Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"However, loading into an older save might cause some issues, such as needing to recraft some quick hacks."Mihinköhän on mahtanut hävitä pätsin jälkeen kaikki quickhackit cyberdeckistä?
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.On kadonnut.
5600x reppana on pulassa. 100% näyttää cpu usage.
Onneksi tilasin 5900x.
Eikös Sasha Grey ole joku pornostara? Toimii vissiin tiskijukkana yhdellä radiokanavalla (Growl FM)
Cyberrunk
Tämä selittääkin sen, kiitoksia."However, loading into an older save might cause some issues, such as needing to recraft some quick hacks."
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Mikä ovi ei aukea?
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.Olisikohan se ovi jonka takaa löytyy alaston nainen. Jossain labrassa se oli kuitenkin. Joku Steamin arvosteluissa oli tuostakin kerennyt jo valittamaan.
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.
Kaksi kertaa aloittanut pelin alusta ja molemmilla kerroilla ovi auennut
Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.No katotaan. Siinä sen jälkeen tulee hyvin pian osio jossa istutaan autossa/ajetaan autolla. Jos muut autot vieläkin ajavat oman auton läpi tai auto liukuu eikä aja eteenpäin niin ei muutakaan refundia taas kehiin.
Ei edelleenkään kiinnosta pelata peliä jossa joutuu miettimään bugeille workaroundeja tai elämään niiden kanssa.
Miksi valittaa pelistä jota ei edes omista?
Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.
Niistä pitää raportoida että ne bugit korjataan. Oletko sinä tai se toinen henkilö, joka steamin käyttäjäkunnassa on nuihin bugeihin törmännyt, raportoinut CDProjectille edes nuita löydöksiä? Saahan sitä odottaa ja pahoittaa mieltään jos ei niistä edes kerro kellekkään muuta kuin jollakin never-heard ATK foorumilla suomen lapissa.Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.
Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.
Cyberpunk Phantom Liberty testi:
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty im Tech-Test: 60 Prozessoren im größten PCGH-Benchmark-Vergleich!
Das Warten hat ein Ende: Hier finden Sie 60 CPUs, getestet in Cyberpunk 2077 Phantom Liberty. Welche Prozessoren liegen vorne?www.pcgameshardware.de
(DDR5 koneissa hitaat muistit joka rokkottaa niitä aika pahasti)
Pelissä takana 102 tuntia ja bugeja tullut vastaan ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä. Pelin pysäyttäviä bugeja ei yhtään. Peli myös pyöri omaan makuun hyvin pelattavaksi 3600 / 5700 XT kombolla.Kahdesti tämän olen jo omistanut.
Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.
Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
"name": "DLSS_D",
"type": "bool",
"value": true,
"default_value": true
Tämä kyllä vitutti. Oli melkoinen vaiva saada luotua hahmo, jokaÄrsyttää hieman että kaikki vaivalla grindatut vaatemodit haihtuivat savuna ilmaan mutta toisaalta nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.
Itse olisin tehnyt tämän niin että alun paikan 5-10 tason vihut nouset kyllä mukana pelaajan kanssa mutta hitaamin esim pelaaja on tasolla 50 niin alun paikan kaverit ovat 20-30 tasolla, helppoja kuitenkin mutta eivät mitään katseella tapettavia kuitenkaan koska tuo mielestäni vie pohjan oman hahmon kehitykseltä.Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.
Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.
Juu mutta sillai fiksusti. Edim Dying Light 2 kun pelasin niin mun äijä oli tapissaan kun 10% peliä oli takana. Sen jälkeen koko loppupeli oli pelkkää läpijuoksua eikä ollu mitään haastetta. Vasta uusintakierroksella tuli skaalautuvat vihut ja pelaaminen alkoi tuntua pelaamiselta eikä vaan läpijuoksulta ilman että tarvii välittää rahasta tai välineistä tai aseista tuon taivaallista.No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.
Mutta niihän se menee oikeassa elämässäkin että vaikka oot kuin kova nii snägärillä riittää kerta rautaputkesta takaraivoon nii sää skippaat seuraavaan elämään.Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.
Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
Huoh. Annampas sittenkin olla, sillä näen edessäni ratapihatolkulla väänneltyä ratakiskoa, ja tomun laskeutuessa ilmaan jää vain kysymys: kannattiko.On minusta ainakin hahmo uusien skillien kanssa hauskempi kuin aloitusvaiheessa, mutta kai sen voi silläkin pelata, jos ei näe hahmon kehityksessä järkeä.
Kyllä, mutta ainoastaan jos kallosi on köyhän luinen luomukuuppa, eikä kyberajan mukainen teräspottaMutta niihän se menee oikeassa elämässäkin että vaikka oot kuin kova nii snägärillä riittää kerta rautaputkesta takaraivoon nii sää skippaat seuraavaan elämään.
Mitä ihmettä?? Update 2.0
- All NPCs now scale to your level. Enemy difficulty is no longer dependent on what area of Night City you're in.
nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.
Jahas, pelaamatta paskaa. En rehellisesti ottaen ole ikinä pelannut _yhtäkään_ peliä jossa vihujen automaattiskaalaus olisi tehty hyvin. Se olisi asia erikseen, jos myöhemmin pelissä niille alkupään alueille tulisi vaikka kokonaan uusia kovemman tason vihuja, mutta yleensä tämä on tuoteutettu paljon laiskemmin. Niille samoille bandiiteille ilmestyy yhtäkkiä täydet obsidian-gearit, tai vielä laiskemmin hoidettuna hiparit vain mystisesti kymmenkertaistuvat.
Ja huomaat eron visuaalisesti jos joku 27" 4K näyttö ja käytät DLSS Quality? Et varmasti huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä etkä varsinkaan pelin liikkeessä /tuoksinnassa. Ainoastaan saat 70fps sijaan 100fps.Skaalausta en vaan voi ymmärtää. Saman tien voisi jättää ne levelit pelistä pois kokonaan.
Ja huomaat eron visuaalisesti jos joku 27" 4K näyttö ja käytät DLSS Quality? Et varmasti huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä etkä varsinkaan pelin liikkeessä /tuoksinnassa. Ainoastaan saat 70fps sijaan 100fps.
Ja huomaat eron visuaalisesti jos joku 27" 4K näyttö ja käytät DLSS Quality? Et varmasti huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä etkä varsinkaan pelin liikkeessä /tuoksinnassa. Ainoastaan saat 70fps sijaan 100fps.
Jaaha ja sitten lisää pettymyksiä. V on ollut kovasti Sandevistan Warp danceriin ja Satori katanan crittivahinkoon luottava hahmo.
On sitten nuo Cyberwaretkin pistetty uusiksi joten Sandevistaniin ei saa enää modeja. Eli heippa sitten vain legendaarisille heatsinkeille.
On toki tullut uusia Sandyjä ja niitä voi upgradeta. Mutta tasolle 5+ vaaditaan 40 legendaarista päivityskomponenttia.
Ja kun piipahdin ripperdocilla ja päivittelin V:n noin niinku suunnilleen entisen tyyliseksi hahmoksi, niin rahaa meni 300000.
Kunnes huomasin että Satori katanan 500% – 600% Critical Hit Damage on sekin poistettu.
Kaikki kunnia niille, jotka haluaa pelata pelin uudelleen alusta alkaen läpi uusien buildisääntöjen puitteissa ja kenties sen maksullisen lisärin kera, siihen tämä uusi pätsi sopii varmaan mainiosti (pl. vihujen skaalautuvuus, joka on aivan pösilö idea). Mutta kun itse olen puuropeukalo ja sen vuoksi keskityin tekemään V:stä tarpeeksi kovan ja kun olin jo Act 3:n alussa ja pelikello näyttää yli 100h, niin pelin uudelleenaloitus tai vaihtoehtoisesti hahmon totaalinen uudelleenluonti ei vain houkuttele. Liikaa työtä.Näitä kaikkia viestejä kun lukee miten kaikki ollaan oikeastaan pilattu niin tulee tunne, että ostan tän lisärin joskus alesta ja pelaan vaan easylla räiskimällä läpi.
Itsellä oli siis ihan ylivoimainen netrunner ja jo reippaasti ennen tätä uusinta päivitystä ainakin contagion kuulemma nerffattiin aika huolella.
No just sitä varten mä keskityin kehittämään hahmosta ylivoimaisen, että voin kaukaa tappaa ison määrän vihuista, mutta sitten kun tuli pomo matsi ja mulla oli vaan monowire niin saikin juosta karkuun oikein huolella kun ne ylivoimaiset hackit ei oikein tehonneetkaan
Nyt sitten viholliset skaalautuu, kyvyt on nerfattu eikä mulla muutenkaan enää vuosien jälkeen ole muistikuvaa mitkä kaikki oli valittuna, vaatteiden statsit on ilmeisesti vedetty uusiks ja mulla oli hyvät ja myös hienot vaatteet.