Charun
Tukijäsen
Technicalilla saa turretit pois päältä, strengthillä lähtee tussari mukaan.Technical piti muistaakseni olla 11, niin saa revittyä turretista sen konekiväärin matkaansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Technicalilla saa turretit pois päältä, strengthillä lähtee tussari mukaan.Technical piti muistaakseni olla 11, niin saa revittyä turretista sen konekiväärin matkaansa.
Saatat olla oikeassaTechnicalilla saa turretit pois päältä, strengthillä lähtee tussari mukaan.
Itselläni tämä korruptoi saven, joten en suosittele. Tosin en tiedä oliko just tämä syynä, voi toimia joillain.Konekiväärin voi kaiketi stashata oman auton takapaksiin ja siten ottaa mukaansa. En ole tosin itse vielä testannut, mutta luin ihan vasta jostain toisaalta.
Konekiväärin voi kaiketi stashata oman auton takapaksiin ja siten ottaa mukaansa. En ole tosin itse vielä testannut, mutta luin ihan vasta jostain toisaalta.
e. Varauksella, tämä voi ilmeisesti korruptoida tallennuksen(?)
Erikoista että aika monella ollut bossien kanssa ongelmia ihan ilman bugejakin. itsellä ne on ollut ihan läppä tappeluja ilmeisesti sitten koska olen ollut niin korkealla levelillä. 50 on muuten max level niin street credissäkin kuin hahmon eli kannattaa muistaa jos yrittää tehdä jotain multispec ukkoa.
Ite sain ainakin achievementin kaikkien cyberpsychojen niittaamisesta act 2:ssa (ainakaan en tietääkseni ole act 3:a aloittanut, japsiukkokin odottelee edelleen siellä torilla ). Muistaakseni viimenen markkeri tuli näkyviin joidenkin in-game päivien jälkeen..?En tota viimestä cyberpsychoa löydä mistään... Lieneekö bugi vai tuleeko vasta act kakkosen jälkeen?
Tuo Oda tappelu on siitä haastavampi kun se on melee/miekkailu. Pitäisi torjua sen iskut tai muuten ottaa paljon damagea. Oma armor ei vaikuta ja ukko puskee aika vahvasti päälle jos ei lamauta sitä jollain.
Yks cyberpsycho taitaa bugittaa, itse otin aikaisemman saven. Se pudottaa maahan raportin tms joka pitää lukea, ja tietysti kun tää tuli niin oli just se bugi että taaskaan ei voinu maasta poimia kaikkia.En tota viimestä cyberpsychoa löydä mistään... Lieneekö bugi vai tuleeko vasta act kakkosen jälkeen?
Muokattiin rajusti vuonna 2016?Cyberpunk 2077 -kehittäjät olivat hyvinkin tietoisia pelin mittavista ongelmista ennen pelin julkaisua, tuore raportti kertoo.
Uutistoimisto Bloombergin artikkelin mukaan CD Projektin kehittäjien kertomat tiedot olivat ristiriidassa studion perustaja Marcin Iwińskin tämänviikkoisten lausuntojen kanssa. CD Projekt julkaisi aikaisemmin tällä viikolla videon, jolla Iwiński pyytää anteeksi pelin ongelmia ja kertoo, ettei Cyberpunk 2077:n konsoliversioita vaivaavien ongelmien mittakaava ollut studiolle selvä ennen julkaisua. Bloombergille puhuneiden Cyberpunk 2077 -kehittäjien mukaan iso osa ilmenneistä ongelmista löydettiin julkaisua edeltäneissä testeissä, mutta kehittäjillä ei ollut aikaa korjata niitä ennen pelin ilmestymistä. Vaikka kehittäjillä ei ollut pandemiatilanteen vuoksi pääsyä toimistolla oleviin konsolien kehitysyksiköihin, olivat suorituskykyongelmat tiedossa ennen julkaisua.
Artikkelissa studion työntekijät kertovat myös CD Projektin kunnianhimoisten tavoitteiden kostautuneen Cyberpunk 2077:n kehityksessä. Kehittäjien mukaan Cyberpunk 2077:n uutta pelimoottoriteknologiaa työstettiin samaan aikaan pelin sisällön kanssa, mikä tuotti ongelmia ja hidasteita kehitykseen. Lisäksi pelin kehitystyön kerrotaan käynnistyneen kunnolla vasta vuonna 2016, jolloin pelin suuntaa muokattiin rajusti ohjaaja Adam Badowskin johdolla. Erimielisyydet pelin kehityssuunnasta johtivatkin työntekijöiden mukaan useiden kehittäjien lähtöön studiosta.
Artikkelin perusteella studion vuoden 2019 E3-messuilla paljastama huhtikuun 2020 julkaisuaikataulu otettiin työntekijöiden joukossa vastaan epäuskoisesti. Kehittäjien mukaan kehitystyön senhetkisen tilanteen mukaan pelin olisi voinut odottaa valmistuvan vuonna 2022. Kehittäjien kerrotaan myös lyöneen vetoja pelin viivästysten julkistamisesta, mikä tapahtuikin kolmeen otteeseen viime vuoden aikana.
Mulla valui viimeinen cyberpsyco kuollessaan kartan/ maan alle.En tota viimestä cyberpsychoa löydä mistään... Lieneekö bugi vai tuleeko vasta act kakkosen jälkeen?
Yks cyberpsycho taitaa bugittaa, itse otin aikaisemman saven. Se pudottaa maahan raportin tms joka pitää lukea, ja tietysti kun tää tuli niin oli just se bugi että taaskaan ei voinu maasta poimia kaikkia.
hienoa, tähän meni tunti pari turhaa aikaa, mutta sain lopulta achin.
Mutta oiskohan sun tapauksessa, että ainakin yksi vyberpsycho on city centerissä vähän "piilossa"
Ainakin itse googlettelin pariin kertaan kun tuo bugitti.
Voi olla että kaikki ei tule kartalle ennenkuin tiettyyn pisteeseen on päässyt main storyssä.
Piti tehdä Panamin main questline loppuun niin ilmestyi kartalle.Mulla valui viimeinen cyberpsyco kuollessaan kartan/ maan alle.
Sieltä ei voi kaivella niitä filuja ja tietoja joten en saa läpi tuota questia. Jää vaan se etsi tila päälle kartassa.
Muutenkin tolkuton määrä bugeja pelissä.
Mahdollisuudet olisi ollut vaikka mihin mutta ainakin vuoden etuajassa julkaistu pelikikkare.
Paukut pistetty koreaan grafiikkaan ja messevään karttaan ja melkein kaikki muu jäänytkin tekemättä.
Okei, muutama hauska tehtävä tuossa on muuten ontto ja tyhjä kaupunki.
Kulissit on kunnossa mutta sielu ja liha puuttuu täysin.
Tässä olisi nyt avattu hieman mitä CP2077 kehityksessä tapahtui. Tiedot on saatu Bloomberg's Jason Schreier artikkeliin haastattelemalla kymmeniä CPPR nykyisiä ja entisiä henkilöitä. Aika karua luettavaa, mutta toki aina on hyvä pienellä varauksella lukea. Monia asia kuitenkin varmaan täsmää kokonaisuuteen.
Ase- ja vaatekauppiailta. Niiden varasto vaan vaihtelee, niin yksi tapa muuttaa inventaariota on siirtää aikaa 24h eteenpäin ja katsoa onko tullut uutta modia myyntiin. Myös kannattaa tarkistaa useampi vendori.Mistä noita parempia ase ja vaatemodeja voi hankkia jos ei ole crafting skillejä?
Mistä noita parempia ase ja vaatemodeja voi hankkia jos ei ole crafting skillejä?
...ei minulla siltikään käsissä ole aiemmilla E3-messuilla luvattu peli.
Tämä juuri. Vuosittainen muistutus siitä että preorderia ei pitäisi koskaan tehdä.Mua vähän kummastuttaa tällainen ajattelumalli, että pelintekijät "lupaisi" jotain tai olisi jotain velkaa pelaajille (pl. toimivan pelin, jos raha vaihtaa omistajaa). Nuo messuprevikathan on vielä osittain konsepteja ja peliä muokataan rajustikin vielä kehityksen edetessä. Eikö siinä E3-videossakin ollut disclaimerina "work in progress - video doesn't represent the final look of the game" tjsp.? En nyt siis yritä sanoa, että julkaisu meni nappiin tai CDPR olisi hoitanut edes jälkipyykkiä erityisen hyvin, mutta eihän näitä ole mikään pakko ennakkotilata.
Ohan tuo ollut aika melkoista.
Myös kun muistaa sitä kaksi moraalista uutisointia mitä se harrasti kun uutisoi Naughtydogista ja Last of Us 2 pelistäIhan hiukan haiskahtaa joku muu agenda kuin kuluttajan puolella oleminen näissä paljastus jutuissa. Joo CDPR kusi vanhat konsoliversiot ja varmasti tiesivät siitä joten ihan hyvä että siitä pidetään meteliä mutta jotenkin tuntuu että nyt haetaan kaikki mitä hiukankin löydetään. Itse en pitänyt noista CDPR hypestreameistä silloinkaan enkä halunnut niitä oikein edes seurata. Aika turhaa keskittyä siihen mitä ne "lupasi" vaan nyt täytyisi keskittyä siihen miten hyvin ne korjaa tuota peliä ja tuo leikattua contenttia jossain muodossa takaisin.
Tällä menoa ollaan menossa koko ajan enemmän siihen suuntaan, että pelit julkaistaan keskeneräisinä sijoittajien ja muiden syiden takia, että saadaan rahat käärittyä, ja korjaillaan sitten ajan mittaa. Ei hyvä...
Faneja ja puolustelijoita riittää pelin surkeasta tilasta tällä hetkellä myös täällä forumin puolella.
Ero on siinä, että toisessa toimitaan läpinäkyvästi ja suhtaudutaan kunnioituksella asiakasta kohtaan, toisessa valehdellaan päin naamaa, etenkin kun markkinointi on luokkaa "julkaistaan kun on valmista".Mä en oikein käsitä, mitä merkitystä tällä on. Joko:
- Peli julkaistaan Early Accessina - pelin ei luvata olevan bugiton. Pelaajat ostavat sen, pelaavat, raportoivat bugeja ja kehittäjät sitten fiksailevat 6 - 24kk jonka jälkeen peli julkaistaan ja on bugiton. Ne pelaajat, jotka eivät halua bugeja, ostavat pelin tässä vaiheessa.
- Peli julkaistaan normaalisti - pelin ei luvata olevan bugiton. Pelaajat ostavat sen, pelaavat, raportoivat bugeja ja kehittäjät sitten fiksailevat 6 - 24kk jonka jälkeen peli on bugiton. Ne pelaajat, jotka eivät halua bugeja, ostavat pelin tässä vaiheessa.
Mä en ole yhä ostanut CP:a. Ostan kun bugit on fiksattu. Mulle ei ole tuon taivaallista merkitystä, onko CP julkaistu virallisesti, tai että se olisi Early Accessissa. Bugi kuin bugi ja ostan pelin kun se on riittävän bugiton.
Bottom line: jos et kestä bugeja, et osta peliä ennen kuin se on todettu toimivaksi!
Kyseessä on täysin eri peli kuin se mitä markkinoitiin ja promottiin.
Ero on siinä, että toisessa toimitaan läpinäkyvästi ja suhtaudutaan kunnioituksella asiakasta kohtaan, toisessa valehdellaan päin naamaa, etenkin kun markkinointi on luokkaa "julkaistaan kun on valmista".
Niin kauan kun studio ennakkomyy tuotettaan, niin tilanne on toinen. Jos ennakkomyyntiä valheellisin tiedoin ei harrasta niin eipä tuossa mitään erityisen isoa käytännön ongelmaa olekkaan.Mutta mun, pelaajan, kannalta lopputulos on tismalleen sama. Saan tismalleen yhtä pelattavan pelin samana hetkenä X. Muu on itselleni siis täysin sivuseikka. Mua ei kiinnosta lupaukset ja niiden pettämiset. En oleta ikinä, että kaikki toiveet ja suunnitelmat toteutuvat. Eikä tuollaiset ole mikään kunnia-asia, jonka takia pitää alkaa hajoittaa kasettia ja julistamaan jotain helvetin pyhää sotaa pelistudiota kohtaan. Mua ei haittaisi, vaikka CP:stä olisi tullut lopulta reaaliaikainen strategiapeli, jos se vain on hyvä.
Onhan tossa tosiaan paljolti samoja assetteja ja sama nimi kuin markkinointimateriaaleissa. Studion oma moka suurelta osin antaa spesifejä tietoja lopputuotteesta, vaikka eivät kyenneet niitä sitten toteuttaa. Jos etukäteen oltaisiin ilmoitettu vain noi sun mainitsemat asiat, eli nimi ja genre, niin ei täällä asiasta keskusteltaisi.Ahaa. Mää käsitin aina et sieltä on tulossa avoimen maailman cyberpunk-roolipeli ja se sieltä tuli mitä täs ny on sitä hetken pelaillu. Mikä sieltä olis pitäny tulla? Kolmannen persoonan toimintapeli, uus Grand Theft Auto vai mikä?
Jos joku peli kiinnostaa ja sitä seuraa trailerien ja pelikehittäjien esitysten muodossa, niin aika outoa jos ei haittaa millään tavalla, että peli on suppeampi, siitä on otettu luvattuja ominaisuuksia pois ja peli toimii huonosti kun sitä odotettua peliä pääsee pelaamaan.Mutta mun, pelaajan, kannalta lopputulos on tismalleen sama. Saan tismalleen yhtä pelattavan pelin samana hetkenä X. Muu on itselleni siis täysin sivuseikka. Mua ei kiinnosta lupaukset ja niiden pettämiset. En oleta ikinä, että kaikki toiveet ja suunnitelmat toteutuvat. Eikä tuollaiset ole mikään kunnia-asia, jonka takia pitää alkaa hajoittaa kasettia ja julistamaan jotain helvetin pyhää sotaa pelistudiota kohtaan. Mua ei haittaisi, vaikka CP:stä olisi tullut lopulta reaaliaikainen strategiapeli, jos se vain on hyvä.
Odota kunnes ei harmita.Jos joku peli kiinnostaa ja sitä seuraa trailerien ja pelikehittäjien esitysten muodossa, niin aika outoa jos ei haittaa millään tavalla, että peli on suppeampi, siitä on otettu luvattuja ominaisuuksia pois ja peli toimii huonosti kun sitä odotettua peliä pääsee pelaamaan.
Jos joku peli kiinnostaa ja sitä seuraa trailerien ja pelikehittäjien esitysten muodossa, niin aika outoa jos ei haittaa millään tavalla, että peli on suppeampi, siitä on otettu luvattuja ominaisuuksia pois ja peli toimii huonosti kun sitä odotettua peliä pääsee pelaamaan.
Eli pelaajan vika kun lukee valmistajan valheita sen sijaan että vika olisi valheiden kertojassa? Kaipa tän asian voi noinkin päälaelleen kääntää.Jos se haittaa kovasti, niin paljon helpommalla pääsee kun ei seuraa niitä trailereita, mainospuheita ja spekulointeja lopullisesta sisällöstä ja arvioi sen pelin sellaisena kuin se lopulta on - ilman että vertaa sitä johonkin virtuaaliseen "arkkipeliin", jollaisen kuvitteli pelin olevan valmistuessaan.
Eli pelaajan vika kun lukee valmistajan valheita sen sijaan että vika olisi valheiden kertojassa? Kaipa tän asian voi noinkin päälaelleen kääntää.