Cyberpunk 2077

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 810
507MB päivitys GOG näyttäisi olevan
Nyt näköjään korjattiin tuo 8MB tallennusten korruptoituminen, eli ei enää tarvi elää lootin pelossa :thumbsup: Taisi olla #1 prioriteetti ennen joulupyhiä ja tammikuussa sitten jatkuu pelin viimeistely.
Steamilla tämä on 993mb.

Joka tapauksessa on koko luokallaan sen luokan päivitys, ettei kannata missata kun sellaisen pelidatan kerran on asentaessa aikaan saannut.
Näemmä suurin tallennukseni oli tasan 3,70mb. Tehty sivutehtävä ja "puhdistusoperaatio keskittymällä", että nyt itse päätarinassa pakenin jotain kappelin Voodoo heimoa. Peliaika n.39tuntia ja ukko 21.levelillä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 791
Näemmä 11.12. laitoin, ja selityksenä oli varsin geneeristä settiä "ei toimi kunnolla vaikka suositeltu hardware". Botti sieltä ensin luokkaa heti kyseli sopiiko Wallet ja sanoin Joo, sitten menikin se mitä melkein 2 vkoa kun tuli supporthenkilön tekemä vastaus "Thank you for your message. I apologize for such a late reply, our service has been overwhelmed.".

Vahvasti tulee sellainen vaikutus, että heille on isoilta portailta ohjeistettu autopilotilla hyväksymään Wallet-suostumuksen antaneet refund-pyynnöt, kerta CDPR koittaa mainettaan pelastaa.
Toimisipa Steamin versiossa refu noin korkeilla tunneilla, 12h pelattu ja pettymyshän tämä on. Tai ainahan voin yrittää ja sanoa vaikka että pyörii liian huonosti.
Ainoa peli 10 vuoteen josta maksoin etukäteen mutta vahingosta viisastuu. Onhan tämä siis ihan ok peli mutta 59e arvoinen ei todellakaan. Roolipeliä tässä ei juuri ole ja idioottimaisen tyhmä ai ja maailma syö fiiliksen heti kun pääjuonesta poikkeaa.

Ehkä tässä eniten korostuu se että olo on hieman kusetettu, Witcher 3 vain lupaili muuta.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106


Videogamedunkeyn mielipide pelistä. Jos ei kyseinen kaveri ole ennestään tuttu, niin kannattaa katsoa muutama hänen suosituimmista videoista. Hauska heppu :)
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 696
Tupla pompulla, kun hyppää jonnekin mihin ei poliisit spawnaa nii saa aika rauhassa listiä porukkaa.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Ihmettelinkin että onko nyt pelin edetessä Night City päättänyt tyhjentyä, mutta se on 1.05 patchin mukana tullut ongelma:

NPC:t häviää ajoittain, kokonaan. Voit mennä puoli kaupunkia läpi välillä ilman ihmisiä ja autoja. Toisaalta kun ne ovat täysin turhia ja rikki niin en välttämättä osaa nähdä tätä negatiivisena asiana..



Esim tuossakin revikassa mainittu jotta en puhu omiani.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
529
Ihmettelinkin että onko nyt pelin edetessä Night City päättänyt tyhjentyä, mutta se on 1.05 patchin mukana tullut ongelma:

NPC:t häviää ajoittain, kokonaan. Voit mennä puoli kaupunkia läpi välillä ilman ihmisiä ja autoja. Toisaalta kun ne ovat täysin turhia ja rikki niin en välttämättä osaa nähdä tätä negatiivisena asiana..
Mä en oikein ymmärrä miksi pelaat edes peliä? Eikö se olisi omalle elämälle tehdä asioita, josta pitää? En meinaan ole yhtään positiivista arviota pelistä sinulta kuullut. Tai no jos teet jotain arvostelua pelistä, niin ymmärrän, että pakosta on pelattava.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Mä en oikein ymmärrä miksi pelaat edes peliä? Eikö se olisi omalle elämälle tehdä asioita, josta pitää? En meinaan ole yhtään positiivista arviota pelistä sinulta kuullut. Tai no jos teet jotain arvostelua pelistä, niin ymmärrän, että pakosta on pelattava.
En ole mielestäni yhdessäkään postauksessa vielä maininnut oikeaa mielipidettäni pelistä kokonaisuudessaan, pelin vahvuuksia saati heikkouksia. Osoitan asioita mitä vastaan tulee.

Onko peli niin tärkeä sinulle ettei siitä saa osoittaa ongelmakohtia ja kaiken pitäisi olla hyvin?
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
529
En ole mielestäni yhdessäkään postauksessa vielä maininnut oikeaa mielipidettäni, pelin vahvuuksia saati heikkouksia. Osoitan asioita mitä vastaan tulee.

Onko peli niin tärkeä sinulle ettei siitä saa osoittaa ongelmakohtia ja kaiken pitäisi olla hyvin?
Ei ole. Peli siinä missä muutkin. Itse en vain jaksa pelata pelejä, joista pitää kokoajan olla valittamassa jossain. Skyrimiä, GTA V ja RDR2 esim. ostanut, kun kuvitellut, että joku olisi muuttunut, mutta lopettanut parin tunnin jälkeen, kun ei maistu. Tästä saa kuitenkin vielä refunditkin takaisin.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Ei ole. Peli siinä missä muutkin. Itse en vain jaksa pelata pelejä, joista pitää kokoajan olla valittamassa jossain. Skyrimiä, GTA V ja RDR2 esim. ostanut, kun kuvitellut, että joku olisi muuttunut, mutta lopettanut parin tunnin jälkeen, kun ei maistu. Tästä saa kuitenkin vielä refunditkin takaisin.
Olen maksanut ja päättää pitää pelin. Se on peli jota tällä hetkellä pelaan: Pelaan paljon, erilaisia pelejä ja en pidä tätä niiden joukossa poikkeuksena. Tällä hetkellä pelilistani on muuten aika tyhjä kiinnostavista peleistä joita en ole pelannut, joten tällä mennään.

Se että kritisoin, niin jos se vaikuttaa narisemiselta niin sen ei ole kyllä tarkoitus sellaista olla. Lainatun viestisi epäkohtaa pelissä ei ole täällä mainittu, jos joku on kiinnittänyt asiaan huomiota ja katsoo tämän langan viesteistä onko jollekin muulle käynyt samoin, tuosta sen sitten toivottavasti löytää. Minulla ei ole agendoja, enkä koe että kannan jotain ristiä, tämä on vain videopeli.

Mielestäni olen peukutellut esimerkiksi ihmisiä jotka ovat lainanneet viestejäni, joilla olleet täysin erilainen näkökulma asiaan, mutta se on hyvin perusteltu, niin mikä minä olen heidän kanssa eri mieltä myöskään tällöin olemaan, varsinkin jos se on puhdas mielipide ja jokaisella on omansa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
529
Olen maksanut ja päättää pitää pelin. Se on peli jota tällä hetkellä pelaan: Pelaan paljon, erilaisia pelejä ja en pidä tätä niiden joukossa poikkeuksena. Tällä hetkellä pelilistani on muuten aika tyhjä kiinnostavista peleistä joita en ole pelannut, joten tällä mennään.

Se että kritisoin, niin jos se vaikuttaa narisemiselta niin sen ei ole kyllä tarkoitus sellaista olla. Lainatun viestisi epäkohtaa pelissä ei ole täällä mainittu, jos joku on kiinnittänyt asiaan huomiota ja katsoo tämän langan viesteistä onko jollekin muulle käynyt samoin, tuosta sen sitten toivottavasti löytää. Minulla ei ole agendoja, enkä koe että kannan jotain ristiä, tämä on vain videopeli.
Otin ehkä vähän hyökkäävän asenteen. Itsekkin sanoin jo aikaisemmin, että pelinä tämä on 6-7/10, mutta tarinan ja maailman osalta itselle 10/10. Paljon on vielä päivitettävää, että tästä saisi pelinäkin 10/10 tasoista. Toivotaan, että helmikuussa kun on ne pari isompaa patchia ja DLC tullut, niin peli olisi loistossa.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Ihmettelinkin että onko nyt pelin edetessä Night City päättänyt tyhjentyä, mutta se on 1.05 patchin mukana tullut ongelma:

NPC:t häviää ajoittain, kokonaan. Voit mennä puoli kaupunkia läpi välillä ilman ihmisiä ja autoja. Toisaalta kun ne ovat täysin turhia ja rikki niin en välttämättä osaa nähdä tätä negatiivisena asiana..

Esim tuossakin revikassa mainittu jotta en puhu omiani.
Missä Open world pelissä random kansalais NPC:t eivät ole olleet turhia ja niiden kanssa voi käydä syvällisiä keskusteluita?
 
Liittynyt
13.07.2017
Viestejä
149
Ei taida parissa kuukaudessa tulla ihmeempiä muutoksia, mutta pidetään lippu korkealla ja toivotaan parasta. Monta asiaa pelissä olisi toivonut olevan kunnossa launchissa, mutta myöhemmin sitten. Itse diggailen kovasti.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 456
Nyt on vaille 70h pelattu ja nytten voikin alkaa "juoksemaan" päätarinaa läpi josko tämän vuoden aikana saisi pakettiin.

Itse alkanut kallistumaan siihen että tästä pelistä olisi ehkä sittenkin pitänyt tehdä Witcher 1-2 ja Deus Eximäinen kokonaisuus ettei open world niin tällä pelillä olisi paljon enemmän ollut lihasta luidensa ympärillä(Toki alueet isommat kuin verrokeissa) ja sitten vasta jatko-osassa laittaa kierroksia kovemalle kuten Witcher 3 kävi.

Nyt kävi niin että haukattiin liian iso pala ja sitten huomattin ettei tää kerkee valmistumaan ja sitten alettiin kiirellä poistamaan ominaisuuksia ja siltikään ei keretty.

Itse tykänyt pää- ja sivutehtävistä, toisella kierroksella joskus aikanaan pitää kokeilla erilaisia päätöksiä saada.
Dream on tehtävässä päätin kertoa Jeffersonille totuuden ja jossain välissä se laittoi tekstiviestiä mutta nyt on blokattu puhelimessa.

Ei taida parissa kuukaudessa tulla ihmeempiä muutoksia, mutta pidetään lippu korkealla ja toivotaan parasta. Monta asiaa pelissä olisi toivonut olevan kunnossa launchissa, mutta myöhemmin sitten. Itse diggailen kovasti.
Mä olen siinä käsityksessä ollut että parin kuukauden sisään noi base konsolit saattaisin pelattavampaan kuntoon ja bugit korjattua, sitten alkavat kai lisäosia ja DLC kehittää tälle mutta kuuluuko tuo AI ongelmat sitten tuohon parin kuukauden listaukseen, mene ja tiedä.

Sen kanssa jotenkin pystyy vielä elämään että NPC hahmojen kanssa ei voi jutella mutta se rikkoo jo immersiota aika paljon miten tyhmästi noi käyttäytyy missäkin tilanteessa ja jos saavat korjattua niin sitten saisi sen "elävämmän" fiiliksen tuonne.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
164
Pelasin eilen parilla endingillä pelin läpi. Eihän tämä mikään mestariteos ole. Auttamatta liian buginen muutamat mekaniikat ei toimi ollenkaan (köh poliisit). Kerran piti ottaa savesta kun jäi tehtävän taustamusiikki loopille taustalle. Tarina nyt sen verta kiinnosti et pelasi sen takia läpi. Jos rehellisiä ollaan niin oishan tätä vielä vuoden pitäny odottaa ja toivoa et systeemit toimii paremmin, mutta onpahan nyt pelattu :)

PS. Niin piti vielä tulla sanomaan miten onnettoman paska tuo inventory on ja eteenkin craftaus oli mahdotonta kun yksi kerrallaan pitää "rikkoa" ja yksi kerrallaan craftaa kranaatteja jne. Tiedä miten tuo paska on tollasenaan päässy peliin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
216
Tänään tuli taas uusi patch 1.06 (vai oliko eilen yöllä) ja sen pitäisi korjata save tiedoston korruptoituminen (joskaan ei korjaa nykyisiä korruptuneita tiedostoja). Save tiedostot siis voivat nyt kasvaa yli 8 megatavun. Mukana oli myös jotain muita korjauksia.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Korjaakohan tuo savefilen korjaus edes olemassa olevia tallennuksia, kun lukee ettei korjaa jo korruptoituneita tiedostoja. Vai onko niin, että se korruptoituu vasta 8mt kohdalla(?)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Onkohan tämä jokin bugi,mutta en voi vaihtaa asusteita Act1 jälkeen ? Mulla on päällä bandage wrapping,ja kun menen inventaarioon ja koitan vaihtaa asusteita,action blocked
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Onkohan tämä jokin bugi,mutta en voi vaihtaa asusteita Act1 jälkeen ? Mulla on päällä bandage wrapping,ja kun menen inventaarioon ja koitan vaihtaa asusteita,action blocked
Joissain kohtaa pääjuonta ei jostain syystä pysty vaihtaa armoria tai aseita tms. En jaksanu ite miettiä sitä paljoa kun oisin vaan yhen aseen vaihtanu mutta fuckit, tehtävä pari eteenpäin ja homma oli taas normi.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Missä Open world pelissä random kansalais NPC:t eivät ole olleet turhia ja niiden kanssa voi käydä syvällisiä keskusteluita?
Itseni (ja muiden) toistaminen tuntuu sivusta toiseen todella omituiselta, mutta laitetaan vaikka nyt kaikki esimerkkiä ettei kelluta tyhjän päällä:

1) NPC AI ja niiden toimimattomuus ei anna pelaajalle muuta kuin ihmetystä, ovat täysin turhia
2) Poliisien spawnaus tapahtumiin, josta pääset juoksemalla yhden korttelin karkuun koska kirjaimellisesti lopettavat seuraamisesi maagisessa rajassa tai jos omistat auton niin ovat kykenemättömiä tekemään mitään koska poliisit (tai mitkään muutkaan NPC, edes tehtävissä) ei aiheuta pelissä takaa-ajoja. Autot ovat pelissä vain koristeita tai siirtymistapa pelaajalle mutta niiden keskelle ei ole kehitetty peliä muutoin ollenkaan.

No, tuossa tuli tavallaan jo kolme, mutta eletään sen kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 292
Itseni (ja muiden) toistaminen tuntuu sivusta toiseen todella omituiselta, mutta laitetaan vaikka nyt kaikki esimerkkiä ettei kelluta tyhjän päällä:

1) NPC AI ja niiden toimimattomuus ei anna pelaajalle muuta kuin ihmetystä, ovat täysin turhia
2) Poliisien spawnaus tapahtumiin, josta pääset juoksemalla yhden korttelin karkuun koska kirjaimellisesti lopettavat seuraamisesi maagisessa rajassa tai jos omistat auton niin ovat kykenemättömiä tekemään mitään koska poliisit (tai mitkään muutkaan NPC, edes tehtävissä) ei aiheuta pelissä takaa-ajoja. Autot ovat pelissä vain koristeita tai siirtymistapa pelaajalle mutta niiden keskelle ei ole kehitetty peliä muutoin ollenkaan.

No, tuossa tuli tavallaan jo kolme, mutta eletään sen kanssa.
Kyllä mulla lähti jotain lentäviä robottia seuraan poliisien toimesta
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Itseni (ja muiden) toistaminen tuntuu sivusta toiseen todella omituiselta, mutta laitetaan vaikka nyt kaikki esimerkkiä ettei kelluta tyhjän päällä:

1) NPC AI ja niiden toimimattomuus ei anna pelaajalle muuta kuin ihmetystä, ovat täysin turhia
2) Poliisien spawnaus tapahtumiin, josta pääset juoksemalla yhden korttelin karkuun koska kirjaimellisesti lopettavat seuraamisesi maagisessa rajassa tai jos omistat auton niin ovat kykenemättömiä tekemään mitään koska poliisit (tai mitkään muutkaan NPC, edes tehtävissä) ei aiheuta pelissä takaa-ajoja. Autot ovat pelissä vain koristeita tai siirtymistapa pelaajalle mutta niiden keskelle ei ole kehitetty peliä muutoin ollenkaan.
1) NPC AI tässä sentään aiheuttaa ihmetystä, monissa open worldeissa ei sitäkään vaan matkaa jatketaan niistä välittämättä.
2) Peliä takana joku 100h ja hyvin harvassa tehtävässä on edes tarvinnut tehdä mitään poliisiin liittyvää. Onko tämä siis joku open worldin sekoilun edellytys leikkiä poliisi-roistoa? Jos tätä haluat niin se saatetaan lisätä peliin joskus, mutta itse koen tämän enempi peliksi missä olen mennyt tehtävästä toiseen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 143
Itseni (ja muiden) toistaminen tuntuu sivusta toiseen todella omituiselta, mutta laitetaan vaikka nyt kaikki esimerkkiä ettei kelluta tyhjän päällä
Kysymys taisi olla: "Missä Open world pelissä random kansalais NPC:t eivät ole olleet turhia ja niiden kanssa voi käydä syvällisiä keskusteluita"

Et tainnut vastata tuohon?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 143
En ole mielestäni yhdessäkään postauksessa vielä maininnut oikeaa mielipidettäni pelistä kokonaisuudessaan, pelin vahvuuksia saati heikkouksia
Mikä se muuten mahtaa olla? Jonkinlainen kokonaisarvio pelistä kaikkine hyvine ja huonoine puolineen?
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
11
Onkohan tämä jokin bugi,mutta en voi vaihtaa asusteita Act1 jälkeen ? Mulla on päällä bandage wrapping,ja kun menen inventaarioon ja koitan vaihtaa asusteita,action blocked
Ota erikseen se bandage wrapping pois päältä. Se on erikoisasuste, jokin kokonaisuus. Itsellä ainakin kun sen otti pois päältä niin sai valita muutkin asusteet.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
käydä syvällisiä keskusteluita"

Et tainnut vastata tuohon?
Ei yhdenkään pelaamani pelin kanssa kaikkien kanssa voi. Jos on esimerkiksi kyliä, niin sen verran ison osan kanssa voi että pelaajalle välittyy kuitenkin illuusio elävästä maailmasta. Tässä ainoastaan tarinahahmojen kanssa voi.

En vastannut alunperin koska tuossa poistutaan alkuperäisestä pointistani miksi NPC hahmot (ihmiset, autoilla ajavat, ym) ovat tässä pelissä turhia. Ei se että niiden kanssa voisi keskustella.
Mikä se muuten mahtaa olla? Jonkinlainen kokonaisarvio pelistä kaikkine hyvine ja huonoine puolineen?
Mitä minun (yksittäinen pelaaja) mielipide auttaa aiheessa missä pitäisi keskittyä peliin, sen toimivuuteen ym?
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 876
Mikä itseä useimmiten nakertaa NPC:in liittyen on se kun tähtäät jotain vihollista ja vähän liikkuu kohde/tähtäin satunnaista NPC:tä kohti, niin rävähtää näyttöön se "OLET TEKEMÄSSÄ JOTAIN ILKEETÄ JA POLIISIT EI TYKKÄÄ SITTEN YHTÄÄN!". Hirveästi murhia kaupungissa vaikka teleporttaavat ja näkevät heti kun joku edes vilkaisee pahasti NPC:tä kohti. :hmm: Ja toinen on tämä, että voit "puhua" NPC:lle, no yleensä vastaus on jotain täysin satunnaista avautumista ja oma ukko pönöttää tuppisuuna. :hmm:
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Tavallaan tämä keskustelu on pelkästään näiden yksittäisten mielipiteiden jakamista. Onko joku erityinen syy mikset halua sitä mielipidettä kertoa?
Tämäkin viestitulva lähti rönsyilemään jostain muusta kuin mielipiteestäni: Viestistäni jossa kerroin että 1.05:ssa on bugi joka rikkoo NPC:t, mutta kun siinä on seassa ripauskin mielipiteeseen viittaavaa mukana, niin se on aina se jonka (yleensä tunnepohjalta elämässään asioistaan päättävät, eikä subjektiivisesti ajattelevat) ihmiset sitten siitä poimii ja ratsastavat sillä eteenpäin kun ostamaansa tuotetta kyseenalaistetaan jonkun randomin toimesta, vaikka en tehnytkään mitään henkilökohtaista, kuten aikaisemmassa viestissäni tuossa kerroin. Minulla ei ole agendaa. Koko tänä aikana ei puhuta kylläkään siitä itse ongelmasta mitä viestini alunperin koski.

En myöskään puhu tältä ostin paskaa, voit vaikka selata viestejäni ketjussa taaksepäin ja se alkaa aina jossain kohtaa pelin poimitun epäkohdan kohdalta vyörymään eteenpäin. Pitäisi varmaan kirjoittaa pelkästään "JEEE PELI ON KIVA JEE :D :D" sivusta toiseen. Toisaalta hieman ikävää jos ajatellaan kokonaisvaltaisesti, että tänne tulee joku katsomaan millainen peli on ja sivusta toiseen on kritiikitöntä huutoa ihanuudesta ja hänen kokemuksensa onkin toinen.

Jos itse koet että peli on täydellinen ja siinä ei ole mitään ongelmaa, se on myös minulle tietysti hyvä enkä varmasti ole täällä yhtäkään juhlistajaa lähtenyt kyseenalaistamaan. Jokaisella on mielipide (ja kuuluukin olla), mutta ei se minun mielipide pelistä auta mitään kun itse pelistä keskustellaan.
 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Tulipa paketoitua pelin mainstory ja kaikki merkittävät side questit + vähän ylimääräistä. Melkein 70h kilahti pelikelloon ja täytyy kyllä sanoa että aivan mahtava storyline ja muutenkin kaikesta paskasta huolimatta huippupeli. Ei tällaista ole nähty vuosikausiin. Jotkut lopetukset olisi voineet olla parempia, mutta muuten kyllä 10 pistettä ja papukaijamerkki.
:sclap:

Toivottavasti saavat peliä korjailtua ensivuoden aikana ja saadaan laatu DLC:tä/lisäosia ettei Night City neonvaloineen jää vain tähän.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 312
Rasittaako ketään muuta tuo loottien keräämisen vaivalloisuus? Pelissä on helpompi osua vihollisen vasempaan sieraimeen kuin arvata että missä kuvan asennossa lootin keräämisen nappi aktivoituu?
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Tämäkin viestitulva lähti rönsyilemään jostain muusta kuin mielipiteestäni: Viestistäni jossa kerroin että 1.05:ssa on bugi joka rikkoo NPC:t, mutta kun siinä on seassa ripauskin mielipiteeseen viittaavaa mukana, niin se on aina se jonka (yleensä tunnepohjalta elämässään asioistaan päättävät, eikä subjektiivisesti ajattelevat) ihmiset sitten siitä poimii ja ratsastavat sillä eteenpäin kun ostamaansa tuotetta kyseenalaistetaan jonkun randomin toimesta, vaikka en tehnytkään mitään henkilökohtaista, kuten aikaisemmassa viestissäni tuossa kerroin. Minulla ei ole agendaa. Koko tänä aikana ei puhuta kylläkään siitä itse ongelmasta mitä viestini alunperin koski.

En myöskään puhu tältä ostin paskaa, voit vaikka selata viestejäni ketjussa taaksepäin ja se alkaa aina jossain kohtaa pelin poimitun epäkohdan kohdalta vyörymään eteenpäin. Pitäisi varmaan kirjoittaa pelkästään "JEEE PELI ON KIVA JEE :D :D" sivusta toiseen. Toisaalta hieman ikävää jos ajatellaan kokonaisvaltaisesti, että tänne tulee joku katsomaan millainen peli on ja sivusta toiseen on kritiikitöntä huutoa ihanuudesta ja hänen kokemuksensa onkin toinen.

Jos itse koet että peli on täydellinen ja siinä ei ole mitään ongelmaa, se on myös minulle tietysti hyvä enkä varmasti ole täällä yhtäkään juhlistajaa lähtenyt kyseenalaistamaan. Jokaisella on mielipide (ja kuuluukin olla), mutta ei se minun mielipide pelistä auta mitään kun itse pelistä keskustellaan.
Ehkäpä tässä ihmetyttää se, miksi laitat pelkästään niitä epäkohtia ja bugeja tänne, mutta kuitenkin jatkat pelaamista. Ei täällä varmasti kukaan ole väittänyt, että peli olisi täydellinen tai että julkaisu olisi mennyt nappiin. Ainakin PC-pelaajille tästä kuitenkin on tainnut jäädä viivan alle enemmän positiivisia asioita, niin kuulostaa hölmöltä keskittyä vain niihin negatiivisiin. Itse lähdin sieltä Redditin alkuperäisestä subista juuri sen takia.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Ehkäpä tässä ihmetyttää se, miksi laitat pelkästään niitä epäkohtia ja bugeja tänne, mutta kuitenkin jatkat pelaamista. Ei täällä varmasti kukaan ole väittänyt, että peli olisi täydellinen tai että julkaisu olisi mennyt nappiin. Ainakin PC-pelaajille tästä kuitenkin on tainnut jäädä viivan alle enemmän positiivisia asioita, niin kuulostaa hölmöltä keskittyä vain niihin negatiivisiin. Itse lähdin sieltä Redditin alkuperäisestä subista juuri sen takia.
Olen maksanut ja päättää pitää pelin. Se on peli jota tällä hetkellä pelaan: Pelaan paljon, erilaisia pelejä ja en pidä tätä niiden joukossa poikkeuksena. Tällä hetkellä pelilistani on muuten aika tyhjä kiinnostavista peleistä joita en ole pelannut, joten tällä mennään.

Se että kritisoin, niin jos se vaikuttaa narisemiselta niin sen ei ole kyllä tarkoitus sellaista olla. Lainatun viestisi epäkohtaa pelissä ei ole täällä mainittu, jos joku on kiinnittänyt asiaan huomiota ja katsoo tämän langan viesteistä onko jollekin muulle käynyt samoin, tuosta sen sitten toivottavasti löytää. Minulla ei ole agendoja, enkä koe että kannan jotain ristiä, tämä on vain videopeli.

Mielestäni olen peukutellut esimerkiksi ihmisiä jotka ovat lainanneet viestejäni, joilla olleet täysin erilainen näkökulma asiaan, mutta se on hyvin perusteltu, niin mikä minä olen heidän kanssa eri mieltä myöskään tällöin olemaan, varsinkin jos se on puhdas mielipide ja jokaisella on omansa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 810
Ehkäpä tässä ihmetyttää se, miksi laitat pelkästään niitä epäkohtia ja bugeja tänne, mutta kuitenkin jatkat pelaamista. Ei täällä varmasti kukaan ole väittänyt, että peli olisi täydellinen tai että julkaisu olisi mennyt nappiin. Ainakin PC-pelaajille tästä kuitenkin on tainnut jäädä viivan alle enemmän positiivisia asioita, niin kuulostaa hölmöltä keskittyä vain niihin negatiivisiin. Itse lähdin sieltä Redditin alkuperäisestä subista juuri sen takia.
Juurikin näin. Välillä tuntuu että itse pelaa aivan eri peliä kun monet valittajat täällä.
PC:llä ei ole kaatunut kertakaan, kertaakaan ei ole ollut mitään peliä pysäyttävää bugia.

Toki pelissä on ongelmia, esim poliisien spawnaaminen, NPC ongelmat jne. Mutta nämä eivät itselläni ainakaan ole estäneet pelistä nauttimista.
Jos pelistä yrittää väkisin löytää vikoja, esim nuo videovertailut GTA:han, löytää niitä vikoja ja puutteita tietenkin.

En itsekään toki täysin tyytyväinen ole CDProjectRedin tiedottamiseen. Hehkutus pelimaailman ja NPC:iden syvyydestä eivät ole näy tässä valmiissa tuotteessa.
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Mun mielestä peukuttelu ei kyllä ole mitään oikeaa keskustelua, enkä minä ainakaan kiinnitä huomiota kuka tykkää mistäkin kommenteista. Se tykkäyshän voi olla mitä vaan sarkastisen heiton tai Litti-peukun väliltä.
 
Viimeksi muokattu:

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Mun mielestä peukuttelu ei kyllä ole mitään oikeaa keskustelua, enkä minä ainakaan kiinnitä huomiota kuka tykkää mistäkin kommenteista. Se tykkäyshän voi olla mitä vaan sarkastisen heiton tai litti-peukun väliltä.
Olet oikeassa, mutta valitettavasti vastaus on yleensä juurikin täysin mielipidepohjainen jossa ei ole argumentteja (mielipide ei ole argumentti) ollenkaan, joten alusta pitäenkin niihin vastaaminen mitenkään on merkityksetöntä.
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Mikä on iittipeukku tai Littipeukku?
Peukunnäyttämistyyli, jossa peukalo on kiinni etusormessa niin, että vain peukalon ylin nivelosa näkyy. Nimi littipeukku tulee Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilija Jari Litmaselta, jolla on tapana pelikentällä näyttää peukkua tähän tyyliin kanssapelaajille heidän onnistuneiden suoritusten jälkeen. (Urbaanisanakirja.com)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 143
Jos itse koet että peli on täydellinen ja siinä ei ole mitään ongelmaa, se on myös minulle tietysti hyvä enkä varmasti ole täällä yhtäkään juhlistajaa lähtenyt kyseenalaistamaan. Jokaisella on mielipide (ja kuuluukin olla), mutta ei se minun mielipide pelistä auta mitään kun itse pelistä keskustellaan.
Olet kyllä ihme kiertelijä. Mutta ok, jostain syysyä mielipiteesi pelistä on salaisuus jota et halua tässä ketjussa jakaa..asia selvä :rofl2::rofl2:

Olkiukkoilut voit myös jättää väliin. Kysyin vain mielipidettäsi pelistä. Kenenkään ei pidä kehua yhtään mitään. Peräänkuulutat kokonaisvaltaista pelin arviointia, mutta kun sitä sitten kysyy, niin alkaa tuo ihmeellinen selittely. Mikä lie tuonkin syynä.
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Olet oikeassa, mutta valitettavasti vastaus on yleensä juurikin täysin mielipidepohjainen jossa ei ole argumentteja (mielipide ei ole argumentti) ollenkaan, joten alusta pitäenkin niihin vastaaminen mitenkään on merkityksetöntä.
Täh? Mielipiteestähän nimenomaan tulee argumentti, kun sen perustelee. Ehkä tosiaan sitten on parempi jättää vastaamatta, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa tai ei pysty perustelemaan mielipiteitään. Mutta tuohan kyllä selittää miksei tästä keskustelusta tule mitään kovin hedelmällistä - heittelet vaan jotain täkyjä ja trolleja ja sitten kun kysytään sitä omaa mielipidettä, niin menee vain käsien heilutteluksi.

Tämä nyt menee vaan kummalliseksi vänkäämiseksi, niin taidan jättää jatkossa trollin ruokkimatta. Sori muille - nämä off-topicit saa mun puolesta poistaa, niin pysytään taas aiheessa.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
934
Pelaajana, joka arvostaa avoimen pelimaailman aktiviteetteja (yleistä sikailua NPC kustannuksella ym. juonta edistämätöntä puuhastelua), en hetkeen muista kohdanneeni yhtä karua ja kylmää tapausta. Avoimen maailman tehtävä tässä on tarjota lähinnä silmänruokaa, ei ruokkia pelaajan uteliaisuutta. Pelkkä tausta ruudunkaappauksissa, ei pelaajaa varten luotu moniulotteinen maailma, johon upota tuntikausiksi testaamaan pelimoottorin rajoja. Ne rajat tulevat melko nopeasti tehtävien ulkopuolella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 049
Juurikin näin. Välillä tuntuu että itse pelaa aivan eri peliä kun monet valittajat täällä.
PC:llä ei ole kaatunut kertakaan, kertaakaan ei ole ollut mitään peliä pysäyttävää bugia.
Onneksi olkoon että kuulut tähän joukkoon, mutta se tuskin tarkoittaa että muiden kokemat ongelmat eivät ole aitoja. Kuten aiemminkin todettu, pelikokemus on usealla toisella pelaajalla täysin erilainen. Kaatumista, ääniongelmia, questien hajoamista, lista on loputon.

OT:
No hieman offtopic, mutta liittyen cyberpunkinkin crunchiin.

Olen itsekkin suunnittelu alalla ja siellä tuntuu eri projekteissa olevan tuo ihan normaalia kun alkaa isojen projektejen deadlinet käymään päälle.

Valitettavaa toki, mutta ei mikään tavatonta mitä ei tulisi vastaan monessa eri työssä
Oman kokemuksen perusteella sellaista vähänkään isompaa projektia ei olekaan, jossa ei tulisi jonkinlainen kiire. Aina vaaditaan venymistä. Ei sen tietenkään pidä liiallista olla, mutta kuuluu osin asiaan ja on siten ammatinvalintakysymys. Kaupan kassalla ei tule crunchia.
Omasta mielestäni on täysin epäolennaista verrata suomalaista suunnittelualaa/projektikiirettä pelialan crunchiin. Kyllä omassa työpaikassani tulee myös kiire projektien kanssa ja pitää lopussa painaa pitkää päivää, mutta se ei mitenkään vertaannu siihen että tehtäisiin viikko-/kuukausitolkulla 16 tunnin työpäiviä ja lauantaita (usein potkujen uhalla).

Eli lyhyesti, crunch ei ole sama asia kuin normaali työssä koettu kiire.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Tavallaan tämä keskustelu on pelkästään näiden yksittäisten mielipiteiden jakamista. Onko joku erityinen syy mikset halua sitä mielipidettä kertoa?
Olet kyllä ihme kiertelijä. Mutta ok, jostain syysyä mielipiteesi pelistä on salaisuus jota et halua tässä ketjussa jakaa..asia selvä :rofl2::rofl2:

Olkiukkoilut voit myös jättää väliin. Kysyin vain mielipidettäsi pelistä. Kenenkään ei pidä kehua yhtään mitään. Peräänkuulutat kokonaisvaltaista pelin arviointia, mutta kun sitä sitten kysyy, niin alkaa tuo ihmeellinen selittely. Mikä lie tuonkin syynä.
:facepalm:

Kumpi se nyt taas on..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 080
Pelissä täytyy olla jotain kiinnostavaa jos siitä jaksetaan vääntää keskustelua väkisin.

Poliisi AI spawnailu nyt on itsestään selvyys ja aika typerä ominaisuus toivottavasti korjataan.

Mielestäni noissa isommissa jengi tappeluissa AI toimii joskus aika yllättävänkin fiksusti ja koittavat kiertää sivustaan tai selän taakse aina kun ammut jotain muuta coverista ja kun ovat alakynnessä yrittävät joskus karkuun.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Pelissä täytyy olla jotain kiinnostavaa jos siitä jaksetaan vääntää keskustelua väkisin.
No onhan tämä kiehtova esimerkki siitä, miten 8v kehityksessä ollut peli julkaistaan vieläkin keskeneräisenä. Luvataan kuu taivaalta jne. Johtamisen ongelmat CDPR:llä, sijoittajat vaatii tulosta joten peli julkaistaan rikkinäisenä, peli vedetään osittain pois myynnistä, peli on pelikelvoton osalla alustoista yms.

Kyllä, onhan tämä kiinnostava peli mutta ei ehkä niistä syistä kuin voisi ennakko-odotusten perusteella luulla. :rofl2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 272
On kyllä maistunut. Normal tasolla peli on tosin aivan liian helppo. Käytännössä kuolemat johtuu siitä että sitä luulee olevansa kaikkivoipa jumala ja lähtee säheltämään pelkällä katanalla kymmenen vihollisen keskelle. Tuo aina palauttaa maan pinnalle ja taas lähestyy missioita stealth jumalana joka päättää kuka kuolee ja missä järjestyksessä.

Välillä harmillisia bugeja että tehtävä ei etene jostain syystä ja esim liikenne katoaa maailmasta joksikin aikaa. Nuo on pientä, kun on pelannut bethesdan pelejä joissa milloin tahansa viaton esine pelimaailmassa saattoi tappaa sinut tai hevonen lähti lentämään taivaalle eikä koskaan enää palannut takaisin, joten jouduit kävelemään joka paikkaan (jos et tippunut itse maan läpi ja kuollut).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 402
Viestejä
4 304 648
Jäsenet
71 840
Uusin jäsen
dataunavailable

Hinta.fi

Ylös Bottom