Cyberpunk 2077

Luulin päätarinaa olevan jäljellä 30-40% niin Point of No Return lävähtää vastaan :O Tulipas nopeasti. Intro Montagesta voipi arvella että Jackie/V osiota on saksittu ties kuinka paljon.
 
Just Mafia 2 remasterin pelanneena häiritsee ihan perkeleesti toi V:n ääninäyttelijä. On lähes yhtäläinen Mafian Viton kanssa, tosin ei sama näyttelijä.
 
Juu, aivan varmasti ovat tehneet vuosikaupalla työtä montaasia varten josta hyödynnettiin vain pätkiä. /s
 
Kyllä tuo alun montage näyttää siltä, että tarkoitus todella oli päästä pelaamaan kyseisiä pätkiä ja alustamaan hahmoja, jotka vaan heitettiin pelaajan eteen ikään kuin tämä tuntisi ne jo. Eri asia on että mitä todellisuudessa oli ehditty pelin kehitysvaiheessa sitä varten tekemään ennenkuin leikkuri iski, jos mitään ikinä koskaan oli aloitettukkaan...
 
No se on selvä et alkuperäset suunnitelmat oli huomattavasti isommat mitä lopputuloksen suhteen päädyttiin noitten life pathien suhteen. Eiköhän jokasen montaasi pitänyt olla edes jokseenkin pelattavissa, mutta typistettiin sit tollaseen helvetin kankeeseen cutsceneen jonka jälkeen pitäs olla pelaajana sellanen fiilis et tuntis sen vieressä hölöttävän kaverin paremminkin. Ei vaan toisaalta toimi alkuunkaan ja oiskin melkeen sama et peli alkais siitä ekasta tehtävästä mikä on jokaselle alulle sama.
 
CDPR:n maailmat on aina olleet enemmän kulissia verrattuna Rockstarin hiekkalaatikko maailmoihin, joissa iso osa viehätystä tulee nimenomaan sen maailman ja fysiikka moottorin kanssa sekoilemisesta.. Jos menee noilla ennakko-odotuksilla Witcheriin tai cyberpunkiin sisään tulee pettymään pahasti.
Vaikea sanoa. Mitä muita maailmoja CDPR on kuin Witcher? Sen tyyliset pelit ei kiinnostanut ittee. Tätä Cyberpunk odotin vähän, koska peli omaan makuun. Ja tykkäsin kyllä, mutta aika moni ei sit kuitenkaan tykänny ja ymmärrän tavallaan sillee että jos on odottanut vuosia peliä ja se ei sit toimi kunnolla, on vikoja, yms. Niin ei hyvä.

Jatkan tätä kuitenkin taas jossain vaiheessa itse, vaikka pelasinkin jo tarinan läpi.
 
Ei ole tullut hetkeen kokeiltua (paljon koko konsoliakaan) - jokos tätä on pätsäilty yhtään vai ollaanko vielä samassa jamassa kuin alkuvuodesta?

Pyörihän se silloinkin OK Series-X:llä, mutta lähinnä noita yleisiä valituksenaiheita meinasin...
 
Ei ole tullut hetkeen kokeiltua (paljon koko konsoliakaan) - jokos tätä on pätsäilty yhtään vai ollaanko vielä samassa jamassa kuin alkuvuodesta?

Pyörihän se silloinkin OK Series-X:llä, mutta lähinnä noita yleisiä valituksenaiheita meinasin...
Onhan tohon jo ainakin pari pätsiä tullut, jos meinasit että viime vuonna pelailit?

On siinä silti vielä ns. "Outooksia", kun PC:llä pelasin.
 
Onhan tohon jo ainakin pari pätsiä tullut, jos meinasit että viime vuonna pelailit?

On siinä silti vielä ns. "Outooksia", kun PC:llä pelasin.
Taitaa edellinen save olla ehkä tammikuulta? Silloin kävi mielessä odotella optimoitua versiota, mutta ilmeisesti tuo venyy pitkälle syksyyn / loppuvuoteen.
 
Taitaa edellinen save olla ehkä tammikuulta? Silloin kävi mielessä odotella optimoitua versiota, mutta ilmeisesti tuo venyy pitkälle syksyyn / loppuvuoteen.
Ei tähän oo tullut kuin yksi pikkupatchi tuon jälkeen. Tässä kuussa lupailivat toista pikkupatchia, joka kait lähinnä siirtää poliisien spawnpointit kauemmaksi ja parantaa hieman autojen ajettavuutta. Uusien konsolien optimoinnit tulee sit joskus hamassa tulevaisuudessa uudesta sisällöstä puhumattakaan.
 
Ei tähän oo tullut kuin yksi pikkupatchi tuon jälkeen. Tässä kuussa lupailivat toista pikkupatchia, joka kait lähinnä siirtää poliisien spawnpointit kauemmaksi. Uusien konsolien optimoinnit tulee sit joskus hamassa tulevaisuudessa uudesta sisällöstä puhumattakaan.
Sen 1.2 patchin piti olla se iso...
 
Sen 1.2 patchin piti olla se iso...
Alustavat patch notesit julkaisivat jo (löytyy ketjusta) ja ei se sisällä sen perusteella mitään isoa. Ei ainakaan mitään uutta sisältöä ja isoin pelitekninen uudistus on noi poliisien spawnauksen muutokset.
 
Alustavat patch notesit julkaisivat jo (löytyy ketjusta) ja ei se sisällä sen perusteella mitään isoa. Ei ainakaan mitään uutta sisältöä ja isoin pelitekninen uudistus on noi poliisien spawnauksen muutokset.
Eihän sitä sisältöä minusta siihen koskaan suuremmin luvattukaan, mutta fiksejä piti olla roppakaupalla. Jo ne fiksit olisivat sen arvoisia. Vaikka joku ilmassa juokseva tyyppi ei olekaan mikään katastrofaalinen bugi, niin se rikkoo immersion aika pahasti. Ja ne teleporttaavat poliisit... Ei helvetti
 
Eihän sitä sisältöä minusta siihen koskaan suuremmin luvattukaan, mutta fiksejä piti olla roppakaupalla. Jo ne fiksit olisivat sen arvoisia. Vaikka joku ilmassa juokseva tyyppi ei olekaan mikään katastrofaalinen bugi, niin se rikkoo immersion aika pahasti. Ja ne teleporttaavat poliisit... Ei helvetti
En kuitenkaan kovin isona pitäisi muutosta jossa ne saapasta tyhmemmät poliisit spawnaa lähimmän nurkan taakse sen sijaan että ne tulee sun selän taakse. Immersio paskana kummassakin tapauksessa. Joku gta tyylinen poliisi olisi isoksi luokiteltavissa jo.

Jos noita pikkubugeja saavat korjailtua (t-poset jne.) ja suorituskykyä vähän parannettua niin onhan se toki hyvä homma. Jos kuitenkin odotti että ”isossa” päivityksessä tulis jotain niitä asioita peliin mitä on aiemmin esitelty ja sittemmin jätetty toteuttamatta loppuun (esim. ne järkevät poliisit), niin aika pahasti tässä on pakko taas kerran pettyä.


Misinformaatio ja Cyberpunk 2077, nimeä ikonisempi duo.
CDPR tän hoitaa ihan omasta takaa aika sata lasissa.
 
En kuitenkaan kovin isona pitäisi muutosta jossa ne saapasta tyhmemmät poliisit spawnaa lähimmän nurkan taakse sen sijaan että ne tulee sun selän taakse. Immersio paskana kummassakin tapauksessa. Joku gta tyylinen poliisi olisi isoksi luokiteltavissa jo.

Jos noita pikkubugeja saavat korjailtua (t-poset jne.) ja suorituskykyä vähän parannettua niin onhan se toki hyvä homma. Jos kuitenkin odotti että ”isossa” päivityksessä tulis jotain niitä asioita peliin mitä on aiemmin esitelty ja sittemmin jätetty toteuttamatta loppuun (esim. ne järkevät poliisit), niin aika pahasti tässä on pakko taas kerran pettyä.



CDPR tän hoitaa ihan omasta takaa aika sata lasissa.
Eikös tuossa sanottu, että autojen liikennekäytökseen tulee muutoksia? Ehkä se on alustusta poliisien paremmalle tekoälylle, niistä kun ei ole paljon hyötyä, jos ne juuttuvat autolla liikenneruuhkaan parin korttelin päässä.
 
Mutta onko ne täydelliset tiedot jo mitä tuo päivitys sisältää kun yhdeltä sivulta sai tämmöistä tietoa

Latest - Update 1.2 Patch Notes Coming Soon CD Projekt Red has released more information on when you can expect to hear more on Update 1.2

 
Eikös tuossa sanottu, että autojen liikennekäytökseen tulee muutoksia? Ehkä se on alustusta poliisien paremmalle tekoälylle, niistä kun ei ole paljon hyötyä, jos ne juuttuvat autolla liikenneruuhkaan parin korttelin päässä.
En kyllä löydä mistään että npc autoihin olisi tulossa mitään muutoksia. Voihan toki olla että yllättävät vielä ja ovat esitelleet ekaksi niitä pienempiä muutoksia?
 
No se on selvä et alkuperäset suunnitelmat oli huomattavasti isommat mitä lopputuloksen suhteen päädyttiin noitten life pathien suhteen. Eiköhän jokasen montaasi pitänyt olla edes jokseenkin pelattavissa, mutta typistettiin sit tollaseen helvetin kankeeseen cutsceneen jonka jälkeen pitäs olla pelaajana sellanen fiilis et tuntis sen vieressä hölöttävän kaverin paremminkin. Ei vaan toisaalta toimi alkuunkaan ja oiskin melkeen sama et peli alkais siitä ekasta tehtävästä mikä on jokaselle alulle sama.

Jep. Tuon alun montaasin olisi kyllä mielellään pelannut läpi sen sijaan, että sen näki vain videona ja tuon myötä tosiaan suhde niihin hahmoihin joiden kanssa hommia teki olisi voinut olla paljon syvemmän tuntuinen kuin mitä se nyt oli.
 
Pakkohan nuo tulevat dlc:t on oltava ilmaisia, eivät varmasti uskalla lähteä rahastamaan kaiken tapahtuneen jälkeen. Hyvä juttu että yrittävät korjata todella pahasti puuttellista peliään.
 


Pelkkien yt-linkkien postaaminen ei ole mitään oikeaa keskustelua, varsinkin kun tuo jannu lukee videolla vain ääneen postauksia Redditistä. Tässä nyt lyhkäisesti sisällöstä, ettei muut joudu tuhlaamaan varttia tähän ripuliin:

  • Näissä vuodoissa ei ollut oikeastaan mitään oikeaa lisätietoa DLC:stä. Joku oli bongannut Epic storesta tulevien lisien määrän pudonneen 18:sta 10:een, mutta eihän tuo meinaa mitään, jos niiden sisällöistä ei ole tarkempaa tietoa.
  • Spekulointia maksullisista DLC:stä, näitä ilmeisesti tulossa yht. kolme (nämä siis kaiketi isompia expansion packeja, vrt. W3). Ei aikatauluja.
  • CDPR julkaisee jotain aikataulua ilmeisesti 30.3. (en löytänyt tälle edes mitään virallista vahvistusta)

Free DLCs:
  • Ripperdocs Expansion
  • Body Shops Expansion
  • Fashion Forward Expansion
  • Gangs of Night City
  • Body of Chrome
  • Rides of the Dark Future
  • The Relic
  • Neck Deep
  • Night City Expansion
 
Olihan Witcher 3:eenkin paljon ilmaista lisäkamaa, asusteita, questeja ym. kilkettä. Kahdesta isosta lisäosasta sai pulittaa rahaa.. DLC on ilmaista, expansionit maksavat.
 
Eilen pääsin pelin PC-version loppuun asti 45 pelitunnin jälkeen ja mietin vain, että mitä on ne paljon puhutut bugit, jonka takia tämä peli on pelikelvoton...:confused: Itselleni tuli vastaan tasan tarkkaan 1 sen verran iso bugi, että sen takia joutui pelaamaan uudestaan edellisestä savetuksesta, kun kerran 1 vihulainen onnistui jotenkin pääsemään sisään ovettomaan rakennukseen ja sitä ei saanut sieltä mitenkään enää listittyä. Muut bugit olivat niin pieniä graafisia bugeja, etteivät omaa pelikokemusta häirinneet millään tavalla. Mielestäni tämä peli oli yksi parhaimmista peleistä mitä olen pelannut: alussa vähän sekava, mutta kun pääsi hommaan sisään, niin oikein viihdyttävä ja tarina oli mielenkiintoinen. Viihdyin tämän parissa huomattavasti paremmin kuin esim. Witcher 3:n kanssa, joka oli kyllä aika pakkopullaa, että jaksoin pelata loppuun asti.
 
se on hyvä jos itse on tykännyt se on tärkeintä.
eihän tässä paljoa oo mielekästä tekemistä kun juonen mukaan edetä. mega buildingit ovat onttoja missä ei juuri mitään elämää voi tehdä. mega building voisi olla kutistettu 2 kerroksen taloksi aivan suotta ovat "mega building" nimellä. voi luoja mikä häpeä.

aivottomat on täysin aivottomia. jos vertaa GTA niin aika kauakana ollaan open worldistä. tuli nyt testattua watch dog legionia siinäkin kaupunki tuntuu enemmän elävältä ja siinä on sitä future kaupunkia myös riittävästi.

jätin itte kesken ja odottelen vähintän 1.2patch josko aloittaisi aivan alusta sen verran keskeneräiseltä puurolta maistui.
 
se on hyvä jos itse on tykännyt se on tärkeintä.
eihän tässä paljoa oo mielekästä tekemistä kun juonen mukaan edetä. mega buildingit ovat onttoja missä ei juuri mitään elämää voi tehdä. mega building voisi olla kutistettu 2 kerroksen taloksi aivan suotta ovat "mega building" nimellä. voi luoja mikä häpeä.

aivottomat on täysin aivottomia. jos vertaa GTA niin aika kauakana ollaan open worldistä. tuli nyt testattua watch dog legionia siinäkin kaupunki tuntuu enemmän elävältä ja siinä on sitä future kaupunkia myös riittävästi.

jätin itte kesken ja odottelen vähintän 1.2patch josko aloittaisi aivan alusta sen verran keskeneräiseltä puurolta maistui.
Mun mielestä toi Night City on visuaalisesti todella hieno, ja sit jos näkee jossain jengiä enemmän ja soi kiva musiikki, niin kivaa.
Mutta joo, aika noin muuten, niin miten sen sanois. Jos et aja tehtäviin, niin hiljaista.

Watch Dogs varmaan pitäis itsekin testailla. En ole aiemmin viitsinyt Ubisoftin peleihin koskea.
 
AMD poitsut saa vihdoin raytracingin käyttöön. Nähtäväks jää tosin et millasta suorituskykyä se sit tarjoaa, ei taida vielä DLSS vastinetta kuitenkaan olla tarjolla vaan pelkät varjot ja heijastukset.
 

No nyt on ainakin listalla pituutta! Jokohan se joulu koittaisi meille base PS4-pelaajille, ainakaan eivät odotukset lässähtäneet listaa lukiessa. Riippuu tietysti paljon siitä, mitä "improved stability and performance" ja muut vastaavat oikeasti tarkoittavat. Nimimerkillä peli yhä hyllyllä ja mietin tässä, vetääkö nopeasti yksi kierros Witcher kolmosta väliin vain antaako tälle jo kohta mahdollisuus.
 
AMD poitsut saa vihdoin raytracingin käyttöön. Nähtäväks jää tosin et millasta suorituskykyä se sit tarjoaa, ei taida vielä DLSS vastinetta kuitenkaan olla tarjolla vaan pelkät varjot ja heijastukset.

No kyllä sen tietää että se suorituskyky ei kummallinen ole. Nvidialla kun on DLSS kanssa ongelmia heikoimmilla korteilla.
 
No nyt on ainakin listalla pituutta! Jokohan se joulu koittaisi meille base PS4-pelaajille, ainakaan eivät odotukset lässähtäneet listaa lukiessa. Riippuu tietysti paljon siitä, mitä "improved stability and performance" ja muut vastaavat oikeasti tarkoittavat. Nimimerkillä peli yhä hyllyllä ja mietin tässä, vetääkö nopeasti yksi kierros Witcher kolmosta väliin vain antaako tälle jo kohta mahdollisuus.

Ja listan lopussa vielä: "And many more." Paljon on tosiaan korjauksia ja suorituskykyäkin on viilailtu, mutta ei tainnut olla mitään uutta sisältöä? Olikohan uuden sisällön odottelu pelkkää forumeiden spekulointia vai oliko CDPR lupaillut jotain jo tähän 1.2 pätsiin? Joka tapauksessa aika messevä lista ja kyllähän tuota himottaa jo päästä jatkamaan :thumbsup:
 
No kyllä sen tietää että se suorituskyky ei kummallinen ole. Nvidialla kun on DLSS kanssa ongelmia heikoimmilla korteilla.
Joo onhan se jo otsalla nähtävissä tässäkin vaiheessa jo. nVidian korteillakaan edes 3080/3090 lapuilla ei oo asiaa laittaa RTX päälle ilman DLSS jos resona on mitään yli 1080p. Tai oikeastaan en omilla seteillä nähnyt mitään järkeä edes yrittää ilman RTX pelata ilman DLSS, sen verran ottaa FPS kanssa takkiin nimittäin ilman sitä.
 
Olet TÄYSIN väärillä jäljillä. Ruudun kaarevuudella ei ole pelin FOV-kokemuksen kanssa mitään tekemistä.

FOVissa ei ole kyse KOKEMUKSESTA vaan matematiikasta; siitä, miten virtuaalinen 3d-maailma projisoidaan ruudun pikseleille.

Oletuksena kaikki rendausenginet projisoivat asiat TASOON.

Kun ruutu ei olekaan taso, tästä seuraa perspektiiviivääristymiä.

Jotta nämä vääristymät voi korjata/välttää, pitää tietää millä tavalla se ruutu eroaa tasosta ja miten katsojan silmät sen paikkaan suhtautuvat.

Tämä kaikki tehdään matematiikan keinoin. Mutta jos ei ole kaikkea korjaukseen tehtävää dataa ei ole, ei sitä korjausta voi tehdä oikein.
 
Ei hemmetti, tuohan on aivan järettömän pitkä lista! Aloin ensin lukeen tuota, mutta sitten kun vähän hoksasi sitä skrollata, niin tajusi että tuotahan lukee vielä huomennakin.
 
No niin. Nyt pitäisi sitten tulla fixejä noihin leijuviin esineisiin ja lukuisiin muihin grafiikka/fysiikka bugeihin myös. T-poseja en ole itse nähnyt sitten version 1.04, mutta siihenkin tuossa pitäisi tulla nyt korjaus niille, jotka siitä on edelleen kärsinyt.

Fixi lista on kyllä todella todella pitkä. Ei ole porukka kerinnyt paljoa peukaloita toimistolla pyörittelemään.

Textuurien pitäisi nyt myös latautua varmemmin/nopeammin. Tuostahan moni täällä on valittanut ja toki välillä itsekkin huomannut, että silloin tällöin varsinkin autojen modelit/texturet latautuu vähän viiveellä.
 
1617026164121.png


:cigar: jos vielä oottelis ilmaset delsut niin reeeeinstal
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 677
Viestejä
4 647 186
Jäsenet
76 275
Uusin jäsen
heebo313

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom