Counter-Strike: Global Offensive

Tai pikemminkin, listaa nyt ihan aluksi koneen komponentit. Jos prossu tosiaan throttleaa, niin ratkaisu on putsata/päivittää jäähy.
 
Eikö tuon vian voisi selvittää ilman arvailuja? Katsoo vaikka afterburnerilla tms. että throtlaako vai eikö.
 
Onkohan ajurivikaa vai joku asetus mulla päin seiniä?

CS:n kun käynnistää niin peli lähtee käyntiin, äänet kuuluu jne. Kuva vain jää Windossin puolelle, välähtää ~3sek välein CS:n puolelle hetkeksi (<1sek). Hiirellä jos sohii ja osuu johonkin nappulaan niin peli taustalla kuitenkin reagoi. Alt+tab, alt+enter ei apua.
Ajurit kun poistaa niin peli toimii normaalisti, mutta vauhti kärsii sitten kaikissa muissakin peleissä. Kaksilla viimeisillä ajureilla tekee samaa, aikaisemmin toiminut moitteetta + kaikki muut pelit toimii normaalisti.

Win10
GTX1080
417.22 ajurit kokeilin juuri asentaa (vanhat siivottu pois pohjilta)
 
Onkohan ajurivikaa vai joku asetus mulla päin seiniä?

CS:n kun käynnistää niin peli lähtee käyntiin, äänet kuuluu jne. Kuva vain jää Windossin puolelle, välähtää ~3sek välein CS:n puolelle hetkeksi (<1sek). Hiirellä jos sohii ja osuu johonkin nappulaan niin peli taustalla kuitenkin reagoi. Alt+tab, alt+enter ei apua.
Ajurit kun poistaa niin peli toimii normaalisti, mutta vauhti kärsii sitten kaikissa muissakin peleissä. Kaksilla viimeisillä ajureilla tekee samaa, aikaisemmin toiminut moitteetta + kaikki muut pelit toimii normaalisti.

Win10
GTX1080
417.22 ajurit kokeilin juuri asentaa (vanhat siivottu pois pohjilta)
No asenna vielä vanhemmat ajurit, jos ongelma on ilmennyt vasta kaksilla viimeisimmillä ajureilla?
 
No asenna vielä vanhemmat ajurit, jos ongelma on ilmennyt vasta kaksilla viimeisimmillä ajureilla?

Pitää asentaa, kunhan kysyin että muilla tullut vastaan ko. ongelmaa. Kertaalleen on jonkun muun pelin kanssa ollut sama ongelma. Vituttaa vain arpoa että koska mahtaa taas tulla toimivat ajurit. Vai kädetänkö itte jotain.
 
399.X toimivat mullakin, kokeilin uusia 400-sarjan ajureita ja ihme stutterointia pelissä. 1070ti korttina...
 
CS GO sai sitten oman battle royalin :think:

[CSGO – Danger Zone]
– Introducing Danger Zone, a fast-paced battle royale game mode built on CS:GO’s tactical gameplay. For more details, visit: www.counter-strike.net/dangerzone
– Danger Zone can be played solo, or in squads of two or three players.

Counter-Strike: Global Offensive


Hyvä kun eilen viimeksi kaverille naureskelin, että saa nähä milloin tulee, että kiva CT:llä loottia vielä kun terot plänii jo pommia :D
 
CS GO sai sitten oman battle royalin :think:

[CSGO – Danger Zone]
– Introducing Danger Zone, a fast-paced battle royale game mode built on CS:GO’s tactical gameplay. For more details, visit: www.counter-strike.net/dangerzone
– Danger Zone can be played solo, or in squads of two or three players.

Counter-Strike: Global Offensive


Hyvä kun eilen viimeksi kaverille naureskelin, että saa nähä milloin tulee, että kiva CT:llä loottia vielä kun terot plänii jo pommia :D

Vissiin siis jonkun tekemä modi?
 
Tämäkin peli ilmaiseksi niin polakit ja ryssät tulvii kahta kauhiammin. Pitää tuota battle royal ainakin kerran kokeilla. Muistanut että tällä pelillä alkaa olehan ikää jo. Ihme nyky jonne mainstream joku battle royale pelimoodi joka pelissä.

EDIT: AMD näyttiksen ajurien päivityksen jälkeen tuo danger zone kaatui kaksi kertaa putkeen, pitää katsoa myöhemmin jos löytyisi jotain intoa.

EDIT2: Kaatuilee ihan normi pelissäkin, peli vain sammuu. Kellään vastaavaa vikaa ollut?
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpä oli paskaa koko battle royale, jotku vitun dronet pörräilee, tabletista näkee missä vihut ja lootti systeemi vähintäänkin perseestä. Kolme peliä ja kahesti kolmas ja sit voitto, mut taispa jäähä omalta osalta siihen koko pelimuoto.
 
Ja nykyään prime hommataan siis maksamalla tuo entinen pelin hinta. Kaikille vanhoille acoille annettu prime automaattisesti. Tappoivat siis koko pelin sisäisen matchmakingin.
 
Ja nykyään prime hommataan siis maksamalla tuo entinen pelin hinta. Kaikille vanhoille acoille annettu prime automaattisesti. Tappoivat siis koko pelin sisäisen matchmakingin.
Sen primen voi myös grindata entiseen tapaan, tai jos ei halua grindata niin voi vaan ostaa sen.
 
Tämän on pakko olla jokin vitsi kun tuo br ihan tuhnua ja ilmaisuus taas kaataa täysin mm:n mikä on ollut jo pitkään turhauttavin ja turhin asia pelissä. Ihan kuin valve haluaisi tappaa pelin ja sen ecosysteemin ja tuoda kohta uuden CS:n uudella enginellä markkinoille ensi kesänä.

En vaan näe mitään järkeä tässä päivityksessä jatkon kannalta.
 
Ois nyt ees uus operaatio tullu tämän myötä vaan ei :tdown:
Tätä on taas tovi odotettu.

Olenkin toivonu tähän peliin lisää erilaista konenttia, ettei koko pelin idea olis vaan jauhaa samoja mappeja jossain mm.
Tää br oli askel oikeeseen suuntaan, mutta vähän ontuu vielä toi toteutus.
Olis kiva kun sais lisää tollasia gamemodeja ja niihin rankit + jotain spesiaaliskinejä palkinnoks, mitä saa ainoostaan siitä gamemodesta voittamalla tietyn verran matseja tai tekemällä jotain tehtäviä.
Turha tosin odottaa tollasta, koska sitten valve ei sais myytyä maksullisia skinejä...
 
Hyvin taas rikottu peliä päivityksen kera. Infernossa compissa itsellä ja parilla muulla savut eivät näkyneet ollenkaan. Muilla samanlaista "ongelmaa" ?
 
Onko suositella jotain serveriä jossa olis vähän vanhempaa porukkaa pelaamassa? Tai suomalaisia, mieluiten ettei olis täynnä helarijonneja :D
 
Jonnekahvila tai sfpl faceit.
En kyllä uskaltas sfpl mainostaa.
Ite pelasin siellä ennen kun tuli maksulliseks, ja oli kyllä niin toxic porukkaa, että ei mitään rajaa. Myöskin elo laski tasasta vauhtia, ja hävityt elot piti sitten aina grindata takas normi quessa.
En sitten tiä onko meno nykyään erilaista, kun tosiaan lopetin sen tullessa maksulliseks.
 
Nyt kun kaikki on maksullista niin tuntuu ettei lapsia ole, toki on ne aika toxic jos et "osaa" pelata.
Okei, muuttunu sitten ilmeisesti maksulliseks tullessaan.
Ennen ne oli toxic vaikka kukaan ei mitään typeriä virheitä tehny. Kuhan vaan ajankuluks kitisi. Aina tiimejä valittaessakin jo chatti täynnä kenen kans ei halua samaan tiimiin jne.
 
