Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Jotenkin nuo pistoolivideotkin kattoi aivan tonnin seteli-ilmeellä kun ei jaksa enää edes ihmetyttää kuinka tuollanen voi olla mahdollista päästää peliin...
 
kuinka tuollanen voi olla mahdollista päästää peliin...
Pitää niitä bundleja jollain myydä.

Ostamalla uusimman bundlen saa Sykovin heti, sen sijaan että pelaamalla unlockaa sen saamalla 4 tappoa pistoolilla viidessä eri matsissa.
Matsit pitää vielä pelata loppuun, ja miettii että F2P Warzonella ei paljon multiplayeria jauheta missä toi on aivan sekunnin homma...

Niin hurjalta kuin se omasta mielestä kuulostaa maksaa 24€ bundlesta, niin veikkaan että niitä myydään jäätävä määrä pelkästään tuon pistoolin nykytilan takia.
Siitä saa varmaan nauttia vähintään viikon, ellei jopa pidempään. :think:
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Pitää niitä bundleja jollain myydä.

Ostamalla uusimman bundlen saa Sykovin heti, sen sijaan että pelaamalla unlockaa sen saamalla 4 tappoa pistoolilla viidessä eri matsissa.
Matsit pitää vielä pelata loppuun, ja miettii että F2P Warzonella ei paljon multiplayeria jauheta missä toi on aivan sekunnin homma...

Niin hurjalta kuin se omasta mielestä kuulostaa maksaa 24€ bundlesta, niin veikkaan että niitä myydään jäätävä määrä pelkästään tuon pistoolin nykytilan takia.
Siitä saa varmaan nauttia vähintään viikon, ellei jopa pidempään. :think:
Plunderia pelaamallahan tuon saa helposti. Pudottaa rynkyllä ja lopettaa pistoolilla.
 
Plunderia pelaamallahan tuon saa helposti. Pudottaa rynkyllä ja lopettaa pistoolilla.
Niin juu, käyhän se järkeen.
Enpä tiennyt/ajatellut, kun löytyy koko peli ja tulee aseet levelattua multiplayerissä.

Varmaan silti löytyy suuri määrä jengiä ketkä vaan ostaa bundlen.
Ei tarvi niitäkään viittä Plunder matsia pelata ja saa heti kärkeen vähintään ne blueprintin attachmentit.
 
Asiasta toiseen, tuli juuri Nvidian uutiskirje.

Otsikossa luki että DLSS tuki tulee Warzoneen 22.4., mutta itse uutiskirjeen sisällössä ei mitään mainintaa asiasta. Ei edes siinä olevien linkkien takana.
Liekö lipsahtanut mukaan.... ?

Se on jo aikoja sitten kerrottu että on tulossa, ja toi päivämäärä on sama kuin uuden seasonin aloitus.
Eiköhän se siis siinä tule, mutta varmaan asiasta kerrotaan vasta ensi viikolla.
Varmasti monelle aika kovaa boostia tiedossa, kunhan toteutus on hyvä eikä peli näytä perunalta sen kanssa. :thumbsup:
 
Mitähän nyt on tapahtunut, noi patch notet on meinaan mahtavat!
Aseiden muutokset tarkoilla numeroilla, sekä tekstiä päätöksien takana. Sitten vielä.... aseet niiden nimillä eikä koodinimillä. :redface:
Uskomatonta, toivotaan että linja jatkuu.

Given the magnitude of balance changes in this patch, we may make some adjustments shortly after Season 3 launch to ensure the meta is healthy and stable.
Melkoinen lause, kun ottaa huomioon menon jo pitkän aikaa.

NVIDIA DLSS is now available in Call of Duty®: Warzone on PC

Uh, nice! Eli kyllä se oli Nvidia uutiskirje minkä sain piti kutinsa.
Tänään heti DLSS testiin, toivottavasti on hyvin tehty.

Tulipa hyvä fiilis noista patch noteista.
 
Roze skiniäkin vihdoin muutettu. Uskon kun näen omin silmin. DLSS menee heti testiin. Hyvältä tosiaan vaikuttaisi tämä seasoni!
 
No katos, mie luulin jo että pitää pistää telakalle koko warzone kun iso mäppi oli poissa. En pääse katsomaan kun sanoopi että 20min jonot servuille... :) vaan ehkäpä sitten huomenna.
 
No katos, mie luulin jo että pitää pistää telakalle koko warzone kun iso mäppi oli poissa. En pääse katsomaan kun sanoopi että 20min jonot servuille... :) vaan ehkäpä sitten huomenna.
Kokeile uudestaan käynnistää peliä. Itse pääsin suoraan. Tuo 20min on kait joku bugi.
 
Joo, peli kiinni ja uusiksi jos jonosta valittaa.
Viidennellä kerralla pääsi suoraan sisään.

Vedettiin part 2 eli siel Rebirth Islandil, sitten alko suoraan BR (?) Verdanskis joka oli vähän hämmentävä. Siis kun hyppäs suoraan sinne Part 2 / Rebirth loputtua.
Sen jälkeen vaatikin restarttia playlistin takia, jonka jälkeen peli heittikin koko porukalle erroria aina kun käynnisti.

Noh, kokeillaan huomenna taas. Vissiin palvelimet aika kovilla.
 
Ei näytä enää olevan ongelmia palvelimien kanssa.

Voisin vannoa, että uudistetulla kartalla peli pyörii paljon paremmin. Kaveri myös samaa mieltä.

DLSS on aika perseen näköinen 1440p jopa Quality asetuksella, mutta ei haittaa kun ilmankin näyttää nyt pyörivän aika tasaisesti 150 fps.
 
DLSS:ää ekan kerran ikinä testanneena missään pelissä ja tällä ultra wide näytöllä (3440x1440) niin aivan kammottavan näkönen oli qualityllä. Ehkä se paranee pikkuhiljaa ja ekana tietty normi 16:9 näyttöihin.
 
Sama tiimi teki tähän DLSS kuin Cold War, se oli siinäkin surkea sub-4k resoilla. Vähän jo etukäteen pelkäsin että se on tässäkin huono. Ehkä se on tässä hitusen parempi, kun muutaman rundin jopa sillä pelasin. Cold Warissa kun käytti niin piti laittaa heti pois, oli sen verran hirvittävä blurri päällä.

4K näytöillä se kai toimii hyvin jopa Cold Warissa, mut se nyt käy järkeenkin kun näyttäähän 1440p resoluutio hyvältä vielä jossain 32" koossa. Joten tietenkin 4K:lle siitä veivattu DLSS näyttää vielä melko skarpilta.
 
Päivitetyn mapin myötä ainakin pleikkarin kuvanlaatu heikkeni. Kuvassa on sellainen sumuinen-kalvo päällä ja häiritsee kyllä vastustajan havainnointia ihan perkeleesti. Eikä mitään asetusta saada kuvaa ouhtaammaksi.
 
Hieman liikaa tosiaan blurraa DLSS, joten itselläkin jäi pois päältä. Mitenkään hirveästi paremmin peli ei mielestäni pyöri. 1440p:llä kuva-asetuksista riippumatta 120 fps hujakoilla, R5 3600 ja 3060 Ti.
 
Hieman liikaa tosiaan blurraa DLSS, joten itselläkin jäi pois päältä. Mitenkään hirveästi paremmin peli ei mielestäni pyöri. 1440p:llä kuva-asetuksista riippumatta 120 fps hujakoilla, R5 3600 ja 3060 Ti.
Itsekin olen taistellut fpsn kanssa, kun ei mene minimit millään yli 120. Nyt toki vaihtui prosessori, että josko tällä nyt viimein. Kohta pääsee kokeilemaan :)
2700x, 4600g tai 3700x ei mikään päässyt tuon paremmaksi. Jostain syystä 5600x tuntui rokkaavan 150 kieppeissä.
 
Hieman liikaa tosiaan blurraa DLSS, joten itselläkin jäi pois päältä. Mitenkään hirveästi paremmin peli ei mielestäni pyöri. 1440p:llä kuva-asetuksista riippumatta 120 fps hujakoilla, R5 3600 ja 3060 Ti.
On kyllä tosi jännä peli tämä Warzone, kun mulla 5900X + 3080 pyörittää 1440p sen ~150fps.
Tuntuu että jos koneessa on X verran tehoa, niin FPS ei mitenkään harppauksin parane vaikka lyödään nopeampaa rautaa.
Graffa-asetuksilla ei tosiaan tunnu olevan käytännössä mitään merkitystä.

Hieman puhuin kyllä potaskaa aiemmin, ei se tuossa lukemassa järin stabiili ole.
Mullakin saattaa ajoittain tippua melko raikkaasti alle 150. Toisaalta tässä on väläytelty aiemmin sitäkin ideaa, että jopa palvelimien tilanne saattaa vaikuttaa clientin fps:ään. Meinaan kun kirjoitin aiemmin että päivityksen myötä tuntuu pyörivän tasaisen 150 fps, niin ei siinä kauaa mennyt kun seuraavilla peleillä fps tuntu selvästi huonommalta.
Ehkä se on toki jotain ihan muuta randomia, kuinka paljon pelaajia ympärillä tms.
Mystinen tapaus kyllä.
 
Onko lethalien käyttö muuttunut niin, että käyttöpainiketta pitää painaa pidempään?
Ei tahdo miinat ja kranaatit lähteä kädestä. Onko hiiri rikki vai johtuukohan lagista.

EDIT: kyllä se on razer viperin keskinappi antautumassa.
 
Viimeksi muokattu:
Bugittaako toi Adler-homma jotenkin? Pari kertaa mennyt tuonne Farmeille, mutta ei löydy kyllä yhtään mitään sieltä kirkosta. :confused:

Edit: Okei nyt kolmannella yrillä näkyi se ikoni siellä.
 
Viimeksi muokattu:
Bugittaako toi Adler-homma jotenkin? Pari kertaa mennyt tuonne Farmeille, mutta ei löydy kyllä yhtään mitään sieltä kirkosta. :confused:

Edit: Okei nyt kolmannella yrillä näkyi se ikoni siellä.

Mulla tuntui bugittavan kans...Pitikö se itse tehtävä siis startata jotenkin vai löytykö sieltä kirkosta se joku vihje siis ilmakin ja mistä kohtaa ja millainen?
 
Mulla tuntui bugittavan kans...Pitikö se itse tehtävä siis startata jotenkin vai löytykö sieltä kirkosta se joku vihje siis ilmakin ja mistä kohtaa ja millainen?
Sieltä kirkon lähistöltä löytyy (tai pitäis löytyä) semmoinen contract, jossa ikonina äijän pää.

Sen huomaa siitäkin kun toimii, että aikamoinen ruuhka siellä heti startissa.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Summit ja Farmin tehtävät bugittaa. Kummatkin tehtävät tehnyt muutaman kerran mutta event kohdassa näkyy tekemättömänä. Ainoastaan Factory toimi.
 
Tuntuu myös nuo perus Daily challenget bugittavan osittain...joitain laskee ja joitain ei.

Eilen näkyi Rebirth islandilla myös veijari, joka taikoi itsensä maan alle ja räiski sieltä porukkaa. Onneksi tän tyypin ase glitchasi seinän läpi muiden nähtäville, joten sitä pystyi poraamaan LMG:llä FMJ:n kanssa seinän läpi.
 
Tuntuu myös nuo perus Daily challenget bugittavan osittain...joitain laskee ja joitain ei.

Eilen näkyi Rebirth islandilla myös veijari, joka taikoi itsensä maan alle ja räiski sieltä porukkaa. Onneksi tän tyypin ase glitchasi seinän läpi muiden nähtäville, joten sitä pystyi poraamaan LMG:llä FMJ:n kanssa seinän läpi.

Eilen oli myös Verdanskin lentokentän rakennuksessa maan alla yks Trio. Olivat ajaneet auton siten, et autosta ulos tullessa pääsi maan alle. Porasivat mun trion sieltä ja oli lohdullista spectata kun alueen siirtyessä joutuivat tulemaan maan alta pois käyttäen samaa autoa, ja joutuivat saman tien teurastetuksi kun em. trion taso oli pelillisesti todella paska.
 
Uuden mapin myötä myös rappusbugi on palannut, eli jos downaannut rappusissa niin saatat tippua kentän alle. Ne myös syövät aseet, ammoboksit yms mitä sinne heittää välillä
 
Adler bugi kestänyt kyllä pitkään, kun ajattelee että se on kuitenkin melko isossa roolissa.
Twiitti torstailta, ja twiitin linkin takana olevassa kortissa kommentoitu eilen että infotan mahdollisimman pian asiasta.

 
No nyt pitäs olla Adlerit korjattu, plus jotain muutakin.
Toises twiitis oli myös et menetetty aika Adler eventtiin korvataan jotenkin. Kai sitä vaan jatketaan, en nyt oikein muutakaan keksi vaikka sanoivat että miettivät vaihtoehtoja.




Onkohan noi ilmeisesti myöhemmässä päivityksessä tulevat asemuutokset kaikki nerffejä?
AMAX / FARA ehkä, kun niitä kovasti käytetään, mutta Bullfrogin hyvyydestä ei mitään käryä joten en osaa edes arvata mihin suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Voisko joku heittää pikku vinkin alottelialle, koskien tuota laatikkoa johon saa määriteltyä noi omat aseet. Eka ase-profiili on tehty, mutta kun klikkaan laatikkoa niin noi aseet tippuvat maahan.
Pc:llä pelaan ja yritän löytää options kohtaa, jossa määritellään ottamaan laatikon aseet suoraan kantoon.
 
Voisko joku heittää pikku vinkin alottelialle, koskien tuota laatikkoa johon saa määriteltyä noi omat aseet. Eka ase-profiili on tehty, mutta kun klikkaan laatikkoa niin noi aseet tippuvat maahan.
Pc:llä pelaan ja yritän löytää options kohtaa, jossa määritellään ottamaan laatikon aseet suoraan kantoon.

Kuulostaa uudelta ja jännittävältä bugilta :D

Kyllä sen ihan defaulttina pitäisi ottaa just ne aseet käteen ja heittää parhaillaan kannossa olevat aseet siihen maahan
 
Voisko joku heittää pikku vinkin alottelialle, koskien tuota laatikkoa johon saa määriteltyä noi omat aseet. Eka ase-profiili on tehty, mutta kun klikkaan laatikkoa niin noi aseet tippuvat maahan.
Pc:llä pelaan ja yritän löytää options kohtaa, jossa määritellään ottamaan laatikon aseet suoraan kantoon.

Ei välttämättä liity asiaan kovin paljoa, mutta optionsista kannattaa laittaa loadouttien suhteen sellainen asetus päälle, että ensimmäisellä sivulla on sinun custom loadoutit eikä pelin tarjoamat.
 
Päivitystä pukkasi.

GAMEPLAY
  • Loot that spawns across both Verdansk and Rebirth Island has been adjusted as follows...
    • Streetsweeper
      • Common variant removed from ground loot
      • Uncommon variant removed from ground loot
      • Rare variant removed from Supply Boxes
      • Epic variant removed from Supply Boxes
    • Hauer 77
      • Common variant added to ground loot
      • Uncommon variant added to ground loot
      • Rare variant added to Supply Boxes
    • The Streetsweeper’s wide availability fostered a dynamic where passive play was incentivized and rewarded. We do not think this type of play is particularly compelling for either party when players do not have the necessary tools in the early-game to effectively counter it.
BUG FIXES

  • Fixed additional map locations in Verdansk that allowed players to reach out-of-bounds areas. This is on top of the locations that we addressed last week.

  • Fixed a bug causing Player models to initially load as low resolution at the start of a BR match.

  • Fixed a bug with the Cold War AK-47, FARA 83, XM4, and RPD where they were having their ADS Move Speed and Firing Move Speeds decreased with the Tactical and SAS Combat/Spetsnaz Stocks rather than increased.
WEAPONS

We would like to preface the following Weapon changes by providing you with some insight on our thought process.

There are millions of you, and when we reduce the effectiveness of a weapon, we are bound to make a change to someone’s favorite gun. As players of this game ourselves, it pains us just as much. However, we remain torn. We are the custodians of this game—we make it for you. In the same light, we are charged with maintaining the health and integrity of the game. In some instances, this requires us to reduce the effectiveness of some universally cherished weapons. When we make a change like this, our intent is the promotion of diversity. We believe what makes a game truly engaging is choice. When we diminish that choice, we take away the agency to play the game your way. This can happen when a weapon becomes so effective that simply not utilizing it puts you at a disadvantage.

With that being said, we feel we are close to a ‘balance homeostasis’ where most options are at the very least viable. Which leaves us to address Time to Kill. The following balance changes are part of our ongoing efforts to raise TTK or at least the individual skill required to reach extreme ones. We ask that you consider these changes not as targeted attacks, but rather as part of a larger initiative to raise the skill ceiling.

We want to give you the runway and the platform to show us your epic plays and proudest moments. We hope that journey of mastery brings you as much enjoyment as it does us.


  • Assault Rifles
    • CR-56 AMAX
      • Minimum Damage decreased from 32 to 31 (Warzone Only)

      • With a great damage profile, locational multipliers, and manageable recoil, the CR-56 AMAX was able to reliably reach extreme TTKs at long-range. This change reduces its fastest minimum damage TTK by about 17% in addition to its slowest minimum damage TTK by an additional shot. Its fastest maximum damage TTK however, remains intact—which is a risk we feel is equal to the reward considering how unforgiving its rate of fire is and how many other weapons it has to contest with in the mid-range engagement space. The CR-56 AMAX is just a tad more dominant than we would like it to be and with this change, our aim is to widen the selection of viable long-range assault rifles.
    • FARA 83
      • Headshot Multiplier decreased from 1.5 to 1.35
      • Base ADS Move Speed decreased by 7%

      • When combined with a mobility-based stock, the FARA 83 was capable of reaching exceedingly fast ADS firing speeds. We like how the FARA 83 plays, but it is a bit too versatile currently. As part of our efforts to increase the overall Time to Kill, we are reducing the FARA 83’s fastest TTK by 16.6% to compensate for its generous rate of fire and recoil control.
  • Shotguns
    • Streetsweeper
      • Base Hip Spread increased
      • Recoil increased slightly
      • ADS speed reduced slightly

      • While shotguns tend to have limited viability outside of early game, we find the Streetsweeper is a tad too effective given its rate of fire and ammo capacity when compared to other weapons of its class. This change will decrease its lethal range slightly, punish inaccurate sustained fire, and give a little more time to react.
  • Submachine Guns
    • Bullfrog
      • Maximum Damage decreased from 34 to 32
      • Maximum Damage Range increased by 11%
      • Base Move Speed increased by 1%
      • Sprint Out Speed increased by 13%

      • The Bullfrog's exceptional headshot multiplier has allowed it to reach one of the fastest TTKs in the game. While this change does not directly affect that multiplier, it does diminish its output. This change reduces the Bullfrog’s ability to consistently achieve extreme TTKs, while not removing it entirely. We felt it was too easy to consistently reduce the TTK to these ranges, so we are asking for a bit more accuracy in exchange for the Bullfrog's attractive stat line. We are hesitant to label this an outright ‘nerf’ as we believe there is more value to a weapon than its damage alone.
    • PPSh-41
      • Maximum Damage Range increased by 4%
      • Open Bolt Delay decreased by 80%

      • We would like to push SMGs in different and interesting directions to distinguish them from one another. Ideally, we are providing a myriad of options within each weapon category that are supplementary to a multitude of diverse playstyles. In that vein, we are going to push the PPSh-41's identity in a way that continues to diversify it from its competition in meaningful ways. To us, the PPSh-41 is the quick to fire, high-capacity, short-to-mid range SMG. Not every weapon needs to have the highest TTK potential, but every weapon should at least feel viable and have a niche where it excels given a complementary playstyle.


ATTACHMENTS


  • Barrels
    • Combat Recon (Snipers)
      • Bullet Velocity multiplier increased by 12%
      • ADS Idle Sway multiplier decreased by 33.3%

      • As we continue assess the place of Cold War snipers within Warzone, we realize there is much work to be done. In addition to improving the overall efficacy of these weapons and attachments, we will also be taking a close look at their optics. This includes addressing attachment pros where there are few, if any, use cases. In specific... we may see a Cold War equivalent to an immensely popular Modern Warfare sniper attachment very soon.
  • Optics
    • Axial Arms 3x (Cold War AK-47)
      • Optic behavior improved
  • Stocks
    • Raider/KGB Skeletal Stock (Assault Rifles, Light Machine Guns, Shotguns, Snipers)
      • ADS Firing Speed multiplier decreased by 75%
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 10%
    • Raider/KGB Skeletal Stock (Submachine Guns)
      • ADS Firing Speed multiplier decreased by 50%
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 10%
    • SAS Combat/Spetsnaz Stock (Assault Rifles, Light Machine Guns, Shotguns, Snipers)
      • ADS Firing Speed multiplier decreased by 75%
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 10%
    • SAS Combat/Spetsnaz Stock (Submachine Guns)
      • ADS Firing Speed multiplier decreased by 50%
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 10%
    • Tactical Stock (Assault Rifles, Light Machine Guns, Shotguns, Snipers)
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 75%
      • Tactical Stock (Submachine Guns)
      • ADS Move Speed multiplier decreased by 50%
  • It is crucial to maintain an engagement space where each weapon type can excel, lest we risk guns becoming analogous. In that regard, some weapon types were able to elude mobility as a core weakness given the right attachments. We believe this is in part why assault rifles have been able to assume the role of submachine guns. While it is a priority for us to maintain and embrace gameplay differences between Modern Warfare and Cold War guns, we felt movement speed modifiers in their current state would undermine gameplay integrity and overall weapon diversity if left unchecked. These stocks are still a solid choice, even with such a substantial reduction—which we believe speaks to just how strong they were.


Finally, we would like to address concerns that we are only going to be making changes to Cold War weapons. In the future, we fully intend on taking a closer look at some of the Modern Warfare weapons that have been struggling.

Mielenkiintoinen toi viimeinen lause:

In the future, we fully intend on taking a closer look at some of the Modern Warfare weapons that have been struggling.


Kelpaa kyllä jos sieltä nostetaan uusia vaihtoehtoja.

 
Viimeset 2-3 viikkoa ollut packet lossia varmaan joka toisessa matsissa sekä itellä että muilla squadilaisilla. Yks pelaa PS5:llä ja sama homma, koko aika on jotain harmia tän pelin kanssa. Onnek kohta tulee BF6 niin pääsee purnaamaan siitäkin :D
 
Eilen oli täälläkin aika rajua lagia, ihan koko squadilla eikä vain itsellä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 727
Viestejä
4 476 968
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom