Cyberpunk 2077

Itellä 6700XT ja FSR 2.1 Quality antaa about 10fps avg. enemmän benchmarkissa kuin Xess Quality.

Xessillä kuvanlaatu ehkä hieman tarkempi. Yllättävän iso ero, vaikka olin siinä uskossa että pyörivyydessä ei pitäisi kauheasti eroa olla?
 
Joo, nyt on XeSS testattu. 7900XTX. Asetuksina 3840x2160 / High no RT / 60 fps lukittu. Asetukset valittu tarkoituksella siten, että kortin tuuletus pysyy hiljaisena. FSR2 kulutus noin 200W, XeSS kulutus noin 300W (molemmissa quality asetuksena). XeSS ei pääse jatkoon...
 
Täytyy vissiin odotella hotfixeja ja uusia radeonin ajureita tuntuu kaatuvan satunnaisesti työpöydälle ilmoituksella flatlined error. Koneessa 5800x3d, 7900xt ja 32gt ram. Näyttiksen ajurit v.23.9.1.
 
Minä pelaan Xess ultra quality ja 3440x1440 resolla high pääasiassa. Joku ultra on myös ja crowd density medium. 75hz näyttö. 6800xt.

En ole nyt jaksanut enempää kokeilla. Noilla pyörii hyvin ja näyttää hyvälle. Ei kaatumisia.
 
Täytyy vissiin odotella hotfixeja ja uusia radeonin ajureita tuntuu kaatuvan satunnaisesti työpöydälle ilmoituksella flatlined error. Koneessa 5800x3d, 7900xt ja 32gt ram. Näyttiksen ajurit v.23.9.1.
Oot varmaan DDU:lla kokeillu vetää vanhat sileeks ja uus puhdas asennus näyttiksen ajureille?
 
Itellä nyt noin tunnin verran pelailua takana 2.0:aa. Ehkä toi vaan pitäisi pelata uudestaan läpi, kun oon nyt siinä tilanteessa, että eipä siellä pelikentällä oikein mitään enää ole, kun peli pelattu läpi ja suurin osa sivuhommista on tehty. FPS oli 2700X ja 1080 ti:n kanssa 30-60, enkä ainakaan ite huomannut, että peli olis jotenkin raskaammaksi muuttunut. Pelatessa tuli pyörittyä lähinnä keskustan alueella ja Pacificassa kävin ihmettelemässä sitä uutta aluetta, mihin ei ollut pääsyä. Samalla sinne oli myös ilmaantunut toinenkin uusi alue, mutta se oli eri suunnassa.

Katotaan miltä pelikokemus tuntuu kun lähipäivinä laitan uutta prossua koneeseen.
 
Täytyy vissiin odotella hotfixeja ja uusia radeonin ajureita tuntuu kaatuvan satunnaisesti työpöydälle ilmoituksella flatlined error. Koneessa 5800x3d, 7900xt ja 32gt ram. Näyttiksen ajurit v.23.9.1.
Uusin ajuri versiohan on jo 23.9.2, joka julkaistiin 11 päivä. Itse olen pelaillut 7900xt:llä jo yli 20 tuntia ilman kaatumisia
 
Kiitoksia näistä neuvoista alla.

Path Tracingin eli se overdrive kannattaa kyllä unohtaa 3080:llä ja 4k resolla. Pistä alkuun ultra-asetukset ja muut RT vivut päälle, Psycho asetusta valmistukseen ei kannata ehkä yrittää. Sitten DLSS ultra performance/balanced. Siitä sitten lähtee tiouttelemaan varmaan ensin RT asetuksia vähän alemmas, jows ei FPS riitä. Niistä non RT asetuksista ei itsellä hirveästi ole kokemuksia, miten vaikuttaa.

Onko DLSS päällä? Film grain ja ne sen ympärillä olevat pois päältä, motion blur pois ja sit RT ultra. Shadow detaileja voi pudotella maun mukaan. Luulis pyörivän ok. 4K voi olla kyllä vähän liikaa, jos ei pistä DLSS:ää tiukemmalle.
Tuntuu että nuo Film Grainin ympärillä olevat vivut ei juurikaan vaikuta. Voi tieten olla että droppaa sit kun tulee tiukka combat missä nuo efektit aktivoituu.


itse päädyin RT Ultra presettiin ja tiputtaa RT lighting mediumiin. C:\Users\janne\AppData\Local\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077 ja tuolta configista etsii dlls_d ja vaihtaa ne 2 false arvoa true niin Ray Reconstruction on päällä. DLSS Auto laittaa 1440p resolla Balanced arvon joten 4K resolla luulis käyttävän performancea jotta saa noin 60fps.
Mitä nyt oon testaillut, niin fps painuu 50 paikkeille, mikäli Ray-Traced Lightning on päällä, edes pienimmällä asetuksella. Ja tässä pelissä tuo tuntuis olevan hieman liian vähän. Se saa sit kiipeämään 60:een joko laittamalla Ray-Traced Lightning: OFF tai DLLS: Ultra Performance.
Pitäisikö tuon Ray Reconstructionin nostaa perffiä vai parantaa kuvaa? En ole tuota vielä testannut. Nykyisellään tosiaan vaikuttaa, että tuota RT Lightningiä ei saa päälle tuolla DLSS Performancella.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia näistä neuvoista alla.




Tuntuu että nuo Film Grainin ympärillä olevat vivut ei juurikaan vaikuta. Voi tieten olla että droppaa sit kun tulee tiukka combat missä nuo efektit aktivoituu.



Mitä nyt oon testaillut, niin fps painuu 50 paikkeille, mikäli Ray-Traced Lightning on päällä, edes pienimmällä asetuksella. Ja tässä pelissä tuo tuntuis olevan hieman liian vähän. Se saa sit kiipeämään 60:een joko laittamalla Ray-Traced Lightning: OFF tai DLLS: Ultra Performance.
Pitäisikö tuon Ray Reconstructionin nostaa perffiä vai parantaa kuvaa? En ole tuota vielä testannut. Nykyisellään tosiaan vaikuttää, että tuota RT Lightningiä ei saa päälle tuolla DLSS Performancella.
Ei tuo Ray Reconstruction vielä vissiin toimi muissa kuin RT Overdrive -tilassa, joka on raskain niistä (path tracing yms.). Tulee kai myöhemmin muihinkin RT -tiloihin.
 
Kiitoksia näistä neuvoista alla.
Tuntuu että nuo Film Grainin ympärillä olevat vivut ei juurikaan vaikuta. Voi tieten olla että droppaa sit kun tulee tiukka combat missä nuo efektit aktivoituu.

Mitä nyt oon testaillut, niin fps painuu 50 paikkeille, mikäli Ray-Traced Lightning on päällä, edes pienimmällä asetuksella. Ja tässä pelissä tuo tuntuis olevan hieman liian vähän. Se saa sit kiipeämään 60:een joko laittamalla Ray-Traced Lightning: OFF tai DLLS: Ultra Performance.
Pitäisikö tuon Ray Reconstructionin nostaa perffiä vai parantaa kuvaa? En ole tuota vielä testannut. Nykyisellään tosiaan vaikuttaa, että tuota RT Lightningiä ei saa päälle tuolla DLSS Performancella.

Film grainin ympärillä olevat ei yksistään vaikuta hirveesti, mutta yhdessä enemmän ja muutenkin ihan turhia IMO, koska tekevät kuvasta vain paskemman näköistä (Film grain lisää kohinaa, Depth of Field blurria syvyysvaikutuksena, Lens Flare auringon heijastuksia "kamerassa" jne. Motion Blur luo lisää blurria liikkeessä).

Pudota resoa ihan suosiolla, niin peli näyttää paremmalta, kun saat RT:n kunnolla päälle. IMO luo enemmän tunnelmaa kuin mikään muu pelissä.
DLSS:ää ei yleensä kannata pistää performancelle, tulee vähän liian karun näköiseksi. Quality ja balance on vielä ihan ok.
Ray Reconstruction on se uusin DLSS 3.5:n ominaisuus, joka siis yhdistää denoisereita eli vähentää kuvasta kohinaa ja parantaa suorituskykyä samalla. Ilmaista ulkonäköä, tavallaan.
Testaa ottaa RT shadows pois päältä, RT lighting medium ja RT reflections päälle. Screen space reflections Ultra

Vanha video, mutta tosta saa käsitystä mikä mikin perusasetus tekee ja miten paljon sen aktivointi huonontaa suorituskykyä ja siitä voit päätellä mitä kannattaa ottaa pois päältä.
Tässä ei ole siis vielä Overdrive modea tai Ray Reconstructionia, koska ne on niin uusia ominaisuuksia.


Videon suositukset yhteenvetona:
Standard Optimised Settings:
Contact Shadows: On
Improved Facial Lighting Geometry: On
Local Shadow Mesh Quality: High
Local Shadow Quality High
Cascaded Shadows Range: High
Cascaded Shadows Resolution: Medium
Distant Shadows Resolution: High
Volumetric Fog Resolution: 1080p Ultra, 1440p High, 4K Medium
Volumetric Cloud Quality: Medium
Max Dynamic Decals: Ultra
Screen Space Reflections Quality: Low but High if you find the amount of grain distracting.
Subsurface Scattering Quality: High Ambient
Occlusion: Low (there is barely a difference)
Colour Precision: Medium
Mirror Quality: 1080p High. 1440p High, 4K Medium
Level of Detail: High

Recommended Ray Tracing Settings:
Ray Traced Reflections: On
Ray Traced Shadows: Off
Ray Traced Lighting: Medium If that is not enough for you, Turn off reflections - the RT lighting is more important, on balance.

Image Quality Recommendations: 1080p DLSS Quality, 1440p, DLSS Balanced, 4K, DLSS Performance
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tämä uusi maailma maistuu taas pitkästä aikaa.En jaksa alottaa uutta peliä vaan jatkoin vanhalla(Olen pelannut kaksi kertaa läpi pitemmän kaavan mukaan ,niin ei jaksa enää uusia). Jotain kolme tuntia takana eikä ole tullut vielä ongelmia vastaan,yhden kerran jäin jumiin raunioihin ja piti otta save taaksepäin.
 
Voi jeesus kun on taas laadukasta päivitystä, kaikki modit poistettu ja peli uudelleen asennettu, mutta silti kaatuu välittömästi latauksen jälkeen... :poop:
 
Yllättävän hyvin pyörii 9700K 3060ti @1080p

Kaikki asetukset high pl. pari on medium, kaikki RT:t päällä ja RT level on Psycho. DLSS on Quality ja FPS pysyy 60 pl. jos oikein meinaa kunnon mylly tulla ja räjähtelee urakalla niin sitten dippaa sinne 50 kieppeille.
 
Suosituksia graffa asetuksiksi kun pitäisi alkaa phantomin kera pelaamaan peliä ensimmäisen kerran läpi.

5800x3d, 3080ti & 3440x1440.
 
Yllättävän hyvin pyörii 9700K 3060ti @1080p

Kaikki asetukset high pl. pari on medium, kaikki RT:t päällä ja RT level on Psycho. DLSS on Quality ja FPS pysyy 60 pl. jos oikein meinaa kunnon mylly tulla ja räjähtelee urakalla niin sitten dippaa sinne 50 kieppeille.
En nyt oikein tiedä. 720p ja hikiseen 60fps eikä näyt lähellekään miltään generaatiohypyltä vs muut pelit. Ihan syystä taisi studio hylätä oman moottorinsa ja vaihtaa UE5:een tulevissa peleissä - tai ainakin Witcherin jatko-osassa.
 
Suosituksia graffa asetuksiksi kun pitäisi alkaa phantomin kera pelaamaan peliä ensimmäisen kerran läpi.

5800x3d, 3080ti & 3440x1440.

Suosittelen, että laitat DLSS2:n päälle, vaikka High presetin ja lähdet sieltä itse säätämään asetuksia. RT nyt eniten merkkaa. Oma 3080 ei pysty parhaisiin asetuksiin kuitenkaan, niin hetken saa niitä räplätä. Ja tuskin saat mitään kunnon RT-suorituskykyä ilman DLSS:ää.

Ajele benchmarkki aina säätämisen välissä, että saat sen 100+ AVG FPS ja näin ainakin minä hioin asetukset kerralla kuntoon. Meni joku 45min ja sitten vaan pystyi pelaamaan.
 
Ihan syystä taisi studio hylätä oman moottorinsa ja vaihtaa UE5:een tulevissa peleissä - tai ainakin Witcherin jatko-osassa.

Se syy on osaajien määrässä, ei pelimoottorin suorituskyvyssä tai teknisessä tasossa. UE5 ei vaikuta mitenkään lupaavalta jo julkaistuissa peleissä.
 
UE5 olisi kova jos devit opettelisi käyttämään sitä, mutta eihän tuota voi odottaa "ammattilaisilta".
 
Tuli nyt alotettua uudestaan tämäkin 2.0 kohdalla ja totesin että ihan hyväkin koska melkein kaikki oli muuttunut ensimmäiseen pelikertaan verrattuna ja muutama asiioita tullut lisää esim. perkkien skill shardit. Bugeja on tullut satunnaisesti vastaan joista suurinosa ei haitallisia mutta nyt eilisestä lähtien alkanut tympimään ajoneuvon tilaamisen lukittuminen ja ramin regeneroinnin häviäminen. Tietty tuostakin pääsee ohi kun tallentaa ja lataa uudestaan mutta alkaa tympimään kun joutuu miltei jokaisen encountterin jälkeen heittämään samaa rumbaa kun tulee niin randomisti.

EDIT: Lisätään nyt sen verran että yleisesti tää peli on huomattavasti parempi mitä julkaisussa. Ainakin tuo eteneminen on omaan mieleen huomattavasti parempi kuin julkasuun.
 
Viimeksi muokattu:


Sieltä napsahti uusi optimointiopas Hardware Unboxedilta. Julkaistu tänään.

Tiivistelmä tuosta puolen tunnin videosta:
optimi.png
 
Tässä on vielä HUB Performance, jos ei oo nii hyvää rautaa koneessa, että HUB Quality pyörittäis.

Toinen kuva on suositus siitä, miten Raytracing-asetukset kannattaa priorisoida. Ei liity mitenkää tieten tuoho HUB performanceen. :D
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-09-26-17-05-17-088_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_2023-09-26-17-05-17-088_com.google.android.youtube.jpg
    140,6 KB · Luettu: 146
  • Screenshot_2023-09-26-17-08-37-641_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_2023-09-26-17-08-37-641_com.google.android.youtube.jpg
    135 KB · Luettu: 141
Mitähän kannattaisi tehdä nyt tämän Phantom Libertyn kanssa, kun en ole kertaakaan pelannut varsinaista peliä lävitse? Aloitan aikoinaan ensimmäisellä hahmolla konsolilla, sitten PC:llä toisella joka jäi pahasti kesken ja nyt 2.0-päivityksessä kolmannella hahmolla. Millään pelikerralla en ole kovin pitkälle edennyt pääjuonessa, esim. Voodo Boysit ovat ihan tuntemattomia itselle.

Sitä tässä vain mietin, että jos nyt pelaan pelin lävitse ilman tätä DLC:tä niin tuskin jaksan enää neljättä kertaa aloittaa ainakaan ihan heti niin jäisi varmaan kokematta koko Phantom Liberty. Mutta missaankohan jotain olennaista alkuperäisen pelin lopusta tms., jos hommaan DLC:n nyt ja aloitan sen kun se pelissä vastaan tulee?
 
Mitähän kannattaisi tehdä nyt tämän Phantom Libertyn kanssa, kun en ole kertaakaan pelannut varsinaista peliä lävitse? Aloitan aikoinaan ensimmäisellä hahmolla konsolilla, sitten PC:llä toisella joka jäi pahasti kesken ja nyt 2.0-päivityksessä kolmannella hahmolla. Millään pelikerralla en ole kovin pitkälle edennyt pääjuonessa, esim. Voodo Boysit ovat ihan tuntemattomia itselle.

Sitä tässä vain mietin, että jos nyt pelaan pelin lävitse ilman tätä DLC:tä niin tuskin jaksan enää neljättä kertaa aloittaa ainakaan ihan heti niin jäisi varmaan kokematta koko Phantom Liberty. Mutta missaankohan jotain olennaista alkuperäisen pelin lopusta tms., jos hommaan DLC:n nyt ja aloitan sen kun se pelissä vastaan tulee?

Jos et kertaakaan ole pelannut loppuun asti niin joka tapauksessa missaat jotain, ellet nyt seuraa jotain guidea tms pelatessasi.

Itsellä tuo Phantom Liberty ostettuna ja neljäs läpipeluu alkoi tänään.
Sinuna tekisin ehkä samoin että jos tuo DLC houkuttaa niin ostoon ja pelaat sen samalla, varsinkin jossei sitten enää löydy mielenkiintoa aloittaa uudestaan kun on ilman DLC:tä pelin pelannut
 
Jos et kertaakaan ole pelannut loppuun asti niin joka tapauksessa missaat jotain, ellet nyt seuraa jotain guidea tms pelatessasi.

Itsellä tuo Phantom Liberty ostettuna ja neljäs läpipeluu alkoi tänään.
Sinuna tekisin ehkä samoin että jos tuo DLC houkuttaa niin ostoon ja pelaat sen samalla, varsinkin jossei sitten enää löydy mielenkiintoa aloittaa uudestaan kun on ilman DLC:tä pelin pelannut
Aivan joo, en mitään guidea seuraa. Mutta joo ehkä ajattelin sen DLC:n jotenkin "sitovan" hirveästi kiinni siihen, kun todellisudessa se taitaa vain tuoda tyliin uusia tehtäviä ja alueita, mutta silti sen rinnalla voi tehdä niitä "vanhoja" tehtäviä. Näin ainakin toivon. Jotenkin olin siis ajatellut, että tuo DLC olisi ikään kuin sellainen Y-haara puolivälissä peliä, että jos sen aloitat niin missaat puolet alkuperäisen pelin loppupään tehtävistä, mutta näin ei toivottavasti olekaan.

Ja olikos se nyt niin, että tuohon Phantom Libertyyn sisältyvät uudet skill treet, cyberwaret yms. olivat jo tulleet 2.0-päivityksessä ettei nyt herranjumala tarvitsisi taas alusta noiden takia aloittaa? :rofl2:
 
Aivan joo, en mitään guidea seuraa. Mutta joo ehkä ajattelin sen DLC:n jotenkin "sitovan" hirveästi kiinni siihen, kun todellisudessa se taitaa vain tuoda tyliin uusia tehtäviä ja alueita, mutta silti sen rinnalla voi tehdä niitä "vanhoja" tehtäviä. Näin ainakin toivon. Jotenkin olin siis ajatellut, että tuo DLC olisi ikään kuin sellainen Y-haara puolivälissä peliä, että jos sen aloitat niin missaat puolet alkuperäisen pelin loppupään tehtävistä, mutta näin ei toivottavasti olekaan.

Ja olikos se nyt niin, että tuohon Phantom Libertyyn sisältyvät uudet skill treet, cyberwaret yms. olivat jo tulleet 2.0-päivityksessä ettei nyt herranjumala tarvitsisi taas alusta noiden takia aloittaa? :rofl2:

Juurikin noin että lisää peliin sisältöä, muttei vaikuta siihen peruspelin loppuun.
Ja uudet skilltreet ja muut ovat nimenomaan tuossa 2.0 -päivityksessä.
 
