei oikein aukea mulle, että mikä tuossa testudon postaamassa pelipätkässä näyttää siltä, että sitä ei voisi jollain non-lethal tyylillä pelata. On pimeää nurkkaa, hyllyjä ja jopa vaihtoehtoista reittiä.

Luulis että joku kontakti vihollisiin on kuitenkin otettava. Oispa jännää aina käynnistellä palovaroittimia ja huone tyhjenee heh.

Toivottavasti eivät ainakaan achievementeja sido mihinkään non-lethal tyyliin. Että ne ottaa päähän vaikka usein suosinkin tainnutusta peleissä, mukava mies kun olen. Jotkut vaan ansaitsevat silti lyijymyrkytyksen.

Hyvältä tuo räiske näyttää mun silmään ja hyvä jos eri tapoja on edetä. Toivon kuitenkin että pääpaino on tarinassa ja rpg:ssä eikä peli mene liian DeusExäksi. Jotka toki ovat huippuja nekin.
 
Niin monesta immersive simistä( ja muustakin) oon pelannut non-lethal vaihtoehdot läpi, että eiköhän noita keinoja löydy. Yleisin on joku halpa tainnutuskeino, kuten Deus Ex:n lyönnit ja sit yksinkertaisesti vihollisten väistäminen.

Toivon tosin todellakin, että jos pelissä tällainen vaihtoehto on, niin siihen sidottu achievement sit vaatii myös sitä. Eihän ne tosin aina se hauskin pelimuoto ole, ainakin Dishonered maistui paljon paremmin murhaajana kuin tainnuttajana. Witcher3 achievementit oli kyl melko helppo saavuttaa kaikki, ei niiden puolesta ollut mitää painetta pelata uudestaan erillä tavalla. Tosin valitettavan usein nää non-leathal achievementit sit "bugaa" monella, että toivois etes jotain checkpoint järjestelmää, että vois varmistaa että peliä on järkevää jatkaa jos tuota tavoittelee. On ikävä sit tajuta jossain 40h pelaamisen jälkeen, et joo se yks tainnutettu ihminen vaan yhtäkkiä kuoli kun jäi jumiin tekstuuriin tms.

Tälle riville kaipaiski jo ehkä vähän jatkoa, tosin olishan tuossa Dis2 pelaamatta vielä:
Capture.JPG
 
Niin monesta immersive simistä( ja muustakin) oon pelannut non-lethal vaihtoehdot läpi, että eiköhän noita keinoja löydy. Yleisin on joku halpa tainnutuskeino, kuten Deus Ex:n lyönnit ja sit yksinkertaisesti vihollisten väistäminen.

Toivon tosin todellakin, että jos pelissä tällainen vaihtoehto on, niin siihen sidottu achievement sit vaatii myös sitä. Eihän ne tosin aina se hauskin pelimuoto ole, ainakin Dishonered maistui paljon paremmin murhaajana kuin tainnuttajana. Witcher3 achievementit oli kyl melko helppo saavuttaa kaikki, ei niiden puolesta ollut mitää painetta pelata uudestaan erillä tavalla. Tosin valitettavan usein nää non-leathal achievementit sit "bugaa" monella, että toivois etes jotain checkpoint järjestelmää, että vois varmistaa että peliä on järkevää jatkaa jos tuota tavoittelee. On ikävä sit tajuta jossain 40h pelaamisen jälkeen, et joo se yks tainnutettu ihminen vaan yhtäkkiä kuoli kun jäi jumiin tekstuuriin tms.

Tälle riville kaipaiski jo ehkä vähän jatkoa, tosin olishan tuossa Dis2 pelaamatta vielä:
Capture.JPG
Useimminhan noi "koko peli läpi non-lethalina ja huomaamatta" vaatii jonkintasosta masokismia edes lähteä yrittämään. Deus Exissä ja Dishonoredissa tuli ainakin turvauduttua quick saveen vähän liiankin useasti, mutta minkäs teet kun trial and erroria koko hommahan on jos ei videoita katso. Lisäks itellä ainakin ekan Dishonoredin ghostruni kusi ihan loppumetreillä siihen kun olin mennyt tekemään yhen niistä Granny Ragsin tehtävistä, piti sit käydä sitä morjestamassa viemäreissä lopussa ja sehän menee sit automaattisesti vituiks koko runi tossa. Nopeestihan sen pelas uusiks, mutta ongelmaks muodostu enemmänkin se ettei peli tosta kertonut mitään ja viimesin checkpoint missä asian ois voinut korjata oli kirjaimellisesti pelin tokassa tehtävässä.

