Counter-Strike: Global Offensive

Cs-rankeissa samalla prosenttimäärällä olisit rankiltasi ak eli Master Guardian I...

Niin?
Aikaisemmin veikkailit, että olisin korkeintaan top 30, mutta olenkin top 15, eli imoiihan ok.
Varsinkin kun 80h vaan pelannut. Eiköhän tuo tuosta nouse kun pelaa/harjoittelee vaan.
 
Opettele rozor pelaamaan :) Myös cs kudit menevät juuri sinne mihin haluat kun osaat. Sinun luultavasti kyllä kannattaa vain pysyä siellä jossain codissa juoksemassa ja ampumassa napit pohjassa.
 
Olen eri mieltä: mielestäni ei kannata opetella, jos tuo rekyylijärjestelmä tökkii noin pahasti jo periaatetasolla. Se kuitenkin on CS:ssä isossa ja tärkeässä roolissa ja joka erottaa pelaajien taitotasoja toisistaan. Pelaa vaan niitä, jotka ovat omasta mielestä hauskempia/parempia pelejä.

Tuosta samasta syystä en itse ole jaksanut opetella PUBG:tä, koska peli ei sytyttänyt, enkä edes ymmärrä, miksi se on niin suosittu.
 
Opettele rozor pelaamaan :) Myös cs kudit menevät juuri sinne mihin haluat kun osaat. Sinun luultavasti kyllä kannattaa vain pysyä siellä jossain codissa juoksemassa ja ampumassa napit pohjassa.

Ei ole hirveätä motia pelata, ennenkö tuo ampuminen korjataan.
En oo codia sitte black ops 2 jälkeen hirveästi pelaillut, siegellä ja pubgilla jatketaan. :tup:
 
Jos pelin X mekaniikat ei maistu kannattanee pelata peliä Y, minkä pelimekaniikat maistuvat. Kyllähän ne rekyylikuviot vaativat opettelua, mutta ei sitä tulla "korjaamaan" ikinä kun se on pelin ominaisuus. Samalla tavalla PUBG:issa ja etenkin Armoissa se ampuminen vaatii opettelua, kun pitää ottaa välimatka huomioon sekä vielä mahdollisesti luodin nopeus.

--

Muuta asiaa: Toinen kynärin luojista mahdollisesti pedari ja saanut fudut Valvelta tänään. :think:

https://kotaku.com/counter-strike-co-creator-arrested-for-sexually-exploit-1822648715
 
Ai miten niin?
Parempi pelaamaan kuin 85% pelaajista? :lol:

Katotaan kun olet siinä 1%. ;)

Jos pelin X mekaniikat ei maistu kannattanee pelata peliä Y, minkä pelimekaniikat maistuvat. Kyllähän ne rekyylikuviot vaativat opettelua, mutta ei sitä tulla "korjaamaan" ikinä kun se on pelin ominaisuus. Samalla tavalla PUBG:issa ja etenkin Armoissa se ampuminen vaatii opettelua, kun pitää ottaa välimatka huomioon sekä vielä mahdollisesti luodin nopeus.

--

Muuta asiaa: Toinen kynärin luojista mahdollisesti pedari ja saanut fudut Valvelta tänään. :think:

https://kotaku.com/counter-strike-co-creator-arrested-for-sexually-exploit-1822648715

Suspended ei tarkoita fuduja vaan hyllytystä. Varmasti saa monoa jos syytteen saa ja se selvinnee tänään.
 
Ei ole hirveätä motia pelata, ennenkö tuo ampuminen korjataan.
En oo codia sitte black ops 2 jälkeen hirveästi pelaillut, siegellä ja pubgilla jatketaan. :tup:
Miten niin "korjata"? Juurikin ampuminen tässä pelissä on se yksi tärkeimmistä ja muista tusinajuoksuräiskinnöistä erottava tekijä... Kudit osuu ja sprayaaminen on helppoa, kun vain jaksaa opetella. Miksi edes vaivaudut tänne haukkumaan peliä, jota et selvästikkään osaa edes pelata? Ja vielä ampumisesta, niin ihan samalla tavalla joudut pubgissakin kompensoimaan rekyyliä... Cs:ssä tämä kompensaatio on vain esitetty hieman eritavalla. Sinusta paistaa läpi se, että et pelissä yksinkertaisesti pärjää, joten syytät peliä ja sen mekaanikoita.
 
Viimeksi muokattu:
Ja aika harvoin samanlaisia fps räiskintöjä pelejä samoilla mekaniikoilla tulee..eli yhden oppisit niin kaikki osaat?

Eikö se ole joka pelissä ja ihan elämässäkin että taidot ja ns. helppous parantuu harjoittelulla ja toistoilla..
 
Katotaan kun olet siinä 1%. ;)

Niin mitä silloin pitäisi katsoa?

Miten niin "korjata"? Juurikin ampuminen tässä pelissä on se yksi tärkeimmistä ja muista tusinajuoksuräiskinnöistä erottava tekijä... Kudit osuu ja sprayaaminen on helppoa, kun vain jaksaa opetella. Miksi edes vaivaudut tänne haukkumaan peliä, jota et selvästikkään osaa edes pelata? Ja vielä ampumisesta, niin ihan samalla tavalla joudut pubgissakin kompensoimaan rekyyliä... Cs:ssä tämä kompensaatio on vain esitetty hieman eritavalla. Sinusta paistaa läpi se, että et pelissä yksinkertaisesti pärjää, joten syytät peliä ja sen mekaanikoita.

Siis toihan on ihan rikki, kun ADS toimii vain muutamalla asella, ja rynkyllä kun spreijaat niin parhaiten osut vihuun kun tähtäät maahan?
Ei kyllä tulee yhtään fps peliä mieleen, jossa ampuminen olisi noin rikki.
Enkä tässä pelissä edes halua pärjätä, toi 75 peliminuuttia riitti itselle ja huomasin että tämä peli ei ole minulle. On parempiakin pelejä.
Juu pubgin rekyylin hallinta onki ihan erilaista, kun siinä ammot menee mihin kiikari osoittaa. Niinkuin about kaikissa muissakin peleissä mitä olen pelannut.
 
Niin mitä silloin pitäisi katsoa?



Siis toihan on ihan rikki, kun ADS toimii vain muutamalla asella, ja rynkyllä kun spreijaat niin parhaiten osut vihuun kun tähtäät maahan?
Ei kyllä tulee yhtään fps peliä mieleen, jossa ampuminen olisi noin rikki.
Enkä tässä pelissä edes halua pärjätä, toi 75 peliminuuttia riitti itselle ja huomasin että tämä peli ei ole minulle. On parempiakin pelejä.
Juu pubgin rekyylin hallinta onki ihan erilaista, kun siinä ammot menee mihin kiikari osoittaa. Niinkuin about kaikissa muissakin peleissä mitä olen pelannut.

Väsynyttä rölöä. Jos ei peli maita niin anna asian olla, jätä ketju taaksesi ja etsi joku toinen peli. :)
 
Siis toihan on ihan rikki, kun ADS toimii vain muutamalla asella, ja rynkyllä kun spreijaat niin parhaiten osut vihuun kun tähtäät maahan?
Ei kyllä tulee yhtään fps peliä mieleen, jossa ampuminen olisi noin rikki.
Enkä tässä pelissä edes halua pärjätä, toi 75 peliminuuttia riitti itselle ja huomasin että tämä peli ei ole minulle. On parempiakin pelejä.
Juu pubgin rekyylin hallinta onki ihan erilaista, kun siinä ammot menee mihin kiikari osoittaa. Niinkuin about kaikissa muissakin peleissä mitä olen pelannut.
Mihin sinä sitä ADS ominaisuutta tarvitset? Eikö tähtäin riitä? Mitä väliä sillä on missä kohtaa ruutua se aseen modeli näkyy?
75 minuuttia ei riitä siihen, että saisit oppisit edes CS:n perusasioita. 75 minuuttia ei muuten tulevaisuudessakaan tule riittämään yhteenkään kilpailulliseen peliin tutustumiseen.
Ei siinä että pelistä tarvitsisi pitää, mutta mikään mainitsemasi ei ole "rikki". CS:n juuret juontavat ajalle, jolloin ADS oli vieras käsite. Ei quakessakaan ADS tähtäystä ole, mutta se ei häiritse ketään. Ja quakeakin on pelattu ikuisuudet.

PUBG on pelinä täysin erilainen. Jos CS vaatisi aseen nostamisen ennen ampumista niin pelin tempo muuttuisi täysin. Jos tosiaan kaipaat kyseistä ominaisuutta noin paljon niin suosittelen pysymään realistisuuteen tavoittelevissa FPS peleissä. CS ei tule moista koskaan saamaan. Se kun ei mitenkään tulisi kynyssä toimimaan.
 
Väsynyttä rölöä. Jos ei peli maita niin anna asian olla, jätä ketju taaksesi ja etsi joku toinen peli. :)

Olen jo pariin kertaan jättänyt, mutta aina joku on lainannut ja jankannut samaa asiaa.

Mihin sinä sitä ADS ominaisuutta tarvitset? Eikö tähtäin riitä? Mitä väliä sillä on missä kohtaa ruutua se aseen modeli näkyy?
75 minuuttia ei riitä siihen, että saisit oppisit edes CS:n perusasioita. 75 minuuttia ei muuten tulevaisuudessakaan tule riittämään yhteenkään kilpailulliseen peliin tutustumiseen.
Ei siinä että pelistä tarvitsisi pitää, mutta mikään mainitsemasi ei ole "rikki". CS:n juuret juontavat ajalle, jolloin ADS oli vieras käsite. Ei quakessakaan ADS tähtäystä ole, mutta se ei häiritse ketään. Ja quakeakin on pelattu ikuisuudet.

PUBG on pelinä täysin erilainen. Jos CS vaatisi aseen nostamisen ennen ampumista niin pelin tempo muuttuisi täysin. Jos tosiaan kaipaat kyseistä ominaisuutta noin paljon niin suosittelen pysymään realistisuuteen tavoittelevissa FPS peleissä. CS ei tule moista koskaan saamaan. Se kun ei mitenkään tulisi kynyssä toimimaan.

Esim pisloilla ampumiseen, kun ei niillä tahdo osua kuin lähellä oleviin vihuihin.
Ei 75 min todellakaan riitä oppimaan uutta peliä, mutta se riittää huomaamaan että pelin mekaniikat on ihan perseellään.
Ja kyllä tuon 75 minuutin aikana aina pelistä kuin pelistä huomaa, että haluaako sitä edes pelata ja oppia.
 
Niin mitä silloin pitäisi katsoa?



Siis toihan on ihan rikki, kun ADS toimii vain muutamalla asella, ja rynkyllä kun spreijaat niin parhaiten osut vihuun kun tähtäät maahan?
Ei kyllä tulee yhtään fps peliä mieleen, jossa ampuminen olisi noin rikki.
Enkä tässä pelissä edes halua pärjätä, toi 75 peliminuuttia riitti itselle ja huomasin että tämä peli ei ole minulle. On parempiakin pelejä.
Juu pubgin rekyylin hallinta onki ihan erilaista, kun siinä ammot menee mihin kiikari osoittaa. Niinkuin about kaikissa muissakin peleissä mitä olen pelannut.
Ei se ole rikki vaan se on ihan tarkoituksella siten, että ADS on vain kiikareilla varustetuissa aseissa. Miksi tämä on niin hankala ymmärtää? Cs:ssä tähdätään päähän, ei jalkoihin... Silloin, kun ammutaan pitkää sarjaa, niin kompensointi johtaa lopulta x-hairin siirtymisen lähelle on vainjalkoja.Tämä yksi tapa esittää aseen potkiminen videopelissä. Olet kuluttanut peliin 75min, joka on yhtä tyhjän kanssa. Et osaa liikkua, ampua, tiedä taktiikoita tai nadeja. Miksi edes vaivaudut tänne inisemään, että kuinka "rikki" peli on, jota et ole edes käytännössä pelannut?

...Et osu pistooleilla, koska et osaa ampua tai tähdätä... Vika ei ole pelissä, vaan sinussa. Kannattaa tosiaan pysyä helpommissa peleissä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei se ole rikki vaan se on ihan tarkoituksella siten, että ADS on vain kiikareilla varustetuissa aseissa. Miksi tämä on niin hankala ymmärtää? Cs:ssä tähdätään päähän, ei jalkoihin... Silloin, kun ammutaan pitkää sarjaa, niin kompensointi johtaa lopulta x-hairin siirtymisen lähelle on vainjalkoja.Tämä yksi tapa esittää aseen potkiminen videopelissä. Olet kuluttanut peliin 75min, joka on yhtä tyhjän kanssa. Et osaa liikkua, ampua, tiedä taktiikoita tai nadeja. Miksi edes vaivaudut tänne inisemään, että kuinka "rikki" peli on, jota et ole edes käytännössä pelannut?

...Et osu pistooleilla, koska et osaa ampua tai tähdätä... Vika ei ole pelissä, vaan sinussa. Kannattaa tosiaan pysyä helpommissa peleissä.

Miksi itse provosoidut niin kovasti, jos joku huomaa muutamassa minuutissa lempipelistäsi että sen mekaniikat on ihan rikki?
Juu, ei minun tarvitse harjoitella tai kokeilla mitään hienosäätöjä kun pelin perusteet on jo niin mätiä (ampuminen perseestä), ja ne tuskin tuota ampumista parantaa?
En tiedä paljonko itse olet pelannut, mutta olisi varmaan kannattanut osallistua tuohon Bostonin Majorturnaukseen.
Siinäkin kun näkyi useita tilanteita missä ammuttiin ihan innossaan pitkin jalkoja ja maata, mutta ei silti osuttu. Lisäksi pisloilla saatettiin koko lipas tyhjätä eikä saatu lähellä olevaa vihua hengiltä.
Pysyn peleissä jotka on suunniteltu paremmin ja jossa ampuminen on tärkeintä, eikä tuuri.
 
Miksi itse provosoidut niin kovasti, jos joku huomaa muutamassa minuutissa lempipelistäsi että sen mekaniikat on ihan rikki?
:facepalm:
Ei vissiin pitäs rölliä ruokkia, mutta ei nyt malta olla kommentoimatta. Eli onko vaikea tajuta, että koko pelin idea suurimmaksi osaksi on ampumisessa ja sen rekyylin hallinnassa. Sitä ei tulla korjaamaan, koska se ei ole vika.
 
:facepalm:
Ei vissiin pitäs rölliä ruokkia, mutta ei nyt malta olla kommentoimatta. Eli onko vaikea tajuta, että koko pelin idea suurimmaksi osaksi on ampumisessa ja sen rekyylin hallinnassa. Sitä ei tulla korjaamaan, koska se ei ole vika.

Mitenkä sitten koitat sitä rekyyliä hallita, jos ampumalla jalkoihin kudit osuu päähän?
Jos vaikka koittaisit lukea äänen tuon kirjoittamani lauseen, ja jos vielä toteat että peli ei ole rikki, tai että tuo on jotenkin loogista, niin en voi muuta kuin toivottaa menestystä valitsemassasi uskonnossa.

Tuossa nyt vielä videon muodossa, että toi ampuminen näyttää proillakin olevan aika hakusessa että en tiedä paljonko sitten pitäisi harjoitella että kudit menisivät sinne mihin tähtään.
 
Miksi itse provosoidut niin kovasti, jos joku huomaa muutamassa minuutissa lempipelistäsi että sen mekaniikat on ihan rikki?
Juu, ei minun tarvitse harjoitella tai kokeilla mitään hienosäätöjä kun pelin perusteet on jo niin mätiä (ampuminen perseestä), ja ne tuskin tuota ampumista parantaa?
En tiedä paljonko itse olet pelannut, mutta olisi varmaan kannattanut osallistua tuohon Bostonin Majorturnaukseen.
Siinäkin kun näkyi useita tilanteita missä ammuttiin ihan innossaan pitkin jalkoja ja maata, mutta ei silti osuttu. Lisäksi pisloilla saatettiin koko lipas tyhjätä eikä saatu lähellä olevaa vihua hengiltä.
Pysyn peleissä jotka on suunniteltu paremmin ja jossa ampuminen on tärkeintä, eikä tuuri.
Oot sinä kyllä melkonen. Ei pelimekaaniikat miellytä, niin peli on rikki. Kiitos nauruista! :)
 
Ahaa, eli se mitä luulet "rekyylin rikki olemiseksi" on se että hitboxit on kautta aikojen tässä pelissä bugannut enemmän tai vähemmän. Googlettamalla lisäinfoa.

Rekyyli ja sen hallinta on massaräiskintöihin verraten erilainen, joten varmasti vituttaa kun ei osaa. Rikki se ei ole.

Ei muutaku takaisin codin pariin :vihellys:
 
Ahaa, eli se mitä luulet "rekyylin rikki olemiseksi" on se että hitboxit on kautta aikojen tässä pelissä bugannut enemmän tai vähemmän. Googlettamalla lisäinfoa.

Rekyyli ja sen hallinta on massaräiskintöihin verraten erilainen, joten varmasti vituttaa kun ei osaa. Rikki se ei ole.

Ei muutaku takaisin codin pariin :vihellys:

Öö en? Vaan sitä, että tähtäämällä jalkoihin todennäköisemmin osut päähän kuin itse päähän tähtäämällä?
Siitäkin on videoita vaikka kuinka, mutta sekin kai on bugi?
Ja miksi hitossa pitäisi pelata codia? On se toki parempi kuin tämä, mutta varsin surkea enkä sitä ole vuosiin pelannut.
On kuitenki bäfää, siegeä ja pubgia mitä voi pelata, ei kaikkea tartte aina codiin verrata.
 
Öö en? Vaan sitä, että tähtäämällä jalkoihin todennäköisemmin osut päähän kuin itse päähän tähtäämällä?
Siitäkin on videoita vaikka kuinka, mutta sekin kai on bugi?
Ja miksi hitossa pitäisi pelata codia? On se toki parempi kuin tämä, mutta varsin surkea enkä sitä ole vuosiin pelannut.
On kuitenki bäfää, siegeä ja pubgia mitä voi pelata, ei kaikkea tartte aina codiin verrata.

Jos nyt viitsisit edes ottaa selvää siitä miten pelin ampumis- sekä liikkumismekaniikat toimii ja liittyy toisiinsa. Googlettaminen on helppoa.

Et selkeästi ole kokenut pelaaja jos tälläisen kanssa loppuu oma ymmärrys kesken. Se on ihan ok. Se taas on tyhmyyttä että huutelee täällä asioita jotka eivät pidä paikkansa eikä edes koita ottaa asiasta selvää tai kuuntele niitä jotka asiasta tietävät.

Kukin tietysti tyylillään, omalta osalta tämä oli tässä.
 
Jos nyt viitsisit edes ottaa selvää siitä miten pelin ampumis- sekä liikkumismekaniikat toimii ja liittyy toisiinsa. Googlettaminen on helppoa.

Et selkeästi ole kokenut pelaaja jos tälläisen kanssa loppuu oma ymmärrys kesken. Se on ihan ok. Se taas on tyhmyyttä että huutelee täällä asioita jotka eivät pidä paikkansa eikä edes koita ottaa asiasta selvää tai kuuntele niitä jotka asiasta tietävät.

Kukin tietysti tyylillään, omalta osalta tämä oli tässä.

On mulla nyt jonkinlainen käsitys kun noita turnauksia tullut silloin tällöin katsottua.
Tämä peli taitaa olla vähän kuin pokeria - hyvät pelaajat voittaa useimmin ja heillä käy usein hyvä tuuri, mutta huono pelaaja saattaa voittaa hyvällä ässäparilla tai pelkällä tuurilla (hitboxi tai maahan ammuttu luoti osuu kohteeseen).
 
Näin betoista asti kynäriä hakanneena veikkaan "jäällä liukumisen" vatuttavan suurinta osaa jengistä joilla on ongelmia osumisen suhteen. Lagikompensaatio hajottaa mm ja faceit korjaa hyvin pitkälle tuonkin ongelman. Ei noi asiat paljon paremmin ole esim. nyky kiinnostuksen kohteen ow kanssakaan. Aimbotzia & recoil masteria parisen sataa tuntia tauluun, kaikki smoket & pop flashit opetteluun ja jo luulis onnistuvan.

Se että tähän go:hon hajoilis jotenkin erityisen paljon, tai että olis erityisen rikki on paskapuhetta. 1.6 meni läpi vaikka oli 1000fps servut ja päähän tuli seinien läpi lotolla. CB etusivulle vaati aikanaan iteltä 8h/vrk 7vrk/vko kutakuinkin ja silti olin kivi. Tota jalkoihin ampumista vinguttiin sorsassa paljonkin ja silti siellä jotkut vaan oli parempia kun toiset. Kokonaisuudessaan toi kynäri on varmaan valmiimpia fps räiskintöjä mitä vähään aikaan tulee eteen.

<3 silentrun & hltv models
 
Tulipa kaiveltua tämä peli taas vuosien jälkeen naftaliinista uuden kärpäseniskuharrastuksen vuoksi, nimittäin videoeditoinnin.

Yksi ilta pelejä takana ja yö käpistelyä Sony Vegas Pro (v14) -ympäristöllä, tässä tulos:



Oli sen verran valikoita, nappuloita ja efektejä tarjolla, että toistaiseksi hyvin laimeaa väläyttelyä (ja peliä) editointitasolla. Seuraavaksi kahlaamaan ja testaileen uusia efektejä! :love:
Saa kommentoida ja antaa kehitysideoita! :kippis:

PS. Sorsat liittyy velipojan edellisen skenen yllätyshyökkäykseen ja sen räpeltämiseen. :D:rofl:
 
Olipas mukava katsoa, ei monesti tuu näitä CS fragmontage videoita hyvällä musiikilla! :tup:
Kiitoksia palautteesta!

Seuraava pätkä tulikin sitten vähän enemmän huumorilla höystettynä ja mittaa ei ollut kuin reilu pari minuuttia. Pätkä löytyy samalta kanavalta, mikäli kiinnostaa!

PS. Laita äänet heti alusta päälle. :vihellys:
 
Kukaan io-techistä perustanut mitään entisen muron kaltaisia cs grouppeja?

Itsellä tulee nykyisin tätä peliä pelattua aika harvakseltaan lähinnä opiskelujen takia, joten olisi ihan jees löytää uutta peliporukkaa jotka pelaa silloin tällöin lähinnä pelaamisen ilosta eikä siitä pakkovoitosta (lue: turha kitinä pois).
 
Vuodesta 1999 enemmän tai vähemmän CS:ää pelannut, siltikin lähinnä deathmatchia tulee hakattua. Lähinnä sen takia kun harvoin selvinpäin pelailee, niin nuo compit on aika tuskallisia siinä mielessä, että kusella ja/tai röökilläkin pitäisi ehtiä käydä. :D

CSGO on kyllä hyvä esimerkki siitä, että tehdään joskus hyvä peli jota viilataan paremmaksi (pelattavuudeltaan, ominaisuuksiltaan, graafisesti) mutta ei tehdä peliä uusiksi, ja lopputulos on erittäin toimiva paketti.
Itse aloittelin muistaakseni beta 4 pelaamaan, joskus vuonna 1999/2000 se oli. Pomminpurku oli juurikin siihen betaan tullut uutuutena sen muistan. Ja oli se hienoa. Sieltä tähän päivään sarjan eri pelien parissa mennyt tuhansia ja taas tuhansia tunteja. Hyviä muistoja paljon. Nyt ollut vuoden verran vähäisempää, mutta voisihan sitä taas alkaa kokeilemaan missä tilassa nykyään on :)
 
Kellään ollut ongelmia launch optionsien/konsolikomentojen/autoexecien kanssa? Oma peli ei tunnu huomioivan puoliakaan komennoista joita autoexecissä tai launch optionseissa on. Ärsyttää joka kerta naputella ne konsoliin ja toivoa että peli suostuu huomioimaan ne.
 
Kellään ollut ongelmia launch optionsien/konsolikomentojen/autoexecien kanssa? Oma peli ei tunnu huomioivan puoliakaan komennoista joita autoexecissä tai launch optionseissa on. Ärsyttää joka kerta naputella ne konsoliin ja toivoa että peli suostuu huomioimaan ne.
Onko miten pitkä aika asennuksesta? Jossain vaiheessa ilmeisesti tuli joku päivitys, joka osalla käyttäjistä sotki noita autoexec.cfg yms. konffihommia, eikä korjaantunut muuten kuin asentamalla koko peli uudelleen. Itsellä tällä hetkellä vasta muutaman kuukauden ikäinen asennus alla ja pelaa normaalisti.
 
Kellään ollut ongelmia launch optionsien/konsolikomentojen/autoexecien kanssa? Oma peli ei tunnu huomioivan puoliakaan komennoista joita autoexecissä tai launch optionseissa on. Ärsyttää joka kerta naputella ne konsoliin ja toivoa että peli suostuu huomioimaan ne.
Autoexec:een kannattaa laittaa ”host_writeconfig” loppuun. Tarkista vielä googlesta komennon oikeinkirjoitus. Eihän sinulla ole launch commandeissa ainakaan seuraavia: ”high”, mat_queu 2” tms. Myös monet muut ovat joko hyödyttömiä tai vain sotkevat peliä. Developerilta itseltään on tullut tietoa näistä.
 
Kellään ollut ongelmia launch optionsien/konsolikomentojen/autoexecien kanssa? Oma peli ei tunnu huomioivan puoliakaan komennoista joita autoexecissä tai launch optionseissa on. Ärsyttää joka kerta naputella ne konsoliin ja toivoa että peli suostuu huomioimaan ne.
Eikö nuo konffit pidä nykyisin laittaa -> Steam\userdata\*steamid numero*\730\local\config

Eli ei siis sinne csgo kansioon
 
Dust II palaa Active Duty -mappipooliin ja Cobblestone tekee sille tilaa. Harmi sinällään, Cobble on ollut omia suosikkimappejani kun taas Dust II on yhtä puuduttavaa paskaa kuin ennen reworkkiakin. Moni pelaaja pro-scenestä olisi halunnut hävittää Nuken Active Poolista, mutta ymmärtäähän ettei Valve sitä "heti" reworkin ja lisäämisen jälkeen halunnut poistaa. :rolleyes:

CSGO Update Returns Reworked Dust II to Active Map Pool - Unikrn News
 
Eikö nuo konffit pidä nykyisin laittaa -> Steam\userdata\*steamid numero*\730\local\config

Eli ei siis sinne csgo kansioon
Itselläni on ainakin configit "\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg" kansiossa

Perään "echo autoexec loaded" tmsjne. niin näkee consolesta latautuuko se vai ei,.
 
Eikö nuo konffit pidä nykyisin laittaa -> Steam\userdata\*steamid numero*\730\local\config

Eli ei siis sinne csgo kansioon

Joo tuolla Steamkäyttäjän alla se autoexec on.

Autoexec:een kannattaa laittaa ”host_writeconfig” loppuun. Tarkista vielä googlesta komennon oikeinkirjoitus. Eihän sinulla ole launch commandeissa ainakaan seuraavia: ”high”, mat_queu 2” tms. Myös monet muut ovat joko hyödyttömiä tai vain sotkevat peliä. Developerilta itseltään on tullut tietoa näistä.

Lauch commandeissa ei ole muuta kuin -novid, -tickrate 128 ja +exec autoexec.cfg. Ongelma on vaan että koko config latautuu vain osittain. Tähtäin, jumpthrow- ja ostobindit kyllä latautuu mutta osa komennoista jää latautumatta ja iskettävä manuaalisesti aina kun käynnistää pelin jos niitä haluaa käyttää.
 
Latautuuko konffi sitten oikein jos lataat sen käsin? Tai oletko kokeillut pistää suoraan tuonne "\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg" kansioon?
 
Latautuuko konffi sitten oikein jos lataat sen käsin? Tai oletko kokeillut pistää suoraan tuonne "\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg" kansioon?
Hmm, konsoliin kun lyö saman exec autoexec niin lataa koko konffin. Csgo-kansioon laittaminen ei auttanut, kai se sitten on vaan aina käsin ladattava kun käynnistää pelin.
 
Hmm, konsoliin kun lyö saman exec autoexec niin lataa koko konffin. Csgo-kansioon laittaminen ei auttanut, kai se sitten on vaan aina käsin ladattava kun käynnistää pelin.
Laita launch optionsseihin +exec autoexec niin ei tarvitse käsin näpytellä aina konsoliin.
e: Siis ilman .cfg päätettä
e2: Tai sitten sulla on tai väärässä muodossa väärin kirjotettu ne sinne autoexeciin
 
Laita launch optionsseihin +exec autoexec niin ei tarvitse käsin näpytellä aina konsoliin.
e: Siis ilman .cfg päätettä
e2: Tai sitten sulla on tai väärässä muodossa väärin kirjotettu ne sinne autoexeciin

Se on.
Ei vaikutusta .cfg päätteellä
En usko kerran manuaalisesti pelin sisällä konsoliin laittaessa "exec autoexec" lataa koko konfigin.
 
Se on.
Ei vaikutusta .cfg päätteellä
En usko kerran manuaalisesti pelin sisällä konsoliin laittaessa "exec autoexec" lataa koko konfigin.
Jos laitat sinne launch optionsseihin plus-merkin kanssa sen +exec autoexec niin sen pitäisi olla sama asia kuin se, että kirjoittaisit sen itse sinne konsoliin. User error haiskahtaa pahasti.
 
Oisko peliseuraa ns. Papparaiselle, tullut betoista aloitettua joskus 2000, pelaillut sieltä tähän päivään aktivivisesti, joitain välivuosia ollut. Taustalla runsaasti tiimikokemusta 1.6, sourcesta & GO:sta.

Faceittii, eseaa ja matchmakingia pelailen. Myös joku rento amatööritiimi voisi kiinnostaa missä tärkeintä on pelaaminen ja hauskanpito.

Pistäkäähän yksityisviestiä.
 
Tuli sitten vihdoinkin kokeiltua CG:GOta. Joskus vuostuhannen alussa tuli kokeiltua pari matsia, mutta silloin ei napannu, ja se jäi sitten tähän päivään asti. Ihan hauskallehan tuo vaikuttaa. Enemmän tuo kiinnostaa, kuin nyky Codit tai bäfät.

Sitten kysymys, oisko missä hyvä opas/video, missä ois noita perusmekaniikkoja, mitä tossa on?
 
Tuli sitten vihdoinkin kokeiltua CG:GOta. Joskus vuostuhannen alussa tuli kokeiltua pari matsia, mutta silloin ei napannu, ja se jäi sitten tähän päivään asti. Ihan hauskallehan tuo vaikuttaa. Enemmän tuo kiinnostaa, kuin nyky Codit tai bäfät.

Sitten kysymys, oisko missä hyvä opas/video, missä ois noita perusmekaniikkoja, mitä tossa on?
Shroud ja WarOwl ainakin joskus tehneet youtubeen, voipi olla vaan aika vanhoja eikä vastaa enää nykyistä peliä (esim. spraying).
 
TheWarOwl Edellisessäkin viestissä mainittiin tämä WarOwl, siinä linkkinä. Tervetuloa mukaan. Omasta mielestäni CSGO saattaa olla paras peli mitä olen pelannut, ainakin se on tuhonnut kiinnostukseni muita räiskintäpelejä kohtaan. Tuossa on vaan liike, ammunta ja taktiikat niin eri tasolla kuin missään muussa. Ihan mielettömät kiksit välillä saa kun on tiukat matsit ja niistä kampeaa voiton.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 775
Viestejä
4 546 788
Jäsenet
74 846
Uusin jäsen
Urnaakkeliz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom