Otin pelistä taukoa, oli rankkikin (n. 24-25k elo) jo hävinnyt inaktiivisuuden vuoksi. Ensimmäinen peli tauon jälkeen, koko oma ja vihun tiimi täynnä venäläisiä. Vastustajat alkoi kahden rundin jälkeen syyttämään minun tiimiläistä koodeista. Aloitin spectaamaan, niin sen perusteella selkeästi käytti wallhackia, kevyt 40 tappoa. Oli myös rankiton ja premadessa toisen venäläisen kanssa.
Eli sama paska jatkuu.![]()
Arvatkaapa mitä? Vittu tää peli on PASKAA. Aiemman viestini jälkeen ensimmäinen peli taas. En ole ikinä mun tietokonehistorian aikana pelannut mitään peliä, joka olisi ollut pelikelvoton huijareiden takia. Joo, Redditissä on jatkuvasti ketjuja koodareista, mutta ei missään tätä asiaa ole silti otettu kunnolla tosissaan. Mitä vittua Valve tekee? Oikeesti, mun peleistä melkein 100% on huijareita. Miten missään pelissä voi olla tämmönen tilanne??
Ja nyt oli ragehackaajan sijasta vastustajalla ihan vain välillä koodit togglaava huijari, mutta täähän oli pahempi kuin ragehack. Antoi pelin venyä 11-11 tilanteeseen ja laittoi koodit päälle vain ja ainoastaan kun tarvitsivat rundeja. Niillä rundeilla tuli savujen ja seinien läpi päähän, sitten taas seuraavalla rundilla täysin paska pelaaja. Eli toisin sanoen tarkoituksellisesti tuhlasivat muiden pelaajien aikaa sen sijaan, että olisivat vieneet sen 13-0 voiton. Vihun tiimi oli 4x 15-19k ELO pelaajia ja yksi 25k ELO boostaaja koodari.
Kahdella vikalla rundilla sitten heitti ragehackin päälle ja otti scoutin käteen.
Pahoittelen avautumista, mutta en ole IKINÄ kohdannut vastaavaa missään pelissä mitä tämä peli on tuolla 23-25k ELO tienoilla. Harmittavaa, koska tää on ollut meikäläisen lemppari pelisarja 20 vuotta. En vaan voi tajuta miten tämä on Valvelle ok.
Pitääkö mun tehdä kollaasi jokaisesta pelistä todistaakseni maailmalle, että tässä ei ole yhtään peliä ilman koodaria.