Oon ite eri mieltä, kaikki pelit tunnutaan julkistavan vähän liian aikasin nykyään ja teasereita pukataan ulos jo siinä vaiheessa kun ei varsinaisesti oo mitään näytettävää. Mua ei hirveesti CGI-trailerit sytytä vaan mielenkiinto herää vasta sit ku on in-engine materiaalia ja gameplayta nähtävissä. Pelkkä CGI ei kerro mitään ja pahimmillaan antaa täysin väärän kuvan ite pelistä, ja lopputulos onkin sit aika kaukana siitä ekasta teaserista.
Muistutuksena sekin et Cyberpunkin eka teaser tuli 2013, eli yli 7v ennen julkasua. Teasereita ei tainnu tulla kauheasti mut muuta traileria yms paskaa sit tulikin sen verran tuutin täydeltä, että mua ei edes enää hyvin nopeasti kiinnostanut niitä enää kattoakkaan. Lisäks nehän oli tarkalleen valittuja erikseen customoituja pätkiä pelistä jotka anto aika harhauttavan kuvan siitä 2020 joulukuussa julkaistusta versiosta.
En oikeen nää järkeä siinä et alkaa tiputtelemaan trailereita siinä vaiheessa kun peli on vielä alkutekijöissään. Niin paljon asioita voi kuitenkin lennosta muuttua.
En nyt ihan pelkkää CGI:tä tarkottanutkaan, lähinnä ihan mitä vaan tarinateasereita. Mike Pondsmithin jutut on aina mielenkiintoisia. Mut kukin tavallaan, itseä kiinnostaa lähinnä toi maailma ja estetiikka, ei varsinaisesti itse peli oikeastaan. Siks suurin osa peliajastakin meni screenshottailuun.