Cyberpunk 2077

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 772
Minä en saa koko paskaa asennettua GOG kautta. Pelannut viimeksi pari vuotta sitten, asensin äskettäin Windows 11 niin piti asentaa GOG uusiksi.

Peli kyllä näkyy gog.comin libraryssa, mutta kun laittaa download & install niin se asentaa GOG Galaxyn, siellä ei taas näy mitään libraryssa ja check for updates yms jumittaa vaan..
Kaikkeni oon tehnyt..
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 134
Kannattaa muuten rajoittaa fps johonkin järkevään. Huomasin että kortti huutaa ja menussa fps 650fps. Jos joutuu jättää paussille, ettei se turhaan rasita korttia menussa.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 147
Mitä ihmettä?? Update 2.0
  • All NPCs now scale to your level. Enemy difficulty is no longer dependent on what area of Night City you're in.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Jotenkin tuntuu että tää dlc jää hyllyyn, 2 kertaa läpi peli vanillana ja osin modien kera ja 367h played, ei napannu oikein ees vaikka hankin 4090 kortin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 577
Mitä ihmettä?? Update 2.0
  • All NPCs now scale to your level. Enemy difficulty is no longer dependent on what area of Night City you're in.
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
930
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Joo, nämä skaalaukset toteutettu eri peleissä eri tavalla ja tuo suora teksti patch notesta ei välttämättä kerro koko totuutta. Toki toivottua olisi tuon olevan valittavissa eikä pakotettuna ja vaikka olisikin pakotettuna niin päivän parin sisään se kierretään modilla.

Elder Scrolls Oblivion (IV) oli tuon skaalauksen takia omasta mielestä tympeä pelattava, mutta modilla senkin sai kuntoon.
 
Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
81
Tässä kun on Cyberpunkkia alla muutama kymmenen tuntia, niin tämä uusi päivitys ja jo opittujen mekaniikkojen päivittäminen rupeaa vähän kyrsimään. En tajua esimerkiksi hahmon kehityksestä enää mitään. Yritin pisteitä laitella sinne sun tänne jotta olisi edes etäisesti sama, mutta en tiedä yhtään onko sinne päinkään. Myös uusi armor mekaniikka on typerä, vaatteet sun muut ovat ilmeisesti vaan rekvisiittaa, journal ei enää näytä tehtävätyyppejä erikseen, vaan kaikki ovat yhdessä läjässä. Healthinpalautus on jonkun veripumpun varassa, aseet kuluttaa staminaa ja oman hahmon kantokyvystä tuli täysin olematon. En tiedä, menee maku koko peliin...taidampa palauttaa aijemman ja pelata sillä loppuun ja katsella lisäriä sitten joskus...ehkä. Ei tää uusi suunta vakuuta ainakaan vielä yhtään.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 014
Tässä kun on Cyberpunkkia alla muutama kymmenen tuntia, niin tämä uusi päivitys ja jo opittujen mekaniikkojen päivittäminen rupeaa vähän kyrsimään. En tajua esimerkiksi hahmon kehityksestä enää mitään. Yritin pisteitä laitella sinne sun tänne jotta olisi edes etäisesti sama, mutta en tiedä yhtään onko sinne päinkään. Myös uusi armor mekaniikka on typerä, vaatteet sun muut ovat ilmeisesti vaan rekvisiittaa, journal ei enää näytä tehtävätyyppejä erikseen, vaan kaikki ovat yhdessä läjässä. Healthinpalautus on jonkun veripumpun varassa, aseet kuluttaa staminaa ja oman hahmon kantokyvystä tuli täysin olematon. En tiedä, menee maku koko peliin...taidampa palauttaa aijemman ja pelata sillä loppuun ja katsella lisäriä sitten joskus...ehkä. Ei tää uusi suunta vakuuta ainakaan vielä yhtään.
Sama homma oli itsellä jo, kun pidin vuoden tauon jossakin 90% kohdilla lopusta ja palasin, niin hahmo oli resetoitunut jne. Kävelin lähinnä pelin läpi ja jätin sikseen.
Loppujen lopuksi pelasin itse peliä enemmän vain sen ulkonäön ja cyberpunk-teeman vuoksi screenshottaillen, kuin juonen tai hahmojen. Keanu vitutti lähes koko pelin ajan.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 909
Pihalla kun lumiukko noitten cyberwarejen kanssa, ammuin jossain yhen laukauksen, seuraavat 5min aikana kerkesin varmaan sata poliisia tappaa enne ku ne tappo mut. Sit kävelin vaan kadulla ni joku ajo prätkäl ohi pysähty, huus hey you! ja alko vaan ampuu mua. onpaha ainaki totuttelua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 882
Minusta uusi skill tree vaikuttaa todella hyvälle. Samoin cyberware-systeemi kova ja että vaatteet on vain kosmetiikkaa on minusta ihan toimivaa tässä.

Level skaalauksesta en vielä osaa sanoa, mutta skillien kehittyessä se aiemmin ollut perusvihu kaatuu eri tavoin kyllä kuin tunteja sitten.

Töihin ja sitten jatkuu taas. Päivitys vaikuttaa älyttömän hyvälle. :)

Ps. Ehkä nuo pitkällä olevat hahmot vaan kannattaa jättää ja aloittaa uusiksi kokonaan. Itse en ainakaan pääsisi loppupään hahmolla mitenkään kiinni uusiin kuvioihin. Parempi mennä askel kerrallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 909
Minusta uusi skill tree vaikuttaa todella hyvälle. Samoin cyberware-systeemi kova ja että vaatteet on vain kosmetiikkaa on minusta ihan toimivaa tässä.

Level skaalauksesta en vielä osaa sanoa, mutta skillien kehittyessä se aiemmin ollut perusvihu kaatuu eri tavoin kyllä kuin tunteja sitten.

Töihin ja sitten jatkuu taas. Päivitys vaikuttaa älyttömän hyvälle. :)

Ps. Ehkä nuo pitkällä olevat hahmot vaan kannattaa jättää ja aloittaa uusiksi kokonaan. Itse en ainakaan pääsisi loppupään hahmolla mitenkään kiinni uusiin kuvioihin. Parempi mennä askel kerrallaan.
Samaa sanoin kaverille et alusta vaan askel kerrallaan kerkee just ennen ku phantom tulee :) ärsyttävää vaa ku craftannu ja myyny ja reilu pari milliä olis, mut ei oo enää vissiin sekään niin helppoa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 634
Eilen tuli vähän tesmailtua. Ray reconstruction kyllä korjaa monia ongelmia, mitä itsellä oli aiemmin RT:n kanssa. Märän asfaltin sumeus on aikalailla poissa ja vihdoin lätäköden heijastukset näyttää sille kun pitää. Lisäksi ohuiden viivojen ja saumojen eläminen on huomattavasti pienempää, kun aiemmin. Eihän tuo kaikkea kirjaa, mutta iso muutos parempaan.

Level skaalaus kuulostaa kyllä pahalle. Toivottavasti tulee äkkiä modi, jolla tuon saa pois.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 147
Toinen poiminta:
"Armor is now provided primarily by cyberware. As a result, clothing's purpose is mostly cosmetic. Clothing items no longer have mod slots, and only some items provide bonuses."
Luulin ensin että tässä puhutaan alusvaatteista eli paita mutta tarkoitetaan yleisesti ettei päälle puettavilla asusteilla ole ollenkaan vaikutusta armoriin. Aika isoja muutoksia.
Kyllä kai level skaalauskin toimii hyvin tehtynä mutta henkilökohtaisesti se nyppii pahasti. Toivottavasti tulee pian modi jolla se palaa alkuperäiseksi.
Paljon tässä on tietenkin hyvää ja pakko tämä on ostaa ja pelata läpi!
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
208
Mihinköhän on mahtanut hävitä pätsin jälkeen kaikki quickhackit cyberdeckistä?
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 101
On kadonnut.

5600x reppana on pulassa. 100% näyttää cpu usage. :D

Onneksi tilasin 5900x.
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.

Cyberpunk Phantom Liberty testi:
1695362464579.png

1695362537983.png



(DDR5 koneissa hitaat muistit joka rokkottaa niitä aika pahasti)
 
Viimeksi muokattu:

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 932
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Ilmeisesti tekee vihollisista bullet spongeja ainankin vaikeimmilla vaikeuksilla.

Onko joku kerennyt jo testaamaan? Voisin taas harkita ostamista. Viimeeksi kokeilin joskus huhtikuussa ja refundasin parin tunnin päästä. Ilmeisesti tässä on edelleen yksi bugi heti pelin alussa jossa tietty ovi ei aukea, ja jos liian kauan etsit ratkaisua niin auto save kerkee tallentamaan niin monta kertaa että ainoa vaihtoehto on aloittaa koko peli alusta. Vähän toivoin että näitä olisi korjattu. Moni myös Steamin arvosteluissa valittanut että bugisempi kuin pari päivää sitten ja pyöriikin huonommin.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 138
Melko raskas prossulle tuo uusi päivitys kieltämättä. 5.4Ghz/4.3Ghz kellotettu i5-13600KF ei ole vielä pullonkaulana, mutta kaupungissa ajaessa RT päällä käyttöaste nousee 60 prosenttiin. Tuolloin on jo kaikki P-ytimien kapasiteetti käytössä ja varmaan E-ytimiäkin joutuu hommiin. FSR on edelleen rikki, eli ghosting on järkyttävää. Onneksi voi valita XeSSin tilalle AMD:n kortilla. Uuden päivityksen liikkuvat poliisiautot tuovat kyllä immersiota. Edelleen kuitenkin olisin kaivannut jotain parannusta liikenteeseen. En käsitä, miksei peliin saada toimivia liikennevaloja. Lisäksi muut autot pysähtelevät minne sattuvat, ajavat kuin kiskoilla ja välillä myös törmäävät perään.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 147
Olisikohan se ovi jonka takaa löytyy alaston nainen. Jossain labrassa se oli kuitenkin. Joku Steamin arvosteluissa oli tuostakin kerennyt jo valittamaan.
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.
Kaksi kertaa aloittanut pelin alusta ja molemmilla kerroilla ovi auennut :)
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 932
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.
Kaksi kertaa aloittanut pelin alusta ja molemmilla kerroilla ovi auennut :)
No katotaan. Siinä sen jälkeen tulee hyvin pian osio jossa istutaan autossa/ajetaan autolla. Jos muut autot vieläkin ajavat oman auton läpi tai auto liukuu eikä aja eteenpäin niin ei muutakaan refundia taas kehiin.

Ei edelleenkään kiinnosta pelata peliä jossa joutuu miettimään bugeille workaroundeja tai elämään niiden kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
No katotaan. Siinä sen jälkeen tulee hyvin pian osio jossa istutaan autossa/ajetaan autolla. Jos muut autot vieläkin ajavat oman auton läpi tai auto liukuu eikä aja eteenpäin niin ei muutakaan refundia taas kehiin.

Ei edelleenkään kiinnosta pelata peliä jossa joutuu miettimään bugeille workaroundeja tai elämään niiden kanssa.
Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 932
Miksi valittaa pelistä jota ei edes omista?
Kahdesti tämän olen jo omistanut.

Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.
Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
 
Viimeksi muokattu:

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 311
Tämän uusimman päivityksen osalta oli hahmon perkkien, cyberwaren, varusteiden ja niiden modien osalta aika järkytys. Ne kaikki hahmon asetukset, joita olin veivannut suurella vaivalla ennen kuin ehdin juonen loppuun, on nyt resetoitu. :mad: Ja menee kyllä oma aikansa että saan buildini edes etäisesti samankaltaiseksi, sen verran paljon pistettiin pakkaa sekaisin.

Eli jos tarinamoodi on yhtään loppupuolella, vahva suositukseni on pelata tarina loppuun "vanhalla hahmolla" ja vasta sitten päivittää peli.

Uudelle hahmolle tuo uusi varustelumalli antaa kyllä varmasti tuoreita ja mielenkiintoisia lähestymistapoja, mutta onpahan melkoinen opettelu tiedossa.

Ja jos tosiaan NPC:iden vaikeustaso skaalautuu nyt jatkossa oman hahmoni mukaiseksi, niin en kyllä pidä ideasta.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 931
Ärsyttää hieman että kaikki vaivalla grindatut vaatemodit haihtuivat savuna ilmaan mutta toisaalta nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.

Olihan tuo vähän koomista tuo että saat esim hatun ja arskat joissa molemmissa on useita modislotteja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
Niistä pitää raportoida että ne bugit korjataan. Oletko sinä tai se toinen henkilö, joka steamin käyttäjäkunnassa on nuihin bugeihin törmännyt, raportoinut CDProjectille edes nuita löydöksiä? Saahan sitä odottaa ja pahoittaa mieltään jos ei niistä edes kerro kellekkään muuta kuin jollakin never-heard ATK foorumilla suomen lapissa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 882
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.

Cyberpunk Phantom Liberty testi:




(DDR5 koneissa hitaat muistit joka rokkottaa niitä aika pahasti)
Ei vain pelaamiseen tule. :) Sopiva prossu minulle.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 147
Kahdesti tämän olen jo omistanut.



Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
Pelissä takana 102 tuntia ja bugeja tullut vastaan ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä. Pelin pysäyttäviä bugeja ei yhtään. Peli myös pyöri omaan makuun hyvin pelattavaksi 3600 / 5700 XT kombolla.
"Hieman" liioiteltu tämän bugisuuden maine tänä päivänä.
Jos tuo yksi hyvin alussa oleva bugi häiritsee niin maailmassa riittää muitakin pelejä pelattavaksi :)
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 578
Jos haluaa Ray Reconstruction päälle ilman Path Tracingiä:

\AppData\Local\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077\UserSettings.json

Koodi:
"name": "DLSS_D",
"type": "bool",
"value": true,
"default_value": true
Testasin ja toimii, mutta ei saa ottaa DLSS pois/päälle pelin sisällä, tai asetus resetoituu.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 311
Ärsyttää hieman että kaikki vaivalla grindatut vaatemodit haihtuivat savuna ilmaan mutta toisaalta nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.
Tämä kyllä vitutti. Oli melkoinen vaiva saada luotua hahmo, joka
- Löysi crafting specin Armadilloille.
- Kykeni craftaamaan mm. legendary Armadillot
- löysi riittävän hyviä legendary vaatteita
- oli haalinut riittävästi craftimateriaaleja

Ja kun vihdoin em. oli onnistunut, niin nyt on aika alaston olo. Lisäksi ainakin mun V inkarnoitui täysin kaljuna päivityksen jälkeen. :wtf:
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 101
Mahtavaa ne on korjanneet myös Keanun naaman, joka on jossain kohtauksissa tosi outo ilman aurinkolaseja. Aattelin välillä että peli jotenkin bugaa, kun muut NPCt oli tosi hyviä (pelasin 4k tekstuurimodilla).

(toki tätäkin joku vihaa varmaan)
1695378139068.png

1695378162936.png
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 455
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Itse olisin tehnyt tämän niin että alun paikan 5-10 tason vihut nouset kyllä mukana pelaajan kanssa mutta hitaamin esim pelaaja on tasolla 50 niin alun paikan kaverit ovat 20-30 tasolla, helppoja kuitenkin mutta eivät mitään katseella tapettavia kuitenkaan koska tuo mielestäni vie pohjan oman hahmon kehitykseltä.

ja erityissti Cyberpunkin tapauksessa se levelin koventuminen näkyisi noissa vihiissa myös että siellä ei olla vain kalsarit jalassa ja aseen kanssa joka pysyy hädin tuskin teipattuna kasassa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 267
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 648
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 267
Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.
No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 648
No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.
Juu mutta sillai fiksusti. Edim Dying Light 2 kun pelasin niin mun äijä oli tapissaan kun 10% peliä oli takana. Sen jälkeen koko loppupeli oli pelkkää läpijuoksua eikä ollu mitään haastetta. Vasta uusintakierroksella tuli skaalautuvat vihut ja pelaaminen alkoi tuntua pelaamiselta eikä vaan läpijuoksulta ilman että tarvii välittää rahasta tai välineistä tai aseista tuon taivaallista.
Harmi vaan että ei taida enää uusintakierrosta jaksaa pelata läpi..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
Mutta niihän se menee oikeassa elämässäkin että vaikka oot kuin kova nii snägärillä riittää kerta rautaputkesta takaraivoon nii sää skippaat seuraavaan elämään. :rofl:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 882
On minusta ainakin hahmo uusien skillien kanssa hauskempi kuin aloitusvaiheessa, mutta kai sen voi silläkin pelata, jos ei näe hahmon kehityksessä järkeä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 267
On minusta ainakin hahmo uusien skillien kanssa hauskempi kuin aloitusvaiheessa, mutta kai sen voi silläkin pelata, jos ei näe hahmon kehityksessä järkeä.
Huoh. Annampas sittenkin olla, sillä näen edessäni ratapihatolkulla väänneltyä ratakiskoa, ja tomun laskeutuessa ilmaan jää vain kysymys: kannattiko.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 172
Viestejä
4 301 597
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom