In a future patch, we will be making sweeping balance changes to Weapons. Let us take a moment to discuss the philosophy behind that decision. At a high level, Warzone is a game about engagements. The more time we allot to mechanical and strategic expression within engagements, the higher the ‘skill ceiling’ and the longer our personal journey of mastery. We believe the frequency of those engagements and how we navigate them heavily contributes to the overall level of fun. We want to enable more escapes from impossible situations, moments of finesse, epic outplays, and opportunities to flex exquisite marksmanship. Due to some Weapons being far more lethal than others in their class, we feel a reduction in the efficacy of those outliers is necessary. We expect these changes will bring the average Time to Kill up by approximately 60 to 100 milliseconds. These changes will not only increase the overall capacity for skill expression, but should also introduce some Weapons into viability that have not yet had a chance to shine.
We will begin laying the groundwork for the upcoming balance overhaul with the following adjustments:
[jäätävä lista jo nyt linkin takana]
On kyllä täysin älyvapaa juttu.Hienon armored Berthan sitten lisäsivät päivityksessä. Mukana kulkeva oma pikku kauppa, josta saa vaikkapa loputtomasti kestävän uav:n ja muuta mukavaa.
Ihan kiva etenkin solo peleissä.
On mun mielestä normaalilla tasolla, enkä asiaa liikaa yrittäisi tutkia.Millasta fpsää porukka saa rtx 3080 + amd 5600x? Pelaan asetukset maksimilla, 3440 x 1440 resolla ja fps pyörii 100-140. Onko normaalilla tasolla?
Ei kyllä voi ymmärtää ja varsinkin kun seuraavassa pelissä kukaan ei enää muista näitä idioottia jotka haluaa päteä jossain online pelissäAlkaa tää peli olla siinä tilassa ettei mitään järkeä pelata. Viimeiset kaksi viikkoa lähes jokaisessa pelissä joku koodien kanssa,en ymmärrä mikä tässä viehättää että jaksaa kuitenkin vielä pelailla. Tänään oli kuitenkin yber pahat ja eiköhän tämä peli ala olla taputeltu..
Joo noita koodareita on näkyny aivan tautisesti nyt.. Jääny pelaamiset aika vähäselle kun ei mene kun järkiMelkeen joka toisessa pelissä cheattereitä liikkeellä. Ilman tätä Warzone Tracker App - Tracker Network softaa en edes käynnistäis peliä. Äsköisessä pelissä 4 pelaajaa samassa squadissa samalla nickillä ja kaikilla 6 kd. Onneks pystyy lämmittelyn aikana vaihtaa servua.
Aivan karsee pelimuotoJoko tuo buy backi pia loppuis?
On se perhana ku normi battleroyalen päälle pitää tunkee tommosta kuraa.
Omaan makuun ainakin alkua helpotetaan liikaa 4500$ rahnuilla.
Joko tuo buy backi pia loppuis?
On se perhana ku normi battleroyalen päälle pitää tunkee tommosta kuraa.
Omaan makuun ainakin alkua helpotetaan liikaa 4500$ rahnuilla.
juuri minuutti sitten loppuiAivan karsee pelimuoto
Hyväjuuri minuutti sitten loppui
2 asiaa ollut pitkään omalla ja miljoonien muiden vaatimuslistalla. Anticheat ja konsolille fov-slider ja molempia nyt lupaillaan. Toivon rippeet tämän pelin suhteen pitkästä aikaa nousussa vaikka kuukausien toivottomuus ole edes vähentänyt pelitunteja.Kai se pitää jo uskoa, että oikeasti täysin uusi kartta tulossa Vanguardin mukana.
25:38 alkaen WZ asiaa jos ei timestampit toimi.
Hehkutetaan tuossa myös jälleen täysin uutta anticheattiä. Toimivuuden uskon kun näen.
Vasta pari rundia tuota Iron Trialssia kerennyt pelaamaan, mutta tuntui todella hyvältä. Tuntui niin hyvältä, että tuo "mode" olisi pitänyt olla ihan normimuoto alusta asti.Tämä joku uusi Iron Trials on ilmeisesti erittäin raikas tuulahdus peliin?
Ei ole hetkeen pystynyt lainkaan pelaamaan tätä, kun tuntuu että menee lähinnä hermot.
Tämä Iron Trials tosin kuulostaa hyvältä... tekee jopa mieli pelata....
Warzone Iron Trials ’84 should be permanent ranked mode, says community - Charlie INTEL
Warzone Season 5 Reloaded has introduced a new Iron Trials mdoe that just might quench the thirst of those looking for a ranked mode.charlieintel.com
Yksinpelaajalle aina helpotus, kun vaihtoehtoja ei ole muita. Löytyy muutkin "sooloilijat" samasta pelimuodosta.Kyllä sen verran tuosta nyt hyvää kuulee, että pakko päästä testaamaan asap.
Vissiin vaan duo tarjolla?
Kai siellä on sitten aina vaan yksi ryhmäkoko, eli todennäköisesti just väärä aina kun olisi pelaamassa.
Aina voi toivoa että kun tuota hehkutetaan kovasti, niin laittaisivat kaikki koot samaan aikaan.....
Tuli ensimmäinen cheatari vastaan joka forcetti lagin mulle ja tiimille. Koodaajilla ja hänen kavereilla ei selvästi aimbottia ollut, kolme neljästä saatiin helposti alas mutta vika selvästi alkoi panikoimaan niin yht äkkiä meillä kaikilla 200 pingi ja pelikelvottomaksi meni. Sai sitte meidät tapettua ja kappas lagi katosi.
Eilen tuli se 3h pelattua putkeen eikä muuten mitään ongelmia ollut paitsi tua. Aikamoinen sattuma että siinä vaiheessa missä koodaaja porukka on alakynnessä alkaa servu lagimaan niin että sen vaikutus sattuu eniten meihin muihin. Toi oli vieläpä lagina sellasta mitä en muista kokeneeni hetkeen.Eiköhän tuo vain ole palvelin reistaillu. Eilen muutamassa pelissä pingi hiihteli hetken aikaa 150 ja sit tasaantu
Ei voi oikein erikseen vaihtaa. Hyppynappi eli space on defaultina avaus. Ja crouch varjon leikkaaminen.Olen useampaan kertaan katsonut näppäin bindit, mutta ei satu silmiin laskuvarjon avaus bindiä, mistä valikosta millä nimellä löytyy?
32:9 uw melko lähellä 4k pelaamista tuolla 5120x1440 resolla eli ei nyt niin ihmeellistä.Paljon pitäisi olla FPS seuraavalla kokoonpanolla:
3080
8700K @ 4.3 ghz
16 gb
Ssd
Nyt pyörii avg 70 fps ja tuntuu että se on aikalailla vähän kun käytössä on 32 ultrawide ja high asetukset.
32" uw piti kirjoittaa eli 3440*144032:9 uw melko lähellä 4k pelaamista tuolla 5120x1440 resolla eli ei nyt niin ihmeellistä.
Paljon pitäisi olla FPS seuraavalla kokoonpanolla:
3080
8700K @ 4.3 ghz
16 gb
Ssd
Nyt pyörii avg 70 fps ja tuntuu että se on aikalailla vähän kun käytössä on 32 ultrawide ja high asetukset.
Eihän mikään raytracing ole päällä? Ja render resoluutio 100%.32" uw piti kirjoittaa eli 3440*1440
Se ei tunnu vaikuttavan juuri mitään. 100 fps pysyy joskus pitkäänkin, mutta sitten alkaa roikkua 30-50 ja joskus tuo jo kentän alussakin.Eihän mikään raytracing ole päällä? Ja render resoluutio 100%.
Mulla pyörii 4k resolla kyseinen peli melkein kaikki asetukset tapissa, noin 95-115 fps. Rtx 3080 ja ryzen 3600 kombolla32:9 uw melko lähellä 4k pelaamista tuolla 5120x1440 resolla eli ei nyt niin ihmeellistä.
Kokeile jotain toista peliä myös. Jos nekin sakkaa niin vikaa muuallakin kuin pelissä itsessään.Se ei tunnu vaikuttavan juuri mitään. 100 fps pysyy joskus pitkäänkin, mutta sitten alkaa roikkua 30-50 ja joskus tuo jo kentän alussakin.
Cpu/gpu ei tunnu käyvän lämpösenä.
Täytyy kokeilla vakiokelloilla.
Pelaan paljon FS2020 VR-laseilla ja se ei ainakaan droppaile, eikä DCS.Kokeile jotain toista peliä myös. Jos nekin sakkaa niin vikaa muuallakin kuin pelissä itsessään.
Siirsin parempaan ketjuun, jotta Xbox-keskustelu ei häiriinny. Kiitos vastauksesta! Eli näemmä se on tosiaan tietyssä toiminnassa muutakin kuin kohteen kohdalla hidastava assist. Katsoin tuon videon sekä toisen artikkelin, ja näköjään tässä se ero selitettynä:Kannattaa katsoa tämä scenen isoimman numeronörtti JGOD:n video.
Joo, tästä on vaikea vetää mitään faktoja yksittäisten youtubettajien mielipiteistä, kun löytyy myös niitä jotka suosittelee hiiri+näppis -komboa. Mutta allekirjoitan sen, että etenkin lähitaistelusssa ja puhtaasti tulitaistelussa ohjaimen aim assist auttaa selvästi. Sitten taas isossa mapissa kuten Verdansk, +70m taistelussa vaaditaan myös tarkkuutta kun esim. esteen takaa ampuu eikä voi juuri liikkua, ja pidemmillä matkoilla hiiri tuo kyllä paremman tarkkuuden, etenkin sniperilla joka on isossa battleroyalessa kyllä helvetin käyttökelpoinen tappoase. Oletko samaa vai eri mieltä noista tarkkuutta korostavien asioiden kallistumisesta hiiren eduksi? Pelityylistä sitten riippuu, että paljonko joutuu tai saa pidemmillä matkoilla sotia, paljonhan se on toki isossakin battleroyalessa talotaistelua.Jossain muussa pelissä voi olla toisin ja vielä vuosi sitten warzone-skenelläkin asiaa ajateltiin hiiren etuna, mutta hyvin yleisesti Warzonessa koetaan asian olevan nykyään toisin kuten Isaac alla olevan videon loppupuolella sanoo
Joo eli voi varmasti sanoa, että joillekkin sopii paremmin ohjain, ja joillekkin taas hiiri. Ehkä kun sen "noob" kynnyksen ylittää, niin sitten vaatii enemmän taitoa saada selvästi keskivertoa parempi K/D, ja silloin mun kokemuksella aletaan kallistua taitoa ja tarkkuutta korostavan hiiren suuntaan. Eli kun pitää osua tarkasti kaulaan/päähän, jotta voittaa reilusti yli 50% kaikista tulitaisteluista. Mahaan ampumalla ei missään pelissä pärjää erinomaisesti, vaan päähän pitää osua myös hyvällä prosentilla. Varsinkin jos haluaa jossain battleroyalessa voittaa edes joskus myös 1vs2 taisteluita, niin pitää saada eka nopeasti päähän ampumalla kumoon, muuten tulee noutaja 99/100 jos ei saa flashattyä tms.Yllättävän nopeasti ja vähällä harjoittelulla kykenen pelaamaan ohjaimella lähes samalla tasolla. Toki en ole noob ohjaimella yleisesti, mutta nettiräiskinnöissä kyllä.
No kun Battleroyalet tai mitkään sotapelit ei ole vain edestäpäin tulitaistelua, vaan aimausta tärkeämpää on löytää vihollinen ennen kuin hän näkee sinut. Eli pitää saada vihollinen ensin tähtäimeen, ja mielellään upottaa 3-4 laukausta ennen kuin vihollinen avaa tulen. Ja battleroyale ei ole: Paras tappaja = voittaja kuten jotku deathmatchit, eli battleroyalessa pitää selviytyä, lootata ja kerätä rahaa, ja taistella vaan ne itselleen sopivat taistelut. Muuten et pääse kuin tuurilla tai hyvien tiimikaverien ansiosta taistelemaan voitosta.Mut joss kaikilla on aimbot ni kuka häviää? Miks osa on parempia ja osa huonoimpia, onko paremilla parempi aimbot vai?
Hyvin tiivistetty. Nimenomaan pelaajan taitotason merkitystä aim-assist hieman vähentää ohjaimella, ja sen takia voi olla monille helpompi. Se että aim-assisteja ohjainpelaajille tehdään, kertoo jo lähtökohtaisesti sen, että ohjain on räiskinnässä hiirtä huonompi, ja assistit sitä eroa tasoittaa. Joka on mun mielestä ihan ok, koska aim assistin kanssakin hiirellä pelatessa nopea reagointi, sniperilla pikkutarkkuus yms. säilyy edelleen hiiren selkeinä valtteina.Joka tapauksessa kaikki aim assistit ja vastaavat vievät osan hallittavasta taidosta kokonaan pois, tasapainottaen näin pelaajakuntaa.
Joo tämä on tosi. Aim-assistit kuuluu mun mielestä ohjaimille, mutta tärkeintä juuri löytää se kultainen keskitie. Ei liian rajua, eikä liian heikkoa. Kyllä hyvät hiiripelaajat pärjää aivan hyvin myös ohjainpelaajia vastaan. Mulle kokeneena hiiripelaajana pahin on tarkat hiiripelaajat, jotka napsii nopeasti päähän muutaman kudin ja homma on ohi. Tai sniperilla joku 0.2s scope ja headshot. Pädiä vastaan ehtii helpommin vastata tuleen myös epämukavissa tilanteissa.Cross-play pelit vaativat kyllä ehdottomasti ohjaimelle aim assistin, mutta sen säätäminen tasapuoliseksi onkin sitten vaikeampi asia. Warzonessa se on mielestäni lievästi liian voimakas kun taas esim Battlefieldin beetassa, lyhyellä otannalla ja vain ohjainta testaten, homma toimi paremmin.