Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gibsonista ollaan puhuttu tässä ketjussa aiemminkin. Vaikka hän keksi kyberpunkin, hänellä ei ole määräysvaltaa siihen mikä saa olla kyberpunkia ja mikä ei.Eli pointti oli se että peliä on useaan otteeseen verrattu GTA-pelisarjaan. Muun muassa myös tämä Neurovelhon kirjoittaja.
Cyberpunk Pioneer William Gibson Slams 'Cyberpunk 2077' As GTA Clone
On. Tiedän kyllä arvosteluiden, videoiden ja kaverien kertoman perusteella millainen pelisarja on kyseessä. Sellainen, joka ei kiinnosta minua lainkaan.Sitten on tämä ehkä maailman kuuluisin pelisarja, GTA, joka on myynyt käsittämättömiä määriä pelejä. Onko pelaajien keskuudessa edes sitä kaveria joka ei ole koskaan pelannut yhtäkään sarjan osaa...
Ja minusta taas sinä olet siellä hypessä ihan täysin ja muut täällä odottelee peliä ihan rauhassa. Asiaa ei kyllä auta tämä sinun GTA läpän heittäminen about joka toisessa viestissä. Olisi aika naurettavaa jos ei voi tehdä peliä missä pystyy autoja pöllimään, koska se on heti GTA kopio. Vähän niin kuin joskus yli 2 vuosikymmentä sitten puhuttiin aina Doom klooneista, nykyään ne on vaan ensimmäisen persoonan ampumispelejä.Eli pointti oli se että peliä on useaan otteeseen verrattu GTA-pelisarjaan. Muun muassa myös tämä Neurovelhon kirjoittaja.
Toistan itseäni, mutta minusta meidän täytyy pysyä kriittisenä loppuun asti. Osa teistä on jo siellä HYPE-junassa ja jokainen lause joka vähänkin nakertaa sitä illuusiota ärsyttää teitä. Tekijätiimi on itse kertonut vierailleensa Los Angelesissa, hiekkarannoilla, palmujen ja rantatuolien lomassa. He ovat itse kertoneet että haluavat jotain tällaista peliin.
Sitten on tämä ehkä maailman kuuluisin pelisarja, GTA, joka on myynyt käsittämättömiä määriä pelejä. Onko pelaajien keskuudessa edes sitä kaveria joka ei ole koskaan pelannut yhtäkään sarjan osaa... itseltä löytyy tuosta hyllystä edelleen esim peli GTA1 (cd 1 kpl, tehty vuonna 1997). Scifin ja Kyberpunkin ystävänä sitä toivoo että peli ei lähtisi sinne massoja viihdyttävälle linjalle. Se vaara tässä on...
Kaikki mitä olemme nähneet ja kuulleet toistaiseksi on ollut melko positiivista, mutta on ollut niitäkin jotka ovat suoraa sanoneet: "tuli sellainen fiilis että olen jo useasti aikaisemmin pelannut vastaavaa peliä, mutta kaikki on nyt yksityiskohtaisempaa ja jotenkin graafisesti upeampaa, teknisesti toimivampaa" ... mutta ... puheista kuultaa pieni pettymys.
Itse en koskaan HYPE-junaan nouse kyytiin, jolloin en myöskään pety. Odotan kömpelöä ja hidasta FPS-ammuskelua, erittäin rikasta tarinaa ja dialogia. Yksityiskohtaista maailmaa, jota on mukava tutkia kävellen ja ajoneuvoilla, ihan kuin GTA:ssa. Hakkerointi kiinnostaa, scifi ja sen alalaji Kyberpunkki. Olen siinä mielessä suuri fani. Äänimaailma on varmasti hieno ja viimeisintä huutoa. Graafisesti hieno aina välivideoita myöten.
Toki salaa toivon että FPS-pelaaminen olisi todella hyvää, mutta pääpaino ei ole siinä. Pelin voi läpäistä nirhaamatta ketään, joka on aivan loistava uutinen. Cyberpunk 2077 julisteen aion hommata ja seinälle kehystää. Erikoisversiot hankkia varmaankin molemmille, pc + xo. Fyysiset versiot ja sitten digiversiot. Tämä on valtava julkaisu jota olen seurannut jo pienen ikuisuuden.
"The trailer for Cyberpunk 2077 strikes me as GTA skinned-over with a generic 80s retro-future, but hey, that's just me." -William Gibson
"NIGHT City - too bright, too Californian and way too small for my taste. I mean just look..."
Ihan onnistuneesti arvioin noin vuonna 2017.Mitä noista rekryistä kyllä pystyi päättelemään on se, että ainakaan kahteen vuoteen peliä ei tule ulos. 2020 menee, vaikka olisi koko Witcher 3 tiimikin tässä kiinni. Jos kovat ylityöt ja luopuvat suunnitelmistaan niin ehkä 2019 lopulla, en kyllä usko.
Ihan onnistuneesti arvioin noin vuonna 2017.![]()
Ei ole ainakan rimat alhaalla pojilla:Ennustan että Cyberpunkista tulee myyntimenestys.![]()
CD Projekt REDin kehityksessä oleva Cyberpunk 2077 tulee todennäköisesti myymään hyvin, kun se aikanaan julkaistaan. Ennusteiden mukaan myynnit tulevat olemaan erittäinkin hyvät.
Kaupanvälitysfirma Vestor DM kuuli puhelimen välityksellä CD Projekt REDin edustajalta, että Cyberpunk 2077 tulee olemaan yhtä hiottu kokonaisuus kuin Red Dead Redemption 2. Nyt sitten ennusteen mukaan Cyberpunk 2077 tulee myymään 19 miljoonaa kappaletta ensimmäisen kolmen kuukauden aikana julkaisunsa jälkeen.
Toistan itseäni, mutta minusta meidän täytyy pysyä kriittisenä loppuun asti. Osa teistä on jo siellä HYPE-junassa ja jokainen lause joka vähänkin nakertaa sitä illuusiota ärsyttää teitä. Tekijätiimi on itse kertonut vierailleensa Los Angelesissa, hiekkarannoilla, palmujen ja rantatuolien lomassa. He ovat itse kertoneet että haluavat jotain tällaista peliin.
...
Itse en koskaan HYPE-junaan nouse kyytiin, jolloin en myöskään pety. Odotan kömpelöä ja hidasta FPS-ammuskelua, erittäin rikasta tarinaa ja dialogia. Yksityiskohtaista maailmaa, jota on mukava tutkia kävellen ja ajoneuvoilla, ihan kuin GTA:ssa. Hakkerointi kiinnostaa, scifi ja sen alalaji Kyberpunkki. Olen siinä mielessä suuri fani. Äänimaailma on varmasti hieno ja viimeisintä huutoa. Graafisesti hieno aina välivideoita myöten.
...
Toki salaa toivon että FPS-pelaaminen olisi todella hyvää, mutta pääpaino ei ole siinä. Pelin voi läpäistä nirhaamatta ketään, joka on aivan loistava uutinen. Cyberpunk 2077 julisteen aion hommata ja seinälle kehystää. Erikoisversiot hankkia varmaankin molemmille, pc + xo. Fyysiset versiot ja sitten digiversiot. Tämä on valtava julkaisu jota olen seurannut jo pienen ikuisuuden.
"The trailer for Cyberpunk 2077 strikes me as GTA skinned-over with a generic 80s retro-future, but hey, that's just me." -William Gibson
"NIGHT City - too bright, too Californian and way too small for my taste. I mean just look..."
Kuulostaa ihan Deus Ex:ltä - siltä ekalta. Siinäpä vasta huono peli, voi voi.Odotan kömpelöä ja hidasta FPS-ammuskelua, erittäin rikasta tarinaa ja dialogia.
Mitä sitten, jos joku muu on verrannut peliä GTA:han? Kyse on siitä, onko se perusteltua.Eli pointti oli se että peliä on useaan otteeseen verrattu GTA-pelisarjaan. Muun muassa myös tämä Neurovelhon kirjoittaja.
Sitten on tämä ehkä maailman kuuluisin pelisarja, GTA, joka on myynyt käsittämättömiä määriä pelejä. Onko pelaajien keskuudessa edes sitä kaveria joka ei ole koskaan pelannut yhtäkään sarjan osaa... itseltä löytyy tuosta hyllystä edelleen esim peli GTA1 (cd 1 kpl, tehty vuonna 1997). Scifin ja Kyberpunkin ystävänä sitä toivoo että peli ei lähtisi sinne massoja viihdyttävälle linjalle. Se vaara tässä on...
Kaikki mitä olemme nähneet ja kuulleet toistaiseksi on ollut melko positiivista, mutta on ollut niitäkin jotka ovat suoraa sanoneet: "tuli sellainen fiilis että olen jo useasti aikaisemmin pelannut vastaavaa peliä, mutta kaikki on nyt yksityiskohtaisempaa ja jotenkin graafisesti upeampaa, teknisesti toimivampaa" ... mutta ... puheista kuultaa pieni pettymys.
Itellä menee ostoon heti kun virallinen versio tulee verkkokauppaan:
Don't Buy Cyberpunk 2077's Bad Ass E3 2019 Jacket on eBay
Samurai - Nahkarotsi
Varmaan vaan sitä, että estraadilla näytettiin parhaimman näköistä viimeisteltyä matskua, suljettujen ovien takana pääsi pelaamaan laajemmin peliä, jossa kaikkien paikkojen valaistus ja muut detaljit eivät ole välttämättä vielä samalla tasolla.Mitäs tämä tarkoittaa?
"Cyberpunk 2077 Looked Better On the Show Floor Than Behind Closed Doors..."
Varmaan vaan sitä, että estraadilla näytettiin parhaimman näköistä viimeisteltyä matskua, suljettujen ovien takana pääsi pelaamaan laajemmin peliä, jossa kaikkien paikkojen valaistus ja muut detaljit eivät ole välttämättä vielä samalla tasolla.
Jostain muistan lukeneeni, että sama 50 minuutin uusi pelivideo näytetään GamesComissa elokuussa, jonka jälkeen se laitetaan nettiin julkiseksi. Saa nähdä jaksaako sitä emännän kanssa jonottaa tuota katsomaan...Hmm... noh. Täytyy itsekkin muistaa että tässä on 10 kk kehitystyötä jäljellä. Olisi kiva nähdä itsekkin tuo 50 min kipale, ehkä Comic Conin aikana tulee muillekkin julkiseksi.
But why? The Polish dev continues: "Yeah, we can already feel the bashing you're gonna give us online. 'Why is the gameplay not being released right away?' The reason is we want to make the most out of the months of work we put into the demo and first showcase gameplay live at E3 and Gamescom. Releasing gameplay right away would make the Gamescom presentations pointless and would significantly limit our chance to build hype. Why do we need to build hype? To get more gamers interested in Cyberpunk 2077 and, hopefully, convince them to give it a go. We are putting our hearts and souls into making Cyber Punk 2077 a great game and we would like as many gamers as possible to find out about it and experience its amazing story."
Mielestäni se aikoja sitten julkaistu gameplay demo jossa pelataan yksi tehtävä läpi näytti ihan riittävän hyvältä.
Pakkohan se on tuo näytönohjain päivittää pelin julkaisun alla, kun tuli laitettua tuo 4K ruutukin.Saisi olla jotain samanlaista mitä V:lla oli yllään viimeisimmässä trailerissa, niin ostaisin heti ellei ole täysin hinnalla pilattu.
Nyt sitten mietintään riittääkö konsoliversio vai täytyykö lähempänä julkaisua ruveta päivittelemään PC-rautaa pelinautinnon maksimoimiseksi. Firmahan on vannonut konsoliversioidenkin olevan laadukkaita, mutta toivottovasti näistä nähdään enemmän gameplayta myöhemmin.
Mitäs tämä tarkoittaa?
"Cyberpunk 2077 Looked Better On the Show Floor Than Behind Closed Doors..."
Oli vaan journo tykänny tiiviimmästä 30 minuutin, yleisölle nöytetystä gameplay pätkästä enemmän, kun siitä lehdistölle näytetystä 50 minuutin pätkästä.
IGN väki jonka mielestä uusin COD on liian realistinen
Nyt sitten mietintään riittääkö konsoliversio vai täytyykö lähempänä julkaisua ruveta päivittelemään PC-rautaa pelinautinnon maksimoimiseksi. Firmahan on vannonut konsoliversioidenkin olevan laadukkaita, mutta toivottovasti näistä nähdään enemmän gameplayta myöhemmin.
Gamergaten jälkeen kun pelimedia jakaantui radikaalivasemmiston ja feministien äänitorviin (Kotaku yms.) ja sitten luotettaviin tahoihin kuten itsenäisiin tubettajiin yms. IGN alitti sen alimmankin pohjan tason. Onhan toki Gamespotilla, IGN:llä ja muilla ollut aikaisemminkin skandaaleja kuten maksettuja arvosteluja yms. mutta tuon jälkeen "toimittajiksi" alettiin palkata kaikkia random bimbo kiintiönaisia, LGQTRGQFTQFGT-vähemmistöjä vähät välittämättä siitä löytyykö mitään ymmärrystä peleistä tai niiden arvostelusta.Joo, voivitu lol.
IGN meni joskus semi-boikottiin kun Arma sai pyyhkeitä vaikeudesta
Liian maksettuja arvosteluja. Cod yleensä saa hyvät, mut nyt tainnut voitelu jäädä vähemmälle.
IGN kans RE2 Remake arvostelussa ei tajunnu et siinä pelissä on 2nd scenariot, anto runtua siitä et peli tuntu kovin samanlaiselta vaikka pelas eri hahmolla.Gamergaten jälkeen kun pelimedia jakaantui radikaalivasemmiston ja feministien äänitorviin (Kotaku yms.) ja sitten luotettaviin tahoihin kuten itsenäisiin tubettajiin yms. IGN alitti sen alimmankin pohjan tason. Onhan toki Gamespotilla, IGN:llä ja muilla ollut aikaisemminkin skandaaleja kuten maksettuja arvosteluja yms. mutta tuon jälkeen "toimittajiksi" alettiin palkata kaikkia random bimbo kiintiönaisia, LGQTRGQFTQFGT-vähemmistöjä vähät välittämättä siitä löytyykö mitään ymmärrystä peleistä tai niiden arvostelusta.
Ei siis ihme että aletaan pillittämään siitä että sotapeli on sotapeli kun "journalistit" ovat buzzfeed-toimittajien tasoisia retardeja.
Itse en usko mitään hypeä tästä ja odotan arvosteluita. RDR2 oli semmoinen kasa ripulia mihin hyppäsin sokkona että ei enää toistamiseen. Paska peli on paska peli vaikka kuinka fanipojat silmät kiinni kehuvat lemppari peliään.
Käytän samaa vanhaa sotaratsua edelleen. Luotan kyllä siihen, että peli pyörii kunhan grafiikoista vähän karsii.Witcher 3 oli ainakin hyvin optimoitu ja pyöri hyvin silloisella näytönohjaimellani (gtx 970).
Mitä tuossa googletin että joko on rautavaatimuksia pc:lle, ja tämmöstä settiä näkyisi vaadittavan:
Mitä helvettiä.System Requirements (Minimum)
...
...
...
- VIDEO CARD: GeForce GTX 1080 Ti
Huh.Eihän noita virallisia vaatimuksia ole julkaistu. Tuo taisi olla sen koneen tiedot jolla demosivat peliä ja joku clickbait-sivusto keksi uutisoida että nämä on nyt sitten minimivaatimukset.
Onhan tossa linkki siihen Gibsonin tweettaukseen, ihan legit heitto se on mut en nyt ihan liikaa kiinnostu kyseisen herran letkautuksista, tuntuuhan tuossa ehkä pientä katkeruutta olevan mukana, mutta paha sit lähteä sen enempää asiaa spekuloimaan. Ei mies cyberpunkia hylännyt kaiketi ole, edellisessä teoksessa oli kuitenkin edelleen kaikennäköstä tulevaisuuden vempelettä ja neuromodia.
Itellä nyt on henk. koht yks toive koko peliä kohtaan ja ainakin toi mahdollisuus pelata koko peli non-lethalisti kertoo jo et kovalla todennäkösyydellä sieltä tuleekin just sitä mitä toivon, eli henkistä jatko-osaa Deus Exille. Käsikirjotus on varmasti hyvissä käsissä, eli oikeestaan ainooks huoleks itellä nousee gameplay ja sekin oikeestaan vaan siltä osalta et miten RPG ja stealth menee yhteen. Toiveissa olis et pelin vois halutessaan pelata kokonaan haamuna (eli silleen ettei kukaan nää sua ja et tapa ketään), mutta eipä se varmaankaan kauheasti ainakaan omaa kokemusta vesitä vaikkei se oliskaan mahdollista. Ihan hirveesti en halua pelistä etukäteen tietää, sen yhen gameplay trailerin katoin sillon joskus muinoin, mut enhän mä siitä enää mitään muista. Aattelin kuitenkin ton E3 pätkän ja kaiken mitä sen jälkeen tulee jättää kattomatta.
Ai että, rupes tekee mieli laittaa Deus Exit uusintakierrokselle![]()
Rdr2 isoin "ongelma" on se että se on todella rauhallinen ja fiilistelyyn perustuva peli, joka ei todellakaan ole kaikille samalla lailla kuin gta on.Itse en usko mitään hypeä tästä ja odotan arvosteluita. RDR2 oli semmoinen kasa ripulia mihin hyppäsin sokkona että ei enää toistamiseen. Paska peli on paska peli vaikka kuinka fanipojat silmät kiinni kehuvat lemppari peliään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.