Mut itepä toisaalta noihin aina lähtee, mut ainut mitä mua itteä häiritsee näissä peleissä missä on annettu vaihtoehtoja tappamiselle ja on monta eri loppuakin, on se et ne aina jokaikinen kerta tuntuu poikkeuksetta rankasevan tavalla tai toisella jos haluaakin tappaa porukkaa ja pelata samalla tavalla kun perinteisempää pumpumia. Deus Ex ainakin rankasee XP osalta aika rankasti ja Dishonored sit lykkii paskempaa loppua sulle. En tiedä voiko kovinkaan "vapaasta" vaihtoehdosta puhua, jos peli näkee tarpeelliseks muistuttaa sua jokasen nurkan takana et pelaat peliä väärin, parhaimmassa tapauksessa NPC:t alkaa kans vittuilemaan jatkuvasti ja osa sivutehtävistä lukittuu yms spedeilyä.
 
Joo, eihän nuo non-lethalit oikeastaan ole etes kovin suositeltavia ainakaan ekalla pelikerralla tavoiteltavaksi, menee melkoseksi kihnuttamiseksi välillä noiden kanssa ku pitää yrittää monelta kantilta ja sit just nuo, että pitää varmistaa vähän etukäteen et mikä voi pilata koko ajon.

Deus Exissä tosiaan tuo XP:n vähyys ammuskellessa oli yks syy miks tuota harrasti ihan "mielellään". Alienissa se oli taas vaan yhenlainen suola koko peliin olla tappamatta ketään ilman et se hirveenä vaikeutti peliä.
 
Kylmä totuus taitaa olla se että keanulle maksettiin ihan vitusti tuosta esiintymisestä, raha liikuttaa miestä.
Ei varmaan oo ikinä edes hipaissut peliohjainta tuo mies, se on palkattu tyyppi.

Vitun cool jätkä mutta ei se mikään pelaaja ole :eek:

Jotkut vitun idiootit kuvittelee että keanu pelaa sitä peli niiden kanssa, todellisuudessa se on maksanut ihan vitusti ja vienyt töitä pois animaattoreilta, peli kärsii siitä kun siinä on kuuluisuus pienessä sivuroolissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kylmä totuus taitaa olla se että keanulle maksettiin ihan vitusti tuosta esiintymisestä, raha liikuttaa miestä.
Ei varmaan oo ikinä edes hipaissut peliohjainta tuo mies, se on palkattu tyyppi.

Vitun cool jätkä mutta ei se mikään pelaaja ole :eek:

Jotkut vitun idiootit kuvittelee että keanu pelaa sitä peli niiden kanssa, todellisuudessa se on maksanut ihan vitusti ja vienyt töitä pois animaattoreilta, peli kärsii siitä kun siinä on kuuluisuus pienessä sivuroolissa.

No en nyt ihan noin lähtis huutelemaan. Varmasti rahaa tuohon on mennyt, mutta ainakin tuolla saivat hypen taas maximeihin ja sillähän näitä pelejä ennakkomyydään.
 
Ei se sitä pelin valmistumista auta mitenkään, päin vastoin, menee vaan turhaa miesvoimaa.
Nuo on varmaan aika maksimissaan nyt, joku keanu ei auta itse peliä yhtään, päin vastoin.

Kuin monta jätkää siihen pitää iroittaa että keanu saadaan peliin, aivan vitun monta!
 
Ei se sitä pelin valmistumista auta mitenkään, päin vastoin, menee vaan turhaa miesvoimaa.
Nuo on varmaan aika maksimissaan nyt, joku keanu ei auta itse peliä yhtään, päin vastoin.
Sori nyt vaan, mutta tuo nyt on pelkkää mutuilua jonka tietää vain tekijät itse. Ehkä Keanu on ollut jo tekemisessä pelin kanssa pidemmän aikaa, ehkä Keanun hahmo oli jo peliin käsikirjoitettu aikoja sitten joten enää ei tarvi kuin 3D hahmon tekeminen + äänittämiset jne jne.

Mutta tuokin on vain mutua minulta. Minä en tiedä totuutta ja etkä taida sinä.
 
Kylmä totuus taitaa olla se että keanulle maksettiin ihan vitusti tuosta esiintymisestä, raha liikuttaa miestä.
Ei varmaan oo ikinä edes hipaissut peliohjainta tuo mies, se on palkattu tyyppi.

Vitun cool jätkä mutta ei se mikään pelaaja ole :eek:

Jotkut vitun idiootit kuvittelee että keanu pelaa sitä peli niiden kanssa, todellisuudessa se on maksanut ihan vitusti ja vienyt töitä pois animaattoreilta, peli kärsii siitä kun siinä on kuuluisuus pienessä sivuroolissa.
Pelissä käytetään motion capture hahmojen tekoon ja rooli ei voi olla kovin pieni jos on toisiksi eniten repliikkiä
 
Pelissä käytetään motion capture hahmojen tekoon ja rooli ei voi olla kovin pieni jos on toisiksi eniten repliikkiä
Alkaa olla sen verran pappaosastoa Keanukin, että toimintaa varten veikkaisin olevan jonkun taistelulajeihin erikoistuneen. Ehkä tyyliin kasvon ilmeitä, sekä kävely ja seisoma-asentoja saattaisivat nimimiehen kanssa mappailla.
 
Viimeksi muokattu:
Älä listi ketään...
"Huomionarvoista on, että koko pelin voi halutessaan läpäistä ketään tappamatta. Tällöin pelikokemus muodostuu tietenkin tyystin erilaiseksi verrattuna näyttäviin tappoihin panostavaan pelaajaan. Väkivallattoman pelaajan täytyy tietenkin varautua runsaaseen hiiviskelyyn, salakuunteluun ja hakkerointiin. Taistelua halajavan kannattaa vastaavasti käyttää ympäristöä avuksi taistoissa. Ajoittain pomotaistoissa joutuu erikseen valitsemaan, ottaako vastustajan lopulta päiviltä, vai antaako tämän elää. Edelleen joissakin keskusteluissa joutuu miettimään, luottaako kontaktilta saamaansa tietoon, vai jättääkö tiedon kokonaan noteeraamatta."

Rikas pelimaailma...
"Esittelyn aikana mielenkiintoinen pelimekaniikka liittyi kielen kääntämiseen. Päähenkilön kyberneettinen implantti käänsi kuultua vierasta puhetta reaaliajassa englanniksi. "Elämäntien" vaikutus ilmeni puolestaan siten, että alkuvalinnasta riippuen dialogissa avautuu erilaisia vaihtoehtoja. Esimerkiksi Street Kid -valinnalla olisi saanut enemmän tietoa köyhältä ja kodittomalta kontaktilta. Niin ikään valitut attribuutit eli statsit vaikuttavat keskusteluihin. Jonkin tietyn vaihtoehdon voi käyttää, mikäli oman ominaisuuden numeraalinen arvo on riittävän korkea. Vaatimus myös näkyy ruudulla ihan numerona. Mukana on erillinen katu-uskottavuusmittari, joka vaikuttaa siihen, miten päähenkilöä kohdellaan tämän liikkuessa kadulla.

Nähdyn kohtauksen aikana päähenkilö kuuli taustalta jotain muuta keskustelua, jonka hän voi halutessaan ottaa puheeksi itsensä käymässä keskustelussa. Ymmärrettävästi moinen nuuskiminen ei aina tuota haluttuja tuloksia, joten valintojaan kannattaa harkita."

Lähde: Gamereactor
 
Laitetaan tänne vielä CDPR toimitusjohtajan haastattelu paneeli. Vähän laajempaa kuvaa studiosta ja pelimaailmasta muutenkin. Kuten varmaan huomaatte, astuin viimeistään eilen hype-junaan. Cyberpunk 2077 tulee olemaan peli, joka vaatii uuden peli-pc:n sekä pelin erikoisversion, että kehystetyn julisteen ja tulevan taidekirjan, ainakin toivon että sellainen on tulossa.

 
Toivottavasti oli todellakin optimoimatonta koodia tai sitten RTX efektit demossa päällä, sillä 30 FPS nopeudella (ja välillä alle) pyörinyt E3 demo pyöri aika pirun järeällä setillä:

CPU: Intel i7-8700K @ 3.70 GHz
  • Motherboard: ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING
  • RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15
  • GPU: Titan RTX
  • SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe
  • PSU: Corsair SF600 600W

Cyberpunk 2077 demo was running a NVIDIA Titan RTX
 
Ei se sitä pelin valmistumista auta mitenkään, päin vastoin, menee vaan turhaa miesvoimaa.
Nuo on varmaan aika maksimissaan nyt, joku keanu ei auta itse peliä yhtään, päin vastoin.

Kuin monta jätkää siihen pitää iroittaa että keanu saadaan peliin, aivan vitun monta!
Meinaatko että siellä on lyöty joku RTX ON osasto kiinni ja ne koodarit tekemään tuon?
Siellä on oma markkinointiosasto yrityksellä joka ei vaikuta YHTÄÄN pelin kehitykseen.

Nyt vähän järkeä noihin huuteluihin.
 
:rolleyes:
Olikohan sama John Wick 3 tekemisessä myös että vain puhe osuudet teki itse :rolleyes:
Kuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
 
Menikös se keanun takia vituks koko gta ? no eihän se haittaa kun ei kenenkään koneella pyöri ja vasta kolmas jatko-osa on hyvä.
On kyllä melkosta huutelua parin videon perusteella, ei varmaan täytä kohta kenenkään odotuksia kun tämmöstä vouhotusta tässä vaiheessa :D
 
Menikös se keanun takia vituks koko gta ? no eihän se haittaa kun ei kenenkään koneella pyöri ja vasta kolmas jatko-osa on hyvä.
On kyllä melkosta huutelua parin videon perusteella, ei varmaan täytä kohta kenenkään odotuksia kun tämmöstä vouhotusta tässä vaiheessa :D
Noh enää ei porukka resua että cdpr ostelee vaan lady gagaa johonki baariprostituoiduksi vaan keskittyy johnny silverhandin bashaamiseen.
 
Kuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
Eiköhän toi ole Keanulle ihan peruskauraa.

Sitten kun tehdään puhdasta motion capturea niin voi käyttää vaikka millaista wire-fu:ta, tukia ja käsiä. Kevyesti helpompaa hommaa kuin puhdas näytteleminen + stuntit missä on korkeintaan vaijerit käytössä ja suojat vaatteiden alla.
 
Kuin monta jätkää siihen pitää iroittaa että keanu saadaan peliin, aivan vitun monta!
Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.
 
Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.
Michael Peña? :D

michael_pena_headshot_2011_a_p.jpg

... ihmeellistä valitusta kyllä kun peliin on palkattu mukaan "mr Cyberpunk" (Matrix, Jhonny Mnemonic, Replicas - jopa Wickissä on selvää cyberpunkkaavaa neo-noire vibaa seteissä, valaistuksessa, ym.)
 
Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.
Mutta Keanun palkkamisen johdosta on pitänyt supistaa koodareiden määrää 50% ja sen johdosta tulee buginen ja ei optimoitu peli.
Mutta vaikka edellä mainittu olikin sarkasmia mutta luottaisin siihen että cdpr:llä ne ovat osaneet ennakoida e3 esittelyn ja hypen luomisen.

Ja eikä Keanukaan enään hollywoodin A elittiä ole ja kuulemma helvetin hyvä tyyppi.

Sitten olisin olisin ollut huolissani jos ne olisivat palkaneet tuohon Robert Downey J.R:n jolla saattaa palkka vaatimukset olla korkeammalla tasolla kuin Keanulla.

Aika näyttää sitten miten Keanu tuossa roolissä pärjää mutta ainakin e3 mukaan maaliin osui.
 
Kuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
tuo capture just tehdään sitä varten että liikkeet olisi mahdollisimman luonnolliset
 
Tämä taisikin olla jo tiedossa:

"CD Projekt Red näytti E3-messuilla vajaan tunnin ajan Cyberpunk 2077:n liikkuvaa kuvaa demossa toimittajille suljettujen ovien takana. Nyt on selvinnyt, että kyseinen demo saadaan kaiken kansan nähtäville PAX West -tapahtumassa Yhdysvaltain Seattlessa 20.8.-2.9. Lähde: Gamereactor"

Laitetaan vielä tähän loppuun kiinnostava haastattelu, jossa CDPR tasojensuunnittelijaa haastatellaan,,,

 
Viimeksi muokattu:
Saa nyt nähdä. itellä on tarkoitus ostaa tämä vasta PS5
 
Saa nyt nähdä. itellä on tarkoitus ostaa tämä vasta PS5

Saako udella onko sinulla peli-pc:tä? Itse aloitin jo nyt säästämään rahaa uuteen peli-pc koneeseen, jotta saan kaiken irti Cyberpunkista ja aikanaan uudesta Halosta. Sitten toki tuo tuleva DOOM Eternal kiinnostaa.

Mutta tosiaan tavoitteena pelikone, joka on mahdollisimman hiljainen, tehokas ja pyörittää Cyberpunkkia 27" / 1440p. Minulle riittää 120fps. Aivan keskeinen juttu on kokoonpanon hiljaisuus eli haluaisin pienen kotelon ja mahdollisesti jonkun nestejäähdytys jutun. Mahdollinen budjetti (pönttö) liikkuu noin 2000-3000 eurossa. Cyberpunk tulee vaatimaan jonkin verran koneelta, High-grafiikat, se on selvä.

Homman pelin luultavasti myös Xbox One X:lle.
 
Saako udella onko sinulla peli-pc:tä? Itse aloitin jo nyt säästämään rahaa uuteen peli-pc koneeseen, jotta saan kaiken irti Cyberpunkista ja aikanaan uudesta Halosta. Sitten toki tuo tuleva DOOM Eternal kiinnostaa.

Mutta tosiaan tavoitteena pelikone, joka on mahdollisimman hiljainen, tehokas ja pyörittää Cyberpunkkia 27" / 1440p. Minulle riittää 120fps. Aivan keskeinen juttu on kokoonpanon hiljaisuus eli haluaisin pienen kotelon ja mahdollisesti jonkun nestejäähdytys jutun. Mahdollinen budjetti (pönttö) liikkuu noin 2000-3000 eurossa. Cyberpunk tulee vaatimaan jonkin verran koneelta, High-grafiikat, se on selvä.

Homman pelin luultavasti myös Xbox One X:lle.

Eikös sinulla ollut jo peli-pc?
 
Saako udella onko sinulla peli-pc:tä? Itse aloitin jo nyt säästämään rahaa uuteen peli-pc koneeseen, jotta saan kaiken irti Cyberpunkista ja aikanaan uudesta Halosta. Sitten toki tuo tuleva DOOM Eternal kiinnostaa.

Mutta tosiaan tavoitteena pelikone, joka on mahdollisimman hiljainen, tehokas ja pyörittää Cyberpunkkia 27" / 1440p. Minulle riittää 120fps. Aivan keskeinen juttu on kokoonpanon hiljaisuus eli haluaisin pienen kotelon ja mahdollisesti jonkun nestejäähdytys jutun. Mahdollinen budjetti (pönttö) liikkuu noin 2000-3000 eurossa. Cyberpunk tulee vaatimaan jonkin verran koneelta, High-grafiikat, se on selvä.

Homman pelin luultavasti myös Xbox One X:lle.
Niinköhän tuo budjetti riittää 1440 resolla 120 fps. Kuiteski näyttö ton kokonen, nii vie kivasti tehot.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 384
Viestejä
4 493 778
Jäsenet
74 199
Uusin jäsen
trajanie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom