Mä kokeilin tätä, ja valve ovelana reititti yhteyden Tukholman kautta takas Helliin.Kiitos tästä, eka pelin kokemuksella positiivinen fiilis. Jatketaan kokeiluja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kokeilin tätä, ja valve ovelana reititti yhteyden Tukholman kautta takas Helliin.Kiitos tästä, eka pelin kokemuksella positiivinen fiilis. Jatketaan kokeiluja.
Jos on ulkopuolinen firewall käytössä niin piti se laittaa pois päältä että tuli tuo microsoftin oma päälle ja sitten vasta minulla toimiMä kokeilin tätä, ja valve ovelana reititti yhteyden Tukholman kautta takas Helliin.
Otin pelistä taukoa, oli rankkikin (n. 24-25k elo) jo hävinnyt inaktiivisuuden vuoksi. Ensimmäinen peli tauon jälkeen, koko oma ja vihun tiimi täynnä venäläisiä. Vastustajat alkoi kahden rundin jälkeen syyttämään minun tiimiläistä koodeista. Aloitin spectaamaan, niin sen perusteella selkeästi käytti wallhackia, kevyt 40 tappoa. Oli myös rankiton ja premadessa toisen venäläisen kanssa.
Eli sama paska jatkuu.
Faceittiä vaan, turha kiusata itseään tuolla premierissä, jossa joka pelissä blatant koodari..Arvatkaapa mitä? Vittu tää peli on PASKAA. Aiemman viestini jälkeen ensimmäinen peli taas. En ole ikinä mun tietokonehistorian aikana pelannut mitään peliä, joka olisi ollut pelikelvoton huijareiden takia. Joo, Redditissä on jatkuvasti ketjuja koodareista, mutta ei missään tätä asiaa ole silti otettu kunnolla tosissaan. Mitä vittua Valve tekee? Oikeesti, mun peleistä melkein 100% on huijareita. Miten missään pelissä voi olla tämmönen tilanne??
Ja nyt oli ragehackaajan sijasta vastustajalla ihan vain välillä koodit togglaava huijari, mutta täähän oli pahempi kuin ragehack. Antoi pelin venyä 11-11 tilanteeseen ja laittoi koodit päälle vain ja ainoastaan kun tarvitsivat rundeja. Niillä rundeilla tuli savujen ja seinien läpi päähän, sitten taas seuraavalla rundilla täysin paska pelaaja. Eli toisin sanoen tarkoituksellisesti tuhlasivat muiden pelaajien aikaa sen sijaan, että olisivat vieneet sen 13-0 voiton. Vihun tiimi oli 4x 15-19k ELO pelaajia ja yksi 25k ELO boostaaja koodari.
Kahdella vikalla rundilla sitten heitti ragehackin päälle ja otti scoutin käteen.
Pahoittelen avautumista, mutta en ole IKINÄ kohdannut vastaavaa missään pelissä mitä tämä peli on tuolla 23-25k ELO tienoilla. Harmittavaa, koska tää on ollut meikäläisen lemppari pelisarja 20 vuotta. En vaan voi tajuta miten tämä on Valvelle ok.
Pitääkö mun tehdä kollaasi jokaisesta pelistä todistaakseni maailmalle, että tässä ei ole yhtään peliä ilman koodaria.
Esimerkiksi tämäkin WH cheatteri vieläkin ilman bänniä
sitten kun tuo steamin ilmianna pelaaja ei edes toimi niin ei voi linkata video todisteeksi siihen mukaan
Mielummin käytän sen ajan kyllä reporttointiin jos Valve edes korjaisi sen että sen olisi edes mahdollista tehdäHuijareita on aivan tuhoton määrä. Ei kannata käyttää aikaa sen miettimiseen huijasiko joku vai ei.
Tietysti report nappia kannattaa painaa jos asiasta ei ole epäselvyyttä. Yritän vain havainnollistaa sitä kuinka yleistä huijaaminen on. "Ragebottaajat" on vain ääripää huijareista. On yleisempää huijata huomaamattomasti.Mielummin käytän sen ajan kyllä reporttointiin jos Valve edes korjaisi sen että sen olisi edes mahdollista tehdä
Kylhän toi Premier on aika pilalla tällä hetkellä, en muista milloin viimeksi olisi ollut muuta kun venäläisiä tiimikavereina, ja voittaminen on täysin lottoa, häviäminen paljon todennäköisempää. Jos ei joka pelissä niin vähintään joka toisessa vastustajalla jonkunlaiset setit, osa ei edes yritä peitellä, tulee savuista ja seinistä suoraan päähän. Ei ollut näin paha tilanne CS:GO:ssa.
Hei mut saatiin uus laatikko ja tarroja voi laittaa miten haluu!!!!Hyvä update, mutta demot ei toimi kunnolla. Muka jotain korjattiin mutta meni vaan enemmän rikki. Ei pääse leffan kimppuun, clipit valmiina. Smoket ihan jees mutta väräjää oudosti.
2013 loppuvuoden viesteissä oli jonkun verran puhetta kaatumisista. Mulla kaatuu edelleen tyyliin kerran per peli yllättävissä tilanteissa ilman et tietäisin mikä syynä. Ja ilmaantui jonkun päivityksen yhteydessä, koska alkujaan ei ollut ongelmia. Kaatumismäärä on kuitenkin vähentynyt nykyisten päivitysten myötä, kun vielä pari kuukautta sitten saattoi kaatua 3 kertaa pelin aikana. Asetuksia tai muutakaan en ole välissä säätänyt (säätänyt jopa grafiikka-asetuksia alaspäin varmuuden vuoksi) ja kertaalleen asensin pelin uudestaan.Kellään kaatuillut peli viimeviikon ison päivityksen jälkeen? Mulla eilen kaatui varmaan 4-6 kertaa, ja asetuksia en ole muuttanut.. En tiedä mitä nyt taas on rikottu. Ennen päivitystä ei mitään ongelmia.
Juuri tänään katsoin Renyan nimistä striimaajaa, jolla pelissä oli 4 blatant koodaria. Yli 20k elossa tuo toistuu jos ei joka pelissä, niin joka toisessa vähintään. Toisin sanoen pelaamiskelvotonta tuo premierSiis mitä vittua? Premiumissa 4 omaa stackissa. Eka rundilla yksi niistä vetää 5 dessupäätä seinän läpi. Jaaha, tämmönen matsi. Seuraavalla rundilla vihulta yksi laittaa ragehackit. Sitä seuraavalla rundilla vihulta kolme muutakin laittaa ragehackit.
Viisi ragehackkaajaa samassa matsissa?? Jokaisella hackit valmiina?
Peli jonka perusta on näin mätä saa minut ihmettelemään miksi ihmiset tuhlaa satoja euroja erillaisiin esineisiinJuuri tänään katsoin Renyan nimistä striimaajaa, jolla pelissä oli 4 blatant koodaria. Yli 20k elossa tuo toistuu jos ei joka pelissä, niin joka toisessa vähintään. Toisin sanoen pelaamiskelvotonta tuo premier
Nuo skinit on joillekin se juttu ja itse peli jää pitkälti taustalle. Ei siinä kai niin paljoa koodaavat ryssät haittaa jos matsit jää vähemmälle.Peli jonka perusta on näin mätä saa minut ihmettelemään miksi ihmiset tuhlaa satoja euroja erillaisiin esineisiin
Tätä trendiä myös ruokkii se, että koodarit pelaavat helposti tuhansia rating-pisteitä korkeammalla tasolla kuin pelitaitojen puolesta heidän kuuluisi mikä tietenkin aiheuttaa koodisyytöksia kun saa ekoilla kierroksilla niin kovasti päähän. Itsellänikin alkaa usein steamprofiilin kommentit laulaa jos käy vaikka casualissa myllyttämässä, vaikka en tietystikään koodaa.Näköjään normaalia on se, että joka toisella on ragehack tai vähintään jotain. Trendi taitaa olla nyt se, että yhä useampi lataa koodit ainakin varalta jos vihu koodaa. Ongelma on vaan se, että kun koodareita on niin paljon, niin myös täysin puhtaita hyviä pelaajia epäillään ja sitten perustellaan itselle miksi laitoin koodit päälle.
Näitä on yllättävän paljon, melkein joka pelissä on aina joku joka itkee koodaamisesta, vähintään niistä wallhackeista. Ilmeisesti he eivät käytä ääniä pelissä, tai ainakaan ymmärrä niitä. Lisäksi kun tämän pelin ampuminen ja aseiden spray kontrolli on aivan rikki, niin välillä käy ihmeellisiä vahinkolaukauksia, joista myös saa syytöksiä osakseen.Tätä trendiä myös ruokkii se, että koodarit pelaavat helposti tuhansia rating-pisteitä korkeammalla tasolla kuin pelitaitojen puolesta heidän kuuluisi mikä tietenkin aiheuttaa koodisyytöksia kun saa ekoilla kierroksilla niin kovasti päähän. Itsellänikin alkaa usein steamprofiilin kommentit laulaa jos käy vaikka casualissa myllyttämässä, vaikka en tietystikään koodaa.
Jeps, tein ihan saman päätöksen itse. Huijareiden määrä on räjähtänyt tässä viimeisen kuukauden aikana täysin käsistä. Ei ole mitään järkeä pelata koko peliä kun nykyään lähes joka matsissa on joku aivan selkeä huijari, joka ei edes koeta peitellä haksejaan. No mikäs sitä peittelemään kun Valven paskat systeemit eivät tunnista edes mitään selkeitä spinbotteja ja bannit tulevat jos tulevat joskus puolen vuoden päästä. Tämä siis jo jossain 10-14k elo tasolla, meininki on varmaan vielä hurjempaa kovemmilla tasoilla. Varmaan iso kasa hyviä puhtaita pelaajia on tippunut jo alemmille rankeille kun huijareiden määrä kasvaa mitä ylemmäs portaikossa mennään.Juu, eiköhän tuo Premiumin pelaaminen ollut siinä. Edelleen melkein joka pelissä koodari. Äskeisessä pelissä vihuilla ekalla rundilla ragehack, sen jälkeen kaksi omaa togglasi ragehackin, sen jälkeen vihuilta toinen, sitten vihu surrender kun eivät pärjänneet omilla koodeillaan. Avoimesti chatissa vertailivat mitä käyttävät, kuulemma Neverlose hackit parhaat 30e/kk.
Tätä edeltävässä pelissä ei kerennyt matsi alkaa kun kaksi omaa surrender = -200 elo häviöstä. Hieno systeemi.
Tästä lähtien jos pelaan, niin sitten FaceIt. Harmillista kun pelin omaa matchmakingia ei voi käyttää.
Vielä kuukausi sitten itseänikin nauratti kun joka pelissä huijarisyytökset vaan lensivät, mutta nyt noita niin selkeitä huijareita on kokoajan liikkeessä ettei enää paljoa naurata. Monasti nämä huijarit itse tunnustavat käyttävänsä jotain tai heidän omat tiimikaverit, ettei epäilylle sinänsä jää enää sijaa. Jossain CSGO:ssa vaikka wallhackereita tuli välillä (harvoin) vastaan, aina jäi pieni epäilys oliko huijari vai ei. Nykyään ei voi jäädä mitään epäilystä, sen vertaa selkeää porukkaa on liikenteessä. Ihan uskomattoman paskoja pelaajia ketkä nykypäivänä huijaavat, ennen se ilmeisesti vaati vähän edes omistautumista saada haxit toimimaan. Itse pelaan lähes aina vain viiden tutun tiimillä, en tiedä vaikuttaako se paljonkin vs. yksinään jonottaessa.Vai, että joka pelissä huijari Tuolla 10-14K taso heittelee ihan laidasta laitaan vieläkin. Enemmistö ei osaa edes spammikranaatteja rundien alkuun ja sitten on näitä t-puolella kekoa rakentavia jotka yllättyy, kun vikalla 30s:lla vihut on aina odottamassa ja yksi puskemassa selkään
Ei ole, samaa paskaa se on kuin premier mutta eri paketissa. Anticheat tuskin tekee yhtään mitään, melkein jokaisessa pelissä on vastustajalla vähintään 2-3 uutta accounttia jollain 500 pelitunnilla. Adminia et myöskään peliin saa. About vähintään joka ~viidennessä pelissä on päivänselvä koodari, nämä ei koskaan saa koodaamisesta bannia vaan ainoastaan "smurffaamisesta" vaikka olisi kuinka selvä.Faceitissä se anticheat on ilmeisesti oikeasti toimiva. Samoin adminin saa peliin melko nopeasti. Viimeksi CSGO aikoina olen itse pelaillut.
Itselläni päinvastaiset kokemukset faceititstä. Premierissä tulee about joka toisessa pelissä koodari vastaan, mutta faceitissä en valehtelematta ole huomannut 600 pelin aikana yhtäkään koodaria. 2 kertaa on tullut ilmoitus, että joku bännätty huijaamisesta, mutta tosiaan itse en huomannut mitään. Smurffi ongelma on olemassa, mutta tässäkin henk koht itse olen sen verran korkealla elolla, että muutenkin on tullut ammattilaisia ym vastaan, joten ei sillä sinänsä ole väliä, vaikka joku smurffaisi. Toki reporttaa aivan selvät smurffaajat, mutta harvemmin niille mitään sanktiota tuntuu tulevan. Mutta tosiaan ainakin minun kohdallani faceit on ihan pelaamiskelpoista toisin kuin premier.Ei ole, samaa paskaa se on kuin premier mutta eri paketissa. Anticheat tuskin tekee yhtään mitään, melkein jokaisessa pelissä on vastustajalla vähintään 2-3 uutta accounttia jollain 500 pelitunnilla. Adminia et myöskään peliin saa. About vähintään joka ~viidennessä pelissä on päivänselvä koodari, nämä ei koskaan saa koodaamisesta bannia vaan ainoastaan "smurffaamisesta" vaikka olisi kuinka selvä.
Videota aiheesta, eli teleport bugista:
Itselläni päinvastaiset kokemukset faceititstä. Premierissä tulee about joka toisessa pelissä koodari vastaan, mutta faceitissä en valehtelematta ole huomannut 600 pelin aikana yhtäkään koodaria. 2 kertaa on tullut ilmoitus, että joku bännätty huijaamisesta, mutta tosiaan itse en huomannut mitään. Smurffi ongelma on olemassa, mutta tässäkin henk koht itse olen sen verran korkealla elolla, että muutenkin on tullut ammattilaisia ym vastaan, joten ei sillä sinänsä ole väliä, vaikka joku smurffaisi. Toki reporttaa aivan selvät smurffaajat, mutta harvemmin niille mitään sanktiota tuntuu tulevan. Mutta tosiaan ainakin minun kohdallani faceit on ihan pelaamiskelpoista toisin kuin premier.
No nyt on nopeesti aika kullannut muistotCS:GO:ssa ei ollut tällaista ongelmaa ryssistäkään vaikka matalalla rankilla pelasikin.
Vaikka on melkoista offtopiccia, niin sattui sieluun ihan liikaa olla kommentoimatta. Se ei todellakaan ole mikään ”demo”.Tänään oli taas pari WH kaveria vastassa, ekassa pelissä huijarilla oli pari kaveria matkassa (näillä ei ainakaan demon perusteella ollut huijauksia). Chatti alkoi laulaa heti ekassa erässä kun tämä huijari väitti että meillä on huijari. Jokusen erän ne ottikin turpiinsa kunnes tämä huutelija rupesi aika peittelemättä pelailemaan. Harmi vain kun kaverin kanssa kahdestaa ei saatu voittoa hikoiltua kun omat ei pyynnöistä huolimatta lähteneet pelaamaan tuota huijaria vastaan. Toki hommassa painoi nuo huijarin kaverit jotka varmasti saivat vielä infoja.
Toisessa pelissä sitten jo heti ekasta erästä lähtien taas yksi vihun WH kaveri pudotteli nurkan takaa porukkaa, mutta oli muuten aivan susi paska pelaamaan. Demo oli kyllä aika koomista katsottavaa kun monta kertaa eri rundien aikana yritti savuista ampua meitä, siinä onnistumatta. Tämäkin peli päättyi tappioon kun yksi oma päätti ottaa ragequitit tuon huijarin takia ja loput äänesti antautumisesta.
Se on jännä kun edes yhteisön voima ei tuo banneja näille huijareille. Muutamiin CS2 huijareihin keskittyneisiin tubettajiin törmännyt, jotka jakavat demon yleisölle ja videon tiedoissa profiilit ja pyyntö että käykää raportoimassa huijari(t). Mutta siitä huolimatta näitä pelaajia ei ole bannattu vaan saavat vapaasti pelailla ja pilata toisten pelejä.