Eikös tuon pitäsi olla vain hyvä juttu?
Siis laitat panoksia kovemalle niin pojatkin alkaa vakavaksi?
Ei, siinä oli joku bugi. Tuota mä toki epäilin ja kokeilin sitä tietysti. Ne tappeli aina normaalisti. Ainostaan se eka yritys kun olin juossut kauempaa, jostain syystä bugitti niin että kummatkin tippuivat yhdestä kevyestä osumasta. Veikkasin että sen bugin takia niiden health oli ollut 1 kummallakin. Peleissä on joskus tälläisiä jänniä dynaamisia bugeja.
Aiemmin ketjussa joku toinenkin oli tiputtanut jonkun niistä nyrkkeilyhaasteista yhdellä ja ihmetellyt asiaa. Eri asia jos olisi melee hahmo niin sellaisella varmaan unarmed damage olisi ihan eri luokkaa kuin mun etätappaja necromancerilla.
Tapoin just ekan traumateamiläisen. Noi on todella kovia vastuksia ja sitten vaikka ne hyökkäsi mun kimppuun(koska mä katsoin niitä päin jostain 50 metrin päästä), niin tuo luokiteltiin mun rikokseksi ja poliisit tuli kimppuun kanssa. Se TT tyypillä oli level 50 ase. Mä olen siis edelleen level 21. Noi smart aseet kuten oma pistooli on todella broken kun tuollaisella pystyy tappamaan yli kaksi kertaa sun levelin olevia vihollisia. Lopulta kyllä niihin poliiseihin sun muihin kuolin mutta tuntuu hyvältä idealta vähän kokeilla saada expaa ja varustetta.