Cyberpunk 2077

On kadonnut.

5600x reppana on pulassa. 100% näyttää cpu usage. :D

Onneksi tilasin 5900x.
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.

Cyberpunk Phantom Liberty testi:
1695362464579.png

1695362537983.png



(DDR5 koneissa hitaat muistit joka rokkottaa niitä aika pahasti)
 
Viimeksi muokattu:
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.

Ilmeisesti tekee vihollisista bullet spongeja ainankin vaikeimmilla vaikeuksilla.

Onko joku kerennyt jo testaamaan? Voisin taas harkita ostamista. Viimeeksi kokeilin joskus huhtikuussa ja refundasin parin tunnin päästä. Ilmeisesti tässä on edelleen yksi bugi heti pelin alussa jossa tietty ovi ei aukea, ja jos liian kauan etsit ratkaisua niin auto save kerkee tallentamaan niin monta kertaa että ainoa vaihtoehto on aloittaa koko peli alusta. Vähän toivoin että näitä olisi korjattu. Moni myös Steamin arvosteluissa valittanut että bugisempi kuin pari päivää sitten ja pyöriikin huonommin.
 
Melko raskas prossulle tuo uusi päivitys kieltämättä. 5.4Ghz/4.3Ghz kellotettu i5-13600KF ei ole vielä pullonkaulana, mutta kaupungissa ajaessa RT päällä käyttöaste nousee 60 prosenttiin. Tuolloin on jo kaikki P-ytimien kapasiteetti käytössä ja varmaan E-ytimiäkin joutuu hommiin. FSR on edelleen rikki, eli ghosting on järkyttävää. Onneksi voi valita XeSSin tilalle AMD:n kortilla. Uuden päivityksen liikkuvat poliisiautot tuovat kyllä immersiota. Edelleen kuitenkin olisin kaivannut jotain parannusta liikenteeseen. En käsitä, miksei peliin saada toimivia liikennevaloja. Lisäksi muut autot pysähtelevät minne sattuvat, ajavat kuin kiskoilla ja välillä myös törmäävät perään.
 
Olisikohan se ovi jonka takaa löytyy alaston nainen. Jossain labrassa se oli kuitenkin. Joku Steamin arvosteluissa oli tuostakin kerennyt jo valittamaan.
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.
Kaksi kertaa aloittanut pelin alusta ja molemmilla kerroilla ovi auennut :)
 
Tuon oven luokse pääsemisen menee noin 15-30 minuuttia kun skippaa kaikki dialogit. Ei kannata tuon takia jättää koko peliä pelaamatta.
Kaksi kertaa aloittanut pelin alusta ja molemmilla kerroilla ovi auennut :)

No katotaan. Siinä sen jälkeen tulee hyvin pian osio jossa istutaan autossa/ajetaan autolla. Jos muut autot vieläkin ajavat oman auton läpi tai auto liukuu eikä aja eteenpäin niin ei muutakaan refundia taas kehiin.

Ei edelleenkään kiinnosta pelata peliä jossa joutuu miettimään bugeille workaroundeja tai elämään niiden kanssa.
 
No katotaan. Siinä sen jälkeen tulee hyvin pian osio jossa istutaan autossa/ajetaan autolla. Jos muut autot vieläkin ajavat oman auton läpi tai auto liukuu eikä aja eteenpäin niin ei muutakaan refundia taas kehiin.

Ei edelleenkään kiinnosta pelata peliä jossa joutuu miettimään bugeille workaroundeja tai elämään niiden kanssa.
Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.
 
Miksi valittaa pelistä jota ei edes omista?

Kahdesti tämän olen jo omistanut.

Turhaan kulutat aikaasi tähän peliin jos nuin pienestä on kiinni että menee kuppi nurin. Menet vain rehdisti muiden pelien pariin.

Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän uusimman päivityksen osalta oli hahmon perkkien, cyberwaren, varusteiden ja niiden modien osalta aika järkytys. Ne kaikki hahmon asetukset, joita olin veivannut suurella vaivalla ennen kuin ehdin juonen loppuun, on nyt resetoitu. :mad: Ja menee kyllä oma aikansa että saan buildini edes etäisesti samankaltaiseksi, sen verran paljon pistettiin pakkaa sekaisin.

Eli jos tarinamoodi on yhtään loppupuolella, vahva suositukseni on pelata tarina loppuun "vanhalla hahmolla" ja vasta sitten päivittää peli.

Uudelle hahmolle tuo uusi varustelumalli antaa kyllä varmasti tuoreita ja mielenkiintoisia lähestymistapoja, mutta onpahan melkoinen opettelu tiedossa.

Ja jos tosiaan NPC:iden vaikeustaso skaalautuu nyt jatkossa oman hahmoni mukaiseksi, niin en kyllä pidä ideasta.
 
Ärsyttää hieman että kaikki vaivalla grindatut vaatemodit haihtuivat savuna ilmaan mutta toisaalta nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.

Olihan tuo vähän koomista tuo että saat esim hatun ja arskat joissa molemmissa on useita modislotteja.
 
Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
Niistä pitää raportoida että ne bugit korjataan. Oletko sinä tai se toinen henkilö, joka steamin käyttäjäkunnassa on nuihin bugeihin törmännyt, raportoinut CDProjectille edes nuita löydöksiä? Saahan sitä odottaa ja pahoittaa mieltään jos ei niistä edes kerro kellekkään muuta kuin jollakin never-heard ATK foorumilla suomen lapissa.
 
Ois kannattanu tilata 5800X3D jos pelaaminen lähinnä mihin kaipaa tehoja.

Cyberpunk Phantom Liberty testi:
1695362464579.png

1695362537983.png



(DDR5 koneissa hitaat muistit joka rokkottaa niitä aika pahasti)

Ei vain pelaamiseen tule. :) Sopiva prossu minulle.
 
Kahdesti tämän olen jo omistanut.



Jos kahden ensimmäisen tunnin aikana törmää bugeihin 5 minuutin välein niin mitä se kertoo loppupelistä? CD Projektilla on ollut aikaa korjata tämä lähes 3 vuotta.

Ei se 2 tunnin kokeileminen mitään maksa. Ehkä nyt 2.0 myötä tämä on vihdoin saatu korjattua.
Pelissä takana 102 tuntia ja bugeja tullut vastaan ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä. Pelin pysäyttäviä bugeja ei yhtään. Peli myös pyöri omaan makuun hyvin pelattavaksi 3600 / 5700 XT kombolla.
"Hieman" liioiteltu tämän bugisuuden maine tänä päivänä.
Jos tuo yksi hyvin alussa oleva bugi häiritsee niin maailmassa riittää muitakin pelejä pelattavaksi :)
 
Jos haluaa Ray Reconstruction päälle ilman Path Tracingiä:

\AppData\Local\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077\UserSettings.json

Koodi:
"name": "DLSS_D",
"type": "bool",
"value": true,
"default_value": true

Testasin ja toimii, mutta ei saa ottaa DLSS pois/päälle pelin sisällä, tai asetus resetoituu.
 
Ärsyttää hieman että kaikki vaivalla grindatut vaatemodit haihtuivat savuna ilmaan mutta toisaalta nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.
Tämä kyllä vitutti. Oli melkoinen vaiva saada luotua hahmo, joka
- Löysi crafting specin Armadilloille.
- Kykeni craftaamaan mm. legendary Armadillot
- löysi riittävän hyviä legendary vaatteita
- oli haalinut riittävästi craftimateriaaleja

Ja kun vihdoin em. oli onnistunut, niin nyt on aika alaston olo. Lisäksi ainakin mun V inkarnoitui täysin kaljuna päivityksen jälkeen. :wtf:
 
Mahtavaa ne on korjanneet myös Keanun naaman, joka on jossain kohtauksissa tosi outo ilman aurinkolaseja. Aattelin välillä että peli jotenkin bugaa, kun muut NPCt oli tosi hyviä (pelasin 4k tekstuurimodilla).

(toki tätäkin joku vihaa varmaan)
1695378139068.png

1695378162936.png
 
Kai tälle on vihaajansa ja puolustajansa, onhan se toisaalta hieman hassua, että kun pääsee pelin loppupuolelle ja sattuu käymään jossain alkupään alueella, niin paraskin mafiapomo kuolee pelkästä katseesta (entinen malli), mutta toisaalta vähäisinkin lippatukka voi laittaa hanttiin (uusi malli).
Tuomitsen sitten kun näkee miten toimii käytännössä.
Itse olisin tehnyt tämän niin että alun paikan 5-10 tason vihut nouset kyllä mukana pelaajan kanssa mutta hitaamin esim pelaaja on tasolla 50 niin alun paikan kaverit ovat 20-30 tasolla, helppoja kuitenkin mutta eivät mitään katseella tapettavia kuitenkaan koska tuo mielestäni vie pohjan oman hahmon kehitykseltä.

ja erityissti Cyberpunkin tapauksessa se levelin koventuminen näkyisi noissa vihiissa myös että siellä ei olla vain kalsarit jalassa ja aseen kanssa joka pysyy hädin tuskin teipattuna kasassa.
 
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
 
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.
 
Skaalauksenkin voi tehdä fiksusti. Jos haluat vain haahuilla ja fiilistellä niin hetkenpäästä sun hahmos on niin OP ja lotti semmoista paskaa että koko loppupeli on tylsää läpijuoksua laaki ja vainaa meinigillä. Skaalautuvat vihut pitää olla mutta se pitää tehdä oikein.
No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.
 
No tää on totta, menee se peli pilalle siinäkin, jos on ihan op joka paikassa. Sanotaan niin, että olisi hyvä säilyttää eri alueiden vihuilla eri tasot, jotta alussa on paikkoja joihin pääsee, mutta ei ole mitään asiaa.
Juu mutta sillai fiksusti. Edim Dying Light 2 kun pelasin niin mun äijä oli tapissaan kun 10% peliä oli takana. Sen jälkeen koko loppupeli oli pelkkää läpijuoksua eikä ollu mitään haastetta. Vasta uusintakierroksella tuli skaalautuvat vihut ja pelaaminen alkoi tuntua pelaamiselta eikä vaan läpijuoksulta ilman että tarvii välittää rahasta tai välineistä tai aseista tuon taivaallista.
Harmi vaan että ei taida enää uusintakierrosta jaksaa pelata läpi..
 
Totta helvetissä se pitääkin mennä niin, että kun olet kiertänyt muailmaa ja olet noussut rääpäleestä puolijumalaksi, alkupelin rääpäleet räjähtää kun katsot niitä. Tottakai näin.

Mitä järkeä on pyrkiä kehittään hahmoa, jos vihut skaalautuu mukana? Ja minkä ihmeen takia tuota ei anneta optiona :mad: Laiskaa, todella laiskaa, skaalaus on juurikin helppo ratkaisu kun ei jaksa hieroa balanssia.
Mutta niihän se menee oikeassa elämässäkin että vaikka oot kuin kova nii snägärillä riittää kerta rautaputkesta takaraivoon nii sää skippaat seuraavaan elämään. :rofl:
 
On minusta ainakin hahmo uusien skillien kanssa hauskempi kuin aloitusvaiheessa, mutta kai sen voi silläkin pelata, jos ei näe hahmon kehityksessä järkeä.
 
On minusta ainakin hahmo uusien skillien kanssa hauskempi kuin aloitusvaiheessa, mutta kai sen voi silläkin pelata, jos ei näe hahmon kehityksessä järkeä.
Huoh. Annampas sittenkin olla, sillä näen edessäni ratapihatolkulla väänneltyä ratakiskoa, ja tomun laskeutuessa ilmaan jää vain kysymys: kannattiko.
 
Mitä ihmettä?? Update 2.0
  • All NPCs now scale to your level. Enemy difficulty is no longer dependent on what area of Night City you're in.

Jahas, pelaamatta paskaa. En rehellisesti ottaen ole ikinä pelannut _yhtäkään_ peliä jossa vihujen automaattiskaalaus olisi tehty hyvin. Se olisi asia erikseen, jos myöhemmin pelissä niille alkupään alueille tulisi vaikka kokonaan uusia kovemman tason vihuja, mutta yleensä tämä on tuoteutettu paljon laiskemmin. Niille samoille bandiiteille ilmestyy yhtäkkiä täydet obsidian-gearit, tai vielä laiskemmin hoidettuna hiparit vain mystisesti kymmenkertaistuvat.

nyt voi pukea hahmolle ne vaatteet mitä huvittaa eikä tarvitse välittää siitä että armor statseista tippuu pois lippalakin ja alushousujen monet legendary armadillot.

Eihän tuosta tarvinnut aikaisemminkaan sen wardrobe-systeemin ansiosta välittää.
 
5 vuotta vanha 9900K @ 5.0Ghz, 24Gb DDR4 4000 ja RTX4080 @ 2970Mhz, VRAM 25Ghz. 4K Näyttö.

Benchmark CB2077 v2.0 : Graphics Preset > RAY TRACING OVERDRIVE : 85fps. Ei mitään säätöjä, vain ko. Preset 4K näytölläni, eli kohtuudella avg. 70-100fps, siis ilman mtn. säätöjä.

Varmasti kun parit kriittiset säädöt (ilman visuaalista näkymistä) pudottelee niin menee 100-130fps benchmark, siis PATH TRACING eli OVERDRIVE päällä! Tuolloin siis kovissa tappeluissa droppailut jäänee siedettäviin 80+fps lukemiin hetkellisesti.

POOR AMD. :thumbsdown:
 
Jahas, pelaamatta paskaa. En rehellisesti ottaen ole ikinä pelannut _yhtäkään_ peliä jossa vihujen automaattiskaalaus olisi tehty hyvin. Se olisi asia erikseen, jos myöhemmin pelissä niille alkupään alueille tulisi vaikka kokonaan uusia kovemman tason vihuja, mutta yleensä tämä on tuoteutettu paljon laiskemmin. Niille samoille bandiiteille ilmestyy yhtäkkiä täydet obsidian-gearit, tai vielä laiskemmin hoidettuna hiparit vain mystisesti kymmenkertaistuvat.

Jep, juuri noin se pitäisi tehdä. Skaalausta en vaan voi ymmärtää. Saman tien voisi jättää ne levelit pelistä pois kokonaan.
 
Ostin tän pelin jo jouluna PS5 mutta kun ollut muuta tekemistä niin viimekuussa pelasin vasta aloitustehtävät 2-3 tuntia ja nyt sitten tulikin tommoinen päivitys missä autoskaalaus ja koko höskä uusiksi. Ite tykkään että peli on haastava mutta kun on saanut hienot kamat ja taidot niin sitten Hulk mättää tyylillä pääsee perusukoista. Täytyy kyllä katsoa voiko ton päivityksen jättää asentamatta.
 
Skaalausta en vaan voi ymmärtää. Saman tien voisi jättää ne levelit pelistä pois kokonaan.
Ja huomaat eron visuaalisesti jos joku 27" 4K näyttö ja käytät DLSS Quality? Et varmasti huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä etkä varsinkaan pelin liikkeessä /tuoksinnassa. Ainoastaan saat 70fps sijaan 100fps.
 
Ja huomaat eron visuaalisesti jos joku 27" 4K näyttö ja käytät DLSS Quality? Et varmasti huomaa normaalilta katseluetäisyydeltä etkä varsinkaan pelin liikkeessä /tuoksinnassa. Ainoastaan saat 70fps sijaan 100fps.

Tais olla kyse vihollisten skaalaamisesta pelaajan hahmon levelin mukaan. En voi väittää että ite tykkäisin tästä...
 
Jaaha ja sitten lisää pettymyksiä. V on ollut kovasti Sandevistan Warp danceriin ja Satori katanan crittivahinkoon luottava hahmo.

On sitten nuo Cyberwaretkin pistetty uusiksi joten Sandevistaniin ei saa enää modeja. Eli heippa sitten vain legendaarisille heatsinkeille. :mad:
On toki tullut uusia Sandyjä ja niitä voi upgradeta. Mutta tasolle 5+ vaaditaan 40 legendaarista päivityskomponenttia.

Ja kun piipahdin ripperdocilla ja päivittelin V:n noin niinku suunnilleen entisen tyyliseksi hahmoksi, niin rahaa meni 300000.

Kunnes huomasin että Satori katanan 500% – 600% Critical Hit Damage on sekin poistettu. :mad:
 
Onhan tämä ihan törkeän hienon näköinen kaikki nupit kaakossa. Ehti tottua tuohon Starfieldin grafiikkan ilman RT:tä niin ehkä tuon pixeliripulin jälkeen tämä näyttää erityisen hienolta.
 
Jaaha ja sitten lisää pettymyksiä. V on ollut kovasti Sandevistan Warp danceriin ja Satori katanan crittivahinkoon luottava hahmo.

On sitten nuo Cyberwaretkin pistetty uusiksi joten Sandevistaniin ei saa enää modeja. Eli heippa sitten vain legendaarisille heatsinkeille. :mad:
On toki tullut uusia Sandyjä ja niitä voi upgradeta. Mutta tasolle 5+ vaaditaan 40 legendaarista päivityskomponenttia.

Ja kun piipahdin ripperdocilla ja päivittelin V:n noin niinku suunnilleen entisen tyyliseksi hahmoksi, niin rahaa meni 300000.

Kunnes huomasin että Satori katanan 500% – 600% Critical Hit Damage on sekin poistettu. :mad:

Näitä kaikkia viestejä kun lukee miten kaikki ollaan oikeastaan pilattu niin tulee tunne, että ostan tän lisärin joskus alesta ja pelaan vaan easylla räiskimällä läpi.
Itsellä oli siis ihan ylivoimainen netrunner ja jo reippaasti ennen tätä uusinta päivitystä ainakin contagion kuulemma nerffattiin aika huolella.
No just sitä varten mä keskityin kehittämään hahmosta ylivoimaisen, että voin kaukaa tappaa ison määrän vihuista, mutta sitten kun tuli pomo matsi ja mulla oli vaan monowire niin saikin juosta karkuun oikein huolella kun ne ylivoimaiset hackit ei oikein tehonneetkaan :D
Nyt sitten viholliset skaalautuu, kyvyt on nerfattu eikä mulla muutenkaan enää vuosien jälkeen ole muistikuvaa mitkä kaikki oli valittuna, vaatteiden statsit on ilmeisesti vedetty uusiks ja mulla oli hyvät ja myös hienot vaatteet.
 
Kannattaakin aloittaa uusi hahmo suosiolla, vaikka olisikin kiintynyt vanhaan tai sitten jättää pelaamatta, jos päivitys ei innosta. :)

Itsellä enemmän hauskaa kuin koskaan Cyberpunkissa ja kaikkea hyvää jäljellä vielä. Cyberware-systeemi älyttömän hyvä. Samoin skilltreet pesee aiemmat.
 
Eikös se nyt ole ihan selvää, että 2.0:n jälkeen peli on syytä aloittaa kokonaan alusta ja suhtautua uutena pelinä. Kaikki on skillien ja Gearin osalta niin erilaista, että turha miettiä edes niitä vanhoja buildeja.

Ainoastaan tuo levelaus itteä kyrpii. Jos se on edes jotenkin järkevästi tehty, että tuetyn jengin/alueen vihut on edelleen selkeästi omaa tasoasi heikompia, niin sitten menettelee. Mutta jos on D4 tyyliin paskottu peli, missä uudella tehokkaammalla aseella ei tee mitään, kun tason parin verran, niin jää kyllä pelaamatta.
 
Ottamatta kantaa itse biisiin sen kummemmin mutta tää on suomalaista tuotantoa mikäli tulee pelissä radiokanavalla vastaan.
 
Näitä kaikkia viestejä kun lukee miten kaikki ollaan oikeastaan pilattu niin tulee tunne, että ostan tän lisärin joskus alesta ja pelaan vaan easylla räiskimällä läpi.
Itsellä oli siis ihan ylivoimainen netrunner ja jo reippaasti ennen tätä uusinta päivitystä ainakin contagion kuulemma nerffattiin aika huolella.
No just sitä varten mä keskityin kehittämään hahmosta ylivoimaisen, että voin kaukaa tappaa ison määrän vihuista, mutta sitten kun tuli pomo matsi ja mulla oli vaan monowire niin saikin juosta karkuun oikein huolella kun ne ylivoimaiset hackit ei oikein tehonneetkaan :D
Nyt sitten viholliset skaalautuu, kyvyt on nerfattu eikä mulla muutenkaan enää vuosien jälkeen ole muistikuvaa mitkä kaikki oli valittuna, vaatteiden statsit on ilmeisesti vedetty uusiks ja mulla oli hyvät ja myös hienot vaatteet.
Kaikki kunnia niille, jotka haluaa pelata pelin uudelleen alusta alkaen läpi uusien buildisääntöjen puitteissa ja kenties sen maksullisen lisärin kera, siihen tämä uusi pätsi sopii varmaan mainiosti (pl. vihujen skaalautuvuus, joka on aivan pösilö idea). Mutta kun itse olen puuropeukalo ja sen vuoksi keskityin tekemään V:stä tarpeeksi kovan ja kun olin jo Act 3:n alussa ja pelikello näyttää yli 100h, niin pelin uudelleenaloitus tai vaihtoehtoisesti hahmon totaalinen uudelleenluonti ei vain houkuttele. Liikaa työtä.

Joten käänsin kelloa takaisin ja downgreidasin pelin versioon 1.63. On kuin olisi törmännyt vanhaan ystävään. Jälleen V tappaa talossa ja puutarhassa. Keittää, raastaa ja viipaloi ja tuoksuu sitruunanraikkaalle!
 
Harmi että tuli grindattua peli just alku vuodesta läpi tehden oikeastaan kaiken ja vasta sen jälkeen kuulin lisäreistä ja kaikista suurista muutoksista. Nyt olis save odottamassa millä ei tee varmaan mitään ja pitäis alottaa peli neljännen kerran alusta. Jää nyt lisäri hyllyyn varmaan pariksi vuodeksi ja katotaan sitten joskus.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
266 936
Viestejä
4 615 471
Jäsenet
75 965
Uusin jäsen
Epit

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom