Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä varmaan nousee kategoriaan "väärin ymmäretty mestariteos" vuosien päästä kun saavat bugit ja itselleni erityisesti harmaita hiuksia aiheuttavan AI korjattua.Peli alkaa olla lopputehtävää vaille hakattuna ja ihan mahtava kokemushan tämä on ollut tehokkaalla PC:llä kaikkinensa. Odotin uutta Witcheriä ja sellaisen sain, vieläpä päräyttävämpänä scifiversiona. Ihan uskomatonta että täältä on saanut lukea miten kunnollisia juonellisia sivutehtäviä ei ole jne, kun itse olen pelannut niitä kymmeniä tunteja (protip, niitä aukeaa pikkuhiljaa kun pelaa juonta pidemmälle ja käyskentelee kaupungilla). Mieleenpainuvin sivuquestisarja tarjosi itselleni parhaat deus ex salaliitot vuosiin. Pelimekaniikat avautuvat nekin vasta toden teolla kun pelissä pääsee isommille leveleille ja saa rautaa. Suurin osa kritiikistä näyttää tulleen pelaajilta ensimmäisen muutaman tunnin perusteella (poislukien konsolibugit).
Ihan uskomaton kartta ja maailma, tämä suorastaan vaatii DLC:tä, ja paljon.
Ei oo se craftin homma bugi. Se arpoo niitä ominaisuuksia siihen. Kannattaa muutaman kerran kokeilla mikä niistä on isoin lukema ja sillä sitten tehsä.
Tässä tullaan aina roolipelien ongelmaan jos hahmosi on liian korkealla ja eikä peli uppaa vihuja sitä mukaan niin peli muuttuu liian helpoksi, ubisoftihan tekee sitä että vihut tulee mukana jolloin sinulle tulee tietyn tason jälkeen vaikutelma ettei ole mitää väliä upata hahmoa enään.Asiaan ehkä liittyen/liittymättä, mun pelissä on muutenkin jotain hämärää meneillään. Very Hard pelaan, taso 45. Battle kuin battle on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kädessä joku kämänen perus SMG joka tappaa kaikki 1-2 kudilla. Turha enää kikkailla kauempaa snipun + headshottien kanssa kun voit vaan rynniä vihollisjoukon keskelle ja tappaa kaikki ennenkuin ehtivät edes reagoida. Sain jopa tapettua 4 tähden poliisiryhmän tällä samaisella aseella ja poliisit sitten luovuttivat vissiin koska tapoin kaikki (?)
Tässä vielä aikaisemmin mainittu pelin tehtävien flowchart, eli kaavio siitä mitkä tehtävät seuraavat mitäkin tehtävää ja mitä mahdollisia eri tarinahaaroja ja loppuja pelissä on.
4chaneissa on jokin rpg pelien semantiikka rinki missä etsitään syitä miksi peli ei ole rpg. Se on aika mielipuolista touhua ja johtaa outoihin kritiikkeihin missä todellisuuspohja on heikoilla.Ja ainakin osan tehtävistä voi purkaa vielä samallatavalla, eri variaatioihin. Jos, joku väittää, ettei tässä pelissä ole mahdollista tehdä valintoja, niin aika laput silmillä on saanut mennä.
Stock 8700k tuntuu riittävän just ja just high:lle. En muista nähneeni ihan 100% usagea prossulla mutta lähellä käy. Armottomasti kyllä kurittaa serriä tämä.Itelläkin piti tiputella crowd density mediumille (6700k) että FPS nousee. Millasella CPU:lla porukka ajelee tuota high asetuksella?
Pitääköhän se alkaa päivittämään konetta Johan tätä on ajeltu sen 4 vuotta.
8600k ja high asetus käytössä, niin vartissa ei käyttöaste nousut yli 75%. Näytönohjain taas huutaa 100% käyttöastetta koko aikaItelläkin piti tiputella crowd density mediumille (6700k) että FPS nousee. Millasella CPU:lla porukka ajelee tuota high asetuksella?
Pitääköhän se alkaa päivittämään konetta Johan tätä on ajeltu sen 4 vuotta.
Itelläkin piti tiputella crowd density mediumille (6700k) että FPS nousee. Millasella CPU:lla porukka ajelee tuota high asetuksella?
Pitääköhän se alkaa päivittämään konetta Johan tätä on ajeltu sen 4 vuotta.
Tässä pelissä tosiaan kannattaa käyttää vähän huonompaa tavaraa. Peli menee jo pahasti "rikki" vaikeusasteen suhteen jossain 20 levelin jälkeen. Toisella peli kerralla 30 lvl smart aseella kaikki tipahtaa suunnilleen yhdestä laukauksesta ja voi ampua seinien läpi. Menee tukikohdan viereen ja pam-pam kaikki vihut maassa. Viholliset ei voi ampua sinua kun olet jonkun betoniseinän takana. Tosin hakkerointi on vielä pahempi. Menee saman tukikohdan viereen ja klikkauksella kaikki kuolee. Tosin tämä on vähän roolipelin henki.Tässä tullaan aina roolipelien ongelmaan jos hahmosi on liian korkealla ja eikä peli uppaa vihuja sitä mukaan niin peli muuttuu liian helpoksi, ubisoftihan tekee sitä että vihut tulee mukana jolloin sinulle tulee tietyn tason jälkeen vaikutelma ettei ole mitää väliä upata hahmoa enään.
Tässä taas olisin halunut jotenkin niin luotavan että saat huonoja aseita alussa ja jossain välissä parempia ja poliiseilla kunnon panssarit ja muut, tai vähintään niillä jos alat tappaa enemmän kyttiä ja wantend leveli nousee kuten GTA:ssa.
Mutta kun kaikki tehdään roolipelien ehdoilla niin tässä on lopputulos.
Sun pitää grindaa hahmoa että saat luotua vastuksia ja vastukset ovat tietyn tason jälkeen ylihelppoja tai että vastukset nousee tietyn levelin jälkeen pelaajan tahdissa.
Voin olla väärässä mutta olisin jättänyt oikeasti noi "korkean" tason vastustajat loppu vastustajiin tai sitten jos poliisi wanted leveli nousee tarpeeksi.
Witcherissäkin oli noita että perus tason banditti pystyi olemaan pahempi vastustaja kuin päätarinan pomo.
(Tässä ehkä modi sotki asioita mutta kuitenkin)
Tässä pelissä tosiaan kannattaa käyttää vähän huonompaa tavaraa. Peli menee jo pahasti "rikki" vaikeusasteen suhteen jossain 20 levelin jälkeen. Toisella peli kerralla 30 lvl smart aseella kaikki tipahtaa suunnilleen yhdestä laukauksesta ja voi ampua seinien läpi. Menee tukikohdan viereen ja pam-pam kaikki vihut maassa. Viholliset ei voi ampua sinua kun olet jonkun betoniseinän takana. Tosin hakkerointi on vielä pahempi. Menee saman tukikohdan viereen ja klikkauksella kaikki kuolee. Tosin tämä on vähän roolipelin henki.
Itse pelaan very hardilla ja lähinnä teen noita high tai very high missioneita. Ongelma on lähinnä kaksi osainen tuon balanssin suhteen. Ensimmäinen on kehno tekoäly, joka ei esimerkiksi osaa oikein suhtautua noihin hyökkäyksiin mitkä tulee kun ei ole suoraan näköyhteyttä. Toinen on mikäli vähän laittaa synergiaa noihin perkkeihin, suojiin ja aseisiin niin johon alkaa ukko lyömään villiä dps. Ei mikään ihme, että menee rikki kun viholliset on tehty tietyllä tasolla esim. 400 dps lyöntiin ja tässä vaiheessa pelaaja lyö yhdellä iskulla 12k dps. Itse tykkään toisaalta kun mikäli viholliset osuu kerran kuolee ja itse tiputtaa myös yhdellä vihollisen, niin taisteluista tulee nopea tempoisia.Itse aloitin mediumilla ja ekat 2-3h räiskiminen oli sellaista Borderlands-meininkiä, että rynkyllä sai laskea lippaallisen metristä naamaan. Laitoin alussa kaikki perkit pistoolihommiin, räiskintä kävi helpoksi ja vaihdoin very hardille ehkä tuossa 3h jälkeen. Watsonissa se vaikeustason nosto vaikutti lähinnä siihen kuinka paljon itse kesti lämyä, mutta suurin osa vihollisista tippui edelleen kertalaakista, eikä tarvinnut aina olla edes päähän tai critti. Nyt taitaa olla 29lvl menossa, edelleen very hardilla ja tuossa välissä laitoin paljon pisteitä muihinkin kuin pistooleihin, niin nyt taisteluista sitten onkin tullut taas yllättävän vaikeita.
Tässä on varmaan osittain kyse pelin keskeneräisestä tasapainottamisesta ja toisaalta varmaan en ole kehittänyt omaa ukkelia juuri tähän pelityyliin sopivaksi buildin tai gearin osalta. Tarkoitus oli mennä pääosin pistooleilla, mutta esim. juonitehtävien isommissa taisteluissa menee hankalaksi. Kai tässä joutuu sitten kuitenkin vähän miettimään mihin noita perkkejä läiskii ja pitää myös yrittää hankkia vähän parempaa gearia.
Tää valinta tarinoiden/mittakaavan suunnittelussa tuntuu hiertävän monia. Odotetaan et vois vaikuttaa maailmaan isommin ja jos ei voi niin ei kelpaa ropesta
Se damage moninkertaistuu nopeasti. Esimerkiksi craftaa legendary revolverin, jossa viisi slottia. Monesti vakiona tulee joku lisäksi 5 kertainen dmg pääosumasta. Sitten aseen slotit täyteen ja samoin jokaisen vaatteen slotteihin damage ja critical lisäosia. Näiden lisäksi kerää kaikki aseeseen liittyvät damage perkit. Esim oma 30 lvl revolveri sankari paahtaa jatkuvasti 10k-25k dps yhdellä luodilla.En kyllä ymmärrä tuota selitystä että vihut tippuu laakista sinne päin kun smart smg:llä saa paahtaa 2 lipasta per paidaton jengiläinen, tosin en tuhlannutkaan pisteitä muuhun kuin nyrkkeihin ja tech skilleihin, Haxorman buildilla on oikeastaan kivempi höynäytellä ukkoja, parasta oli kun piti hoidella täydestä baarista yksi jengipomo päiviltä, menin baarin katolle ja latasin ukkoon contagion "loitsua" kunnes se kupsahti, parasta tässä oli se että sain hoidettua tehtävän alta ilman että peli noteerasi jengiläisten möykkää kun kukaan niistä ei älynnyt soittaa hälytystä
en muista leveliä jolla olin mutta kaikki baarin valentinot olivat punaisella pääkallolla merkittyjä ja yksi laaki niitten pistoolista vei puolet hipareista
Kaikilta kauppiailta, tai ainakin asekauppiaat, mutta maksaa todella paljon, varmaan säästyy grindaamiselta, kun käyttää glitchejä pelissä rahan saamiseen ja ostaa, tai ihan traineriaSaako noita lege craftimatskuja jostain kunnolla? Olis pari ihan hyvää blue printtiä, vai mitä ne nyt tässä onkaan, mutta turha unelmoida craftaamisesta, kun purppuraa matskua on joku 10/125... 30h kuitenkin jo pelailtu.
Saako noita lege craftimatskuja jostain kunnolla? Olis pari ihan hyvää blue printtiä, vai mitä ne nyt tässä onkaan, mutta turha unelmoida craftaamisesta, kun purppuraa matskua on joku 10/125... 30h kuitenkin jo pelailtu.
Nykyising RPG:n määritelmä taitaa olla, että hahmo saa levelejä. Itse olisin ehkä sijoittanut Cyberpunkin action-adventure lokeroon. Ennen vanhaan yleensä RPG peleissä ainakin luotiin illuusio, että valintoja olisi enemmän ja oli mahdollisuus pelata eri tyyppisillä hahmoilla. Mutta ei minua ainakaan itkettänyt, vaikka peli ei mielestäni istunut RPG lokeroon.
Nuo valinnat on kyllä osa semmoisi ettei niitä välttämättä huomaa jos ei niistä tiedä.
Se craftaaminen taitaa olla ihan yhtätyhjän kanssa. Dps minun mielestä nousee aseissa oman levelin myötä. Eli ainoastaan ammuksia kannattaa craftata jos niistä on pulaa. Aseita ei.
GOG forumeilta luin kommentin, että jostain ihmeen syystä jotkin cloth modit näkyvät vain aseiden stateissa, eikä hahmon stateissa. Taitaa olla ihan sekaisin tällä hetkellä nuo hahmon skill pisteet/modit. Jotkut niistä ei ilmeisesti toimi ollenkaan, pitänee itse testailla jahka koneelle kerkiän. Nooh 4 slot legendary vaatteita silti yritän metsästää keräys astioista. Omilla testeillä tähän mennessä päätellyt (lvl36), että jos laatikon minimi loot on epic siitä voi saada legendaryn 4 slotilla. Common itemi laatikosta epic version 2 slotilla. Tosin jos on vain tyhjiä slotteja niin silloin vaikutti menevän hiukan erilailla.