Alphacoolin 3080 TUF blokissa oli tosiaan sitä ongelmaa et siinä on liian ohuet lämpötyynyt muisteille = ei kontaktia. Siinä kun looppi oli kasassa ja lämpöjä katteli niin meinas pieni vitutus nousta pintaan kun googlesta katteli et joo, muillakin ollu samaa ongelmaa ja 0,5mm paksuimmilla tyynyillä ongelma ratkeaa. No ratkeshan se, ja laittelin tosta alphacoolillekkin viestiä. Vastauksena oli se et mulla on käyrä kortti tai jotain sen suuntasta hevonpaskaa ne koitti sieltä selitellä, eli käytännössä vaan pakoilla vastuuta ja olla myöntämättä sitä et siellä päädyssä on tyritty. Googlella tosiaan löyty useampi samanlainen kokemus ko. blokista niin kai meillä sit kaikilla on ollu kortit mutkalla

Mut onneks muuten on ollu toimiva blokki, muistilämmöt ja lämmöt ylipäätään on hyvät niin sinällänsä ei valittamista.
Rotaryt on kanssa joo perseestä alphacoolilla. Tuntuu väljiltä suoraan paketista ja ei herätä kummosempaa yllätystä jos tiputtelevat heti uutenakin. Enempää ei oo liittimistä kokemusta mut toi rotary ja blokki (+ alempana mainittu pikaliitin) riitti mulle kertomaan jo koko lafkan laadusta niin ostetaan jatkossa sit jonkun muun merkin vermeitä, ei tässä oikeen tiedä et mitä pitäs tuntea kun kiinalaisten liittimetkin on huomattavasti laadukkaampia ja huomattavasti halvempia (Barrow, Bykski)
Joo, mulla kävi kanssa kaks noita kääntymässä. Molemmat vuos suoraan paketista. Takas Jimmsille ja jotkut Barrowin halpispikaliittimet tilalle ja oho saatana, ei tippaakaan. Tää pikaliitin + blokkijuttu tapahtu about samassa rytäkässä kun looppia remontoin niin sen jälkeen tuli tehtyä aika suora päätös et jos jotain muuta on tarjolla kun alphacoolia niin otetaan sit sitä, ei tässä hinta-laatu suhteessa oo mitään järkeä kuitenkaan jos maksat paljon tavarasta joka on suoraan paketista paskaa.