ACT 1 meni läpi ilman bugeja tai kaatuilua, mutta nyt kun ACT 2 alkoi niin useamman kerran on tiltannut niin että koko kone jäätyy ja buuttaa. Jotain kaatuilua oli ekalla pelikerralla aiemmalla versiolla, mutta silloin muistaakseni vain peli kaatui eikä koko kone.
 
ACT 1 meni läpi ilman bugeja tai kaatuilua, mutta nyt kun ACT 2 alkoi niin useamman kerran on tiltannut niin että koko kone jäätyy ja buuttaa. Jotain kaatuilua oli ekalla pelikerralla aiemmalla versiolla, mutta silloin muistaakseni vain peli kaatui eikä koko kone.
Aamusta asti pelannut ja ei minkäänlaisia ongelmia. Ei ole kertaakaan kaatunut tai muutakaan.
 
ACT 1 meni läpi ilman bugeja tai kaatuilua, mutta nyt kun ACT 2 alkoi niin useamman kerran on tiltannut niin että koko kone jäätyy ja buuttaa. Jotain kaatuilua oli ekalla pelikerralla aiemmalla versiolla, mutta silloin muistaakseni vain peli kaatui eikä koko kone.
Varmaan kone epävakaa. Sen verran pitkään peliä jo tehty ettei kyllä varmaan pelistä johdu tommoset kaatumiset tai jos johtuisi niin ongelmasta kuultaisiin enemmänkin.
 
Varmaan kone epävakaa. Sen verran pitkään peliä jo tehty ettei kyllä varmaan pelistä johdu tommoset kaatumiset tai jos johtuisi niin ongelmasta kuultaisiin enemmänkin.
Jotain tämmöistä aloin epäilemään, onkohan jotain näppärää ohjelmaa jolla voisi esim. CPU ja GPU lämpöjä seurata pelatessa? Mulla on MSI:n emo ja näyttis ja niiden omat ohjelmat on ihan kuraa
 
Joo, ehkä se toi on mun prossu (i9-10900K) joka vaan käy vähän turhan lämpöisenä. Täytyy yrittää jotain asetuksia laskea sen verran että prossu ole ihan täydellä kuormalla koko ajan.
 
Se syy on osaajien määrässä, ei pelimoottorin suorituskyvyssä tai teknisessä tasossa. UE5 ei vaikuta mitenkään lupaavalta jo julkaistuissa peleissä.
Siis tuohan on ihan uskomattoman tönkkö. Dialogit on täynnä ihmeellisiä taukoja ja kampanjasta tunti varmaan sitä, että odottelee hissin nappulan tulemista tarjolla painamista varten. Melkoisen pettynyt tuohon ettei ihan perusjuttuja korjattu vaan kiillotettiin vähän pintaa ja saatiin jotenkin peli kuormittamaan prossua kaksi kertaa enemmän ilman, että välttämättä näkyy tai tuntuu missään.
Pyörii siis huonommin kuin julkaisussa.
 
Siis tuohan on ihan uskomattoman tönkkö. Dialogit on täynnä ihmeellisiä taukoja ja kampanjasta tunti varmaan sitä, että odottelee hissin nappulan tulemista tarjolla painamista varten. Melkoisen pettynyt tuohon ettei ihan perusjuttuja korjattu vaan kiillotettiin vähän pintaa ja saatiin jotenkin peli kuormittamaan prossua kaksi kertaa enemmän ilman, että välttämättä näkyy tai tuntuu missään.
Pyörii siis huonommin kuin julkaisussa.
Silti ei oo yhtään UE5 (tai edes UE4?) peliä vielä olemassa joka skaalatuu yhtä hyvin hyödyntämään tarjolla olevia prossuytimiä. Moottorista voi olla montaa mieltä, mutta en odottaisi että UE5 pelit CPU käytön suhteen on parempia tässä lähiaikoina. Ekat UE5 pelit on olleet erittäin riippuvaisua parin pääsäikeen suorituskyvystä.
 
Silti ei oo yhtään UE5 (tai edes UE4?) peliä vielä olemassa joka skaalatuu yhtä hyvin hyödyntämään tarjolla olevia prossuytimiä. Moottorista voi olla montaa mieltä, mutta en odottaisi että UE5 pelit CPU käytön suhteen on parempia tässä lähiaikoina. Ekat UE5 pelit on olleet erittäin riippuvaisua parin pääsäikeen suorituskyvystä.
Siis nyt tämä rasittaa ytimiä, mutta suorituskyky vaan huononi. Ilolla olisin ottanut enemmän rasitusta ja suuremman fps:n, toisin päin pidän aikamoisena epäonnistumisena.
 
Juurikin noin että lisää peliin sisältöä, muttei vaikuta siihen peruspelin loppuun.
Ja uudet skilltreet ja muut ovat nimenomaan tuossa 2.0 -päivityksessä.

Itse olen kanssa alottelemassa ensimmäistä kertaa. Revikoiden perusteella ilmeisesti DLC on kuitenkin toi yhden uuden vaihtoehtoisen lopun myös peruspelille eli on tossa nyt semmoinen linkki jos sitä haluaa tavoitella. Kyllähän toi kaikkien suositus tuntuu muutenkin olevan että mieluiten nollista alusta niin saa kaiken sidottua yhteen haluamallaan tavalla mutta toki jos on vanha tallennus pitkällä niin vähän niin ja näin kuka jaksaa ja kuka ei.
 
Jos ekaa kertaa pelaa cyberpunkkia niin suosittelen panaman kanssa parit jutut tekemään ennen dog townia. Saa samalla vähän leveleitä ylös peli hahmosta.
 
Juu, ne varmaan laskee turhia juttuja ihan pelaajien kiusaksi taustalla. Semmoista tämä nykyään on.
Ei siinä näy mikään muuttuneen jollei pidä rt:tä päällä. Aika pahasti meni pieleen, kun launchia huonommassa kunnossa. Kai ne koittaa sitä frame geniä saada mainostettua.
 
Vihdoinki tajusin miten tätä netrunner tyyliä pitää pelata. Overclock päälle, kasaa quickhackit jonoon ja kattelee kun kaikki kaatuilee. Heti kun overclock loppuu niin johonkin piiloon imemään peukaloa
 
Tulipa ostettua ja aloitettua pelaamaan tuossa jokunen päivä sitten kun 2.0 julkaistiin, tietenkin Stealth hacker tyylillä, alku oli vaikeampaa, mutta on helppoa sen jälkeen, kun saa Tier 3 vehkeet. Sitten vaan Sonic Shock ensimmäisenä ja sitten damagee jonoon, eikä kukaan aloita backtracea, kaverit ihmettelee ku porukkaa lakoo ympärillä. Hitaampaa kai toi on kun ennen 2.0, mutta melkosen helpoksi muuttui peli tuon jälkeen...
 
Itsellä peli yhä kaatuilee. Asennettu peli uudelleen ja näyttiksen ajurit uusimpaan ddu kanssa. Tikettiä laitettu cyberpunkin supporttiin. Pieni aavistus voisko toi satunnainen kaatuilu liittyä automaattitallennuksiin kun siitä aina tulee pieni stutter.
 
Minä en huomaa prossukäytön lisääntyneen, mutta 5950x joka core on työssä eikä yksikään käy 100% kuormalla. 30-50 yleensä kokonaisrasitus, aiemmin oli jopa 65. Samat grafiikka-asetukset. Ennen 1 thread oli usein 100%.
 
Uutta videota optimiasetuksista. Itsellä kaatuilee kans vähän turhan usein. Piti testailla huvikseen 3060ti:llä 1440p overdrive+DLSS performance ja kyllä se liki 30fps:ään pääsee, kun vähän optimoi, ei ihan NC keskustassa tosin. Toi on kyllä loistava uudistus, että overdriven saa erikseen päälle vain screenshotteihin. Olis ollut kiva lisä, kun julkaisussa pelasi, että kameramoodissa olis kaikki asetukset tapissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 763
Viestejä
4 556 852
Jäsenet
75 052
Uusin jäsen
akaboele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom