- Liittynyt
- 10.03.2017
- Viestejä
- 1 403
Kappas, jotenkin puusilmäillyt ton. Muistelin, että joku tuoreista ominaisuuksista toimi 20-sarjalaisillakin, mutta en olettanut sen olevan RR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi statsien poistaminen kamoista oli kyllä täysin typerä ja tarpeeton veto. Pelistä poistettiin krääsää ja sitten muutettiin 99% kledjuista vendor trashiksi.
Joo, eihän se "realistista" ollut aikaisemmin, mutta jotenkin ei osannut ikinä hirveästi häiritä pelissä jossa on kyberneettisiä peniksiä ja puhuvia aseita.
Tuokin sössötys siitä, että nyt voi mennä tyyli edellä, ontuu pahasti koska wardrobe löytyi jo ja muuttui itseasiassa tämän päivityksen myötä jokseenkin turhaksi.
Eniten vituttaa, että vaatteet painaa ihan helvetisti. En tiedä muutettiinko yksittäisiä painoja, mutta kun itsellä on about yksi jokaista, niin... IMO nykyinen systeemi on parempi kuin aiempi transmog, missä piti tehdä settejä jne. Älyttömän vaivalloista, jos siihen haluaa lähteä.
Eihän niitä kaikkia vaatteita tarvitse kantaa mukana.
Tämä.Eihän niitä kaikkia vaatteita tarvitse kantaa mukana.
Tämä.
Vinkkinä että stashiin pääsee käsiksi esim. kutsumalla jonkin omista autoista ja menemällä peräkontille. Aivan varma en kyllä ole että onko tuo stash aina ajoneuvokohtainen vai synkkaako saman stashin kuin esim. asunnoissa.
Eli samalla tavalla kuin ennenkin.Ennen aseissa oli siis DPS mainittu, enää ei, joten homma on ihan pelleilyä. Samaa kuin Destiny, Borderlands ja about kaikki muutkin konsoli-FPS:t mitä pelifirmat porttaa/tuottaa PC:lle.
DPS näkyy nyt vain hahmon pääsivulla, ei per ase. Min-maxing on ihan mahdotonta.
Itse kyllä seurasin DPS:ää pääosin. Sen jälkee testasin vähä, jos noi arvot oli kahdessa aseessa lähellä toisiaan, että kummalla osuu paremmin.Eli samalla tavalla kuin ennenkin.
Ei sitä DPSää tullut koskaan kovin tarkkaan katsottua, omassa ase valinnassa tärkeimpinä on aina olleet puhdas vahinko ja muut bonukset/modaus mahdollisuudet (ja miten ase sopii V:n "buildiin" / omaan pelityyliin).
Aseen DPS ei paljoa paina, vaikka olisi "OVER 9000!!!", jos ei sillä osu mihinkään.
Kiitos Ezzy, toi DPS:n puuttuminen se tosiaan oli. Mikähän tässä poisottamisessa on syynä?
Käsitin että DPS ja damage on ottanut nuo bleeding/shock jne effectit mukaan numeroon? DPS:llä on eniten jossain lähitaistelussa merkitystä kun taas sniper puuhissa ei niinkään. Kyllähän sillä absoluuttisella DMG:lläkin on väliä varsinkin jos on oneshot potentiaalia. Ite tykännyt siitä kyubista nimenomaan kun headshoteilla tekee niin paljon dmg ja sillä ampuu kauas. Ne super smg:t joissa iso DPS taas on lähitaisteluun.Heitän hatusta kysymyksen, että ottiko se DPS mukaan bleedingit, crit chancet, burnit, stunnit ++? Ja jos ei, niin se arvo on aika harhaanjohtava, ja voi ohjata minmaxaajat käyttämään huonompaa (ja ehkä tylsempää) asetta kuin olisi tarjolla.
5 tierin pumppuhaulikko ja mantikset. Voittava taktiikka. Toki tarvii liikkuvan ja pomppivan hemmon.Käsitin että DPS ja damage on ottanut nuo bleeding/shock jne effectit mukaan numeroon? DPS:llä on eniten jossain lähitaistelussa merkitystä kun taas sniper puuhissa ei niinkään. Kyllähän sillä absoluuttisella DMG:lläkin on väliä varsinkin jos on oneshot potentiaalia. Ite tykännyt siitä kyubista nimenomaan kun headshoteilla tekee niin paljon dmg ja sillä ampuu kauas. Ne super smg:t joissa iso DPS taas on lähitaisteluun.
5 tierin pumppuhaulikko ja mantikset. Voittava taktiikka. Toki tarvii liikkuvan ja pomppivan hemmon.
käytä power limittiä kun kellojen venyttely on aika hämärää puuhaa ellei seuraa hwinfolla oikeaa kellonopeutta ja tiedä tarkkaan kuinka paljon voltteja tarvitaan tietyllä nopeudella.Itselläni Cyberpunk kaatuili usein hyvin maltillisilla GPU/VRAM kellotuksilla joka ei ole missään muussa pelissä haitannut, esim. Elden Ringissä. Lämmöistä ei ollut kiinni (4070 HC jäähdytyksellä ja käyrätkin varmuuden vuoksi katsottu), mutta säädin kellot alemmas ja kaatuilu loppui.
Lisäosaan liittyen level design näyttää muuttuneen huomattavasti parkourimpaan suuntaan ja ainakin haulikolla taistelu tuntuu välillä yhtä hektiseltä kuin moderneissa Doomeissa. Pitänee katsoa jos noiden pääsuunnittelijalla Miles Tostilla on joku streami aiheesta. Täytyy pelata ainakin pariin kertaan läpi että pystyy sanomaan mitään RPG-puolesta.
Juu 4070 Ti on mutta tuo asetus on harmaana jostain syystä.3.5 on päällä vain, jos sulla on 40-sarjalainen GPU. Se on siis toi Ray Reconstruction, joka pitää myös enabloida pelissä.
Toimii tällä hetkellä vain RT Overdrive -tilassa ja Path Tracing pitää olla myös päällä.Juu 4070 Ti on mutta tuo asetus on harmaana jostain syystä.
Juu 4070 Ti on mutta tuo asetus on harmaana jostain syystä.
Go to your Users/Appdata/Local/CD Projekt Red/Cyberpunk 2077 folder and open the UserSettings.json file. Search for the DLSS_D string and set value and default_value from false" to "true". Save the configuration file and set it as "read-only". Launch the game and play with Ray Tracing and DLSS Ray Reconstruction.
Mulla oli kans harmaana ja piti jsonista käydä laittamassa, mut sit tein puhtaan asennuksen toisesta syystä, puhtaalla json tiedostolla niin alkoi jostain syystä toimimaan valikostakin. Ei ole overdrive eikä path tracing päällä ja näyttis 3080.Toimii tällä hetkellä vain RT Overdrive -tilassa ja Path Tracing pitää olla myös päällä.
Tarkoitus kai oli, että toisivat myöhemmin myös vähemmän raskailla vaatimuksilla tarjolle.
oho tuplatMulla ei poliisit välitä mitään vaikka ampuu siviiliä niiden vieressä. Tilttaskoon savessa joku vai onko se joku perkki? Eivät nää mua vaikka ammun niitä.
Itsellä auttoi kun teki sen Brendanin tehtävän. Ja kun välissä kävi vuorokauden omassa sängyssä nukkumassa niin ei tarvinnut pidempään odotella.Itselle tuli tuo "permanent relic malfunction" bugi, joten tässä odotellaan Brendanin toisen tehtävän aukeamista, sillä ilmeisesti sen suorittamalla bugi katoaa.
Vaihtoehtoisesti tekemällä kyseisen efektin poistavan modin kanssa tallennuksen pitäisi kadota, jonka jälkeen modinkin voi poistaa.
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Juu tietenkin on eri luokkaa, itse oon vaan niin kyllästynyt PC pelailuun niin tuli myytyä vekotin pois.. Ajattelin vaan että onko kellään PS5 kyseistä peliä ja miten toimii.Performance on konsoleilla ainoa tapa pelata. Mutta onhan tää nyt PC:llä ihan eri peli.
Tämä on kyllä totta, ollut tosin nyt PS5 reilu puoli vuotta QLED 120hz kyljessä ja ei juuri tällei casuaali/sunnuntai pelaajana enää niin suuria eroja huomaa.Saattaa olla melkoinen pudotus noiden specsien pc-versiosta alkaa konsolilla vääntämään.
En nyt ehkä sanoisi vähän väliä, mutta on joo kaatunut ainakin tänään ja eilen kertaalleen. Sitä ennen en muista, että kaatumisia olisi ollut tyyliin yhtään (Epicissä pelikellossa 86 tuntia). Samaten tänään on esiintynyt sitä, että menuun (invi, mappi) mentäessä fps putoaa johonkin alle kymmeneen ja menee jonkun aikaa, että palaa takaisin normaaliksi. Tuokin ilmeisesti ihan yleinen ongelma, kun Redditistä löytyy vastaavaa.Kaatuileeko muilla peli vähän väliä?
En nyt ehkä sanoisi vähän väliä, mutta on joo kaatunut ainakin tänään ja eilen kertaalleen. Sitä ennen en muista, että kaatumisia olisi ollut tyyliin yhtään (Epicissä pelikellossa 86 tuntia). Samaten tänään on esiintynyt sitä, että menuun (invi, mappi) mentäessä fps putoaa johonkin alle kymmeneen ja menee jonkun aikaa, että palaa takaisin normaaliksi. Tuokin ilmeisesti ihan yleinen ongelma, kun Redditistä löytyy vastaavaa.
Joo, nyt kaatuilee 15min - 2h välein ihan satunnaisesti. Luulin aluksi että se on jotain prossun lämpöihin liittyvää, mutta kaatuilua tapahtuu ihan kaikenlaisissa skenaarioissa eikä tunnu liittyvän mitenkään esim. prossun käyttöasteeseen. Jostain syystä act 1 meni läpi ilman yhtään kaatumista, mutta nyt on melko toivotonta edetä pidemmälle.Kaatuileeko muilla peli vähän väliä?
Mulla tulee just jos alan Katanan kanssa kunnolla mätkimään, mut jos kävelee rauhallisesti pitkin katuja niin ei mitään.Joo, nyt kaatuilee 15min - 2h välein ihan satunnaisesti. Luulin aluksi että se on jotain prossun lämpöihin liittyvää, mutta kaatuilua tapahtuu ihan kaikenlaisissa skenaarioissa eikä tunnu liittyvän mitenkään esim. prossun käyttöasteeseen. Jostain syystä act 1 meni läpi ilman yhtään kaatumista, mutta nyt on melko toivotonta edetä pidemmälle.
Katanan kanssa aika paljolti tullut riehuttua mutta ei kyllä ainoatakaan pelin kaatumista.Mulla tulee just jos alan Katanan kanssa kunnolla mätkimään, mut jos kävelee rauhallisesti pitkin katuja niin ei mitään.
2.01 päivitys on tulossa piakkoin, joka korjaa joitain isompia ongelmia ja toivottavasti myös monia pienempiä
Cyberpunk 2077 - PC | Technical Support — CD PROJEKT RED
Welcome to CD PROJEKT RED Technical Support! Here you will find help regarding our games and services, as well as answers to frequently asked questions.support.cdprojektred.com
Mahdollisesti tuossa menee myös 2.0:n dupe-glitch, jolla on varsin helppo monistaa rahaa ja crafting materiaaleja (tosin peli on mahdollista palauttaa vanhaan versioon).
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.