Niin monesta immersive simistä( ja muustakin) oon pelannut non-lethal vaihtoehdot läpi, että eiköhän noita keinoja löydy. Yleisin on joku halpa tainnutuskeino, kuten Deus Ex:n lyönnit ja sit yksinkertaisesti vihollisten väistäminen.
Toivon tosin todellakin, että jos pelissä tällainen vaihtoehto on, niin siihen sidottu achievement sit vaatii myös sitä. Eihän ne tosin aina se hauskin pelimuoto ole, ainakin Dishonered maistui paljon paremmin murhaajana kuin tainnuttajana. Witcher3 achievementit oli kyl melko helppo saavuttaa kaikki, ei niiden puolesta ollut mitää painetta pelata uudestaan erillä tavalla. Tosin valitettavan usein nää non-leathal achievementit sit "bugaa" monella, että toivois etes jotain checkpoint järjestelmää, että vois varmistaa että peliä on järkevää jatkaa jos tuota tavoittelee. On ikävä sit tajuta jossain 40h pelaamisen jälkeen, et joo se yks tainnutettu ihminen vaan yhtäkkiä kuoli kun jäi jumiin tekstuuriin tms.
Tälle riville kaipaiski jo ehkä vähän jatkoa, tosin olishan tuossa Dis2 pelaamatta vielä: