Counter-Strike 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo
  • Aloitettu Aloitettu
Morjes! Täällä huutelee yks old school counter striken pelaaja sieltä 1.5-1.6 ajoilta. Ostinkin ensimmäisen tietokoneen taas kymmeneen vuoteen, ja nostalgiasyistä latasin heti cs2, jota nykyään pelataan. Nyt scenen kelkasta pudonneena kysyisinkin, että onko pelissä vielä jotain "kilpailutoimintaa" kotipelaajille vrt. mirc-> #matsi-> Clanbase -> itse matsi
 
Morjes! Täällä huutelee yks old school counter striken pelaaja sieltä 1.5-1.6 ajoilta. Ostinkin ensimmäisen tietokoneen taas kymmeneen vuoteen, ja nostalgiasyistä latasin heti cs2, jota nykyään pelataan. Nyt scenen kelkasta pudonneena kysyisinkin, että onko pelissä vielä jotain "kilpailutoimintaa" kotipelaajille vrt. mirc-> #matsi-> Clanbase -> itse matsi
Pelin sisältä löytyy Premier ja kilpailullinen pelimuoto, sitten löytyy kolmansia osapuolia esim. faceit ja esportal.. Clanbase on mennyttä =D
 
Joo niin mä käsitin, että se on kuollut ja kuopattu Oi niitä vanhoja hyviä aikoja Okei, eli pelin sisältä löytyy jotain vähän vastaavia Onko niissä joku vastaavanlainen rankingpiste järjestely? Ja tuleeko sieltä sitten randomisti joku vastustaja vai miten se toimii? Ja onko siellä mahdollisuuksia pelata vaikka 2on2, 3on3 jne.?
 
Premierissä on rankkipisteet, ja kilpailullisessa mappikohtaiset pisteet. Popflash on kans missä voi pelata vaikka omalla porukalla, sama löytyy pelissäkin Yksityinen pelihaku. Melkeinpä kaikki nykyään 5v5 mutta kai muitakin. Voit mennä vaikka yksin hakuun niin tulee sitten 4 tiimitoveria.
 
Okei, Kiitos tiedoista! Pitääpä tutkia noita, että kehtaako sinne mennä pyörimään:D Vielä sen verran kysyn, että onko sellasta vanhan ajan "klaanitoimintaa" vielä olemassa? Ja pystyykö noista etsimään kotimaista peliseuraa? Ja onko jotain mircin kaltaista chatalustaa, jossa pelaajat päivystävät matsikannun tapaan?=D
 
Okei, Kiitos tiedoista! Pitääpä tutkia noita, että kehtaako sinne mennä pyörimään:D Vielä sen verran kysyn, että onko sellasta vanhan ajan "klaanitoimintaa" vielä olemassa? Ja pystyykö noista etsimään kotimaista peliseuraa? Ja onko jotain mircin kaltaista chatalustaa, jossa pelaajat päivystävät matsikannun tapaan?=D
mircin on korvannut discord, mutta en tiedä onko suomalaista aktiivista CS2 discord kanavaa.

Faceitissä voi olla kans jotain hubeja suomalaisille, mutta veikkaan että taso on sitten aika kova pelaajilla. Jos on 10 vuotta taukoa voi olla ettei sovellu :D
 
mircin on korvannut discord, mutta en tiedä onko suomalaista aktiivista CS2 discord kanavaa.

Faceitissä voi olla kans jotain hubeja suomalaisille, mutta veikkaan että taso on sitten aika kova pelaajilla. Jos on 10 vuotta taukoa voi olla ettei sovellu :D
Okei:) Joo, niin mä vähän meinasinkin:D Vaikka 1.6 tuli oltuakin kohtalainen peluri, niin onhan se aika ajanut rajusti ohi. Vielä kun käytännössä lopetin siinä vaiheessa kun 1.6 loppui, ja go valtas markkinat, niin onhan toi kohtalaisen erilainen peli:D
 
Eipä tuota klaanitoimintaa ole samalla tavalla kun ei ole enää niitä yhteisöpalvelimia missä käydä vakkarina ja tutustua pelaajiin pelatessa.
 
Okei:) Joo, niin mä vähän meinasinkin:D Vaikka 1.6 tuli oltuakin kohtalainen peluri, niin onhan se aika ajanut rajusti ohi. Vielä kun käytännössä lopetin siinä vaiheessa kun 1.6 loppui, ja go valtas markkinat, niin onhan toi kohtalaisen erilainen peli:D
Näin koko ajan enemmän tai vähemmän pelanneena sanoisin, että jos ei ollut suomalaista vaatimattomuutta tuossa "kohtalainen peluri" termissä, niin olet pahasti tasossa jäljessä CS2 aikana. Taso on noussut huimasti, toisaalta koska harrastajia on todella paljon enemmän ja toisaalta, koska kilpapelaaminen on nykyään ihan oikea ura. Tosin myös bottaajat on lisääntyneet. Ja toki myös oma reaktioaika on varmasti itse kullakin laskenut enemmän tai vähemmän CS 1.6 ajoista.

Toisaalta lisääntyneen pelaajamäärän ansiosta löytää myös oman tasoista peliseuraa, eikä tarvitse edes välttämättä tuntea ihmisiä, että saa peliin tiimin kasaan.
 
Näin koko ajan enemmän tai vähemmän pelanneena sanoisin, että jos ei ollut suomalaista vaatimattomuutta tuossa "kohtalainen peluri" termissä, niin olet pahasti tasossa jäljessä CS2 aikana. Taso on noussut huimasti, toisaalta koska harrastajia on todella paljon enemmän ja toisaalta, koska kilpapelaaminen on nykyään ihan oikea ura. Tosin myös bottaajat on lisääntyneet. Ja toki myös oma reaktioaika on varmasti itse kullakin laskenut enemmän tai vähemmän CS 1.6 ajoista.

Toisaalta lisääntyneen pelaajamäärän ansiosta löytää myös oman tasoista peliseuraa, eikä tarvitse edes välttämättä tuntea ihmisiä, että saa peliin tiimin kasaan.

Joo reaktiot ja taso on varmasti laskeneet:D Plus se että onhan mapeissa yms. Eroa mistä voi porata, kranaattien heitot, hyvät spotit yms. eli lähes kaikki:D En kuvitellutkaan olevani hyvällä tasolla, vaikka tuli sitä cb aikaan etusivullakin keikuttua joskus... Mutta jos jotain peliä sais:)
 
Näin koko ajan enemmän tai vähemmän pelanneena sanoisin, että jos ei ollut suomalaista vaatimattomuutta tuossa "kohtalainen peluri" termissä, niin olet pahasti tasossa jäljessä CS2 aikana. Taso on noussut huimasti, toisaalta koska harrastajia on todella paljon enemmän ja toisaalta, koska kilpapelaaminen on nykyään ihan oikea ura. Tosin myös bottaajat on lisääntyneet. Ja toki myös oma reaktioaika on varmasti itse kullakin laskenut enemmän tai vähemmän CS 1.6 ajoista.

Toisaalta lisääntyneen pelaajamäärän ansiosta löytää myös oman tasoista peliseuraa, eikä tarvitse edes välttämättä tuntea ihmisiä, että saa peliin tiimin kasaan.

Joo reaktiot ja taso on varmasti laskeneet:D Plus se että onhan mapeissa yms. Eroa mistä voi porata, kranaattien heitot, hyvät spotit yms. eli lähes kaikki:D En kuvitellutkaan olevani hyvällä tasolla, vaikka tuli sitä cb aikaan etusivullakin keikuttua joskus... Mutta jos jotain peliä sais:)
 
Peli on myös hyvin erilainen verrattuna 1.6. Itse en niihin aikoihin klaaneissa pelannut vaan se alkoi osaltani vasta sourcen aikaan. Lämpimät muistot kyllä siitä. Kannattaa melkein alkuun opetella perus asioita kuten mappeja, eri smokeja ja moloja, spray patternit ak:lle ja m4:lle jne. Premieri on soolopelaajana kyllä melkoista kuraa. Mitä enemmän saa "omaa" porukkaa kasaan sitä parempaa se on. Onhan tuon premierin etu ehdottomasti sen helppous.
Vihaan ja rakastan tätä peliä
 
Peli on myös hyvin erilainen verrattuna 1.6. Itse en niihin aikoihin klaaneissa pelannut vaan se alkoi osaltani vasta sourcen aikaan. Lämpimät muistot kyllä siitä. Kannattaa melkein alkuun opetella perus asioita kuten mappeja, eri smokeja ja moloja, spray patternit ak:lle ja m4:lle jne. Premieri on soolopelaajana kyllä melkoista kuraa. Mitä enemmän saa "omaa" porukkaa kasaan sitä parempaa se on. Onhan tuon premierin etu ehdottomasti sen helppous.
Vihaan ja rakastan tätä peliä
Joo, tässä nyt hetken pelailleena huomannut, että aika paljon on eroja:D Ampuminen jokseenkin erilaista, varsinkin sprayaaminen. Smoket myös aika paljon tiuhemmat, kun 1.6. No, aikalailla kaikki täytyy opetella uudestaan, mutta kiitos neuvoista:)!
 
Ja tässä ei sitten porata läheskään samaan tapaan kuin 1.6:ssa.. :D
 
Ja tässä ei sitten porata läheskään samaan tapaan kuin 1.6:ssa.. :D
Juu näin olen käsittänyt:D Ei taideta ampua nukessa pihalta halliin, yläpommilta alapommille, pimeestä b:lle d2:ssa tms. xD Mutta tässä päivän höntsäillessä, ni kyllähän tää ihan hauskaa on pitkästä aikaa:D tosin jonkun verran uusia mappeja, joista ei oo harmainata aavistusta:D
 
@DieMannschaft Morjes vaan, ite kans pelailin sillon 1.5.-1.6 aikoina aktiivisesti ja 3vs3 laddussa pelasin ite sillon. Nyt pitkästä aikaa taas kasasin koneen ja tullut pelailtua CS2:sta, on ollut paljon opeteltavaa varsinkin rekyylin suhteen. Onhan tässä muutama vanha tuttu mappi mutta ei niissä enää porailla samaan tapaan. Ja custom mappejä ei taida enää olla samalla tavalla niinku ennen esim. cs_sauna oli erittäin kova :cool:
 
@DieMannschaft Morjes vaan, ite kans pelailin sillon 1.5.-1.6 aikoina aktiivisesti ja 3vs3 laddussa pelasin ite sillon. Nyt pitkästä aikaa taas kasasin koneen ja tullut pelailtua CS2:sta, on ollut paljon opeteltavaa varsinkin rekyylin suhteen. Onhan tässä muutama vanha tuttu mappi mutta ei niissä enää porailla samaan tapaan. Ja custom mappejä ei taida enää olla samalla tavalla niinku ennen esim. cs_sauna oli erittäin kova :cool:
Morjes, hauska huomata, että on kohtalotovereitakin:D Ite pelasin kaikkia ladduja, eniten kuitenkin 5on5 tuli tahkottua. No siis joo, kyllä opeteltavaa on melkosesti! Ak:n rekyyli varsinkin on aika mahtipontinen, mutta kyllä kaikilla aseilla on vielä tekniikassa hiomista:D Samaten liikkuminen on vähän takkuista, eritoten hyppiminen. Ei lähde bunnyhop ihan vanhaan malliinXD Nadejen heitosta puhumattakaan... Mutta eiköhän sitä vähän pääse kärryille, kun tahkoaa:)

Joo siis nuke, inferno, d2 ja mirage on tuttuja, joskin niissäkin on aika paljon eroja:D Nukessakin olin aivan hukassa kun menin ensimmäistä kertaa putkeen:D Miragea ei ihan kauheasti tullut ehditty tahkoamaan sillon 1.6 aikaan, vaikkakin mappi on cpl_strikestä modattu. Vähän jännittää noiden uusien mappien kokeilu, kun ei tiiä mitään niistä:D Missä on vanhat kunnon cpl_mill, train, cbble:D Ja pienempiä laddereitä vedettiin d1, aztec ja prodigyä toisinaan:D

Joo noissa customeissakin oli jotain ihan hauskoja:)
 
Okei, Kiitos tiedoista! Pitääpä tutkia noita, että kehtaako sinne mennä pyörimään:D Vielä sen verran kysyn, että onko sellasta vanhan ajan "klaanitoimintaa" vielä olemassa? Ja pystyykö noista etsimään kotimaista peliseuraa? Ja onko jotain mircin kaltaista chatalustaa, jossa pelaajat päivystävät matsikannun tapaan?=D

 
Toi onkin mielenkiintoinen, täytyy tutustua:D Ja yrittää, jos sais heräteltyä vanhoja pelikavereita mukaan!:)
 
Morjes, hauska huomata, että on kohtalotovereitakin:D Ite pelasin kaikkia ladduja, eniten kuitenkin 5on5 tuli tahkottua. No siis joo, kyllä opeteltavaa on melkosesti! Ak:n rekyyli varsinkin on aika mahtipontinen, mutta kyllä kaikilla aseilla on vielä tekniikassa hiomista:D Samaten liikkuminen on vähän takkuista, eritoten hyppiminen. Ei lähde bunnyhop ihan vanhaan malliinXD Nadejen heitosta puhumattakaan... Mutta eiköhän sitä vähän pääse kärryille, kun tahkoaa:)

Joo siis nuke, inferno, d2 ja mirage on tuttuja, joskin niissäkin on aika paljon eroja:D Nukessakin olin aivan hukassa kun menin ensimmäistä kertaa putkeen:D Miragea ei ihan kauheasti tullut ehditty tahkoamaan sillon 1.6 aikaan, vaikkakin mappi on cpl_strikestä modattu. Vähän jännittää noiden uusien mappien kokeilu, kun ei tiiä mitään niistä:D Missä on vanhat kunnon cpl_mill, train, cbble:D Ja pienempiä laddereitä vedettiin d1, aztec ja prodigyä toisinaan:D

Joo noissa customeissakin oli jotain ihan hauskoja:)
Cache ja train on tulossa, ja popflashin kautta voi nyt jo pelata de_train GO versiona =) Aztec ja prodigy! :D
 
Cache ja train on tulossa, ja popflashin kautta voi nyt jo pelata de_train GO versiona =) Aztec ja prodigy! :D
Okei! Joo, pitää tutustua noihin kaikkiin mahdollisiin kolmansiin osapuoliin jahka ehtii:D Tuntuu tällaiselle fossiilille kauhean monimutkaiselle kaikki nää uudet systeemit XD

Joo! Aztec oli aivan mahtava! Ja Prodigy toisinaan hermoja raastava:D Voin kuvitella sen näillä nykyisillä savuilla:D
 
Omaksi yllätykseksi mun 13v takaisesta peliporukasta pelaa vielä moni, ite en ollu ees kirjautunu steamiin =D Melkein 2 vuotta pelannut taas, ja nautin.

Joo tais mullakin olla viime kirjautuminen jostain 2014 vuodelta:S Joo kyllä mäkin ainakin toistaseksi oon innostunut, vaikka onhan tää vähän hakemista. Ja kun on niin paljon jäljessä kaikessa. Savujen ja valojen viskomisesta alkaen ja eritoten noiden uusien mappien myötä, niin ei varmaan saa helposti seuraa XD
 
Ja rateista puhuttiin niin pitäs olla hyvä vakiona, mutta ei tää toimi kunnolla.
 
Paitsi että AMD Antilag 2.0 tuetaan virallisesti kun uusimmat ajurit. Siis sama kuin Nvidian Reflex.
Ei taida tukea 6000:lla, kun ei pelivalikossa näy?

Tuli se sieltä, kun boottasi koneen ja kokeili löytyykö uusia ajureita.
 
Viimeksi muokattu:
Morjes! Täällä huutelee yks old school counter striken pelaaja sieltä 1.5-1.6 ajoilta. Ostinkin ensimmäisen tietokoneen taas kymmeneen vuoteen, ja nostalgiasyistä latasin heti cs2, jota nykyään pelataan. Nyt scenen kelkasta pudonneena kysyisinkin, että onko pelissä vielä jotain "kilpailutoimintaa" kotipelaajille vrt. mirc-> #matsi-> Clanbase -> itse matsi
Itse pelasin myös samaan aikaan aktiiivisesti ja aloitin uudelleen 1.6 pelaamisen n. 5 vuotta sitten. Jostain syystä se tuntuu kaikessa rujoudessaan niin kotoisalta verrattuna cs2:een. Suomi servuja ei enää ole mutta mm. ruotsalaisia löytyy ja muita eurooppalaisia. Alottelijoita harvoin näkee ja publicien taso on mielestäni korkeammalla kuin 20 vuotta sitten :) Mm. SpawN on pelannut samalla servulla ihan vastikään.
 
En suosittele tätä peliä kasuaalipelaajalle ellei ole pelikavereita - mikä sekään ei ole tae siitä että saisi hyviä pelejä aikaiseksi.

90% peleistä on alarankeilla armotonta kuraa eikä sieltä ite oikein pääse nousemaan järkevän ajan puitteissa.

Harmi sinänsä sillä peli itessään on aika hyvä - joskin ihmeen lagisen oloinen - mutta pelaajat syöpää.
 
Viimeksi muokattu:
Onkos muilla ollut ongelmia "matchmaking failed"?

Mulla alkaa olemaan enenevissä määrin.

Kaikki dns resetit, ip resetit yms kokeiltu eikä auta.
Tiedostot on "varmistettu" useampaan otteeseen.
Modeemi sekä reititin resetoitu useampaan otteeseen.
 
Tää peli on kyllä aivan pelaamakelvoton. Pohjois-Euroopan servuilla varmaan 50%+ pelaajista ryssiä ja meno sen mukaista.
Oon koittanut aloitella tän pelaamista ja premieriin ei pääse, kun ei ole tarpeeksi rankkia ja Competitive matseissa tulee voitto varmaan yhdessä matsissa kymmenestä, jos sitäkään. Usein näkee parin erän jälkeen, ettei ole mitään toivoa voitosta ja sit pitäisi vielä 10+ erää kärsiä samaa paskaa. En käsitä mitä vittua Valve on säätänyt tuon match-makingin kanssa, en muista että CSGO olisi ikinä ollut vastaavaa sontaa, siellä matsit olivat paljon tasaisempia, eikä täysin yksipuoleisia steam rolleja, kuin ne ehkä 30 peliä mitä olen nyt pelannut.
 
Tää peli on kyllä aivan pelaamakelvoton. Pohjois-Euroopan servuilla varmaan 50%+ pelaajista ryssiä ja meno sen mukaista.
Oon koittanut aloitella tän pelaamista ja premieriin ei pääse, kun ei ole tarpeeksi rankkia ja Competitive matseissa tulee voitto varmaan yhdessä matsissa kymmenestä, jos sitäkään. Usein näkee parin erän jälkeen, ettei ole mitään toivoa voitosta ja sit pitäisi vielä 10+ erää kärsiä samaa paskaa. En käsitä mitä vittua Valve on säätänyt tuon match-makingin kanssa, en muista että CSGO olisi ikinä ollut vastaavaa sontaa, siellä matsit olivat paljon tasaisempia, eikä täysin yksipuoleisia steam rolleja, kuin ne ehkä 30 peliä mitä olen nyt pelannut.
Ei tätä sontaa kannata soolona pelata. Vähintää 3 pelaajan premade niin on hieman siedettävämpää.
 
Tää peli on kyllä aivan pelaamakelvoton. Pohjois-Euroopan servuilla varmaan 50%+ pelaajista ryssiä ja meno sen mukaista.
Oon koittanut aloitella tän pelaamista ja premieriin ei pääse, kun ei ole tarpeeksi rankkia ja Competitive matseissa tulee voitto varmaan yhdessä matsissa kymmenestä, jos sitäkään. Usein näkee parin erän jälkeen, ettei ole mitään toivoa voitosta ja sit pitäisi vielä 10+ erää kärsiä samaa paskaa. En käsitä mitä vittua Valve on säätänyt tuon match-makingin kanssa, en muista että CSGO olisi ikinä ollut vastaavaa sontaa, siellä matsit olivat paljon tasaisempia, eikä täysin yksipuoleisia steam rolleja, kuin ne ehkä 30 peliä mitä olen nyt pelannut.
Eli voinee tulkita että olet klassinen "hävityn pislan jälkeen luovuttava" ja vika aina omissa.

Soolona voittoprosentti asettuu kyllä pitkässä juoksussa kutakuinkin 50% tai vähän yli. Jos se jää alle niin on syytä miettiä omaa vaikutusta negatiiviseen tulokseen. Kymmenen pelin tappioputki kyllä syö miestä mutta jossain vaiheessa aina tulee myös kymmenen pelin voittoputki.

T: soolona csgo global/faceit 10.
 
Eli voinee tulkita että olet klassinen "hävityn pislan jälkeen luovuttava" ja vika aina omissa.

Soolona voittoprosentti asettuu kyllä pitkässä juoksussa kutakuinkin 50% tai vähän yli. Jos se jää alle niin on syytä miettiä omaa vaikutusta negatiiviseen tulokseen. Kymmenen pelin tappioputki kyllä syö miestä mutta jossain vaiheessa aina tulee myös kymmenen pelin voittoputki.

T: soolona csgo global/faceit 10.
Allekirjoituksesi paljastaa jo että vastauksesi on täysin hukassa etkä tajunnut pointtia edes etäisesti.

Kaikki eivät ole hyviä pelaajia. Matchmakingin tehtävä on saattaa heitä yhteen. Ja nyt ei saata. Ainakaan samalla tavalla kuin vanha peli. 12-0 pelejä tulee ihan samperin paljon enemmän kuin entisessä. Myös voittopuolelle.

Ainoa apu tuntuu olevan (ei faktaa) että kun rupeaa saamaan kartalle rankin niin löytyy enemmän saman tasoisia.
 
Allekirjoituksesi paljastaa jo että vastauksesi on täysin hukassa etkä tajunnut pointtia edes etäisesti.

Kaikki eivät ole hyviä pelaajia. Matchmakingin tehtävä on saattaa heitä yhteen. Ja nyt ei saata. Ainakaan samalla tavalla kuin vanha peli. 12-0 pelejä tulee ihan samperin paljon enemmän kuin entisessä. Myös voittopuolelle.

Ainoa apu tuntuu olevan (ei faktaa) että kun rupeaa saamaan kartalle rankin niin löytyy enemmän saman tasoisia.

Tämä. Olen kanssa huomannut ettei omantasoisia oikein osu enää tiimiin verrattuna csgo:n puolella jossa tiimit oli todella tasaisia soloquenakin eikä ylijuoksuja tullut niin varta paljon verrattuna tähän peliin.

Nyt ollut hieman taukoa muutenkin pelistä, kun ei tuo premierin suossa rämpimistä jaksa ja pääpainossa sielläkin omat mutella kun jaksa venäläistä mongerrusta kuunnella pelistä toiseen. Tietty auttaa hieman saamaan focusta kun mutettaa vaan kaikki omat kylmän viileästi.
 
  • Tykkää
Reactions: aop
Allekirjoituksesi paljastaa jo että vastauksesi on täysin hukassa etkä tajunnut pointtia edes etäisesti.

Kaikki eivät ole hyviä pelaajia. Matchmakingin tehtävä on saattaa heitä yhteen. Ja nyt ei saata. Ainakaan samalla tavalla kuin vanha peli. 12-0 pelejä tulee ihan samperin paljon enemmän kuin entisessä. Myös voittopuolelle.

Ainoa apu tuntuu olevan (ei faktaa) että kun rupeaa saamaan kartalle rankin niin löytyy enemmän saman tasoisia.

Lähinnä kommentti koski tuota uskomattomalta kuulostavaa voitto-häviö suhdettasi (30 peliä, joista max. 1 voitto kymmenestä), minkä ei pitäisi olla tilastollisesti mahdollista tai sitten olet todellisessa varianssimontussa. Lisäksi kahden kierroksen jälkeen ei voi ikinä todeta pelin olevan hävitty.

Oman kokemuksen perusteella oman tason rank vakiintuu suht nopeasti enkä näe juurikaan eroa csgo.een. Tietty jos pelaa vähemmän suosittuja mappeja (Thera, Mills, Office), voi taso heitellä enemmän koska rankit ei ole niin vakiintuneet pienen pelaajamäärän takia. Suositummissa mapeissa pelaajapoolia on jo sen verran että silver-rankeillakin pitäisi kyllä olla tasaiset pelit.

Sen allekirjoitan kyllä, että venäläisiä ja koodareita on tässä pelissä potenssiin kymmenen jotka omalta osaltaan pilaavat pelejä.
 
Allekirjoituksesi paljastaa jo että vastauksesi on täysin hukassa etkä tajunnut pointtia edes etäisesti.

Kaikki eivät ole hyviä pelaajia. Matchmakingin tehtävä on saattaa heitä yhteen. Ja nyt ei saata. Ainakaan samalla tavalla kuin vanha peli. 12-0 pelejä tulee ihan samperin paljon enemmän kuin entisessä. Myös voittopuolelle.

Ainoa apu tuntuu olevan (ei faktaa) että kun rupeaa saamaan kartalle rankin niin löytyy enemmän saman tasoisia.
Juuri tätä hain takaa. Taas heitti sellaisen matsin, että vastapuolella 4000h+ pelanneita ja ite pelannut muutaman kymmenen tuntia. Voin sanoo et ei kovin kiva pelata.

edit: Onneks tää on sentään nopeasti ohi, hävitty jo 8 rundia 10 minuutissa, ei yhtään voittoa.

edit2: 13-1 tappio. Itse oman tiimin "paras", mutta ei mitään jakoa vastatiimin tuhansia tunteja pelanneita vastaan.

edit3: Sitten vähän tasaisempi matsi, mutta taas tappio. Heti perään 13-1 tappio, kun vastapuolella tuhansia tunteja pelanneita ja omalla puolella oikeita nubuja.

edit4: Ja seuraavaks taas matsi, jossa oma tiimi pelkkiä silver 1 ja vastassa jotain rankittomia 3000h pelanneita... Tilanne 8-1 tappiolla ja ollaan helpommalla puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt olisi hyvät vinkit arvokkaita!

CS2 kaatuilee satunnaisesti main menussa ja pelissä aina kun esim kranaatti räjähtää lähellä.
grafiikka-asetuksia pienentämällä reilusti kaatuilu vähenee huomattavasti, v-sync päällä 60fps:llä pystyi pelaamaan jopa 5min putkeen kaatumatta.

Tehty jo kaikki tässä mainitut -> [Solved] Counter-Strike 2 (CS2) Crashing on PC - 2024 Fixes - Driver Easy
Tämän lisäksi myös kokeiltu kellottaa ja alikellottaa CPU ja GPU, XMP OFF/1/2. Näillä ei mitään vaikutusta.
Cinebench, heaven yms kuormituksilla kone toimii normaalisti.
CPU ja GPU lämmöt rasituksessa 60-80'C

Specsit:
-9700k
-strix Z390-E
-32gb DDR4 3200
-Gtx 970
-850W
-Samsung 1TB 860 EVO
-Win11
 
Viimeksi muokattu:
Onko sulla 1 vai useampi näyttö käytössä? Onko natiivi resoluutio vai venytetty? W11 vai Windows 10
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
260 101
Viestejä
4 515 443
Jäsenet
74 558
Uusin jäsen
vizeepa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom