Jos joku teistä haluaa tänä iltana ihan kunnolla uppoutua Cyberpunk 2077 uutisiin niin tästä voisi aloittaa: Cyberpunk 2077 Varmasti hypettyy, mutta mielestäni laatumatskua tarjolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hatusta kaniinin vetäisten, jos jollain valinnoilla olisi voinut pelastaa tytön muussa tilanteessa tai hän ei vangiksi olisi joutunutkaan. Tai jättää pelastamatta...Juu mutta kun tehtävä on pelastaa tyttö. Milläs menet tuonne sisään... siksi mietin hakkerointia... ehkä valepukua... vaihtoehtoista reittiä... unlikely... jotain? Voisiko ilmanvaihtoon sekoittaa jotain kaasua joka nukuttaa vihut, mutta tyttöön ei tule vaikutusta... unlikely. Jos tuo kohtaus on kokonaan pois niin melkoista. Vankina tuo tyttö on joka tapauksessa.
Mitä itse olen nähny niin ei ole kyllä ollut huono ja siksi on Collectors Edition tulossa
Ehkä siinä on hiomista vielä ja ehkä siinä on myös syy miksei se oo ulkona vielä?Voi luoja... luetko ollenkaan näitä viestejä?
Odotiko jotain COD tyylistä nopeaa räiskintää ?No eikö FPS-ampuminen ole: hidasta, kömpelöä, itseään toistavaa? Yllätyksetöntä jne. jne. Kyllä minäkin SE-version hommaan en sitä tarkoita.
Ihan hatusta kaniinin vetäisten, jos jollain valinnoilla olisi voinut pelastaa tytön muussa tilanteessa tai hän ei vangiksi olisi joutunutkaan.
Ehkä siinä on hiomista vielä ja ehkä siinä on myös syy miksei se oo ulkona vielä?
Odotiko jotain COD tyylistä nopeaa räiskintää ?
Pitää huomioida että nämä ovat vain fps peliä jossa ei ole sitten muuta kuin tämä ampuminen... jonka totesin viestissä jo aikaisemmin.
Halo / Destiny -taso riittäisi mainiosti.
Tää viesti alkaa vaikuttaa jokasen postauksen jälkeen vielä hervottomammalta mitä se jo aluks oli, tääl on monta kertaa sanottu et rauhotu jo välillä, sun spekulaatiot lähtee ihan täysin käpälästä melkeen jokasessa ketjussa. Pelin julkasuun on vielä sellaset 10kk ja sul on helvetin pitkät kuukaudet edessä jos samalla tahdilla öyhötät menemään julkkariin asti.Itse en koskaan HYPE-junaan nouse kyytiin, jolloin en myöskään pety.
Ei ole yllättävää että cdpr ei räjäytä pankkia fps gameplay kanssa kun isoimmat pelialan yritykset on hioneet sitä vuosia, verrattuna niihin cdpr on tähtäimenä olla tarpeeksi hyvä että se ei mene tarinankerronnan tielle.
Tää viesti alkaa vaikuttaa jokasen postauksen jälkeen vielä hervottomammalta mitä se jo aluks oli, tääl on monta kertaa sanottu et rauhotu jo välillä, sun spekulaatiot lähtee ihan täysin käpälästä melkeen jokasessa ketjussa. Pelin julkasuun on vielä sellaset 10kk ja sul on helvetin pitkät kuukaudet edessä jos samalla tahdilla öyhötät menemään julkkariin asti.
Kukaan ei osaa sanoa millanen lopullinen tuotos tulee olemaan pelattavuudeltansa, mut toi gameplay videoki on jo sen verran vanhaa kamaa et siitä ei kannata johtopäätöksiä vetää siihen mitä 10kk päästä pelataan.
Sanoisin, että osa alkuperäisen Thieffin viehätystä oli se, että se tappeleminen ei ollut se helpoin tapa lähestyä asioita. Epäilen, että jos kenttä/vastus/jne/jne-suunnittelussa panostetaan räiskimiseen, niin se on helposti muusta pois. Toki olen aina valmis positiivisiin yllätyksiin.
Ei ja päätökset tehdään aina keskusteluissa witcherin tapauksessa, erilaisia tapahtumia tulee erilaisten valintojen kautta, miten vartijat/kanssa ihmiset sinuun suhtautuu sinuun ja jopa jossain voidaan puhua että koko kylä tyhjenee toisen valinnan kautta.Joku The Witcher asiantuntija varmaan osaisi kertoa kuinka tehtävän suunnittelu siinä pelissä toimii, voitko esim Vihtorin 3:men pelata läpi listimättä ketään? Kuinka erilainen polku oli siihen toiseen verrattuna, ja näin!?
Useimminhan noi "koko peli läpi non-lethalina ja huomaamatta" vaatii jonkintasosta masokismia edes lähteä yrittämään. Deus Exissä ja Dishonoredissa tuli ainakin turvauduttua quick saveen vähän liiankin useasti, mutta minkäs teet kun trial and erroria koko hommahan on jos ei videoita katso. Lisäks itellä ainakin ekan Dishonoredin ghostruni kusi ihan loppumetreillä siihen kun olin mennyt tekemään yhen niistä Granny Ragsin tehtävistä, piti sit käydä sitä morjestamassa viemäreissä lopussa ja sehän menee sit automaattisesti vituiks koko runi tossa. Nopeestihan sen pelas uusiks, mutta ongelmaks muodostu enemmänkin se ettei peli tosta kertonut mitään ja viimesin checkpoint missä asian ois voinut korjata oli kirjaimellisesti pelin tokassa tehtävässä.Niin monesta immersive simistä( ja muustakin) oon pelannut non-lethal vaihtoehdot läpi, että eiköhän noita keinoja löydy. Yleisin on joku halpa tainnutuskeino, kuten Deus Ex:n lyönnit ja sit yksinkertaisesti vihollisten väistäminen.
Toivon tosin todellakin, että jos pelissä tällainen vaihtoehto on, niin siihen sidottu achievement sit vaatii myös sitä. Eihän ne tosin aina se hauskin pelimuoto ole, ainakin Dishonered maistui paljon paremmin murhaajana kuin tainnuttajana. Witcher3 achievementit oli kyl melko helppo saavuttaa kaikki, ei niiden puolesta ollut mitää painetta pelata uudestaan erillä tavalla. Tosin valitettavan usein nää non-leathal achievementit sit "bugaa" monella, että toivois etes jotain checkpoint järjestelmää, että vois varmistaa että peliä on järkevää jatkaa jos tuota tavoittelee. On ikävä sit tajuta jossain 40h pelaamisen jälkeen, et joo se yks tainnutettu ihminen vaan yhtäkkiä kuoli kun jäi jumiin tekstuuriin tms.
Tälle riville kaipaiski jo ehkä vähän jatkoa, tosin olishan tuossa Dis2 pelaamatta vielä:
Kylmä totuus taitaa olla se että keanulle maksettiin ihan vitusti tuosta esiintymisestä, raha liikuttaa miestä.
Ei varmaan oo ikinä edes hipaissut peliohjainta tuo mies, se on palkattu tyyppi.
Vitun cool jätkä mutta ei se mikään pelaaja ole
Jotkut vitun idiootit kuvittelee että keanu pelaa sitä peli niiden kanssa, todellisuudessa se on maksanut ihan vitusti ja vienyt töitä pois animaattoreilta, peli kärsii siitä kun siinä on kuuluisuus pienessä sivuroolissa.
Sori nyt vaan, mutta tuo nyt on pelkkää mutuilua jonka tietää vain tekijät itse. Ehkä Keanu on ollut jo tekemisessä pelin kanssa pidemmän aikaa, ehkä Keanun hahmo oli jo peliin käsikirjoitettu aikoja sitten joten enää ei tarvi kuin 3D hahmon tekeminen + äänittämiset jne jne.Ei se sitä pelin valmistumista auta mitenkään, päin vastoin, menee vaan turhaa miesvoimaa.
Nuo on varmaan aika maksimissaan nyt, joku keanu ei auta itse peliä yhtään, päin vastoin.
Pelissä käytetään motion capture hahmojen tekoon ja rooli ei voi olla kovin pieni jos on toisiksi eniten repliikkiäKylmä totuus taitaa olla se että keanulle maksettiin ihan vitusti tuosta esiintymisestä, raha liikuttaa miestä.
Ei varmaan oo ikinä edes hipaissut peliohjainta tuo mies, se on palkattu tyyppi.
Vitun cool jätkä mutta ei se mikään pelaaja ole
Jotkut vitun idiootit kuvittelee että keanu pelaa sitä peli niiden kanssa, todellisuudessa se on maksanut ihan vitusti ja vienyt töitä pois animaattoreilta, peli kärsii siitä kun siinä on kuuluisuus pienessä sivuroolissa.
Alkaa olla sen verran pappaosastoa Keanukin, että toimintaa varten veikkaisin olevan jonkun taistelulajeihin erikoistuneen. Ehkä tyyliin kasvon ilmeitä, sekä kävely ja seisoma-asentoja saattaisivat nimimiehen kanssa mappailla.Pelissä käytetään motion capture hahmojen tekoon ja rooli ei voi olla kovin pieni jos on toisiksi eniten repliikkiä
Olikohan sama John Wick 3 tekemisessä myös että vain puhe osuudet teki itseAlkaa olla sen verran pappaosastoa Keanukin, että toimintaa varten veikkaisin olevan jonkun taistelulajeihin erikoistuneen. Ehkä tyyliin kasvon ilmeitä, sekä kävely ja seisoma-asentoja saattaisivat nimimiehen kanssa mappailla.
Et ilmeisesti ole kuullut tätä: Keanu Reeves is immortalAlkaa olla sen verran pappaosastoa Keanukin, että toimintaa varten veikkaisin olevan jonkun taistelulajeihin erikoistuneen. Ehkä tyyliin kasvon ilmeitä, sekä kävely ja seisoma-asentoja saattaisivat nimimiehen kanssa mappailla.
Meinaatko että siellä on lyöty joku RTX ON osasto kiinni ja ne koodarit tekemään tuon?Ei se sitä pelin valmistumista auta mitenkään, päin vastoin, menee vaan turhaa miesvoimaa.
Nuo on varmaan aika maksimissaan nyt, joku keanu ei auta itse peliä yhtään, päin vastoin.
Kuin monta jätkää siihen pitää iroittaa että keanu saadaan peliin, aivan vitun monta!
Kuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
Olikohan sama John Wick 3 tekemisessä myös että vain puhe osuudet teki itse
Noh enää ei porukka resua että cdpr ostelee vaan lady gagaa johonki baariprostituoiduksi vaan keskittyy johnny silverhandin bashaamiseen.Menikös se keanun takia vituks koko gta ? no eihän se haittaa kun ei kenenkään koneella pyöri ja vasta kolmas jatko-osa on hyvä.
On kyllä melkosta huutelua parin videon perusteella, ei varmaan täytä kohta kenenkään odotuksia kun tämmöstä vouhotusta tässä vaiheessa
Eiköhän toi ole Keanulle ihan peruskauraa.Kuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.Kuin monta jätkää siihen pitää iroittaa että keanu saadaan peliin, aivan vitun monta!
Michael Peña?Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.
Mutta Keanun palkkamisen johdosta on pitänyt supistaa koodareiden määrää 50% ja sen johdosta tulee buginen ja ei optimoitu peli.Miten Keanun osallistuminen vaikuttaa erilailla verrattuna siihen, että saman roolin vetäisi joku toinen? Samat animaattorit ja motion capturet tarvitaan silti, teki roolin sitten Keanu tai naapurin Pena.
tuo capture just tehdään sitä varten että liikkeet olisi mahdollisimman luonnollisetKuitenkin pikkasen eri homma toistaa jotain liikeratoja 3D kameralle (niin ymmärtääkseni toimii), kuin tehdä leffaan stunttejaan itse. Leffassa on hyötyä, kun ei tarvitse renderöidä ja kikkailla. Pelissä kaikki renderöidään kuitenkin, joten mahdollisimman näyttävät liikkeet lienee se juttu.
Saa nyt nähdä. itellä on tarkoitus ostaa tämä vasta PS5
Saako udella onko sinulla peli-pc:tä? Itse aloitin jo nyt säästämään rahaa uuteen peli-pc koneeseen, jotta saan kaiken irti Cyberpunkista ja aikanaan uudesta Halosta. Sitten toki tuo tuleva DOOM Eternal kiinnostaa.
Mutta tosiaan tavoitteena pelikone, joka on mahdollisimman hiljainen, tehokas ja pyörittää Cyberpunkkia 27" / 1440p. Minulle riittää 120fps. Aivan keskeinen juttu on kokoonpanon hiljaisuus eli haluaisin pienen kotelon ja mahdollisesti jonkun nestejäähdytys jutun. Mahdollinen budjetti (pönttö) liikkuu noin 2000-3000 eurossa. Cyberpunk tulee vaatimaan jonkin verran koneelta, High-grafiikat, se on selvä.
Homman pelin luultavasti myös Xbox One X:lle.
Niinköhän tuo budjetti riittää 1440 resolla 120 fps. Kuiteski näyttö ton kokonen, nii vie kivasti tehot.Saako udella onko sinulla peli-pc:tä? Itse aloitin jo nyt säästämään rahaa uuteen peli-pc koneeseen, jotta saan kaiken irti Cyberpunkista ja aikanaan uudesta Halosta. Sitten toki tuo tuleva DOOM Eternal kiinnostaa.
Mutta tosiaan tavoitteena pelikone, joka on mahdollisimman hiljainen, tehokas ja pyörittää Cyberpunkkia 27" / 1440p. Minulle riittää 120fps. Aivan keskeinen juttu on kokoonpanon hiljaisuus eli haluaisin pienen kotelon ja mahdollisesti jonkun nestejäähdytys jutun. Mahdollinen budjetti (pönttö) liikkuu noin 2000-3000 eurossa. Cyberpunk tulee vaatimaan jonkin verran koneelta, High-grafiikat, se on selvä.
Homman pelin luultavasti myös Xbox One X:lle.
Niinköhän tuo budjetti riittää 1440 resolla 120 fps. Kuiteski näyttö ton kokonen, nii vie kivasti tehot.
Ihan yhtä paljon tehoa näyttikseltä vaatii 1440p reso oli näyttö sitten 22" tai 42".