Okei, muuttunu sitten ilmeisesti maksulliseks tullessaan.
Ennen ne oli toxic vaikka kukaan ei mitään typeriä virheitä tehny. Kuhan vaan ajankuluks kitisi. Aina tiimejä valittaessakin jo chatti täynnä kenen kans ei halua samaan tiimiin jne.

Samaa sontaa se on edelleen.
Jokainen kuvittelee olevansa maailmanluokan pelaaja ja ego sen mukainen.
Käytöstavat luokkaa ala-asteikäinen vaikka varmasti monella se on lähempänä 25v oikeasti. Suosittelen hakeutumaan ulkomaalaisten pariin pelailemaan. Vaikuttavat olevan henkisesti 30v suomalaisia jantereita edellä.
 
Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa että pelistä, iästä, rankista ja kansalaisuudesta riippumatta käytös on aivan samaa kaikilla ihmisillä kulttuurieroista riippumatta silloin kun pelataan kilpailullisesti.
Vaikka suurin osa elääkin harhassa että oman rankin noustessa peliseura jotenkin tasollisesti jörkevöityisi niin väärässä olevat.
Mekaaninen taito ja pelin karttakohtaset perusteet ehkä paranee kanssapelaajilla rankin noustessa, mutta loppujenlopulta tyhmää ei vaan voi korjata. Ja tähän tyhmyyteen kuuluu huono päätöksenteko sekä asenne jotka seuraa ihmistä, ei juurikaan pelitaitoa. Ja se ei ole pelitaito vaan päätöksenteko ja erilaiset reagoinnit ääneen jotka pilaavat peli-ilmapiirin. Ei siinä ole tekemistä pelin, rankin tai kansalaisuuden kanssa. Ikä taas tosiaan tuo aiheeseen oman mausteensa kun tietokoneella tosiaan teiniangstia on helppo venyttää aina yli kakskymppiseksi asti ja moni juuttuu niihin reagointitapoihin jotka omaksuttu jo 10v sitten kun nuorena alettu pelaamaan enemmän tai vähemmän tosissaan. Minä mukaan lukien.

Viime kädessä kuitenkin pelaajan asenne ja sosiaaliset taidot ratkasee kuka menestyy ja kuka ei. Mekaanisen taidon ja normaalin kilpailullisen tason peliälyn saa ihan pelaamalla kuka tahansa. Siitä eteenpäin tarvitaan luonnetta ja kestävyyskykyä.

Vika on lähes aina sinussa itsessäsi. Ja jos ei ole, niin mute/block/voice_enable 0?
Pelejä ei todellakaan hävitä yhden tai kahden "ryssän" takia juuri millään pug tasolla.
edit. SFPL taas se ongelma kun sääntöjen puitteissa pitää kaikkien olla discordissa, joka tekee hommasta liian intiimiä. Kuka tahansa kämmää kerran tai kaksi kaikki puree hammasta ja pitää pientä mykkäkoulua ikäänkuin kukaan ei olisi välittänyt tapahtuneesta. Pelin kiristyessä sitten tuleekin melkosia purkauksia juuri näiltä maailmanluokan ego-pelaajilta. Tähän vielä soppaa sekottamaan scoreboardilta ulisemaan tilastoissa yläpuolelta niin keitto on valmis. Klassinen muutama tappo enemmän oikeuttaa tiukassa matsissa huutamaan muita paskoiksi. Itse myös syyllistyn tähän joka ikisessä pelissä. Can't help it, ja siksi ite pelaan cl_mute_enemy_team 1 ja cl_mute_all_but_friends and party 1 päällä kun faceitin normi premiumia pelaan. Niin on kaikille ja itsellekin parempi.
Sitä päivää odotellessa kun CS muuttuu hauskaksi kun pelaa enemmän tai vähemmän tavotteellisesti. Viihdyttävää se voi olla, muttei juuri koskaan hauskaa vaikka mistä vinkkelistä kattois ja yrittäis matkia joitain pelin vaikuttajia asenteeltaan ja pelityyliltään.

CS:n myrkyllinen maine johtuu vain muiden kilpapelien vaihtoehtojen vähyydestä. Mutta mitä muilta kuullut ja lukenut onnistuu LOL ja Dota olemaan ne myrkyllisimmät, juurikin siitä syystä mistä itsekin yllä mainitsin. Ne pelit on vielä enemmän päätöksenteon virheistä kiinni jotka ovat niitä asioita jotka närkästyttää pelistä toiseen. CS:ssä pystyy yksilö kuitenkin tekniikalla ja mekaniikalla kuitenkin korjaamaan pelejä ihan viimeiseen kierrokseen asti aina pro-tason kirkkaimpaan kärkeen asti. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Mielipiteeni voi tietenkin olla jonkinverran värittyneet kun aina ollut CS henkeen ja vereen tietokonepeleistä. (+10kh CS pelejä)
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin tuli vielä kevääseen asti hangattua "hampaat irvessä" ja rankin sai LEM saakka. Nyt rennosti kavereiden kanssa pelaillessa (välillä vain yksi kaveri, välillä täysi premade ja mitä tahansa siltä väliltä) pelaaminen on huomattavasti hauskempaa, rankki tippunut MG I -tasolle (omaa huonoutta + alempirankkisia kavereita). Tämä kuitenkin käsittääkseni on ajanvietettä, jolloin sen olisi suotavaa olla myös hauskaa.
 
Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa että pelistä, iästä, rankista ja kansalaisuudesta riippumatta käytös on aivan samaa kaikilla ihmisillä kulttuurieroista riippumatta silloin kun pelataan kilpailullisesti.
Vaikka suurin osa elääkin harhassa että oman rankin noustessa peliseura jotenkin tasollisesti jörkevöityisi niin väärässä olevat.
Mekaaninen taito ja pelin karttakohtaset perusteet ehkä paranee kanssapelaajilla rankin noustessa, mutta loppujenlopulta tyhmää ei vaan voi korjata. Ja tähän tyhmyyteen kuuluu huono päätöksenteko sekä asenne jotka seuraa ihmistä, ei juurikaan pelitaitoa. Ja se ei ole pelitaito vaan päätöksenteko ja erilaiset reagoinnit ääneen jotka pilaavat peli-ilmapiirin. Ei siinä ole tekemistä pelin, rankin tai kansalaisuuden kanssa. Ikä taas tosiaan tuo aiheeseen oman mausteensa kun tietokoneella tosiaan teiniangstia on helppo venyttää aina yli kakskymppiseksi asti ja moni juuttuu niihin reagointitapoihin jotka omaksuttu jo 10v sitten kun nuorena alettu pelaamaan enemmän tai vähemmän tosissaan. Minä mukaan lukien.

Viime kädessä kuitenkin pelaajan asenne ja sosiaaliset taidot ratkasee kuka menestyy ja kuka ei. Mekaanisen taidon ja normaalin kilpailullisen tason peliälyn saa ihan pelaamalla kuka tahansa. Siitä eteenpäin tarvitaan luonnetta ja kestävyyskykyä.

Vika on lähes aina sinussa itsessäsi. Ja jos ei ole, niin mute/block/voice_enable 0?
Pelejä ei todellakaan hävitä yhden tai kahden "ryssän" takia juuri millään pug tasolla.
edit. SFPL taas se ongelma kun sääntöjen puitteissa pitää kaikkien olla discordissa, joka tekee hommasta liian intiimiä. Kuka tahansa kämmää kerran tai kaksi kaikki puree hammasta ja pitää pientä mykkäkoulua ikäänkuin kukaan ei olisi välittänyt tapahtuneesta. Pelin kiristyessä sitten tuleekin melkosia purkauksia juuri näiltä maailmanluokan ego-pelaajilta. Tähän vielä soppaa sekottamaan scoreboardilta ulisemaan tilastoissa yläpuolelta niin keitto on valmis. Klassinen muutama tappo enemmän oikeuttaa tiukassa matsissa huutamaan muita paskoiksi. Itse myös syyllistyn tähän joka ikisessä pelissä. Can't help it, ja siksi ite pelaan cl_mute_enemy_team 1 ja cl_mute_all_but_friends and party 1 päällä kun faceitin normi premiumia pelaan. Niin on kaikille ja itsellekin parempi.
Sitä päivää odotellessa kun CS muuttuu hauskaksi kun pelaa enemmän tai vähemmän tavotteellisesti. Viihdyttävää se voi olla, muttei juuri koskaan hauskaa vaikka mistä vinkkelistä kattois ja yrittäis matkia joitain pelin vaikuttajia asenteeltaan ja pelityyliltään.

CS:n myrkyllinen maine johtuu vain muiden kilpapelien vaihtoehtojen vähyydestä. Mutta mitä muilta kuullut ja lukenut onnistuu LOL ja Dota olemaan ne myrkyllisimmät, juurikin siitä syystä mistä itsekin yllä mainitsin. Ne pelit on vielä enemmän päätöksenteon virheistä kiinni jotka ovat niitä asioita jotka närkästyttää pelistä toiseen. CS:ssä pystyy yksilö kuitenkin tekniikalla ja mekaniikalla kuitenkin korjaamaan pelejä ihan viimeiseen kierrokseen asti aina pro-tason kirkkaimpaan kärkeen asti. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Mielipiteeni voi tietenkin olla jonkinverran värittyneet kun aina ollut CS henkeen ja vereen tietokonepeleistä. (+10kh CS pelejä)
Ihan asiaa puhut suurimmilta osin. Mutta kyllä niitä pelejä hävitään niitten kahden ryssän takia aika paljonkin, mikäli ne on niitä tietyn tyyppisiä. Täytyy kyllä lopputiimin ampua kovaa päähän ja vihujen tehä virheitä, jos meinaat retakee saittia kun ne 2 ryssää kuolee ilman frägiä ja ei edes callaa infoja, että joku rotateis sinne suunnalle ennakkoon apuun. Tai kun ne forcee joka rundi ja sen takia siä on vaan kolmella aseet ja nadet niillä oikeilla ostorundeilla.

Pitänee vielä sanoo, että ei toi sunkaan tapa mutee tiimikavereita jotka ei oo sun kavereita, ole kovin järkevä tapa. Äkkiä pilaa pelin kaikilta kun et anna infoja niille randomeille. Toki sillon ei ole ihan niin justiinsa jos pelaa 4 kaverin kans ts.
Ite yleensä tollasissa tapauksissa teen niinkin lapsellisesti, että jätän infoomatta itekkin, jos muutkaan ei infoo. Ehkä ne sit oppii joskus kun häviää tarpeeks monta rundia sen takia. Esimerkkinä pelattiin cachee ct puolena ja olin just tollasen tyypin kans a sitellä. Huomasin ettei sekään infoo anna, niin sitten tein silleen etten antanu sille ja muutaman rundin jälkeen alko huuto, ku se tapettiin selästä mistä millonkin sqeakystä ja mainista, kun tullu forkille kun ite pakittanu defaulttiin tai puskenu sqeakya. Alko siltäkin infoo sit tuleen.
 
Frame dropit vaivaa. Task managerista näkyy että suoritinkäyttö pelin aikana 80-90% ja aina frame dropissa 100%. Laitoin fps_max 160 ja peli pyörii vakaasti. Tuli vaan googlaillessa vastaan että ruudunpäivitysnopeuden rajoittaminen hidastaa myös näppäin- ja hiirikomentojen eteenpäinmenoa pelissä koska. Onko tämä totta? En halua antaa tasoitusta muille pelaajille

Nykyinen setti:
Z97-Pro Gamer
i5-4690K @4,3GHz (Lämmöt rasituksessa todella pienet, ei siis ainakaan throttlaa)
NVIDIA GTX 970
2x4gb kingston HyperX Fury 1600MHz
 
Frame dropit vaivaa. Task managerista näkyy että suoritinkäyttö pelin aikana 80-90% ja aina frame dropissa 100%. Laitoin fps_max 160 ja peli pyörii vakaasti. Tuli vaan googlaillessa vastaan että ruudunpäivitysnopeuden rajoittaminen hidastaa myös näppäin- ja hiirikomentojen eteenpäinmenoa pelissä koska. Onko tämä totta? En halua antaa tasoitusta muille pelaajille

Nykyinen setti:
Z97-Pro Gamer
i5-4690K @4,3GHz (Lämmöt rasituksessa todella pienet, ei siis ainakaan throttlaa)
NVIDIA GTX 970
2x4gb kingston HyperX Fury 1600MHz
Jos käytössä raw_input pelissä, niin hiiren (näppäimistön?) komennot eivät ole yhteydessä fps:ssään.
 
Frame dropit vaivaa. Task managerista näkyy että suoritinkäyttö pelin aikana 80-90% ja aina frame dropissa 100%. Laitoin fps_max 160 ja peli pyörii vakaasti. Tuli vaan googlaillessa vastaan että ruudunpäivitysnopeuden rajoittaminen hidastaa myös näppäin- ja hiirikomentojen eteenpäinmenoa pelissä koska. Onko tämä totta? En halua antaa tasoitusta muille pelaajille

Nykyinen setti:
Z97-Pro Gamer
i5-4690K @4,3GHz (Lämmöt rasituksessa todella pienet, ei siis ainakaan throttlaa)
NVIDIA GTX 970
2x4gb kingston HyperX Fury 1600MHz
Isommalla fps:llä huomaat liikkeesi ruudulla nopeammin. Toisin sanoen peli tuntuu sulavammalta kun näyttiksen tarjoama ruutu osuu paremmin yhteen näytön virkistystaajuuden kanssa.
Jossain joku oli havainnollistanut sitä erittäin tieteellisesti näin:
|| ||| || || | | |FPS 200
| | | | | |60Hz
vs
| || | | | | FPS 100
| | | | | |60hz
 
Frame dropit vaivaa. Task managerista näkyy että suoritinkäyttö pelin aikana 80-90% ja aina frame dropissa 100%. Laitoin fps_max 160 ja peli pyörii vakaasti. Tuli vaan googlaillessa vastaan että ruudunpäivitysnopeuden rajoittaminen hidastaa myös näppäin- ja hiirikomentojen eteenpäinmenoa pelissä koska. Onko tämä totta? En halua antaa tasoitusta muille pelaajille

Nykyinen setti:
Z97-Pro Gamer
i5-4690K @4,3GHz (Lämmöt rasituksessa todella pienet, ei siis ainakaan throttlaa)
NVIDIA GTX 970
2x4gb kingston HyperX Fury 1600MHz


Mulla on sama emo ja muistit, prossu 4670k ja näyttis 1060gtx, peli SSD:llä. Mulla on capattu 200fps ja pyörii jatkuvasti about tuossa eikä ole droppia / pätkimistä. Onkohan sun koneessa jotain? Ootko seurannut, miltä lämmöt näyttää, eli throttlaako porssu tai näyttis?

Ja eihän sulla ole cl_forcepreload käytössä? Valven yksi kaveri nimittäin mainitsi, että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä: Never Install CSGO on an old Hard Drive : GlobalOffensive
 
Mulla on sama emo ja muistit, prossu 4670k ja näyttis 1060gtx, peli SSD:llä. Mulla on capattu 200fps ja pyörii jatkuvasti about tuossa eikä ole droppia / pätkimistä. Onkohan sun koneessa jotain? Ootko seurannut, miltä lämmöt näyttää, eli throttlaako porssu tai näyttis?

Ja eihän sulla ole cl_forcepreload käytössä? Valven yksi kaveri nimittäin mainitsi, että siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä: Never Install CSGO on an old Hard Drive : GlobalOffensive
Kannattaa myös poistaa launchoptionsseista -high ja -threads, jos ne sinne on laittanut. Tuo -high voi aiheuttaa juuri jaakko-sepon kertomaa pätkimistä kun cs:go:n prosessilla on korkeampi tärkeysaste kuin käyttöjärjestelmällä.

Tuo näyttiskin voi olla syynä siihen pätkimiseen. Mulla oli tuon näyttiksen kanssa jäätävää stutterointia cs:go:ssa.
 
onko jotain hyödyllisiä conffeja mitä vois consoliin lykätä?
Tee ennemmin conffifile, ei tartte aina erikseen consoleen kirjotella. Peli saattaa myös ylikirjottaa niitä defaulteilla.
Ääniasetuksia:
snd_pitchquality "1"
snd_mixahead "0.05"
snd_front_headphone_position "53.2"
snd_rear_headphone_position "90.0"
snd_headphone_pan_exponent "1.2"
snd_headphone_pan_radial_weight "0.5"
 
Kannattaa myös muuttaa liikkuminen WASD napeista ESDF nappeihin niin saa enemmän näppäimiä vasemman käden ulottuville. Tuossa kohdassa se käsi muutenkin lepää kun kirjoittaa näppäimistöllä ja F-napissa on pieni kohouma, joten pystyy myös tuntemaan koska sormet on oikeassa kohdassa.
 
Betasta asti ollut käytössä ja ainakin omasta mielestä paremmin toimii kuin vanhempi versio, mm kun hakee niin voi tehdä valikosssa muutakin kuin istua lobby aulassa.
Tuossa pystyy myös lämmittelemään odotellessa. Lobbyssä avaa consolen ja kirjoittaa "map aim_botz".
 

Suht hauska puolen tunnin dokkaripätkä ENCEn alkutaipaleesta. Näin ylihuomisia Major-karsintoja odotellessa ihan viihdyttävää katsottavaa. Olisi kyllä mukava nähdä enemmänkin tämmöisiä pätkiä missä näytetään mitä kulissien takana tapahtuu.
 
Kannattaa myös muuttaa liikkuminen WASD napeista ESDF nappeihin niin saa enemmän näppäimiä vasemman käden ulottuville. Tuossa kohdassa se käsi muutenkin lepää kun kirjoittaa näppäimistöllä ja F-napissa on pieni kohouma, joten pystyy myös tuntemaan koska sormet on oikeassa kohdassa.
Tääkin on vähän mistä tykkää ja mihin on tottunut, ite oman cs urani olen pelannut ihan vain wasdilla. Configgiin vain sitten laittanut bindejä eri tsydeemeille hiiren nappeihin ja näppikseen.
 

Suht hauska puolen tunnin dokkaripätkä ENCEn alkutaipaleesta. Näin ylihuomisia Major-karsintoja odotellessa ihan viihdyttävää katsottavaa. Olisi kyllä mukava nähdä enemmänkin tämmöisiä pätkiä missä näytetään mitä kulissien takana tapahtuu.
Ihan ok pätkä. Aika paljon pyöri sergej jutuissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmeellisiä fps-droppeja raportoituna muillakin pelaajilla jo aikoja sitten jonkun päivityksen jälkeen, eikä koske ainoastaan nvidian kortteja. No nostin fps-rajaa ad. 200 ja peli toimii vielä hyvin. Jätän ihmettelemisen tähän.

Tee ennemmin conffifile, ei tartte aina erikseen consoleen kirjotella. Peli saattaa myös ylikirjottaa niitä defaulteilla.
Ääniasetuksia:
snd_pitchquality "1"
snd_mixahead "0.05"
snd_front_headphone_position "53.2"
snd_rear_headphone_position "90.0"
snd_headphone_pan_exponent "1.2"
snd_headphone_pan_radial_weight "0.5"

Mitäs nämä asetukset parantaa vs. originaalit?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 390
Viestejä
4 489 665
Jäsenet
74 151
Uusin jäsen
Malik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom