Counter-Strike 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo
  • Aloitettu Aloitettu
Otin pelistä taukoa, oli rankkikin (n. 24-25k elo) jo hävinnyt inaktiivisuuden vuoksi. Ensimmäinen peli tauon jälkeen, koko oma ja vihun tiimi täynnä venäläisiä. Vastustajat alkoi kahden rundin jälkeen syyttämään minun tiimiläistä koodeista. Aloitin spectaamaan, niin sen perusteella selkeästi käytti wallhackia, kevyt 40 tappoa. Oli myös rankiton ja premadessa toisen venäläisen kanssa.

Eli sama paska jatkuu. :kahvi:

Arvatkaapa mitä? Vittu tää peli on PASKAA. Aiemman viestini jälkeen ensimmäinen peli taas. En ole ikinä mun tietokonehistorian aikana pelannut mitään peliä, joka olisi ollut pelikelvoton huijareiden takia. Joo, Redditissä on jatkuvasti ketjuja koodareista, mutta ei missään tätä asiaa ole silti otettu kunnolla tosissaan. Mitä vittua Valve tekee? Oikeesti, mun peleistä melkein 100% on huijareita. Miten missään pelissä voi olla tämmönen tilanne??

Ja nyt oli ragehackaajan sijasta vastustajalla ihan vain välillä koodit togglaava huijari, mutta täähän oli pahempi kuin ragehack. Antoi pelin venyä 11-11 tilanteeseen ja laittoi koodit päälle vain ja ainoastaan kun tarvitsivat rundeja. Niillä rundeilla tuli savujen ja seinien läpi päähän, sitten taas seuraavalla rundilla täysin paska pelaaja. Eli toisin sanoen tarkoituksellisesti tuhlasivat muiden pelaajien aikaa sen sijaan, että olisivat vieneet sen 13-0 voiton. Vihun tiimi oli 4x 15-19k ELO pelaajia ja yksi 25k ELO boostaaja koodari.

Kahdella vikalla rundilla sitten heitti ragehackin päälle ja otti scoutin käteen.

Pahoittelen avautumista, mutta en ole IKINÄ kohdannut vastaavaa missään pelissä mitä tämä peli on tuolla 23-25k ELO tienoilla. Harmittavaa, koska tää on ollut meikäläisen lemppari pelisarja 20 vuotta. En vaan voi tajuta miten tämä on Valvelle ok.

Pitääkö mun tehdä kollaasi jokaisesta pelistä todistaakseni maailmalle, että tässä ei ole yhtään peliä ilman koodaria.
 
@Noc-
Ymmärrän turhautumisesi, koska minäkin haluaisin pelata jotain kilpailullista peliä jossa voin kehittyä ja rentoutua samanaikaisesti, mutta se on aika vaikeaa huijareiden takia.
Ehkä et ole huomannut mutta sama ongelma piinaa lähes kaikkia pelejä. Ei ole olemassa uusia pelejä joiden huijauksenestoon on panostettu, koska se ei ole kannattavaa.

Minulta löytyy vanhoja ns. "proof of concept" tyyppisiä ohjelmointiprojekteja jotka lähes varmasti toimisi vielä tänäkin päivänä uusissa peleissä ilman mitään ongelmaa. Tein tällaisen testin myös CS:GO primessä, eikä siitä koitunut mitään seurauksia.

edit: ajatusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Esimerkiksi tämäkin WH cheatteri vieläkin ilman bänniä


sitten kun tuo steamin ilmianna pelaaja ei edes toimi niin ei voi linkata video todisteeksi siihen mukaan
 
Arvatkaapa mitä? Vittu tää peli on PASKAA. Aiemman viestini jälkeen ensimmäinen peli taas. En ole ikinä mun tietokonehistorian aikana pelannut mitään peliä, joka olisi ollut pelikelvoton huijareiden takia. Joo, Redditissä on jatkuvasti ketjuja koodareista, mutta ei missään tätä asiaa ole silti otettu kunnolla tosissaan. Mitä vittua Valve tekee? Oikeesti, mun peleistä melkein 100% on huijareita. Miten missään pelissä voi olla tämmönen tilanne??

Ja nyt oli ragehackaajan sijasta vastustajalla ihan vain välillä koodit togglaava huijari, mutta täähän oli pahempi kuin ragehack. Antoi pelin venyä 11-11 tilanteeseen ja laittoi koodit päälle vain ja ainoastaan kun tarvitsivat rundeja. Niillä rundeilla tuli savujen ja seinien läpi päähän, sitten taas seuraavalla rundilla täysin paska pelaaja. Eli toisin sanoen tarkoituksellisesti tuhlasivat muiden pelaajien aikaa sen sijaan, että olisivat vieneet sen 13-0 voiton. Vihun tiimi oli 4x 15-19k ELO pelaajia ja yksi 25k ELO boostaaja koodari.

Kahdella vikalla rundilla sitten heitti ragehackin päälle ja otti scoutin käteen.

Pahoittelen avautumista, mutta en ole IKINÄ kohdannut vastaavaa missään pelissä mitä tämä peli on tuolla 23-25k ELO tienoilla. Harmittavaa, koska tää on ollut meikäläisen lemppari pelisarja 20 vuotta. En vaan voi tajuta miten tämä on Valvelle ok.

Pitääkö mun tehdä kollaasi jokaisesta pelistä todistaakseni maailmalle, että tässä ei ole yhtään peliä ilman koodaria.
Faceittiä vaan, turha kiusata itseään tuolla premierissä, jossa joka pelissä blatant koodari..
 
Mielummin käytän sen ajan kyllä reporttointiin jos Valve edes korjaisi sen että sen olisi edes mahdollista tehdä
Tietysti report nappia kannattaa painaa jos asiasta ei ole epäselvyyttä. Yritän vain havainnollistaa sitä kuinka yleistä huijaaminen on. "Ragebottaajat" on vain ääripää huijareista. On yleisempää huijata huomaamattomasti.
 
Koodarit ei ongelma kasuaalimmissa peleissä (competitive) mutta muuten kyllä vanhaa pierua ihmetyttää:
- ei ainoastaan kasuaalisti vaan myös läpällä ja kännissä siten ettei edes yritetä voittaa
- pelikäsitys 0
- afkaaminen
- päälle päsmäröinti ja jatkuva mikkiin mussutus
- votekickiä heti kun joku ei tee mitä ite haluaa
- helvetisti ryssiä

Sillon tällön ihan hyviä matseja mutta tuntuu että enemmän tää peli ärsyttää kun palkitsee - johtuen kanssapelaajista. Ei kai tätä ois pakko pelaa, mutta harmi sinänsä ku diggaan ite pelistä. Tämä siis noin 100 "competitiven" kokemuksella ja alkp. kynäritaustalla.

Muoks: unohtui, että jatkuvasti katkee pelit, kun idässä on 56k yhteydet...
 
Viimeksi muokattu:
Kylhän toi Premier on aika pilalla tällä hetkellä, en muista milloin viimeksi olisi ollut muuta kun venäläisiä tiimikavereina, ja voittaminen on täysin lottoa, häviäminen paljon todennäköisempää. Jos ei joka pelissä niin vähintään joka toisessa vastustajalla jonkunlaiset setit, osa ei edes yritä peitellä, tulee savuista ja seinistä suoraan päähän. Ei ollut näin paha tilanne CS:GO:ssa.
 
Tuntui kuin lottovoitolta kun Kilowatt Case napsahti ja sai myytyä 14,6€ hintaan pois, jos olisi tullut suoraan ostettavaksi Collectionina olisin varmaan langennut muutaman avaamaan mutta näillä nykyisillä hinnoilla taitaa olla järkevä vaan myydä lootat ja napsia skinit marketista jos niistä sattuu olemaan kiinnostunut.
Muutama hieno skini tuossa lootassa, M4A1-S Black Lotus ja AWP Chrome Cannon kiiltää kauniisti.
 
Kylhän toi Premier on aika pilalla tällä hetkellä, en muista milloin viimeksi olisi ollut muuta kun venäläisiä tiimikavereina, ja voittaminen on täysin lottoa, häviäminen paljon todennäköisempää. Jos ei joka pelissä niin vähintään joka toisessa vastustajalla jonkunlaiset setit, osa ei edes yritä peitellä, tulee savuista ja seinistä suoraan päähän. Ei ollut näin paha tilanne CS:GO:ssa.

Tääpä kyllä kiteyttää kanssa oman kokemuksen. Tähän päälle tää rating systeemi jossa menettää enemmän kuin saa niin syö viimesenkin innon.
 
Hyvä update, mutta demot ei toimi kunnolla. Muka jotain korjattiin mutta meni vaan enemmän rikki. Ei pääse leffan kimppuun, clipit valmiina. Smoket ihan jees mutta väräjää oudosti.
 
Hyvä update, mutta demot ei toimi kunnolla. Muka jotain korjattiin mutta meni vaan enemmän rikki. Ei pääse leffan kimppuun, clipit valmiina. Smoket ihan jees mutta väräjää oudosti.
Hei mut saatiin uus laatikko ja tarroja voi laittaa miten haluu!!!!
 
Kellään kaatuillut peli viimeviikon ison päivityksen jälkeen? Mulla eilen kaatui varmaan 4-6 kertaa, ja asetuksia en ole muuttanut.. En tiedä mitä nyt taas on rikottu. Ennen päivitystä ei mitään ongelmia.
 
Kellään kaatuillut peli viimeviikon ison päivityksen jälkeen? Mulla eilen kaatui varmaan 4-6 kertaa, ja asetuksia en ole muuttanut.. En tiedä mitä nyt taas on rikottu. Ennen päivitystä ei mitään ongelmia.
2013 loppuvuoden viesteissä oli jonkun verran puhetta kaatumisista. Mulla kaatuu edelleen tyyliin kerran per peli yllättävissä tilanteissa ilman et tietäisin mikä syynä. Ja ilmaantui jonkun päivityksen yhteydessä, koska alkujaan ei ollut ongelmia. Kaatumismäärä on kuitenkin vähentynyt nykyisten päivitysten myötä, kun vielä pari kuukautta sitten saattoi kaatua 3 kertaa pelin aikana. Asetuksia tai muutakaan en ole välissä säätänyt (säätänyt jopa grafiikka-asetuksia alaspäin varmuuden vuoksi) ja kertaalleen asensin pelin uudestaan.

Olisko taas ihan perus valvesäätämistä. Toivottavasti löydät syyn, itse en löytänyt mitään helppoa ratkaisua. Googlettamisella löytyy paljon ohjeita, jonka perusteella aika monella tuntuu näitä ongelmia olevan Cs2:ssa. Jos löydät toimivan ratkaisun niin kerro ihmeessä tännekin. Ryssien lisäksi yksi suurimmista syistä ettei huvita enää edes pelailla.
 
Kynäri on hyvin muistista riippuva. Kannattaa tsekkaa että muistit on vakaat.
 
Siis mitä vittua? Premiumissa 4 omaa stackissa. Eka rundilla yksi niistä vetää 5 dessupäätä seinän läpi. Jaaha, tämmönen matsi. Seuraavalla rundilla vihulta yksi laittaa ragehackit. Sitä seuraavalla rundilla vihulta kolme muutakin laittaa ragehackit.

Viisi ragehackkaajaa samassa matsissa?? Jokaisella hackit valmiina?
 
Siis mitä vittua? Premiumissa 4 omaa stackissa. Eka rundilla yksi niistä vetää 5 dessupäätä seinän läpi. Jaaha, tämmönen matsi. Seuraavalla rundilla vihulta yksi laittaa ragehackit. Sitä seuraavalla rundilla vihulta kolme muutakin laittaa ragehackit.

Viisi ragehackkaajaa samassa matsissa?? Jokaisella hackit valmiina?
Juuri tänään katsoin Renyan nimistä striimaajaa, jolla pelissä oli 4 blatant koodaria. Yli 20k elossa tuo toistuu jos ei joka pelissä, niin joka toisessa vähintään. Toisin sanoen pelaamiskelvotonta tuo premier
 
Juuri tänään katsoin Renyan nimistä striimaajaa, jolla pelissä oli 4 blatant koodaria. Yli 20k elossa tuo toistuu jos ei joka pelissä, niin joka toisessa vähintään. Toisin sanoen pelaamiskelvotonta tuo premier
Peli jonka perusta on näin mätä saa minut ihmettelemään miksi ihmiset tuhlaa satoja euroja erillaisiin esineisiin
 
Tuo skinikauppa on kyl täysi mysteeri wanhalle pierulle... ei pysty ymmärtää varsinkaan 100 eur+ hintaluokassa.

Mieluusti ottasin viewmodelit kokonaan pois päältä, jos vielä onnistus.
 
Peli jonka perusta on näin mätä saa minut ihmettelemään miksi ihmiset tuhlaa satoja euroja erillaisiin esineisiin
Nuo skinit on joillekin se juttu ja itse peli jää pitkälti taustalle. Ei siinä kai niin paljoa koodaavat ryssät haittaa jos matsit jää vähemmälle.

Ei sen puoleen, tätä on tullut muutama matsi jauhettua CS2 launchin jälkeen ja ei taida sellaista iltaa ollakaan, ettei joku jätkistä kommentoi tyyliin "jumankauta olispa jotain mitä miljardin dollarin yritys vois tehdä, mut eipä kai sitten" lyödä reportit sisään ja ottaa ragekoodeja nekkuun
 
Onko muilla samaa ongelmaa että peli nykii ja tökkii sekunnin välein? Fps ja ping normaalit, toimi vielä toissapäivänä, nyt 2pv näin. Muut pelit toimii.
 
Juu viimeiset kolme vai neljä peliä ja jokaisessa koodari täällä 25k elo tietämillä, joista kaksi peliä pelasin äsken. Ekassa oli vihuilla sama venäläinen ragehackaaja kuin eilen. No, oma laittoi paremman ragehackin päälle, niin vastustajatiimi luovutti. Jälkimmäisessä kaksi omaa koodasi kevyemmin ilmeisesti pelkillä wallhackeilla. Nämä ihan puhuivatkin asiasta avoimesti ja vastaukset koodaamiseen oli "why not?" ja laittavat koodit päälle vain jos vastustajat koodaa. Ja nyt kuulemma koodasi, vaikkei siltä vaikuttanut...eli lähinnä tekosyy.

Näköjään normaalia on se, että joka toisella on ragehack tai vähintään jotain. Trendi taitaa olla nyt se, että yhä useampi lataa koodit ainakin varalta jos vihu koodaa. Ongelma on vaan se, että kun koodareita on niin paljon, niin myös täysin puhtaita hyviä pelaajia epäillään ja sitten perustellaan itselle miksi laitoin koodit päälle.

CSGO aikoina tuli joskus Faceittiä pelattua, mutta nyt ei ole jaksanut antaa niin paljon aikaa tälle pelille. Mukava vaan mennä nopeasti pelin sisäisesti pelailemaan, mutta eipä tuossa ole juuri järkeä. Tämäkin ongelma ollut jo launchista asti, mutta asialle ei tehdä mitään. Pelaakohan kukaan devi peliä isommalla elolla ja näkee kuinka pelikelvoton tilanne on?
 
Näköjään normaalia on se, että joka toisella on ragehack tai vähintään jotain. Trendi taitaa olla nyt se, että yhä useampi lataa koodit ainakin varalta jos vihu koodaa. Ongelma on vaan se, että kun koodareita on niin paljon, niin myös täysin puhtaita hyviä pelaajia epäillään ja sitten perustellaan itselle miksi laitoin koodit päälle.
Tätä trendiä myös ruokkii se, että koodarit pelaavat helposti tuhansia rating-pisteitä korkeammalla tasolla kuin pelitaitojen puolesta heidän kuuluisi mikä tietenkin aiheuttaa koodisyytöksia kun saa ekoilla kierroksilla niin kovasti päähän. Itsellänikin alkaa usein steamprofiilin kommentit laulaa jos käy vaikka casualissa myllyttämässä, vaikka en tietystikään koodaa.
 
Kylläpäs tämäkin pyörii yllättävän huonosti SER-jätteellä. Aspect ratio 4:3, resoluutio 1280x960 ja loput asetukset lowilla/pois. FPS heittelee 43-200 välillä.

Koneen osat:

6700k
gtx 1070
16Gb DDR4, 2666Mhz

Peli suosittelee Full HD resoluutiota ja grafiikka asetuksia High:lla

:sdarra:
 
Tätä trendiä myös ruokkii se, että koodarit pelaavat helposti tuhansia rating-pisteitä korkeammalla tasolla kuin pelitaitojen puolesta heidän kuuluisi mikä tietenkin aiheuttaa koodisyytöksia kun saa ekoilla kierroksilla niin kovasti päähän. Itsellänikin alkaa usein steamprofiilin kommentit laulaa jos käy vaikka casualissa myllyttämässä, vaikka en tietystikään koodaa.
Näitä on yllättävän paljon, melkein joka pelissä on aina joku joka itkee koodaamisesta, vähintään niistä wallhackeista. Ilmeisesti he eivät käytä ääniä pelissä, tai ainakaan ymmärrä niitä. Lisäksi kun tämän pelin ampuminen ja aseiden spray kontrolli on aivan rikki, niin välillä käy ihmeellisiä vahinkolaukauksia, joista myös saa syytöksiä osakseen.

Kun nyt iso ero elo-rankeissa samassa lobbyssa estää pääsy peleihin, auttaa ehkä vähän tuohon huonojen pelaajien kantamiseen isommille rankeille, mutta mikään ei estä sitä että yksin random peleissä päätyy johkin smurffitiimiin kannettavaksi. Edelleen tämä peli kaipaisi ranking systeemiin suorituskykypohjaista järjestelmää eikä vain voitto/tappio perusteista. Valve voisi ottaa mallia esim. Leetifystä.
 
Juu, eiköhän tuo Premiumin pelaaminen ollut siinä. Edelleen melkein joka pelissä koodari. Äskeisessä pelissä vihuilla ekalla rundilla ragehack, sen jälkeen kaksi omaa togglasi ragehackin, sen jälkeen vihuilta toinen, sitten vihu surrender kun eivät pärjänneet omilla koodeillaan. Avoimesti chatissa vertailivat mitä käyttävät, kuulemma Neverlose hackit parhaat 30e/kk. :D

Tätä edeltävässä pelissä ei kerennyt matsi alkaa kun kaksi omaa surrender = -200 elo häviöstä. Hieno systeemi.

Tästä lähtien jos pelaan, niin sitten FaceIt. Harmillista kun pelin omaa matchmakingia ei voi käyttää.
 
Juu, eiköhän tuo Premiumin pelaaminen ollut siinä. Edelleen melkein joka pelissä koodari. Äskeisessä pelissä vihuilla ekalla rundilla ragehack, sen jälkeen kaksi omaa togglasi ragehackin, sen jälkeen vihuilta toinen, sitten vihu surrender kun eivät pärjänneet omilla koodeillaan. Avoimesti chatissa vertailivat mitä käyttävät, kuulemma Neverlose hackit parhaat 30e/kk. :D

Tätä edeltävässä pelissä ei kerennyt matsi alkaa kun kaksi omaa surrender = -200 elo häviöstä. Hieno systeemi.

Tästä lähtien jos pelaan, niin sitten FaceIt. Harmillista kun pelin omaa matchmakingia ei voi käyttää.
Jeps, tein ihan saman päätöksen itse. Huijareiden määrä on räjähtänyt tässä viimeisen kuukauden aikana täysin käsistä. Ei ole mitään järkeä pelata koko peliä kun nykyään lähes joka matsissa on joku aivan selkeä huijari, joka ei edes koeta peitellä haksejaan. No mikäs sitä peittelemään kun Valven paskat systeemit eivät tunnista edes mitään selkeitä spinbotteja ja bannit tulevat jos tulevat joskus puolen vuoden päästä. Tämä siis jo jossain 10-14k elo tasolla, meininki on varmaan vielä hurjempaa kovemmilla tasoilla. Varmaan iso kasa hyviä puhtaita pelaajia on tippunut jo alemmille rankeille kun huijareiden määrä kasvaa mitä ylemmäs portaikossa mennään.

Tosin en tiedä auttaako tuo faceit yhtään sen enempää. Tuskimpa se tunnistaa yhtään sen enempää huijauksia, mutta ehkä siellä voi joku admin jopa olla ja raporteista voi olla jotain hyötyä. Normi premierissä raportoinnista ei tunnu olevan yhtään mitään hyötyä.

Uskomattoman surkeaa touhua kaiken kaikkiaan Valvelta koko homma. Tuttuun tyyliin kommunikaatio tasan 0 pelaajille päin. En voi ymmärtää yhtään miten tämä tilanne on voitu päästää näin huonoksi. Tosiaan kun tilanne on niin toksinen, niin pelaat itse pari rundia hyvin niin saat heti koodaussyyötkset niskaan ja vihu pistää itse huijaukset päälle samantein. Enkä ihmettele tätä yhtään. Luottamus pelaajien välillä on tasan 0 kun anticheat ei toimi edes vähää alusta. Kun ihan lähitulevaisuudessa pelinäyttöihinkin on tulossa erilaisia tekoälyä hyödyntäviä sisäänrakennettuja huijauksia, niin taitaapi jäädä tämän tyyliset pelit pelaamatta verkossa.
 
Viimeksi muokattu:
Vai, että joka pelissä huijari :D Tuolla 10-14K taso heittelee ihan laidasta laitaan vieläkin. Enemmistö ei osaa edes spammikranaatteja rundien alkuun ja sitten on näitä t-puolella kekoa rakentavia jotka yllättyy, kun vikalla 30s:lla vihut on aina odottamassa ja yksi puskemassa selkään :D
 
Vai, että joka pelissä huijari :D Tuolla 10-14K taso heittelee ihan laidasta laitaan vieläkin. Enemmistö ei osaa edes spammikranaatteja rundien alkuun ja sitten on näitä t-puolella kekoa rakentavia jotka yllättyy, kun vikalla 30s:lla vihut on aina odottamassa ja yksi puskemassa selkään :D
Vielä kuukausi sitten itseänikin nauratti kun joka pelissä huijarisyytökset vaan lensivät, mutta nyt noita niin selkeitä huijareita on kokoajan liikkeessä ettei enää paljoa naurata. Monasti nämä huijarit itse tunnustavat käyttävänsä jotain tai heidän omat tiimikaverit, ettei epäilylle sinänsä jää enää sijaa. Jossain CSGO:ssa vaikka wallhackereita tuli välillä (harvoin) vastaan, aina jäi pieni epäilys oliko huijari vai ei. Nykyään ei voi jäädä mitään epäilystä, sen vertaa selkeää porukkaa on liikenteessä. Ihan uskomattoman paskoja pelaajia ketkä nykypäivänä huijaavat, ennen se ilmeisesti vaati vähän edes omistautumista saada haxit toimimaan. Itse pelaan lähes aina vain viiden tutun tiimillä, en tiedä vaikuttaako se paljonkin vs. yksinään jonottaessa.

Jotenkin minua ihmetyttää nämä ihmiset, jotka ovat joka keskustelupalstalla selittämässä että huijareista valittavat eivät osaa pelata tai huijareita ei ole oikeasti paljon ja muuta paskaa. Valvella ei ole hirveästi insentiiviä muuttaa mitään kun suurin osa pelaajista pelaa peliä kaikesta huolimatta ja rahaa kilisee kassakoneeseen.
 
Ihan faktana minun peleistä n. 80% viimeisten kuukausien aikana ollut koodareita vastaan. Enkä todellakaan heppoisin perustein ketään epäile. Näistä lähes jokainen on ollut spinbot/ragehack eli selkeä tapaus. Joissakin peleissä taas on ollut satunnaista togglailua olevia, jotka ovat sitten pelin viimeisillä runsailla laittaneet täyden ragehackin varmistaakseen voiton. Mikä on ihan vittumaista ajanhukkaa kaikille muille. Ja sitten taas esimerkiksi toiseksi viimeisimmässä pelissä oli kahdella omalla wallhack, josta ihan avoimesti puhuivat. En olisi muuten tiennyt epäillä, paitsi vastustajat alkoivat valittamaan, jonka jälkeen myönsivät.

Tilanne kun on tämä selkeiden koodarien sijaan, niin aatelkaapa kuinka monella siellä on wallhack/aimbot togglella ja käytetään kun tarvitaan. Noita on vaikea tunnistaa varmaksi. Uskon kuitenkin olevan enemmän peitteleviä koodareita kuin ragehackaajia, joista jo pelkästään jälkimmäisiä on tosiaan ollut melkein joka pelissä täällä 25k elo tietämillä. Todella monella muuten aivan paskalla pelaajalla on jotain auttamassa.

Ja ei tälläkään elolla suurin osa osaa mitään perus smokeja. Lähinnä erot ovat jo CSGO aikoinakin olleet aimissa, liikkumisessa ja peliälyssä vrt. alhaisemmat rankit. Ihan yhtä vähän täällä on mitään takuja ja kommunikaatiota kuin jossain 18k elolla on.

Faceitissä se anticheat on ilmeisesti oikeasti toimiva. Samoin adminin saa peliin melko nopeasti. Viimeksi CSGO aikoina olen itse pelaillut.
 
Faceitissä se anticheat on ilmeisesti oikeasti toimiva. Samoin adminin saa peliin melko nopeasti. Viimeksi CSGO aikoina olen itse pelaillut.
Ei ole, samaa paskaa se on kuin premier mutta eri paketissa. Anticheat tuskin tekee yhtään mitään, melkein jokaisessa pelissä on vastustajalla vähintään 2-3 uutta accounttia jollain 500 pelitunnilla. Adminia et myöskään peliin saa. About vähintään joka ~viidennessä pelissä on päivänselvä koodari, nämä ei koskaan saa koodaamisesta bannia vaan ainoastaan "smurffaamisesta" vaikka olisi kuinka selvä.
 
Faceitin anti cheat on muutenkin perseestä kun se ei salli Windowsin hyper-v:tä tai muitakaan virtualisointi komponentteja. Jos käyttää esim WSL:ää (Windows subsystem Linuxia), niin aina pitäisi disabloida kaikki virtualisointi jutut jos haluaisia faceitiä pelaamaan. Ja jos kerta on vielä niin kuin väitetään että se on yhtä surkea kuin CS2 oma anti cheat niin ei tuossa oo mitään järkeä.
 
Ei ole, samaa paskaa se on kuin premier mutta eri paketissa. Anticheat tuskin tekee yhtään mitään, melkein jokaisessa pelissä on vastustajalla vähintään 2-3 uutta accounttia jollain 500 pelitunnilla. Adminia et myöskään peliin saa. About vähintään joka ~viidennessä pelissä on päivänselvä koodari, nämä ei koskaan saa koodaamisesta bannia vaan ainoastaan "smurffaamisesta" vaikka olisi kuinka selvä.
Itselläni päinvastaiset kokemukset faceititstä. Premierissä tulee about joka toisessa pelissä koodari vastaan, mutta faceitissä en valehtelematta ole huomannut 600 pelin aikana yhtäkään koodaria. 2 kertaa on tullut ilmoitus, että joku bännätty huijaamisesta, mutta tosiaan itse en huomannut mitään. Smurffi ongelma on olemassa, mutta tässäkin henk koht itse olen sen verran korkealla elolla, että muutenkin on tullut ammattilaisia ym vastaan, joten ei sillä sinänsä ole väliä, vaikka joku smurffaisi. Toki reporttaa aivan selvät smurffaajat, mutta harvemmin niille mitään sanktiota tuntuu tulevan. Mutta tosiaan ainakin minun kohdallani faceit on ihan pelaamiskelpoista toisin kuin premier.
 
Itselläni päinvastaiset kokemukset faceititstä. Premierissä tulee about joka toisessa pelissä koodari vastaan, mutta faceitissä en valehtelematta ole huomannut 600 pelin aikana yhtäkään koodaria. 2 kertaa on tullut ilmoitus, että joku bännätty huijaamisesta, mutta tosiaan itse en huomannut mitään. Smurffi ongelma on olemassa, mutta tässäkin henk koht itse olen sen verran korkealla elolla, että muutenkin on tullut ammattilaisia ym vastaan, joten ei sillä sinänsä ole väliä, vaikka joku smurffaisi. Toki reporttaa aivan selvät smurffaajat, mutta harvemmin niille mitään sanktiota tuntuu tulevan. Mutta tosiaan ainakin minun kohdallani faceit on ihan pelaamiskelpoista toisin kuin premier.

Näitä kokemuksia minäkin olen lukenut.

Faceitin anticheattihan on ihan Kernel tasolla toimiva, kun taas VAC on aivan ripulia., mut toki molemmat olisi paras.

Tosiaan eilen illalla taas kävin yhden pelin pelaamassa, niin sepä oli 1-13 kun kolme vihua togglasi ragehackin otettuaan eka yhden rundin turpaan ilman hackeja. Pari kertaa ammuin tuota jantteria naamaan, niin riitti syyttämään minua koodeista ja togglaamaan ragehack.

Nyt ajattelin taas ottaa yhden pelin, niin tässäpä on juuri ekasta rundista asti yksi oma ragehackeilla vastaan kaksi vastustajan ragehackia.

Jos pelin oma matchmaking on 90% koodareita oikeasti, niin silloin pelintekijän pitäisi tehdä aika nopeasti jotain. Mutta Valve on pyöritellyt peukaloitaan kuukausia. Redditissä ja kaikkialla valitetaan koodareista, mutta missään tästä ei oikeasti puhuta riittävällä vakavuudella. Miten suositun kilpa nettipelin kilpapelaaminen voi olla täysin käyttökelvoton huijareiden takia ja pelintekijä ei tee mitään?

Ei voi olla ainoa mahdollisuus mennä Faceittiin. Itse pelaan aina silloin tällöin yksittäisiä pelejä, niin ei jaksaisi mennä sinne joka kerta tryhardaamaan lämmittelyjen kanssa.
 
Omat kokemukset 10k-12k ei ole joka matsissa koodaria, mutta ehkä 50% on smurffi jolla tunteja tuhansia tai sitten pelkästään CS tilillä, alhainen steam level, animeprofiilikuva jne (tai voi olla koodari toki, mutta veikkaan smurffia). Ongelma on huomattavasti pahempi kun CS:GO aikaan, aina pelataan 5 stackilla ja pitäisi olla korkea trust kaikilla.
 
Samat kokemukset ja pelaan ~10k tasolla. Selviä koodareita tai ragehackkaajia en muista milloin olisi näkynyt. Harvoin myös herää epäilykset koodaajista, kun ei selvästä ylivoimaisia pelaajia näy kovin usein. Smurffeja näkyy aina välillä, mutta en kyllä laskisi suureksi ongelmaksi. Koodaajat on selvästi korkeammalla tasolla.

Tosin tällä tasolla ryssiä on 90% pelaajista ja siten pelissä paljon ragequittia, ei kommunikointia, omien ampumista ynm. Aivan tuurista kiinni onko edes mahdollisuutta voittaa noiden mätäsäkkien takia ja yksin pelatessa ei voi kaikkea tehdä. Yleensä näkee jo ensimmäisien kierroksien aikana lopputuloksen. CS:GO:ssa ei ollut tällaista ongelmaa ryssistäkään vaikka matalalla rankilla pelasikin.
 
Tänään yhdessä pelissä vihulla spinbot ja heidän omansa pyysivät ilmiantamaan heti ekalla runilla mutta itse eivät suostuneet potkia sitä tyyppiä pois koska saivat pisteet.. 11-3 tilanteesta 11-13 häviöön =D
 
En tosian tiedä mitä tälle pelille on tapahtunut. Ihan hirveitä matseja jatkuvasti. Olin parhaimmillaan ~17,000 rankilla ja nyt ollaan menty persmäkeä reilusti alas. Koko ajan saa epäillä onko vihulla koodit kun tuntuu ettei mikään onnistu. Tänään tuli sitten ensimmäinen spinbot vastaan premierissä. Oli surullinen ja samaan aikaan pelottava näky... Harmillista kun peli on tässä jamassa. Ainut peli mikä on pitänyt otteessaan jo vuosia
 
Tänään oli taas pari WH kaveria vastassa, ekassa pelissä huijarilla oli pari kaveria matkassa (näillä ei ainakaan demon perusteella ollut huijauksia). Chatti alkoi laulaa heti ekassa erässä kun tämä huijari väitti että meillä on huijari. Jokusen erän ne ottikin turpiinsa kunnes tämä huutelija rupesi aika peittelemättä pelailemaan. Harmi vain kun kaverin kanssa kahdestaa ei saatu voittoa hikoiltua kun omat ei pyynnöistä huolimatta lähteneet pelaamaan tuota huijaria vastaan. Toki hommassa painoi nuo huijarin kaverit jotka varmasti saivat vielä infoja.

Toisessa pelissä sitten jo heti ekasta erästä lähtien taas yksi vihun WH kaveri pudotteli nurkan takaa porukkaa, mutta oli muuten aivan susi paska pelaamaan. Demo oli kyllä aika koomista katsottavaa kun monta kertaa eri rundien aikana yritti savuista ampua meitä, siinä onnistumatta. Tämäkin peli päättyi tappioon kun yksi oma päätti ottaa ragequitit tuon huijarin takia ja loput äänesti antautumisesta.

Se on jännä kun edes yhteisön voima ei tuo banneja näille huijareille. Muutamiin CS2 huijareihin keskittyneisiin tubettajiin törmännyt, jotka jakavat demon yleisölle ja videon tiedoissa profiilit ja pyyntö että käykää raportoimassa huijari(t). Mutta siitä huolimatta näitä pelaajia ei ole bannattu vaan saavat vapaasti pelailla ja pilata toisten pelejä.
 
Tänään oli taas pari WH kaveria vastassa, ekassa pelissä huijarilla oli pari kaveria matkassa (näillä ei ainakaan demon perusteella ollut huijauksia). Chatti alkoi laulaa heti ekassa erässä kun tämä huijari väitti että meillä on huijari. Jokusen erän ne ottikin turpiinsa kunnes tämä huutelija rupesi aika peittelemättä pelailemaan. Harmi vain kun kaverin kanssa kahdestaa ei saatu voittoa hikoiltua kun omat ei pyynnöistä huolimatta lähteneet pelaamaan tuota huijaria vastaan. Toki hommassa painoi nuo huijarin kaverit jotka varmasti saivat vielä infoja.

Toisessa pelissä sitten jo heti ekasta erästä lähtien taas yksi vihun WH kaveri pudotteli nurkan takaa porukkaa, mutta oli muuten aivan susi paska pelaamaan. Demo oli kyllä aika koomista katsottavaa kun monta kertaa eri rundien aikana yritti savuista ampua meitä, siinä onnistumatta. Tämäkin peli päättyi tappioon kun yksi oma päätti ottaa ragequitit tuon huijarin takia ja loput äänesti antautumisesta.

Se on jännä kun edes yhteisön voima ei tuo banneja näille huijareille. Muutamiin CS2 huijareihin keskittyneisiin tubettajiin törmännyt, jotka jakavat demon yleisölle ja videon tiedoissa profiilit ja pyyntö että käykää raportoimassa huijari(t). Mutta siitä huolimatta näitä pelaajia ei ole bannattu vaan saavat vapaasti pelailla ja pilata toisten pelejä.
Vaikka on melkoista offtopiccia, niin sattui sieluun ihan liikaa olla kommentoimatta. Se ei todellakaan ole mikään ”demo”.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
260 125
Viestejä
4 516 040
Jäsenet
74 560
Uusin jäsen
Helena84

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom