Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

34 matsia vääntöä, jotta vihdoin tulee se päivän solo voitto. Ja eikös se päivän ainut kaatuminen tule "Warzone victory" ruudun jäätymisen muodossa ja voittoa ei lasketa. Hieman pistää ketuttaan.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Itsellä pitkälti loppunut mielenkiinto jo täysin tähän peliin, mutta piti nyt kuitenkin lukea mitä season päivitys toi tullessaan.

On näemmä asemuutoksia aivan perkeleesti jo tässä päivityksessä, mutta niitä on tulossa vielä huomattavasti enemmän myöhemmin.

In a future patch, we will be making sweeping balance changes to Weapons. Let us take a moment to discuss the philosophy behind that decision. At a high level, Warzone is a game about engagements. The more time we allot to mechanical and strategic expression within engagements, the higher the ‘skill ceiling’ and the longer our personal journey of mastery. We believe the frequency of those engagements and how we navigate them heavily contributes to the overall level of fun. We want to enable more escapes from impossible situations, moments of finesse, epic outplays, and opportunities to flex exquisite marksmanship. Due to some Weapons being far more lethal than others in their class, we feel a reduction in the efficacy of those outliers is necessary. We expect these changes will bring the average Time to Kill up by approximately 60 to 100 milliseconds. These changes will not only increase the overall capacity for skill expression, but should also introduce some Weapons into viability that have not yet had a chance to shine.

We will begin laying the groundwork for the upcoming balance overhaul with the following adjustments:

[jäätävä lista jo nyt linkin takana]

 
On tuo jotenkin retardia miten nuo kaikki daily challenget ei toimi edelleenkään...vai enkö vain tajua. On noita, että "Avaa 6 lootaa paikassa X"...no kun siellä niitä käy availemassa varmasti sen vähintään 6 niin A.) Progressio noiden määrässä ei tietenkään päivity kun samalla vilkuilee sitä challengea ja B.) Saa jännätä kuinkahan siinä käy erän lopuksi kun mitään ei kuulu matsin aikana...no matsin jälkeen huomaa, että se on edelleen 0/6...ja paikka oli aivan takuulla oikea. Olen noita koittanut tehdä kun noita on useita ja eri paikoissa mappia vaan melkeinpä puolet noista tuntuu olevan jostain syystä rikki....vieläkin...
 
Juu, noi daily ymv on olleet rikki ihan MW julkaisusta lähtien.

Joskus toki toimii kaikki, mutta kuitenkin koko pelin elinkaaren ajan on ilmennyt rikkinäisiä.

Heitetään vielä hauskana juttuna se, että myös BOCW puolella tulee vastaan tehtäviä mitkä ei rekisteröi. En tiedä onko näillä täysin eri peleillä kuitenkin jotain samaa koodia noissa, vai mitä. Todennäköisesti.
Pelimoottoreissa itsessään on kuitenkin valtavat erot.
 
Hienon armored Berthan sitten lisäsivät päivityksessä. Mukana kulkeva oma pikku kauppa, josta saa vaikkapa loputtomasti kestävän uav:n ja muuta mukavaa.
Ihan kiva etenkin solo peleissä.
 
Hienon armored Berthan sitten lisäsivät päivityksessä. Mukana kulkeva oma pikku kauppa, josta saa vaikkapa loputtomasti kestävän uav:n ja muuta mukavaa.
Ihan kiva etenkin solo peleissä.
On kyllä täysin älyvapaa juttu.

Tosin kai tuo kestää vain tämän eventin ajan, eli viikon tjsp?
Tietenkin imho kyseenalaista pilata pelin ydin edes hetkeksi.

Mielummin tälläiset eventit niin, että voit käydä neppailee jotain ylimääräistä juttua jos haluat, mutta muuten ei vaikuta pelin kulkuun.

 
Ei armorirekka varsinkaan trioissa ja quadeissa kesää tee, solossa varmasti ihan rikki toki

Mutta uudet pyssyt ne rikkinäinen juttu taas kerran päivityksessä oli :D MG82 on ihan hullu vakio groundlootinakin, tappaa kauas ja vielä paremmin lähelle. Toki LMG, eli ei nyt ihan pelkkä lähitaisteluase huonon liikkuvuuden vuoksi, mutta melko ylivoimainen tulivoima. Sitten C58 on pelin pienirekyylisin ase. Olen itse pelaillut optoiikkojen päivityksestä asti FARA:lla pitkää matkaa ja se on suht helppo ja pelin pienirekyylisin ase, mutta C58 on aivan toisella levelillä... Täysin suora pattern ja tasaiset, pienet pomput ylöspäin. Vedät vaan alaspäin nappi pohjassa, niin ei driftaa mihinkään suuntaan ja "shake" on todella minimaalinen, eli pystyt jatkuvasti näkemään vastustajan tarkkana
 
Millasta fpsää porukka saa rtx 3080 + amd 5600x? Pelaan asetukset maksimilla, 3440 x 1440 resolla ja fps pyörii 100-140. Onko normaalilla tasolla?
 
Millasta fpsää porukka saa rtx 3080 + amd 5600x? Pelaan asetukset maksimilla, 3440 x 1440 resolla ja fps pyörii 100-140. Onko normaalilla tasolla?
On mun mielestä normaalilla tasolla, enkä asiaa liikaa yrittäisi tutkia.
Peli on ihan kummallinen mitä tulee fps:ään, ja asetuksillakaan ei tunnu olevan melkein mitään merkitystä.

Itsellä RTX 3080 + 5900X kombolla pyörii 2560x1440 resoluutiolla mitä vaan väliltä 100-160 fps. Mulla siis laitettu limit tuohon 160.
 
Alkaa tää peli olla siinä tilassa ettei mitään järkeä pelata. Viimeiset kaksi viikkoa lähes jokaisessa pelissä joku koodien kanssa,en ymmärrä mikä tässä viehättää että jaksaa kuitenkin vielä pelailla. Tänään oli kuitenkin yber pahat ja eiköhän tämä peli ala olla taputeltu..
 
Pikkuhiljaa pitää kyllä tulla mappiin muutoksia tai kato käy. Ei se riitä, että tulee pari asetta ja skiniä 3kk välein.

Katotaan antaako esim. BF:n tulon lähestyminen tuomaan muutospainetta.
 
Alkaa tää peli olla siinä tilassa ettei mitään järkeä pelata. Viimeiset kaksi viikkoa lähes jokaisessa pelissä joku koodien kanssa,en ymmärrä mikä tässä viehättää että jaksaa kuitenkin vielä pelailla. Tänään oli kuitenkin yber pahat ja eiköhän tämä peli ala olla taputeltu..
Ei kyllä voi ymmärtää ja varsinkin kun seuraavassa pelissä kukaan ei enää muista näitä idioottia jotka haluaa päteä jossain online pelissä
 
Itsellä jo pitemmän aikaa triiossa tullu nii lujaa turpaa joka kerta, että menee tämän seasonin jälkeen tauolle.
Olisko viimese puolen vuoden aikana oikee 3 voittoa tullut.
Melko turhauttavaa, mutta kummasti silti joka toinen yö tulee tätä pelattua.

Josko seuraavaksi takaisin tarkovin pariin hetkeksi.
 
Lähes joka päivä tulee voittoja jos ei ole koodareita pelaamassa. Eilen viimeksi 2nd sija kun koodarit veti pitemmän korren. Peli todella pilalla
 
Itellä oli joku 2-3kk taukoa (ps4 pro)..kävin muutaman matsin heittään ja ihan vitun hikistä ja pro meininkiä, ei vanha pysy enään mukana :). Sen jälkeen rupes hakeen peliä jotain 2-5minuuttiin..meni hermo ja siihen päälle tuli update että poista 50gigaa et pystyy päivittään, no heivasin vittuun koko pelin ja ei oo ikävä!! Jotain rajaa..
 
On kyllä aivan pelleilyä. Youtubessakin näkee koko ajan uusia tuntemattomia Warzone-streamereita joista näkee suoraan että on jotai aimbottia tai Cronusta käytössä, puhumattakaan noista oikeesti isoista nimistä kuten ZLaner tai Mutex jotka haisee kyllä niin rotalle.. Mutta eipä siinä mitään kunhan Iso-A tahkoaa rahaa.
 
Melkeen joka toisessa pelissä cheattereitä liikkeellä. Ilman tätä Warzone Tracker App - Tracker Network softaa en edes käynnistäis peliä. Äsköisessä pelissä 4 pelaajaa samassa squadissa samalla nickillä ja kaikilla 6 kd. Onneks pystyy lämmittelyn aikana vaihtaa servua.
Joo noita koodareita on näkyny aivan tautisesti nyt.. Jääny pelaamiset aika vähäselle kun ei mene kun järki :)
 
Olisiko vinkkejä millä tuon Warzone Trackerin saa kunnolla toimimaan. Juurikin tuo Live Match -toiminto ei toimi. Myöskään tuo ALT + T inn-game ei toimi vaan pitää ALT + tabilla mennä edestakasin jos haluaa. Kokeiltu kikkailla noiden tukisivujen ohjeiden kanssa mutta ei
 
Joko tuo buy backi pia loppuis?
On se perhana ku normi battleroyalen päälle pitää tunkee tommosta kuraa.
Omaan makuun ainakin alkua helpotetaan liikaa 4500$ rahnuilla.
 
Kai se pitää jo uskoa, että oikeasti täysin uusi kartta tulossa Vanguardin mukana.
25:38 alkaen WZ asiaa jos ei timestampit toimi.

Hehkutetaan tuossa myös jälleen täysin uutta anticheattiä. Toimivuuden uskon kun näen. :rofl:

 
Kai se pitää jo uskoa, että oikeasti täysin uusi kartta tulossa Vanguardin mukana.
25:38 alkaen WZ asiaa jos ei timestampit toimi.

Hehkutetaan tuossa myös jälleen täysin uutta anticheattiä. Toimivuuden uskon kun näen. :rofl:


2 asiaa ollut pitkään omalla ja miljoonien muiden vaatimuslistalla. Anticheat ja konsolille fov-slider ja molempia nyt lupaillaan. Toivon rippeet tämän pelin suhteen pitkästä aikaa nousussa vaikka kuukausien toivottomuus ole edes vähentänyt pelitunteja.

edit: eilen JGODin striimiä tuijottaessa, joka 10. viesti tuntui liittyvän konsoli-foviin.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Tämä joku uusi Iron Trials on ilmeisesti erittäin raikas tuulahdus peliin?

Ei ole hetkeen pystynyt lainkaan pelaamaan tätä, kun tuntuu että menee lähinnä hermot.
Tämä Iron Trials tosin kuulostaa hyvältä... tekee jopa mieli pelata....


 
Tämä joku uusi Iron Trials on ilmeisesti erittäin raikas tuulahdus peliin?

Ei ole hetkeen pystynyt lainkaan pelaamaan tätä, kun tuntuu että menee lähinnä hermot.
Tämä Iron Trials tosin kuulostaa hyvältä... tekee jopa mieli pelata....



Vasta pari rundia tuota Iron Trialssia kerennyt pelaamaan, mutta tuntui todella hyvältä. Tuntui niin hyvältä, että tuo "mode" olisi pitänyt olla ihan normimuoto alusta asti.
 
On vaikuttanut ihan hyvältä tuo Iron Trials. Mutta eiköhän tuokin tuttuun tapaan yhtäkkiä vaan poisteta pelattavista modeista =) Toivottavasti ei.
 
Kyllä sen verran tuosta nyt hyvää kuulee, että pakko päästä testaamaan asap.
Vissiin vaan duo tarjolla?

Kai siellä on sitten aina vaan yksi ryhmäkoko, eli todennäköisesti just väärä aina kun olisi pelaamassa.
Aina voi toivoa että kun tuota hehkutetaan kovasti, niin laittaisivat kaikki koot samaan aikaan..... :rolleyes:
 
Kyllä sen verran tuosta nyt hyvää kuulee, että pakko päästä testaamaan asap.
Vissiin vaan duo tarjolla?

Kai siellä on sitten aina vaan yksi ryhmäkoko, eli todennäköisesti just väärä aina kun olisi pelaamassa.
Aina voi toivoa että kun tuota hehkutetaan kovasti, niin laittaisivat kaikki koot samaan aikaan..... :rolleyes:
Yksinpelaajalle aina helpotus, kun vaihtoehtoja ei ole muita. Löytyy muutkin "sooloilijat" samasta pelimuodosta.
 
Minä en tuosta Iron Trialsista oikein välitä. TTK on liian pitkä. Toki isommissa pelimuodoissa toimii varmaan vähän paremmin, kun on useampi jannu ampumassa. Mutta tämä on vain minun näkemys ja ylipäänsä pidän peleistä joissa on matala TTK.

Muut muutokset ihan täyttä timanttia, eli ei ilmaisia lodareita ja muutenkin kaikki kalliimpaa. Toki ei taas trio/quad toimintaan ihan niin merkittävä muutos kun tehtäviä saa tehtyä hurjalla vauhdilla niissä, mutta duossa toimiva.
Tosin kun ground loot on niin hyvää, niin kyllä tässäkään ikinä kannata overkilliä ottaa minun mielestä lodarista, ellei nyt ihan lopussa osteta takaisin niin sitten EHKÄ. Normimuodossa noita lodareita saa ostettua niin paljon, että siinäkään en ikinä ota toisin kuin monet ottaa aina ekasta.
 
Tuli ensimmäinen cheatari vastaan joka forcetti lagin mulle ja tiimille. Koodaajilla ja hänen kavereilla ei selvästi aimbottia ollut, kolme neljästä saatiin helposti alas mutta vika selvästi alkoi panikoimaan niin yht äkkiä meillä kaikilla 200 pingi ja pelikelvottomaksi meni. Sai sitte meidät tapettua ja kappas lagi katosi.

Iron Trials on kyllä ollut mukava. Käytännössä ei yhtään koodareita ja tykkään pidemmästä TTK:sta. Pystyy paremmin reagoimaan tilanteisiin. Eikä helvetin deadsilenceä ollenkaan. Saisivat tuoda pysyväksi muodoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Tuli ensimmäinen cheatari vastaan joka forcetti lagin mulle ja tiimille. Koodaajilla ja hänen kavereilla ei selvästi aimbottia ollut, kolme neljästä saatiin helposti alas mutta vika selvästi alkoi panikoimaan niin yht äkkiä meillä kaikilla 200 pingi ja pelikelvottomaksi meni. Sai sitte meidät tapettua ja kappas lagi katosi.


Eiköhän tuo vain ole palvelin reistaillu. Eilen muutamassa pelissä pingi hiihteli hetken aikaa 150 ja sit tasaantu
 
Eiköhän tuo vain ole palvelin reistaillu. Eilen muutamassa pelissä pingi hiihteli hetken aikaa 150 ja sit tasaantu
Eilen tuli se 3h pelattua putkeen eikä muuten mitään ongelmia ollut paitsi tua. Aikamoinen sattuma että siinä vaiheessa missä koodaaja porukka on alakynnessä alkaa servu lagimaan niin että sen vaikutus sattuu eniten meihin muihin. Toi oli vieläpä lagina sellasta mitä en muista kokeneeni hetkeen.
Yleensä jos servu lagii nii se on sellasta warppimista takaisin päin ajassa. Tuossa sun hahmosi tuntui kävelevän suolla. Kudit kyllä meni normaalisti mutta liikkumien ainoastaan takkusi. Ja heti kun kuolin ja jouduin gulagiin nii pingi takaisin normaaliksi

Mutta joo tiedä sitten. Vaikka mitähän noi koodaajat pystyy nykyään tuossa tekemään, esim lentäviä autoja.
Toivottavasti se tuleva anti-cheat nyt hemmetti toimii. Ei tarvis vainoharhaisesti miettiä kuoliko koodaajalle vai ei.
 
Kyllähän aiemmin niin Warzones kuin MP puolella on hakkerit saanut kaadettua pelin halutessaan.
Liekö toi lagin aiheuttaminen sitten niin kaukana siitä, ehkä noissa on metodikin sama. Ei vaan niin rajusti tykitetä serveriä.
 
Olen useampaan kertaan katsonut näppäin bindit, mutta ei satu silmiin laskuvarjon avaus bindiä, mistä valikosta millä nimellä löytyy?
 
Olen useampaan kertaan katsonut näppäin bindit, mutta ei satu silmiin laskuvarjon avaus bindiä, mistä valikosta millä nimellä löytyy?
Ei voi oikein erikseen vaihtaa. Hyppynappi eli space on defaultina avaus. Ja crouch varjon leikkaaminen.
 
Paljon pitäisi olla FPS seuraavalla kokoonpanolla:

3080
8700K @ 4.3 ghz
16 gb
Ssd

Nyt pyörii avg 70 fps ja tuntuu että se on aikalailla vähän kun käytössä on 32 ultrawide ja high asetukset.
 
Paljon pitäisi olla FPS seuraavalla kokoonpanolla:

3080
8700K @ 4.3 ghz
16 gb
Ssd

Nyt pyörii avg 70 fps ja tuntuu että se on aikalailla vähän kun käytössä on 32 ultrawide ja high asetukset.
32:9 uw melko lähellä 4k pelaamista tuolla 5120x1440 resolla eli ei nyt niin ihmeellistä.
 
Paljon pitäisi olla FPS seuraavalla kokoonpanolla:

3080
8700K @ 4.3 ghz
16 gb
Ssd

Nyt pyörii avg 70 fps ja tuntuu että se on aikalailla vähän kun käytössä on 32 ultrawide ja high asetukset.


jokin mättää... Sama näyttö ja 2080ti/3900 compolla fps keskimäärin 100Hz ja
louwilla ainuttakaan asetusta
 
Eihän mikään raytracing ole päällä? Ja render resoluutio 100%.

Se ei tunnu vaikuttavan juuri mitään. 100 fps pysyy joskus pitkäänkin, mutta sitten alkaa roikkua 30-50 ja joskus tuo jo kentän alussakin.

Cpu/gpu ei tunnu käyvän lämpösenä.

Täytyy kokeilla vakiokelloilla.
 
Se ei tunnu vaikuttavan juuri mitään. 100 fps pysyy joskus pitkäänkin, mutta sitten alkaa roikkua 30-50 ja joskus tuo jo kentän alussakin.

Cpu/gpu ei tunnu käyvän lämpösenä.

Täytyy kokeilla vakiokelloilla.
Kokeile jotain toista peliä myös. Jos nekin sakkaa niin vikaa muuallakin kuin pelissä itsessään.
 
Itse olen todennut että satunnaisesti peli vain pyörii huonosti.
Se voi olla yhden pelin, koko peli-illan, tai mitä vaan siltä väliltä.
Muissa peleissä tälläistä mystistä vaihtelua ei ole.

Ketjussa aiemmin kirjoitinkin, että itsellä 5900X+3080 kombolla voi keskiverto FPS olla mitä vaan 100-160 väliltä. Tämä siis 2560x1440 resolla.
Asetuksilla ei tunnu olevan melkein minkäänlaista merkitystä. Niistä riippumatta peli pyörii hyvin, tai sitten ei pyöri.

Nämä lukemat ja kokemukset ilman DLSS:ää.
 
Välillä tulee matseja jossa fps tipahtaa koko matsin ajaksi 50-60fps, 8600k ja 3070. Kavereilla kanssa tipahtaa välillä.
 
Kannattaa katsoa tämä scenen isoimman numeronörtti JGOD:n video.

Siirsin parempaan ketjuun, jotta Xbox-keskustelu ei häiriinny. Kiitos vastauksesta! Eli näemmä se on tosiaan tietyssä toiminnassa muutakin kuin kohteen kohdalla hidastava assist. Katsoin tuon videon sekä toisen artikkelin, ja näköjään tässä se ero selitettynä:

"After JackFrags applied the best controller settings, he discovered that aim assist is movement-based, so while strafing, your crosshair and camera will actually lock on to the enemy, rotating to keep you facing them."

Eli: Tähtäys pysyy kohteessa kun pelaaja liikkuu. Paikaltaan taas se hidastuu kohteen kohdalla. Eli ohjainpelaajien kannattaa pysyä liikkeessä, jotta saa sen aimin pysymään kohteessa.

Jossain muussa pelissä voi olla toisin ja vielä vuosi sitten warzone-skenelläkin asiaa ajateltiin hiiren etuna, mutta hyvin yleisesti Warzonessa koetaan asian olevan nykyään toisin kuten Isaac alla olevan videon loppupuolella sanoo

Joo, tästä on vaikea vetää mitään faktoja yksittäisten youtubettajien mielipiteistä, kun löytyy myös niitä jotka suosittelee hiiri+näppis -komboa. Mutta allekirjoitan sen, että etenkin lähitaistelusssa ja puhtaasti tulitaistelussa ohjaimen aim assist auttaa selvästi. Sitten taas isossa mapissa kuten Verdansk, +70m taistelussa vaaditaan myös tarkkuutta kun esim. esteen takaa ampuu eikä voi juuri liikkua, ja pidemmillä matkoilla hiiri tuo kyllä paremman tarkkuuden, etenkin sniperilla joka on isossa battleroyalessa kyllä helvetin käyttökelpoinen tappoase. Oletko samaa vai eri mieltä noista tarkkuutta korostavien asioiden kallistumisesta hiiren eduksi? Pelityylistä sitten riippuu, että paljonko joutuu tai saa pidemmillä matkoilla sotia, paljonhan se on toki isossakin battleroyalessa talotaistelua.

Yllättävän nopeasti ja vähällä harjoittelulla kykenen pelaamaan ohjaimella lähes samalla tasolla. Toki en ole noob ohjaimella yleisesti, mutta nettiräiskinnöissä kyllä.

Joo eli voi varmasti sanoa, että joillekkin sopii paremmin ohjain, ja joillekkin taas hiiri. Ehkä kun sen "noob" kynnyksen ylittää, niin sitten vaatii enemmän taitoa saada selvästi keskivertoa parempi K/D, ja silloin mun kokemuksella aletaan kallistua taitoa ja tarkkuutta korostavan hiiren suuntaan. Eli kun pitää osua tarkasti kaulaan/päähän, jotta voittaa reilusti yli 50% kaikista tulitaisteluista. Mahaan ampumalla ei missään pelissä pärjää erinomaisesti, vaan päähän pitää osua myös hyvällä prosentilla. Varsinkin jos haluaa jossain battleroyalessa voittaa edes joskus myös 1vs2 taisteluita, niin pitää saada eka nopeasti päähän ampumalla kumoon, muuten tulee noutaja 99/100 jos ei saa flashattyä tms.

Mut joss kaikilla on aimbot ni kuka häviää? Miks osa on parempia ja osa huonoimpia, onko paremilla parempi aimbot vai?

No kun Battleroyalet tai mitkään sotapelit ei ole vain edestäpäin tulitaistelua, vaan aimausta tärkeämpää on löytää vihollinen ennen kuin hän näkee sinut. Eli pitää saada vihollinen ensin tähtäimeen, ja mielellään upottaa 3-4 laukausta ennen kuin vihollinen avaa tulen. Ja battleroyale ei ole: Paras tappaja = voittaja kuten jotku deathmatchit, eli battleroyalessa pitää selviytyä, lootata ja kerätä rahaa, ja taistella vaan ne itselleen sopivat taistelut. Muuten et pääse kuin tuurilla tai hyvien tiimikaverien ansiosta taistelemaan voitosta.

Joka tapauksessa kaikki aim assistit ja vastaavat vievät osan hallittavasta taidosta kokonaan pois, tasapainottaen näin pelaajakuntaa.

Hyvin tiivistetty. Nimenomaan pelaajan taitotason merkitystä aim-assist hieman vähentää ohjaimella, ja sen takia voi olla monille helpompi. Se että aim-assisteja ohjainpelaajille tehdään, kertoo jo lähtökohtaisesti sen, että ohjain on räiskinnässä hiirtä huonompi, ja assistit sitä eroa tasoittaa. Joka on mun mielestä ihan ok, koska aim assistin kanssakin hiirellä pelatessa nopea reagointi, sniperilla pikkutarkkuus yms. säilyy edelleen hiiren selkeinä valtteina.

Cross-play pelit vaativat kyllä ehdottomasti ohjaimelle aim assistin, mutta sen säätäminen tasapuoliseksi onkin sitten vaikeampi asia. Warzonessa se on mielestäni lievästi liian voimakas kun taas esim Battlefieldin beetassa, lyhyellä otannalla ja vain ohjainta testaten, homma toimi paremmin.

Joo tämä on tosi. Aim-assistit kuuluu mun mielestä ohjaimille, mutta tärkeintä juuri löytää se kultainen keskitie. Ei liian rajua, eikä liian heikkoa. Kyllä hyvät hiiripelaajat pärjää aivan hyvin myös ohjainpelaajia vastaan. Mulle kokeneena hiiripelaajana pahin on tarkat hiiripelaajat, jotka napsii nopeasti päähän muutaman kudin ja homma on ohi. Tai sniperilla joku 0.2s scope ja headshot. Pädiä vastaan ehtii helpommin vastata tuleen myös epämukavissa tilanteissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 724
Viestejä
4 476 925
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom